לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
שיטות להשתקת הביקורת על השחיתות של שרי אריסון המנוולת ודומיה!  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
אורח
אורח








הודעהפורסם: שלישי 19.05.09 16:55    נושא ההודעה: שיטות להשתקת הביקורת על השחיתות של שרי אריסון המנוולת ודומיה!

Evil or Very Mad שרי אריסון בת אלף!!! Evil or Very Mad מזל טוב!!! Evil or Very Mad קבלי מתנת יום הולדת מקורית!!! Evil or Very Mad טיסה ONE WAY TICKET לזימבאווה על חשבון המדינה!!!
תישארי שם ואל תחזרי!!! Evil or Very Mad פה את ממש לא רצויה יא בת של עז!!!
לאחרונה עלה נושא השחיתות לסדר היום הציבורי בישראל. אלא שבארצנו יש שיטות הונאה מגוונות בה דוברים שונים המציגים עצמם כלוחמים בשחיתות פועלים דווקא להפיס את זעם ההמון, לנטרל את הביקורת, ולהציפנו במלל שמנוני ומטמטם, כתחליף לדברים נוסכי רצון שינוי.



ראשית, חלק מאלה שדוברים ממסדיים שונים מציינים אותם כלוחמים בשחיתות - עוסקים בפעולות הסחה מלוחמה בשחיתות, תוך מצג שווא של לוחמים בשחיתות. שיטות המיסוך וההסחה בארצנו - ברגע שמתעוררת ביקורת אמת וניכור ציבורי הגולש למיליטנטיות - קיימות שנים רבות.

השיטה: אתה מציין לוחם או שתיים אמיתיים בשחיתות, כגון חיים יטיב, ומייד משרבב בזריזות לרשימת הלוחמים בשחיתות שמות נוספים, שאינם נילחמים כלל בשחיתות המערכתית, אלא נוקטים בשתי טכניקות לעיקור הביקורת:

טכניקה א': פשפש במקום כריש.

במקום להילחם בשחיתות עצימה ברמה מערכתית, עושים דרמה טלויזיונית ענקית מסביב לעבריינים קטנים (מר גילת): רואה חשבון שהונה לקוחות, יקב יין קטן שעל אחד ממוצריו נתן מצג שווא. בכך אתה מספק את תאוות ההמון לרכילותיות, נותן סיפוק ומשחרר את זעם הצודק על ידי הפללת נוכלים קטנים שכמוהם יש באלפים בכל מדינה, ובכך משתק את רצון השינוי הגורף.

2) טכניקה ב': מילות השגב והסחת שימת הלב מהבעיות האמיתיות על ידי בעיות מדומות:

אמנם מדברים בלשון כללית על שחיתות, אך מציגים באופן שמנוני ובמילות שגב פתרונות מדומים: מקדמי חוקה לישראל, ודמוקרטיה פרלמנטרית וכד' עוסקים בדיוק בהונאת ענק מהסוג הזה. האם זה מה שיפתור את הפשיעה, הקרטליזם המשקי חסר הגבולות בישראל, מכירת ניכסי מדינה לקומץ מקורבים בחלק קטן מערכם,

נורמות השקר והנוכלות, ניסויים רפואיים ללא הרשאה בבני אדם, הלבנת כספי פשע על ידי מוסדות פיננסיים סולידיים, מעילות ענק בכספי משלם המיסים, כך שהאזרח כמעט אינו מקבל תמורה למיסי העתק שלו, בניגוד למדינות כמו פינלנד, שוודיה ודנמרק? האם הפשע בישראל זה מינוי אנשי ימין לתפקידי ממשל, כפי שהטעה אותנו מבקר המדינה שקרא לזה "שחיתות", שכח מהי שחיתות אמיתית, ושכח להזכיר לנו שכל ממשל במערב ממנה את אנשי מפלגתו לתפקידים בממשל?

ובצמוד לכך, קיימת גם התממות בגדול בכך שנותנים לנו תחושה שבעיית השחיתות והפשע היא מיסודה סבוכה להפליא. כאן הניסוחים בנושא גם מתערפלים לפורמולות עמומות כמו "שינוי סדר היום" וכד', ובכך מושיטים לנו מכשיר גילוח כהה ושחוק לגלח את זקננו שצימח.

וכי אבירי המלל העמום והנישגב באמת אינם יודעים שיש דרך ישירה ומקובלת בעולם להלחם ולמזער את השחיתות והפשע, והיא הגדלת תקציבי המשטרה, ופריסה נירחבת של המשטרה בנושאי עבריינות צווארון לבן, נוכלות כלכלית, גניבת זכויות יוצרים, סמים ואלימות בבתי ספר?

בכך מוכרים לנו את הסריחה הישנה והמוכרת, שעלתה לנו מחיר חברתי ומישקי רב עד כה. ההתממות במסווה של "ניתוח שקול וענייני" חסרת גבולות.


