לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
עו"ד פלדמן: בן אלון זייגר טען לחפותו, גיבשנו עסקת טיעון  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת היעלמותו של איש המוסד בן אלון זייגר



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
מהארץ
אורח








הודעהפורסם: חמישי 14.02.13 13:36    נושא ההודעה: עו"ד פלדמן: בן אלון זייגר טען לחפותו, גיבשנו עסקת טיעון

עו"ד פלדמן: זייגר טען לחפותו, גיבשנו עסקת טיעון
פרקליטו של "האסיר X" סיפר כי פגש אותו בכלא איילון יומיים לפני שהתאבד. בריאיון לגלי צה"ל אמר: "הוא נשמע רציונלי, ממוקד ודיבר לעניין"

הארץ
14.02.2013
09:03

עורך הדין אביגדור פלדמן, סיפר הבוקר (חמישי) כי שימש פרקליטו של בן זייגר, האסיר X, לפני מותו ב-2010, ואף ביקר אותו בכלא איילון יומיים לפני שהתאבד. בריאיון לגלי צה"ל אמר פלדמן כי משפחתו של זייגר שכרה את שירותיו כדי לייעץ לזייגר לגבי עסקת טיעון שהתגבשה עם הפרקליטות וכי הוא טען לחפותו.

"ביקרתי אותו במקום שבו הוחזק. הוא עמד בפני צומת משפטית וביקש שגם אני אחווה דעה על ההחלטה", אמר פלדמן. לדבריו, כתב אישום הוגש נגד זייגר, אך המשפט לא החל באופן ממשי. "הוא היה במעמד של עצור עד תום ההליכים והתנהל משא ומתן עם גורמים בכירים בפרקליטות בניסיון להגיע להסדר טיעון, הוא ביקש עצה", סיפר פלדמן. "מאחר שלא הכרתי את החומר, ישבתי ושמעתי אותו בסבלנות. הוא נשמע לטעמי רציונלי, ממוקד, הוא דיבר לעניין. הוא לא הפגין רגש מיוחד של רחמים עצמיים".

פלדמן הדגיש כי זייגר היה מוטרד מהמשפט שהתנהל נגדו: "שלא תהיה תחושה שזו היתה שיחה נינוחה בבית קפה. ברור שהוא היה לחוץ, ברור שהוא מוטרד מאוד מהמשפט. הוא גם הצהיר על חפותו. בואו לא נשכח, האיש לא הורשע. הוגש נגדו כתב אישום שלא הגיע לשלב של משפט, נמסר לו שהוא עלול להיות צפוי לעונש מאסר ממושך ביותר ולהיות מנודה על ידי משפחתו וזה משפיע על נפש של אדם".
אביגדור פלדמן
אביגדור פלדמן. צילום: שפלן טס
עוד כתבות בנושא

אדם הועלם בישראל 14.02.2013 | 02:00
תיק פשע חמור 8493 מדינת ישראל נ' פלוני אלמוני 14.02.2013 | 06:05

פלדמן אמר כי הוא ידע את שמו האמיתי של זייגר כשנפגש עמו וידע גם כי הוא מוחזק בשם בדוי. "ראיתי בזה דבר לא ראוי ולא רצוי, אבל לא נקטתי הליכים משפטיים מתוך הנחה שהוא נמצא בידיים טובות של עורכי הדין שמייצגים אותו", אמר. פלדמן סיפר גם כי היה שיתוף פעולה טוב עם שירותי הביטחון שאפשרו לו לפגוש את זייגר וכי יומיים אחרי הפגישה הוא קיבל שיחת טלפון מאיש קשר בשירותי הביטחון שהודיע לו כי זייגר התאבד.

