לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
הנרצח בבריסל היה מסוכסך עם בכירים במערכת הביטחון La victime à Bruxelles et le Mossad  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שלישי 27.05.14 10:23    נושא ההודעה: הנרצח בבריסל היה מסוכסך עם בכירים במערכת הביטחון La victime à Bruxelles et le Mossad


Suivi d'une traduction en Français

לאור העובדה כי התקשורת אינה רואה לנכון לפרסם את כל הפרטים המפורטים מטה נודה לכם להעביר את דף זה לכל מכירכם.

נא לא לשכוח לצפות בסרט החשוב של נקים המתאר את הרצח למטה, והמראה כי הרוצח חיסל תחילה את הזוג ריווה בירי מדויק עם אקדח,

עדכון 1.6.14
נא לשים לב בנוסף למספר פרטים מעניינים,
1.המשטרה הבלגית שיחררה רק תמונה אחת מתוך סרט המצלמה שצילמה את החיסול בתוך המוזיאון, הסרט היה כנראה מראה באופן ברור את החיסול של הזוג ריווה באקדח.
ראו כאן באתר המשטרה

2. התקשורת הארופית מדברת מזה שבוע על מצלמה מסוג גופרו אשר אכן התגלתה בחפצים שנקשרו לחשוד ואשר "במקרה" לא עבדה בזמן החיסול, שימו לב שבסרט מטה דרוש דימיון די פרוע לראות את המצלמה מסוג גופרו ולעומת זאת להתעלם מהחיסול של הזוג ריוה באמצעות אקדח.

3. יש גם לשים לב לניצול התקשורתי שנעשה ערב הבחירות לפרלמנט בארופה מהרצח, כיום מדברים על חוקים חדשים להגביל תנועה בארופה לחשודים איסלאמים ואחרים, בדיוק כמו בארה"ב אחרי פיגוע התאומים, והנכונות המהירה של צרפת להציג את החשוד כאשם וכי אין בעיה להסגיר אותו לבלגיה למרות היותו שומר על זכות השתיקה ולמרות שלא התאפשר לו עד כה להיות מיוצג על ידי עורך דין. הדבר מצביע לכאורה על תאום ארופאי הדוק עם ישראל מתחילת הפרשה.
נא להפיץ. תודה


בהמשך למאמר כאן אתמול כי יש לראות את הרצח בבריסל בעין יותר ביקורתית, לאור העובדה כי המחסל היה נראה מאוד מקצועי וכי הפיגוע קרה במוזאון יהודי בו יהודים לא מרבים לבקר בשבת ולאור העובדה כי הנפגעים הראשונים היו זוג ישראלי אשר עבד עבור מערכת הביטחון(מוסד/נתיב)
www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?p=274650#274650

פורסם אתמול בעיתון הארץ כתבה של אמיר אורן המתאר גם הוא את הזוג "ריבה" כזוג אשר עבד עבור מערכת הביטחון.
http://www.haaretz.co.il/news/politics/.premium-1.2331977

באופן מפתיע אורן בוחר לעוות את שמם של הזוג ריוה וכותב את שמם עם האות ב' במקום ו' אולי כדי להרחיק את עין הציבור מפסקי הדין הרבים המתארים את הסכסוך של עמנואל ריוה ובעיקר חברו יעקב אברהם עם מערכת הביטחון. אף מגדיל אורן ומספר על עיוותי שמות אשר בעקבות הפרסומים של סנודן יכולים להסביר כי גורם זר ועויין מצא לנכון לחסל את הזוג "ריבה" בטעות...

יש לקחת בחשבון כי כתבים כמו אמיר אורן, המתמחה בענייני ביטחון, הם למעשה דוברים של מערכת הביטחון כי בלעדיה המידע המגיע אליהם מצטצמם מאוד, אמיר אורן וחבריו חייבים לללכת בזרם של בכירי מערכת הביטחון דבר שאינו בהכרח נכון עבור עיתונאים מחו"ל.

מעיון בפסקי דין הנוגעים ליעקב אברהם ועמנואל ריוה עולה כי עמנואל ריוה אשר שימש כרואה חשבון וראש מחלקת חשבות בנתיב היה אדם ישר אמיץ ואכפתי שלא היסס להגן על חברו בבית משפט על מנת שהוא יוכל להתקבל כעובד קבע בנתיב ויקבל את מלוא זכויותיו כראש מדור תחבורה, הממסד התאכזר עם חברו עד אשר הביא בינואר 2007, לדברי בתו וריוה, למותו של יעקב אברהם ז"ל .כל זה למרות כי זכה כחודש וחצי לפני כן בפסק הדין בבית הדין לעבודה אשר חייב לקבל אותו כעובד קבע בנתיב עב' (תל-אביב-יפו) - 1596/03, פסק דין אותו הממונים עליו סירבו לממש.

