לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
השופטת דרורה פלפל השתגעה והתנכלה בהחלטה לעורכי דין שביקשו לפסול אותה תוך הוצאתם מהתיק  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> אינדקס השופטים



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
אורח









הודעהפורסם: שלישי 26.02.08 8:06    נושא ההודעה: השופטת דרורה פלפל השתגעה והתנכלה בהחלטה לעורכי דין שביקשו לפסול אותה תוך הוצאתם מהתיק

השופטת פלפל בצעד חריג ותקדימי: פסלה עו"ד שניסה לפסול אותה - וסגרה בפניו את דלתות ביהמ"ש
סגנית נשיא המחוזי בת"א על עו"ד יצחק חדד: "אמורים לבוא לפתחו של ביהמ"ש עו"ד בשלים, המכירים את עובדות התיק, מכירים את ההלכות המשפטיות ומדברים בלשון נקייה" * "המחוזי אינו אוניברסיטה פתוחה, ואין זה מתפקידו ללמד משפטים או הליכות ונימוסים"
עו"ד אמיר טיטונוביץ 15:19 25/02/08

בבתי המשפט מיוצגים, כידוע, בעלי הדין בידי עורכי-דין, "ליטיגטורים". לא תמיד. בדרך כלל. אמנות ההופעה בבית המשפט אינה פשוטה. היא מצריכה עשיית שימוש בכישורים שונים ומשונים. חלקם טבועים באופיו של עורך הדין. חלקם נצברים בידי ה"ליטיגטור" במהלך השנים. ניסיון. אף ש"שלוחו של אדם כמותו", נהוג להפריד בין עורך הדין לבין שולחו, הלקוח.

כך, עורכי-דין של צדדים יריבים, שבאולם בית המשפט מתנצחים ו"מתכסחים" מרה ביניהם, יכולים לשבת, מייד לאחר מכן, במזנון בית המשפט ולדבר, בחברות, על המשפחה והחברים. כך, בכתבי הטענות מקפידים עורכי-דין רבים להתייחס אל בעל הדין שמנגד, ולא אל בא-כוחו. וגם השופט, היושב לדין, יודע לערוך את ההפרדה הראויה שבין בעל הדין לבין עורך-דינו. שאחרת לא היה ניתן לנהל מערכת משפט ראויה. לצד היותו של עורך הדין מייצגו של בעל הדין, הוא משמש גם כ"OFFICER OF THE COURT", ובמסגרת מגבלות הייצוג, מצופה ממנו לסייע בידי בית המשפט לעשות משפט.

סגנית נשיא בית המשפט המחוזי בתל-אביב, השופטת דרורה פלפל, חרגה אתמול מנוהג זה. בהחלטה יוצאת דופן בחריפותה, היא נהגה כפי ששופטים רבים (וגם היא) משתדלים שלא לנהוג, וביטאה את תחושותיה כלפי עורך הדין, שייצג בפניה את אחד מבעלי הדין. בזעמה כי רב, "נסחפה" פלפל עד כדי הצעת הלכה חדשה ומרחיקת-לכת, שלפיה כפי שלבעל-דין יש זכות לפסול שופט, כדי שהצדק ייעשה, כך גם לבית המשפט מוקנית סמכות "לפסול עורך-דין", ולנעול בפניו את דלתות בית המשפט. "הלכה" מוקשית ובעייתית-משהו.

הואשמה במשוא פנים

המדובר בתביעתם של "גינות לאה בע"מ", גבריאל וכדורי אריה ועיזבון המנוח ברוך זנקו ז"ל, המיוצגים בידי עו"ד יצחק חדד, נגד בנק המזרחי המאוחד, המיוצג בידי עו"ד שאול ברגרזון. התביעה הוגשה כבר בשנת 2003. מאז הגשתה התנהלו הליכים מקדמיים שונים, אשר במסגרתם אף ראתה פלפל לתת פסק-דין, הדוחה את התביעה מפאת אי התייצבותו לדיון של המצהיר מטעם התובעים. ערעורם על פסק הדין התקבל על-ידי בית המשפט העליון, תוך חיובם בהוצאות נכבדות, והתיק הוחזר אל פלפל, על-מנת שתשמע אותו ותכריע בו לגופו. החלטות ביניים נוספות של פלפל לא נשאו חן מלפני התובעים, והגיעו הדברים לידי כך שבאמצעות פרקליטם, הם ביקשו מן השופטת פלפל לפסול את עצמה מלהמשיך ולדון בתביעה.

