לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
האמת המסתמנת מאחורי פרשת הנשיא משה קצב ותפקודה השערורייתי של מערכת המשפט  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: חמישי 24.03.11 10:30    נושא ההודעה: האמת המסתמנת מאחורי פרשת הנשיא משה קצב ותפקודה השערורייתי של מערכת המשפט

פרשת הנשיא משה קצב מפלגת את הציבור ואת קהל המשפטנים וסביר להניח שכך ימשך עוד שנים רבות,
נדמה שפלוג הדעות על הפרשה מוצדקת מאוד בשעה שישנם נימוקים איתנים לכל אחד מהצדדים, יחד עם זה ראוי לבחון את תפקודה של מערכת המשפט ולקבוע האם נעשה משפט צדק במקרה זה.
מעיון בפרשה, ומבלי להביא נימוקים לכך כל אחד מוזמן לעיין בחומר הרב הפרוס באינטרנט, מסתמן כי הנשיא משה קצב אינו אנס אלא בעל שררה שניצל את מעמדו לקיים יחסי מין עם נשים אשר עבדו תחתיו.
האם נשים אלה סבלו מכך? בהחלט כן, יחד עם זה הן גם ניצלו את המעמד של פילגש השר/הנשיא בתקווה לקדם את עצמן או לזכות ביחס מועדף עד אשר קצב הפרפר עבר לקורבן אחר.
השופטים ציינו בהכרעת הדין את חוסר אמינותו של קצב אשר הכחיש תחילה כי ניהל יחסים עם אותן נשים ובהמשך הודה בקצה הלשון כי היו דברים מעולם.
בית המשפט הפך אותו בגין כך לשקרן והלביש עליו את התיק עד הסוף.
מובן הוא כי משפט קצב היה גם משפט יוקרה לפרקליטות ולבית המשפט, קצב תעתע בהם והשפילם עת סירב לעסקת טיעון, יוקרת המערכת חייבה להיכנס בו עד הסוף למען ייראו וייראו הבאים בתור כי לא כדאי לסרב לעסקאות טיעון של הפרקליטות אשר מהוות שיטה מאוד עקרונית וחשובה עבור מערכת המשפט לחיסול תיקים במראית עין של משפט צדק.
עוד פרמטר מאוד חשוב אשר השפיע על השופטים היה את העובדה שחל התיישנות על עבירה של ניצול יחסי מרות ולכן היה ניתן להרשיע את קצב רק על אונס או על לא כלום, במצב דברים אלה בחרו השופטים לעוות את הדין ולהרשיע אותו באונס מבלי שקיימות לכך ראיות של ממש.
לסיכום מסתמן כי משה קצב אינו אנס, האנסים היחידים בפרשה הזאת הם השופטים אשר אנסו את העובדות ואת הראיות על מנת להרשיע את קצב למען יוקרת מערכת המשפט.
האם לקצב היה מגיע למרות זאת עונש על מעשיו? בהחלט כן וראוי שישב בכלא על ניצול יחסי מרות, יחד עם זה לא הוא לבדו ניצל את תפקידו לקבל טובות הנאה מיניות או אחרות ולצערינו השלטון בישראל ומערכת המשפט עצמה רוויים באנשים כמוהו, די להזכיר בזה את השופט שהתפטר לאחרונה בגין הטרדה מינית, את השופטת דליה מארק הורנצ'ק ועוד רבים המטוייחים על ידי מערכת המשפט.
אך במדינה שבה חפים מפשע יושבים בכלא ונוכלים יושבים בדין (עד קודקוד הפירמידה) ושופטים אותם אין פלא שהתנפלו הפעם על המזרחי התורן ומיצו איתו את הדין בצורה מעוותת.

בכל אופן אל לנו לשכוח כי משה קצב כיהן כנשיא המדינה ואישר את המינויים של רבים מהשופטים המכהנים כיום, ולא שמענו אותו בתקופתו יוצא אף לא פעם אחת כנגד עיוותי הדין של מערכת המשפט מהם סבל עמו, לכן את עיוות הדין שלו הוא זכה לו ביושר.





