לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
שורת המשובטים  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
אהרון רול





הצטרף: 17 אפר' 2009
הודעות: 6
יישוב: טורונטו


הודעהפורסם: שישי 17.04.09 4:55    נושא ההודעה: שורת המשובטים

8 אפריל 2009
שורת המשובטים
השאלה מה מביא אנשים לקיבעון מחשבתי, לאחידות דעות כה מוזרה, לחוסר פלורליזם אינטלקטואלי, אמורה להפתיע. כתר-נא-זעיר, שהרי ברור הוא כי במדינתנו גדל דור אשר המדענים משבטי כיבשות הדולי ואחיותיה היו שמחים להכניסם לדיר יחדיו עם מושאי מחקרם על מנת לאמוד על הדמיון המפתיע בין חיות פועות על ארבע ויצורי אנוש.
אך לפני שלשה ימים נידרשנו למאמרו ההזוי של יהונתן גפן בעיתון (נו, ואיך לא) מעריב כמובן, וכבר, "מעשה שטן", נידרשים אנו למאמרו ההזוי של יורם קניוק בעיתון (ואיך לא), שוב מעריב כמובן, מתאריך 5 אפריל 2009 . האם יעשה אי-מי טובה עם כולנו ויוריד את המים יחדיו עם "עיתון מעריב" לאסלת השרותים ובכך תיגמר סוף סוף הבדיחה המשמימה הזו?
למעשה יכולנו לחסוך מעצמנו ומהקוראים את אותה המסה באשר משובטי הדולי הללו, חושבים אותו הדבר, מתבטאים אותו הדבר, מתכוונים ומכוונים לאותו הדבר. באם ניצרכים היינו לדוגמא באשר לעליבותו של האינטלקט האנושי, לעדריות, חוסר הספקנות הנוגד כל הוויה יהודית, הרי שני כבשים משובטים אלו, גפן וקניוק, היו מהווים סמל ודוגמא לכל.
הרי לא שכחנו את "מפלגת מר"ץ החדשה" על שלל שבשבותיה זה מקרוב באו ובייחוד אדמו"ר האנטישמים הידוע הנימנה על מארגניה, אברום בורג אשר סובב את עם ישראל בכחש משך עשור שלם. יתרה מזו, מה זאת נאמר על אלו שחברו לו יחדיו כגון עמוס עוז ואחרים אשר לא ראו פסול בישיבה משותפת עם עוכר ישראל הזה. אחידות המחשבה כבר אמרנו? ושמא אחידות הכוונות גם כן?

אכן נפל דבר בישראל, שתי בנותיו של הקניוק הזה שרתו בצה"ל. הכיצד לא הבנו את גודל המסירות, תעצומות הנפש וההקרבה מנגד היוצאת מהמעי הרגיז של האדם הזה אשר ברוב אטימותו מעז לקשוט עצמו את שמאות אלפים ומליונים כבר עשו ויעשו חובתם וזכותם למדינתם לפניו ולאחריו. היי, משה (או יענק'ל), תוציא מדליה מארגז המדליות, הבה נעטר את הקניוק בעיטור "גיבור ישראל בקטגורית פושקי השפתים והשרלטנים".
לא פועלה של הממשלה החדשה מהווה בעיה לקניוק, באשר אך הושבעה לפני כשבוע. עצם קיומה של הממשלה החדשה מהווה עבורו בעיה אקוטית. למה הדבר דומה? לפועליו של אחמדינג'אד האיראני אשר עצם קיומנו כיהודים מהווה עבורו בעיה וכל השאר סיפורי בדים. וכמובן, הכיצד נישכח את שינאת האנטישמים נגד העם היהודי? שנאה מזוקקת, ללא סיבה ממשית, אך שינאה לשם שינאה. מעשה קניוק כמוהו כמעשה האנטישמים הגויים, היינו שינאה מזוקקת, שינאה לשם שינאה, אין מאחוריה רציונל כלשהוא.

לטעמו של זה הקניוק, הרי ברוורמן שהצטרף לממשלה כשר לעניני מיעוטים הוא מוקצה מחמת מיאוס. לטעמו, להצטרף לממשלתה הלגיטימית, הניבחרת, של מדינת ישראל הוא מעשה פיגולים, חילול הקודש של אלילי וצלמי קניוק. אל תיסע לחו"ל מזהיר/ מאיים 'נביא הבעל' הזה אתה עוד תינזק מכך, יצחקו ממך, ילעגו לך.

