לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
הסיפור המזעזע מאחורי חטיפת הנערים בגוש עציון (לכאורה)  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: חמישי 03.07.14 9:43    נושא ההודעה: הסיפור המזעזע מאחורי חטיפת הנערים בגוש עציון (לכאורה)

בשני המאמרים הקודמים על פרשת החטופים העלתי הסתייגויות כבדות כנגד טענות נתניהו שהחמאס אחראי על החטיפה, לא אשוב על הטענות וכל אחד מוזמן לעיין בהם בקישורים כאן.
www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?p=274752#274752

http://www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?p=274767#274767


העלתי אז, ימים בודדים אחרי החטיפה, השערה מבוססת כי הנערים או לכל הפחות חלקם נורו ברכב וכי הרכב נשרף לכאורה להסתיר את מצבם. כיום אחרי מציאת הנערים עולה כי אכן כך היה, המשטרה טוענת כי ככל הנראה הנערים נרצחו ביריות מיד אחרי או תוך כדי השיחה למוקד, נקברו בחלחול תוך חצי שעה לאחר מכן והמחבלים המשיכו דרומה עד לדורא ושם שרפו את הרכב כשעה וחצי אחרי שחטפו את הנערים, ראו כתבה של הארץ בנדון.
http://www.haaretz.co.il/news/politics/.premium-1.2364450

הייתי קרוב להאמין לגרסה זו למרות השקרים החוזרים של המשטרה עד אשר הגיע אליי תמונה הנטענת להיות של הגופה של אייל יפרח ז"ל, אותה בדקתי עם אדם מהחברה קדישא ועליה הגענו למסקנה שהיא כמעט בוודאות אכן תמונה של גופתו של אייל, אציין כי מספר תמונות מפוברקות של גופתו של אייל מסתובבות בווטסאפ. מספר שעות לאחר מכן נשמעו דבריו של הרב מלכה הרב של אלעד אשר טען כי לא אישר לבצע ניתוח לאחר המוות לאייל יפרח כי הוא נרצח בדקירות...
http://www.jdn.co.il/news/367908

לקבל תמונה יותר ברורה של מה שהתרחש במהלך השיחה של גיל-עד ז"ל למוקד, ביצעתי שיפורים בהקלטה של השיחה מבלי לשנות מאומה לתוכנה, הורדתי את רעשי הרקע, הנמכתי את קולו של השוטר ושל הרדיו באמצעות פילטר לתדרים מסויימים וכן הגברתי את הקטעים הרלוונטים בהם מדברים הנערים והחוטפים כמו כן הגברתי את היריות, את ההקלטה המשופרת מצורפת מטה.

כל אלה אפשרו לי לבנות גרסה אחרת של מה שהתרחש המתיישבת טוב יותר עם כלל הממצאים.

בטרם אביא את הגרסה אבקש להזכיר את השקרים העקביים של המשטרה בפרשה זו המפורטים יפה במאמרים שהתפרסמו בניוז אחד כאן
-המשטרה שוב משקרת
http://www.news1.co.il/Archive/003-D-93432-00.html
-שקרנים הביתה
http://www.news1.co.il/Archive/003-D-93786-00.html
-שקרנים בכחול
http://www.news1.co.il/Archive/003-D-93852-00.html

לאלה אפשר להוסיף את השקרים שנמסרו למשפחות בעניין מצבם של הנערים ובדבר יריות הסרק.

כמובן קשה להתחרות עם המשטרה אשר מחזיקה בהרבה יותר מידע על הפרשה מטבע הדברים, במיוחד כאשר המשטרה שומרת על המידע הזה קרוב מאוד לחזה גם כאשר הדבר פגע באופן נפשע בסיכויים להציל את הנערים, יחד עם זה נדמה כי דיי במידע אשר אספתי ובגרסה אשר אביא כדי לזעזע את הציבור הרבה מעבר למה שהוא זועזע עד כה, כי המציאות כנראה עולה על כל דמיון.

