לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
משטרת ישראל הנציחה באמצעות בכיריה את תרבות השקר והטיוח,אלה הם שוטריך ישראל,מתאי המהפכה??  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Nakim
צוות
צוות




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 516


הודעהפורסם: ראשון 06.03.11 20:41    נושא ההודעה: משטרת ישראל הנציחה באמצעות בכיריה את תרבות השקר והטיוח,אלה הם שוטריך ישראל,מתאי המהפכה??

כולם שמעו על תרבות תפירת התיקים בישראל, על שחיתות במשטרה ועל מינוי מקורבים במערכת המשפט, הן בפרקליטות והן ברשות השופטת.
את התרבות הזו מדינת ישראל ירשה מהבולשביזם אשר דבק במפא"י והצליחה לשכללה עד כדי כך שישנם עדיין אזרחים תמימים בישראל (הגם שמתמעטים מיום ליום) אשר מאמינים כי הם חיים בדמוקרטיה נאורה.
והנה לפתע צצים לנו אירועים המזכירים גם לאטומים שבינינו את המתרחש במערכת אכיפת החוק המפוארת שלנו.

נביא כאן את דבריו של חה"כ פרופ' אריה אלדד אשר גם אם נדללם מהמסגרת הפוליטית שלהם מתארים עדיין יפה כיצד תרבות השקר והטיוח הפכו למנת חלקם של בכירי משטרת ישראל. מכאן שאין להתפלא על כך שבמערכת סדומית זו השוטרים התופרים תיקים לאזרחים התמימים נבעטים למעלה (ראו תחקירים שפורסמו בנדון בחודשים האחרונים) כיאה בכל שלטון רודני המכבד את עצמו.
נדמה שרק אירועים כמו אלה שאירעו בלוב מצרים וטוניסיה יאפשרו לאזרחי ישראל להשתחרר מהשלטון הרודני השולט בארצנו.




כאן הכתבה מתוך אתר ערוץ שבע

אלדד: 'לערוף' את ראשי השקרנים
תגובות חריפות בימין על רקע הודעת המשטרה כי באירועי חוות גלעד עשו השוטרים שימוש באמצעים מידתי מאופק ומקצועי.
פרסום ראשון: 06/03/11, 18:57חזקי עזרא

בימין תוקפים את המשטרה בעקבות הודעתה כי צוות בדיקה מטעמה קובע כי באירועי חוות גלעד בשבוע שעבר עשו השוטרים שימוש באמצעים מידתי מאופק ומקצועי. הבסיס החוקי לפעולה היה כדין, צווי ההריסה נחתמו בידי מפקד פיקוד המרכז ועבודת המטה הייתה על פי הנהלים. בראש צוות הבדיקה עמד סגן מפקד מחוז ש"י תת-ניצב שוקי זיסו.

ח"כ אריה אלדד אמר כי "המשטרה התגלתה היום בדיון ועמ"ש לענייני יו"ש בנושא הירי במתישבים בחוות גלעד,לא רק כגוף אלים ומושחת אלא בעיקר כגוף שקרן. תת ניצב במדים מדווח לועדת כנסת דיווח שקרי ברמה העובדתית כשהוא מנסה לחפות על עברינות במדים שהופעלנ מטעמים פוליטים.

"לפני עשרות שנים היה השב"כ בדיוק במצב הזה, כשהפך את תרבות השקר לכלי עבודה עיקרי והפעיל אותו לא רק נגד אוייבי ישראל אלא גם נגד קצני צה"ל" - אומר אלדד - "משטרת ישראל היום היא ארגון שתרבות בשקר היא הרוח החיה שלו. השר לביטחון פנים מגבה את תרבות השקר הזאת, ולפיכך שותף מלא באחריות עליה.

"ועד שלא יערפו ראשים במשטרת ישראל, לא תהפוך המשטרה למה שהפך השב"כ לאחר שנערפו ראשי השקרנים העיקריים" - מסכם ח"כ אריה אלדד.

ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) אמר כי "מדובר בתרבות של שקר שפוגעת קודם כל במשטרה עצמה. "כולנו ראינו את התמונות" - אומר ח"כ בן ארי - "חבל שהמשטרה מתבצרת ונותנת לעבריינות במדים לגיטימציה".

מנהלת ארגון זכויות האדם ביש"ע, אורית סטרוק מסרה "תמוה מאוד איך יכול קצין משטרה אחד (זיסו) להגיד בבוקר שאין לו מושג מה בדיוק קרה בחוות גלעד, ולהשיב על כל שאלה שנשאל (לדוגמא: למה השוטרים היו ללא תגים, האם הראו צו לפני ההריסה ועוד) במילים 'לא יודע, לא הייתי שם' וכמה שעות אח"כ לפרסם תחקיר בראשותו, בו נטען שהכל שם היה בסדר גמור ולפי הנהלים".

וועד מתיישבי השומרון הגיב לדו"ח המשטרה, "אם את הדו"ח הכין אותו אחד שכתב את התשובה המגומגמת של השר אהרונוביץ', באופן שמתעלם מראיות ועדויות המתיישבים הרי שזה מגביר את הצורך בוועדת בדיקה חיצונית שלא תטייח ותחתור לאמת. הדו"ח מוכיח ניתוק מהעובדות והמציאות ואנו נפעל כדי להוציא את האמת לאור".

ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, אמר "אם לאחר כל התמונות והעדויות, כולל אלו שהוצגו היום בועדת החוץ והבטחון, מעיזה המשטרה לטעון שהכל נוהל כיאות, הדבר מוכיח יותר מאלף מונים כי רק ועדת חקירה חיצונית תשיב את אמון הציבור במשטרת ישראל ובדרגי הפיקוד בגופים השונים - כולל בצה"ל. תרבות השקר והטיוח שנחשפות במשטרה חמורות לא פחות מעצם האחלימות הקשה שהיא הפגינה".
מסיקה הוסיף כי "בפרשה חמורה זו נחצו שני קוים אדומים חסרי תקדים: ירי מאסיבי ומתוכנן של כדורי פלסטיק העלולים לסכן חיים באזרחים יהודים, קל וחומר כשבמקרה זה האזרחים לא נקטו כל אלימות. הקו האדום השני הוא נורמת השקרים בדיווחי המשטרה, שנחשפה במלוא כיעורה כשפורסמו הסרטים והצמונות המוכיחים ההיהפך משנטען ע"י פיקוד המשטרה: ירי כדורי פלסטיק ולא צבע, ירי על אזרחים תמימים ותקיפות חמורות ללא כל סיכון או איום של השוטרים היורים".

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/216412


_________________
הצטרפו לקבוצה של נקים בטלגרם לקבל עדכונים.
https://t.me/Nakim_org_News
ולערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch

לחתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט ולהצטרף ל"נקים"


הצטרף לרשימת תפוצה של "נקים"! עם או בלי חתימה על העצומה
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\

מצעד האיוולת: ב-6.9.06 שופטים הנתבעים בהליך אזרחי בבג"ץ דוחים בעצמם עתירה להכשיר את מינוי ביניש

ערוץ שבע
אורח








הודעהפורסם: ראשון 03.04.11 22:58    נושא ההודעה: המשטרה הודתה: ה'תחקיר' על חוות גלעד היה שגוי

המשטרה הודתה: ה'תחקיר' על חוות גלעד היה שגוי
נציגי המשטרה נאלצו להודות בכך, לאחר סדרת שאלות שהציג בועדת המשנה של חוץ ובטחון לנושא איו"ש יו"ר הועדה ח"כ זאב אלקין
פרסום ראשון: 03/04/11, 18:34חגי הוברמן



ירי בחוות גלעד
ועד מתיישבי השומרוןדרמה בועדת החוץ והבטחון בכנסת: נציגי המשטרה נאלצו להודות שה'תחקיר' שפורסם לפני כשלושה שבועות, בו נטען שהמשטרה נהגה כשורה באירועי חוות גלעד היה שגוי.