פלדמן מתח ביקורת על התנהלות שירותי הביטחון בפרשה ואמר כי "האחראים עליו היו צריכים לנקוט בצעדים ברורים כדי לשמור עליו "בייחוד כשהוא נמצא הרחק מעינו של הציבור. סוף הדבר הוא משהו שצריך לחקור אותו". הוא מתח גם ביקורת על התנהלות בתי המשפט בפרשה ואמר כי לצווי איסור פרסום יש הצדקה זמנית ועל שופטים לבחון אותם בכל נקודה מחדש במהלך מעצרים. "בתי המשפט להבנתי לא רגישים מספיק לדבר הזה. ברור שמגיע איש ביטחון עם איומי ביטחון מפה ועד להודעה חדשה, השופט נבהל, מה הוא יודע?".

"האירוע נבחן בבית המשפט העליון"

הצנזורית הצבאית הראשית, תא"ל סימה וקנין-גיל, סיפרה היום לראשונה כי בהטלת צו איסור היה מעורב בית המשפט העליון וכי גם עליה הוטל איסור להתראיין בנושא. "האירוע הזה נבחן בדרג שופטים מבית משפט המחוזי ועד בית המשפט העליון ואי אפשר להגיד עליהם שהם מקלים - לא עם חופש הביטוי ולא עם ביטחון המדינה. והם השתכנעו שבאירוע הזה נכון שיהיה צו איסור פרסום", אמרה.

"זה נבחן בדרגים הכי בכירים. אני מכירה את מי שנדרש היה ללכת להסביר את האירוע בבית משפט וכמה קשה היה לשכנע. ובכל זאת, כמה שופטים במדינת ישראל השתכנעו בצורך. זה סימן שזה לא רק שיגעון של ארגון כלשהו או של הממשלה".
סימה וקנין-גיל
סימה וקנין-גיל. צילום: אלון רון

היא הכחישה את הפרסומים לפיהם צלצלה לפני יומיים בבהילות ליו"ר הכנסת הזמני כדי למנוע מהנושא לעלות באופן פומבי במהלך דיון במליאת הכנסת. "אם הייתי מנסה לבלום את הפרסום, הרי שלא הייתי מתירה לכולכם, כולל חברי הכנסת, לדבר על זה החל משעות הצהריים", אמרה וקנין-גיל. "חברי הכנסת בישראל הם דרג נבחר ואין בכוונתי להתערב בדברים הנאמרים". לדבריה, אחד מסגניה קיים שיחה עם קצין הכנסת כדי להזכיר לו את דבר קיומו של צו איסור הפרסום, אך כשנשאלה אם יש להסיר את הדברים מאתר הכנסת היא ענתה "שלא יעלה על הדעת". "חבר כנסת הוא חבר כנסת - הוא נבחר. באופן מפתיע, אני מזדהה עם זהבה גלאון. זהבה גלאון אמרה: 'אני מנצלת את זכות החסינות המהותית להעלות שאלות'. בשביל זה יש דמוקרטיה".

וקנין הגיבה על הביקורת שספגה הצנזורה בפרשה ואמרה כי "לא אכפת לנו להיות הילד הרע של השכונה ולחטוף על הראש כשאנחנו טועים. אנחנו גם מוכנים לשקול בפעם הבאה לא להסב את תשומת לבו של קצין הכנסת לקיומו של צו איסור פרסום. הנה, אני מוכנה לקחת את זה קדימה. אנחנו במצב שבו כל דבר שנאמר מקבל פרשנות כל כך עקומה", אמרה.

היא גם רמזה שהתנגדה להטלת צו איסור הפרסום הגורף הכל שלבי הפרשה והביאה כדוגמה את פרשת ענת קם, שבה, לדבריה, "יצאתי ואמרתי שאם יצא משהו בחו"ל, לא נכון לעצור את זה בארץ". בתשובה לשאלה אם יש צורך לסגור את הצנזורה, ענתה וקנין-גיל: "בעולם החדש לא ניתן ברוב המקרים להסתיר דברים. בעידן שבו אנחנו חיים ובמדינה שבה אנחנו חיים – נכון אך ורק להסתיר את הליבה".


http://www.haaretz.co.il/news/politics/1.1929467
חזרה למעלה

למחות נגד תפירת התיק לשר רמון בתמורה לטיוח פרשיות השחיתות של אולמרט ומחדלי המלחמה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת היעלמותו של איש המוסד בן אלון זייגר כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group