לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
מסתמן הדיל:שנדר יסגור תיק לאומי לאולמרט בתמורה לעזיבתו השקטה  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: רביעי 18.04.07 19:40    נושא ההודעה: מסתמן הדיל:שנדר יסגור תיק לאומי לאולמרט בתמורה לעזיבתו השקטה

מסתמן הדיל:שנדר יסגור תיק לאומי לאולמרט בתמורה לעזיבתו השקטה,

מזוז העביר את סמכות ההחלטה על תיק לאומי לשנדר בגין ניגוד העניינים בו הוא שרוי עת אחותו עבדה על פרשה זו.

שנדר מסובך מעל הראש עם פרשת רמון ועדת זיילר ושאר הקומבינות שלו ושל מזוז, במציאות שנוצרה שנדר לא היה יכול להמשיך בתפקידו.

הדיל המסתמן הוא שעד לפרישתו הוא יסגור את תיק לאומי לאולמרט, זה ידאג בתמורה לרסן את שר המשפטים שלא להקים ועדת בדיקה על תפקודם של שנדר היאח"ה והפרלקיטות בפרשת רמון, זיילר ושות`, אולמרט ידאג לתגמל את שנדר לתפקיד אחר מחוץ למערכת המשפט.

אחרי שמינויו של מיקי לוי לכס המפכ"ל טורפד הסדר זה הוא המתאים ביותר עבור אולמרט, ראה כאן: http://www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?t=1671

עולם נפלא...

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

חדש!: הוסף את נקים ככפתור ב-toolbar לגישה מהירה לפורומים ועידכון שוטף

רק האמת
אורח








הודעהפורסם: רביעי 18.04.07 21:05    נושא ההודעה: בובת הקליקה - שנדר, בורח לפני "המבול"...

שנדר ומזוז סגרו ללא הסבר את תלונות המישטרה עם עובדות החשודות בפלילים נגד מישפטנים הכוללים את אהרון ברק + 17 בתים + עוד...

שנדר המשמש כ"בובה" של הקליקה כדי שחבריה יוכלו להתחמק ממשפט לאחר שניתפסו...,כנראה הבין הסיכון הכרוך בתפקיד "הבובה" ובורח לפני "המבול"...
חזרה למעלה

הארץ
אורח








הודעהפורסם: חמישי 19.04.07 13:46    נושא ההודעה: שנדר ינסה לקבוע לפני פרישתו על העמדתו לדין של רה`מ בפרשת בלל

עדכון אחרון - 11:11 19/04/07


אחרי חצי קדנציה - שנדר עוזב

שנדר ינסה לקבוע לפני פרישתו בשאלת העמדתו לדין של רה"מ בפרשת בל"ל

מאת יובל יועז

הטיפול בתיק החקירה הופקד בידי שנדר לאחר שמזוז פסל עצמו; משרד המשפטים: ההחלטות מתקבלות בלא קשר לזהות בעל התפקיד




שנדר. פורש במפתיע

תצלום: קובי גדעון / באובאו


עוד בנושא

פרישת שנדר: בלי להשאיר חותם / יובל יועז


ייעשה מאמץ לסיים את הטיפול בחקירה הפלילית נגד ראש הממשלה, אהוד אולמרט, בפרשת מכירת השליטה בבנק לאומי, וזאת בטרם פרישתו של פרקליט המדינה, ערן שנדר, באוגוסט הקרוב, כך הודיע אתמול (רביעי) משרד המשפטים. המטרה היא ששנדר יקבל את ההחלטה בשאלת העמדתו לדין של אולמרט. היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, הודיע כי ניסה לשכנע את פרקליט המדינה לחזור בו מהחלטתו להתפטר.
הטיפול בתיק החקירה של פרשת מכירת בל"ל הופקד בידי שנדר לאחר שמזוז פסל עצמו מטיפול בו, בשל העובדה שאחותו של היועץ, עו"ד ימימה מזוז, היתה מעורבת כיועצת המשפטית במשרד האוצר בהליך מכירת הבנק. במשרד המשפטים דחו את הטענה ששנדר פורש כדי להימנע מלטפל בתיק אולמרט, ואמרו כי "ההחלטות המקצועיות במשרד מתקבלות בלא קשר לזהותו של בעל תפקיד זה או אחר".