באותה הבקשה הואשמה פלפל במשוא פנים. פרקליטם של התובעים הטעים, כי השתלשלות העניינים, לרבות זאת שפסק-דינה של פלפל בוטל על-ידי בית המשפט העליון, ועצם העובדה שפלפל לא אפשרה ל"תובעים מסכנים, שחלקם חולים" למצות את יומם בפניה, מצביעים על דעתה המוקדמת כלפיהם. "הדיון שמתבצע פה עכשיו הוא על תום ליבו של ביהמ"ש", הרחיק עו"ד חדד לכת בטיעונו. את בקשת הפסילה הוא ביקש לחזק באמצעות הטענה, שלפיה ההחלטות בבקשות הביניים ניתנו בניגוד לדין, דבר המעיד על חוסר האובייקטיביות של פלפל. לא פחות ולא יותר.

פלפל לא הסתפקה בדחיית הבקשה שתפסול את עצמה. היא בחרה "להצליף" בעו"ד חדד ללא רחם. "האמת שקצת נדהמתי מ'פרשנות' זו להחלטה ולסעיף 39 לחוק החוזים", לא הסתירה את תחושותיה. "במקורות נאמר ש: 'מכל מלמדי השכלתי'. לא שמעתי טיעון התוקף את העמדה המשפטית, וגם לא ציפיתי לשמוע, טיעון כזה, אבל ציפיתי לפחות להבנה עובדתית. מה שלא קרה", המשיכה.

לגופה של בקשת הפסילה, קבעה פלפל, שעל-פי ההלכה המוצקה, בעל-דין אינו יכול לבקש פסילה של שופט, אלא בהזדמנות הראשונה, דבר שלא נעשה במקרה הנדון בנוגע להחלטותיה מן העבר. היא הוסיפה וקבעה שגם הטענות בנוגע לעילת פסילה, שהתעוררה באותו הדיון, שבו הבקשה הועלתה, "לאו טענות הן". לאחר שכך קבעה, פצחה פלפל ב"הסתערות" על פרקליטם של התובעים.

"למרות שהוא פרקליט של מה שכונה על-ידיו 'תובע מסכן' אין הוא יכול לטעון כל טענה שהיא", החלה "לירות". "הטענות אמורות להיות ממין הענין", המשיכה. היא הוסיפה וקבעה, כי "עורך דין הוא שכיר של מרשהו, אבל לא שכיר חרב או 'שכיר פה' לכל מטרה ובכל צורה; הטענות של עוה"ד אמורות להתבסס על הדין ועל הפסיקה ולא להיות קלוטות מהאוויר; טענות כלאחר יד כלפי בית המשפט, אינן כלולות במסגרת ההגנה הלגיטימית שלו על צד לדיון; טענות כלפי בית המשפט צריכות לעבור בירור, ליבון ושקילה, ולא לחמוק מהשרוול כלאחר יד, ללא כל אסמכתא בניגוד למצב המשפטי הקיים, ותוך רצון ליצור פרובוקציה... טענות צריכות להיות מופנות על דרך הטיעון לבית המשפט, ולא תוך פזילה ומתן הוראות, תוך כדי טיעון, למרשיו הנמצאים באולם". לא נעים. ממש לא נעים.

