לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
הנשיא אשר גרוניס מגבה את העבריינות של אלשיך,שמור לי אשמור לך?  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> אינדקס השופטים



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
צופה מהצד
אורח








הודעהפורסם: רביעי 01.08.12 8:38    נושא ההודעה: הנשיא אשר גרוניס מגבה את העבריינות של אלשיך,שמור לי אשמור לך?

מתעוררים ומתחילים לשאול שאלות, למה גרוניס באמת מגבה את אלשיך, נו באמת, אלשיך מנהלת שנים את התיקים הכלכלים ומגלגלת מיליארדים, ממנה ללא מכרז מפרקים מומחים כונסי נכסים עם שכר טרחה של מיליונים, גם גרוניס נהנה מהשיטה, לא פוגעים בתרנגולת עם ביצי הזהב....


למה גרוניס מגבה את אלשיך?
יובל יועז
החלטתו לא סבירה הן מבחינה משפטית-נורמטיבית והן מבחינה ציבורית-מוסרית
30/07/2012, 20:00

מצער לראות את נשיא בית המשפט העליון, השופט אשר גרוניס, נכשל במבחן הראשון העומד לפניו ביחס להשלטת נורמות של מינהל תקין ורף אתי ראוי בבית פנימה, במערכת המשפט שהוא עומד בראשה.

החלטתו של גרוניס שלא לנקוט שום צעד נגד שופטת בית המשפט המחוזי בתל-אביב, ורדה אלשיך, גם לאחר שנתבררו כל העובדות בפרשת "הפרוטוקול המשופץ", היא החלטה בלתי סבירה, הן מבחינה משפטית-נורמטיבית והן מבחינה ציבורית-מוסרית.

בשנת 2005 החליט הרכב של בית הדין המשמעתי לשופטים, שבראשה עמד אז שופט מישאל חשין, לפרסם את דבר קיום ההליכים המשמעתיים נגד שופטת בית המשפט לעניינים מקומיים בחיפה, הילה כהן. עד אז היה ההליך כולו במחשכים, בדלתיים סגורות, ומבלי שדבר על אודות הפרשה כולה דלף לעיתונות.

החלטת הרכב בית הדין המשמעתי לתת פומבי לדברים חשפה לעין הציבור התנהלות שלא כדין מצד שופטת היושבת בדין, תוך יצירת והשמדת מסמכי בית דין, במטרה לכסות על התנהלותה שלה.

אף שבית הדין המשמעתי החליט בתום ההליך שלא להטיל על כהן גזר דין של הדחה, הסתיימה הפרשה ההיא בהעברתה מכהונה, לראשונה בתולדות המדינה, באמצעות הוועדה לבחירת שופטים.

החלטה לא סבירה

עניינה של השופטת אלשיך, על-פי מבחן העובדות, חמור יותר מזה של השופטת הילה כהן. לכן, ההחלטה שלא להביא את עניינה באמצעות קובלנה אל בית הדין המשמעתי לשופטים, איננה יכולה לעמוד במבחן הסבירות. היא גורמת לזילות של מוסד בית הדין המשמעתי לשופטים, והופכת את הוראות החוק בעניינו לאות מתה.

ההחלטה נראית כאילו ראשי המערכת המשפטית מרשים לעצמם לפעול בתקיפות אל מול הזוטרים שבשופטים - בעוד שכלפי הבכירים, הוותיקים והמקושרים הם מתמלאים לפתע יראה.

בעיקר, החלטתו של הנשיא גרוניס משדרת מסר, שלפיו השופטים עצמם, היודעים להקפיד קלה כחמורה עם ציבור המתדיינים שלפניהם - במשפטים פליליים, בעניינים מינהליים וחוקתיים ובתיקים אזרחיים - אינם יודעים להחיל על עצמם את אותן נורמות.

פעולתה של אלשיך ביצירת "הפרוטוקול המשופץ", מסכים אפילו גרוניס, היא שלא בהתאם להוראות הדין. יש לביטוי הזה גם מילה נרדפת: בלתי חוקי.

אזרח מן השורה, אם היה זה צד להליך, עורך דין או קלדנית שכלפיהם היה נקבע כי שינו פרוטוקול דיון בכוונת מכוון בניגוד לדין - היו נקלעים בעקבות זאת להליך של חקירה והעמדה לדין.

נכונותו של גרוניס להתייצב קבל עם ולהגן על אלשיך, תוך שהוא מנמק מדוע לשיטתו אין עילה אפילו להעמדתה לדין משמעתי, מלמדת כי בתוך הבית פנימה, השופטים אינם מקבלים על עצמם את קוד ההתנהגות שהם מצפים מאחרים לקיים.

בהחלטתו מהיום (ב') העמיד עצמו נשיא בית המשפט העליון לצידה של אלשיך, כשני שופטים שהתנהלותם ראויה לגינוי בפרשה זו.


http://www.globes.co.il/news/article.aspx?fbdid=1000770142
חזרה למעלה

פניה למבקר,כונסי נכסים והתעשרות שופטים ומקורבים על חשבון המתגרשים

מעריב
אורח








הודעהפורסם: רביעי 01.08.12 8:40    נושא ההודעה: מריחה שיפוטית

מריחה שיפוטית
ממצאים חמורים נגד שופטת המחוזי אלשייך בגין זיוף פרוטוקול, נתקלו בסלחנות תמוהה אצל נשיא העליון גרוניס. הצדק לא ניצח
בן דרור ימיני | 31/7/2012 5:36 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר Share on facebook Share on twitterRSS
תגיות: ורדה אלשייך
השופטת ורדה אלשייך, סגנית נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, שינתה פרוטוקול דיון שהתקיים בפניה. העניין עורר רעש ומהומה בקהילת עורכי דין. האירוע יצר קהילות ומחנות.

