לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
השב"כ מאיים על אלעד מאיר ומשפחתו תושבי הישוב חרשה  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> ביקורת על השב''כ שרות הביטחון הכללי



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
ערוץ שבע
אורח








הודעהפורסם: שבת 06.02.10 21:44    נושא ההודעה: השב"כ מאיים על אלעד מאיר ומשפחתו תושבי הישוב חרשה

"השב"כ מאיים על משפחתי"
"אם לא תרגיע את הבן שלך נפעל נגדו באגרסיביות", שיחה ברוח זו קיבל תושב בית אל שלטענתו פעילותו למען א"י מרגיזה את השב"כ.


פרסום ראשון: 06/02/10, 20:02אורנית עצר



איומים טלפוניים
תושב היישוב חרשה שבגוש דולב-טלמונים, אלעד מאיר, מספר לערוץ 7 כי בתקופה האחרונה השב"כ מאיים על בני משפחתו. מאיר נחקר לפני כחודשיים על ידי השב"כ ובחקירה נאמר לו כי אם לא יחדול מכל פעילות בלתי חוקית ייעצר. בתקופה האחרונה החלו אף בני משפחתו לקבל שיחות טלפון ובהן לדבריהם איימו אנשי השב"כ איומים דומים בדבר פעילותו של מאיר.

בראיון לערוץ 7 מספר מאיר כי לפני מספר שבועות קיבל אביו שיחת טלפון ולטענתו נציג השב"כ אמר בשיחה כי השב"כ רואה בו מעורב ואחראי לאירועים לא חוקיים אותם לא פירטו. הוא טוען "הנציג איים כי אם זה לא ייפסק השב"כ יפעל נגדי ביד קשה מאוד. עוד הם איימו כי הם יכולים לפגוע בפרנסה של אבי".

מאיר מספר כי לפני שבוע קיבלה גם רעייתו שיחת טלפון, "אשתי ענתה לטלפון והזדהה אדם בשם רון מהשב"כ, לדבריה הוא אמר לה: בעלך קיבל מאיתנו כמה מסרים ולא נשמע אליהם. אם זה לא ייפסק אנו נפעל נגדו באגרסיביות. אשתי ביקשה מהחוקר לפרט והוא אמר: אני מדבר מאוד ברור, אני מדבר עברית, בעלך אזרח ככל האזרחים ואם הוא לא ישמור על החוק נפעל נגדו כמי שלא שומר על החוק ונפעל באגרסיביות".

בראיון מבהיר מאיר, "אנו לא עסוקים בפעילות לא חוקית, אנו עסוקים בלשמור ולהגן על ארץ ישראל מיד כל הקמים עליה, בין אם הם מחוץ לעם ישראל ובין אם הם יהודים שרוצים להרים יד על ארץ ישראל. למען א"י אנו נמסור את נפשנו, אנו לא עושים דברים שאנו מתביישים בהם אנו עושים דברים שאנו מאמינים בהם".

מזכירות היישוב חרשה פרסם בדף המידע הודעה המגנה את האיומים, "ברצוננו למחות על האיומים שנשלחו השבוע כנגד חברנו אלעד מאיר (איום על אביו שיפגעו בפרנסתו ואיום על אשתו שיפגעו בבעלה) דרך זו אינה מקובלת ומזכירה ימים אפלים אנו מקווים לזכות בימים מאירים יותר".

טרם נמסרה תגובת השב"כ לידיעה.




http://www.inn.co.il/News/News.aspx/200215
חזרה למעלה

מבזק חדשות נקים: 21.7.06 פניה חריפה של "נקים" למזוז בסוגיית פרשת השוחד של אולמרט

ערוץ שבע
אורח








הודעהפורסם: שבת 06.02.10 21:47    נושא ההודעה: נחטף ע"י השב"כ ושוחרר

נחטף ע"י השב"כ ושוחרר
תושב בנימין, אלעד מאיר, נחטף על ידי השב"כ לחקירה והואשם באחריות להפרות סדר בגוש דולב טלמונים , "מתנכלים לחיי המתיישבים", אמר.


פרסום ראשון: 13/11/09, 11:26אורנית עצר



.
.
לראיון עם אלעד מאיר

תושב חרשה שבגוש דולב טלמונים, אלעד מאיר, נחטף על ידי השב"כ לחקירה והואשם באחריות להפרות סדר בגוש דולב טלמונים.

בראיון לערוץ 7 סיפר מאיר, "ביום ראשון י"ד בחשוון בשעה 7:05 נסעתי מהבית שלי לכיוון בת ים לבית הספר שבו אני מלמד. במחסום של קרית ספר עצר אותנו אדם לבוש אזרחי וביקש תעודות זהות מכולם. הנהג שאל אותו מיהו הוא ענה לו שהוא שוטר, הציג תעודה, הצגנו לו תעודות זהות, והוא ביקש מני להתלוות אליו".

"התלוויתי אליהם, המידע המודיעיני שלו היה מדויק הם ידעו בדיוק איפה אני נמצא, זה לא היה רכב שאני רגיל לנסוע בו. משם לקחו אותי לתחנת שער בנימין, בדרך השוטר אמר לי שאני מעוכב לחקירה בחשד להפרות סדר. כמובן שלא ידעתי על מה מדובר כיוון שלא הייתי מעורב בשום הפרות סדר ולא עברתי על החוק בשום צורה", מדגיש מאיר.

