לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
גלעד שרון מאחז-העיניים - פרשת שלאף-שרון, התיק מצוי עדיין בטיפול בפרקליטות  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת סיריל קרן/מרטין שלאף



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
אריה אבנרי
אורח








הודעהפורסם: רביעי 25.01.12 11:39    נושא ההודעה: גלעד שרון מאחז-העיניים - פרשת שלאף-שרון, התיק מצוי עדיין בטיפול בפרקליטות

גלעד שרון מאחז-העיניים


כושי לא מחליף עורו, נמר מתקשה להיפרד מחברבורותיו וגלעד שרון הערמומי לא יכול להתחזות לכבש תמים מהלכו האחרון, להחזיר לאלתר את אביו לחוות השקמים, הוא כנראה חלק ממסע יחצ"ני למכירת ספרו החדש, לקדם תוכניתו להשתלב בחיים הפוליטיים בקדימה ולאותת לפרקליט המדינה שהמשך הטיפול הרפואי באביו יהיה מוטל בקרוב על כתפיו בחווה המשפחתית


כאשר קראתי לפני כמה ימים במעריב כתבת-ענק תחת הכותרת "חוות גלעד", על החלטתו של גלעד שרון להחזיר לאלתר את אביו ראש הממשלה אריאל שרון לחוות השקמים שליד שדרות בתום למעלה מחמש שנים של אשפוז במחלקה לשיקום נשימתי של בית החולים שיבא, הופתעתי מחדש. גלעד שרון הכריז באותו ראיון: "אבי לא נראה חסר ישע בכלל. יש לו צבע טוב ובריא בלחיים". חשבתי לתומי שטעיתי באבחון המקורי של שרון ג'וניור וכי סוף-סוף יש תיאום בין פיו וליבו שהפכו באורח בלתי צפוי לשווים, והשור הצעיר המועד עובר שינויים ברוח התקופה.

כמה ימים אחרי הפרסום הראוותני ערכתי ביקור סמוי במחלקה לשיקום נשימתי בשיבא כדי לברר ממקור ראשון אם אומנם נעשים צעדים מעשיים כלשהם לקראת שחרורו הצפוי של שרון מהמחלקה והעברתו המיידית לחווה. זו אחת המחלקות העמוסות ביותר בבית החולים שבה עוברים חולים שחיו תחת מכונת הנשמה, שיקום נשימתי שנמשך כשלושה חודשים ומועברים לאחר מכן לבתיהם או למוסד על-פי מצבם הבריאותי ורצונן של משפחותיהם. במחלקה יש 18 מיטות בלבד שכולן תמיד תפוסות. התור לאשפוז ארוך וההמתנה ממושכת.

אשפוזו הממושך של שרון במחלקה זו בניגוד לנהלים, שכרוך גם בתפיסת שני חדרים ובעבר גם יותר, כאשר גלעד שרון השתמש באחד החדרים כמשרד פרטי שלו (ההכחשות שהשמיע לא עמדו במבחן המציאות). בשטח לא היו בכלל סימנים שיש כוונה לפנות את שרון לחוות השקמים המשפחתית. על-פי מידע מוסמך שריכזתי ממקורות יודעי-דבר במשרד הבריאות, המדווח על כל צעד משמעותי מעין זה, לא הייתה עד כה פנייה חדשה של משפחת שרון בעניין זה ואין כל הערכות מתי ואם בכלל יש כוונה לפנות את שרון מבית החולים.

צעד מניפולטיבי מבית מדרשו של מגדל הכבשים

מכאן ואילך הפסקתי להיות מופתע והגעתי למסקנה הבלתי נמנעת שזה היה צעד מניפולטיבי מבית מדרשו של גלעד מגדל הכבשים של משפחת שרון. כושי לא מחליף את עורו, נמר מתקשה להיפרד מחברבורותיו וגלעד שרון הערמומי לא יכול להתחזות לכבש תמים. אי-אפשר היה לא להיזכר שלפני למעלה משנה הודיע כבר גלעד שרון באורח פומבי על הכוונה להעביר את אביו לחווה, לאחר שהוא ואחיו עומרי הגיעו למסקנה שהאווירה הביתית עשויה לשפר את מצבו.

