לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
האצולה השמאלנית האשכנזית  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
שבתאי לוי
אורח








הודעהפורסם: שלישי 12.10.10 15:02    נושא ההודעה: האצולה השמאלנית האשכנזית

האצולה השמאלנית האשכנזית

ישנו פתגם האומר, שהשבעים אינם מסוגלים להבין את הרעבים. ואכן, האצילים השמאלנים, האדונים יפי הנפש, שוחרי השלום והצדק, הקרנפים האטומים, השבעים, העשירים, המבוססים, והאשכנזים, אינם מסוגלים להבין את מצוקותיהם של החלשים ועניים, הלא נחמדים, ואין להם זמן, סבלנות וחשק להקשיב למצוקתם. הם עסוקים מאוד בעסקיהם, ובעיסוקיהם, בלימוד מרכס, אנגל ולנין, ובלהשתעשע במהפכה, שתפיל, ותחליף את האליטות הימניות והבורגניות באליטות "שמאלניות" ו"סוציאליסטיות", (נוסך סין ה"עממית", ה"קומוניסטית"-בורגנית). האליטות השמאלניות הריאקציוניות, מורכבות בעיקר מאשכנזים, לכולם יש רכב חדיש ומפואר, אחד או יותר, והם משתייכים לעשירונים העליונים, מהעשירון החמישי, ועד לעשירון השישי. ילדי השמנת של האוליגרכים האצילים השמאלנים, המפונקים, השבעים והשמנים, לומדים בבתי ספר יוקרתיים, מתלבשים לפי מיטב האופנה, מגיעים לבית הספר ברכבם הפרטי, ולא חוו מצוקה כל שהיא מימיהם. בסיום שרותם הצבאי, ביחידות קרביות, ו"מובחרות", (צנחנים, חיל האוויר, קומנדו ימי, שב"כ, מודיעין, מוסד), הם מטילים בהודו, באמריקה, ובעוד מקומות בעולם, בטרם יכנסו לאוניברסיטה, לפקולטות הכי יוקרתיות, כגון, משפטים ופיננסים, שרק החזקים והעשירים יכולים להגיע לשם.

כשילדי השמנת של האדונים השמאלנים, יסיימו את לימודיהם, ישמשו כיועצים פיננסיים, ומשפטיים, לבנקים, ולחברות מסחריות, גזלניות וטפיליות, (קפיטליזם חזירי), ויסיעו לטייקונים החזירים לסחוט, לעשוק ולשדוד, בצורה חוקית וכשרה, בחסות בתי המשפט, את לקוחותיהם, במחלקות המשפטיות של החברות המסחריות, נותנות השירותים, שרותי גזל ומרמה, ובהוצאה לפועל. חלקם יתמנו לשופטים, וישפטו את העם, החלשים והעניים, משפט צדק שמאלני למופת, אור לגויים, לכבוד ולתפארת מדינת ישראל, העושקת דלים ורוצצת אביונים, והטייקונים הגזלנים מהמאיון העליון.

בכדי להיטיב ולספק לאדוניהם הטייקונים, החזירים, הגזלנים והחמסנים, את שרותיהם הבזויים, בגזלת כספם ורכושם של החלשים, כיועצים משפטיים ופיננסיים, יעקרו מליבם ילדי השמנת השמאלנים והראקציונים, כל רגש של חמלה, אנושיות והתחשבות בזולת, בחלשים ובעניים. המטרה, גזילת כספם ורכושם של השכבות החלשות והעניות, מקדשת את כל האמצעים, בצורה חוקית וכשרה, בחסות החוק, ובתי המשפט, במשפט צדק שמאלני למופת, אור לגויים, לכבוד ולתפארת מדינת ישראל.

האליטות האצילות השמאלניות, והריאקציוניות, האדונים יפי הנפש, ה"סוציאליסטים, ושוחרי השלום והצדק", אין להם זמן, ואינם סובלות את העניים, המזרחים, החלשים, החריגים, המטומטמים והפסיכים במחנם הקדוש, הזך והטהור. מזרחיים, חלשים, חריגים ולא נחמדים, אינם רצויים במחנה השמאל, ובמחנה השלום, לבל ישחיתו, יזהמו ויחללו את מחנם הקדוש, הזך והטהור. רק אצילים טהורי גזע, חכמים ונבונים, אשכנזים גזעיים, וגזענים, עשירים וחזקים, ובעלי רכב אחד או יותר. החלשים, המזרחיים והחריגים, נסבלים עי השמאלנים רק כ"חוטבי עצים ושואבי מים". באירועים ובהפגנות של השמאל, מותר גם לחריגים ולחלשים להשתתף, בכדי לתגבר ולעבות את שורותיהם המתדלדלות, ולהוליך שולל את הצופים. אבל רק כנושאי כרזות וקוראי סיסמאות, סיסמאות כזב ורמייה, נגד השעבוד והדיכוי, ונגד ניצול, ועושק העמלים, נגד השחיתות, המצוקה, והפערים החברתיים, למען השלום והדו-קיום, ובעד דמוקרטיה, חופש, ושוויון זכויות, שהבוסים השמאלנים השקרנים מפריחים באוויר. אסור בשום אופן לחלשים ולחריגים להשמיע מחאותיהם, לנסח סיסמאות וכרזות, לסטות למחות, או לשנות קריאות וכרזות שקריות וכוזבות אלו, שכתבו האדונים, הבוסים השמאלנים החכמים, הסוציאליסטים ויפי הנפש. אם יעז מישהו מהחלשים למחות, ולהביע דעה משלו, יתנפלו עליו הבוסים השמאלנים, ויסתמו לו מייד את הפה בגסות. הצנזורה של השמאל, יעילה מאוד בסתימת פיות, ובהשתקת מחאותיהם וזעקתם של החלשים, אפילו אם הם אינם מתנגשות ואינם סותרות את השמאל. את השתקת החלשים והנחותים, למדו האדונים האוליגרכים, האצילים, השמאלנים, ממורם ורבם, סטלין, שהיה גאון בסתימת פיות ודיכוי מתנגדיו השמאלנים. האדונים האצילים, הקרנפים, האוליגרכים השמאלנים, והאופורטוניסטים, שהם בדיוק כמו הממסד הציוני, הרקוב והמושחת, אינם אוהבים להקשיב למצוקתם ולמחאתם של הרעבים, החלשים, ושל המזרחיים, הלא נחמדים, ואין להם זמן וחשק להתייחס לנכשלים, ולהקדיש להם מזמנם. לאצולת הממון השמאלנית, האטומה לסבל הזולת, שהם עסוקים מאוד בעיסוקיהם הפרטיים, בצבירת הון, וסיוע לטייקונים, ובהכנות קדחתניות למהפכה, שתעלה אותם לשלטון, ואין להם זמן להקשיב לחלשים.

