לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
תיק הולילנד: אהוד אולמרט הוא "הבכיר", יש עד מדינה  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
ידיעות
אורח








הודעהפורסם: חמישי 15.04.10 14:31    נושא ההודעה: תיק הולילנד: אהוד אולמרט הוא "הבכיר", יש עד מדינה

תיק הולילנד: אולמרט הוא "הבכיר", יש עד מדינה


הקץ לרמזים ולקריצות: בית המשפט התיר לפרסם כי ראש הממשלה לשעבר חשוד בפרשה שבמרכזה - העברת תשלומי עתק תמורת אישור פרויקט הנדל"ן הירושלמי. ל-ynet נודע כי המשטרה - שהשיגה עד מדינה ומנסה לשכנע אדם נוסף - פוצצה את הפרשה במכוון בעת שהותו בחו"ל. הוא צפוי להיחקר באזהרה. במקביל, נעצר חבר מועצת העיר ירושלים, אלי שמחיוף

אלי סניור פורסם: 15.04.10, 13:45
שתף




קראו לו "האישיות הבכירה", "החשוד המרכזי העושה בחו"ל" ואפילו א"א. כעת הנעלם הגדול נחשף סוף-סוף רשמית: אהוד אולמרט, ראש הממשלה לשעבר וראש העיר ירושלים בעת אישור פרויקט הנדל"ן הולילנד, צפוי להיחקר בימים הקרובים באזהרה, במה שהוגדר על-ידי שופט בישראל כ"אחת מפרשות השחיתות החמורות בתולדות המדינה". כך הותר בצהריים (יום ה') לפרסום. עוד הותר לפרסם כי המשטרה והפרקליטות נעזרות בעד מדינה - שזהותו עדיין חסויה. בנוסף נעצר אלי שמחיוף, לשעבר סגן ראש העיר וכיום חבר מועצת העיר ירושלים.



פרשת הולילנד - ההתפתחויות האחרונות:

המסמכים שבלב "הולילנד": כך עבדה השיטה
אולמרט חזר: בפרקליטות מתלבטים על המשפט
לופוליאנסקי במעצר: 'שוחד במיליונים דרך יד שרה'
לחצים בירושלים: לעצור את המשך בניית הולילנד
אשר ידלין על הולילנד: "לשחיתות כבר אין תרופה"





ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) חושדים כי אולמרט - העומד בימים אלה למשפט על שלוש פרשות אחרות - שלשל לכיסו מאות-אלפי שקלים מאנשי עסקים,

הולילנד - לא ממש קדוש

זה היה ביתם / רונן מדזיני

"עמדתי בבית ובישלתי, שמעתי שיש מבזק מיוחד ופתאום ראיתי כותרת על פרויקט הולילנד. אחר כך הראו את הבית ואמרתי: לעזאזל! מדובר בנו". על הסערה בשכונה
לכתבה המלאה



יזמים ובעלי אינטרסים. בתמורה לכספם זכו האחרונים בפרה חולבת, אותה כינה לאחרונה בית-המשפט "מפלצת נדל"ן כעורה".



המשטרה חושדת שכתוצאה מתשלומי השוחד הוגדל פרויקט הולילנד בכ-1,200 אחוזים מעבר למה שניתן היה לאשר על פי התוכנית המקורית שחלה על הקרקע. המשטרה חושדת שתשלומי השוחד ניתנו באופן שיטתי לגורמים שונים בעיריית ירושלים וברשויות ציבוריות אחרות.




בשבוע שעבר, עת "התפוצצה" פרשת הולילנד והובאה באופן חלקי לידיעת הציבור, שהה אולמרט בחו"ל - וטרם שב. זה לא היה צירוף מקרים: ל-ynet נודע כי צווי המעצר לששת החשודים כמעט חיכו להמראתו, והחוקרים "קפצו" על ההזדמנות. "זה שהוא בחו"ל סך-הכל שירת את החקירה", הם מסבירים, "הרי משם הוא לא יכול לשבש אותה, ובכך גם מנע אי נעימויות מיותרות עבורו - לא כל-כך בקלות עוצרים אישיות כל-כך בכירה". פרקליטיהם של יתר החשודים, שמעצרם הוארך בשיעור משמעותי, לא קונים את זה: "אם מי שמקבל את השוחד לא עצור, ברור שאין סיבה לעצור דווקא את הנותן או המתווך".



הנחקר הוזהר באצבע: שתוק
בימים האחרונים הפעילה המשטרה מכבש לחצים, בניסיון לגרום לשניים מהחשודים בפרשה להתוודות - בתמורה להטבות. השניים, חשב חברת הולילנד אליהו חסון ואיש העסקים מאיר רבין, סומנו על-ידי החוקרים כבעלי פרופיל מתאים, בעיקר כיוון שחלקם הפלילי - או הרווח האישי שגרפו - מוערך כקטן יותר.



בפני חסון הוצגו מסמכים עם ראשי התיבות א"א, הוא התבקש להסביר למי הכוונה - אך לא השיב. לטענת מקורביו, הופעל עליו לחץ להפליל את שותפיו כדי להינצל בעצמו מהעמדה לדין. לפי שעה, הוא לא משתף פעולה עם בקשת המשטרה, ואולם בסביבתו אומרים כי "מנסים לשבור אותו בכל דרך, ותשעת ימי המעצר החדשים שהפילו עליו בהחלט יכולים לעשות את זה".




