לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
בקשה להדיח את מר מני מזוז מתפקידו ובקשה להקים ועדת בדיקה בפרשת טלנסקי לך לעמוד הקודם  1, 2  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
מעריב
אורח








הודעהפורסם: ראשון 20.11.11 13:10    נושא ההודעה: ביניש רוצה את מני מזוז לבית המשפט העליון

ביניש רוצה את מני מזוז לבית המשפט העליון
הוועדה לבחירת שופטים תתכנס היום לדון במינויים של שופטים לבית המשפט העליון. לפי ההערכות, הנשיאה דורית ביניש צפויה לסגת מהדיל עם שר המשפטים נאמן למינוי השופט נעם סולברג, ולדרוש את מינויו של היועץ המשפטי לממשלה לשעבר. מוצאו המזרחי של מזוז יקשה על חברי הוועדה להתנגד למינוי
נועם שרביט | 20/11/2011 7:13 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: בית המשפט העליון,בני מזוז,דורית ביניש
האם בית המשפט העליון עומד לשנות היום את פניו? הוועדה לבחירת שופטים תתכנס אחר הצהריים (א') כדי לדון במינויים של שופטים לבית המשפט העליון. לפי ההערכות, היום לא ייבחרו שופטים למרות הדיל שנרקם בין נשיאת העליון דורית ביניש, לבין שר המשפטים יעקב נאמן, למינויים של השופטים נעם סולברג, צבי זילברטל ודבורה ברלינר.

הערכה הדדית רבה. ביניש ומזוז
הערכה הדדית רבה. ביניש ומזוז צילום: חן גלילי
ההערכה הרווחת היא שלאחר התחבטות ארוכה, ביניש תחליט לסגת מהדיל ולשנותו בנימוק של שינוי באווירה הציבורית, תוך פתיחת רשימת המועמדים. גורמים ששוחחו עמה בימים האחרונים אמרו כי היא מבקשת להרחיב את הדיל ולהוסיף אליו את היועץ המשפטי לממשלה לשעבר, מני מזוז. זאת, בעקבות הביקורת שהדיל אינו מאוזן דיו וכן שאינו כולל מועמד ממוצא מזרחי.

בין ביניש למזוז אמנם נרשמה היתקלות בעת שתקפה אותו בעבר על הסדר הטיעון המקל עם הנשיא לשעבר משה קצב ( האם היועץ הפך ללוליין?"), אולם נשיאת העליון מעריכה עד מאוד את היועץ לשעבר, שעמד בפרץ מול השרים והממשלה ולא חשש מלהעמיד רבים מהם לדין, במה שביניש הגדירה כ"הימים הקשים ביותר של מערכת אכיפת החוק".

מבחינת אג'נדה משפטית המרחק בין השניים אינו רב, והעובדה שמוצאו של מזוז הוא "מזרחי" תקשה על חברי הוועדה האחרים להתנגד לו. ככל הנראה ביניש להרחיב לצרף את מזוז כדיל מורחב ולא על חשבון אחד המועמדים הקיימים.

ראשון המתנגדים למזוז צפוי להיות שר המשפטים, יעקב נאמן, שמתח לא פעם ביקורת על תפקודו. בין השניים אף נרשמו עימותיהם מתוקשרים, למשל בנושא פיצול סמכויות היועץ. לפי שעה לא ברור מה תהיה עמדתם של גורמי הימין בוועדה ביחס למזוז. מני מזוז אמר אמש למעריב:"איש לא שוחח עימי בנושא". כשנשאל האם יסכים להצעה כזו אמר: "אינני מתייחס לשאלות היפותטיות".
"מקווים להגיע להסכמות"

הכנסת מועמדים חדשים לרשימה לא תאפשר למנותם בשבועות הקרובים, שכן יש לפרסם את שם המועמד ברשומות 30 יום קודם לדיון במועמדותו. גם שמו של מזוז לא פורסם בעבר ברשומות. הוועדה צפויה לשוב ולהתכנס ביום שיש הקרוב, ונראה כי הישיבה היום תשמש בעיקר לגישושים ולהרגעת הרוחות שסערו באחרונה סביב הדילים והצעות החוק הקשורות בעליון.