נציגי המשטרה, בראשות מפקד מחוז ש"י ניצב חגי דותן, נאלצו להודות בכך, לאחר סדרת שאלות שהציג בועדת המשנה של חוץ ובטחון לנושא איו"ש יו"ר הועדה ח"כ זאב אלקין.

השאלות של אלקין נבעו מסרטוני הוידאו והתמונות מההשתוללות המשטרתית בהריסת המבנים בחוות גלעד לפני כחודש, תמונות שצולמו ע"י ועד מתיישבי השומרון ורוכזו ע"י היחידה האסטרטגית במועצה האזורית שומרון.

כתוצאה מהסרטונים והתמונות שהוצגו בפני חברי הועדה בדיון הקודם ובדיון היום, ובעקבות השאלות הנוקבות של חברי הכנסת, נאלץ להודות מפקד המחוז כי מספר הכדורים שנורו גבוה יותר מהנתונים שמסר סגנו בדיון הקודם. בנוסף אמרו נציגי המשטרה כי עדיין אין להם הסברים בעניין השוטרים הרבים שהסתובבו ללא תגים.

העימות בוועדה בין חברי הכנסת לפיקוד המשטרה, החל עוד בדיון הקודם, כאשר חברי הוועדה לא זכו לקבל תשובות ברורות לסתירות שעלו בין הסרטונים והתמונות שהציגו נציגי מועצת שומרון לגרסת מפקדי מחוז ש"י במשטרה לאירוע.

בעקבות בירור נוסף, עליו החליטו בישיבת הוועדה הקודמת פה אחד חברי הכנסת מכל המפלגות, הודו נציגי המשטרה בדיון היום כי התחקיר שהציג בתקשורת סגן מפקד מחוז ש"י,תנ"צ שוקי זיסו,היה חלקי בלבד ולא ממצה.

נציגי המשטרה הודו גם כי המידע שנמסר לוועדה בדיון הקודם על ידם היה כנראה שגוי, וכי לאחר הדיון הקודם הגיע אליהם מידע נוסף שסתר את המידע שהציגו בועדה.

בדיון המיוחד השתתפו יו"ר הועדה ח"כ זאב אלקין (ליכוד), ח"כ גדעון עזרא (קדימה), ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) וח"כ עתניאל שנלר (קדימה).

בנוסף לחברי הכנסת השתתפו בדיון ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה וצוותו, יו"ר מועצת יש"ע דני דיין, יו"ר ארגון זכויות האדם ביש"ע אורית סטרוק ונציגי חוות גלעד.

יו"ר ועדת המשנה, ח"כ זאב אלקין (ליכוד) ציין בתחילת הדיון כי "זו פעם שנייה שהגורמים מהצבא ומהמשטרה מזומנים לוועדה בנושא פינוי חוות גלעד אך הם נמנעים מלהגיע למרות שקיבלו זימון אישי. אנחנו נפנה בנושא לשר הביטחון ולשר לביטחון פנים ונבקש מהם לדעת מה הצעדים המשמעתיים שינקטו כנגד הקצינים שהפרו את התקנון".

ח"כ אלקין הוסיף כי "מוזר שסגן מפקד מחוז ש"י במשטרה, בדיון הקודם, לא ידע לענות על שאלות הוועדה בנושא פינוי החווה, ומספר שעות לאחר מכן, אותו קצין מעביר למפכ"ל את התחקיר המסכם של המשטרה לאירוע".

עוד אמר מפקד המחוז, כי הוא "מעדיף שימוש של המשטרה בירי קליעי פלסטיק ולא בשימוש באלות שעלולות לגרום לנזק רב יותר". אמירה זו זכתה למענה זועם מחברי הכנסת.