פלפל לא הסתפקה בכך. בזעמה כי רב, שמא מתוך אכזבה מאופן התנהלותו של עורך-דין, שאמור להיות "קצין בית המשפט" ולסייע בידו לעשות משפט, היא הוסיפה והתיימרה להציע הלכה. "וכאן אני באה למסקנה שאומנם היא ייחודית לענין זה אבל סבורתני שזו צריכה להיות הדרך גם במקרים מיוחדים שיבואו בפני בית המשפט". היא אזכרה את קביעתו של בית המשפט העליון, שלפיה גם במקרים, שבהם בפיו של עורך-דין הערה מוצדקת כלפי בית המשפט, עליו לומר את הדברים בלשון מנומסת ולא פוגעת, "ובעיקר שלא על פי רמזים של צדייה או משוא פנים, כאשר אלה אינם קיימים".

פלפל בחרה להביא ציטוט, שהתאים בעיניה למקרה הנדון: "אמרו רבותינו. מעשה באחד שהיה לו דין ובא אצל הדיין וזכה אותו ובא ויצא אותו שנזדכה ואמר פלוני השופט אין כמותו בעולם. אחרי ימים היה לו דין ובא אצלו וחייבו. יצא מלפניו ואמר אין דין שוטה הימנו. אמרו לו אתמול היה משבח והיום שוטה. לכן הזכיר לך הכתוב: 'אלוהים לא תקלל'".

מכל אלה באה פלפל לשתי מסקנות: "הראשונה - טיעוניו של ב"כ התובעים אינם מצביעים על עילת פסלות, אלא על עילת זילות. השניה - איני סבורה שבית המשפט אמור להיות במה לעו"ד שלשונם אינה נקיה, משנתם מנוגדת לחוק ולפסיקה, וטיעוניהם שואפים לפרובוקציה כדי להחליף שופט שהחליט החלטות קודמות לרעתם". היא לא הסתפקה בכך והמשיכה: "בית המשפט המחוזי אינו אוניברסיטה פתוחה, ואין זה חלק מתפקידו ללמד משפטים או הליכות ונימוסים. לא ייתכן לבוא בין דלתותיו ולעשות אכספרימנטים, בכל טענה וטענה".

לשון נקייה

ככל שעוד היה ניתן אולי לייחס את קביעותיה אלה לתובעים עצמם, ראתה פלפל להבהיר, חד וחלק, כי חציה מכוונים אל פרקליטם: "אמורים לבוא לפתחו ולהיכנס בין דלתותיו עו"ד בשלים, המכירים את עובדות התיק, מכירים את ההלכות המשפטיות, מדברים בלשון נקיה עם חבריהם (או לפחות הקולגות שלהם) ועם בית המשפט. לרחוב ולתרבותו יש קסם משלו, אבל בית המשפט שמרן יותר, ועל כל פנים, הוא מתנהל עפ"י ההנחיות שפורטו לעיל".

דברים קשים. דברים חמורים. וכל אלה לא סיפקו את פלפל. היא ראתה ללכת עוד צעד וקבעה כך: "מסקנתי הסופית היא שכפי שלבעל דין (ובדר"כ לו ולא לעוה"ד) יש זכות לפסול שופט כדי שצדק ייעשה, כך נראה לי שלבית המשפט, יש סמכות להחליט שדלתותיו יהיו סגורות בפני עו"ד כזה, ובעל הדין יוכל להתדיין במידה ויחליף את בא-כוחו. בכך יושגו שתי תועלות: האווירה בבית המשפט תהיה עניינית; דיונים יתקיימו בעיתם, ומדובר במשפט שבעצם מתחיל מבראשית".

