לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
התעללות של משטרת ישראל ברפי רותם אשר חושף שחיתות ברשות המיסים, מעצר שווא והטרדות  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
מעריב
אורח








הודעהפורסם: שני 07.12.09 12:40    נושא ההודעה: התעללות של משטרת ישראל ברפי רותם אשר חושף שחיתות ברשות המיסים, מעצר שווא והטרדות


בושה וחרפה פרק 1476
06/12/09 | 73 תגובות
מתוך קטגוריות: רפי רותם שחיתות

יום שישי בבוקר. אולם המעצרים. בית משפט השלום בתל אביב. תמונה שבא לבכות ממנה. חבורה של עצורים מחכים לדיון על הארכת מעצרם מעבר למחיצת הזכוכית. שוק בשר. אחד נכנס, אחד יוצא. סרט נע. זה חשוד בשוד, האחר בבעילת קטינה. ביניהם רפי רותם, חושף השחיתויות ברשות המיסים. לכולם הסירו את האזיקים בטרם נכנסו לאולם. רק רותם מחכה לתורו עם אזיקים על ידיו ורגליו, כאילו מסכן מישהו. חמש דקות אחר כך זרקה השופטת את המשטרה מכל המדרגות. עד אז, במשך 15 שעות, העבירה משטרת ישראל את רותם סדרת השפלות כמו שרק מערכת אכיפת החוק יכולה ויודעת. הפרק המי יודע כמה בסדרה האינסופית שמנהלת מדינת ישראל נגד מי שמעזים לחשוף את ערוותם של בכיריה.


טלפון מהמעצר

ביום חמישי בלילה צילצל הטלפון הסלולארי שלי. מספר חסום. "ערב טוב, קלמן, מדבר שלומי ממשטרת תל אביב צפון, עצרנו הערב את רפי רותם והוא ביקש לעדכן אותך". לחוקר לא היה מושג שהוא מדבר עם עיתונאי. "באלו חשדות", שאלתי. "הטרדות ואיומים" השיב איש החוק ולא היה מוכן להרחיב.



אשקר אם אומר שהופתעתי. שבע שנים מנהל רותם בן ה-46 מלחמת חורמה במושחתים ובשחיתויות ברשות המיסים. בעקבות חומרים שהעביר הוזזו ממקומם בעלי תפקידים שנתגלו בקלונם. חקירות משטרה שנפתחו הסתיימו אמנם בלי כתבי אישום, אבל עם ממצאים שאוששו את המידע שמסר בדבר קשרים איומים ונוראים של בכירים במחלקת החקירות של המכס והמע"מ עם עבריינים לשעבר ויעדי מודיעין וחקירה בהווה.



עד היום לא נסתרה ולו ראיה אחת או מידע מחשיד אחד שהעביר רותם, והיו לו מאות כאלה. איש מהבכירים שעליהם העביר מידע לכל מי שהיה מוכן לשמוע וגם למי שאטם את אזניו, לא תבע אותו על הוצאת לשון הרע. רובם המוחלט העדיפו להימנע מעימות משפטי מולו, עימות שבו יציג בפני בית המשפט את מה שיצא מעל דפי 'מעריב' בשנים האחרונות. רוב כלי התקשורת שלפתחם התגלגל תפוח האדמה הלוהט הזה חששו להתמודד איתו. לחצים של רשות המיסים הכריעו פעם אחר פעם את שני ערוצי הטלביזיה המסחריים ואת 'ידיעות אחרונות' (למען הדיוק ההיסטורי חשוב לציין שהדבר ארע בתקופתו של רפי גינת כעורך). מי שראויים למילה טובה בעניין ואשר התגייסו, לצד 'מעריב', למלחמה נגד השחיתות ובעד רותם, הם עדי מאירי מרשת ב' ומשה ליכטמן מ'גלובס'.


רפי רותם. צילום: אריק סולטן



המשטרה סוגרת חשבון

ביום חמישי בערב עצרו שוטרי תחנת ת"א צפון את רותם כשיצא מסופרמרקט ברמת אביב ואזקו אותו ברחוב, כאילו היה חשוד ברצח או בסדרת מעשי אונס. לתחנת המשטרה הספציפית הזו יש עם רותם חשבון ארוך. בעבר חקרו אותו בתלונה מצוצה מהאצבע שהגיש נגדו עו"ד מנחם מזרחי מפרקליטות מחוז תל אביב, ואשר נסתיימה בלא כלום. מזרחי, שעם היריבים שרכש בבית המשפט נמנים קליינטים מפוקפקים כמו יחיא טורק וריקו שירזי, שירבב את שמו של רותם באופן מכוער לתלונה שהגיש לאחר שנוקבו צמיגיו, כשנתבקש לציין שמות של חשודים פוטנציאליים.

חמישה חודשים שכבה התלונה של מזרחי במשטרה ואיש לא חשב אפילו להרים לרותם טלפון בעניינה. חצי שנה אחרי ניקוב הצמיגים פרסמתי ב'מעריב' כתבת תחקיר מקיפה אודות הנעשה ברשות המיסים, כשבמרכזה רפי רותם. בכתבה נמתחה ביקורת גם על המשטרה וגם על הפרקליטות. במשטרה לא אהבו את הכתבה וכשנזכרו שבמגירה שלהם שוכבת תלונה ישנה נגד רותם, ניגבו ממנה את האבק, הגיעו אליו הביתה באישון לילה ולקחו אותו לחקירה. מהחקירה הזו, כמו מכל האחרות, לא יצא כלום. כשהדבר קרה פעם נוספת ורותם זומן שוב על ידי אותה יחידה לחקירה אחרת, שגם ממנה לא יצא דבר, הוא החליט שנמאס לו והגיש תלונות נגד שני קצינים מבכירי התחנה. אלף פעמים כבר אמר לי בעבר שברור לו שבמשטרה לא ישכחו לו את זה.


