לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
Demonstration in Tel Aviv of group of divorced fathers, victims of Israeli judicial system  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> Corruption - The Israeli Connection



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
RedMail





הצטרף: 15 אוג' 2007
הודעות: 8369


הודעהפורסם: שלישי 29.01.08 18:07    נושא ההודעה: Demonstration in Tel Aviv of group of divorced fathers, victims of Israeli judicial system


For the progress of a pseudo democracy

We are a group of divorced fathers, victims of Israeli judicial system which does not respect the basic rights of the international conventions on human rights and of the rights of the child.

Although Israel has signed these international agreements, Israel does not respect them within its own borders.
hundreds of fathers suicide every year because of the cruelty of the judicial system against divorced fathers.
the fathers are sent to jail as a routine by women lawyers using the tactic of fake complains with the blessing of the court system.

In addition to above, many judges in Israel are using divorce cases for their own business by appointing lawyers friends as mediator and receiver in cases brought before them, the method has been described in details in the Nakim.org site and request to the state comptroller and justice minister had confirmed and explain the phenomena.
see here in hebrew
Last month, for the first time, the Attorney General announced that he has tentatively decided to indict Tel Aviv Magistrate's Court Judge Dahlia Mark-Horenczyk for fraud, breach of trust and abusing her position in such a case.
see here in english details on this affair

But most of the judges are doing that like an organised Mafia without any problem, destroying hundreds of families for their business purpose.

That is why we want to mobilize the public opinion, by large demonstrations in the street and in the knesset with all the members of all the organizations concerning the respect for human rights and the rights of the children.

All the organizations regarding the rights of divorced fathers must demonstrate seeking the real equality in divorce cases with the shared joint custody and that for the best interests of the children of Israel and their fathers who suffer abnormally because of the unfairness and illegal attitude of the current Israeli judicial system.

It is also through this kind of event and many other actions that we can expect a trend evolution toward a real democracy in this country.

That is why, that we are asking you to propose to alert not only the local authorities but also international of this dramatic problem which affects the dignity, the health and the economy of Israel by destroying currently the present of the fathers of Israel and the future of the children of Israel!

Please send by email a link to this page to all the organizations you know, your friends and family to bring this crucial problem to the awareness of a maximum of persons and help us to stop it


חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית

פניה למבקר,כונסי נכסים והתעשרות שופטים ומקורבים על חשבון המתגרשים

הגדלי





הצטרף: 20 מרץ 2008
הודעות: 19
יישוב: עין-שמר


הודעהפורסם: שלישי 01.04.08 17:56    נושא ההודעה:

חבל - כמה חבל שזה לא בעברית.
ככה יכלו אנשי בישראל להצטרף לעצומה שהם מבינים. עצומה שאיני מבין וכנראה גם לא תגיע למי שהיא מיועדת להשפיע עליו/עליה איני רוצה להצטרף.

_________________
כשם שמי שנוטל הרואין החל בעישון סיגריות, כך הגונב מ"קופה קטנה"- יגיע לשוד והעלמת מס גדולים.
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ כתובת AIM MSN Messenger

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שלישי 01.04.08 18:15    נושא ההודעה: תודה על ההערה נשתדל לפרסם את המודעה בעברית

תודה על ההערה נשתדל לפרסם את המודעה בעברית

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

לחץ כאן לפורום החדש על המחדלים המשפטים בחקירת רצח רבין

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: חמישי 17.04.08 10:56    נושא ההודעה: כל הבן הילוד היאורה תשליכוהו-כתבה מזעזעת המדווחת על היקף ההתאבדויות של גברים גרושים


כתבה מזעזעת החושפת את היקף ההתאבדויות של גברים גרושים בגלל המאפיה של הרווחה ובתי המשפט.


כל הבן הילוד היאורה תשליכוהו



מאת: יאיר תיבון |

קושיית פסח: מדוע מספר הגברים הגרושים והפרודים המתאבדים בשנה מוסתר מן הציבור, ומשנת 2000 לא מפורסם עוד על-ידי משרד הבריאות?

▪ ▪ ▪

לידתו של קונצפט

אם ארגוני הנשים והפמיניסטיות חושבות שהן המציאו את הקונצפט המתוחכם של הפליית הגברים אזי יש לי "חדשות" עבורן - הגישה המפלה גברים לרעה בדת היהודית עתיקה ויתכן מאוד ששורשיה טמונים עוד בתקופת הפרעונים, אלא שאז היה מדובר במצרים הקדמונים המורשעים ולא ביהודים הטובים, רחמנא ליצלן, של ימינו.

