לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
כל שופטי המדינה רשעים,אסור לקבל את עדותם ואין לקבלם כשליח ציבור,כך פסק הרב עובדיה יוסף  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Nakim
צוות
צוות




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 516


הודעהפורסם: שני 20.08.12 11:46    נושא ההודעה: כל שופטי המדינה רשעים,אסור לקבל את עדותם ואין לקבלם כשליח ציבור,כך פסק הרב עובדיה יוסף

הרב עובדיה יוסף, הנחשב בפני רבים כגדול הדור, פסק כי כל שופטי מדינת ישראל רשעים, אסור לקבל את עדותם ואין לקבלם כשליח ציבור.

לצערינו ישנם לא מעט דיינים לא ראויים בבתי הדין הרבנים, דיינים אשר אינם מהססים לשקר לזייף ולעוות דין, אך מניסיון של "נקים" ומעשרות הפניות של אזרחים אלינו עולה כי המצב בבתי המשפט האזרחים הוא בהרבה יותר גרוע. מעוותים דין עושקים אזרחים מרסקים משפחות, גונבים עסקים ופרנסה לאזרחים, סדום תפס את מושכות מערכת המשפט בישראל, והמקרה המדהים של "השופטת" ורדה אלשיך עליה מגן הנשיא גרוניס מוכיח עד כמה המערכת רקובה עד ליסוד, כאן המקום להזכיר כי ורדה אלשיך מחלקת מיליונים בכינוסים של חברות עסקיות למקורבים ויושבת בלב ליבה של הקומבינה של מערכת המשפט עליה כבר הרחבנו הרבה באתר. אין ספק כי דבריו של הרב עובדיה מקבלים פרספקטיבה מדהימה אחרי שמתבוננים במה שנחשף בשנים האחרונות על מערכת המשפט בישראל
ראו בין היתר כאן:
http://www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?t=1738
.
יבוא היום שלא יוותר לאזרחים אלא להרים את נס המרד נגד המנגנון המושחת של מדינת ישראל.

להלן הכתבה.


הרב עובדיה יוסף: כל שופטי ישראל רשעים, אסור לקבל את עדותם

יאיר אטינגר
20.08.2012
12:00

נהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, יצא שלשום בערב, בשיעורו השבועי, בהתקפה על בתי המשפט בישראל, הגדיר אותם "ערכאות של גויים" וקבע כי לפי דין תורה אין לקבל את עדותם של כל השופטים בישראל, ובהם כמובן גם שומרי המצוות.

פעמים רבות בעבר התייחס הרב יוסף בשלילה ל"ערכאות", מנקודת מבט הלכתית, אבל הפעם הרחיק לכת עד כדי קביעה כי כל שופט באשר הוא הינו "רשע", "פסול לעדות" וגם אין לקבלו כשליח ציבור בבתי הכנסת. כדי לתמוך בעמדתו הוא הזכיר את פסילת חוק טל בבג"ץ לפני כחצי שנה, ואמר כי השופטים "שונאים את התורה".

"מי שהולך לדון בערכאות של גויים שדנים לפי חוקות שלהם הרי זה מרים ידו בתורתו של משה רבנו ונקרא רשע", אמר הרב יוסף. "הם דנים כמו דיני אומות העולם. לא כמו התורה. מקבלים עדות של אשה. זה כמה דברים שהם עושים נגד התורה".

הרב סיפר על מקרה שהובא לפניו, בעניין זוג שהתחתן בחתונה שהוזמן אליה שופט בית משפט להיות אחד העדים. הרב סיפר כי הורה לבני הזוג "שיעשו קידושין אחרים וכתובה אחרת. הכתובה הזאת פסולה. למה? שהוא (העד, י"א) רשע (...) זה פסול לעדות. צריך לדעת את זה. היום מזלזלים בדבר הזה. הולכים לדון אצל הערכאות, בתי משפט חילוניים, שהם דנים נגד התורה והוציאו פסקיהם. אנחנו רואים את ההתנהגות שלהם נגד התורה, נגד בני הישיבות, ככה הם עושים (...) אין להם אהבה לתורה. שונאים את התורה. אז אלה פסולים לעדות. אין ספק. כל השופטים כולם בבתי המשפט החילוניים פסולים לעדות. אסור לקחת אותם לקידושין, לחתום על כתובה. זה אסור. אדם שלוקח לקידושין שלו עם עדים כאלה, יושב עם אשה בזנות (...) קידושין פסולים. לא שווים כלום. כאילו לא היה קידושין".

