לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
הלוביסטים המושכים בחוטים: מי באמת מעביר חוקים בכנסת?  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
ערוץ שתיים
אורח








הודעהפורסם: ראשון 26.02.12 13:20    נושא ההודעה: הלוביסטים המושכים בחוטים: מי באמת מעביר חוקים בכנסת?

המושכים בחוטים: מי באמת מעביר חוקים בכנסת?
במרוצת השנים צמחה כאן תעשייה של מקצוענים שגילו שלח"כים יש כמה חולשות ששוות מיליונים - קוראים להם הלוביסטים. בד"כ הם עושים את עבודתם הרחק מאור הזרקורים, אבל תחקרינית עובדה הצליחה להשתחל לקורס פרחי לוביסטים והסודות החלו לזלוג החוצה. הכתבה המלאה
עמרי אסנהיים | אפרת לכטר | עובדה | פורסם 07/02/12 21:40

בסתיו האחרון שלחנו את אפרת, תחקירנית עובדה לנסות להתקבל לקורס מיוחד. קורס לוביסטים בכנסת. אחרי תהליך קבלה ותשלום של 4500 ש"ח היא הופכת לסטונדטית בקורס. מעכשיו היא תצלם במצלמה נסתרת את כל המפגשים.

מה שאפרת תלמד בקורס הזה, מה שנקלט במצלמה הנסתרת שלה מספק הצצה נדירה אל מאחורי הקלעים של מערכות השלטון. ככה מופעלים חברי כנסת שאנחנו בחרנו. הלוביסטים הם האנשים שבעלי ההון שוכרים כדי לקדם אינטרסים מסחריים בכנסת. חברי הכנסת שעסוקים במלחמת הישרדות תמידית הופכים לכלי בידיהם.

יותר מ-200 לוביסטים מחברות שונות רשומים כיום. כ-2 לוביסטים על כל ח"כ. חברת "גלעד לובינג" שמפעילה את הקורס היא אחת המובילות בתחום. אנשיה לא המציאו את השיטה אבל למדו לנצל אותה עד הסוף.

- פרסומת -

האמת? לא תאמינו כמה התופעה מפושטת ומושרשת. כמה היא חדרה לכל פינה בכנסת, אבל לא רק לשם. גם לממשלה, ולחלק מעובדי המדינה, בעצם בקרב כל מי שיכול להשפיע לטובת הלקוחות של הלוביסטים. הכל תוך ניצול, לפחות על פי דברי המרצים עצמם, של מערכת אינטרסים לכל הפחות מטרידה. איך אמר לוביסט בכיר ומרצה בקורס? "בתור אזרחים זה צריך להדאיג, אבל אנחנו לא אזרחים, אנחנו לוביסטים."

לאחר 13 מפגשים ועשרות שעות של לימוד, אפרת היא כעת בוגרת רשמית של קורס הלוביסטים. בבית הספר האמיתי ביותר באזרחות היא למדה לשכוח מכל מה שלמדה: שהכנסת היא הריבון של מדינת ישראל, שחברי הכנסת הם משרתי הציבור.

תגובת גלעד יחסי ממשל ולובינג
החברה רואה בלובינג כלי המשמש להגברת דמוקרטיה וגאה להיות שותפה לחקיקה משמעותית כמו אישור החיסון לסרטן צוואר הרחם והאפוד הזוהר. אם נאמרה התבטאות של מי מעובדי החברה היא אינה משקפת את המציאות היומיומית שחווים כל הלוביסטים בחברת גלעד.

תגובת 3M
חוק האפודים הוא מהחשובים שנחקקו בשנים האחרונות. החוק מציל מדי יום חייהם של נהגים ואם חברת 3m תרמה מהידע שלה בנושא אנו גאים בכך.

תגובת MSD
החברה פעלה על פי נוהל רישום מזורז שקיים במשרד הבריאות. בעת הגשת החיסון לאישור, החיסון המתחרה כלל לא היה רשום בעולם, וממילא לא ניתן היה לאשרו על פי הנוהל בישראל.

תגובת מרכז המחקר והמידע של הכנסת:
המ.מ.מ מודע היטב לאינטרסים השונים ולכן קיימת רגישות מיוחדת לשמירה על אובייקטיביות ועל כתיבת מסמכים באופן מקצועי ובלתי מוטה. כל מחקר נכתב בתהליך מוקפד הכולל הצלבה ואימות. השקיפות במחקרים מלאה ונערכת בדיקה כפולה של כל מסמך לפני פרסומו. הכנסת תעשה כל שביכולתה כדי שהמוניטין המקצועי שצבר לעצמו המ.מ.מ יישמר.


http://www.mako.co.il/tv-ilana_dayan/2012-25781df488755310/Article-ee3 3e2906595531006.htm
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של נקים: ההונאה הגדולה של בכירי מערכת המשפט מסביב לגירושים של יהודים?!

אביב
אורח








הודעהפורסם: חמישי 15.01.15 6:32    נושא ההודעה: השופטת ורדה אלשיך פעלה כמו לוביסטית במשפט!