"הרכבת עזבה את הרציף והכיוון ברור"

בשבועות הקרובים תוקם ועדת איתור שתבחן את המועמדים לרשת את תפקיד הפרקליט, שמשך הכהונה המלאה בו הוא שש שנים.

"ביקשתי להביא למערכת יציבות ולהוביל את ארבעת היעדים המרכזיים - הלחימה בשחיתות הציבורית, בארגוני הפשיעה, ההגנה על ביטחון הפרט וההגנה על נכסי המדינה", כתב שנדר במכתב שהופץ לכלל הפרקליטים. "עתה נראה לי שבכל התחומים אנחנו בעיצומו של תהליך, גם אם בחלקם רק בתחילתו. הרכבת עזבה את הרציף והכיוון ברור. כמי שרואה עצמו חלק ממשפחת הפרקליטות, אני יכול לומר שמדובר בקבוצת אנשים מצוינת העושה את מלאכתה תוך הרגשת שליחות אמיתית, במסירות, נאמנות ועבודה קשה", הוסיף.

בארגון עדאלה אמרו, כי פרישתו באה על רקע סיום הטיפול בערר שהוגש על החלטת המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), לסגור את תיקי החקירה נגד השוטרים שנחשדו בהריגת אזרחים ערבים במהומות אוקטובר 2000. בעדאלה טוענים כי שנדר החליט לסיים את תפקידו בשל הביקורת הצפויה על חלקו במחדל החקירה.

בעקבות הודעתו של פרקליט המדינה מסר היועץ מזוז, כי הוא "מביע צער על הפרישה המוקדמת, כי ניסה להניאו מכך אך מכבד את החלטתו". מזוז ביקש לציין את "שיתוף הפעולה ההדוק והפורה שאיפיין את כהונתם המשותפת". שר המשפטים דניאל פרידמן הודיע, כי הוא "מצטער על פרישתו המוקדמת של שנדר, ומודה לו על הביצוע המוצלח של תפקידו הקשה".

פרידמן אמר, כי יפעל בשיתוף פעולה עם היועץ המשפטי לבחירת מחליף מתאים לתפקיד ולגודל האחריות הכרוכה בו. על פי החלטות ממשלה מ-2002 ומ-2004, פרקליט המדינה נבחר באמצעות ועדת איתור מיוחדת, שבראשה עומד היועץ המשפטי מזוז, ושכוללת את נציב שירות המדינה שמואל הולנדר, מנכ"ל משרד המשפטים משה שילה, שופט בדימוס, עורך דין פרטי מתחום המשפט הפלילי ופרופ` למשפטים.

המועמדים הבולטים לתפקיד פרקליט המדינה הבא באים מקרב הפרקליטות, מאחר שמזוז יבקש שלא לזעזע את המערכת במינוי אדם מבחוץ. על התפקיד יתמודדו שני המשנים לפרקליט המדינה, שי ניצן ושוקי למברגר, וכן המשנה ליועץ המשפטי לממשלה מייק בלס, ויוכי גנסין ממחלקת הבג"צים. בין המועמדים החיצוניים: דבורה חן ומשה לדור, והשופט בדימוס בעז אוקון, מקורבו של שר המשפטים.


http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?itemNo=850489&contra ssID=1&subContrassID=0&sbSubContrassID=0
חזרה למעלה

מבזקים של "נקים":קרא על זימונו של חיים יטיב לחקירה בו הסתבכה היאח"ה בפרשת רמון

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: חמישי 28.02.08 12:06    נושא ההודעה: מחלקה ראשונה מחזק את ההודעה לעיל: מי מרתיע את חוקרי אולמרט

מי מרתיע את חוקרי אולמרט


סנ"צ ערן קמין הודיע לירון זליכה, ימים ספורים לפני סיום החקירה, כי ימליץ להגיש כתב אישום נגד אולמרט בפרשת לאומי וכי הוא בטוח שאולמרט יורשע למרות זאת, הוא ודנינו מסרו הודעה רשמית: "אין די ראיות" האם השניים נרתעו מחמת האיום בשל מעורבותם הפסולה בפרשת רמון?




דנינו. האם חש מאויים


---------------------------------------------------------------------- ----------





רמון, אולמרט. זהות אינטרסים





זליכה. קיבל הודעה מפורשת






> ערן קמין הודיע: אמליץ להגיש כתב אישום
> החשש: אי-כשירותם של דנינו וקמין



פרשת רמון ופרשות אולמרט מצטלבות ומשפיעות זו על זו. ברשימה זו נגלה, כיצד חוקרי אולמרט בפרשת לאומי היו ועודם נתונים באיום מתמיד של הדחה והפללה, וזאת מחמת פעולות פסולות שביצעו בפרשת רמון.