בהרכב שופטי בג"ץ שפסל את חוק טל ישבו גם שופטים שומרי מסורת, והשופט הדתי אליקים רובינשטיין שהיה דומיננטי בדעת הרוב שיש לפסול את החוק. הוא שיבץ בדבריו ציטטות רבות מחז"ל.

לדברי הרב יוסף, יש "להזמין עדים כשרים, אנשים כשרים, צדיקים, יראי שמים, שומרי מצוות, קלה כבחמורה, אלה ראויים להיות עדים. עניין של קידושין זה דבר גדול מאוד (...) קודם כל צריך שיהיה אדם כשר, ראוי לדבר הזה. מי שהוא פסול לאדם, פסול".

הרב גם התייחס בשיעורו למי ששולח את ילדיו לבית ספר חילוני, ואמר כי אף הוא "פסול מלהיות שליח ציבור. אפילו אם הוא שומר מצוות, מתפלל (...) כיוון שהוא לא מקפיד שבניו ילכו לתלמוד תורה, אלא הולכים לבית ספר חילוני, יוצאים לתרבות רעה, נהיים רשעים, מה ייצא משמה? פורה ראש ולענה, לא תורה, לא תפילין, לא פסח ולא כיפור. למה? המורים שלהם, גם כן רוב המורים הם מינים".

לדבריו, "מי ששולח את בניו שמה צריך שיהיה מודע, שבניו, הוא משחית אותם. הוא קובר אותם, ויהיה פסול להיות שליח ציבור. אנו רואים את זה בחוש, בעיניים שלנו, שמי שלומדים בבית ספר חילוני יוצאים לתרבות רעה, אין להם דת ודין. לא כמו אלה שמתחנכים בתלמוד תורה של ישראל, לומדים תורה ומצוות והתורה שומרת עליהם".

http://www.haaretz.co.il/news/law/1.1805060

_________________
הצטרפו לקבוצה של נקים בטלגרם לקבל עדכונים.
https://t.me/Nakim_org_News
ולערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch

לחתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט ולהצטרף ל"נקים"


הצטרף לרשימת תפוצה של "נקים"! עם או בלי חתימה על העצומה
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

שי סיון פסיבי
אורח








הודעהפורסם: שלישי 28.08.12 12:33    נושא ההודעה: עשרות אלפי יתומים בגלל הנבלה הסרוחה טובה סיון

טובה סיון בהיותה עורכת דין, התרשלה וגנבה כספים

איך מינו את טובה סיון להיות שופטת, כאשר הייתה תלויה ועומדת נגדה תביעת ענק בגין רשלנות וגניבת כספים מלקוחות? תביעתה של באפי בר ישי חושפת את מעלליה של השופטת הגנבת טובה סיון.

לאחרונה בתאריך 8.3.2011 התפרסם פסק דין בו הנתבעת היא כבוד השופטת טובה סיון מבית המשפט למשפחה ברמת גן, בגין מעשיה בהיותה עדיין עורכת דין. השופט גיל דניאל קבע שכאשר עו"ד אינו מופיע לדיונים שנקבעו, די בהתנצלותו של העו"ד. כך הצליחה טובה סיון להתחמק שוב מלהתמודד עם טענות חמורות שעולות נגד\\ה. מתברר שגם כשהייתה עורכת דין, היא לא הייתה מוצלחת.