הממשלה החדשה הינה לצנינים בעיניו, הוא לא בחר בה ומכאן פסולה היא. אהה, רובו הניכבד של העם תומך בה? מי בכלל הם אלו, חבורת פרעושי זבל שכמותם (קרי, אנחנו, כולנו), עלוקות אמורפיות חסרות אינטיליגנציה, אלו רובם בחרו בממשלה החדשה? אנו אנשי הרוח (שמא אנשי השבשבת?), נאדרי המוסר, אבירי הצדק, הרי אמרנו לציבור במי לבחור והמה המרו את מוצא פינו.
באם זוהי הדוגמא של איש רוח ישראלי הרי איננו צריכים אנשי רוח כדוגמתו, ישמור אותנו האל מעונשם של אלו. התנהלותם מהווה עלבון לאינטילגנציה הציבורית הישראלית. אין בם אינטלקט, לא יושרה, לא מוסר אנושי ולא מוסר יהודי, כלום מכלום.
באם הממשלה ההניבחרת החדשה תעשה שגיאות קיומיות לישראל עלינו כולנו לעלות על בריקדת-המקלדות ואף לצאת לרחובות ולהתריע בפני כל שומע וקורא על הדרך השגויה, תוך נקיטת דרך ביקורת בונה ומתקנת ולא מחריבה. עד אז , אם בכלל, עלינו לתמוך ללא סייגים בממשלתה הריבונית של מדינת ישראל. כוחנו, קיומנו, עוצם ידנו כעם מותנה בהתיצבותנו מאחורי הממשלה הניבחרת. ככל שנחלש או נשדר חולשה נאלץ להתנהל באופן לא מוסרי ההולך ופוחת בהתאמה, ככל שנחלש נרחיק, אפשר אף מעבר לאופק, את סיכויינו לחיות בשלום במרחב המזרח תיכוני.
עלינו להקיא מקרבנו את חבורות "המתיוונים" הללו, עליהם נימנים הקניוק ובני דמותו, אשר רואים בעבודות אלילים זרים את חזות הכל. אלו הנוהים אחר תרבויות אחרות ומנהגי פולחן מוזרים והזויים, אלה המושיטים לחיים השניה לבא להשמידם. את אשר היהדות כבר "שכחה" באשר לערכי חוכמה ומוסר, הללו עוד לא החלו אף ללמוד ואלו להוותנו הם גיבורי התרבות החדשה בעבור ציבורי "המתיוונים" במחננו. יש לנו מדינה יהודית אחת בחלד ואנו לא ניתן להם לקעקעה. עדיין ישנם יהודים טובים ביננו אשר ישמרו על גחלת המדינה וההוויה היהודית, הציונית והדמוקרטית שאנו רוצים לראות במדינת ישראל. על האחרים ניפסח, ניברוש בבוז לתעלות הסחי בצידי הדרך לבל יפריעו, באשר שם מקומם.
אלה הם העכברים הבואשים המכרסמים חורים בדפנות ספינת ישראל המשייטת במים סוערים, אלו גם יהיו הראשונים לנטוש הספינה הטובעת ביום צרה. אלו הם אותם כפילי העכברושים אשר תידלקו את שינאת היהודים בארצות נכר משך דחקנו בגלות.
מספיק זה מספיק. משך שנים כירסמתם בכושר העמידתה של מדינת ישראל, משך שנים ניכסתם את הוויתה ותרבותה של ישראל לעצמכם ללא כל הצדקה וזכות. משך שנים ניצלתם את רפיסותינו, ממלכתיותנו, אמונתנו התמימה בכם ובדמוקרטיה שלנו, על מנת להתעמר בנו. ובנוסף, אתם "הישורונים, שמנתם ובעטתם", משך שנים שימשתם "מויסרים" כנגד אחיכם בני ישראל לפריצים, שוטמינו מארצות הים, מספיק זה מספיק.
כיום, לאחר שנים רבות של הדרה אליטיסטית מכוונת ובוטה על ידכם, אנו כעת בעלי הבית כאן, אנו, העם, הציבור היהודי חפץ החיים. אנו לא ניתן לכם את האפשרות לדרדרנו במדרון החלקלק לתהום הנשיה. אנו ננצל עד תום את ההליך הדמוקרטי היעיל ביותר שהעמיד לרשות אי מי, זה המרחב הוירטואלי, אשר מחזיר את המונח דמוקרטיה לממדיו הנכונים. אנו ניבחן מעשיכם תחת זכוכית מגדלת ונתריע בפני העם היושב בציון במדה ותמשיכו להוות סכנה לקיומנו, אתם לא תינקו מעוצם קולמוסנו.
עלינו להיות אור לגויים, זהו גורלנו, זהו ציוויינו היהודי מבחינה תרבותית, אינטלקטואלית ומוסרית ובכך נישמח ללכד שורות עמכם ולהפיץ בשורת עמנו ברבים אך באם תפעלו כנגד הציבור אפשר וספינת ישראל תיטרף ולא יוותר אי-מי להפיץ את בשורת אורנו לגויים. נחשלותן האינטלקטואלית והמדעית היחסית של מדינות באירופה כולל גרמניה וספרד היא ההוכחה מה תרמו היהודים שם ומה התוצאה של גרושם / השמדתם. אתם גם מנסים להטביע את ספינתנו עלינו כולנו וגם (אולי) להשאירה שלמה, אווילים שכמוכם.

אהרון רול
amroll@rogers.com
www.aaronroll.com
http://www.global-report.net/aroll/
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group