על ביניש מופעלים לחצים לסגת מהדיל, גם מקרב שופטים בעליון. לטענתם, סולברג הוא צעיר מדי ואינו בשל עדיין לכהונה בעליון וכן שיש לרענן את רשימת המועמדים ולאזן את הדיל המתגבש בצורה טובה יותר. חברים בוועדה צפויים לטעון שיש לבחור רק שני שופטים במקום השניים שפרשו ואין לבחור שופט שלישי במקומה של ביניש, שתפרוש רק בפברואר 2012.

בוועדה לבחירת שופטים ישנם תשעה חברים:
שלושה משופטי בית המשפט העליון (ביניש, מרים נאור ואשר גרוניס), שני שרים (יעקב נאמן וגלעד ארדן), שני חברי כנסת (דוד רותם ואורי אריאל) ושני נציגי לשכת עורכי הדין (רחל בן-ארי ופיני מרינסקי). כדי לבחור שופט לעליון דרוש רוב של שבעה חברים, ולפיכך בלא הסכמה בין המחנות בוועדה לא ימונה איש.

מחרתיים תבחר המועצה הארצית של הלשכה מחדש את שני נציגיה, אולם אף אם תאושר מחר הצעת החוק המבקשת לשנות את דרך הבחירה, זאת לא תשנה את יחסי הכוחות בבחירת השופטים לעליון. "כל האפשרויות פתוחות", אמרו אמש חברים בוועדה, "אבל מקווים שנגיע להסכמות". עם זאת, הם הביעו פסימיות באשר לאפשרות שהסכמות יושגו כבר היום. גורמי הימין בוועדה אומרים כי יתנגדו לכל דיל שאינו כולל את מועמדם, השופט נעם סולברג.


http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/307/952.html?hp=1&cat=599
חזרה למעלה

מעריב
אורח








הודעהפורסם: שלישי 10.07.12 9:34    נושא ההודעה: ניצחון מפתיע לאולמרט: זוכה בפרשת טלנסקי ובפרת ראשונטורס

ניצחון מפתיע לאולמרט: זוכה מרוב האישומים, הורשע בהפרת אמונים
מכה קשה לפרקליטות: בניגוד להערכות המוקדמות, החליטו שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים לזכות את ראש הממשלה לשעבר מהאישומים נגדו בפרשות ראשונטורס, טלנסקי והעטים, והרשיעו אותו בהפרת אמונים בפרשת מרכז ההשקעות בלבד
נועם שרביט | 10/7/2012 9:00 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר

תגיות: אהוד אולמרט
ניצחון מפתיע לאהוד אולמרט: ראש ממשלת ישראל זוכה הבוקר (ג') מרוב סעיפי האישום נגדו במסגרת ארבע פרשות שנקשרו בשמו, והורשע רק בהפרת אמונים בפרשת מרכז ההשקעות.

שלושת שופטי המחוזי, הנשיאה מוסיה ארד, יעקב צבן ומשה סובל, התבקשו להכריע את דינו של אולמרט בארבע פרשות: ראשונטורס, מעטפות הכסף מטלנסקי, מרכז ההשקעות ופרשת העטים.

הכרעת הדין מחזיקה כשבע מאות עמודים, והשופטים הקריאו תקציר שאורכו ארבעים עמודים. מהעובדה שארד לא פתחה את דבריה
בהודעה על זיכויו של הנאשם, עלה כי אולמרט יורשע לפחות באחד הסעיפים בהם נאשם, אך עד מהרה התברר כי בניגוד להערכות המוקדמות, הורשע ראש הממשלה לשעבר בסעיף אחד בלבד. בכך הפך אולמרט לראש הממשלה הראשון בישראל המורשע בפלילים. שלב הטיעונים לעונש במשפט יחל בחמישה בספטמבר.