התובעת, באפי בר-ישי שרעבי העלתה טענות חמורות נגד השופטת לרבות אי הופעות בדיונים שונים, רשלנות בגבייה, הסתרת מידע ודרישות שכר מופרזות. השופטת טענה שרוב הטענות התיישנו, ולגבי הדיונים בהם לא הופיעה, היא התנצלה. השופט גיל דניאל מבית משפט השלום בחר שלא לפתוח חזית מול השופטת הידועה ולהשתיק את הפרשה. התובעת נקנסה בסך של 8,000 ₪.


השופטת טובה סיון
על פי פסק הדין, טובה סיון, "בהיותה עורכת דין, ייצגה את התובעת בנוגע להליכי גירושין שהתנהלו בין התובעת לבעלה. לטענת התובעת בכתב התביעה, הנתבעת העניקה טיפול כושל ורשלני בעניינה של התובעת ובשל כך נגרמו לתובעת נזקים שונים". רוב חלקי התביעה נדחו עוד ב 16.4.09, מחמת התיישנות, כך שהשופטת לא נאלצה להתגונן.

למשל, הטענה שטובה סיון לא התייצבה למספר דיונים וכתוצאה מכך נגרמו לתובעת נזקים, נדחתה בשל התיישנות. לגבי דיון נוסף בבית הדין הרבני שטובה סיון לא התייצבה לו, השופטת טענה ש"קיבלה ההודעה 4 ימים בלבד לפני הדיון, כאשר היה קבוע לה דיון במקום אחר באותו מועד". השופט התרשם לטובה כי טובה סיון "שלחה מכתב התנצלות לבית הדין הרבני", למרות שמרשתה לא קיבלה כל מכתב התנצלות. באורח מאולץ קבע השופט: "בפועל, לא נגרם לתובעת נזק כלשהו כתוצאה מאי התייצבותה של הנתבעת לאותו דיון. לא הוצגה כל החלטה שניתנה באותו דיון, וממילא – לא ניתנה כל החלטה לחובת התובעת….

לדיון האמור לא היתה משמעות מעשית".

עוד נטען בכתב התביעה, כי הנתבעת נעדרה מדיון שנערך בבית המשפט המחוזי ביום 12.9.94. השופט פטר את סיון מאחריות לאור העובדה ש"הנתבעת היתה שותפה במשרד עם עו"ד [שמוליק מורן]. לעדותה, כאשר התעורר הצורך בטיפול בהליכי הוצל"פ נהגו להפנות הלקוח לעו"ד אחר עו"ד כהנא, אשר ישב פיזית באותו משרד". השופט מצא כי מי שאחראי למחדל הוא אותו עו"ד כהנא, ושוב, לגרסת השופט "לא הוכיחה התובעת כי נגרם לה נזק בגין אי התייצבותו של עו"ד כהנא".

עוד טענה התובעת כי תשלומי מזונות מסויימים לא התקבלו. טענה זו שוב נדחתה בגין התיישנות. לגבי טיפולה של סיון בהוצל"פ טענה התובעת שהיא שכרה חוקר פרטי שמסר נתונים ישירות לטובה סיון. זו לא השתמשה בנתונים להטלת עיקולים, ולא העבירה את הנתונים לידי התובעת בעת שסיימה את הייצוג. גם כאן בחר השופט שלא להתייחס לגופו של ענין מחמת התיישנות.

טענות חמורות נוספות שהועלו היו שהבעל לשעבר שילם דמי מזונות בכפל, פעם אחת לתיק ההוצל"פ בתל-אביב ופעם שניה לתיק ההוצל"פ באשקלון. על כן נדרשה התובעת, בשלב מאוחר יותר, להחזיר דמי מזונות עודפים. לטענת התובעת, היא לא קיבלה לידה את אותם דמי מזונות ששולמו בכפל, ואינה יודעת מה עלה בגורל הכספים ששולמו על ידי הבעל לתיק בתל-אביב. בניסוח מפולפל וזהיר, שלא לחשוף יותר מידי בגין מה הואשמה השופטת סיון, קבע השופט ש"התובעת לא פרטה את התשלומים שקיבלה לידיה, בין בעצמה ובין ממי שייצג אותה בהליך ההוצל"פ". לכן, לגרסת השופט "אין צורך לדון במחלוקת, האם הנתבעת הייתה זו שטיפלה בתיק ההוצל"פ".