מודעת ככל הנראה לקושי המשפטי-סמכותי שבקביעתה זו, הרי שלא כדרכה בהחלטה זו, דווקא את קביעתה האחרונה הותירה פלפל בבחינת "רמז". בהחלטתה היא לא אסרה, במפורש, על עו"ד חדד להמשיך ולייצג את התובעים בפניה. ככל שהרמז לא היה ברור דיו, היא קבעה, כי המועד שהיה קבוע לדיון (26.2.0Cool עלול להיות קרוב מדי, מאחר "שבמידה ויוחלף עוה"ד לא יוכל עו"ד חדש להתכונן כדבעי אליו". לפיכך היא דחתה אותו במספר חודשים. לאור חומרת קביעותיה, ניתן היה לצפות שפלפל תעשה שימוש בסמכותה ותחייב את עורך הדין בתשלום הוצאות לטובת אוצר המדינה. היא לא עשתה כן. במקום זאת היא בחרה לשגר רמז עבה נוסף אל התובעים עצמם. היא חייבה אותם לשלם לנתבעים שכר-טרחה בשיעור 18 אלף שקל, בתוספת מע"מ. כאילו אמרה להם "ראו למה הכניס אתכם עורך הדין שלכם". (ת"א 2171/03).
חזרה למעלה

מגלובס
אורח








הודעהפורסם: שבת 12.04.08 22:14    נושא ההודעה: הלשכה מבקשת להצטרף לערעור: לשופטת פלפל אין סמכות לפסול עו"ד מלייצג בתיק

הלשכה מבקשת להצטרף לערעור: לשופטת פלפל אין סמכות לפסול עו"ד מלייצג בתיק
לשכת עורכי הדין מבקשת להצטרף כידידת ביהמ"ש לערעור על החלטת השופטת דרורה פלפל לפסול את עו"ד יצחק חדד טוענת: לפי החוק לא ניתן לפסול עו"ד מלייצג לקוח בביהמ"ש
10/04/2008, 15:49 שמואל דקלו‏

לתגובות לשכת עורכי הדין פנתה לבית המשפט העליון להצטרף לערעור של חברת "גינות לאה" ואחרים כידידת בית המשפט, על החלטת השופטת דרורה פלפל לפסול את עו"ד יצחק חדד מלייצג את גינות לאה ואחרים בתביעה שהגישו נגד בנק המזרחי.

הלשכה טוענת כי לפי החוק לא ניתן לפסול עו"ד מלייצג לקוח בביהמ"ש, ולביהמ"ש אין סמכות לפסול עו"ד מלעסוק במקצועו בביהמ"ש. לדבריה, החלטתה של פלפל "קיצונית ביותר, לא סבירה, לא מידתית, לא הוגנת ומנוגדת לחוק יסוד חופש העיסוק".


הלשכה מציינת כי ההחלטה של פלפל עשויה להוות מדרון חלקלק להכרעות של שופטים אחרים, שיחליטו להסתמך עליה ולפסול עו"ד שאינם נראים להם. לדבריה, באמצעות עוה"ד יוסי ארנון ויוסי טולדנו, הסמכות לנקוט בהליכים כנגד עוה"ד במקרים כאלה נתונה לה ולא לביהמ"ש.


התביעה של גינות לאה ואחרים נגד בנק מזרחי הוגשה ב-2003, והשופטת פלפל דחתה אותה, לאחר שמצהיר מטעם התובעים לא התייצב לדיון. התובעים עירערו על ההחלטה לבית המשפט העליון והערעור התקבל. התיק הוחזר אל השופטת פלפל כדי שתדון בתיק ותכריע בו לגופו.


במהלך הדיונים העיר עו"ד חדד כי "הדיון המתבצע פה עכשיו הוא על תום-ליבו של בית המשפט", וביקש לפסול את השופטת פלפל. השופטת בתגובה דחתה את בקשת הפסילה, תקפה את עו"ד חדד בדברים חריפים ופסלה אותו מלייצג בתיק. השופטת אמרה כי "עו"ד הוא שכיר של מרשו, אבל לא שכיר חרב או שכיר פה...טיעוניו של חדד אינם מצביעים על עילת פסלות אלא על עילת זילות, וביהמ"ש אינו אמור להיות במה לעוה"ד, שלשונם אינה נקייה וטיעוניהם שואפים לפרובוקציה כדי להחליף שופט שהחליט החלטות קודמות לרעתם". (ע.א. 2147/0Cool.