אלעד מאיר מספר על חקירת איש השב"כ: "הגענו לשער בנימין חיכינו כחצי שעה עד שעה ואז התייצב מולי אדם שהזדהה בשם רון. ואמר שהוא מהשב"כ. שאל אם אני מכיר אותו ואמר שהוא מכיר אותי ולא מהיום והתחיל לומר עלי פרטים. באותו רגע אדם מרגיש שהוא כמו ערום. מאיפה מסתכלים בכל רגע. בהתחלה דיברתי איתו ואחר כך שתקתי. כשהוא התחיל לשאול אם אני מכיר הפגנות מחאות אמרתי לו שאני מכיר מחאות חוקיות. האשים אותי בכך שאני אחראי לכל מה שקורה באזור גוש דולב טלמונים שהיה שקט בשנה האחרונה. כשהתחלתי לשתוק הוא קצת יצא מדעתו והתחיל להזהיר אותי בצורה חמורה שהוא רואה בי את האשם והאחראי לכל מה שקורה בגוש דולב טלמונים, ואם זה לא ייפסק אז יש להם דרכים לפעול. הוא הזכיר לי שבעבר הייתי מורחק והם יכולים לחזור על זה, הוא אמר שזה מהלך דרקוני - אך אם נצטרך נשתמש בו. 'יש לנו גם דרכים מעל השולחן ויש לנו גם דרכים מתחת לשולחן לטפל בך. מעכשיו כל דבר שקורה בגוש דולב טלמונים אני בא אליך ומאשים אותך', אמר החוקר. כמובן שאין לזה שום יסוד משפטי ושזה לא עומד בשום בית משפט".

אלעד מאיר מבהיר מהם למעשה האירועים שהובילו לחקירה, "ביום שליש ט 'בחשוון המנהל האזרחי בא לקחת קראוון מהישוב זית רענן, זאת לאחר שהיו הסכמים מול הצבא, בהם סוכם שהיישוב יזיז את הקראוונים, למרות התנגדות התושבים, כדי להחזיר אותם לקו הכחול של גבולות הישוב. המנהל האזרחי אמר שהוא לא מכיר בהסכמים הללו. למרות ההסכמים ניסו לבוא כמו גנבים לקחת את הקראוונים, זה לא הסתדר להם כי מישהו ראה אותם, הגיעו אנשים, והיו שם עימותים קשים לדבריהם. אני לא הייתי שם הייתי בבת ים. היו שם רעולי פנים שזרקו אבנים, מישהו ניקב צמיגים של משאית, והשחיתו כלי רכב של פלסטינים כתגובה למעשה הנפשע של לקיחת קראוון בלי סיבה. על הפרות הסדר האלה הם לא עברו בשתיקה - מפה השב"כ נכנס לתמונה".

לשאלה מדוע נחטף ולא הוזמן באופן מסודר לחקירה עונה מאיר, "זו שאלת השאלות, גם אנחנו שאלנו, גם מנהל המוסד שבו שאני עובד שאל מה פתאום, אם רוצים אדם לחקירה למה לא יכולים להזמין אותו כמו שצריך לחקירה. כמובן שלכל חקירה הייתי בא, הייתי עונה להם בפשטות שבאותו יום הייתי בבת ים ולא הייתי באזור בכלל. אנחנו ממשיכים לשאול את השאלות האלו למה היחס ליהודים הוא כזה". מאיר מציין כי החוקר אמר לו במהלך החקירה שאם הוא יצטרך הוא יטרטר אותו בעוד הרבה בקרים.

אלעד מאיר מספר כי אחרי החקירה עם איש השב"כ, חקר אותו חוקר משטרה ואמר לו כי הוא מואשם בזריקת אבנים לעבר כוחות הביטחון, מואשם בניקוב צמיגי גלגלי המשאית ובהשחתת המכוניות, "אמרתי לו יש לך את כל המודיעין עליי, אתה ידעת לשלוף אותי במודיעין מדויק מטרמפ, אבל אתה לא יכול דעת איפה הייתי באותו יום? הוא לא ענה לשאלה הזו. בהמשך שאל אותי החוקר מה הדעות הפוליטיות שלי, אם אני ימני או שמאלני, אם אני מחשיב את עצמי קיצוני, איך אני מגדיר את עצמי, אמרתי לו שאין לו שום זכות לשאול את השאלות האלו, הדעות שלי הן דבר אישי ואני אשמור אותן לעצמי".

מאיר מזכיר בהקשר זה את הפרות הסדר בנעלין, "בכל יום שישי יש הפגנות בנעלין, השב"כ והמשטרה יודעים בדיוק מאיפה יוצאים אנשי השמאל שבאים להפגין שם. זורקים אבנים ומסכנים את חייהם של אנשי כוחות הביטחון בכל יום שישי. הם נמנעים מלטפל בהם, יש מגמות ברורות בצבא ומגמות ברורות בשלטון בישראל. מישהו במערכת עדיין לא הבין שנבחרה ממשלה ימנית. אולי הממשלה בעצמה עדיין לא הבינה את זה. העם בישראל בחר ממשלה אחרת ורוצה לראות שלטון אחר, לצערנו, זרועות השלטון עדיין פוגעות במתיישבים ביהודה ושומרון בצורה לא מידתית לעומת אנשי השמאל".

לסיום אמר, "אנו מבינים שאנו בשליחות, בשליחות של בנין ארץ ישראל ותקומת ישראל, אנו מבינים שאנו בדור של גאולה גדולה, אנו מבינים שאנו צריכים כנראה לספוג עוד הרבה דברים ויש עוד הרבה קשיים לעבור. אם אלו הדברים הקשים - אז בעזרת ה' אנו נעבור אותם, נמשיך לבנות את ארץ ישראל ונעשה את זה בגאון בלי שום מורא ובלי שום פחד. עם כל התחושות הקשות שלצערנו הרב השלטון מתנכל לתושבי ארץ ישראל".



http://www.inn.co.il/News/News.aspx/196529
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> ביקורת על השב''כ שרות הביטחון הכללי כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group