קשור למיטת חדר המיון

חזרה ליום חמישי בערב. השוטרים לקחו את רותם לתחנה והכניסו אותו לחקירה כשהוא אזוק בידיו וברגליו. כך בכל זמן מהחקירה. השוטרים הראו לו ערימת פקסים "מאיימים" ששלח ליחידה הארצית לחקירות הונאה וביקשו לדעת אם הוא שעומד מאחרי שליחתם. רותם אישר."השם שלי חתום למטה, אתם לא רואים? אני לא מתבייש בזה. אם תראו לי איזה איום יש בפקסים האלה אני מבטיח להיכנס לכלא בהתנדבות", הציע. "חוקרי יאח"ה לקחו ממני חומרים ולא החזירו לי אותם". שלוש שעות שאלו אותו השוטרים על איומים והטרדות מבלי להציג בפניו שום ראיה לבד מאותם פקסים ומבלי להסביר לאיזה איום בדיוק הם מתכוונים. אחר כך התברר שכדי להצדיק את צו המעצר שהוציאו הם סיפרו לבית המשפט גם על חשד שתקף מישהו.

בחקירה לא ידעו לספר לו את מי תקף. למחרת, בבית המשפט, טענו שבכלל לא חשדו בו בתקיפה. באמצע הלילה לקחו אותו לאבו כביר, כשהוא עדיין אזוק בידיו ורגליו. צריך להזכיר שוב שרותם, אם לסמוך על דברי איש המשטרה בבית המשפט, לא נחשד בשום עבירה של אלימות. אחרי שדיווח בבית המעצר על מחלת הסכרת שלו ועל כאבים ברגליים, החליט מי שהחליט לקחת אותו לבדיקות בוולפסון. "לא מעניין אותי מה יקרה", שמע רותם במכשיר הקשר את הקצין התורן צורח על שוטרי הליווי, "אני רוצה אותו הלילה מאופסן באבו כביר". גם בחדר המיון המשיכו שוטרי ת"א צפון להתייחס אל החשוד המאיים כאילו רצח הרגע את ראש הממשלה. שנתיים, כך טוענת המשטרה, הוא שולח פקסים מטרידים (מאיימים, לטענתם) ואיש לא חשב לעשות נגדו משהו. עכשיו, בחדר מיון, אזקו אותו השוטרים למיטה. אולי פחדו שינסה לשלוח פקס נוסף. אולי חששו שיעליב עוד עובד ציבור, אחות או סניטר.

גם בתא המעצר, אליו הובל אחרי ששוחרר מבית החולים, הוחזק רותם עד הבוקר כשהוא עם אזיקים. כך, כאמור, גם באולם המעצרים. כל החשודים בעבירות מין ובתקיפות חמורות ואלימות ישבו משוחררים. רפי רותם, 23 שנה קצין מודיעין מצטיין ברשות המיסים ומי שחשוד באיומים, בהטרדות ובהעלבת עובדי ציבור שנמשכות כבר שנתיים, כך המשטרה, ישב שם יחידי עם אזיקים על ידיו ורגליו. משה ליכטמן מ'גלובס' ואני ישבנו שם, מביטים במחזה המביש, מתקשים להאמין. חוקרי המשטרה יכלו לזמן את רותם לחקירה, לשאול אותו כל מה שיחפצו ולשלוח אותו הביתה. אבל זה לא עניין אותם. הם רצו סצנה עם מעצר ברחוב, עם בית משפט, עם פרסום בעיתונים. בדיוק בשביל זה הם ביקשו כבר לפני שלושה חודשים צו מבית המשפט.


זה לא ייגמר טוב

השופטת, לימור מרגולין-יחידי, עיינה בחומר החקירה וציינה שיש בו חשד סביר. "לעומת זאת", קבעה, "לא מצאתי כי מתקיימות מי מעילות המעצר שפורטו בבקשה להוצאת מעצר...לא התרשמתי מן המתואר בעדויות המתלוננים כי קיים סיכון לביטחונו של אדם...לא נוכחתי גם כי יש שיבוש הליכי משפט". רותם הודיע כי הוא מוכן לחתום על ערבות עצמית אבל סרב להפקיד כסף. השופטת מרגולין חשבה שלאור מה שיש בפניה מיותר אפילו שיחתום. "בהעדר עילות מעצר אני משחררת את החשוד ללא תנאים".


למעלה מחמש שנים אני מלווה את מאבקו של רותם. חמש שנים מנסה המערכת להציג אותו כעבריין אבל לא הצליחה עד היום להגיש נגדו כתב אישום פלילי או משמעתי אפילו על חניה בכחול לבן. כלום. אבל למערכת יש סבלנות, יש כסף ויש עורכי דין. היא תמשיך להציק לחושף השחיתויות הזה עד הסוף המר. עד שישבר, יבין שלפקסים שהוא שולח אין תוחלת ויעשה משהו באמת. זה יהיה רע מאד אם זה יקרה. מצד שני, זה יהיה יום חג ברשות המיסים ובפרקליטות שיוכלו אז לצעוק בקול גדול: "אמרנו לכם".
תגובות


http://www.nrg.co.il/app/index.php?do=blog&encr_id=79974780b5e0d394fdd bd1a00f4f21d3&id=691
חזרה למעלה

למחות נגד תפירת התיק לשר רמון בתמורה לטיוח פרשיות השחיתות של אולמרט ומחדלי המלחמה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group