לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
לפסול את הליך המינוי הלא חוקי של בייניש לנשיאה בטרם התבזות  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת חיים רמון ומינוי בייניש לעליון



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Nakim
צוות
צוות




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 516


הודעהפורסם: רביעי 13.09.06 15:59    נושא ההודעה: לפסול את הליך המינוי הלא חוקי של בייניש לנשיאה בטרם התבזות


כ` אלול תשס"ו
13 ספטמבר 2006
סימוכין: מב/13090601

- בהול ביותר -

לכבוד:
- היועץ המשפטי לממשלה, מר מני מזוז
- נציבות תלונות הציבור על שופטים

העתק בד"א: - מבקר המדינה, כב השופט בדימוס מיכאל לידנשטראוס,
- מנהל בתי המשפט
- ועדת חוקה חוק ומשפט וחברי הועדה
- ח"כ פרופ` אריה אלדד, השדולה למלחמה בשחיתות בכנסת
- הכנסת
- שר המשפטים
- הועדה לבחירת שופטים

באמצעות פקסימיליה
א/ג.נ.,

הנדון: בקשה לפסול את הליך הבחירה ולעכב את המינוי הלא חוקי של השופטת בייניש לנשיאה בטרם התבזות וקריסת שלטון החוק


בהמשך לדחייה השערורייתית של העתירה 7239/06 בה שופטים בעליון אשר היו צד כדין להליך אזרחי דחו את העתירה שביקשה לבחון חוקיות הליך המינוי של השופטת בייניש לנשיאה,
ובהמשך לדבריו של ח"כ זאב, היום בכנסת, על כך שמשפט רמון נועד להכשיר את מינוי השופטת בייניש לנשיאה,
ובהמשך לחשיפות האחרונות בערוץ שתיים המצביעות על חשד כבד ביותר לתפירת תיק לשר חיים רמון בהנחיית לשכת ראש הממשלה ובתאום עם תנ"צ מירי גולן כדי לאפשר את המינוי.

אבקשכם לפסול את הליך המינוי ולעכב כל טכס מהטכסים המתוכננים עד אשר יתבררו כל החשדות נגד השופטת בייניש ורה"מ אולמרט לתפירת תיק לשר רמון לצורכיהן על חשבון ביטחון המדינה ואזרחי המדינה ועד אשר ינוהל ההליך 7239/06 בבג"ץ באופן ראוי ותמנע משופטי העליון לנצל את כוחם כדי לפסוק לטובת עצמם כבעלי דין בהליך,