צילום: גיל יוחנן
הרשעה ראשונה לראש ממשלה בישראל. אולמרט לאחר מתן פסק הדין, הבוקר צילום: גיל יוחנן

בפרשת ראשונטורס, נאשמו אולמרט ומנהלת לשכתו לשעבר שולה זקן בהנהגת שיטת מרמה שאפשרה לו לקבל מימון עודף לנסיעותיו לחו"ל, כאשר עודפי הכספים שימשו לנסיעות פרטיות שלו ושל בני משפחתו. אולמרט זוכה מהאישום בפרשה, אך ראש לשכתו זקן הורשעה בקבלת דבר במרמה ובהפרת אמונים.

"הראיות אינן מוכיחות מעל לספק סביר שהנאשם היה מודע לגביית הכספים העודפים ולשימוש שנעשה בהם", קבעו השופטים בהתייחסם לפרשה בהרכעת הדין. "ההתנהלות הגלויה אינה מתיישבת עם שיטת מרמה מכוונת כנטען בכתב האישום... לא הוכחה כוונה לממן נסיעות פרטיות מכספים עודפים".

האישום השני עוסק בפרשות טלנסקי ומרכז ההשקעות, שהן למעשה פרשה אחת. בפרשה זו נאשם אולמרט בהפרת אמונים על שקיבל ממוריס טלנסקי מאות אלפי דולרים במזומן, לעתים במעטפות, וחרג מהכללים החלים עליו כשר. הכספים הוסתרו בכספת אצל עו"ד אורי מסר, אז שותפו וחברו של אולמרט. במקביל, נטען כי אולמרט פעל בניגוד עניינים עבור עסקיו של טלנסקי וכי בהיותו שר התמ"ת פעל לטובת לקוחותיו של עו"ד מסר, כשהוא מצוי בניגוד עניינים חריף.

"ישנן נסיבות מחמירות המביאות את הפעולות שביצע אולמרט במרכז ההשקעות לעבירה הפלילית של הפרת אמונים", הסבירו השופטים את ההרשעה. בהמשך קבעו כי "אף שהונח בסיס ראייתי המצביע על ניגוד עניינים, הפגיעה אינה בעוצמה הנדרשת להפיכת המעשה לפלילי".

נוסף לאלה נאשם אולמרט בקבלת דבר במרמה ובהונאה של מבקר המדינה בנוגע לשווי אוסף העטים שלו ולכספים שקיבל מאיש העסקים ג'ו אלמליח. יד ימינו זקן נאשמה בסיוע לאולמרט בפרשות ראשונטורס וטלנסקי וכן בהאזנות סתר לשיחותיו של אולמרט. "לא הוכח קיומו של קשר סיבתי בין מצג השווא שהציג הנאשם באשר לכספים שקיבל מג'ו אלמליח לבין הנחת דעתו של מבקר המדינה", הסבירו השופטים את הזיכוי מעבירה זו. "באשר לאוסף העטים, לא הוכח שההצהרות שמסר למבקר לא היו הצהרות אמת.


http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/384/873.html?hp=1&cat=404&loc=1
חזרה למעלה

אורח









הודעהפורסם: שלישי 10.07.12 15:30    נושא ההודעה: שירת הברבור של הפרקליטוקרטיה הישראלית

שירת הברבור של הפרקליטוקרטיה הישראלית
פרשת טלנסקי היא המשך ישיר לפרשת רמון אשר הינה המשך ישיר לפרשת שר המשפטים נאמן אשר הינה המשך ישיר ל... אבל הפעם הלכו צעד אחד נועז מדי, הפילו ממשלה להפיל את פרידמן, את הכל על הפרשה כבר כתבנו לפני 4 שנים.
14:14 (10/07/12) חיים יטיב

לא יפה להגיד אמרנו לכם, אבל לפני 7 שנים כאשר קם ארגון "נקים" על רגליו להיאבק נגד הריקבון הפושה במערכת המשפט ונגד השיטה בה הפרקליטות מנהלת לנו מדינה בתוך מדינה, הרוב הרימו גבה ואמרו מה? לנו מערכת המשפט הטובה בעולם תחת הנהגתו של אהרון ברק!. מה שהיה אז נחלתם של חוג מצומצם של אנשי ימין הפך היום לנחלת הכלל. מערכת המשפט בישראל חולה, חולה מחלת השבטיות, מחלת ה-"חבר מביא חבר", מחלתה של כנופיה המנהלת מדינה לפי האג'נדה הפוליטית והאינטרסים הכלכלים שלה תוך שאינה מהססת להפיל שרי משפטים בסיטונאות להגיע למעוז חפצה.