אז, שמעתם כבר על סיפור משה והתיבה, נכון? ובכן, כידוע לכולם כבר אז החליטו להשליך אותנו הגברים העבריים לייאור כמזון תמסחים. ואם אתם חושדים בי בשנאת נשים אז ארגיע אתכם, שלא כך הדבר ואזכיר לכם שמי שהצילה את משה הייתה לא פחות ולא יותר אישה, ולא סתם אישה, אלא בת פרעה, וח"ח שלא נשכח את תרומתן של מרים, אחות משה, ויוכבד אמו להצלתו או הצלתנו אם תבחרו...

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה

אם נתקדם כ-4,000 שנה מתקופת הפרעונים ונבחן את מצבם של הגברים "החיים" (אם אפשר לקרוא לזה חיים...) היום במדינת ישראל, שאוטוטו.. חוגגת את יום הולדתה ה-60, נמצא שמצבם של הגברים העברים לא השתנה בהרבה... להפך אולי נעשה גרוע יותר.

אם בימי הפרעונים היינו כעוללים בסכנה מוחשית שנהפוך למזון תנינים ודגת הנילוס, היום אנו הגברים והאבות המצויים בהליכי גירושין מושלכים מבתינו כלאחר יד, ו"בזרוע נטויה", ככלבים לרחוב, עייפים ומותשים. כמעט כל גבר הנכנס, שלא מרצונו לביצת הגירושין הטובענית מוצא עצמו שקוע עד צוואר ב"תלונות השווא" ויחסם המחפיר של כל מוסדות המדינה הרודפים אותו עד מוות: המשטרה, בתי המשפט לענייני משפחה, ערכאות הערעור, בית המשפט העליון, בתי הדין הרבניים, הביטוח הלאומי, שרותי הרווחה, הכנסת, משרד המשפטים ומי לא?

לא משנה מי פתח בגירושין, לא משנה מי פתח באלימות, לא משנה מי משתכר יותר, לא משנה "טובת הילדים" ובטח שלא כיצד הגבר/האב יחיה את חייו, שלא לדבר על לשקם את חייו - אם אתה גבר ובהליכי גירושין חזקה על כל המערכות שאתה אלים, טרדן, קמצן, גזלן, סחטן ואפילו פדופיל, וכל מי שיוכל לפגוע באבות יתגייס בהתלהבות לשורה ויתרום את תרומתו, כי בני ישראל הרי ערבים זה לזה.

מעבדות לחירות

אז נכון, שאף אחד לא יודע, זהו הרי אחד הסודות השמורים ביותר במדינה, אבל בכל זאת אגלה לכם, ובתנאי שלא תספרו לאיש, כמו שאומרים "שיישאר בינינו", אז הטו אוזנכם כאפרכסת וגלו שבמדינת ישראל, להזכירכם בת ה-60, מתאבדים מדי שנה מאות אבות וגברים, וליתר דיוק מדובר ב-300 אבות בשנה. כן, כן, 300 גברים ואבות מדי שנה, כלומר כמעט בכל יום מתאבד אב... הייתכן כדבר הזה, הייתכן שזה מוסתר מעין הציבור ואינו מפורסם ברבים - כן, כן ועוד איך!

אם להסתמך על הפרסום האחרון של נתון זה שפורסם ע"י משרד הבריאות משנת 2000, אזי מתקבלת תמונה עגומה ביותר. על סמך דוח זה משנת 2000, כאשר אוכלוסיית ישראל מנתה רק 5 מיליון איש, מתוך 350 המקרים הכוללים של התאבדויות היו 200 אבות פרודים או בהליכי גירושין שהתאבדו. בהתחשב בגידול האוכלוסיה מאז ל-7 מיליון תושבים, ובכך שמספר המתאבדים הכולל עלה כבר ל-500 איש בשנת 2007, הרי שבחישוב יחסי, ניתן להעריך ולחלץ מן הנתונים, שכן מפורסמים, הערכה סבירה ודי זהירה שכ-300 מתוכם הם אבות פרודים או בהליכי גירושין. ואנא מכם שימו לבכם לציטוט הבא מדוח 2000: "... זכרים בני 25-44 אלמנים וגרושים מתאבדים פי שמונה בהשוואה לנשואים בגיל זה ורווקים פי ארבעה..." (שם עמוד 31)