ולהלן נימוקי הבקשה
1. ביום 5.9.06 הוגשה על ידי הח"מ עתירה 7239/06 בבג"ץ שביקשה לפסול את המחטף השערוריתי שביצע מ"מ שר המשפטים שטרית בו ביום נכנס לתפקיד כאשר ביטל את החלטות השר רמון בנוגע לחובת קיום פרוטוקולים בועדה למינוי שופטים וביטול שיטת הסניוריטי.
2. בעתירה זו התבקש בנוסף מתן צו ביניים שימנע כינוס הועדה וכן צו על תנאי שיורה על דחיית כינוס הועדה עד אשר ימונה שר משפטים במינוי קבע שיזכה באימון הציבור ויוכל לבחון כראוי את הליך הבחירה והתנגדויות הציבור.
3. עתירה זו נדחתה על הסף ללא דיון למחרת ע"י שני שופטים אשר היו משיבים בעתירה.למחרת פניתי למעורבים בבקשה בהולה לדחות את כינוס הועדה בגין זאת.
4. מדובר במעשה חסר תקדים בחומרתו במערכת המשפט בישראל בו שני שופטים בבית המשפט העליון סבורים שלהם מותר להיות בעל דין ושופט בהליך אזרחי. הדבר מצביע על שימוש לרע בכוח המשרה וזלזול בוטה בציבור כולו.
5. השופטים אדמונד לוי ונאור נדרשו להשיב לעתירה כדין והיתה מחובתו של העותר לצרפם כמשיבים לעתירה.
6. כל שופטי העליון קיבלו לכאורה על עצמם לכבד את שיטת הסניוריטי ופעלו באופן מתואם כדי לא להגיש את מועמדותם לתפקיד הנשיא וסגן נשיא תוך מעילה באימון הציבור וחובותיהם כלפיו.
7. על השופטים הנ"ל היה אינטרס אישי בעתירה זו ונמנע מהם לפסוק לטובת העותר על מנת שלא יטען שהם חותרים תחת מרותה של השופטת בייניש כדי להתמנות לתפקיד של נשיא. מכאן שהם היו פסולים מכל וכל לשבת בדין מפאת החשש הממשי למשוא פנים. מתן פסק דין ללא דיון תוך שנמנע ממני לבקש את פסילתם מוסיף על חומרת המעשה והפגם המהותי בהליך. אין צורך להזכיר שפסק דין של שופט אשר הינו בעל דין בהליך אזרחי הינו אסור על פי חוק ומהווה עבירה פלילית. פסק דין זה ניתן בהעדר סמכות, הינו בטל מעיקרו ויש להתעלם ממנו כפי שקבעה ההלכה הפסוקה.
8. אני סבור שלבית המשפט העליון ולמ"מ שר המשפטים היו נתונים כל הסמכויות להימנע ממצב מביך זה בו בעלי דין שופטים את עצמם. נשיא בית המשפט העליון היה יכול לפעול על פי סעיף 26 א` של חוק השופטים התש"יג 1953 - סעיף 24 של חוק בתי משפט המשולב התשמ"ד 1984, כדי להעביר תיק זה להרכב מתאים בבית משפט אחר ו/או להעלות את הסוגיה לשר המשפטים ולבקש מינוי זמני של שופטים מחוזים לעליון לצורך דיון בעתירה.
9. על אף אם כל אלה לא היו אפשריים לדעת שופטי העליון אזי היה עליהם להעלות את הבעיה בפני הכנסת ולבקש חקיקה שתאפשר טיפול ראוי בעתירה זו.
10. אני טוען ששר המשפטים והחברים בועדה לבחירת שופטים ניצלו לרעה את הסמכויות שנתן להם המחוקק, וקבעו הליכים בלתי ראויים בועדה לבחירת שופטים כדי למנוע ביקורת על מעשיהם תוך ניגוד אינטרסים בוטה.
11. במניעת ביקורת על עצמה, הועדה לבחירת שופטים מפרה אמונים כלפי הציבור ומשתמשת בכוחה העצום של הועדה כדי לקבוע באופן שרירותי מי ינהל בפועל את מדינת ישראל תוך צפצוף על הדמוקרטיה וסדרי מנהל תקין.
12. הציבור לא יכול להשלים עם מצב זה בו קומץ אזרחים ינהלו בינם לבן עצמם דיונים סגורים ללא פרוטוקולים כדי להחליט על מי ישלוט במערכת החוק בישראל.
13. היועץ המשפטי לממשלה עצמו נתון לניגוד אינטרסים בוטה בפרשה זו בשעה שהוא צופה לקידומו לבית המשפט העליון ושהצעת חוק בתי המשפט (תיקון מס` 40) (תקופת צינון למינוי היועץ המשפטי לממשלה או פרקליט המדינה כשופטים בבית המשפט העליון), התשס``ד-2004 ) לא ימנע זאת ממנו.
14. מאז שהתמנה מר מני מזוז לתפקידו עולה וגובר החשד שהוא מונה באופן מגמתי לסגור את כל פרשיות השחיתות של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, פרשת האי היווני, אנקס מחקרים ופרשת מרטין שלאף/סיריל קרן, ראה בנדון כל העתירות לבג"ץ שהוגשו נגד החלטותיו והתנהלותו, בן היתר 5675/04, 6190/05 7908/05 , שניים אחרונים אשר הוגשו על ידי הח"מ, תוך שניצל את נטיית בג"ץ שלא להתערב בשיקולי היועץ המשפטי לממשלה.
15. ראוי לציין בעניין זה את מאמרו של כבוד השופט בדימוס יצחק זמיר בעניין החלטתך בפרשת האי היווני "יום חג לשחיתות- ...הנזק שנגרם גדול מאוד. יחסי האמון והכבוד בתוך המערכת המשפטית נפגעו קשות. כך גם אמון הציבור בפרקליטות. זהו יום חג לשחיתות השלטונית, ולכן - מכה קשה גם לכלל החברה... " וכן דבריו לאחרונה של כבוד השופט בדימוס מישאל חשין בנדון " אני יכול רק לומר שכשאדם בשביל לשוטט באינטרנט מקבל 600 אלף דולר והבטחה לעוד שני מיליון, צריך להיות שוטה כדי לחשוב שהוא באמת קיבל את הכסף בשביל העבודה. לא חשבתי להיות במיעוט. אבל באותו זמן כל העם רצה ששרון לא יעמוד לדין, בגלל שהיתה תוכנית ההתנתקות. ואם שרון היה עומד לדין לא היתה התנתקות. אינני אומר שזה מה שרוב השופטים חשבו, חלילה וחס".
16. אחרי שלוש שנים של התעסקות אינטנסיבית עם מערכת המשפט ושחיתות שלטונית, הגעתי למסקנה שמעוז השחיתות במדינת ישראל הינו הקשר ההדוק במשולש, נשיא בית המשפט העליון היועץ המשפטי לממשלה וראש ממשלה הנגוע בשחיתות.
17. שלושת בעלי תפקידים אלה דואגים לחפות אחד על השחיתות של השני על פי הכלל "שמור לי אשמור לך" ומהם נגזרת השחיתות על המדינה כולה. כאשר הועדה לבחירת שופטים עומדת במרכזה של חיפוי הדדי זה.
18. משולש זה הצליח להפיל שלטון אימה על אזרחי המדינה תוך התבצרות מתחסדת מאחורי חשיבותו העליונה של שלטון החוק. בכירי התנועה לאיכות השלטות מתבררים כשכירי חרב של האוליגרכיה המשפטית המנהלת את המדינה ומתבררים לאוזנינו יום יום קשריהם עם בכירי מערכת המשפט ופועלם כגיס חמישי במאבק בשחיתות.
19. משולש השחיתות זה מאיים על אזרחי המדינה כולה הן בהיבט אימון הציבור המתדרדר בשלטון החוק והן בהיבט הביטחוני בשעה שראשי ממשלה מקריבים את ביטחון המדינה, אזרחים, טף ונשים על מזבח פרשיות השחיתות שלהם.
20. אי לכך נדמה שהגיעה העת להחליט לאן מועדות פניכם, טובת הציבור או טובת קומץ בעלי אינטרסים תוך פגיעה קשה וחמורה באינטרס הציבורי. התנהלות בכירי מערכת המשפט בסוגיית בחירת שופטים הינה שערורייתית, מצביעה על שימוש לרעה בכוח המשרה כדי למנוע ביקורת על עצמם ולהפוך אותם לריבון האמיתי של המדינה.
21. הליך הבחירה של השופטת ביניש התנהל באופן לא חוקי תוך ניגוד אינטרסים, מניעת ביקורת המחוייבת על פי חוק ומניעת הצגת מועמדות של מועמדים ראויים ותוך שנחסם ממני למצות את ההליך 7239/06 בבג"ץ שטען זאת מכל הטעמים המפורטים בעתירה.
22. אי לכך אני טוען לפגם מהותי ביותר היורד לשורשו של הליך בחירתה של השופטת ביניש לנשיאה ופגם מהותי ביותר בהליך שהוגש כדין בבג"ץ שדרש בחינת ההליך ועיכוב הדיון במינוי. פגמים מהותים אלה דורשים את התערבותכם הדחופה להצהיר על הליך המינוי כלא חוקי עד אשר יידון ההליך בבג"ץ 7239/06 כראוי ויתאפשר להעלות את טענותי כנדרש.
23. התעלמותכם מחומרת הנטען במכתב זה על ידי מכתב לאקוני שיאשר קבלת המכתב כדרכו של היועץ המשפטי לממשלה יוכל רק להצביע על שיתוף הפעולה שלכם עם מה שהוגדר בכנסת כ"כנופיית שלטון החוק" כפי ששודר שלשום בערב בערוץ הראשון.
24. במידה ותטענו לחוסר סמכות ועוד טענות על כך שנבצר מכם לפעול בנדון למרות הסמכויות הרחבות המוקנות לכם על פי דין, אבקשכם להעביר כחוק ובבהילות תוכן מכתב זה למי שלדעתכם מוסמך לדון בבקשה זאת על פי מיטב הבנתכם המשפטית ובהתאם להגיע עמו לתוצאות המתחייבות.
25. לוט בזה פס"ד המביש בבג"ץ 7239/06.