הנערים עלו על טרמפ בגוש עציון מסביב לשעה 22.20, החוטפים אשר התחזו לש"סניקים תושבי בית שמש נסעו תחילה לכיוון מערב ומהר מאוד עשו פרסה והחלו בנסיעה לכיוון חברון, סביר להניח שברגע זה הם שלפו נשק וכיוונו אותו לעבר הנערים להורות להם לשתוק ולא לזוז. תוך כמה דקות הם עצרו את הרכב על שביל עפר הרחק מהכביש והורו לשניים מהנערים לרדת ממנו על מנת לקשור אותם, ממצא זה מתברר מהעובדה שלא נשמעים רעשי נסיעה במהלך השיחה למוקד, שנית כי בהקלטה המשופרת ניתן לשמוע אחד החוטפים אומר את המילה "למטה" מיד אחרי שהשוטר עונה לשיחה עוד בטרם גיל-עד דיבר. אייל ונפתלי ירדו מהרכב והורדו על הברכיים עם ההוראה להוריד את הראש למטה כדי שיקשרו אותם. גיל-עד אשר מבין שזאת ההזדמנות האחרונה שלו להזעיק עזרה מחייג למשטרה ואומר בזריזות ובקשט "חטפו אותי", החוטפים שומעים אותו ומיד אחד מהם יורה בו עם אקדח עם משתיק קול ללא היסוס כשמונה כדורים מטווך אפס. ניתן לשמוע את גיל-עד אומר "לא לא" ולאחר מכן צועק מכאב, התגובה האחרונה שלו היא לחיצה על אחד המקשים של הנייד שלו בו נשמע הביפ, או שהרוצח עצמו לחץ על המקש וסבר שבזה ניתק את השיחה, כאשר לא הקפיד לבדוק טוב מתוך חיפזון לשוב לסייע לשני עם אייל ונפתלי ז"ל.
החוטפים מיד מעלים את הווליום של הרדיו, מסיימים לקשור את ידיהם של אייל ונפתלי, חוסמים להם את הפה ומעלים אותם חזרה לרכב ליד גופתו של גיל-עד או בתא מטען של הרכב.

משם הם נוסעים לחרבת ארנב הסמוך לחלחול פוגשים את שותפיהם ומורידים את הגופה של גיל-עד. הגופה מועברת לקירור אצל השותפים או מושלכת לבור איכן נמצאה, על זה יעידו הרופאים שביצעו בה הניתוח שלאחר המוות. החוטפים משמידים את הניידים של נפתלי וגיל-עד או מוצאים מהם את הסוללות, את הנייד של אייל הם לא מוצאים עליו בשעה שהוא ככל הנראה השאיר אותו בתוך הרכב בין המושבים אם בכוונה ואם מתוך ההתרגשות. המכשיר שלו ימשיך לפעול ולציין לאחר מכן למשטרה את המסלול המדוייק של הרכב.

מספר דברים מצביעים על המקצועיות של החוטפים,
1. לא לכל מחבל יש אקדח עם משתיק קול,
2. להתחפש ליהודי דתי ולעבוד על שלושה נערים זה לא קל ואני יודע כי אני אספתי הרבה טרמפיסטים ביו"ש וכמה שאני נראה ישראלי שואלים שאלות.
3. הם מיד עצרו ככל הנראה לקשור אותם ולא איבדו זמן.
4. הרוצח מיד הגיב בירי בלי אללה הוא אגבר ובלי מילה מיותרת.
5.ברור שהם רצו את הנערים האחרים בחיים, אחרת לא היו צועקים כעשר פעמים "ראש למטה".
6. הם היו מאוד משוחררים ולאחר מכן שרו, מקצוענים שרגילים לרצוח, כנראה סוכנים של אבו מאזן המחסלים חופשי משת"פים ומתנגדים.
7. הם הצליחו לבצע את החטיפה מתחת לרדאר של השב"כ, עם הכנה מדוקדקת, ביצוע, והתחמקות.