לגבי שכר הטרחה טענה התובעת, כי "לאחר שהיא התלוננה בפני הנתבעת [טובה סיון] על הטיפול שהיא מקבלת, הודיעה לה הנתבעת כי עליה לשלם שכר טרחה נוסף, וזאת בניגוד להסכמה בין הצדדים, לפיה התשלום ששולם במועד קבלת הייצוג, יהווה תשלום כולל עבור כלל הליכי הגירושין". כאן קבע השופט כי "יש לקבל גרסת הנתבעת, לפיה נערך בין הצדדים הסכם נוסף. התובעת חויבה בהוצאות בסך כולל של 8,000 ₪. אכן טובה סיון הייתה עורכת דין רשלנית וגנבת, וגם כשופטת המשיכה בגניבות ובטירלול משפטי. מדובר בשופטת שביזתה את מקצועה השפיטה. אפילו בנה העורך דין מתבייש בשם משפחתו.
חזרה למעלה

ניצן הופמן בעל של אספרנצה
אורח








הודעהפורסם: שלישי 28.08.12 14:35    נושא ההודעה: אספרנצה אלון הגרושה הנינטשת למחוק את זהות האב הביולוגי

אספרנצה אלון-הופמן מחיקת זהותו של האב הגרוש מתודעת ילדיו - שינאה מטורפת של שרלילה כורדית שנהפכה שופטת.

אספרנצה אלון-הופמן, גרושתו של ניצן הופמן, מוחקת לילדים את שם משפחת האב הביולוגי ומחליפה את שם המשפחה לשמו של בן הזוג החדש של האישה. ראו ש"ש 712-07-11 קטינה נ' האב. זהו חלק מתהליך פמיניסטי-רדיקלי המומלץ ע"י דפנה הקר למחוק לחלוטין את זהות האבא הביולוגי, ולאפשר לאישה חיים חדשים עם בן זוגה החדש. תהליך זה פירושו שיש לנתק את הילדים מהאבות, להמאיס את הקשר בין האבות הגרושים לילדיהם באמצעות צווי מאסר, עיקולים, יחס מבזה ומשפיל, והתשה כלכלית באמצעות עורכי דין, עד שאותו גבר לא יוכל יותר להילחם על החסד של ראיית ילדים. אז, הילדים פנויים להיקשר רגשית עם הגברים החדשים של האישה הגרושה.

בש"ש 712-07-11 מדובר בבקשה לשינוי שם משפחה של ילדים גרושים, מחיקת שם המשפחה של האב הביולוגי והחלפתו בשם המשפחה של האבא החדש. זהו סיפור של אבא ישן מול אבא חדש, וכל זה מבוסס על ההנחה הפמיניסטית שילדים בקלות נוטים להחליף אבא אחד באבא אחר. ראו מאמרה של דפנה הקר, אשר אספרנצה אלון מצטטת: "הורים או זרים: מעמדם המשפטי המצוי והרצוי של בני זוג של הורים".

אספרנצה אלון כותבת שהאבא הביולוגי "אדיש לתביעה" לשינוי השם, אבל האבא ברח לחו"ל מחמת הטרור המשפטי של אספרנצה אלון, שמיררה לו את החיים, ועל כן ברח. אספרנצה פגעה בזכויותיו כאפוטרופוס ואבא, מבלי שאפילו נמסר כתב התביעה לידיו של האבא. זהו טרור משפטי פמיניסטי במיטבו. אפרטהייד מגדרי.

הפמינאציה הישראלית באקדמיה לא מפסיקה לייצר מאמרים כדי לכסות כל אספקט שנשים גרושות זקוקות לו על מנת להשמיד את הגרוש, ולדאוג לו שימות כמה שיותר מהר. דפנה הקר, אפילו כתבה מאמר בדבר הקניית זכויות לגברים החדשים בחיי האישה על חשבון זכויות האבות הביולוגים. אספרנצה אלון, השותה בשקיקה את מאמרי הארס והטינופת של דפנה הקר, אכן מצטטת את מאמרי הפמיניזם הרדיקלי בחדווה.