http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000332056&fid=829
חזרה למעלה

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שלישי 29.04.08 10:30    נושא ההודעה: המשך הסיפור עם השופטת ד"ר דרורה פלפל ועו"ד יצחק ז'ילבר חדד אשר נפסל על ידה מלייצג לקוח

"פלפל אמרה לי: 'אדון חדד, אני אשלח אותך למקום כואב ולא נעים. מגיל חמש לא דיברו אליי ככה'"
האם השופטת ד"ר דרורה פלפל איבדה את הבלמים? ציטוטים המובאים לראשונה מפיו של עו"ד יצחק ז'ילבר חדד, "עורך הדין הפסול", מציירים תמונה בלתי שגרתית מאולם השופטת "ביקשתי שהדברים יירשמו בפרוטוקול, אבל היא אמרה לקלדנית: אל תרשמי"
28/04/2008, 15:43 אלה לוי-וינריב

לתגובות כבר חודשיים מסתובב עו"ד יצחק ז'ילבר חדד עם בטן מלאה על החלטת סגנית נשיא בית המשפט המחוזי בתל-אביב, השופטת ד"ר דרורה פלפל, שלא לפסול את עצמה מלדון בתביעה שהגיש בשם לקוחותיו, ובעיקר על "החלטתה" לפסול אותו מלהמשיך לייצג אותם בתיק.

הוא חש שבית המשפט השתלח בו על לא עוול בכפו. היום, לאחר שבית המשפט העליון קבע כי ההחלטה לפסול אותו "מעוררת קושי" והורה, לצד דחיית הערעור על אי-פסילת פלפל, ש"התיק יוחזר לבית המשפט המחוזי, ויש להניח כי הוא ישקול מחדש את החלטתו בנוגע לפסילת בא-כוח המערערים מלהופיע בפניו", שוטח חדד לראשונה את הצד שלו בפרשה.

חדד, שהותקף קשות על-ידי פלפל בהחלטתה, מייחס לה התנהלות לא ראויה כלפיו, הטחת אמירות בוטות, והתנהלות שאינה עולה בקנה אחד עם אמות-מידה של דמות שיפוטית.

פרשת חדד-פלפל, שעוררה סערה בברנז'ה המשפטית, התעוררה במהלך דיון בתביעה שהגיש עו"ד חדד בשם גינות לאה ואחרים נגד בנק מזרחי ב-2003. באחד הדיונים דחתה השופטת פלפל את התביעה, לאחר שמצהיר מטעם התובעים לא התייצב לדיון. התובעים ערערו על ההחלטה לבית המשפט העליון, הערעור התקבל בהסכמת הצדדים, והתיק הוחזר לפלפל שתכריע בו לגופו.

בדיון הראשון בתיק לאחר החזרתו לבית המשפט המחוזי, נתנה פלפל החלטות ביניים נוספות, רובן ככולן נגד התובעים. משנראה לתובעים כי יש "משוא פנים" מצידה, ביקשו מפלפל, באמצעות חדד, לפסול את עצמה מלדון בתביעה.

חדד משחזר את מהלך הדיון מרגע שביקש את פסילת פלפל. "במהלך הדברים שנשאתי בפני השופטת פלפל בבקשה שתפסול את עצמה, פתאום השופטת אמרה לי: 'אם אתה חושב שאני נוהגת במשוא פנים, אז תדע לך שדווקא בית המשפט העליון שקיבל את הערעור שלך, נהג במשוא פנים'. זאת אמירה יוצאת דופן, וביקשנו שההערה הזאת תירשם בפרוטוקול, ופלפל אמרה: 'לא'. היא פנתה ואמרה לקלדנית: 'אל תרשמי את ההערה הזאת'. אמרתי לה, שאני חושב שלא רק ההערה צריכה להירשם, אלא אפילו פנייתה לקלדנית לא לרשום את ההערה, גם זה צריך להירשם. אבל פלפל אמרה שוב לקלדנית: 'אל תרשמי. לא מה שאני אומרת ולא מה שעו"ד ז'ילבר אומר'.