עמנואל ריוה נפגע מאוד מהסיפור ואף התנהל נגדו תביעת דיבה של היועץ המשפטי של נתיב אחרי שהוא כתב על מודעות האבל של יעקב אברהם ז"ל כי היועץ המשפטי והמשנה לנתיב הרגו אותו ת"א 16709-07
ניתן לעיין בפסק הדין המתאר את הפרשה כאן
ראשי נתיב ומערכת הביטחון לכלכו על עמנואל ריוה וניסו להפיל עליו תדמית של מושחת, עמנואל ריוה עזב לבסוף את נתיב ועבר למשרד החוץ וכנראה למוסד, הדרך הטובה ביותר להבטיח את שתיקתו על כל מה שראה בנתיב, יש סבירות גבוהה כי עם אדם כמוהו המערכת סגרה חשבון, יושרה ואומץ לצאת נגד המערכת אינן תכונות אהובות במערכת הביטחון בה הריקבון הינו מציאות יום יומית.
נביא כדוגמא ציטוט של החלטה בתיק עב' (תל-אביב-יפו) 1596/03

1. ביום 6.9.2005 נשמעה עדותו של מר ריוה עמנואל, חשב נתיב, (להלן-מר ריוה או העד) שזומן על ידי בית הדין. הנתבעים הגישו בקשה להגיש עדות הזמה מטעמם (להלן-הבקשה). עדות ההזמה מושא הבקשה היא תצהירו של מר יעקב ברגר, המשנה לנציב שירות המדינה והממונה על מערכת הבטחון (להלן-מר ברגר) אליו צורפו מספר מסמכים.
ההחלטה המלאה כאן

משמעות הפיסקה היא כי המדינה הביאה את הממונה על מערכת הביטחון כדי לטעון שעמנואל ריוה משקר, דבר שלא מנע לבסוף מבית המשפט לפסוק לטובתו של יעקב אברהם עבורו העיד עמנואל ריוה.

מבלי לקפוץ למסקנות ניתן להסיק מכאן אחת האפשרויות על המניע לחיסול של הזוג בשעה שאשתו הייתה בוודאי מעורבת בפרטי הפרשיות היותה בעלת סיווג ביטחוני מתאים.

העובדה כי התקשורת הישראלית אינה מפרסמת את כל הפרטים האלה עד כה, גם היא מצביעה על חשד למעורבות ישראלית.

נוסיף על כך כי הזוג חיכה בכניסה ועיין בפרוספקטים דבר שעשוי להצביע על פגישה שנקבעה שם עם מכר.
יתכן כי המקום נבחר מראש להסוות את החיסול כמעשה אנטישמי.

על פי הממצאים עולה כי המפגע ירה תחילה על הזוג ריוה ירי מדוייק בראש סה"כ כשישה כדורים על פי עדי שמיעה ורק אחרי שנרצחו החליף לקלצ'יניקוב ופיזר כדורים על העובדים שנכחו מבלי לכוון ומבלי לעשות על העובדים וידוא הריגה, דבר אשר עלול להצביע על רצון להסוות את החיסול כפיגוע אנטישמי, אינטרס המצמצם מאוד את רשימת החשודים בחיסול...
ראו מטה את ההקלטה של הרצח ששוחררה על ידי משטרת בלגיה,שימו לב החיסול של הזוג ריטה קורה בשלוש שניות הראשונות ומיד הוא יוצא חזרה מתכופף ושולף את הרובה.

