לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
עדויות מחדרי מחש חושפים הליך מינויים בעייתי בצמרת המשטרה  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
מעריב
אורח








הודעהפורסם: שלישי 31.10.06 13:57    נושא ההודעה: עדויות מחדרי מחש חושפים הליך מינויים בעייתי בצמרת המשטרה

אהרונישקי: כך התערב לנדאו במינויי קצינים

תמלילי עדויות מחדרי מח"ש חושפים הליך מינויים בעייתי בצמרת המשטרה. "קצינים עלו לרגל ללשכת השר כדי לקבל תפקיד", העיד בכיר, "זה היה מגעיל"



דפדף בחדשות
אבי אשכנזי, מעריב
31/9/2006 8:10



במשך שנים טענה צמרת המשטרה כי המינויים במשטרה נעשים על בסיס מקצועי בלבד. ואולם, מתמלילי עדויות שהגיעו לידי עיתון מעריב בימים האחרונים עולה תמונה עגומה של קשרים פוליטיים, לחצים של עסקני מפלגות ופקידים בכירים והתערבות של שרים בהליך המינויים של כחולי המדים.

מדובר בעדויות של מפכ"ל המשטרה לשעבר, רב-ניצב בדימוס שלמה אהרונישקי, ושל ראש אגף משאבי אנוש לשעבר במשטרה, ניצב אבי טילר, שנמסרו לפני מספר חודשים במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש). העדויות נמסרו במסגרת החקירה הפלילית שהתנהלה נגד השר
צחי הנגבי בפרשת המינויים הפוליטיים שביצע במשרד לאיכות הסביבה.

אהרונישקי נחקר במח"ש על ידי סגן-ניצב יוני דותן ורב-פקד אבידן שטאל, ואילו ניצב אבי טילר נחקר תחת אזהרה על ידי חוקרי מח"ש. שתי העדויות מפורסמות כאן לראשונה.


"היו הרבה לחצים"



בחקירתו נשאל אהרונישקי על שני מינויים בעייתיים של שני קציני משטרה במשרד לאיכות הסביבה - האחד במשטרה הירוקה, השני באכיפת חוקי המשרד. "י` (השם המלא שמור במערכת) היה בעיקר רצון גדול מאד של השר, השר צחי הנגבי", ענה המפכ"ל בדימוס, "אני לא רציתי. י` היה בתפקיד רב-פקד במשרד לאיכות הסביבה עוד לפני שאני הגעתי. בשלב מסוים לחצו מאוד להעלות את דרגת התקן ולעלות אותו בדרגה. היו הרבה לחצים והרבה דיונים ואני לא אהבתי את זה. ראש אמ"ש (אגף משאבי אנוש), אחרי הרבה שיחות עם המשרד, שכנע אותי לתת לו את הדרגה. . . אני הסכמתי בסופו של דבר, משום שהיתה בעיה של עוד כמה מינויים שנעצרו ואני הסכמתי על מנת לשחרר אותם".

אהרונישקי הוסיף וסיפר בעדותו: "אני ראיתי שפה ושם צריך לעגל קצת פינות מבלי לחצות קווים אדומים שלי. אחרי שזה אושר אצלנו באמת בתקופה רצו המינויים במשרד. בזמן לנדאו מי שטיפל בדברים האלה מול המשטרה היה משה כחלון, אז ראש לשכתו של לנדאו והיום ח"כ. הרצון של המשרד אז לעשות מינויים היה רב מאוד. מספר לא מבוטל של אנשים הבינו אז כי כדי להתקדם צריך לעבור דרך השר ולאו דווקא דרך המפכ"ל. בזמנו של השר הנגבי זה היה הרשקוביץ, אבל זה היה פחות מבתקופת לנדאו. זה היה אצל כל שר. זה היה בגבולות הסביר. אצל לנדאו זה צעק, ואנשים התחילו לעלות לרגל".