לשון יודעת דבר מלחשת שעורכי הדין החזקים והמבוססים נקטו עמדה בעד השופטת. פה ושם הם תלויים בה לפרנסתם. פירוקים יוצרים הכנסות אדירות. החרים נקטו עמדה הפוכה.

שינוי הפרוטוקול לא היה עניין של מה בכך. הוא התחולל בצמוד להחלטתה של השופטת להפנות את הנהלת בית המשפט להתנהגות בעייתית כביכול של עורך דין שהופיע בפניה. המטרה הייתה הגשת תלונה נגד אותו עורך דין, וזה אכן קרה. הנהלת בית המשפט הגישה תלונה ללשכת עורכי הדין. לתלונה צורף פרוטוקול של בית המשפט. אלא שאז התברר שבידי עורך הדין שנגדו הוגשה התלונה יש פרוטוקול שונה. זיוף? בידוי ראיות?

לשכת עורכי הדין לא רק שדחתה את הפנייה נגד עורך הדין, אלא היא הגישה תלונה לנציב תלונות הציבור על שופטים, השופט העליון בדימוס אליעזר גולדברג. הנציב ישב על המדוכה והוציא מסמך מרתק על מהלך הפרשה. השופטת אלשייך יוצאת מההחלטה רע מאוד. ההסברים שלה לא היו תמיד הסברים, התמיהות רבות, ובסופו של דבר הובהר שהתלונה של לשכת עורכי הדין הייתה מוצדקת.

בתוך כך התברר שקבוצת עורכי הדין שהתארגנה למען השופטת, ופרסמה מכתב תמיכה, הייתה בקשר עם מזכירתה של השופטת. הכיצד זה אפשר גם להיות שותף להתארגנות בעד השופטת, וגם להופיע בפני אותה שופטת? גם בעניין זה לא חסך גולדברג מילים, וגינה את התופעה. וכיצד, שואל גולדברג, ירגיש עורך דין שלא חתם על מכתב תמיכה, כשלצדו מופיע עורך דין שחתם על תמיכה?
עוד מריחה?

החלטת הנציב גולדברג הגיעה לנשיא העליון, השופט אשר גרוניס. ישנם מצבים שבהם בכיר במערכת הציבורית נחשב יעיל בתחומו, ולכן, ככל שלא מדובר במעידה קלה, אפשר ואפילו צריך לסלוח לו. נזיפה כזו או אחרת - וממשיכים הלאה. אין צורך בעריפת ראשים על כל מעידה בשגגה. אלא שהממצאים נגד אלשייך היו רחוקים מלהיות קלים. שינוי פרוטוקול, בניגוד לדין, אינו עניין פעוט.

התנהגותה של אלשייך הותירה הרבה תמיהות וסימני שאלה. גם הקשר בין מזכירתה לבין עורכי דין שגם מופיעים בפניה וגם חותמים על עצומה בעדה - מעורר סימני שאלה הרבה יותר חמורים.

אתמול פורסמה החלטתו של הנשיא גרוניס, לאחר שנפגש רק עם השופטת אלשייך ולא עם המתלוננים נגדה. התוצאה מוזרה. בעוד גולדברג קובע שהשינויים בפרוטוקול היו מהותיים, קובע גרוניס שהם שיקפו את מה שקרה באולם. מדובר בעיוות מוחלט של הממצאים של גולדברג. היו מי שהתלוננו שאין שום קשר בין הממצאים העובדתיים בפסק הדין בנוגע לאולמרט לבין התוצאה השיפוטית. עכשיו מתברר שמדובר ברוח חדשה שמשתלטת על בתי המשפט.

סהדי במרומים שאני שייך
לבית הלל. סלחנות היא עניין מבורך. כך גם פרשנות מקלה. אלא שאין שום צורך לעבור מקיצוניות לקיצוניות. הממצאים העובדתיים החמורים אצל גולדברג הפכו לעניין זניח אצל גרוניס. כאילו כלום. הרי לא היה שם עניין תמים. הרי השופטת המכובדת התנכלה לעורך הדין שהופיע בפניה. הרי היא שינתה פרוטוקול, בניגוד לדין, כדי להחמיר את התלונה נגדו.

לו היה עושה זאת מישהו אחר, זה היה מגיע לכדי בידוי ראיות. והנה, היא יוצאת מהפרשה עם אפס תוצאה. עורכי הדין שהתלוננו נגדה, ותלונתם התבררה כנכונה, ימשיכו להופיע בפניה לצדם של עורכי דין שחתומים על עצומה למענה. זו לא רק מראית עין, זו רמיסה מוחלטת של הצדק. אין דין אחד לדלת העם ולגבירים. עכשיו מתברר שגם שופטים הם גבירים.

הצדק לא ניצח אתמול, אך הסיפור רחוק מסיומו. השופט גולדברג הפנה את הנהלת בית המשפט לעניין המזכירה והעצומה. האם קרה עם זה משהו? ובכן, דוברת בתי המשפט מסרה אתמול: "עתה, משניתנה החלטת הנשיא, יידרש מנהל בתי המשפט להערת הנציב בעניינה של מזכירת השופטת". ההמשך יבוא. מסתמן חשש לעוד מריחה.


http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/391/040.html?hp=1&cat=479&loc=11
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> אינדקס השופטים כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group