דפנה הקר מאמינה שנשים גרושות חייבות לנתק את הילדים מהאבות על מנת להעצים את חווית החד הוריות. אבל מה קורה כשנכנס גבר חדש לחיי האישה? ובכן לשם כך נכתב המאמר הנקרא: "הורים או זרים: מעמדם המשפטי המצוי והרצוי של בני זוג של הורים". והנה הגיע אל אספרנצה תיק המתאים לציטוט את המאמר. אישה ניתקה את ילדותיה מאביהן הביולוגי. האישה מיררה לגבר את החיים כל כך, וגרמה לו להבין שאם יישאר בישראל, הוא ייאסר, יתרושש ולבסוף ימות. הגבר יצא מהארץ לפני 5 שנים ולא חזר. כמובן שאין לגבר מה לחזור, כל עוד אספרנצה אלון חולשת על חירותו של הגבר בישראל, הוא ייאסר פעם אחר פעם. מדוע להישאר בישראל, ולתת לאספרנצה אלון את הכוח להכניס ולהוציא אותך מהכלא? לפנינו גבר אמיץ שעשה מעשה ועזב לחיים חדשים. מדוע להתעסק עם גרושה נקמנית שכל הזמן מוציאה פקודות מאסר, והתיאבון שלה לכספי מזונות אינו יודע שובע? מי שיכול בורח מהגהנום הזה. בינתיים הגרושה מצאה גבר חדש וגבר זה אינו בטוח בגבריותו, על כן הוא רוצה שהילדות יחליפו את שם משפחתו של האב הביולוגי לשם משפחתו הוא.

אספרנצה כמובן נעתרת לבקשה. היום הגבר החדש בחיי האישה הוא המלאך התורן. אבל כאשר הגרושה תרצה להיפטר ממנו, הוא מהר מאוד יהפוך מוקצה מחמת מיאוס בעצמו.

וכך כותבת אספרנצה על האבא הביולוגי: "האב אדיש להליך שבפניי. בעבר הגיש יחד עם האם בקשה משותפת להתרת נישואין. מספר פסקי דין ניתנו בהיעדרו - פסק דין מיום 7.1.08 חייב את האב לשאת במזונות כל אחת מהקטינות סך של 2,100 ₪ (תמ"ש 22540/07); פסק הדין המתיר את נישואי הצדדים ניתן בהסכמה ובהיעדרו של האב ביום 8.7.08 (תמ"ש 12380/07)". מי שקורא את זה חושב שהאבא "אדיש". למעשה, כפי הנראה אותו אבא לא קיבל בכלל את כתב התביעה, וכל ההליך של החלפת שמו נעשה בהעדרו, ומבלי שקיבל או ידע על ההליך. לאספרנצה אין כל בעייה עם זה, היא כבר עשתה לא מעט קומבינות שקריות במהלך חייה כשופטת.

עוד נכתב ש"האב, כאמור, יצא את הארץ לפני כ-5 שנים ומאז לא שב. מאז עזיבתו את הארץ, אין הוא שותף לגידול הקטינות ואין הוא שומר על קשר עמן או מתעניין בגורלן". לטענת אספרנצה, האב "אינו שותף לגידול הקטינות", וזו סיבה טובה לדעתה להחליף לבנות את שם המשפחה. אבל אנו יודעי שהסיבה שהאבא הביולוגי אינו שותף לגידול הבנות, היא האכזריות של אספרנצה אלון, והדרך שבה היא תופרת תיקים לגברים. כנראה שהגבר ניסה פעם או פעמיים להתקרב לבנות שלו ואספרנצה הוציאה לו צווי מאסר. ככה לומד הגבר מהר מאוד לעזוב את הבנות והגרושה במנוחה.