כל אלה מצביעים על כך שהם אינם מחבלי החמאס קשיי יום אותם מנסים לגרום לנו להאמין וסביר להניח שהם לא החשודים אשר הוצגו על ידי ישראל אלא אנשי מנגנון הביטחון של אבו מאזן או קבלני משנה, סוכנים מטעם הסי-איי-איי. נציין במיוחד את עמאר אבו עיישא אשר הוצג על ידי דודו כקצת לוקה בנפשו וכאשר אשתו אמרה בבכי שאין סיכוי שיעשה זאת ויעזוב אותה ואת הילדים. יש לשים לב שגם אימה שלו אמרה שהיא אינה מאמינה שעשה זאת וחשבה שהוא מוחזק בידי ישראל, יחד עם זה היא הוסיפה שבמידה וכן אזיי תהייה גאה בו. יש להבין שאין לה הרבה ברירה בנדון והיא חייבת להציג פנים קיצוניות על מנת שהמשפחה תיחשב למשפחה של שאהידים ושהם יקבלו את הפיצויים והעזרה מהרשות הפלסטינית, רשות עליה תיכף נגיע.

החטופים נוסעים עם הנערים לכיוון חברון ומורידים אותם ככל הנראה באחד המתקנים של אבו מאזן או של קבלן המשנה.

משם אחד החוטפים ממשיך עם הרכב עד לשביל עפר ליד הכפר דורא ושם שורף אותו. לפי ערוץ 10 ברכב נמצאו שאריות של הנייד של אייל, 8 תרמילים של אקדח (שנורו על גיל-עד), הכיפה השחורה של אחד החוטפים עמה התחזה ליהודי ודיסק של שירים מזרחים.

מכאן והלאה מה קורה עם הנערים, ולשם מה חטפו אותם אם לא מדובר בחמאס ? ומה האינטרס של אבו מאזן לעשות זאת, לאבו מאזן מספר סיבות פוליטיות וכנראה גם סיבה אישית...אשתו.

הסיבה הפוליטית היא כמובן להפיל את התיק על החמאס ולגרום לישראל למבצע רחב היקף ביו"ש לחיסול המתחרה העיקרי של אבו מאזן, במיוחד חשוב לאמריקאים לאור הפסקת תהליך השלום ועזיבת קרי לארה"ב אחרי איחוד החמאס עם אבו מאזן בלית ברירה.

עתה נגיע לסיבה האישית, התפרסם אצלנו כי אשתו של אבו מאזן עברה ביום שישי למחרת החטיפה ניתוח בבי"ח אסותא בסודי סודות. כאשר צויין בהודעה כי מדובר בניתוח מורכב אשר אינו יכול להיעשות בבי"ח רגיל. האם מדובר בהשתלה ? של כבד או כליה לדוגמא ? והאם הדבר יכול להסביר את החתכים הכירורגים הנראים על גופתו של אייל יפרח? התזמון הינו בהחלט תמוה... כמו כן הדבר יכול להסביר את העובדה כי הרבנים אשר טיפלו בגופות העידו כי הם לא היו במצב של ריקבון כלל זאת אחרי מעל שבועיים במקום חם.
אבקש להבהיר, השתלה הינו נושא מורכב הדורש התאמה מסויימת בין "התורם" לבין החולה לכן
1. יתכן שמטרת המבצע היתה ראשית חיסול החמאס ביו"ש ושבכל זאת נבדקו הנערים והיתה התאמה ולכן ניצלו את זה לעשות ניתוח במהירות ובהפתעה.
2. יתכן שעקבו אחרי אייל יפרח אחרי שחיפשו התאמה במאגרי המידע עם אנשים שלהם העובדים בקופות חולים שלנו.
3. לגבי היציאה המהירה יחסית מבית החולים של הגב', זאת לא בעיה אם יוצאים עם מכשור מתאים ועוברים לבית חולים בתוך הרשות, הכל תלוי מה הושתל ומה היה מצבה אחרי הניתוח.
כאמור החשד מתבסס:
1. על התמונה של הגופה של אייל יפרח ממנה עולה חשד כבד כי נגנבו אברים.
2. דיווח של הרב מלכה כי רק אייל יפרח לא נרצח ביריות
3. התזמון של ביקור אשתו של אבאס לניתוח דחוף ומורכב למחרת החטיפה
4. אי ביצוע ניתוח לאחר המוות לאייל יפרח ז"ל להבדיל מאחרים
5. ההקלטה המשופרת מטה של השיחה ממנה עולה שאייל ונפתלי לא נרצחו אחרי השיחה אלא התאמצו להוציא אותם מהרכב ולהוריד אותם על הקרקע ככל הנראה לקשור אותם.
6. העובדה שלא התנהל משא ומתן על החטופים ו/או על הגופות שלהם אלא נזרקו ממש מתחת לאף של כוחות הביטחון.

