לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
פניה למשרדי הממשלה בעניין ההפליה של אבות גרושים ורדיפה פוליטית של פעילים חברתיים  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: רביעי 29.08.12 14:11    נושא ההודעה: פניה למשרדי הממשלה בעניין ההפליה של אבות גרושים ורדיפה פוליטית של פעילים חברתיים

לכבוד דובר משרד ראש הממשלה, דובר משרד המשפטים ודובר המשרד לביטחון פנים, שלושתם יחד וכל אחד לחוד.
באמצעות דוא"ל ופקסימיליה

שלום רב,
הח"מ מבקש להפנות את תשומת ליבם של הנהלת משרדי ראש הממשלה, המשפטים והביטחון פנים לתופעות התמוהות והחמורות המפורטות להלן,

אנו עדים לאחרונה לפעילות פוליטית של משטרת ישראל, הפרקליטות ובתי המשפט הרודפים פעילים חברתיים המוחים נגד התנהלות מוסדות המדינה.
צילום של מנהיגים בהפגנות ורדיפתם בין היתר על ידי מעצרים חוזרים הפכו לצערינו לדבר שבשגרה להביא לסתימת פיות במדינת ישראל.

חזקה היא כי מעצרים אלה מבוצעים בתיאום עם שירות הביטחון הכללי, אשר מניסיון פעילים רבים, מרשה לעצמו להתערב בעניינים חברתיים קרי פוליטים בטענה הגרוטסקית כי השב"כ גם עוסק בפיקוח על גופים החותרים נגד הדמוקרטיה הישראלית. כאשר אין יותר בוטה מפעילות נגד פעילים חברתיים כדי להעיד על חתירה אנטי דמוקרטית מצד השב"כ עצמו וראש הממשלה אליו הוא כפוף.

הופתענו לשמוע גם על המקרה של מר גיא שמיר העצור מזה מספר שבועות בחיפה על כביכול איום על חיי ילדי שופטת בטענה המגוחכת כי אמר למזכירתה כי השופט תדאג לילדים שלה (בכוונה כי תניח לו עם הילדים שלו וכי הוא ידאג לעצמו), תוך שהאחרונה ניתקה את הטלפון ולא נתנה לו לסיים את השיחה, כך על פי טענת קרוביו.

היום אנו שומעים על חקירתו של מר צ., ככל הנראה בגין יחסי הידידות שלו עם מר גיא שמיר, בתחנת מרחב חוף חיפה אחרי שנחטף באישון לילה מביתו בתל אביב, גם הוא פעיל חברתי המוחה נגד ההתנהלות השערורייתית של מוסדות החוק והרווחה כלפי האבות הגרושים, התנהלות אשר זכתה בשנה האחרונה לביקורת אף ממוסדות האו"ם ולתביעות שונות בחו"ל מצד אותם פעילים.
כמצוטט מתוך דו"ח האו"ם מיום 16.12.2011

22. The Committee is concerned that, in the case of a divorce, custody of children up to the age of six is always given to mothers, and that fathers are often required to pay child support awards that exceed their income, and if not that their freedom of movement is seriously curtailed. The Committee is concerned that divorced fathers often are required to visit their children in supervised visitation centers during their working hours, which leads to the accumulation of work absences and the risk of dismissal. (art.10)

http://www2.ohchr.org/english/bodies/cescr/docs/co/E-C-12-ISR-CO-3_en. doc

כאשר עולה חשד כבד ביותר כי מדיניות זו נגד אבות גרושים, הינו חלק מהאמצעים אשר מפעילה מדינת ישראל ליישם מדיניות בלתי רשמית של סלקציה כלפי השכבות החלשות/מזרחים/אטיופים, מדיניות גזענית המבוססת על תורת הדרוויניזם חברתי המצויה לצערינו עד היום בתחומים שונים במדינת ישראל ואשר הינה השקפתם הבלתי רשמית של מספר בכירים עבריינים וגזענים הפועלים ככל הנראה במשרדכם ובמשרד הרווחה, אותם "פקידים דרוויניסטים" אשר ראוי כי תאתרו ותסלקו ממוסדותיה של מדינת ישראל בהקדם האפשרי.

מכאן אני פונה לדוברי משרד ראש הממשלה, המשרד לביטחון פנים ומשרד המשפטים בבקשה לברר מדוע עובדי מדינה במשרדכם פועלים לרדוף את האזרחים המוחים נגד אי הצדק השורר אצלכם. נראה ראוי כי במקום זאת יופנו משאבים אלה לטיפול במדיניות המעוותת החמורה והקיצונית השוררת במשרדכם כלפי האבות הגרושים ובאופן כללי יותר נגד השכבות החלשות המכתימה את מדינת ישראל באות קלון אשר אינו מצוי במדינות מערביות מתוקנות.