וכך מהללת ומשבחת אספרנצה את האבא החורג:

"מעמדו של בן הזוג: בעלה של האם הוא תובע מס' 2. אבהיר כי לבן הזוג אין מעמד כבעל דין לטעון בשם הקטינות ובעבר כינויו העממי היה "אב חורג". ראה למשל פסק דינו של כב' השופט בן ציון גרינברגר תמ"ש 27481/99 פ.ס. נ' פ.ש (פורסם במאגרים המשפטיים 11.2.04). בעלה של האם אינו הורה מבחינה משפטית ואינו נושא בזכויות ובחובות הוריות, אך אני סבורה שיש מקום לשמוע את עמדתו וליתן לעמדה זו משקל מה.

המלומדות איילת בלכר-פריגת ודפנה הקר במאמרן "הורים או זרים: מעמדם המשפטי המצוי והרצוי של בני זוג של הורים" משפטים מ, תשע"א (להלן: "בלכר והקר"), מציעות פרמטרים למדרג בן הזוג:- מגורים משותפים (קשר משמעותי ייווצר כאשר בן הזוג חולק קורת גג משותפת עם הילד), גיל הילד (ככל שגיל הילד צעיר בעת ההיכרות עם בן הזוג של הורהו, יש להניח כי הקשר שנרקם ביניהם משמעותי יותר), משך הקשר בין בן הזוג של ההורה לבין הילד (ככל שפרק הזמן שבו היו הילד ובן הזוג בקשר ארוך יותר יש להניח כי הקשר שנרקם ביניהם משמעותי יותר), תדירות וטיב הקשר בין הילד לבין ההורה הלא משמורן (ככל שיש קשר בין הילד לבין ההורה הלא משמורן יש להניח שהקשר שנרקם בין הילד לבין בן הזוג הינו משמעותי פחות), מידת התמיכה הכלכלית של בן הזוג של ההורה בילד (ככל שהתמיכה הכלכלית נמשכת תקופה ממושכת יותר, יפתח הילד תלות כלכלית בבן הזוג), מילוי תפקידים הוריים (ככל שבן הזוג ממלא יותר תפקידים הוריים, הוא רקם קשר משמעותי יותר עם הילד) ו-רצון הגורמים המעורבים (יש ליצור מדרג היררכי שעל פיו יש להעניק משקל ראשון במעלה לרצון הילד במתן ההכרה המשפטית לקשר שיצר עימו בן הזוג של הורהו ובשימור קשר זה. משקל משני אך משמעותי יש להעניק לרצון של כל אחד מההורים הביולוגיים, לבסוף יש להעניק משקל - גם אם פחות מזה שניתן לרצון של ההורים הביולוגיים - לרצון בן הזוג של ההורה) (עמ' 27-29 למאמרן).

בענייננו, התרשמתי, על פי עדויות הצדדים ודו"ח שמיעת הקטינות, כי בן הזוג הוא זה המעניק לכל אחת מהקטינות את האמצעים הרוחניים, הרגשיים והכלכליים המבטיחים לכל אחת מהן למצות את הפוטנציאל הגלום בה כאדם בוגר. בן הזוג מעניק לכל אחת מהקטינות רווחה, יציבות, ביטחון ושוויון בינן לבין אחותן החדשה (שהיא בתו הביולוגית) ובכך מגשים את זכותן להישרדות ולהתפתחות. המארג המשפחתי בו גדלות הקטינות הוא כי בן הזוג מעניק יחסי תמיכה ודאגה לכל אחת מהקטינות והוא זה המגלם את אחריותו ההורית.

בן הזוג לקח על עצמו את האחריות ההורית וחזקה עליו כי הוא מבין ששינוי שם משפחתן של הקטינות אינו דבר של מה בכך וכי השינוי נועד להעניק להן ביטחון ויציבות ולפיכך אני נותנת משקל לעמדתו, אם כי מבהירה כי המשקל שניתן לעמדתו הינו משקל פחוּת מהמשקל שניתן לעמדת האם.


