לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
ניצב בדימוס זאב אבן חן שאיבד את בתו באסון הכרמל: "נתניהו הוא שקרן ופחדן עליו להתפטר"  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
ערוץ שתיים
אורח








הודעהפורסם: ראשון 12.12.10 8:04    נושא ההודעה: ניצב בדימוס זאב אבן חן שאיבד את בתו באסון הכרמל: "נתניהו הוא שקרן ופחדן עליו להתפטר"


זאב אבן חן שאיבד את בתו באסון הכרמל: "נתניהו הוא שקרן ופחדן"

שמונה ימים לאחר מותה של בתו טופז באוטובוס צוערי השב"ס, הגיע ניצב בדימוס זאב אבן-חן לאולפן שישי, ושם תקף את ראש הממשלה ואת מי שהוא רואה אחראים למותה של בתו ושל חבריה. "ביבי הוא שקרן ופחדן", אומר אבן חן, "על הציבור לצאת לרחובות ולגרום לו ללכת הביתה"



עדכון אחרון: 10.12.2010 23:42

צילום: חדשות 2
"אני מאשים", גרסת זאב אבן-חן


שמונה ימים לאחר שאיבד את בתו טופז באסון האוטובוס על הכרמל, הגיע ניצב בדימוס זאב אבן-חן לתכנית "אולפן שישי", שם שטח את טענותיו כלפי ממשלת ישראל, והעומד בראשה, על שלא מנעו את האסון וגרמו למותם של צוערי השב"ס, קציני המשטרה והכבאים.

"אני שבוע כמעט ולא ישן, והרגשתי שאני צריך לבוא לפה למרות זאת. אני לא איש פוליטי ולא מונע משאיפות פוליטיות", הבהיר אבן-חן בתחילת דבריו, "לא באתי להתאבל בפומבי על מותה של טופז. אני לא מונע מרגשות נקם, אני פשוט חרד לעתידה של מדינת ישראל ולכן הבטחתי מה שהבטחתי - לפעול עד שהאחראים למחדל הזה ייקחו אחריות על מעשיהם".

נאום ה"אני מאשים" של זאב אבן חן

"בשבוע שעבר שילמתי מחיר כבד. טופז, חבריה, קציני המשטרה והכבאים נהרגו. לזכרם אני מתריע עכשיו, לפני שהמחדל הנורא הבא יקרה, אתם לוקחים את הסיכון שאתם וילדיכם תהיו הבאים בתור: כולם מדברים על רעידת אדמה, גלי צונאמי מהים התיכון, טילים כימיים שינחתו בשטח ישראל ופיצוץ של חומרים מסוכנים. כשהבתים ירעדו - יהיו 40 אלף הרוגים ולא 40.

כשזה יקרה יגידו בממשלה לא ידענו, לא היו תקציבים ויטילו את האשמה אחד על השני כמו במקרה הזה. את מי זה מעניין? מדינת ישראל התגלתה במלוא מערומיה ובשיא חולשתה, אויבינו מרוצים מהמצב ואנחנו עלולים לאבד את יכולת ההרתעה שלנו. אין לנו הרתעה!. אסור לנו להמתין למכה הבאה - יש למחות בעוז ולא להרפות. ראש הממשלה צריך לקום, להתפטר וללכת לבחירות! לא הוא לקבוע אם הוא מתאים להמשיך בתפקידו אלא העם! ואם לא יהיה לו האומץ לעשות כן צריכה לקום זעקה ציבורית כזו גדולה שתגרום לו להתפטר".

"ראש הממשלה הוא פחדן ושקרן"

זאב אבן חן ממשיך: "יש פה מציאות שקשה לתפוס אותה במדינה. זאת פעם ראשונה שמשפחות הנספים, מוחרמות ומוקצות מחמת מיאוס", אומר אבן-חן, ומדגיש ששום גורם מהממשלה לא הגיע לנחם אותו במהלך השבעה. "מי שבא אלינו היה הנשיא פרס שהיה מאוד רגיש וישב עם המשפחה. ביקרו אותנו גם שרים שהם חברים שלי אבל באו באופן פרטי: יצחק אהרונוביץ שהיה איתי ניצב במשטרה, עוזי לנדאו, משה כחלון ויצחק (בוז'י) הרצוג, אבל נציג רשמי של הממשלה לא היה בהלוויה ונציג רשמי לא היה בשבעה. אצלי לא ואני מניח שגם לא במקומות אחרים".