המפכ"ל סיפר לחוקריו על מסלול קידומו של קצין בכיר נוסף, שלטענת אהרונישקי התקבל לתפקיד בעקבות לחץ שהפעיל השר לנדאו, ועל אף התנגדותו: "מדובר במינוי שלי, אבל השר הוא שקובע בסופו של דבר. הקצין מונה על ידי בתקופת השר לנדאו. אני יכול להגיד שאני לא הסכמתי למינוי, אבל היו לחצים וגם הסבירו שכנראה יש את הקטע הפוליטי, משהו שקשור לאשתו. בסופו של דבר, הסכמתי שהוא ימונה. . .".


"זה היה קיצוני בתקופת לנדאו"

בעדותו חשף אהרונישקי בפני החוקרים את מערכת היחסים שלו עם שני השרים ואת נורמות המינויים באותה תקופה, בין השנים 2004-2001. ראוי לציין כי מרבית המינויים המוזכרים הם של קצינים המשרתים גם היום בתפקידי מערכת בכל שדרת הפיקוד של המשטרה.

"אני מוכרח לציין לזכותו של השר צחי הנגבי שהיו לנו מספר שיחות בעניין חלקו של השר במינויים", העיד אהרונישקי, "הוא הבין את חלקו ואני יכול למנות על אצבעות יד אחת את המקרים שבהם השר הנגבי הוציא איזה פתק בפ"ע (פגישת עבודה - א"א) ושאל מה עם זה או אחר. את זה אני יכול להגיד לגבי מעורבות ישירה של השר מולי. ייתכן שהיו דברים מאחורי הקלעים. זה היה יותר קיצוני בתקופת לנדאו. אז כחלון היה יותר בוטה בעניין".


כחלון קבע מי יקודם ומי לא

יומיים לפני חקירת המפכ"ל, זומן למשרדי מח"ש בחיפה ניצב בדימוס אבי טילר ששימש כראש אגף משאבי אנוש. בעדותו חשף טילר בפני החוקרים את שיטת המינויים שרווחה במשטרה בתקופה המדוברת. לדבריו, מדובר בנורמה שעדיין קיימת, למרות ניסיונותיו לשנות אותה.

"עם תחילת כהונתי הליך הקידום והשיבוץ התנהל באופן פלואידי ונזיל ללא עמידה דווקנית בקריטריונים", סיפר טילר, "כאשר נוהל קידום ושיבוץ קצינים היה נוהל שטחי וכך התנהלו דיוני השיבוצים. . . במשך זמן רב פעלתי ונלחמתי לעתים נגד הדעה המונהגת. . . אוסיף ואומר שבנושא זה דחפתי אפילו למורת רוחו של המפכ"ל דאז".

הדברים שנחשפים בתמלול מקבלים חיזוק נוסף מעובד בכיר לשעבר בלשכתו של השר לנדאו. "זה היה כמו בית חרושת", סיפר, "קצינים עלו לרגל ללשכה כדי לקבל דרגה ותפקיד. באיזשהו שלב זה כבר היה מגעיל".

לדבריו של הבכיר: "את כל המינויים היה מבצע ח"כ כחלון. הוא היה קובע מי מהקצינים יקודם ומי לא. זה הגיע למצב שקצינים במשטרה לא היו צריכים כישורים, אלא קשרים עם כחלון. ואם היה לך גם קשר למרכז הליכוד, הקידום שלך היה מובטח".

חקירת הפרשה הסתיימה לאחרונה. היועץ המשפטי לממשלה קבע אמנם שלא היו ראיות פליליות נגד השר הנגבי או נגד הקצינים שקודמו, אולם היועץ המשפטי קבע כי חומר החקירה יועבר לבדיקה של היועץ המשפטי לממשלה כדי לקבוע את נורמות המינויים במשטרה.




http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/498/782.html
חזרה למעלה

חדש!: הוסף את נקים ככפתור ב-toolbar לגישה מהירה לפורומים ועידכון שוטף

אזרח
אורח








הודעהפורסם: שבת 05.12.09 10:21    נושא ההודעה: מדינת משטרה - מצוד בפאריס

התעללות פסיכיאטרית מטעם מדינת ישראל באזרח תמים ברכבת התחתית אשר בפאריס בירת צרפת.

http://www.youtube.com/watch?v=Op7mMsNW9r8
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group