ח"כ עתניאל שנלר (קדימה) הטיח במפקדי המשטרה כי הם מסרו בדיון הקודם נתונים שכעת הם מודים שאינם אמת, ושלוש שעות מאוחר יותר הודיעו בכלי התקשורת כי התחקיר מוכיח שהשוטרים בשטח נהגו כשורה.

ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה אמר בדיון: "אם לאחר כל התמונות והעדויות, כולל אלו שהוצגו בדיון הקודם בועדת החוץ והביטחון, העזה המשטרה לטעון שהכל נוהל כיאות, הדבר מוכיח יותר מאלף מונים כי רק ועדת חקירה חיצונית תשיב את רמון הציבור במשטרת ישראל ובדרגי הפיקוד בגופים השונים - כולל בצה"ל. תרבות השקר והטיוח שנחשפות במשטרה חמורות לא פחות מעצם האלימות הקשה שהיא הפגינה".

מסיקה הוסיף כי "בפרשה חמורה זו נחצו שני קוים אדומים חסרי תקדים: ירי מאסיבי ומתוכנן של כדורי פלסטיק העלולים לסכן חיים באזרחים יהודים, קל וחומר כשבמקרה זה האזרחים לא נקטו כל אלימות. הקו האדום השני הוא נורמת השקרים בדיווחי המשטרה, שנחשפה במלוא כיעורה כשפורסמו הסרטים והצמונות המוכיחים ההיהפך משנטען ע"י פיקוד המשטרה: ירי כדורי פלסטיק ולא צבע, ירי על אזרחים תמימים ותקיפות חמורות ללא כל סיכון או איום של השוטרים היורים" - אמר מסיקה.

ראש מועצת יש"ע דני דיין אמר: "משטרת בוסטון החליטה להפסיק לחלוטין את השימוש באותו אמצעי של ירי פלסטיק לאחר שעיתונאית מקומית נהרגה כתוצאה מפגיעה ממנו". עוד הוסיף דיין כי "מבחינה ערכית, ללא קשר לעוצמת האמל"ח, לא נכון ששוטרים יכוונו נשק לעבר אזרחים. אני מוכן לעמוד בראש המאבק כנגד מתיישבים פורעי החוק אבל במקרה זה, השוטרים, כפי שקורה בשבועות האחרונים, התנפלו על חפים מפשע שלא הפעילו התנגדות".



עוד התברר במהלך הדיון כי, השימוש בכובעי גרב במהלך הפינוי היה בהתאם להנחיה שיטתית ברורה, כך שהשוטרים היו רעולי פנים, בעוד שבדיון הקודם נאמר לוועדה, על ידי המשטרה, כי השימוש בכובעים לא נבע משקולים מבצעיים אלא בשל הקור שהיה במקום.
נציגי המשטרה הודו כי התחקיר לא בדק מי הגורם שנתן את ההנחיה הזו. בעקבות הדברים, התחייבו נציגי המשטרה שיכתב נוהל מסודר לעתיד בנושא.
יו"ר הועדה ח"כ אלקין סיכם: "אני שמח שהמשטרה סוף סוף הבינה שעליה לדווח לועדה את האמת, והסכימה שגרסת האירועים שהובאה ע"י המתיישבים היא הנכונה. אני רואה בחומרה רבה את הניסיון של חלק מגורמי המשטרה לטייח את הפרשה בראשית הדרך. לא ננוח ולא נשקוט עד שלא נסיים את בירור כל הפרטים שהביאו להתנהלות חסרת התקדים של המשטרה בחוות גלעד. לנגד עינינו לא רק בירור האמת ולקיחת אחריות בתוך המשטרה, אלא גם הצורך לחייב את המערכת להפיק לקחים לעתיד".