חיים יטיב
www.nakim.org
נייד:0546533858, פקס: 035423023
קיבוץ הר עמשא, ת.ד. 1207 ערד 89112 ד.א.: haim@nakim.org



בבית המשפט העליון בשבתו כבית משפט גבוה לצדק

בג"ץ 7239/06

כבוד השופט א` א` לוי בפני:
כבוד השופטת מ` נאור
כבוד השופטת ד` ברלינר

חיים יטיב ,ואח` העותר:

נ ג ד

1. מר מאיר שיטרית , מ``מ שר המשפטים המשיבים:
2. הועדה למינוי שופטים
3. היועץ המשפטי לממשלה ,מר מני מזוז
4. המבקר הפנימי , משרד המשפטים
5. השר חיים רמון
6. נשיא בית המשפט העליון ,השופט אהרון ברק
7. השופטת דורית בייניש
8. השופט אליעזר ריבלין
9. השופטת עדנה ארבל
10. השופט אליקים רובינשטיין
11. השופטת פרוקצ`ה
12. שופטת נאור
13. השופט ג`ובראן
14. השופט אדמונד לוי
15. השופט גרוניס

עתירה למתן צו על תנאי וצו ביניים


פסק-דין

השופטת ד` ברלינר:

א. העותר ייסד לדבריו לפני כשנה ארגון בשם "נקים ישראל - הנאבק נגד השחיתות השלטונית ולמען התנהלות תקינה של מערכת השלטון בישראל". לטענת העותר, בארגון הנ"ל, למעלה ממאתיים חברים שכולם הצטרפו לעתירה זו. המשיבים לעתירה הם כל שופטי בית המשפט העליון, ממלא מקום שר המשפטים, היועץ המשפטי לממשלה, המבקר הפנימי של משרד המשפטים וכן השר היוצא חיים רמון.


ב. ארבע בקשות כוללת העתירה:
1. להותיר על כנה את ההחלטה של שר המשפטים היוצא ושל הועדה למינוי שופטים בראשותו, לפיה יתועדו הדברים הנאמרים בועדה לבחירת שופטים.
2. לבטל הכרזתו של מ"מ שר המשפטים - מ` שטרית, אשר הודיע כי שיטת הסניוריטי למינוי נשיא בית המשפט העליון תעמוד בעינה. זאת, בניגוד להוראת קודמו.
3. לדחות הישיבה שנועדה לבחירת נשיא ושופטים לבית המשפט העליון עד אשר ישוב השר רמון לתפקידו או עד אשר יתמנה שר משפטים בתפקיד קבע ויתאפשר לו לבחון את המועמדים ואת סוגיית נוהלי העבודה של הועדה במשך פרק זמן סביר וללא מחטף, כפי שנהג השר שטרית.
4. העותר מבקש כי בית המשפט ייתן צו בינים שימנע בחירת שופטים ונשיא לבית המשפט העליון עד אשר יוכרעו הסוגיות העולות בעתירה.

ג. אלה הנמקותיו של העותר לעתירות הנ"ל:
1. באשר לתיעוד מהלך הדיון בועדה - שיטת המשפט הישראלית כמו גם עיקרון השקיפות מחייב רישום פרוטוקולים. אין אפשרות לקיים ביקורת על הליך הבחירה ללא תיעודו.
2. באשר לשיטת הסניוריטי – השיטה מהווה הפלייה כלפי מועמדים ראויים והיא פוגעת בטובת הציבור. הוותק אינו מקנה יכולת חד משמעית לתפקוד טוב יותר. השיטה איננה נהוגה במדינות דמוקרטיות בעולם. הכרזתו של השר שטרית על מינוייה של השופטת דורית ביניש לנשיאת בית המשפט העליון עוד לפני הדיון בועדה, מצביעה על כך שדעתו "נעולה" וכינוס הועדה הוא "טקס הכתרה", אין כוונה לקיים דיון של ממש. לפיכך, בהחלטתו של השר שטרית יש משום חוסר סבירות קיצונית, המצדיק את ביטולה.
3. באשר למיהותו של השר - יש חשיבות רבה לכך שדוקא שר משפטים אשר קיבל על-פי חוק יסוד: הממשלה, את אמון הממשלה, אמון הכנסת וממילא אמון הציבור, יבחר את נשיא בית המשפט העליון ולא שר הממלא תפקיד זמני לתקופה של עד שלושה חודשים.
דיון

ד. דין העתירה להידחות על הסף מחמת שיהוי כבד. העתירה הוגשה היום 5/9/06, כאשר הועדה אמורה להתכנס ב-7/9/06, דהיינו בעוד פחות מ-48 שעות. דבר כינוסה של הועדה ותאריך ההתכנסות, ידוע מזה זמן. כך גם כל שאר ההתפתחויות שחלו לאחרונה, כגון: החלפת השרים ועמדתם של הנוגעים בדבר באשר לדרך ניהול הדיונים או השיטה הראויה לבחירת נשיא לבית המשפט העליון. מן הראוי היה להגיש עתירה זו במועד שיאפשר בדיקה של ממש. ולו מטעם זה מן הראוי לדחות את העתירה על הסף.

ה. הערה מקדמית נוספת: בטרם פנה לבית משפט זה לא מיצה העותר את האפשרות לברר את השגותיו בפני הגופים הרלוונטיים, למשל הועדה לבחירת שופטים. העותר צרף אומנם העתק פנייתו אל הועדה וכן לשר המשפטים והיועץ המשפטי לממשלה, אולם פניה זו אינה מתמקדת בנושאים העולים בעתירה הנוכחית – וממילא נושאים אלו לא נבחנו על ידו. זהו טעם נוסף בשלו ראוי לדחות את העתירה על הסף.

ו. מעבר לנדרש אתייחס גם לגופם של דברים.

לענין תיעוד הדיונים בועדה. כללי השפיטה (סדרי העבודה של הועדה לבחירת שופטים), תשמ"ד-1984 (להלן- הכללים) אינם מחייבים ניהול פרוטוקול של הדיון (בהבדל מהאמור בסעיף 7 לכללים לעניין רישום פרוטוקול דיוניה של ועדת המשנה). גם אם יש מקום לדעה שונה בנושא זה, אין מדובר בפגם היורד לשורשו של ענין ועל כן אין מקום לעכב את כינוסה של הועדה.

באשר לטיעוניו של העותר הנוגעים לשיטת הסניוריטי: הועדה לבחירת שופטים עומדת בחזקת מי שפועלת כדין, ומותר להניח כי היא תתייחס למכלול השיקולים הרלוונטיים. לפיכך, גם בנימוק זה אין כדי למנוע את כינוסה של הועדה, וראה לענין זה בג"ץ 4717/04 יואב יצחק נ` הועדה לבחירת שופטים (לא פורסם).