והגדת לבנך

העובדה שתופעת התאבדות האבות הגרושים והפרודים אינה מצליחה לייצר תהודה ציבורית, במיוחד לנוכח היקפה המחריד של התופעה, הינה תופעה מזעזעת הדורשת דיון נוקב בחברה הישראלית. ברור לכל אדם שלבו במקומו שאין להשוות דם לדם, אך אי אפשר שלא להבחין ואפילו להצטמרר מהעדר העניין הציבורי בנושא, שלא לדבר על התעלמות מופגנת מהטרגדיה של האבות הגרושים והפרודים במיוחד לנוכח ההתעניינות הציבורית הגורפת והאוהדת למקרים המצערים בהן נרצחו נשים.

מה גם, שמדובר באופן יחסי אפילו בקנה מידה עולמי, במתי מעט של מקרי רצח של נשים. הידעתם שישראל ניצבת במקום ה-27 והמכובד בעולם המתועש באלימות נגד נשים, לאמור 12-14 מקרי רצח של נשים בשנה לעומת 300 אבות וגברים מתאבדים?

אי אפשר שלא לתהות למה, וכיצד יתכן, שנתון כה מזעזע ביחס למצוקת הגברים לא מפורסם? האם התשובה נעוצה ביוזמה מקומית (או שלא) של עובדים במש' הבריאות שהחליטו (אולי אפילו נשים כמו מרים ויוכבד) שהנתון הזה חייב להישאר איזוטרי לחלוטין, ושחס ושלום לא יודלף החוצה... למה? אולי מחשש שארגוני האבות עלולים לעשות בו שימוש לקדם את מאבקם? ואני הקטון חשבתי לתומי, שמשרד הבריאות אמון על הדאגה לציבור ושלכן מידע כזה צריך להיות זמין ולהימסר כנורת אזהרה אדומה לכל מקבלי החלטות ובמיוחד לעיתונות, כדי שינסו לטפל בבעיה, למגרה ולרסנה...

טוב, כנראה זו מן נאיביות כזאת של תושב במדינה צעירה, רק בת 60... שעוד מאמין שלמישהו איכפת ובמיוחד במשרד הבריאות, במשרד המשפטים בכנסת ובבתי המשפט. כנראה אסור שהציבור יידע - שלא נעורר פניקה בציבור! תחי מדינת ישראל!




---------------------------------------------------------------------- ----------


פעיל חברתי לקידום השוויון בזכויות הורים בגירושין.




נוצר: 15/04/2008 | עודכן: 15/04/2008



http://www.nfc.co.il/Archive/003-D-29038-00.html?tag=16-12-34

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: חמישי 17.04.08 10:59    נושא ההודעה: זכרים בני 25-44 אלמנים וגרושים מתאבדים פי שמונה בהשוואה לנשואים בגיל זה

משרד הבריאות מדווח כי לא חלה עלייה בכמות ההתאבדויות בישראל

07/12/2005
[b]משרד הבריאות
פירסם דו"ח תחת הכותרת "אובדנות בישראל" מציג את היקף תופעת האובדנות



