לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
השב"כ עצר מעצר שווא את ראש ישיבת יצהר הרב יצחק שפירא בניסיון להשפיע על תלמידיו העצורים  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> ביקורת על השב''כ שרות הביטחון הכללי



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
ערוץ שבע
אורח








הודעהפורסם: שבת 06.02.10 21:26    נושא ההודעה: השב"כ עצר מעצר שווא את ראש ישיבת יצהר הרב יצחק שפירא בניסיון להשפיע על תלמידיו העצורים

רב במעצר שווא
"הם ניסו כמה פעמים להיות רציניים ולא הלך להם. הם צחקו הרבה פעמים כשניסו לדבר. היה מאוד משעשע", מספר הרב יצחק שפירא על מעצרו.


פרסום ראשון: 05/02/10, 09:50חגית רוטנברג, בשבע



הרב יצחק שפירא
פלאש 90במהלך התוועדות חסידית עם הרב יצחק גינזבורג, נשיא ישיבת 'עוד יוסף חי', שהתקיימה בסוף השבוע שעבר בכפר חב"ד, סיפר ראש הישיבה הרב יצחק שפירא מעט מחוויותיו במהלך שני ימי המעצר שעברו עליו. ההתוועדות התקיימה שעות מספר לאחר שבית המשפט החליט לשחררו ממעצר, והזכרונות היו עדיין טריים.

תחילה תיאר הרב את האיומים ונסיונות השכנוע של החוקרים, אשר לאחר שראו את שתיקתו העיקשת, ביקשו ממנו לייצר אווירה טובה. "אמרתי להם - בסדר, אני אנגן ניגון. שרתי 'קול דודי', שאדמו"ר הזקן אומר שככה גורמים לאנשים להיפתח ולחזור בתשובה", סיפר הרב שפירא, שמילות הניגון היו המילים היחידות שהוציא מפיו בחקירה. ניסיונות החוקרים לדובבו שוב נכשלו, ומראה הרב המזמר מולם שעשע אותם במיוחד: "הם ניסו כמה פעמים להיות רציניים ולא הלך להם. הם צחקו הרבה פעמים באמצע כשניסו לדבר. היה מאוד משעשע. פשוט היה זמן שקשה היה לי מרוב צחוק. יותר משלושת רבעי שעה רצוף התגלגלתי מצחוק, יחד איתם", מספר הרב. "הם ביקשו שאני אשיר גם ניגון שהם מכירים, אז שרתי 'עושה שלום במרומיו' במנגינה העממית, שרנו ביחד".

בגללכם הרב שלכם עצור

אבל מעבר לשמחה ולביטחון ששידר הרב לחוקריו, הוא חזה מקרוב גם בהתנהלותם המשפטית, שהיתה רצופה לדבריו שקרים ועיוותים. "בבתי המשפט היה מאבק קשה מאוד, מאבק מוחות", תיאר הרב. "עמדו שם הסוללה הכי בכירה של פרקליטות המדינה ושל השב"כ, עם המון חומר חסוי והמון ריזיקות משפטיות. אמרו שטויות ממש, רק בשביל שאיכשהו ישאירו אותי במעצר. החליפו כמה פעמים פרקליטים. הם לא ידעו אפילו מה לטעון. התלבטו אם לטעון שידעתי ולא באתי לדווח לאחר מעשה, או להגיד שגם הייתי שותף לפני".

בסופו של דבר, נאחזה הפרקליטות בשני קצותיו של החבל: בדיון בבית משפט השלום האשימו את הרב בכך שלא הגיע להעיד על הצתת השטיח במסגד, "למרות שזו שטות. גם לא נחקרתי על זה בחקירה, כי זו בכלל לא עבירה על החוק... השופטים קיבלו את הטענה שזה חסר פשר".

משראו בפרקליטות כי נדחו על ידי שופט השלום, החליפו את טענתם בערעור במחוזי, ושם האשימו את הרב בשותפות פעילה במעשה ההצתה. השופט המחוזי עיין בדקדקנות שעות ארוכות בחומר החסוי שהוגש לו, אך על אף מאמציו נאלץ להודות לבסוף כי אין די חומר על מנת לבסס חשד סביר שכזה נגד הרב.

עו"ד נפתלי ורצברגר, שייצג את הרב שפירא בבתי המשפט, מביע זעזוע מהתנהלותם של השב"כ, המשטרה והפרקליטות בפרשה. מלבד ההתפתלויות מול השופטים, אומר ורצברגר, עצם מעצרו של הרב שפירא היה שערורייתי, שכן הסיבה היחידה למעצר היתה הפעלת לחץ על העצורים האחרים, תלמידי הרב שפירא. "המזימה היתה לפצח את שתיקתם של העצורים האחרים ע"י מעצרו של רבם. היה ברור גם לשב"כ וגם למשטרה שהוא לא בעסק".

לאחר שחרורם מן המעצר העידו תלמידי הישיבה כי אכן כך היה. בשיחה עם 'בשבע' סיפר אחד מהם, שהיה עצור במשטרת פתח תקווה, כי העצורים נלקחו לראות את רבם יושב אזוק בחדר החקירות, ואז נאמר להם: "אתם רואים? בגללכם הרב שלכם עצור". "כשראיתי את הרב דווקא שמחתי, זה לא יצר אצלי תחושה רעה", מספר הצעיר. אולם החוקרים דווקא חשבו שככל שהרב שפירא יושפל יותר, כך ייאלצו תלמידיו השתקנים לשתף עימם פעולה. לצורך כך נאזק הרב בידיו וברגליו וכשהובל לחקירה עיניו נקשרו, בדומה ליחס המוענק לבכירי המחבלים. "הם ניסו ליצור אצלם רגשות רחמים כלפי הרב", ממשיך עו"ד ורצברגר "השפלת הרב לא היתה מטרה לכשעצמה, הם פשוט עשו בזה שימוש ציני כדי לגרום לילדים לדבר. כך גם טענתי מול השופט - הם הפכו את הרב לאינסטרומנט חקירתי, ומבחינה זו נחצה קו אדום". גם השופטים בערכאות השונות אמרו כי אין כל עילת מעצר, וכי השב"כ והמשטרה עשו בכלי המעצר שימוש פסול בכל קנה מידה, מספר ורצברגר.

מגנים את המעצר

ההשפלה והביזוי של ראש הישיבה מיצהר עוררו הדים וזעם בקרב רבנים רבים במגזר הדתי, אשר פרסמו בשבוע שעבר עצומה נגד המעשה. אחד החתומים עליה היה הרב צפניה דרורי, רבה של קרית שמונה וראש הישיבה במקום. בשיחה עם ערוץ 7 הזהיר הרב דרורי כי הפגיעה ברב יצחק שפירא עלולה לעלות ביוקר לגורמים רבים במדינה. "מה שקרה כאן זה ליקוי מאורות. לקחו אדם נכבד ורציני שאין עליו שום טענות ועוצרים אותו. למה? כי הוא יודע משהו? שיעצרו אותו במעצר בית, אבל להכניס אותו למעצר - לא היתה פה שום הצדקה מוסרית".



http://www.inn.co.il/News/News.aspx/200210
חזרה למעלה

מבזקים של "נקים":קרא על זימונו של חיים יטיב לחקירה בו הסתבכה היאח"ה בפרשת רמון

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> ביקורת על השב''כ שרות הביטחון הכללי כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group