באשר לחילופי השרים: ממלא מקום שר הוא שר לכל דבר ועניין. מינויו כממלא מקום שר הוא על דעת הממשלה. סעיף 24 לחוק יסוד הממשלה קובע:

"24. מילוי מקומו של שר

(ב) חדל שר לכהן או שנבצר ממנו זמנית למלא את תפקידו, ימלא את התפקיד ראש הממשלה או שר אחר שתקבע הממשלה".

לפיכך, יש לראות את השר שיטרית כמי שנהנה מאותו אמון עליו מדבר העותר, הן של הכנסת, הן של הממשלה וממילא של הציבור.

סוף דבר
חרף ריבוי הבקשות, העתירה אינה מגלה עילה של ממש, ומשכך דינה להידחות על הסף, גם ללא קבלת תגובת המשיבים.


ניתן היום, י"ג באלול התשס"ו (6.9.06).


ש ו פ ט ש ו פ ט ת ש ו פ ט ת

_________________________
העותק כפוף לשינויי עריכה וניסוח. 06072390_Z01.doc אב
מרכז מידע, טל` 02-6593666 ; אתר אינטרנט, www.court.gov.il

_________________
הצטרפו לקבוצה של נקים בטלגרם לקבל עדכונים.
https://t.me/Nakim_org_News
ולערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch

לחתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט ולהצטרף ל"נקים"


הצטרף לרשימת תפוצה של "נקים"! עם או בלי חתימה על העצומה
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

גלובל ריפורט
אורח








הודעהפורסם: חמישי 14.09.06 7:04    נושא ההודעה: מזוז מנסה להתנער מחלקו בתפירת התיק לחיים רמון

מזוז מנסה להתנער מחלקו בתפירת התיק לחיים רמון וטוען במכתב ש... "לא ידעתי שמדובר ברמון כשהורתי על פתיחת החקירה"


14.09.2006 5:20


לא ידע במי מדובר אבל נתן הוראה לפתוח בחקירה. חה חה חה חה
בהודעה נדירה לעיתונות מנסה היועץ המשפטי לדחות את כל החשדות בדבר שיקולים זרים שהנחו את מזוז כשהורה לחקור את התלונות נגד רמון. "המידע שנמסר ללשכת היועץ המשפטי על ידי המשטרה באותה העת היה על מעשה שביצע שר בממשלה נגד חיילת", טוען מזוז. "בעת קבלת ההחלטה לגבות גירסה מן המתלוננת, כלל לא ידעו היועץ המשפטי ופרקליט המדינה כי מדובר בשר המשפטים דאז, חיים רמון". מי מאמין לגירסה המצחיקה הזו? האם עליבות התירוצים לא מלמדת על ההיסטריה וההסתבכות בפרשת ביניש נגד רמון?

היועץ מתגונן

עם הגשת כתב האישום נגד שר המשפטים חיים רמון בעבירות של הטרדה מינית, הרימו רבים גבה.

מינוייה הקרב של דורית בייניש לנשיאת בית המשפט העליון, והלבטים שפיזר רמון באשר למינוי לצד ההכרזות של רמון שהוא מעוניין שגם בועדה למינוי שופטים יככבדו את החוק ואת כללי המנהל הציבורי התקין גרמו לרבים לטעון כי שיקולים זרים הנחו את התביעה בטיפול בתיק.

הודעה חריגה לעיתונות שפרסמה לשכת היועץ מנסה להשיב להאשמות.

"בעת קבלת ההחלטה לגבות גירסה מן המתלוננת, כלל לא ידעו היועץ המשפטי ופרקליט המדינה כי מדובר בשר המשפטים דאז, חיים רמון. המידע שנמסר ללשכת היועץ המשפטי על ידי המשטרה באותה העת היה על מעשה שביצע שר בממשלה נגד חיילת, לפני ישיבת הממשלה, בסמוך לאירוע החטיפה בגבול לבנון. זהותו של השר, כאמור, לא היתה ידועה למשטרה בשלב זה". בלשכה מכוונים להגעתו של ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה, ניצב יוחנן דנינו, ללשכתו של מזוז. בפגישה הזו הציג דנינו את החומר שהיה בידי המשטרה באותה שעה בנוגע לתלונה.

ההודעה, כך טוענים בלשכת מזוז, פורסמה "בעקבות פרסומים בלתי-מדוייקים ומגמתיים, חוזרים ונשנים, בעניין קבלת ההחלטות סמוך להגשת כתב האישום נגד שר המשפטים לשעבר, חיים רמון. אנו מבקשים להביע את הסתייגותנו מן הטענות כאילו הופעל לחץ בלתי-ראוי על המתלוננת להגיש תלונתה...." (אין בהודעת היועץ שום התייחסות לעובדה כי מי שהגיש את התלונה זה בכירי לשכתו של אהוד אולמרט, החשוד בפלילים בעצמו ובעל האינטרס הקיומי הראשון במעלה לקבל חסינות משפטית מדורית ביניש בכל מחיר).

"אנו גם דוחים מכל וכל את הנסיון לייחס לאנשי מערכת אכיפת החוק, חוקרים ופרקליטים, שיקולים זרים בעת קבלת החלטותיהם, והכל על בסיס מידע חלקי וסלקטיבי", הוסיפו, כאילו שכחנו שהיועץ בעצמו אמר שכך נוהגים בפרקליטות לתפר תיקים לחפים מפשע, מייד עם כניסתו לתפקיד כשתקף את עדנה ארבל על רקע פרשיות דודי אפל, אביגדור ליברמן, משה מזרחי והאזנות הסתר, והאי היווני.

עוד טוען מזוז במכתבו כי "כתב האישום הוגש לאחר שכל הגורמים הרלבנטיים המעורבים בתיק במשטרה ובמשרד המשפטים, בלי יוצא מן הכלל, השתכנעו שחומר הראיות מקים סיכוי סביר להרשעה, ומחייב הכרעה שיפוטית ברורה". מזוז כמובן נמנע מלציין בהודעתו את התלות המוחלטת של כל אותם "גורמים רלוונטיים" בדורית ביניש...