השאלה היא, האם נוכח האיום שבו נתונים, נרתעו חוקרי אולמרט, ובראשם דנינו וקמין, מהמלצה להעמיד לדין את ראש הממשלה אהוד אולמרט בפרשת בנק לאומי, למרות הראיות שהוצגו בפניהם, ולמרות המסרים מצד ראש צוות החקירה, ערן קמין, זמן קצר לפני ההודעה הרשמית, כי יש ראיות להמלצה להגשת כתב אישום.

כדי לעשות סדר בדברים נבהיר להלן את העובדות העיקריות בפרשה:


ראש האגף לחקירות ולמודיעין ניצב יוחנן דנינו, תת-ניצב מירי גולן, וסנ"צ ערן קמין, הם האישים הבכירים ביותר, מצד המשטרה, שחקרו את פרשת רמון. בשתי הבדיקות שנערכו: האחת נערכה על-ידי השופט (בדימ.) שלום ברנר לבקשת היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז; והשניה נערכה על-ידי השופט (בדימ.) ורדי זיילר לבקשת שר המשפטים, נמצא כי הבכירים הנ"ל, ובכירים נוספים בפרקליטות, ביצעו, למצער, פעולות פסולות, כאשר הסתירו מידע חקירתי מסנגוריו של רמון, במהלך המשפט;


בדוח החריף שהגיש זיילר [ראו גם: הדוח המלא של זיילר], הוא מעלה חשד לכאורה לפיו דנינו וקמין (יחד עם אחרים) ביצעו עבירות פליליות, לרבות: הדחה בחקירה, הטעיית בית המשפט, קבלת היתר להאזנות סתר באופן בלתי חוקי (כאשר הודיעו על חשד להדחה בחקירת רמון, כאשר הדבר לא היה ולא נברא), ועוד ועוד. נזכיר, כי ניצב (בדימ.) משה מזרחי הודח מתפקידו כראש אגף החקירות, בשל מעשים אסורים שביצע באופן סדרתי בכמה פרשות (דנינו וקמין חשודים רק בפרשה אחת, ובדרגת חומרה פחותה... [ראו גם: דוח היועמ"ש אליקים רובינשטיין]);


בתקופה ש"צפו" החשדות הנ"ל נגד דנינו וקמין (ואחרים), ואלה פורסמו בהרחבה בכמה כלי תקשורת, עסקו דנינו וקמין, בין היתר, בפרשת אולמרט-לאומי: דנינו כראש אגף החקירות; קמין כראש צוות החקירה;


במהלך תקופת החקירה נגד אולמרט, נתונים דנינו וקמין בפני סיכון עצום של הדחה מתפקידם. סיכון זה התחדד עוד יותר לאחר הדוח החמור שכתב זיילר. דנינו וקמין נתונים למעשה בידי שר המשפטים פרופ' דניאל פרידמן, שיותר ויותר נראה כזרועו הארוכה של אולמרט. השר פרידמן מגלגל עתה הצעה למנות ועדת חקירה ממשלתית, שתבדוק את הפעולות שביצעו בפרשת רמון. מאליו מובן, כי דבר זה עלול להגביר את הלחץ על אשכי דנינו וקמין.



ערן קמין הודיע: אמליץ להגיש כתב אישום



שאלת השאלות היא: האם הנסיבות הנ"ל - שבהן דנינו וקמין נתונים בסיכון של הפללה והדחה - השפיעו על החלטת חוקריו של אולמרט, אשר בסופה של חקירה, ולמרות חומר החקירה המפליל לכאורה, הודיעו כי אין ראיות להעמדת אולמרט לדין בפרשת לאומי. שאלה זו מתחזקת נוכח העובדות שלהלן:


במהלך החקירה נפגש קמין מספר פעמים עם העד המרכזי, ירון זליכה. לדברי זליכה, קמין אמר לו מפורשות, כמה פעמים, כי נמצאו ראיות מפלילות נגד אולמרט, כי הוא ימליץ להגיש נגדו כתב אישום, וכי הוא בטוח שניתן יהיה להרשיע את אולמרט בפרשת לאומי. על עמדה זו חזר קמין בפני זליכה ימים ספורים לפני ההודעה הרשמית, שבה נמסר כי אין ראיות נגד אולמרט... זליכה אמר ל-Nfc כי הדברים נאמרו לו מפיו של קמין "בכמה שיחות מסדרון". לשאלה מדוע שתק ולא אמר דברים אלה בפומבי, מייד לאחר הודעת המשטרה, אמר זליכה כי בכוונתו להציג עדותו זו במסגרת העתירה שיגיש לבית המשפט העליון, אם לא יורה לדור על הגשת כתב אישום נגד אולמרט בפרשת לאומי;


ממידע שהובא לידיעתי במרוצת החקירה, עולה כי קמין התבטא בחריפות נגד אולמרט, וקבע בפני כמה וכמה גורמים בכירים כי התגלו ראיות מפלילות נגד אולמרט. ובמילים פשוטות: קמין הביע עמדתו לא רק בפני זליכה, אלא גם בפני אחרים, שלא היו צד מעוניין כמו זליכה [ניתנת האמת להאמר: מלכתחילה לא האמנתי שיומלץ ויוגש כתב אישום נגד אולמרט, בפרשת לאומי, שהיא בעיקרה פעילות תוך ניגודי עניינים (הפרת אמונים), בשל אפסותה של התביעה בכל הקשור למיצוי הדין עם ראשי ממשלה מכהנים];


למרות זאת, בהודעת המשטרה נאמר כי לקביעת המשטרה לפיה "אין תשתית ראייתית מספקת נגד ראש הממשלה, אהוד אולמרט, לביצוע עבירה של הפרת אמונים", שותפים כל חברי צוות החקירה (כולל ערן קמין, י.י.). עוד נאמר: "צוות החקירה תמים דעים כי חומר הראיות אינו מגבש בהכרח גרסה אפשרית אחת ויחידה, שאין בילתה". הנה כי כן: קמין נתן ידו להודעה רשמית הנוגדת דברים שאמור ימים ספורים קודם לכן. האם שינה עמדתו באופן עצמאי, או שתומרן ו/או נאנס לשנות עמדתו בשל הסיכון האישי שבו הוא נתון בפרשת רמון?


החשש: אי-כשירותם של דנינו וקמין



נושא זה טעון בדיקה של היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, ושל פרקליט המדינה משה לדור:


על הפרקליט לדור, בידיו נתון עתה תיק לאומי להכרעה בשאלה האם להגיש כתב אישום, לבדוק מה גרם לשינוי בעמדתו האישית של ערן קמין, והאם קמין חש מאוים עד-כדי כך שהפך עמדתו;


על מזוז להורות על הפסקת מעורבות דנינו בחקירות - כראש אגף החקירות בכלל, ובחקירות בפרשות אולמרט בפרט (פרשת כרמיה, פרשת מרכז ההשקעות ופרשת המינויים במשרד התמ"ת), וזאת כל זמן שדנינו עצמו חשוד בעבירות פליליות חמורות בפרשת רמון וכל עוד לא בורר הנושא כדבעי (ראו: דוח זיילר).

היועץ המשפטי לממשלה אינו אוהב, אם לנקוט לשון המעטה, את מעורבות השר פרידמן ואת הזמנת הדוח שהוכן על-ידי השופט (בדימ.) זיילר. זו עובדה פשוטה וברורה. ואולם, יטיב מזוז לעשות אם יבחן היטב את מכלול העובדות וירחיק את דנינו מתפקידו (קמין כבר קודם מיאח"ה...), לפחות עד בדיקת הפרשה החמורה שבה הוא מעורב. שכן, החשש הוא כי דנינו יתקשה להפעיל שיקול דעת עצמאי בחקירות נגד אישים פוליטיים בכירים, כל עוד הוא עצמו נתון בפני סיכון של הדחה על-ידי שר המשפטים והשר לביטחון פנים.

חובתו של מזוז להתמודד באומץ לב נוכח העולה מן העובדות, כהוויתן, וזאת כדי להבטיח שהחקירות הפליליות נגד אולמרט יתנהלו באופן מקצועי, ושאלה לא ישובשו על-ידי תמנון רב-הזרועות, הוא אולמרט.