האם לאבו מאזן לא יותר קל לקחת איזה אסיר אצלו היושב במחטפיו האפלים או לחטוף תושב אחר מהרשות? יתכן שכן במידה ויש התאמה להשתלה, דבר שאינו מובן מאליו, ובמידה ואבו מאזן לא נמנע לעשות זאת מסיבה מצפונית או דתית. אך הרבה יותר קל, אחרי שנחטפו נערים יהודים לצורך חיסול החמאס ביו"ש, לבדוק אותם ולנצל את ההזדמנות להשתלה כאשר מתבררת התאמה...

עתה נעבור למה קרה מהצד של מערכת הביטחון הישראלית. בהנחה שביבי לא היה בסוד העניינים מלכתחילה,
אני כותב בהנחה כי יתכן מאוד שכל הסיפור היה מבצע פסי-אופס שחור, מתוכנן היטב, בניצוח אמריקאי שהשתבש אחרי שאנשי אבו מאזן או הקבלן המשנה פגעו בנערים, קיומם של מבצעי הפסיאופס של ארה"ב כבר החלו להיחשף משנת 2010
http://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_Operations_%28United_States %29

במידה ולא היה פסיאופס יש להניח כי התמונה הכללית הובנה די מהר על ידי מערכת הביטחון הישראלית, כאשר כל הממצאים היו בידה. אך הלחץ האמריקאי, ככל הנראה, עשה את שלו והובהר שכל העניין הזה נחוץ עבור קידום תהליך השלום, מכאן לא היתה ברירה לביבי לשב"כ ולעומדים בראשו לסתום את האף ואת הפה ולשתף פעולה בתסריט הזוועה הזה.

הבעיה היא שהשיחה של גיל-עד למוקד 100 שיבשה את כל התוכניות והכניסה את בכירי המשטרה ואת השב"כ למבוכה אדירה אחרי שהתברר מה אכן קרה וכי עליהם לטייח עתה את כל הסיפור ולהימנע להשיב את הנערים חיים הביתה.

מתי נרצחו אייל ונפתלי? סביר להניח כי מאייל הוצאו איברים פנימיים בעודו בחיים בסמוך לאותו יום שישי וכי לא שרד לאחר מכן, לגבי נפתלי יתכן שהיה חי עד אשר אבו מאזן היה שבע רצון מהמבצע ניקוי האורוות ביו"ש ואז החליט לשים קץ לפרשה ולהטמין את הנערים במקום בו נמצאו.

בעניין זה אציין כי מיד אחרי שקלטו במערכת הביטחון ביום ה' 19.6.14שהנערים נמצאים בחברון, בין היתר בעקבות דו"ח שנמסר להם על ידי הח"מ, ראו הכתבה השניה שלי שציינתי בתחילת המאמר, רץ אבו מאזן לחברון כביכול להשתתף בהלוויה והדבר דווח בתקשורת הערבית בלבד והוסתר בישראל. האם בינימין נתניהו אישר לו להיכנס ולצאת משם עם השיירה שלו בלי בדיקה? סביר להניח שכן, כפי שבמהלך כל המבצע הוא לא הורה לצה"ל לחפש את הנערים במתקנים של המשטרה הפלסטינאית בחברון.