לחובבי ההומור מומלץ לעיין במעט התגובות (9Cool שהצליחו לעבור את המחסום באתר המצנזר ביותר במדינה


כתבה נוספת בסדרה:

מיתת נשיקה
מאת: אמנון אברמוביץ`

חיים רמון הוא שר בינוני ואיש ציבור בעל תרומה מוגבלת. אבל התיק זועק לשמיים. לאחר שיסתיים המשפט, חשוב מאוד לחקור, חובה לפענח, מי, למה ומדוע ניסה להמית את רמון מיתת נשיקה

שיעור מזורז בתפירת תיקים
מאת: אריק באך



שתי חקירות של אישי ציבור בכירים בו זמנית, האשמות דומות, כך שהציבור יכול לראות בקלות את ההבדלים, ואף אחד שם במערכת המשפט לא טורח להסתיר את התפרים הגסים של התיק נגד חיים רמון. מערכת המשפט סומכת על טימטומו של הציבור, והציבור מוכיח לה שהיא צודקת



http://www.global-report.net/a.php?c=gg&a=11289283
חזרה למעלה

גלובל ריפורט
אורח








הודעהפורסם: חמישי 14.09.06 7:08    נושא ההודעה: בקשה לפסול ולעכב את המינוי הלא חוקי של השופטת בייניש לנשיאה

הכתבה בגלובל ריפורט

בקשה לפסול ולעכב את המינוי הלא חוקי של השופטת בייניש לנשיאה

http://www.global-report.net/a.php?c=gg&a=11289954
חזרה למעלה

חדש!: הוסף את נקים ככפתור ב-toolbar לגישה מהירה לפורומים ועידכון שוטף

Ynet
אורח








הודעהפורסם: חמישי 14.09.06 8:15    נושא ההודעה: מזוז לא ידע שמדובר ברמון כשהורה על חקירה

"מזוז לא ידע שמדובר ברמון כשהורה על חקירה"

בהודעה נדירה לעיתונות דוחה לשכת היועץ המשפטי כל האשמה בדבר שיקולים זרים שהנחו את מזוז כשהורה לחקור את התלונות נגד רמון. "המידע שנמסר ללשכת היועץ המשפטי על ידי המשטרה באותה העת היה על מעשה שביצע שר בממשלה נגד חיילת", מבהירים שם

אבירם זינו פורסם: 13.09.06, 21:42


היועץ משיב מלחמה: עם הגשת כתב האישום נגד שר המשפטים חיים רמון בעבירות של הטרדה מינית, הרימו רבים גבה. מינוייה הקרב של דורית בייניש לנשיאת בית המשפט העליון, והלבטים שפיזר רמון באשר למינוי גרמו לרבים לטעון כי שיקולים זרים הנחו את התביעה בטיפול בתיק. הודעה חריגה לעיתונות שפרסמה לשכת היועץ מנסה להשיב להאשמות.



"בעת קבלת ההחלטה לגבות גירסה מן המתלוננת, כלל לא ידעו היועץ המשפטי ופרקליט המדינה כי מדובר בשר המשפטים דאז, חיים רמון. המידע שנמסר ללשכת היועץ המשפטי על ידי המשטרה באותה העת היה על מעשה שביצע שר בממשלה נגד חיילת, לפני ישיבת הממשלה, בסמוך לאירוע החטיפה בגבול לבנון. זהותו של השר, כאמור, לא היתה ידועה למשטרה בשלב זה". בלשכה מכוונים להגעתו של ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה, ניצב יוחנן דנינו, ללשכתו של מזוז. בפגישה הזו הציג דנינו את החומר שהיה בידי המשטרה באותה שעה בנוגע לתלונה.

ההודעה, כך מדגישים בלשכת מזוז, פורסמה "בעקבות פרסומים בלתי-מדוייקים ומגמתיים, חוזרים ונשנים, בעניין קבלת ההחלטות סמוך להגשת כתב האישום נגד שר המשפטים לשעבר, חיים רמון. אנו מבקשים להביע את הסתייגותנו מן הטענות כאילו הופעל לחץ בלתי-ראוי על המתלוננת להגיש תלונתה...."

"אנו גם דוחים מכל וכל את הנסיון לייחס לאנשי מערכת אכיפת החוק, חוקרים ופרקליטים, שיקולים זרים בעת קבלת החלטותיהם, והכל על בסיס מידע חלקי וסלקטיבי", הוסיפו.


בפרקליטות מבהירים כי "כתב האישום הוגש לאחר שכל הגורמים הרלבנטיים המעורבים בתיק במשטרה ובמשרד המשפטים, בלי יוצא מן הכלל, השתכנעו שחומר הראיות מקים סיכוי סביר להרשעה, ומחייב הכרעה שיפוטית ברורה".

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3303664,00.html
חזרה למעלה

יו``ר הכנסת דל
אורח








הודעהפורסם: חמישי 14.09.06 15:51    נושא ההודעה: יו``ר הכנסת קוראת לשקיפות בבית המשפט העליון ובועדה לבחירת ש


יו``ר הכנסת קוראת לשקיפות בבית המשפט העליון ובועדה לבחירת שופטים


לבחירת שופטים לקראת מינוי של 5 שופטים נוספים לעליון, עתה בנאום בטכס השבעת בייניש.
שיטה חלמאית, מעט מדאי ומאוחר מדאי הנזק כבר נגרם וביניש כבר מונתה בצורה שערורייתית.

המינוי של בייניש אינו חוקי ועימה כל מערכת החוק במדינה הזאת:
http://www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?t=749

חזרה למעלה

ערוץ 7
אורח








הודעהפורסם: חמישי 14.09.06 16:05    נושא ההודעה: השופטת בייניש הושבעה בכנסת

השופטת בייניש הושבעה בכנסת
ממלאת מקום נשיא המדינה,השביעה את השופטת דורית בייניש לתפקיד נשיאת בית המשפט העליון. "אין אלה ימים קלים לבית-המשפט העליון".


ממלאת מקום נשיא המדינה, יו"ר הכנסת דליה איציק, השביעה את השופטת דורית בייניש לתפקיד נשיאת בית המשפט העליון. בייניש החליפה את השופט אהרן ברק, שפרש היום לאחר שכיהן בתפקיד במשך 11 שנים.

בייניש עלתה לדוכן והצהירה אמונים "אני דורית בייניש, נשיאת בית המשפט העיליון מתחייבת לשמור אמונים, לשפוט משפט צדק ולא להטות משפט", אמרה בהתרגשות.

יו"ר הכנסת אמרה בנאומה כי אין אלה ימים קלים לבית-המשפט העליון. "בשנים האחרונות וביתר שאת בעת האחרונה, חל כרסום מסוים במעמדו הציבורי ובתדמיתו. השיח הציבורי סביב התנהלותו מתאפיין בשפה בוטה יותר, אישית יותר, פוגענית יותר. יש לעצור זאת כאן ועכשיו, לטובת כל אחת ואחד מאזרחי המדינה.