אבל הפעם הפילו ראש ממשלה נבחר יחד עם כל ממשלתו ושלחו את כל עם ישראל לבחירות בגין עדותו של נתין זר אשר שמו טלנסקי.
מה לעשות שגם אז המגמתיות של הפרקליטות היתה בוטה וגלויה לכל, כבר אז פנינו לממשלה בבקשה להקים ועדת בדיקה בפרשת טלנסקי, כבר אז היה דרוש לחקור כיצד הפרקליטות חיפתה על שחיתות שרון ונמנעה מלמצות את הדין עם אהוד ברק בפרשת העמותות,
עיינו בבקשה אשר הוגשה על ידי הח"מ בחודש יולי 2008 להדיח את מזוז ולהקים ועדת חקירה בפרשת טלנסקי, הכל כבר נאמר אז:
הבקשה מיום 10 ליולי 2008

אין ספק כי הפעם הפרקליטוקרטיה הישראלית הלכה צעד אחד רחוק מדיי, ואין זה משנה מהי רמת מוסריותו של אולמרט, העובדה שהפרקליטות יכלה להפיל ממשלה כאשר חפצה בכך ללא בסיס משפטי, יהווה שירת הברבור של הפרקליטוקרטיה הישראלית.


http://www.kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=360030
חזרה למעלה

הצטרף וצרף חבריך לרשימת התפוצה של "נקים" וקבל עידכונים שוטפים על החשיפות של "נקים"

ידיעות
אורח








הודעהפורסם: רביעי 11.07.12 8:37    נושא ההודעה: לדור, הגיע הזמן שתסתלק

לדור, הגיע הזמן שתסתלק

אינני חסיד של אהוד אולמרט, אבל פרקליט המדינה, שגרם לחילופי שלטון לא-דמוקרטיים באמצעות תרגיל מסריח, חייב להסתלק לבלי שוב מחיינו הציבוריים

פורסם: 10.07.12, 21:39


לפני כעשרים שנים ישבתי באולמו של השופט עודד מודריק ליד רוני בר-און, אז עדיין עורך דין מן השורה, כשאהוד אולמרט זוכה מן האישומים שיוחסו לו. הסניגור דאז, יגאל ארנון, לא אמר דבר בגנותו של מי שהיה אחראי להגשת כתב האישום ההוא, אבל היה ברור לכול שהוא נצר את לשונו רק בגלל שבאופיו הוא לא היה מן המתלהמים.



הפעם, לא יכלו עוד סניגוריו של אהוד אולמרט להחריש. לא כי בית המשפט שוב זרק לפח האשפה את כתב האישום נגד אהוד אולמרט, זה שנוסח בפרקליטות המדינה ברשלנות לא מעטה, אלא בגלל מעשה הנבלה שלו היה אחראי, בלעדית, פרקליט המדינה דהיום. כתבתי על כך לא פעם מעל במה זו - ואני חוזר על כך גם היום: משה לדור אחראי, בהתנהגותו הבהמית, לחילופי השלטון בישראל. לא שיש לי בעיה עם ראש הממשלה הנוכחי, אבל במדינה דמוקרטית לא יכול גוף מינהלי להיות אחראי לכך שרצון הבוחר, כפי שהוא בא לידי ביטוי בקלפי, יעוות בגלל תרגיל מסריח של פקיד ציבור.