_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

מבזק חדשות נקים: 21.7.06 פניה חריפה של "נקים" למזוז בסוגיית פרשת השוחד של אולמרט

מגלובס
אורח








הודעהפורסם: שני 28.03.11 13:04    נושא ההודעה: עו"ד יורם שפטל: "קצב קיבל 7 שנים - והוא חף מכל פשע"


עו"ד יורם שפטל: "קצב קיבל 7 שנים - והוא חף מכל פשע"
שלח תגובה במיילחן מענית
עו"ד שפטל סבור כי הנשיא לשעבר לא זכה לדין צדק: "אם קצב אשם, ניתן להרשיע כל גבר בישראל בעבירות מין" ■ "יש תופעות מדהימות בדמיונן בין משפט קצב למשפט דמיאניוק"
25/03/2011, 09:00
שלח תגובה במיילחן מענית


במשך שעה ארוכה ובפנים קפואות הביט השבוע משה קצב בשופטי בית המשפט המחוזי בתל-אביב, בעת שקראו את החלטתם לגזור עליו עונש חמור של 7 שנות מאסר. כשכבר נדמה היה כי הדרמה בבית המשפט תעבור בשקט יחסי, קם לפתע הנשיא השמיני ממקומו וצעק: "הם טועים. עשו פה עוול. מי ששותק, זה לא אומר שהוא אשם. מי ששותק, זה לא אומר שהוא משלים. פסק הדין הוא לא נכון, הוא שקרי, גרמתם לניצחון השקר. נתתם לזדון לנצח, נתתם לשקר לנצח".

לא הייתה זו הפעם הראשונה שקצב זועק כי נגרם לו עוול. בדבקות מעוררת השתאות ומתוך שכנוע פנימי עמוק, צועק קצב את חפותו מאז היום שבו פורסמה הפרשה לראשונה. ואולם, דומה כי מלבד מבני משפחתו וסנגוריו, אין מי שיקשיב לקצב יותר וזעקת החפות של הנשיא לשעבר, שיוצאת מקרבו פעם אחר פעם בקול גדול לאוויר העולם, חולפת ליד אוזני הציבור כלחישה רפה וחסרת משמעות.

האם ייתכן שכולם טועים ורק קצב צודק? שהנשיא לשעבר הוא מעין "דרייפוס מודרני", שגורמי אכיפת החוק עשו יד אחת עם התקשורת ועם המתלוננות כדי להעליל עליו עלילת דם?

מתברר שיש מלבד קצב מי שחושב שכך הם פני הדברים. זהו עו"ד יורם שפטל, עורך הדין היחידי במדינה שחילץ אי-פעם נאשם (איוון דמיאניוק) מעונש מוות שגזר עליו בית משפט בישראל.

מחד, שפטל הוא בין היחידים שראה ושמע את העדויות החסויות בתיק קצב ולכן הוא מצוי בו היטב. מנגד, הוא מעורב בתיק זה זמן רב, ובין היתר, הגיש כבר בפברואר 2008 עתירה לבג"ץ נגד מני מזוז, בבקשה להורות לו למשוך את כתב האישום שהוגש נגד קצב, בטענה כי ניהל נגד הנשיא "ציד מכשפות".

"קצב חף מכל אבק של פשע"

דעתו של שפטל לא השתנתה גם לאחר הכרעת הדין וגזר הדין, והוא ממשיך לטעון כי אין לו צל של ספק שנעשה לקצב עוול גדול. "זעקת קצב היא זעקתו של אדם שזרקו אותו כ'כלי אין חפץ' לבית הסוהר ל-7 שנים בעוד הוא 'חף מכל אבק של פשע'. משפט קצב הוא המשפט הכי שערורייתי שהתנהל במדינה הזו מאז משפט הראווה המביש שנערך לדמיאניוק בבית המשפט המחוזי בירושלים, ויש תופעות מדהימות בדמיונן בין משפט קצב למשפט דמיאניוק", אומר שפטל.

את ההקבלה המפתיעה הוא מסביר בלהט אופייני: "משפט קצב התנהל במחשכים ומשפט דמיאניוק התנהל באווירה של קרקס מול מצלמות הטלוויזיה, אבל למעשה זה אותו דבר כי 'חשכת יתר' ו'תאורת יתר' גורמים לאותו עיוות וסילוף בהליך משפטי. כמו שאור השמש כשהוא קרוב מדי הוא חורך את הכל, כך החשיכה מסתירה ומחריבה כל דבר. כשאתה מנהל משפט בדלתיים סגורות, בחשיכה מוחלטת, אחרי שכבר הייתה הרשעה של קצב באור מלא בכיכר העיר, אין תרחיש שיוכל להביא לצדק".

שפטל ממשיך ומוצא הקבלה בין משפט דמיאניוק למשפט קצב בכך שבשני המשפטים, לדבריו, בחרו בתי המשפט להתעלם מראיות מזכות שהיו מונחות לפניהם.