האחריות לניסיון לכרסם במעמד מערכת המשפט, מוטלת גם על שכמם של נבחרי הצבור. חלק מעמיתיי תקפו את המערכת המשפטית בדרך ובסגנון שאינם ראויים וגרמו עוול על לא עוול. עם זאת, בצד בקורת סרת טעם יש גם בקורת לגיטימית על התנהלות מערכת המשפט. ראוי לה למערכת המשפט שתהיה קשובה לביקורת כזאת, ותעשה כדי לשפר את פניה.

אני יכולה בהחלט להזדהות עם הטענות בדבר איטיות עשיית הצדק במדינת ישראל. משך ניהול ההליך המשפטי הוא חלק מן הזכות לצדק. יש לחולל שינויים מרחיקי לכת כדי למנוע סחבת שיש בה משום עיוות דין. יש לחסוך בעינויי נפש לצדדים המתדיינים, כי לעתים עינוי הנפש גרוע ומייסר מעינוי הגוף ולכן על הצדק להיעשות ולצאת לאור בזמן סביר.

נראה כי יש הצדקה גם לביקורת על חוסר שקיפות בחלק מן ההליכים במערכת המשפטית. לקראת מינוי חמישה שופטים חדשים לבית-המשפט העליון ועיצוב דמותו לשנים הבאות, אני קוראת לשיקוף ראוי של החברה בישראל, על כל גווניה, בין כותלי בית-המשפט העליון,וזאת בלי להתפשר על רמת השופטים ועל איכות השפיטה. אני מאמינה שיהיה בכך כדי לחזק את אמון הציבור בבית-המשפט".

איציק פנתה לנשיאה החדשה של בית המשפט העליון ואמרה "היית האישה הראשונה בתפקיד פרקליטת המדינה, וכעת את נשיאת בית-המשפט העליון הראשונה בתולדות ישראל. בהיותי האישה הראשונה המכהנת כיושבת-ראש הכנסת, אני יכולה לחוש את תחושת הרוממות הבאה עם ראשוניות זו.

נוכחות שתינו במעמד זה, אישה המכהנת כיו"ר הכנסת ואישה שנבחרה לנשיאת בית-המשפט העליון, יש בה גם משהו סמלי: זו ההוכחה הניצחת שמדינת ישראל לא רק חרטה על דגלה את השוויון בין המינים, אלא מתקדמת לקראת מימושו הלכה למעשה.

המאבק לשוויון לא תם, ולחיל הנשים ששתינו חברות בו נותרו עוד מאבקים לנהל. אבל היום הזה ממש, המעמד הזה ממש, הם הראיה שאנחנו בדרך הנכונה. השוויון בין המינים אינו עוד רטוריקה ריקה מתוכן וכולי תקווה שהשוויון בין המינים המתממש לנגד עינינו, ינחה אותנו גם בדרכנו להנחלת השוויון בין הלאומים, בין הדתות ובין העדות בחברה הישראלית.

בחכמתך, בניסיונך בחן המיוחד שלך, באומץ לבך וביושר דרכך, אני משוכנעת שתובילי ותעצימי את מערכת המשפט כדי שתמשיך להיות הערובה לעליונותו של שלטון החוק ולשמירה על ערכי היסוד וזכויות האדם היקרים לכולנו.

אני בטוחה שתדעי לקרב אל בית-המשפט קהלים וצבורים שונים, שחשים לעתים ריחוק ממנו. תרומתך תהיה בהגדלת אמון הציבור בבית-המשפט העליון ובמערכת השפיטה כולה".

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/154547
חזרה למעלה

הצטרף וצרף חבריך לרשימת התפוצה של "נקים" וקבל עידכונים שוטפים על החשיפות של "נקים"

אורח









הודעהפורסם: חמישי 14.09.06 16:34    נושא ההודעה: משהו מעניין ומרענן

ב"ה



בבית דין אזורי לעבודה ת. אביב

בשא 8210 / 06

שמעון הלוי נ. מזכיר הוועדה למ.

ת. פתיחה: 11/09/06

בפני כב` השו` א. אילן



באמצעות פקס שמספרו: 6817829
שמעון הלוי ת.ז. 023648819
התובע:


מהיישוב חלמיש, תא פקס מיוחד עבור תביעה זו: 151524639669

כתובת נוספת:הרב לוין 45 ר"ג, מיקוד: 52260







1. מזכיר הוועדה למינוי שופטים ומנהל בתי המשפט.
הנתבעים:


2. נשיא מדינת ישראל, משה קצב.



3. שר המשפטים, שטרית מאיר.


באמצעות פקס שמספרו: 6918541
כולם ע"י פרקליטות מחוז ת"א אזרחי


הודעה על פי החלטת ביה"ד הארצי



על פי החלטת כב` נשיא בית הדין הארצי לעבודה בתיק בר"ע 670-06 מיום ‏כ` אלול תשס"ו, 13.09.2006, אשר בפסקה מספר 5 להחלטתו העניק לתובע את שיקול הדעת בעניין המשך ההליכים בתיק זה, התובע מתכבד בזאת לבקש את בית הדין הנכבד הזה לסיים את ההליכים בהליך עיקרי זה ובכול הקשור לו.



נימוקי ההודעה:

נימוקי ההודעה הם חלק בלתי נפרד מהודעה זו.
מהחלטתו המנומקת של כב` הנשיא אדלר ניתן ללמוד על כך כי כב` הנשיא אדלר נתן את דעתו לבקשת התובע ולדברי כב` המותב כאן ונימק את החלטתו בנימוקים השונים מנימוקי המותב הנכבד כאן אף כי עניינם הסמכות העניינית, עניינו של תיק זה.
הספק אשר עורר כב` הנשיא הוא "בשלב זה" כלשונו, בנימוקיו להחלטתו.
אכן, מהידוע לתובע, מאירועים אשר נוצרו לאחר בקשת הסעד הזמני ובתוכם הודעתו של נשיא המדינה כי לא ימנה את כב` השו` ביניש מטעמו שלו, מכאן שאין כול כוונה לבצע בעתיד הנראה לעין כול מינוי של נשיא לבית המשפט העליון באופן העונה על "חוק יסוד: השפיטה" ולפיכך כול מינוי לתפקיד נשיאות בית המשפט העליון אשר יבוצע, אם יבוצע, ממילא הוא חסר תוקף, על פי לשון חוק היסוד.
הודעתו של נשיא המדינה לוועדת הכנסת על "נבצרות" יזומה מצידו לצורך שעה אינה עולה בקנה אחד עם דרישות "חוק יסוד: נשיא המדינה" המגדיר בסעיף 22 לחוק רשימה סגורה ומוסדרת היטב בפרטים מדויקים של אירועים אשר בגינם תחול הפסקה זמנית בכהונתו של נשיא המדינה.
לפיכך, הואיל ולא תמונה כב` השו` ביניש דורית לתפקיד נשיאת ביה"מ העליון על ידי נשיא המדינה, יש לראות בתפקידה כמינוי מ"מ על פי חוק בתי המשפט סעיף-29 ב` ועל אף סמכותו הטבועה של ביה"ד לדון במינוי מעיין זה, אין לתובע כול עילה כזו לפי שעה.
התובע טוען כי מועמדותו בוועדה למינוי שופטים אושרה למעשה כדין ככול הידוע לו ובאין מסמך המעיד אחרת יש לסיים הליך זה כדי להבטיח את תקפות החלטת הוועדה.
התובע טוען כי כול עוד לא יפנה אל התובע מנהל בתי המשפט ויתאם עם התובע את תחילת תפקידו נבצר מהתובע למלא את תפקידו ורשאי התובע לעסוק בכול עיסוק משפטי ההולם את כישוריו ואין בטענה זו כדי למעט כול טענת עיסוק אחרת על פי כול דין.
התובע טוען כי המשיבה הייתה מעורבת מייד וללא כול שיהוי בכול ההליכים בתיק זה ושתיקתה העקבית בפני בית דין נכבד זה ובפני בית הדין הארצי בכול ההליכים מעידה על נכונות וצדקת טענותיו של התובע.
הודעה זו תומצא למשיבה מטעם התובע במקביל.


מסמכים קשורים:

תביעה

סעד זמני

בקשה לדיון דחוף

בקשת רשות ערעור

בקשה לסיום ההליכים

http://www.mishpat.org.il/7086d.html
חזרה למעלה

Walla
אורח








הודעהפורסם: חמישי 14.09.06 17:42    נושא ההודעה: ח``כ איציק: יש למנוע סחבת ולהגביר השקיפות בביהמ``ש

ח"כ איציק: יש למנוע סחבת ולהגביר השקיפות בביהמ"ש

יום חמישי, 14 בספטמבר 2006, 16:46 מאת: מערכת וואלה!


יו"ר הכנסת דליה איציק נשאה אחר הצהריים נאום בטקס השבעתה של נשיאת בית המשפט העליון דורית בייניש. "אני יכולה בהחלט להזדהות עם הטענות בדבר איטיות עשיית הצדק במדינת ישראל. משך ניהול ההליך המשפטי הוא חלק מן הזכות לצדק. יש לחולל שינויים מרחיקי לכת כדי למנוע סחבת שיש בה משום עיוות דין. יש לחסוך בעינויי נפש לצדדים המתדיינים, כי לעתים עינוי הנפש גרוע ומייסר מעינוי הגוף ולכן על הצדק להיעשות ולצאת לאור בזמן סביר.


נראה כי יש הצדקה גם לביקורת על חוסר שקיפות בחלק מן ההליכים במערכת המשפטית. לקראת מינוי חמישה שופטים חדשים לבית-המשפט העליון ועיצוב דמותו לשנים הבאות, אני קוראת לשיקוף ראוי של החברה בישראל, על כל גווניה, בין כותלי בית-המשפט העליון, וזאת בלי להתפשר על רמת השופטים ועל איכות השפיטה. אני מאמינה שיהיה בכך כדי לחזק את אמון הציבור בבית-המשפט".


http://news.walla.co.il/?w=/10/975107
חזרה למעלה

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: חמישי 25.10.07 23:38    נושא ההודעה: ראיון ברשת א' המפרט כיצד חיפתה בייניש על שחיתות שרון


עדכון 21.10.07 ניתן להאזין לחלק מהראיון כאן,לפתוח רמקולים אמור להתחיל אוטומטית








<PARAM NAME="ShowControls" VALUE="true"
<PARAM NAME="AnimationAtStart" VALUE="true"

<EMBED></EMBED>



כאן הבקשה לתיקון כתב העתירה ולעיון חוזר המבקשת לעצור לכל הפחות את הנסיגה
מצפון עזה עד אשר יתבררו החשדות לשחיתות נגד שרון בפרשת שלאף
http://www.nakim.org/bagatz/iyunchozer79082.htm
הבקשה הוגשה ערב הנסיגה מעזה ביום 11.9.05, הבקשה כאמור נדחתה ללא נימוק כלשהו ע"י השופטת בייניש כפי שמסופר בראיון,
כאן ההחלטה מיום 13.9.05 של השופטת בייניש:
http://www.nakim.org/bagatz/achlata79084.pdf

כאן הבקשה לאחר מכן לוועדה לבחירת שופטים המבקשת פסילת מועמדותה של בייניש כמתואר בראיון
http://www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?t=724

וכאן הבג"ץ נגד הועדה לבחירת שופטים נגד המינוי וחוסר השקיפות של הועדה
http://www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?t=726

כאן כתבה של הג'רוזלם פוסט מיום 12.9.05 המדווחת על הבקשה של הח"מ בעמוד הראשי של העיתון.
click to enlarge

כאן הכתבה המדוברת בראיון, של העיתון הצופה המתארת את כל הפרשה והפעילות של 'נקים' לחשוף אותה.
http://www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?t=718





מחר ברשת א' של קול ישראל, ראיון של 50 דקות על הפעילות של ארגון 'נקים',


מתוך האתר של רשת א':

דיבור ישיר - בשבת 20.10.07 בשעה 10:05 בבוקר, שיחה עם חיים יטיב, ממיסדי ארגון "נקים ישראל" , ארגון מתנדבים שמטרתו מאבק בשחיתות השלטונית.
עורך ומגיש אלכס טלמור.
19.10.2007


לתוכנית ולהאזנה באינטרנט:
http://aleph.iba.org.il/


לוח תדרים ארצי של רשת א':
http://www.iba.org.il/reception/


הראיון הוקלט השבוע, שבת שלום

WWW.NAKIM.ORG

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

הצטרף וצרף חבריך לרשימת התפוצה של "נקים" וקבל עידכונים שוטפים על החשיפות של "נקים"

בדיחת מצערת - בג'ץ
אורח








הודעהפורסם: שישי 26.10.07 0:40    נושא ההודעה:

הפניות של חיים יטיב לבג'ץ ממחישות שוב ושוב כי מערכת המשפט פועלת כפשע מאורגן, כשפניות לבג'ץ נגד מישפטנים ו/או גופים מדיניים ו/או עובדי מדינה ו/או שותפי המישפטנים לעבירות וכד'..., מקבלות החלטות לא-אמיתיות, מתחמקות, המצאת חוקים חדשים של שופטי בג'ץ, בניגוד לעובדות הפליליות החד-משמעיות המוצגות להם...!