אין חולק שיוקר המחיה האמיר בעשור האחרון, השאלה שעולה מדוע? מה השתנה שאזרחי ישראל חשים שכספם אוזל ואינם יכולים לקנות מוצרים בסיסים? איך הגענו למצב שמוצרי המזון בישראל היו זולים מארה"ב ואירופה והיום הם פי שלושה!
להלן הסיבות:
השופטת ורדה אלשיך בתקופה ארוכה זו כיהנה כשופטת בבית משפט המחוזי בתל אביב בתפקיד פרוקים וכינוסים ואפשרה ועודדה את הריכוזיות והחרבת התחרות תוך שבעלה יוסף מקבל טובות הנאה מבעלי דין ו/או הנהנים מפסיקותיה.
השופטת ורדה אלשיך הפכה לאומנות את הקשר הון משפט ודאגה גם לחבריה השופטים ליהנות עובדה שהיא נבחרה ליו"ר ועד השופטים.
ערוצי התקשורת קשורים וחלקם בבעלות בעלי הון שנזקקו לשרותי השופטת ורדה אלשיך כגון תשובה ערוץ 10 מעריב ועוד באותה עת הממונה על ההגבלים דר תדמור תרם את חלקו בשתיקתו.
אלשיך פעלה באמצעות יחצן בכיר מאוד (משה תאומים-גיתם) להאדיר את שמה כאשר אותו יחצן מקבל שכר ענק מאנשים וחברות שעניינם נדונים בפני אלשיך.
מיליארדי שקלים נמחקים ללקוחות היחצן מבלי שתתנהל חקירה מינימאלית לאן נעלמו המיליארדים נכסים עוברים ללא בקרה רק של אלשיך...
בדרך פלא בעלה הופך למבוקש מאוד בכהונה בדירקטוריונים רבים שנושקים לתיקים שנידונים בפני השופטת ורדה אלשיך וכך הזוג מרוויח מיליוני שקלים בשנה.
בתאריך 1997 אסם ארגנה קרטל אכזרי נגד פיקנטי,פיקנטי פנתה לבית משפט וחוסר המזל שהתיק נדון בפני אלשיך אך למצער אלשיך פעלה בשרות חברת אסם לחיסול חברת פיקנטי, אין מחלוקת שאלשיך שיקרה לגבי מהות קשריה עם מנהלים באסם וכך גרמה מספר שנים לפיקנטי לדמם עד לחיסול פיקנטי דבר שהניב לאסם רווח רב ובעלה בן ה-78 מונה לדירקטור בשכר שמן באסם כל החלטותיה המכורות של אלשיך גובו במסע יחצנות של היחצן תאומים שעובד גם הוא בשרות חברת אסם.
בשנת 2005-2006 דאגה לפרק את קלאבמרקט שבקשה הקפאת הליכים תוך הפעלת לחצים על הממונה על ההגבלים ומסע תקשורתי נרחב ע"י אותו יחצן וכך עברה קלאבמרקט לידי שופרסל ורוב ספקיה הקטנים של קלאבמרקט חוסלו כלכלית כתוצאה ממעשיה של אלשיך.
התוצאה:
משפחה בישראל מאז 1997 משלמת כל שנה יותר כ-30.000 ש"ח יותר על מזון וצריכה! השופטת מתעשרת מקומבינות שוחד באמצעות בעלה אסם מכפילה את רווחיה מדי שנה! ואלשיך הפכה לחוד החנית של קשרי הון משפט נגד האזרח!!! הגיע הזמן לפתוח בחקירה פלילית נגד אלשיך וחבריה להכניס אותם לכלא ולחלט את רכושם!

הקשר של אלשיך להון הפך אותה לחסינה בתקשורת ובמערכת המשפט ידועה ההחלטה של גרוניס לגביה כאשר נתפסה מזייפת פרוטוקול ומשבשת הליכי חקירה של נציב קבילות על שופטים
גרוניס ניקה את אלשיך מהדברים החמורים בניגוד להכרעת השופט גולדברג-המרשיעה למעשה את אלשיך בזיוף בכוונה לקבל באמצעותו טובת הנאה במרמה, גרוניס התיר לאלשיך להמשיך לכהן כשופטת למרות שעל פניו ברור כי היא פסולה לכל תפקיד ציבורי ואף לעריכת דין, גרוניס מבצע עבירת הפרת אמונים.
אין לגרוניס שיקול דעת לערער על החלטת נציב תלונות השופטים, אין בחוק שום פירוש אחר למעשי אלשיך מלבד עבירת זיוף, חובת האמונים שגרוניס נשבע לה היא למדינת ישראל! אך בפועל מחפה על פשעי החברים שלו על חשבון החוק והצדק.
אז מה עושים?
ממוטטים את חברת אסם ומשם הכול יתגלגל נכון כי העולם לא הפקר! לא קונים אסם, כי קבוצת אסם היא האחראית הגדולה לעוני במדינת ישראל. אסם מובילה מזה שנים רבות קרטלים נגד יצרני מזון קטנים, מוחקת מתחרים מהשוק ומגדילה במקביל את מחירי המוצרים שלה, כדי שאתה האזרח תוכל להעשיר את קופת אסם ולהתרושש בעצמך. בכל פעם שאתה קונה במבה לילד אתה יורה לעצמך ברגל. הילדים שלנו זכאים למוצרים שאינם רעילים מבחינה מוסרית. לכן, כולנו מתחייבים להגיד לא לסחורה הטמאה של אסם, שנוצרה באמצעות מלחמות לא חוקיות שגרמו לדחיקת מתחרים, לפיטורי עשרות אלפי עובדים במשק ולהחלשת הצרכנים. אל תהיה פראייר, אל תקנה אסם. זה רע, זה אסם.
ורדה אלשיך יוסף אלשיך דן פרופר אלי זוהר אסם משה בדש פיקנטי
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group