אם בן הזוג החדש "לקח על עצמו את האחריות", מדוע אין אספרנצה מבטלת את המזונות מהאבא הביולוגי? "לקיחת אחריות" של האבא החדש, פירושה שהאבא הישן אמור להיות פטור מכול חובה או זכות.


סימפטום השופטת הגרושה הנוקמת

השופטת ממשיכה להוביל את הקו הפמיניסטי-רדיקלי שפירושו אפרטהייד מגדרי, התעללות וטרור בגברים, שנואי נפשה. המדובר בכורדית-הודית שבעבר הייתה נשואה לניצן הופמן. עד היום לא ברור מה היא עשתה לו שהוא ברח ממנה כמו מאש. תסמונת האישה הגרושה הנוקמת היא די ייחודית לישראל והגיע הזמן לחקור את הסימפומטיזציה של ההפרעה הנפשית התוקפת שופטות שהן נשים גרושות, נשים אשר לאחר שננטשו נוקמות בגברים. הגברים נהפכים בעיניהן אויבי האנושות. את אותה בעיה ראינו גם עם המרוקאית רבקה מקייס, שכיום היא שופטת בראשל"צ, אבל בעברה הייתה בשדולת הנשים, כותבת מדריכים לנשים, כיצד להפליל את הגבר בתלונות שווא: "הרימי את הטלפון וצלצלי למשטרה. תגידי להם שבעלך רוצה מציצה נגד רצונך". או "חייגי למשטרה ותגידי להם "בעלי שלף את איבר מינו מולי"". דפנה הקר באוניברסיטת תל אביב ורות הלפרין קדרי בבר אילן מייצרות מאות נשים מורעלות מגדר בבתי הספר למשפטים, והתופעה רק הולכת להתגבר ולהתעצם.
חזרה למעלה

לחץ כאן לפורום החדש על המחדלים המשפטים בחקירת רצח רבין

מרוקואית אסלית עם אשכים
אורח








הודעהפורסם: שלישי 28.08.12 14:43    נושא ההודעה: אורלי לוי אבקסיס היא הגבר בעלה הוא האישה, פרצופה של חזקת הגיל הרך

לידיעת ועדת שניט: אורלי לוי וליאור אבקסיס מנפצים את חזקת הגיל הרך

נניח שאורלי לוי אבקסיס מתגרשת. מי יקבל את הילדים? אורלי לוי אבקסיס היא חברת כנסת. כל היום היא מתרוצצת בין כנסים, ישיבות וליקוקים לחברי מרכז הליכוד. היא חוזרת הביתה מאוד מאוחר, רואה את הילדים והולכת לישון. בעלה, נכה, יושב בבית, ומגדל את שלושת ילדיה. נניח שנמאס להם זה מזו. מה קורה בבית המשפט למשפחה? כמובן, בגלל חזקת הגיל הרך, והנטיות הפמיניסטיות-רדיקליות של בתי המשפט למשפחה, היא תקבל משמורת בלעדית אוטומטית. הגבר, ליאור אבקסיס, יאלץ להגיש תביעה נגדית. הוא יגיד שהוא גידל את הילדים. היא תגיד שזה לא נכון ותגיש נגדו תלונה על איומים, ובזה הסתיים פרק ההורות בחייו. הוא יקבל מרכז קשר.

בכנסת לוחמות הפמיניסטיות המיליטנטיות נגד ביטול חזקת הגיל הרך. הן טוענות ש"גברים לא בשלים לגדל ילדים". ש"גברים בכלל לא מעוניינים לגדל ילדים". "כל מה שמעניין את הגברים זה לזיין נשים ולברוח מהתחייבויות". "הנשים לעומת זאת הן מסורות לילדים". "לנשים יש אונה ימנית במוח שמפרישה נוירונים שמתקשרים עם פעוטות". הן ממלאות את התפקיד המסורתי של גידול הילדים והטיפול בהם. הגברים הם וורקוהולים. הגברים הולכים לעבודה, כדי לברוח מהטיפול בילדים, וגם כי הם אוהבים לעבוד. לגברים זה כיף גדול לעבוד, ולנשים זה כיף להחליף חיתולים. החיטוטים הללו נשמעו גם בוועדת שניט לבחינת המשמורת המשותפת בישראל.