פרסום משרד הבריאות "אובדנות בישראל" מציג את היקף תופעת האובדנות, התאבדויות ונסיונות ההתאבדות, ומצביע על קבוצות אוכלוסיה בסיכון במטרה לסייע בתוכניות התערבות מתאימות. האובדנות משאירה את חותמה על המשפחה והחברה ויש למצוא דרכים לצמצמה. הפרסום מציג את מספר ההתאבדויות ונסיונות ההתאבדות ושיעורם באוכלוסיה בהתאם למשתנים דמוגרפים, גיאוגרפים ותקופת האירוע.
הפרסום כולל מידע על ההתאבדויות בישראל בשני העשורים האחרונים, 1981-2000, בנוסף ההודעה כוללת נתונים עד סוף שנת 2002 של ניסיונות אובדנות. הנתונים מבוססים על קובץ סיבות מוות המתעדכן בלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בהתאם לרישום הרופא שקבע את המוות בהודעת הפטירה ועל פי דיווח שוטף למשרד הבריאות, בעיקר מהמכון לרפואה משפטית.
בחמש השנים 1996-2000 נרשמו בממוצע 300-400 התאבדויות בשנה. בשנת 2003 נרשמו 417 התאבדויות, מהם 65 של בני נוער בגיל 15-24.
שיעור ההתאבדויות המתוקנן לגיל היה במגמת עליה עד תחילת שנות התשעים, מאז השיעור יציב יחסית. בשנת 2003 השיעור המתוקנן לגיל היה 8.6 ל- 100,000 בני 15 ומעלה, זכרים 14.9 ונקבות 2.8, השיעור לזכרים היה גבוה פי חמישה בהשוואה לנקבות בשנת 2003.
ההתאבדויות מהוות כאחוז אחד מכלל הפטירות של בני 15 ומעלה. אחוז ההתאבדויות מכלל הפטירות גבוה יותר בקרב זכרים בהשוואה לנקבות, 1.5% ו- 0.4%, בהתאמה, אך בקרב בני נוער בגיל 15-24 האחוז גבוה יותר, 13% בממוצע בשנים 1996-2000. ההתאבדות מהווה סיבת המוות השנייה בקרב בנים בגיל 15-24 לאחר תאונות, ובקרב בנות סיבת המוות השלישית. שיעור ההתאבדויות עולה עם הגיל, אך חלקן מכלל הפטירות יורד עם הגיל.
התגלה כי שיעור ההתאבדות של נשואים בגיל 25-64 נמוך בהשוואה ללא נשואים, הן אצל גברים והן אצל נשים. זכרים בני 25-44 אלמנים וגרושים מתאבדים פי שמונה בהשוואה לנשואים בגיל זה ורווקים פי ארבעה בהשוואה לנשואים.
[/b]

http://www.refua.info/siteFiles/1/597/4630.asp

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: חמישי 17.04.08 11:01    נושא ההודעה: עשרות אלפי קטינים בסיכון נפשי חמור וחלקם אף אושפזו לקבלת טיפול נפשי בגלל הגירושין בישראל

"עשרות אלפי קטינים בסיכון נפשי חמור"
יונתן גולן
עדכון אחרון: 15:39 , 24/03/2008


דו"ח שהציג משרד הרווחה קובע כי בשנה החולפת נרשמה עלייה של 18% במקרי הגירושין שדרשו התערבות ממושכת של פקידי סעד - ועקב כך עשרות אלפי קטינים מצויים בסיכון נפשי חמור, וחלקם אף אושפזו לקבלת טיפול נפשי; עוד עולה מהדו"ח: 80% מהמלצות הסעד הן למשמורת של אם בלבד


עשרות אלפי קטינים בישראל מצויים בסיכון נפשי חמור בשל סכסוך בין הורים על רקע מאבק גירושין, וחלקם אושפזו לקבלת טיפול נפשי - כך עולה מדו"ח חדש של משרד הרווחה.

על-פי הנתונים, בשנה החולפת 3,758 זוגות בהליכי גירושין הוגדרו ברמת קונפליקט גבוהה, שדרשה התערבות ממושכת של מערכת המשפט ושל פקידי סעד. מדובר בגידול של 18% ביחס לאשתקד.



80% מהמלצות הסעד: משמורת לאם בלבד
עוד על-פי הנתונים, בכל ארבעה מחמש פרידות ממליצות הרשויות להעניק משמורת מלאה לאם הילד. מתוך סך המקרים - פקידי הסעד המליצו על משמורת לאם ב-2,867 מקרים, לעומת 534 המלצות למשמורת לאב. משמורת משותפת הומלצה ב-167 מקרים בלבד.



מחברי הדו"ח מציינים כי השאיפה היא לתת משמורת משותפת לשני ההורים, אך הדבר מתאפשר רק כאשר התקשורת בין ההורים טובה.



שר הרווחה, יצחק (בוז'י) הרצוג, ציין כי לאחרונה קיבל תלונות רבות מצד גברים, לפיהן פקידות הסעד מצדדות בנשים במרבית המריבות והסכסוכים בין בני זוג - אך אמר כי התרשם שההחלטות המתקבלות - ענייניות. ועדה שהוקמה לפני כשנתיים בעניין זה אמורה להגיש המלצותיה בנושא.