אציין כי בפרשה הזאת תושבי חברון עזה וכו' שילמו גם הם מחיר כבד עבור הריקבון של מנהיגיהם, ניתן לאמר שהיו לנו כאן אזחרים מכל הצדדים אשר נבגדו על ידי ההנהגה.

את כל מה שכתבתי לעיל היה כמובן אפשר לבדוק בקלות אם ההורים היו דורשים בדיקה חוזרת של גופות הנערים על יד רופאים מומחים שאינם בכיס של הממסד, זה כבר תלוי בהם, וסביר להניח שהשלטון יעשה הכל למנוע זאת מהם אבל מאחוריהם עומדים עם שלם.




Link




conspiracy blum.jpg
 Description:
 Filesize:  47 KB
 Viewed:  44391 Time(s)

conspiracy blum.jpg



Capturehamasyarad.PNG
 Description:
 Filesize:  18.7 KB
 Viewed:  57990 Time(s)

Capturehamasyarad.PNG



Capturepelephoneeyal.PNG
 Description:
 Filesize:  22.3 KB
 Viewed:  58119 Time(s)

Capturepelephoneeyal.PNG



Captureeyal.PNG
 Description:
 Filesize:  199.78 KB
 Viewed:  58119 Time(s)

Captureeyal.PNG



Capturehakaletetshona.PNG
 Description:
 Filesize:  208.72 KB
 Viewed:  58119 Time(s)

Capturehakaletetshona.PNG



Capturealonroiarutz10.PNG
 Description:
 Filesize:  38.88 KB
 Viewed:  58120 Time(s)

Capturealonroiarutz10.PNG



Capturetarmileekdah.PNG
 Description:
 Filesize:  13.18 KB
 Viewed:  58119 Time(s)

Capturetarmileekdah.PNG



mapgufot.jpg
 Description:
 Filesize:  92.89 KB
 Viewed:  58119 Time(s)

mapgufot.jpg



10479531_662171967204571_8786631966436467922_n.jpg
 Description:
 Filesize:  29.09 KB
 Viewed:  58119 Time(s)

10479531_662171967204571_8786631966436467922_n.jpg



Captureabasnituah.PNG
 Description:
 Filesize:  432.55 KB
 Viewed:  58119 Time(s)

Captureabasnituah.PNG



_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

מבזקים של "נקים":קרא על זימונו של חיים יטיב לחקירה בו הסתבכה היאח"ה בפרשת רמון

מוואלה
אורח








הודעהפורסם: שישי 11.07.14 15:08    נושא ההודעה: ה-FBI: הנערים החטופים נורו 10 פעמים באקדח מושתק

ה-FBI: הנערים החטופים נורו 10 פעמים באקדח מושתק
מאת: רויטרס
יום רביעי, 9 ביולי 2014, 15:01
תגיות: חטיפת הנערים,נפתלי פרנקל,איל יפרח,גיל-עד שער

מקור אמריקני המעורב בחקירת הרצח של הנערים נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואיל יפרח, אומר כי השלושה נורו 10 פעמים מאקדח המצויד במשתיק קול. ההערכה מתבססת על הקלטת השיחה שבוצעה אל מוקד המשטרה. השימוש באקדח מושתק מעלה הערכה, לפיה החוטפים תכננו מלכתחילה לרצוח את הנערים. האף-בי-איי מעורב בחקירת הרצח והחטיפה משום שפרנקל היה אזרחי אמריקני. גורם בשב"כ אמר בתגובה: "אפילו לא לכדנו את החוטפים, ולכן איננו עומדים לפרסם שום דבר נוסף בשלב זה".


http://news.walla.co.il/?w=%2F22%2F2763152
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group