נוסיף כי ככל הנראה אין זו הפעם הראשונה שמדינת ישראל מחסלת את אחד מסוכניה אך אם יתברר כנכון זאת תהייה הפעם הראשונה שהיא מחסלת זוג. בעבר חוסלו לכאורה בין היתר, ישראל קסטנר, ג'ו אלון, בן זיגייר ופולארד אשר נמסר חי לחיי מוות.
פרט מעניין נוסף הוא שדווקא בימים אלה מתנהל פסגת מודיעין בבריסל בין ישראל סעודיה גרמניה וארה"ב
ראו כתבה במעריב בנדון
האם מדובר בשידור חוזר של רצח ג'ו אלון ערב מלחמת יום כיפור להשתיק לכאורה עוד קומבינה בפיסגה?
ראו כאן הסרט של מבט שני, מי רצח את אבא? מלחמת יום כיפור המניע השיטה ורצח ג'ו אלון הקומבינה של קיסינג'ר ודיין

בתמונה הזוג ריוה ז"ל
מתנצל מראש על הפצת התמונה אבל זה כדי להראות את הפרוספקט ביד של מירה ריוה ז"ל עם הרגל בתוך הדוכן של הפרוספקטים, ומיקום הזוג המעיד על מוות מיידי ועל מקצועיותו של המחסל וכן להראות שיש לנו עסק פה עם אנשים ולא עם משהו דימיוני. מי שמחזיק מידע על הזוג מוזמן לפנות אליי.

click to enlarge
AFP

Link


Suite à l'article publié ici hier disant qu'il faudrait analyser l'assassinat du musée juif de Bruxelles d'un œil plus critique prenant en ligne de compte le rôle d' Emannuel Riva au sain de Nativ une branche du Mossad
www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?p=274650#274650

il a été également publié hier dans Haaretz un article de Amir Oren décrivant le couple Riva comme étant un couple ayant travaillé pour les services de sécurité en Israel

http://www.haaretz.co.il/news/politics/.premium-1.2331977


Étonnamment Oren choisit de déformer les noms du couple Riva et écrire leur nom avec la lettre Bet au lieu de Vav cela peut être pour écarter l'attention du public de nombreuses décisions de justice décrivant le conflit d' Emmanuel Riva et surtout de son ami Yaakov Abraham avec les chefs de Nativ une des branches des services de sécurité Israéliens.

Il faut prendre en compte que les journalistes comme Amir Oren joue officieusement le rôle de porte parole des services de sécurité en Israël , du fait qu' Amir Oren et ses collègues sont dépendants du bon vouloir des hauts fonctionnaires de la défense pour obtenir des informations et pouvoir les publier en Israel chose qui n'est pas forcément vrai pour les journalistes à l'étranger .

Un examen des décisions relatives à Yaakov Abraham et Emmanuel Riva indique qu' Emmanuel Riva qui a servi comme comptable à Nativ était un homme honnête et courageux , qui n'a pas hésité à défendre son ami au tribunal pour qu'il soit accepté comme un employé permanent et de recevoir ses pleins droits en tant que chef de la section de transport de Nativ. Le système s'est comporté particuliérement cruellement envers Yaakov ce qui a entraîné d’après sa fille et de Riva la mort de Yaakov Avraham en Janvier 2007, En effet malgré que Yaakov Avraham avait gagné son procés un mois plus tôt ( Dossier Tel - Aviv - Yafo ) 1596/03 , ses supérieurs ont refusé de l'appliquer.

Emmanuelle Riva a vécu d'après ses dires la perte de son ami très mal et il a été par la suite attaqué en diffamation par le conseiller juridique de Nativ pour avoir écrit sur les affiches de deuil de Yaakov Avraham que le conseiller juridique de Nativ et son sous directeur l'ont tué (Dossier Tel aviv) 16709-07

Les chefs de Nativ ont essayé de salir Emmanuel Riva et lui donner une image de corrompu pour disqualifier son témoignage aux yeux des juges., Emmanuel Riva a finalement quitté Nativ en 2007 pour travailler avec le ministère des Affaires étrangères et peut-être le Mossad, il y a une forte probabilité qu'avec un homme comme Riva le système a réglé ses comptes. L'intégrité et le courage d'aller contre le système ne sont pas une qualité recherché dans les systèmes de sécurité Israélien où la corruption est une réalité quotidienne et qui à par le passé déjà agit de cette façon avec ses propres agents.

Sans tirer de conclusions hâtives il y aurait la un motif pour l'élimination du couple, prenant en ligne de compte que sa femme a probablement été impliqué dans les détails des affaires de Riva ayant elle même travaillé pour le Mossad.

Le fait que les médias israéliens ne publient pas jusqu'à présent tous ces détails , ne fait qu'agrandir la suspicion d'une implication israélienne .