"המערכת פועלת בצורה הוגנת, סבירה ומקצועית", אמר הרצוג, "עם זאת, כדי לאפשר לכל אדם הסבור שנפגע בתהליך למצות את טיעוניו, יש לאפשר את הזכות הבסיסית של ערעור על המלצות פקידת הסעד. המערכת צריכה לפעול בצורה שקופה ושוויונית כאשר טובת הילד חייבת להיות לנגד עיני פקידי הסעד. יש לעגן את הזכות הבסיסית של כל אזרח למצות טיעוניו".



http://glz.msn.co.il/NewsArticle.aspx?newsid=17362

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

פניה למבקר,כונסי נכסים והתעשרות שופטים ומקורבים על חשבון המתגרשים

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שישי 18.04.08 0:26    נושא ההודעה: Mazuz plans to indict TA judge for fraud and breach of trust



Mazuz plans to indict TA judge for fraud and breach of trust

By Tomer Zarchin



Attorney General Menachem Mazuz announced yesterday that he has tentatively decided to indict Tel Aviv Magistrate's Court Judge Dahlia Mark-Horenczyk for fraud, breach of trust and abusing her position.

However, a final decision on whether to indict the judge will be made only after she has been given a hearing with Mazuz. Mark-Horenczyk's attorneys, Yehuda Weinstein and Kenneth Mann, said yesterday they are certain the hearing will make it clear that she did not violate any laws. Advertisement


Mazuz's decision was based on a recommendation to indict by the State Prosecutor's Office.

Mark-Horenczyk was appointed to the Tel Aviv court in 1989 as a registrar and became a judge in 1995. Since July 2007, when the suspicions against her became public, she has been on a leave of absence.

Mark-Horenczyk is suspected of having improper ties with lawyer Gad Frankel. She allegedly received various favors and benefits from Frankel: For instance, he reportedly sold her an apartment at a reduced price and provided her with personal financial guarantees as part of the sale. In return, Mark-Horenczyk allegedly appointed Frankel as a mediator and receiver in a long list cases brought before her. She made several of these appointments while Frankel was suspended from the bar.

The Israel Bar Association had convicted Frankel in a disciplinary hearing of unbecoming behavior, harming the profession's reputation and other improprieties, after Frankel failed to transfer monies he had received as a receiver to their proper destinations. The verdict also stemmed from his failure to implement a court decision.

Last August, Frankel was indicted for fraud, forgery, bouncing checks, theft and other charges. Among these charges is an accusation that Frankel abused his position as a receiver in four different cases to steal assets worth millions during 2004-5.

There have been two other recent cases involving judges suspected of criminal acts. Judge Osnat Alon-Laufer from the Be'er Sheva Family Court was convicted of ordering a wiretap of her partner, who she suspected of cheating on her. She was fined NIS 10,000 and received a six-month suspended sentence.

Judge Hila Cohen of the Administrative Court in Haifa was removed after forging court records of hearings that never took place.



http://www.haaretz.com/hasen/spages/965288.html
_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

RedMail





הצטרף: 15 אוג' 2007
הודעות: 8369


הודעהפורסם: שלישי 25.11.08 8:26    נושא ההודעה: תוך שנה: זינוק של 21% בהתאבדויות של צעירים,גרושים מתאבדים בשיעור הגבוה פי שישה מהנשואים

תוך שנה: זינוק של 21% בהתאבדויות של צעירים


נתוני משרד הבריאות מצביעים על זינוק של 21 אחוזים במקרי ההתאבדות בקרב צעירים. ארבעה מכל עשרה ניסיונות התאבדות נעשים על-ידי אנשים עד גיל 25. אוכלוסיות נוספות שנמצאות בסיכון: רווקים ועולים חדשים מרוסיה

מיטל יסעור בית-אור עדכון אחרון: 25.11.08, 00:35




לידיעת ההורים, המורים ומערכת החינוך: הנתונים מוכיחים כי לבני הנוער בישראל קשה יותר משנה לשנה לחיות כאן. דו"ח של משרד הבריאות שמתפרסם הלילה (יום ג') מגלה כי בשנת 2007 חל זינוק חד של 21 אחוזים במספר הצעירים ובני הנוער שניסו לשים קץ לחייהם.



מהדו"ח שנכתב תחת הכותרת "אובדנות בישראל" עולה כי 40 אחוזים מניסיונות ההתאבדות בישראל בוצעו על-ידי בני נוער וצעירים מתחת לגיל 25. צעירים ובני נוער בין הגילאים 15 ל-24

למען החיים

התוכנית למלחמה בהתאבדויות / מיטל יסעור בית-אור

שיעור המתאבדים בישראל נמצא בעלייה מתמדת. בקרב בני הנוער, התאבדות היא סיבת המוות השניה בשכיחותה. משרד הבריאות מנסה להפחית את התופעה בעזרת תוכנית לאבחון מתאבדים פוטנציאלים
לכתבה המלאה



ביצעו בשנת 2007 כ-1,700 ניסיונות התאבדות. לשם השוואה, בשנת 2001 ניסו להתאבד 1,400 בני אדם בקבוצת הגילאים הזו.