שרון ג'וניור אמר אז שאביו מניע מדי פעם איברים מגופו ומושב על כיסא, וכי אין לו ספק שהוא חש מדי פעם את המתרחש סביבו ואולי אף קולט מוזיקה המושמעת בחדר. זמן קצר לאחר מכן אורגן מבצע חשאי רב-היקף של העברתו של שרון לסופשבוע מבית החולים לחווה, שהיה כרוך בלוגיסטיקה של אבטחה כבדה וליווי של צוות וציוד רפואי צמוד. כעבור יומיים הוחזר שרון במבצע שני לבית החולים, ומאז לא חזרה המשפחה על יוזמתה, עד שבימים האחרונים הצהיר, כאמור, גלעד פעם נוספת על הכוונה להחזירו הביתה.

אומ"ץ נחשפה לראשונה לנושא זה לפני שנתיים, כאשר נודע לנו שהנהלת בית החולים פנתה לשני הבנים עומרי וגלעד, וביקשה מהם לעשות הכנות לפנות את אביהם, מאחר שאין מקום להעניק לו במסגרת המחלקה העמוסה שירותים רפואיים מיוחדים מעבר למה שהוא יכול לקבל בחווה או במוסד. משפחת שרון לא קיבלה עליה את הדין ופעלה בדרכים שונות ובלתי מקובלות כדי להפעיל לחצים שונים על בית החולים. לחצים אלה כללו, בין השאר, פנייה אל תורמים זרים של בית החולים שהודיעו במפתיע כי יפסיקו לתרום אם יפונה שרון.

נהג, מזכירה וגמלאות ממלכתיות נדיבות

במהלך בדיקתנו התבררו לנו כמה עובדות פיננסיות מאלפות:

המדינה מימנה במשך חמש שנים את הטיפול הרפואי בשרון, ועל כך אין אולי עוררין (הסדר זה הופסק בשנה הנוכחית ועתה מחויבת המשפחה לשאת בחלק מההוצאות הרפואיות).
בעת ובעונה אחת הייתה הקצבה שנתית בסך 1.4 מיליון שקלים, ששימשו ברובם לצרכי מימון שכרו של נהגו של שרון ומזכירה שאמורה הייתה לטפל בארכיון אילו ראש הממשלה לשעבר היה מתפקד.

הודות לפעילות אומ"ץ חדל נהגו לשעבר של שרון להשתכר שכר סרק ולנסוע במכונית השרד הממשלתית למטרותיו הפרטיות. הנהג והמכונית הממשלתית הועברו למאגר הרכב הממשלתי. לעומת זאת נותר פתוח נושא המזכירה המיותרת.

במקביל הוברר לנו ששני בניו של שרון זוכים לשתי גמלאות ממלכתיות נדיבות ביותר, המסתכמות בקרוב ל-90 אלף שקלים בחודש בגין התפקידים הממלכתיים שאביהם מילא בעבר בשירות המדינה, שהם זכאים להן מכוח החוק כל עוד אביהם בחיים.

אפילו אלה שהתקשו להבין עד כה במה מדובר, החלו להבין ולהפנים.

יחצנות לספר, השתלבות בפוליטיקה, איתות לפרקליט

יש לי שלושה הסברים לעיתוי למהלכו האחרון של גלעד שרון:

א. לפני זמן קצר יצא לאור ספרו של שרון ג'וניור: "שרון - חייו של מנהיג" ובמסגרת המסע היחצ"ני למכירת הספר הוא נזקק לרעש תקשורתי כמקובל במקומותינו. הסיפור האנושי על אביו שכיב מרע שמתאושש כביכול, יכול בהחלט להביא למכירת עוד כמה אלפי עותקים.

ב. הפרסום בעל הגוון המשפחתי עשוי לקדם את תוכניתו של גלעד שרון להשתלב בחיים הפוליטיים במסגרת קדימה, המפלגה שייסד אביו. בעקבות הודעתו של שרון הבן על כוונה זו לפני כחצי שנה, הזדרזה מנהיגת קדימה ציפי לבני לקדם את הודעתו בברכה. משום מה לא הפריעה ל"גברת קלין" כלל העובדה שגלעד הוא בן נאמן למשפחה מושחתת שהתעשרה במהלך שירותו של שרון האב מאדריכלי החיבור בין השלטון להון.