הרבנים גויסו: מאיר רבין (צילום: עופר עמרם)



הדמות ה"חלשה" השנייה שזוהתה היא מאיר רבין, מי שלכאורה היה אמור לאתר את המשוחדים הפוטנציאליים. באמצעות רבנים ודמויות מוכרות בציבור הדתי, ניסתה המשטרה לשכנעו "לזמר" בחקירה. בימים האחרונים הוא דווקא משיב לשאלות החוקרים - דבר שדלף כנראה החוצה, והביא כמה ממקורביו לסמן לו באצבעם לשתוק במהלך הדיונים בבית-המשפט. במשטרה לא אהבו את זה והבהירו לאותם מקורבים כי מדובר בשיבוש חקירה, והם עלולים להיחקר על כך.




מכל מקום, לאחר שהשיגו מספר רב של ימי מעצר, סביר להניח שהחוקרים לא ירפו מהלחץ על השניים. "ברור שעדות של אחד כזה מחזקת עוד יותר את התיק, שכבר עכשיו אומר השופט כי יש בו תשתית ראייתית חזקה", אמרו גורמים המעורבים בחקירה, שכאמור כבר כעת יש בידיהם עד מדינה המוחזק במקום מבטחים.




המפלצת הגבוהה
פרויקט הולילנד, המשקיף על דרך בגין בירושלים ונושק לרמת שרת וקריית יובל, יצא לדרך בשנות ה-90. הקמתן של מאות יחידות הדיור אושרה סופית ב-1999, למגינת ליבם של רבים, אשר קבלו על החריגה הבוטה מהנוף העירוני. איש העסקים הלל צ'רני, שהחזיק בקרקע וביקש להגדיל את היקף הבנייה במקום, לא בחל, על-פי החשד, בשום דרך כדי לקדם את הפרויקט: הוא שילם שוחד של עשרות-מיליונים לגורמים המוסמכים בעירייה, ובהם לכאורה גם לראש.




ירושלים של מעלה: פרויקט הולילנד (צילום: שי הלוי)



צ'רני הוא גם בעליו של פרויקט צוק מנרה שליד קריית-שמונה, ושם נזקק שוב לאולמרט - הפעם בשבתו כשר התמ"ת, האחראי על הרשות לפיתוח עסקים. על-פי המשטרה, הוא הפעיל מנגנון שלם, שכלל את יזם הנדל"ן מאיר רבין,






כדי לתווך בינו לבין בעלי התפקידים שיקבלו את השוחד. את ה"עבודה המלוכלכת" של העברת הכספים בפועל עשה עבורו אליהו חסון, רואה חשבון ששימש כחשב של חברת הולילנד. בחיפוש שערכו חוקרי יאח"ה, נתפסו מסמכים המעידים לכאורה על העברות כספי השוחד.



גורם מפתח נוסף בפרשה הוא אורי מסר, איש סודו של אולמרט במשך עשרות שנים - ומי שמשמש כיום עד מרכזי במשפטו. במשטרה סבורים כי מסר קיבל לידיו מאות-אלפי שקלים על מנת להעבירם לאולמרט לצורך קידום פרויקט הולילנד, וכספים מחברת הזרע לצורך קידום הפשרת קרקעות באזור חירייה ובפרויקט צוק מנרה. את רוב כספי השוחד העביר מסר לאולמרט (את השאר, לפי החשד, הותיר בכיסו). כדי להסוות זאת הוציא חשבוניות פיקטיביות לאותן חברות, לפיהן הוא העניק להן "ייעוץ מקצועי". הכסף, נודע השבוע, הועבר בין השאר בהמחאות, שהופקדו אצל חלפני כספים וכן בשוק האפור.



הפרשה התפוצצה לידיעת הציבור באופן חלקי במהלך משפטו של אולמרט, כשהתביעה ביקשה להפוך את סדר הדיונים. פרקליט מחוז ירושלים, אלי אברבנאל, תקף את אולמרט ושולה זקן במילים קשות, כשהוא רומז לחלקם בפרשה החדשה. "מדובר בחקירה רחבת היקף, שנוגעת למספר נושאים בה מעורבים רבים ובהם גם הנאשמים" הוא אמר. "יש חשדות לשורת עבירות שוחד והפרת אמונים, כמה פרויקטים וכמה מנושאים ענייניים הנוגעים לעיריית ירושלים משרד התמ"ת ועוד. זוהי חקירה מאוד דינמית. החשד הוא לתשלומי שוחד שונים הנוגעים לעיריית ירושלים, אך גם למשרד ההשקעות והתמ"ת בתקופת כהונתו של הנאשם כשר התמ"ת"



עד כה נעצרו בפרשה שמונה חשודים - ביניהם ראש העיר ירושלים לשעבר אורי לופוליאנסקי, אלי שמחיוף ועו"ד מסר, שצפוי להשתחרר למעצר בית. את החקירה מנהלת יאח"ה, בפיקוד תת ניצב שלומי איילון. ראש אגף החקירות והמודיעין, רב ניצב יואב סגלוביץ', מפקח על החקירה מקרוב. בנוסף, המשטרה עירבה בסיפור גם את רשויות המס – מס הכנסה ומע"מ.




בהכנת הידיעה השתתף אביעד גליקמן



http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3875729,00.html
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group