לתוך בליל השטויות הללו נשאבה אורלי לוי אבקסיס, כאשר הפמיניסטיות הרדיקליות שונאות הגברים המקצועיות (עירית גזית, סביונה רוטלוי, גלי עציון, דפנה הקר, דפנה רובינשטיין, רות הלפרין קדרי, סימונה שטיינמץ) ביקשו ממנה לבוא ולתמוך בהן כדי למנוע מיסוד של משמורת משותפת בישראל. אורלי לוי אבקסיס יצאה למשימה, נכנסה לאולם של חוטובלי ואורלב והתחילה לפתוח ג'ורה מרוקאית נגד הגברים שבאו לזעוק שהם רוצים זכויות שוות.

והנה יום אחד מגלים לנו בעיתון שאצל אורלי לוי אבקסיס המצב אצלה בבית הפוך לגמרי. היא המפרנסת, ובעלה הנכה הוא המטפל בילדים. איך זה יכול להיות שהיא מצטרפת לארגוני הנשים? לחץ! הנקבות של מרכז רקמן, ויצ"ו ונעמת מאיימות עליה שיכתבו עליה שהיא לא פמיניסטית. הנה דוגמא לצביעות נפשעת. אורלי לוי בעצמה איננה אימא מסורתית מטפלת, אבל אין לה בעיה לטעון שכל הנשים יושבות בבית ומחליפות חיתולים. זוהי סטירת לחי לבעלה.

והנה מה שגלינו בעיתונות מפיה של המרוקאית עצמה. אורלי לוי הזמינה לעצמה מהעיתונאית מירב בטיטו, החברה שלה, כתבה מחמיאה ב 7 ימים 27/7/2012. בכתבה היא מהללת עצמה על "פעילות ציבורי מגוונת". היא טוענת שהיא "יושבת בראש ארבעה גופים". לפי הכתבה היא בהריון רביעי עכשיו. בעוד חודש תלד אח לשחר, 12, ניצן, 10, וליהודה 5. ואלו דבריה: "להורים שלי יש 12 ילדים וזה לא פאנצ'ר. למזלנו, נשים יכולות לבחור היום גם בקריירה וגם בחיי משפחה. זו הייתה החלטה שלי עם בעלי. מובן שהילדים בעננים מזה שיהיה להם עוד אח. אני גם חוטפת מהם ריקושטים כשאני מגיעה הביתה מאוחר".

מירב בטיטו מאבחנת: "בזמן שהיא בירושלים, מנצח בעלה ליאור, מוזיקאי וחבר להקת פרענקס, על ההתרחשויות בבית". אורלי לוי אבקסיס מוסיפה על בעלה ליאור אבקסיס:

"הוא אחראי על הכביסות, שוטף רצפות, מחמם אוכל, מקפיץ את אימא שלו לעזור. סדר זה לא הוא, גם לא מטבח. הוא בעיקר מקטר שנמאס לו לרקוד עם אימהות במסיבות של הילדים. אבל חוץ מזה, הכול טוב, והאמת שבלעדיו לא הייתי מצליחה".

מידע נוסף מכתבת ההילולים העצמית: "בעלה ליאור נפצע בלבנון במהלך פעילות מבצעית בעת שהיה חייל סדיר בצנחנים, הוא נכה בשיעור של 80%".

אז מה למעשה אנחנו קוראים פה? הטענה הפמיניסטית שגברים לא מטפלים בילדים איננה נכונה. ליאור אבקסיס הוא הדוגמא המוחשית לכך. הטענה שבישראל חלוקת התפקידים בבית היא "מסורתית" (נשים למטבח ועם הילדים, הגבר חמור עבודה"), התנפצה לרסיסים. ליאור אבקסיס הוא הדוגמא המוחשית לכך. אז איך מסבירה אורלי לוי אבקסיס את התנהגותה? אנחנו לא יודים. אולי תשאלו אותה ואת ליאורי.
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group