התאבדות היא גורם המוות השני הכי נפוץ בקרב בנים בני 15 עד 24. הגורם היחיד שנחשב לקטלני יותר הוא תאונות הדרכים. בקרב בנות בגילאים הללו, התאבדות היא סיבת המוות השלישית.



ילדים בין הגילאים 10 ל-14 נמצאים בסיכון ממשי לשים קץ לחייהם. בין השנים 1999 ל-2002 מתוך כל מאה אלף ילדים ונערים בקבוצת הגילאים הזו 20 ניסו להתאבד. בין 2002 ל-2007 עלה מספר ניסיונות ההתאבדות ל-30 מתוך מאה אלף. בקרב בני 18 עד 21 גדל שיעור המנסים להתאבד מ-135 ניסיונות למאה אלף נפש ל-200 ניסיונות בשנים האחרונות.



מהדו"ח עולה כי בתקופת שירות החובה בצה"ל שיעור מקרי ההתאבדות גבוה פי ארבעה מאשר בגילאי 15 עד 17. בתקופה הזו כ-60 אחוזים ממקרי ההתאבדות מתבצעים באמצעות נשק.



מתאבדים יותר דווקא בקיץ
מנתוני הדו"ח עולה, כי בשנים האחרונות היו בישראל 4,300 ניסיונות התאבדות - 411 בני אדם אכן הצליח לשים סוף לחייהם. המסקנה הברורה היא שמתוך כל עשרה ניסיונות התאבדות בישראל, מקרה אחד מסתיים במוות.



הדו"ח מציין את הערים בהן שיעור ההתאבדות הוא גבוה במיוחד. בשנים 1998 עד 2004 נרשם שיעור גבוה של מקרי התאבדות בערים תל-אביב, חיפה והקריות, באר-שבע, רחובות, כפר-סבא, חדרה, בת-ים, קריית גת, רעננה, עפולה וטבריה.




מהדו"ח מתברר, כי החודשים המדכאים ביותר הם מאי עד יולי וחודש ינואר. בשורה התחתונה ניסיונות התאבדות נפוצים יותר בחודשי הקיץ. חלק גדול מניסיונות ההתאבדות נעשים בתחילת השבוע בימים ראשון ושני. כ-75 אחוזים מהמתאבדים הם גברים.



שיעור מקרי התאבדות עולה עם הגיל: בין הגילאים 15 עד 44 ישנם כשבעה מקרי התאבדות למאה אלף נפש. בגילאי הביניים עד גיל 74, ישנם כעשרה מקרי התאבדות ומעל גיל 75 ישנם 15 מקרי התאבדות למאה אלף נפש.





עולים חדשים נמצאים בסיכון גבוה יותר להתאבדות. מהדו"ח עולה כי שליש מכלל ההתאבדויות בוצעו על-ידי עולים. רבע מההתאבדויות בוצעו על-ידי עולים מברית המועצות לשעבר. בשנת 2004 היו 134 מקרי התאבדות של עולים בני 15 ומעלה, מהם מאה מהמקרים של ילידי ברית המועצות לשעבר ו-27 מקרים של ילידי אתיופיה.





שיעור ההתאבדויות בקרב גברים שעלו מרוסיה היה גבוה פי שניים מאשר ביתר האוכלוסייה. שיעור המתאבדים בקרב העדה האתיופית גבוה פי ארבעה.

גם המצב המשפחתי קשור לשיעורי ההתאבדות. מהדו"ח עולה כי רווקים או גרושים מתאבדים יותר מאשר נשואים. בגילאים 25 עד 44 רווקים התאבדו בשיעור הגבוה פי שלושה וגרושים בשיעור הגבוה פי שישה מהנשואים.


למרות הנתונים המדאיגים, שיעור ההתאבדות בישראל נמוך במיוחד בהשוואה למדינות אירופה. למרות זאת, בקרב גברים צעירים, בני 15 עד 29, שיעור ההתאבדות דומה לממוצע באיחוד האירופי.