לסיכום דבריו, תקף אבן-חן את ראש הממשלה בנימין נתניהו באופן אישי. "אם ביבי לא יבוא אליי וידבר איתי אז הוא פחדן. זה שאף אחד לא בא זו משמעת קואליציונית? איך הם יטפלו במחדלים הבאים? מה זה חוסר הרגישות הזו?. אותי לימדו שאם תקלות קורות במשמרת שלך - עלייך לקחת אחריות למעשייך. אם הוא הבטיח יום אבל לאומי, אז לא צריך לקחת יומיים לפרסדם מודעות בעיתונים. בטח הוא התייעץ קודם עם יחצ"נים ויועצים משפטיים. אחר כך הוא התנכר אלינו, אז הוא גם שקרן ולא רק פחדן!

"דקה אחרי שבעלה של טופז, עמית, שהוא אלמן בן 28 והיה קצין בצנחנים התראיין לרדיו מדם לבו, סיפרו לי אנשים שעלה ניר חפץ, הבחורצ'יק הזה, שהוא הדובר של ראש הממשלה וראש אגף ההסברה ועוד כמה תארים. הוא אמר 'בשעת צער גלי האתר יספגו הכל'. או שראש הממשלה ידע על הדברים הללו, ואז זה חמור, אם הוא לא ידע זה גם חמור! אז שיעיף אותו".

אבי המנוחה לישראלים: צאו לרחובות

בהמשך דבריו התייחס קצין המשטרה לשעבר על דוח מבקר המדינה, וציטט באופן מדויק את מה שנכתב שם על ידי מיכה לינדנשטראוס. "ראש הממשלה - סחבת. אלי ישי - כישלון. שטייניץ וברק - התעלמות. מה צריך טועדת חקירה שכולם ישכחו עוד שלוש שנים. עוד שבוע ישכחו הכל כי כולם עשו פה ספינים. אני דורש מהיועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירה פלילית נגד ראש הממשלה והשרים האחראים לכך. ראש הממשלה הוא לא חסין. מבחינתי זו תלונה רשמית נגדו".

"אני בתפקידי השונים ראיתי הרבה מקרי מוות, ואף אחד לא הכין אותי לזה מראש. אני לא מתכוון לעמוד בראש תנועת מחאה ציבורית. אם מחכים לי צריך לסגור את המדינה. אני צריך לטפל במשפחה שלי, באשתי ובילדים שלי", סיכם אבן חן. "אני מבטיח להסתכל מהצד ולראות מה קורה, אנשים צריכים עכשיו לקום, לצאת מהבתים, להפגין, ולדאוג שזה לא יירד מסדר היום הציבורי".

לשכת ראש הממשלה: מחבקים את משפחות הנספים

"ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מבין את כאב השכול ומחבק את משפחות הנספים. מאז פרוץ השריפה התמקדו כל פעולות ראש הממשלה בשתי מטרות: למנוע שכול נוסף, ולהביא כוחות-מוטסים לסיוע בכיבוי האש.

כעת, לאחר שהאש כובתה, ממוקד ראש הממשלה בשיקום הישובים והאזרחים שפונו, וביישום הלקחים. כבר בימים הקרובים יובאו לאישור הממשלה תוכניות להקמת רשות לאומית לכבאות ומערך כיבוי מוטס. כמו כן החליטה ועדת השרים לטקסים, לקיים אירועי זיכרון והוקרה לאומיים לזכר הנספים במלאות 30 יום לאסון".


http://reshet.ynet.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/news/programs/ FridayNewscast/allfriday/Article,57531.aspx
חזרה למעלה
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של נקים: ההונאה הגדולה של בכירי מערכת המשפט מסביב לגירושים של יהודים?!

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group