"בהליך המשפטי של דמיאניוק התברר כבר במשפט במחוזי, שבו הורשע, שיש חומר ראיות בברית המועצות שעשוי לשנות את תוצאת משפטו. הסיכוי היה כל כך ברור שאפילו ביקשתי בזמנו מבית המשפט להפסיק את המשפט, לנסוע לברית המועצות ולבחון את החומר. אבל השופטים סירבו לכך ובעצם אמרו לי 'לא לבלבל להם את המוח עם העובדות'. כולם יודעים מה היה הסוף של הסיפור - הראיות שהובאו מברית המועצות הביאו לזיכוי דמיאניוק בבית המשפט העליון.

"באופן דומה, במשפט קצב מנעו ממנו השופטים להציג בפניהם טענת אליבי, שהיא הטענה הכי חשובה במשפט פלילי, ביחס לאחד ממקרי האונס לכאורה שבהם הורשע. קצב טען שלא היה במקום האונס וכי יש לו אדם שיכול להעיד על כך. את עדותו של אותו אדם, שגר בניו יורק, ניתן היה לגבות באמצעות שיחת וידיאו, אך בית המשפט 'השליך את הבקשה לפח הזבל' ומנע מקצב להעלות את הטענה החשובה" (אותה טענה שהעלה גם סנגורו של קצב, עו"ד ציון אמיר, שסיפר כי ההגנה ביקשה להעיד עד אליבי בניו יורק בווידאו קונפרנס על התאריך שבו ביצע קצב את האונס בא' במלון, והשופט ג'ורג' קרא אמר: "הוא לא יעיד", ח.מ.).

"הסתרה של עיוותי דין"

הדוגמה הזו, לגרסת עו"ד שפטל, היא רק אחת מ"ים של דוגמאות" לעיוות הדין שנגרם לקצב. לדבריו, המערכת המשפטית גם מסתירה מהציבור במתכוון את עיוותי הדין הללו. "בתשובתה לבג"ץ שתקף את עסקת הטיעון עם קצב, ממנה חזר, טענה התביעה במסמך של למעלה מ-100 עמודים כי חקירת המשטרה העלתה שפיטורי א' ממשרד התיירות היו ענייניים. לעומת זאת, בבית המשפט טענה הפרקליטות בדיוק להפך - כי א' פוטרה כיוון שלא נענתה לחיזוריו של קצב. עד היום יש איסור פרסום שנתנה נשיאת בית המשפט העליון, דורית ביניש, על טענות המדינה הללו בבג"ץ, והסיבה היא הרצון להסתיר מהציבור את הדבר".

- אם כך, לטענתך, כל המתלוננות נגד קצב במשטרה בדו את סיפורי האונס והתקיפה המינית?

"אף אישה מעולם לא התלוננה נגד קצב במשטרה. מה שקרה זה ששבועיים אחרי שהיועץ המשפטי מזוז, במקום לחקור את א' מבית הנשיא, הסחטנית לכאורה, החליט לחקור את הנסחט לכאורה, שמא ביצע עבירות מין בסוחטת, התברר באופן מוחלט שאי אפשר ללכת עם א' מבית הנשיא לבית משפט.

"אלא שעד שהדברים התבררו מזוז כבר הספיק להרוס את מוסד הנשיאות עם ההדלפות האישיות שלו וכך נוצרה לו בעיה אדירה - לאחר שהרס את מוסד הנשיאות הוא צריך לסגת ולהסתלק מתפקידו לאור התנהלותו. ולכן, מזוז 'הלך לדוג ולפשפש' במעשיו של קצב עם כל אישה שעבדה תחתיו בעשרות השנים האחרונות. ככה הגיעו לעולם מתלוננות. אף אחת מהן לא חלמה בעצמה ללכת למשטרה ולהתלונן. בצורה כזאת ניתן להרשיע כל גבר בביצוע עבירות מין".

- לדעתך, קיים סיכוי שבית המשפט העליון יחשוב כמוך ויזכה את קצב בערעור?

"קרן האור היחידה באפילה הגמורה בפרשה הזו היא דעת מיעוט של השופטת יהודית שבח, שאמרה שמשפט קצב הוכרע בכיכר העיר והוקיעה את השדולות הפמיניסטיות שהתפרעו בשער בית המשפט. השופט בדימוס, מישאל חשין, אמר שאין אפשרות שקצב יקבל משפט ראוי לאור משפט התקשורת והציבור, ומאז הוכח יום יום ושעה שעה כמה הוא צודק. אם בית המשפט העליון יאפשר לקצב לשטוח את כל טענותיו, אני לא מוציא מכלל אפשרות כי הוא יזכה אותו. זה תלוי גם בהרכב השופטים שישבו בערעור".



http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000632951
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group