http://www.inn.co.il/News/News.aspx/217811
חזרה למעלה

צוריאן
אורח








הודעהפורסם: חמישי 21.04.11 18:14    נושא ההודעה: משטרה=אירגון פשע

אלפי תיקים פליליים נפתחים מדי שנה בתחנות המשטרה ללא הצדקה עניינית, כדי לרשום הישגים סטטיסטיים מלאכותיים המשקפים לכאורה מאבק בפשיעה - חשש זה עולה מתכתובת פנימית במשטרה. במכתב פנימי ששיגר בסוף החודש שעבר סגן-ניצב דוידי גרדר שגיב, מבכירי החוקרים במדור מחקר אסטרטגי וסטטיסטיקה במטה הארצי של המשטרה בירושלים, עולה חשש כי תיקים פליליים רבים נפתחים רק כדי להציג נתונים במערכת המנה"ל המשטרתית. מדובר במערכת שהוטמעה בארבע השנים האחרונות ומשמשת להערכת תפוקת עבודת המשטרה במלחמתה בעבריינות.
המכתב נשלח לראש אגף חקירות ומודיעין במשטרה, ניצב יואב סגלוביץ', ולבכירי האגף במטה ובמחוזות השונים, ומשקף חשש כבד של גורמים במשטרה ומחוצה לה על ניפוח מלאכותי של נתוני עבריינות. הדבר נועד להשביח את הסטטיסטיקות המשטרתיות מרצון לעמוד ביעדים - בין היתר על ידי פתיחת תיקי שווא, מעצרים והכתמת קבוצות אוכלוסייה שלא לצורך.
משהו מסריח בממלכת האוזקים. צחנת אימים. משטרת ישראל הפכה לאחת הבעיות הגדולות ביותר של מדינת ישראל. יותר ויותר מאנשיה, שאמורים להיות אמונים על החוק, הפכו לבריונים מטילי מורא, ובמקום לשמור ולשרת את האזרחים הם הופכים לארגון הפשע הגדול ביותר בארץ. זה נכון במיוחד בכול מה שקשור לאדיבותם, ובמיוחד במעצרים, חקירות והפגנות. הם מתנהגים באדנות ואלימות רבה, מנצלים את סמכותם לרעה ומשקרים לבתי המשפט. לא ברור מתי, אבל זה יגיע לכולנו, כי מבחינתם, הם לא כאן כדי לשרת את האזרחים, אלא כדי שהאזרחים ישרתו אותם ויודו להם על "שליחותם", בלי לקבל דין וחשבון. הם תוקפים בלי לחשוש, מניחים שכולנו עבריינים, ובעצמם מתעלמים מהחוק. זכויות? הליך הוגן? חופש ביטוי? לשרת את האזרחים? לא בישראל, מסתבר. לנו האזרחים נותר רק לתהות: כשהשוטרים הם העבריינים – מי ישמור על זכויותינו? לא בית המשפט, בית המשפט משתף פעולה ומחזק את ידיה של המשטרה הפושעת
Evil or Very Mad
חזרה למעלה

לחץ כאן לפורום החדש על המחדלים המשפטים בחקירת רצח רבין

משטרה דוחה
אורח








הודעהפורסם: חמישי 12.05.11 10:29    נושא ההודעה: משטרה המגנה על מושחתים,המשטרה מתנפלת על אנשי הרכבת המפגינים נגד שחיתות במקום לטפל במושחתים

המשטרה תשחרר את עובדי הרכבת שנעצרו בהפגנה
למרות שהתכוונו לבקש את הארכת מעצרם של ראשי ועד העובדים שהתפרעו אמש בהפגנה מול בית יו"ר דירקטוריון הרכבת המיועד, החליטו במשטרה לבקש את שחרורם. לביהמ"ש ברמלה, שם נערך הדיון בעניינם, הגיעו מאות עובדי הרכבת כדי להביע את תמיכתם: "מה שהיה חסר זה שהשוטרים יתנהגו כמו בסוריה ויירו עלינו"
אבי אשכנזי | 12/5/2011 10:37 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: רכבת ישראל,הפגנה,לאה זוהר
הבריונות משתלמת? במשטרה החליטו להתקפל אל מול עובדי רכבת ישראל ובשעה הקרובה מתכוונים במשטרה לשחרר את כל עשרת עובדי הרכבת, שנעצרו הלילה (ה') בבית משפט השלום ברמלה. במקביל הגיעו מאות עובדי הרכבת לבית המשפט ובמקום כוחות משטרה גדולים. "איפה נשמע כזה דבר שהמשטרה עוצרת את חברי וועד העובדים כדי למנוע מחאה לגיטימי. מה שהיה חסר זה שהשוטרים יתנהגו כמו בסוריה, ישלפו אקדחים וירו בנו", אמר אחד העובדים שהגיע להפגין מחוץ לאולם הדיונים.