משרד הבריאות, וארגון הג'וינט מקדמים תוכנית לאומית למניעת אובדנות בקרב ילדים ונוער הכוללת בין היתר תוכניות הסברה בנושא מצוקה נפשית ודיכאון. מטרת התוכניות היא לאתר באופן אקטיבי בני נוער במצבי מצוקה.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3627892,00.html
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית

Nakim
צוות
צוות




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 516


הודעהפורסם: ראשון 21.11.10 9:40    נושא ההודעה: UNICEF: Israel negligent in guarding children's rights

Published 05:18 21.11.10
Latest update 05:18 21.11.10
UNICEF: Israel negligent in guarding children's rights
Report notes that Israel has passed a number of laws addressing children's rights which are not efficiently implemented.
By Or Kashti
An internal report by UNICEF, the United Nations International Children's Emergency Fund, criticizes Israel for not adopting a national children's rights strategy or program.

Children enjoying treats at food festival in the city of Hebron.

Photo by: Daniel Bar-On

The recently drafted report, compiled by the Committee on the Rights of the Child, notes that while Israel has passed a number of laws addressing children's rights, it does not see to it that the laws are efficiently implemented.

The report also criticizes Israel for maintaining that the UN convention on the Rights of the Child does not apply in the West Bank.

The UN General Assembly approved the UN Convention on the Rights of the Child on November 20, 1989, after a decade of deliberations. Yesterday, the anniversary of the vote, marks International Children's Day.

The Convention was ratified by 200 countries, including Israel, in 1991.

UNICEF established the Committee on the Rights of the Child to report every few years on the implementation of the Convention in various countries.

The report on Israel was prepared a few weeks ago in UNICEF's headquarters in Geneva, and is based on Israel's responses to an official questionnaire.

In the section noting that Israel does not have a national plan of action for children, the report points out that the Palestinian Authority is now formulating such a plan, taking the UN Convention into account.

The report notes that contrary to many other countries, Israel does not have a government-appointed commission to protect and promote children's rights.

The Convention is not part of Israeli law, the report says, but the courts, including the Supreme Court, base rulings on it, though Israel is not adamant about implementing laws protecting children.

Military orders applying to the occupied territories define a child as under the age of 16, although Israeli civilian law defines a child as under 18, the committee found. The UN Convention on the Rights of the Child also defines a child as under 18.

The report notes that official bodies in Israel do not collect comprehensive data on the status of children or monitor children, and Israel does not publish annual figures on government spending earmarked for children.

According to a recent report by the Organization for Economic Cooperation and Development, investment in children in Israel from kindergarten through high school is below the international average. From 1995 to 2006, OECD members increased their investment in education by an average of 39 percent, while Israel increased its investment in education during that same period by only 9 percent.

"Next year will mark two decades since Israel ratified the Convention on the Rights of the Child, but in recent years the situation of children has gone downhill by any parameters," Israel UNICEF Chairman Moriel Matalon said. "Concern for children is not at the top of government priorities in Israel."

Moriel pointed out that issues pertaining to children are scattered among different government offices with no guiding hand. "A government commission must be established with legal powers so it can work vis-a-vis ministries and local authorities and intervene in any case where children are being harmed," Matalon said.

Deputy Prime Minister Silvan Shalom said Thursday that the schoolchildren's rights law he initiated a decade ago has lost impetus. Speaking at a meeting of the Citizen's Empowerment Center in Israel and Tel Aviv University's School of Education, Shalom said "Principals don't know they have to post a copy of the law in the school or teach about it during the first week of school. It's convenient for the system to ignore the law because schoolchildren don't know how to make their voices heard."

Jyothi Kanics of UNICEF Geneva, who was also at Thursday's meeting in Tel Aviv, told Haaretz that contrary to popular wisdom, statistics show that promoting children's rights does not make it more difficult for schools to deal with discipline problems. In fact, the dialogue and the ability to listen to different opinions that develops based on schoolchildren's rights, can reduce violence, Kanics said.


http://www.haaretz.com/print-edition/news/unicef-israel-negligent-in-g uarding-children-s-rights-1.325790

_________________
הצטרפו לקבוצה של נקים בטלגרם לקבל עדכונים.
https://t.me/Nakim_org_News
ולערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch

לחתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט ולהצטרף ל"נקים"


הצטרף לרשימת תפוצה של "נקים"! עם או בלי חתימה על העצומה
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\

לחץ כאן לפורום החדש על המחדלים המשפטים בחקירת רצח רבין

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> Corruption - The Israeli Connection כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group