1823528603_B972773349Z.1_20140525071535_000_GEJ2GTPQK.2-0.jpg
 Description:
 Filesize:  18.91 KB
 Viewed:  42006 Time(s)

1823528603_B972773349Z.1_20140525071535_000_GEJ2GTPQK.2-0.jpg



_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso


נערך לאחרונה על-ידי חיים יטיב בתאריך שלישי 03.06.14 13:22, סך-הכל נערך 41 פעמים
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

למחות נגד תפירת התיק לשר רמון בתמורה לטיוח פרשיות השחיתות של אולמרט ומחדלי המלחמה

ממעריב
אורח








הודעהפורסם: שלישי 27.05.14 15:59    נושא ההודעה: מפגש מודיעיני בבריסל של ידלין עם סעודים גרמנים ואמריקאים...

מפגש מודיעיני בבריסל
הנסיך הסעודי תורכי אל-פייצל ועמוס ידלין, ידונו במפגש בנושאים המרכזיים העומדים בסדר היום של המזרח התיכון. המפגש יתקיים ביוזמתו של המכון למדיניות של קרן מרשל הגרמנית של ארה"ב
עמי אטינגר | 26/05/2014 10:52 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר Share on facebook Share on twitter
מערכת IsraelDefense
הקרן הגרמנית מרשל של ארצות הברית (GMF) מארגנת דיון ציבורי הראשון בין הנסיך הסעודי תורכי אל-פייצל, לשעבר ראש המודיעין הסעודי ושל עמוס ידלין ראש אמ"ן שלן צה"ל. שיפגשו במלון סופיטל בבריסל.

השיחה בין השניים תעסוק בנושאי מדיניות חוץ וביטחון הדחופים ביותר העומדים כעת בפני המזרח התיכון, כולל את עתידו של תהליך השלום במזרח התיכון ואת השפעתה העתידית של איראן העלולה להיות גרעינית. ינחה את הדיון דייוויד איגנשיוס, בעל טור ועורך בוושינגטון פוסט.

הנסיך תורכי אל פייסל הוא בנו הצעיר של המלך פייסל המנוח. הוא היה מנהל המודיעין הכללי של סעודיה בשנים 1979 ? 2001 ושימש שגריר סעודיה בארה"ב בשנים 2005 - 2007. כיום הוא יו"ר מרכז המלך פייסל למחקר וללימודי האסלאם ונושא הרצאות על יחסים בין ערב הסעודית והמערב.

האלוף (מיל') עמוס ידלין, בעברו טייס קרב בחיל האוויר, שימש סגן מפקד חיל האוויר הישראלי ומונה לדרגת אלוף ב-2002. לאחר ששימש נספח הצבאי של ישראל בוושינגטון בשנים 2004 - 2006, מונה לראש אגף המודיעין בצה"ל. לאחר פרישתו מצה"ל ב-2010, הצטרף למכון וושינגטון למדיניות המזרח התיכון ובנובמבר 2011 התמנה למנהלו של המכון למחקרי ביטחון לאומי בתל אביב.


http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/581/155.html
חזרה למעלה

מלכה טייכר-מילר
אורח








הודעהפורסם: שישי 30.05.14 13:57    נושא ההודעה: הרצח בבריסל מעורר דאגה בדיוק כמו רצח רבין... וקו 300

זה ממש אסון גדול למדינת ישראל שהשב"כ שלנו פועל כארגון פשע... ואין מי שיבקר על פעולותיו ועל ההוראות שהוא מקבל...

משפחת רבין ביקשה לחקור את הטענות שהועלו ע"י חוקרים בעלי שם ותחקירני תקשורת... שהציגו עובדות צרופות שיגאל עמיר אינו הרוצח כי אם אנשי השב"כ... אך היה מי שאמר... טובת המדינה היא שלא נחקור...

אין ספק שגם הטענות האלה לא ייחקרו... כי טובת המדינה תמיד להשתיק את הפשעים שאנחנו מבצעים... הרצח הוא כל כך זול במדינת ישראל... באמצעותו פותרים כל דבר... כאילו שאין בתי משפט ואין בתי סוהר... רוצחים ומטייחים...

מזל שבפרשת קו 300 היה מי שלא שתק והפרשה נחשפה... אחרת היה איש יקר מאוד משלם בחייו על רצח שהוא לא ביצע...

חיים, תודה לך שאתה חושף את הזוהמה הזו... זה צעד גדול למיגור הפשע הזה...
חזרה למעלה

מבזקים של "נקים":קרא על זימונו של חיים יטיב לחקירה בו הסתבכה היאח"ה בפרשת רמון

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group