רשימות נוספות: פרשת אולמרט +
התמוטט בכיר בפרשות אולמרט / יואב יצחק

מתעכבת חקירת פרקליטו של אולמרט בשל אישפוזו / עידן יוסף

עתירה : למנוע מאולמרט למנות מקורב ליו"ר מפעל הפיס / רותי אברהם

חשיפה: אולמרט קיבל מתנה אסורה בשווי כ-320 אלף ש"ח / יואב יצחק

שילוש מלוקק ומכוער / יואב יצחק

פרשת אולמרט / כרמיה

רחוב כרמיה בירושלים. על-שמו נקרא פרויקט הבניה שבו רכש אהוד אולמרט, מחברת אלומות מג הנדסה בע"מ, דירת גן במחיר הנמוך ב-480 אלף דולר משוויה הריאלי.



נוצר: 23/02/2008 | עודכן: 23/02/2008



http://www.nfc.co.il/Archive/002-D-27962-00.html?tag=11-51-23


_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

מגלובס
אורח








הודעהפורסם: רביעי 05.03.08 9:35    נושא ההודעה: דיכטר הודיע לפרידמן: לא אקים ועדת בדיקה ממשלתית בפרשת חיים רמון למרות המלצת השופט זיילר

אבי דיכטר המשרת את הבוס אולמרט, הודיע כי בהצאם לדיל על סגירת תיקי אולמרט הוא מתנגד להקמת ועדת בדיקה


דיכטר הודיע לפרידמן: לא אקים ועדת בדיקה ממשלתית בפרשת חיים רמון
זאת למרות המלצת השופט בדימוס ורדי זיילר, חברו של השר פרידמן, להקים ועדה כזו
נועם שרביט 16:56 04/03/08

השר לביטחון פנים, אבי דיכטר, הודיע היום (ג') לשר המשפטים, דניאל פרידמן, כי אין בכוונתו להקים ועדת בדיקה ממשלתית נוספת בנושא חקירת השר חיים רמון. זאת, למרות המלצת השופט בדימוס ורדי זיילר, חברו של השר פרידמן, להקים ועדה כזו.

שני השרים נפגשו היום (ג'), כאשר פרידמן ביקש את הסכמתו של דיכטר, הממונה על המשטרה, להקמת ועדת בדיקה למחדלי המשטרה. לאחר סבב בדיקות שערכתי בקשר למסמך זיילר, אמר דיכטר לפרידמן, החלטתי לבדוק את השינויים הנוהליים שהוכנסו בנושא האזנות הסתר למשטרה ובממשק בין המשטרה לפרקליטות.

דיכטר אף החליט לבדוק את החלטות מחלקת המשמעת במשטרה, שתבחן את נושא רשלנות המשטרה, כפי שעלה בדו"ח השופט ברנר. "לא מצאתי הצדקה להקמת ועדה נוספת בנוסף לזו שכבר ביצעה את עבודתה", אמר דיכטר וכיוון לבדיקה שערך השופט בדימוס שלום ברנר.


כזכור, המשנה לרה"מ רמון הורשע בביצוע מעשה מגונה בלא הסכמה בחיילת. במהלך המשפט נערכו האזנות סתר לראש לשכת רה"מ, שולה זקן, ובשל תקלה במשטרה ובפרקליטות אלה לא הובאו בזמן אמת לידיעת סניגוריו.

רמון טען שתוצרי ההאזנות הוסתרו ממנו ופגעו בהגנתו, וכי אם היה יודע על התבטאויות שמופיעות בהן, לא היה ממהר לוותר על חסינותו. היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, מינה את השופט בדימוס ברנר לבדיקת הפרשה, וזה מצא כשלים שונים, אך שלל כוונת זדון מצד גורמי התביעה. הוא קבע כי היתה רק "רשלנות רבתי".


רמון ביקש מהשר פרידמן להקים ועדת חקירה ממלכתית, והשר מינה את השופט זיילר לבדיקת הנושא. האחרון תקף בדו"ח מטעמו את השופט ברנר (על שלא בדק חלק מהטענות) ואת כל הגורמים הממלכתיים שהיו מעורבים בפרשה - בית המשפט המרשיע, המשטרה, הפרקליטות ואפילו הנשיא אורי גורן, שאישר את האזנת הסתר לזקן.





http://www.globes.co.il/serve/globes/docview.asp?did=1000317647&fid=82 9
חזרה למעלה