התנהלותם של שופטים שוטרים ופקידים עם יד קלה על ההדק של המעצרים וכתבי אישום, המנצלים לרעה את כוח משרתם לדכא כל ביקורת נגדם הינו מעשה חמור אשר אין מקומו בחברה דמוקרטית.
האם יש בכוונת הנהלת משרדכם לעשות בירור יסודי במשרדכם ולשים קץ לרדיפה אנטי דמוקרטית זו?
תשובה מתחמכת מצידכם תתפרש כי הנהלת משרדכם ערה לתופעות אלה ואף מגבה אותם תוך הפניית עורף לתפקידם כמשרתים נאמנים של הציבור, מכאן אודה לכם להשיב עניינים ולהתייחס גם לשני המקרים המצויינים לעיל.

חיים יטיב

דובר
נקים ישראל ע"ר למען מינהל תקין בישראל

קיבוץ הר עמשא
90403

נא תשובתכם בדוא"ל ל: haim@nakim.org


_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso


נערך לאחרונה על-ידי חיים יטיב בתאריך ראשון 09.12.12 12:15, סך-הכל נערך פעם אחת
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

חדש!: הוסף את נקים ככפתור ב-toolbar לגישה מהירה לפורומים ועידכון שוטף

ערוץ שבע
אורח








הודעהפורסם: ראשון 02.09.12 0:53    נושא ההודעה: Wave of Arrests of Father's Rights Activists MK says "militant feminist crackdown" is unde


Wave of Arrests of Father's Rights Activists
MK says "militant feminist crackdown" is under way as seven activists find themselves behind bars.

By Arutz Sheva
First Publish: 8/31/2012, 4:12 PM

MK Yulia Shamalov-Berkovich

Several campaigners for fathers' rights and shared parenting after divorce have been arrested or summoned for questioning in recent days and a Knesset member who sides with the fathers' movement says a "militant feminist crackdown" is under way.

One activist father, Guy Shamir, has been held in jail for 21 days. He was arrested when Haifa Family Court Judge Esperanza Alon's clerk claimed that he used a threatening phrase in a telephone conversation with her. Shamir says he told the clerk: "The judge should mind her own children and I will mind mine." The clerk claimed that he told the judge to "mind her children" in a threatening way.

An attorney who heads the Coalition for Children and Families was questioned and placed under three-day house arrest regarding alleged threatening statements on the internet. His computer was confiscated. The organization recently organized a study day in Tel Aviv's Municipal Library regarding anti-father bias in the Family Courts.

Speaking on Channel 2, MK Yulia Shamalov-Berkovich (Kadima) said that that seven activists, including one woman, have been arrested or questioned in the past four weeks. The arrests, she said, are befitting of "a regime like Syria's" and not of a free society.

"The struggle for equal parenting is beginning to take form," MK Shamalov-Berkovich said, "and it seems that the interested bodies that feel that the divorced fathers may, G-d forbid, get equal rights, and will get to see their children, not in prison-like 'contact centers', under supervision of a social worker who sits there and won’t let the father touch the child, even though he was an outstanding father before the divorce – [these bodies] have decided not to accept this situation."

Channel 2 asked the police for a reaction – but the police refused to give one.

Asked about Visitation Centers in the Knesset, Welfare Minister Moshe Kahlon did not deny that Israel's welfare authorities refer children of divorce to such centers at a rate that is six times higher than in the average developed country.


http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/159496
חזרה למעלה

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: ראשון 09.12.12 12:18    נושא ההודעה: עוד אב ש ורב לראות את ילדיו, הצית עצמו - ומת

עוד כמה קרבנות ויתומים ידרשו עוד כדי שראש הממשלה הכושל שלנו יתחיל לטפל בנושא חמור זה של האבות הגרושים בתשומת הלב הראויה?

אדם הצית עצמו למוות בצומת שילת
במשטרת מחוז השפלה פתחו בחקירה ראשונית, שממנה עולה כי גבר בן 43 שהגיע הערב אל בית גרושתו - סורב לראות את ילדיו. לאחר מכן, כך על פי החשד, נסע לצומת שילת הסמוכה לעיר מודיעין, והצית עצמו למוות ברכבו
עזרי עמרם | חדשות 2 | פורסם 08/12/12 22:02


סורב לראות את ילדיו, הצית עצמו - ומת
צילום׃ חדשות 2
טרגדיה באזור השפלה: גבר בן 43 הצית עצמו הערב במכוניתו - ומת. לצוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

האירוע הקשה התרחש אמש בצומת שילת הסמוכה לעיר מודיעין. במוקדי ההצלה התקבל דיווח על מכונית שעולה באש. למקום חשו פראמדיקים של מגן דוד אדום בליווי כוחות כיבוי אש, שהגיעו לאזור - ומצאו את גופת הגבר כשהיא חרוכה בכלי הרכב השרוף.

מחקירה ראשונית עולה, כי מוקדם יותר היום הגיע הגבר לבית גרושתו, וביקש לראות את ילדיו. ככל הנראה, לאחר שהיא סירבה לאפשר לו לראות אותם הוא החליט לשים קץ לחייו.


http://www.mako.co.il/news-israel/local/Article-bbc5b8096eb7b31004.htm

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group