רעידת אדמה פוליטית-מדינית - סיקור מיוחד ב-ynet



יד אחת עם עד מפוקפק. משה לדור ומשה טלנסקי (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
יד אחת עם עד מפוקפק. משה לדור ומשה טלנסקי (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)



עוד על הכישלון של פרקליט המדינה:

אש צולבת: "במדינה דמוקרטית לדור היה מתפטר"

לדור לא מתפטר: אסור לראות בזיכוי כשל

פרקליטו של אולמרט: "לדור לא מפנים הטענות"

לדור הבטיח לפני 4 שנים: אשא באחריות אישית

כישלון מתמשך
היחידה לחיסול אישים מדור לדור / חיים משגב
לא היה צריך לקרוא את דברי השופטת נגד פרקליט המדינה, כדי להבין שמשהו רקוב במוסד הזה שהביא להדחת שרים וראש ממשלה. יש רק ברירה אחת: להדיח את לדור
לכתבה המלאה



בזמנו, כשמיכאל בן יאיר, אז היועץ המשפטי לממשלה, עמד מאחורי כתב האישום הקודם נגד אהוד אולמרט, איש לא הקים קול צעקה מכיוון שהיה מדובר בסך הכול בחבר כנסת מן השורה. יכול להיות שהייתה זאת טעות, שכן לאחר מכן החלה פרקליטות המדינה להתנהג כאילו שאלוהים בחר בה כדי שתוכל להטיל את מוראה על כל מי שיעמוד בדרכה. כך, אגב, נולד כתב האישום נגד יעקב נאמן, אז שר המשפטים בממשלתו הראשונה של בנימין נתניהו. הזיכוי של יעקב נאמן, שממנו רצו להיפטר בכל מחיר בפרקליטות המדינה, נתפש שם כטעות עבודה חד-פעמית, ולכן אף אחד לא הסיק שם את המסקנות. לא שם, ולא במסדרונות הכנסת.


ההתנשאות של פרקליטי המדינה, על גרורותיהם השונות, במחוזות השונים, ובמערכת המשפטית, לא ידעה עד היום מעצור או ריסון. הדרישה למנות נציב קבילות חיצוני נתקלה כל העת בצחוקים של בוז. לא מני מזוז, המבוהל מכל שביב של ביקורת, מי שנהג כאחרון התגרנים בפרשת משה קצב, ולא משה לדור, חשבו שהם צריכים ביקורת. הם נהגו כבני אלים, בגיבויים, אגב, של רבים מאלה שהיום מכים על חטא.


הפארסה הגדולה בתולדות המדינה

מני מזוז, מי שרואה את עצמו, משום מה, מועמד ראוי לבית המשפט העליון, נתן את גיבוי העל, אולם משה לדור, הבלתי ראוי בעליל, אם לא להשתמש במילים בוטות יותר, עמד מאחורי הפארסה הכי גדולה מאז הקמתה של מדינת ישראל: ההחלטה להגיש בקשה לשמיעה מוקדמת של עדותו של משה טלנסקי היא שגרמה לסילוקו של אהוד אולמרט מלשכת ראש הממשלה.


הרי כל העם ראה את הברקים ושמע את הקולות שהשמיע פרקליט המדינה, מי שהופיע אישית בבית המשפט, כדי לתת משנה תוקף לדרישתו המופרכת, וסבר שהנה החל המשפט, ולא היא. המשפט לא החל. מה שהתחיל הוא מיצג של משה לדור שהצליח לשכנע את בית המשפט שאם העדות של משה טלנסקי לא תישמע לאלתר, יש חשש לגורלו. הרמז היה לכך שמישהו אולי יתנכל פיזית לטלנסקי. האצבע הופנתה כמובן למי שעלול להינזק הכי הרבה מעדותו.



כתבתי אז, ואני אומר גם עכשיו, מי שהיה אחראי לסילוקו של אהוד אולמרט מתפקידו - ואני לא הייתי חסיד גדול של דרכו הפוליטית - צריך להסתלק לבלי שוב מחיינו הציבוריים. יותר מדי לכלוך הצטבר מסביבו. מסיבת העיתונאים ההזויה של משה לדור, שבה התעמת עם שאלות נוקבות, בלא מעט יוהרה, לטעמי, ובקורטוב של גסות רוח, בוודאי שלא סילקה את הצחנה הרבה שעולה מהתנהגותו.



ד"ר חיים משגב, המכללה האקדמית נתניה
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
לך לעמוד הקודם  1, 2
עמוד 2 מתוך 2

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group