- צו מניעה עד יום ב': תנועת הרכבות צפויה להתחדש

עשרת עובדי הרכבת נעצרו במהלך הלילה לאחר שהתפרעו ביישוב מכבים וגרמו, על פי החשד, נזק לבתים, חסמו כבישי, התעמתו עם שוטרים ואף תקפו שוטרים שהגיעו למקום.

לטענת קציני המשטרה מדובר בעבירות חמורות וזו הסיבה שהוחלט לעצור את עשרת עובדי הרכבת, בהם ראשי ועד העובדים שהיו לפי החשד אחד הגורמים הדומיננטיים בהפגנה הלא חוקית. לטענת השוטרים אלה שלהבו את ההמון לבצע את העבירות.

בבוקר עוד התכוונו שוטרי מרחב שפלה להביא את החשודים לבית המשפט ברמלה ושם לבקש את הארכת מעצרם. בעבר נהגה כך המשטרה באירועים של אלימות קשה אלא שבשעות האחרונות הופעל לחץ כבד על המשטרה לשחרר את העצורים. במשטרה החליטו באופן מפתיע לשנות את עמדתם ולהביא את העשרה לבית המשפט רק כדי לבקש את שחרורם בערבות.

דוברת מרחב השפלה במשטרה, רפ"ק לאה זוהר מסרה בתגובה: "לא הופעל שום לחץ אנחנו פועלים משיקולים מקצועיים בלבד".
צילום: יהונתן שאול
הפגנת העובדים בבית המשפט, היום. ''במקום שהמשטרה תטפל בשחיתות, היא מטפלת במה שקל לה''. צילום: יהונתן שאול
הפגנה לגיטימית

במקביל הגיעו מאות מעובדי הרכבת לבית המשפט ברמלה כדי להפגין תמיכה בחבריהם העצורים. במקום כוחות משטרה גדולים בפיקודו של סגן ניצב שלומי שגיא, שלא מאפשרים לעובדים להיכנס לאולם. הנהלת בתי המשפט הודיעה כי תאפשר למשפחות העצורים להיות נוכחים בדיון.

"באיזה מדינה אנחנו חיים?", אמר היום בבית המשפט אחד מעובדי הרכבת שהגיע להפגין בבית המשפט. "אנחנו באנו להפגין בצורה לגיטימית כנגד אדם מושחת, שכולם יודעים שהוא אדם מושחת שקיבל כסף כדי לרכוש רכבות מחברה בשם 'בומבהדיר' אבל בישראל התהפכו היוצרות".

העובד המשיך: "במקום
שהמשטרה תטפל בשחיתות, היא מטפלת במה שקל לה. הם הביאו כוחות יס"מ ומג"ב. במקום להילחם בפשיעה בלוד הם לקחו את כל השוטרים משם ומערים אחרות כדי להתמודד עם עובדי הרכבת, במקום לטפל בפשיעה הקשה - הפכנו ברגע ליותר מסוכנים מהגנבים והשודדים".

"אנחנו ממתינים עכשיו שישחררו את ראשי וועד העובדים שלנו ואז נחליט על המשך ההתנהלות", סיפר שלומי, עובד רכבת נוסף. "איפה נשמע כזה דבר שהמשטרה עוצרת את חברי וועד העובדים כדי למנוע מחאה לגיטימי. מה שהיה חסר זה שהשוטרים יתנהגו כמו בסוריה, ישלפו אקדחים וירו בנו".


http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/240/063.html
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group