"המשכתי לשאת דברים בנוגע לפסילה, לפי הנחיית בית המשפט, ואז בשלב מסוים של הדיון, השופטת אמרה לי: 'אם תמשיך בדברים האלה אשלח אותך למקום כואב, שבו אוזניך יהיו כרויות הרבה יותר'. ביקשתי שגם הערה זו תירשם בפרוטוקול, ופלפל הורתה לא לרשום אותה. שוב ביקשתי שדבריה יירשמו, והשופטת אמרה לקלדנית לא לרשום אותם".

חדד יצא מהדיון מזועזע. הוא לא הצליח להבין איך מרבית הדברים שאמרה פלפל לא תועדו בפרוטוקול. "פלפל אמרה לי בדיון דבר שאני יודע 20 שנה, שמי שאחראי על הפרוטוקול זה ביהמ"ש. אבל ביהמ"ש גם כפוף לאמות-מידה של סבירות".

- הדברים לא מתועדים בפרוטוקול, אז למה שיאמינו לגרסתך?

"כיוון שהשופטת לא הסכימה לתעד את הדברים שאמרה, הם מתועדים בפרוטוקול מהפה שלי. פלפל שואלת אותי, מה לדעתך אמרתי, ואני אומר מה לדעתי היא אמרה בנוגע להיכן היא תשים אותי".

ואכן, בפרוטוקול הדיון נרשם, כי "ביהמ"ש מבקש מעו"ד חדד שיצטט את מלוא הדברים שהוא חושב שהוא שמע", ועו"ד חדד משיב: "ביהמ"ש אמר: 'אדון חדד, אם תמשיך ככה, אני אשלח אותך למקום שלא יהיה לך נעים בו בכלל, ובו אוזניך יהיו כרויות הרבה יותר'. לאן ביהמ"ש יכול לשלוח אותי אם בכלל?'".

לדברי חדד, העובדה שפלפל לא הגיבה בחריפות לציטוט שציטט מפיה, אומרת הכול. "היא לא הגיבה. היא לא מאשרת ולא אומרת שלא אמרה את הדברים. כשבית המשפט שואל אותך 'מה לדעתך אמרתי', ואני אומר מה שאני שמעתי אותו אומר, הרי בית המשפט יכול באותו רגע להגיד לי 'אתה מדבר שטויות, לא לעניין'. אפילו אם היא לא חשבה על זה באותו רגע, בהחלטתה יכלה פלפל לומר שעו"ד חדד מייחס לה בפרוטוקול דברים שלא אמרה. אבל השופטת לא חלקה על כך שאמרה את הדברים".

- למה היא התכוונה?

"שהיא תושיב אותי בכלא. אמרתי לה 'אין לזה משמעות אחרת מלבד זה שאת רוצה שאשב בכלא', אחרי שפלפל אמרה אמירות כאלה, יכולה להיות רק החלטה סבירה אחת, שאני והיא לא יכולים להיות בדיון אחד. אגב, מאז גיל חמש לא אמרו לי שיושיבו אותי במקום כואב".

ראיון נרחב עם עו"ד חדד - היום במדור "דין וחשבון" במוסף "גלובס הערב"


http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000336905&fid=829

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

לחץ כאן לפורום החדש על המחדלים המשפטים בחקירת רצח רבין

רועי מ
אורח








הודעהפורסם: שני 08.03.10 13:29    נושא ההודעה: תגובה

הייתי שם בדיון. אני חייב להגיד שזו הייתה ממש חוצפה שדלתות פנים של האולם היו פתוחות.

http://www.open-gallery.co.il/
חזרה למעלה

אורח









הודעהפורסם: ראשון 21.03.10 14:01    נושא ההודעה:

האם זה בגלל שדלתות הפנים של הדיון היו פתוחות?

http://www.open-gallery.co.il/153333
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> אינדקס השופטים כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group