ליפני כשנה וחצי, שלחתי בדואל לחיזבולה מסמכים. כתגובה, חסם לי השב"כ את הדואל, ואת האינטרנט. כשסיפרתי ל"חברי השמאלנים", יפי הנפש, שהשב"כ סגר לי את הדואל, ומסרתי להם את המסמכים ששלחתי, "חברי השמאלנים", האופורטוניסטים, הקרנפים מדושני העונג והאטומים, המרוצים והשבעים, יתעלמו מימני, (אין להם זמן, הם נורא עסוקים!), וסרבו לראות את החומר ששלחתי. האצולה השמאלנית, מדושנת העונג, השחצנית והשבעה, גילתה אדישות וחוסר אכפתיות למצבי. לאצולה השמאלנית, השב"כ לא יחסום להם הדואל, עקב נאמנותם למדינה הציונית. האצולה השמאלנית, יודעת להסתדר טוב מאוד עם הממסד הציוני, ולהפיק תועלת משיתוף הפעולה עם הממסד. ואכן, זו הסיבה שהאליטות השמאלניות, יפי הנפש ושוחרי השלום והצדק, מסתייגות ממני ומדברי החריפים נגד הציונות ומהאימפריאליזם האמריקאי, ומאתר האינטרנט שלי, וממעשי חסרי האחריות, לפי הבנתם, ומצנזרות אותי. השמאלנים אוהבים ניסוחים עדינים, נחמדים, מעורפלים, מתונים, חסרי פשר, שאינם אומרים דבר, בכדי שלא לפגוע בביטחון המדינה, ושלא להרגיז את אדוניהם הציוני והאמריקאי. השב"כ והסי.אי.אי גומלים להם על נאמנותם, ולא חוסמים להם.

המהפכה תיטיב מאוד עם אצולת הממון השמאלנית, האוליגרכית, תשפר את מצבן, ותזניק אותם מעלה מעלה, לעשירונים השביעי והתשיעי. מהפכת אצילי הממון השמאלנים, תהיה דומה מאוד ל"מהפכה הקומוניסטית" הסינית ה"עממית", המתאפיינת בדיכוי אכזרי מאוד של העם הסיני, שסובל מאוד מעוני ומצוקה קשה, ושל מתאמני הפאלון דאפא, שהפושעים הסינים קוצרים את אבריהם בעודם בחיים להשתלות, ובכיבוש ודיכוי טיבט, והריסת מקדשים. לאחרונה, שלחו הפושעים הסינים את ידיהם הארוכות והמזוהמות לאפריקה, לכרית יהלומי הדם. אכן, "קומוניזם" בורגני דיקטטורי מושחת ומנוון, נוסח סין וסטאלין.

את דברי נגד ה"שמאלנים" אני מפנה נגד אנשי השמאל השוביניסטים, המושחתים, גסי הרוח והגזענים. בשום אופן לא נגד השמאל כערך, וכאידיאולוגיה. אין לי שום דבר נגד השמאל, הסוציאליזם והקומוניזם. אני, שבתאי לוי, רואה עצמי סוציאליסט ללא תנאי. השמאלנות שלי אינה מותנית בקבלת משכורת, כיבודים, גו"ב או תפקיד כל שהוא במפלגה או בארגון, או נסיעות שחיתות לחו"ל בתמורה. דעותיי השמאלניות לא שונו כלל וכלל!!!. כל טענותיי מופנות נגד אנשי שמאל מושחתים, יהודים וערבים, שאין להם זמן בשבילי, שפגעו בי קשות, לעגו לי והשפילו אותי, והתייחסו אלי כמו אל סמרטוט וזבל. ראו באתר שלי בחלק האויב משמאל, ובמסמך "לדיראון עולם 2".
שבתאי לא שוכח, לא סולח ולא מוותר!!!
שבתאי לוי רמת גן
חזרה למעלה

מבזק חדשות נקים: 21.7.06 פניה חריפה של "נקים" למזוז בסוגיית פרשת השוחד של אולמרט

אריקכהן





הצטרף: 22 נוב' 2021
הודעות: 5
יישוב: tel aviv


הודעהפורסם: ראשון 12.12.21 19:24    נושא ההודעה: זה ממש כך

לא מזמן היה לי אירוע, לא היה לי כסף אפילו לקיים אותו, פניתי חברות שונות של השכרת ציוד לאירועים, עזרו לי ממש ללא תשלום, אני שואל את עצמי האם לצד השני היה יכול לקרות דבר כזה?
_________________
אריאל כהן עורך חדשות.
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית בקר באתר המפרסם

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group