ידיעות
אורח








הודעהפורסם: חמישי 04.12.08 18:41    נושא ההודעה: פרקליט המדינה משה לדור סגר את התיק נגד אהוד אולמרט בפרשת בנק לאומי

פורסם ב - 15:13 04/12/08
עדכון אחרון - 16:19 04/12/08




משה לדור סגר את התיק נגד אהוד אולמרט בפרשת בנק לאומי

מאת תומר זרחין ועפרה אידלמן

פרקליט המדינה החליט כי אין ראיות מספיקות לאישום; יועץ התקשורת של רה"מ: ראוי היה להמתין ולא לחרוץ את דינו של רה"מ באופן בוטה

תגיות: אהוד אולמרט, בנק לאומי, משה לדור, בל"ל



לדור. "לא נמצא די לביסוס החשדות"

תצלום: ג'יני


פרקליט המדינה, משה לדור, הודיע היום לפרקליטיו של ראש הממשלה, אהוד אולמרט, על סגירת תיק החקירה נגדו בפרשת מכירת מניות המדינה בבנק לאומי לישראל (בל"ל). התיק נסגר מחוסר ראיות מספיקות לאישום.

החשד הראשוני נגד אולמרט נולד מטענותיו של החשב הכללי דאז, ד"ר ירון זליכה, לפיהן אולמרט, כמ"מ שר האוצר ושר האוצר, פעל להטיית הליך מכירת מניות המדינה בבל"ל, במחצית השניה של שנת 2005, לטובת קבוצת רכישה שכללה את ידידו פרנק לואי.

טענותיו של זליכה נבדקו תחילה על-ידי מבקר המדינה, אשר העביר את ממצאיו הראשוניים, שהעלו חשדות לפלילים, ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז.

היועץ פסל עצמו מלקבל החלטה בעניין, נוכח העובדה כי אחותו, עו"ד ימימה מזוז, כיהנה אז בתפקיד היועצת המשפטית של משרד האוצר. פרקליט המדינה הקודם, ערן שנדר, הוסמך לקבל את ההחלטה.

בתום חקירה שנוהלה ע"י היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה), הוגשה על ידה חוות דעת מפורטת שסייעה בהליכי גיבוש עמדת הפרקליטות, ועל פי זו הומלץ לסגור את התיק בהיעדר תשתית ראייתית מספקת להעמיד את אולמרט לדין. ממצאי החקירה נבחנו על ידי צוות בראשות לדור, ולאחר השלמת חקירה החליט לדור לסגור את התיק.

לדור הגיע למסקה שגם אם אולמרט פעל בפרשה זו כשהוא מצוי בניגוד עניינים, עוצמתו הייתה נמוכה יחסית, וגם אם סטה במידת מה מן השורה, הייתה זו מוגבלת.

לדור הודיע היום שהוחלט כי לא נמצא די לביסוס החשדות כיוון שמכלול הביטויים של ניגוד העניינים והסטייה מן השורה אינם מובהקים דיים, וכיוון שנתברר שעל פי התשתית הראייתית הקיימת לא ניתן להצביע על קיומו של פן נוסף לחומרה בפרשה זו, הנדרש לצורך ביסוס הרשעה בפלילים.

יועץ התקשורת של ראש הממשלה, אמיר דן, אמר בתגובה להודעה על סגירת התיק ש"מהיום הראשון בו החלה הפרשה לפני כשנתיים, הצהיר רה"מ כי דין תיק זה להיסגר. למרות זאת, הוא הותקף והואשם יום אחר יום, במסגרת מסע שיסוי חסר תקדים שנערך נגדו על-ידי גורמים שונים. ראוי היה להמתין בסבלנות ולא לחרוץ את דינו של ראש הממשלה באופן כה בוטה. ראש הממשלה משוכנע כי זו תהיה גם התוצאה בתיקים האחרים.




http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1043747.html
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

יוסי יחזוני
אורח








הודעהפורסם: שישי 31.07.09 14:29    נושא ההודעה: תכנסו ותעזרו לחברי

http://yo-yoo.co.il/eggs/click.php?eid=5513
חזרה למעלה

רונית
אורח








הודעהפורסם: חמישי 02.02.12 9:03    נושא ההודעה: זוועה

ככה זה היום - צריכים באמצעות מצלמת אבטחה נסתרת כמעט לאתר שחיתויות בקרב גורמים בכירים במדינה הזו - כמה עצוב...
Sad
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group