לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
השופט אריאל בן ארי, שר המשפטים מתכוון להדיחו בגין איום אבות גרושים לעתור לבג"ץ נגדו  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> אינדקס השופטים



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
מהארץ
אורח








הודעהפורסם: ראשון 04.03.12 9:34    נושא ההודעה: השופט אריאל בן ארי, שר המשפטים מתכוון להדיחו בגין איום אבות גרושים לעתור לבג"ץ נגדו

בצעד נדיר || שר המשפטים מתכוון להדיח שופט מכהן
תלונות שהוגשו נגד השופט אריאל בן ארי בעניין סחבת ונזק להורים ולילדיהם נמצאו מוצדקות. גורם משפטי בכיר: "אין מנוס, הוא מסרב לפרוש מיוזמתו"

תומר זרחין
04.03.2012


שר המשפטים יעקב נאמן צפוי לפנות בקרוב לוועדה לבחירת שופטים, ולבקש להדיח את שופט בית המשפט למשפחה ברמת גן, אריאל בן ארי. מדובר בהליך יוצא דופן, שכמעט ולא נעשה בעבר, ואשר נועד לסלק ממערכת בתי המשפט שופטים שבהתנהלותם נמצאו ליקויים חמורים, אולם מסרבים לפרוש.

להליך ההדחה נדרש השר לרוב של לפחות שבעה מתוך תשעה חברי הוועדה לבחירת שופטים. לפני ההצבעה על הדחתו יזומן בן ארי, ששכר את שירותיו של עו"ד אביגדור פלדמן, לשימוע בפני הוועדה.

באוגוסט שעבר חשף "הארץ" כי נאמן שוקל להדיח את בן ארי מתפקידו. ההחלטה הדרמטית המסתמנת התקבלה לאחר חודשים ארוכים של התייעצויות בין נאמן להנהלת בתי המשפט, ובמעורבותו של היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, שהתבקש לחוות את דעתו בעניין.

עיקר התלונות נגד בן ארי נוגע לעיכובים ולסחבת בהחלטות ובפסקי דין ולהתנהלותו השיפוטית בתפקיד רגיש בבית המשפט לענייני משפחה הגדול בישראל. גורם משפטי בכיר אמר בימים האחרונים כי כל הגורמים המעורבים, לרבות נאמן, הגיעו למסקנה כי אין מנוס מלפתוח בהליך הדחה, שכן בן ארי מסרב לפרוש מהמערכת מיוזמתו.

אמש אמר השופט בן ארי ל"הארץ" כי אין לו כל הסבר מדוע יש כוונה להדיחו. "אני באמת לא יודע על מה זה", אמר, "בגלל ריגול? שיגידו 'מדובר שגנבת סוסים מאורוות המלך', אבל אני לא יודע לרכוב. אני בהלם. לא שיתפו אותי בזה". לדבריו, הגורמים הרלוונטיים לא ענו לפניותיו של עו"ד פלדמן בעניינו. בן ארי הוסיף כי הציעו לו בעבר לפרוש מתפקידו, אולם הוא לא ראה סיבה לפרוש.

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הכתבות והעדכונים ישירות אליכם
אריאל בן ארי
אריאל בן ארי. צילום: אתר בתי המשפט

ביום חמישי קיבל נאמן עדכון ביחס לתלונות שהוגשו נגד בן ארי ונמצאו מוצדקות על ידי נציבת תלונות הציבור על שופטים הקודמת, השופטת בדימוס טובה שטרסברג-כהן, וכן על ידי הנציב הנוכחי, השופט בדימוס אליעזר גולדברג. האחרון פנה בשנה שעברה לראשי מערכת המשפט בעניין, לאור הצטברות התלונות החמורות. נאמן קיבל מהנהלת בתי המשפט את תיאור מתווה הדרך המשפטית להדחה.

על פי החוק, שר המשפטים רשאי להעלות בפני הוועדה הצעה לסיים את כהונתו של שופט. לשופט זכות לעיין בחומר שנאסף נגדו ולהתייצב לשימוע בפני הוועדה.

בן ארי קיבל בעבר פעמיים איומים מאבות לילדים שנפגעו מהחלטותיו השיפוטיות. הוא נחשב לשופט שנוי במחלוקת, ונמתחת עליו ביקורת מצד ארגונים הנאבקים לזכויות אבות וגם מצד עורכי דין בתחום דיני המשפחה. כמה תלונות חמורות שהוגשו נגד בן ארי לנציבות תלונות הציבור על שופטים נמצאו מוצדקות, בהן תלונות על סחבת חמורה ושיטתית.

באחד המקרים, על אף שאחד הצדדים הבהיר לבן ארי כי עיכוב בהחלטה פשוטה גרם לו לנזק כבד, בן ארי נמנע מלקבל החלטה במשך כשנתיים - ללא סיבה עניינית. תלונה נוספת שנמצאה מוצדקת נגעה לכך שהשופט שוחח עם עדים לפני מתן עדותם בבית המשפט.
אביגדור פלדמן
אביגדור פלדמן. צילום: תומר אפלבאום

שטרסרבג-כהן ביקרה את בן ארי בחריפות על התנהלותו. תחילה הכחיש בן ארי ששוחח עם העדים, אולם בפני שטרסברג-כהן הוא הודה ששוחח עם מומחה שצריך היה להעיד לפניו, וכן עם פקידת סעד על הסדרי ראייה בתיק שהתברר לפניו, לפני שהתייצבה למתן עדות.

בתלונה נוספת שגולדברג בדק השנה ומצא שהיא מוצדקת, טען המתלונן שהרגיש כי בית המשפט הפך בית דין שדה. לדבריו, השופט נזף בו, צעק עליו ונהג במשוא פנים. פרקליטו של המתלונן אמר לבן ארי: "אדוני, בוא תהרוג אותו ונגמור את המשפט". בן ארי השיב: "אני עדיין לא יכול להרוג אותו, אך לתשומת לבך, אני בוודאי יכול לכתוב פסק דין".

בשנה האחרונה פנה א.י, אב לילד שעניינו נדון בפני בן ארי, לשר נאמן ולנשיאת בית המשפט העליון לשעבר, דורית ביניש, ואיים להגיש עתירה לבג"ץ אם בן ארי יישאר בתפקידו. האב מנהיג מאבק נגד המשך כהונתו של בן ארי, שלדבריו גרם לילדו ולו נזק כבד. לטענת האב, הוא המתין במשך כשנה וחצי לאישור הסדרי ראייה של בנו שרשויות הרווחה קבעו. כמו כן, לאחר שנקבעו ההסדרים הוא הגיש 15 בקשות לקביעת דיון דחוף על הפרת הסדרי ראייה מצד האם, אך אלה נמחקו באחת בידי בן ארי בדיון בעניין אחר, שהאב נעדר ממנו בגלל מחלה. לטענתו, בן ארי "רומס את הזכות החוקתית להליך הוגן".


http://www.haaretz.co.il/news/law/1.1655625
חזרה למעלה

מבזקים של "נקים":קרא על זימונו של חיים יטיב לחקירה בו הסתבכה היאח"ה בפרשת רמון

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> אינדקס השופטים כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group