גלעד שרון הבן נחשד בעבר כמה פעמים גם בקבלת שוחד בסכומים גדולים עבור עבודות ייעוץ מקצועיות מדומות ומוזרות בידיעת אביו ולעתים בתיווכו. רק בנס ניצל הוא מהעמדה לדין פלילי בפרשת האי היווני שבה "שומן" על-ידי איש העסקים דודו אפל ולא שילם את המחיר הנדרש בחוק, בדומה לאחיו עומרי, שנכלא מאחורי הסורגים בגין עבירות פליליות אחרות.

ג. גלעד שרון מבקש לאותת לפרקליט המדינה והצוות הבכיר שלו, שהמשך הטיפול הרפואי באביו יהיה מוטל בקרוב על כתפיו בחווה המשפחתית, ומי שיביא לשלילת חירותו יזיק במישרין לבריאותו של ראש הממשלה לשעבר. איתות זה נדרש לאור העובדה שתוך זמן קצר צריכה להתקבל הכרעה סופית באם להגיש כתב אישום נגד גלעד שרון בגין קבלת שוחד בסך 4.5 מיליון דולר, בגין ייעוץ מקצועי, כביכול, לקולחוזים ברוסיה.

פרשה זו שנחשפה לפני כמה שנים, הושתקה משום מה. החקירה התנהלה בעצלתיים וקיים חשש שיש גורמים מסוימים במשטרה ואולי גם בפרקליטות שליוו את החקירה ומתחמקים לקבל ההכרעה בתיק זה. לאחר שהידיעה הועברה לאומ"ץ על-ידי גורם מוסמך, הבקיא במה שמתרחש מאחורי הקלעים, התחלנו להפעיל לחץ על המשטרה והפרקליטות. בשעתו כתבתי לפרקליט המדינה משה לדור על כך בין השאר:

"תנועת אומ"ץ פנתה אליך בעבר בנושא חקירה שנערכה נגד גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר, בחשד לקבלת 4 וחצי מיליון דולר מגורמים סמויים בתמורה על ייעוץ עבור קולחוזים.

אומ"ץ זיהתה כבר אז את הקשר בין התשלום הנ"ל לבין איל ההון היהודי אוסטרי מרטין שלאף, ונתנה לכך ביטוי בפניותיה לפרקליטות מחוז תל אביב שמטפלת בתיק זה.

בתגובה לכך נאמר לנו שהחלטת הפרקליטות בנושא הנדון עדיין לא נתקבלה. תזכורות נוספות נשלחו וזכו לתשובה דומה.

בשבועות האחרונים נחשפה מערכת הקשרים המסועפת של שלאף עם אישי שלטון בעבר ובהווה, ובין השאר צוינה פרשת הקולחוזים כאחת הדרכים שבאמצעותן העביר שלאף כספים לכאורה למשפחת שרון.

פרסום זה עורר הדים רחבים בציבור והתעוררו שאלות לגבי מידת התמודדותה של מערכת אכיפת החוק עם בעיית ההון בשלטון שצברה תאוצה מדאיגה ביותר.

בימים האחרונים פורסם בכלי התקשורת כי גלעד שרון מבקש להשתלב במערכת הפוליטית ואף עושה הכנות מעשיות לכך (בין השאר הוא מפרסם מאמרים פובליציסטיים בתקשורת).

אומ"ץ סבורה שהגיע הזמן לקבל החלטה בתיק זה על-מנת שלא ייווצר מצב שבו גלעד שרון, הנושא על גבו קופת שרצים בפרשות שחיתות קודמות, ישתלב בחיים הפוליטיים ויטביע בהם את חותמו המוסרי השנוי במחלוקת 'בלשון המעטה'".



התשובה שקיבלתי הייתה שהתיק מצוי עדיין בטיפול. בתשובה נוספת שהתקבלה לפני זמן קצר מלשכת פרקליט המדינה נאמר שההכרעה תיפול בקרוב.

כמעט שכחתי: בראיון עם גלעד שרון במסגרת הכתבה האחרונה אמר בין השאר: "אחי עומרי לא עבריין". כשאמר זאת, חשב אולי האח גלעד גם על עצמו, שכן על-פי החשד שנחקר על-ידי המשטרה, עומרי שרון קיבל חלק מכספי השוחד בפרשת הקולחוזים. אחים בדם, בגנים המשותפים וגם ברמה המוסרית המפוקפקת.


http://www.avneri-a.co.il/blogInside.asp?id=651
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של נקים: ההונאה הגדולה של בכירי מערכת המשפט מסביב לגירושים של יהודים?!

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת סיריל קרן/מרטין שלאף כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group