ושוב, כמה מילים אודות דו"ח מבקר המדינה האחרון, וציד המכשפות סביב בעיות מדומות כתחליף ללוחמת אמת בסאוב. כל ממשל בכל דמוקרטייה מערבית ממנה את אנשיו לתפקידי מפתח במשרדי הממשלה, שכן אינו בוטח באנשים שמינה הממשל הקודם. גם בישראל עומדים לעגן זאת בחוק. לכן, צחי הנגבי, ומינויים פוליטיים אחרים אינה שחיתות. אלא שהטריק של האליטות להשאיר את רישות אנשיהם בכל עמדות המפתח באדמיניסטרציה, זה לקרוא למינויי אנשי הימין לתפקידי מנהל - שחיתות. זאת הונאה פשוטה, שכן כלל לא מדובר בשחיתות. ישראל כץ מינה אנשי ימין לתפקידים בממשל. זאת שחיתות? שחיתות זה, אני מבין, שמעון שבס, ראש לשכתו של רבין, שניצל את מעמדו לקבלת טובות הנאה בעסקים פרטיים, בזמן כהונתו. שחיתות, זה רבין, שניצל את מעמדו הרם בארה"ב כשגריר ישראל לגרוף בוכטות פרטיות מהצד. שחיתות זה התערבות ברק בממשל האמריקני להציל נוכל בורסה אמריקני שתרם לו, להצילו ממאסר. שחיתות זה פשע מאורגן, סמים, בנק הפועלים המלבין כספי פשע - זו שחיתות. שחיתות זה שרון? הלוא הוא ראש הממשלה היחיד שממן מסע בחירות מכיסו הפרטי, אולי בסיוע של נדבן מהימין כזה או אחר. הרי הנדבנים שתרמו לשרון היו אנשי ימין מאז ומתמיד. וכי לבוש ולקלינטון לא תרמו? זאת שחיתות? עדיף ברק, שלא שילם גרוש מכיסו, אלא קיבל את כל הכסף מעמותות עלומות, ולבסוף גם נטש את השחקן הראשי (טל זילברשטיין) בטרגדייה הזאת לגורלו? ועוד בנה לו וילה מפוארת בכפר שמריהו - הנדל"ן היקר ביותר בישראל - בעודפים שנישארו מהעמותות המיסתוריות הללו? דומה שלא מצביעים לנו כאן על שחיתות אמיתית, אלא משתמש בטריק נואל לטייח אותה ולהסיח ממנה את תשומת ליבנו, בכך שמצביעים על שחיתות מדומה במקום על זו האמיתית, הזועקת לשמים.

נושא אחר הוא השלטים הענקיים וההסתה תחת כל עץ רענן: "לימור ליבנת הרסה את החינוך בישראל".

רק מה, נראה שהמסיתים שכחו משום מה את מזכיר הסתדרות המורים הקודם, מר בן-שבת, שקיבל כשוחד תואר מפוברק באוניברסיטת לטביה, ואף לא היה צריך לשלם גרוש עבור "לימוד". ושכחו להם השובבים כי בעשר השנים האחרונות שיעור האלימות בבתי ספר היגיע למקום הראשון בעולם. ומה עם זה שתלמידינו כבר השתרכו במקום ה-33 בעולם במתימטיקה ובמקום 36 במדעים, וכך גם בהבנת הניקרא? ומה עם הפצת הסמים בקנה מידה ענק תחת כל עץ רענן בבתי הספר, כשתכופות המפיצים היו מורים? הסאוב וההתדרדרות במערכת החינוך כבר עברו כל גבולות ולימור היתה צריכה לתת למערכת טיפול שורש, כואב אבל הכרחי. וכי לא ראוי לנקש את העשבים השוטים, ולהעלות את רמתם האישית והמוסרית של מחנכי בנינו? ואת זה עושה לימור מצויין. ברק לא היה בשילטון בשנים 99-2000 , ויוסי שריד לא היה אז שר החינוך? שינו משהו מהנחשלות המעמיקה והולכת מאז ימי יגאל אלון בשנות ה-70? רגע - כן. התחילו ללמד את שירי הנכבה של מחמוד דרוויש בספרות ("המולדת היא מזוודה) , ופוסט-ציונות בהיסטוריה, וביטלו את ביאליק וטשרניחובסקי. ואני שואל, אנשים טובים, זה מה שיציל את רמת המדעים, המתימטיקה, ושחיתות מאות המפקחים? וגם בימי רבין-פרס, בשנים 92-96 מה כבר נעשה?

פסיכולוג מתוקשר ומורה רוחני אחר, אחי יותם, שהורים ומורים ורבים מספור נהגו להאזין ברדיו בחרדת קודש להנחיותיו בענייני חינוך, משפחה וגידול ילדים, ונחשב לאיש שסייע לילדים ונילחם על ההכרה בזכויותיהם, נחשף ביוני 98 בתחקיר של גלי צה"ל ו"ידיעות אחרונות" כאיש שהחל מאמצע שנות ה-50` הפך את שלמה, ילד יתום בן 11 בו טיפל, לעבד המין שלו.
חזרה למעלה

הצטרף וצרף חבריך לרשימת התפוצה של "נקים" וקבל עידכונים שוטפים על החשיפות של "נקים"

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group