גם בפניותיי לבג'ץ בנושא האישי שלי נגד כנופית מישפטנים שתפסתי בפעילות והפעלת מערכת המשפט ונוספות כפשע מאורגן, כללתי מספרי תיקים במישטרה או תביעות בבתי משפט הכוללות החלטות של שופטים, קציני מישטרה או אזרחים שהעידו או הראו עובדות פליליות נגד המישפטנים החשודים. זאת כדי לא לאפשר לשופטי בג'ץ לדחות פניותיי בטענות לא-אמיתיות כאילו לא מיציתי את כל האפשרויות לפני פנייתי לבג'ץ,

אך שופטי בג'ץ המחפים בניגוד לחוק על חבריהם המישפטנים שניתפסו עם עובדות פליליות, שלחו אותי להגיש תלונה נוספת במישטרה עם "קוד מיוחד" נגד שופטים...! התוצאה: הפעם המישטרה סגרה התלונה עם ה"קוד המיוחד" והעלימה אותה לצמיתות !!! כלומר, עוד תרגיל לא-אמיתי להגנה לא-חוקית ולא-אמיתית ששופטי בג'ץ ביצעו על ידי הפעלת המישטרה במירמה לטובת חבריהם!!

לכן, הפניות לבג'ץ לא מביאות צדק ואמת! כל המערכת מושחתת ורקובה!

רק הציבור יכול לשפוט ולהעניש החשודים בעזרת המישפטים הציבוריים שאני הצעתי באתר זה (מישפטים ציבוריים עם שידורים בטלויזיה, כשמציבים שחקן במקום האישיות החשודה, כאשר חבר-מישפטנים ללא-מישפטנים, קובע האם החשוד אשם על פי העובדות וההוכחות...ואיזה עונש להטיל עליו על פי החוק!) ויפה שעה אחת קודם...

יוסי אגמון
חזרה למעלה

מחלקה ראשונה
אורח








הודעהפורסם: רביעי 31.10.07 12:41    נושא ההודעה: אמנים: שיתפנו פעולה עם דורית ביניש - נגד מני מזוז

אמנים: שיתפנו פעולה עם ביניש - נגד מזוז


ועד אמני ישראל נגד עסקת הטיעון של הנשיא לשעבר משה קצב יועץ התקשורת של הוועדה שיגר בשמם מכתב חריף לנשיאת בית המשפט העליון "היינו שותפים לכאורה למהלך של נקמה אישית שלך במר מזוז על החלטתו לפתוח בחקירה נגד בעלך", טענו אם לא תפסול עצמה לא יוכלו לתמוך בביטול עסקת הטיעון



מאת: איציק וולף | | Nfc.co.il/blog/Itzik פרשת בייניש פרשת הנשיא קצב






ביניש. ניגוד עניינים [צילום: פלאש 90]


---------------------------------------------------------------------- ----------



בג"צ דחה עתירה לפסילת ביניש בעתירות נגד קצב

---------------------------------------------------------------------- ----------

מזוז: נבדוק פתיחת חקירה נגד עו"ד ביניש

---------------------------------------------------------------------- ----------





> בג"צ דחה עתירת יואב יצחק לפסילת ביניש



ועד אמנים יוצא נגד עסקת הטיעון של הנשיא לשעבר, משה קצב. הוועד פנה (יום ב', 29.10.07) במכתב חריף ביותר לנשיאת בית המשפט העליון, דורית ביניש, ודורש ממנה לפסול את עצמה מלהשתתף בדיון על עסקת הטיעון (המתקיים ביום ג').

הדרישה הועלתה בשל תיק שטופל על-ידי היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, נגד בעלה של ביניש, עו"ד יחזקאל ביניש, בחשד שמשך במרמה, לחשבונו הפרטי, 233 אלף שקלים מכספה של חשבון התזמורת הסימפונית של ירושלים. הוועד מתייחס לפרשת ביניש שנחשפה ב-Nfc.

יועץ התקשורת, דקל שחרור, מסר כי ההודעה הוצאה בשמם של האמנים: הזמרת אפרת גוש, הזמר אהד חיטמן, הזמרת דנה אינטרנשיונל, אסף אמדורסקי, המשורר נתן זך, הסופרת דורית זילברמן, המפיק חיים שמש ורבים. שעות ספורות לאחר מכן הודיעה אפרת גוש, כי ההודעה הוצאה שלא על דעתה והיא אינה חלק מקמפיין זה - ככל שהוא מכוון נגד ביניש.

האמנים טוענים במכתבם, ששוגר כאמור על-ידי שחרור, כי שמחו לראות לפני שלושה חודשים שהשופטת ביניש עיכבה את עסקת הטיעון שהשיגו עורכי דינו של הנשיא לשעבר בפרשת האונס שבה הוא הואשם, אך רק לאחרונה נודע להם שהתנגדות ביניש לעסקה נגועה בפניות אישיות וכי היא למעשה השתמשה בהם על-מנת לנקום ביועץ המשפטי לממשלה.

"על-פי המסמכים שהובאו בפנינו חשוד בעלך, יחזקאל, שכיו"ר עמותת התזמורת הסמפונית ירושלים העלים 233 אלף שקלים מחשבון הסימפוניה של ירושלים לחשבונו. מי שהחליט לפתוח בחקירה הוא לא אחר ממר מני מזוז [מזוז הוא שהורה על הליכי בדיקה פלילית נגד עו"ד ביניש ולא על חקירה, א.ו.], נגדו יצאנו אנו בקמפיין ואת בנזיפות ביועץ המשפטי באולם דיונייך", כתבו האמנים לביניש.

"שלא כמוך גבירתי, ידינו נקיות ואין ביננו לבין מזוז שום ניגוד עניינים וכל התנגדותינו היתה לעצם העסקה עצמה וביטאנו את הילכות רוח הציבור אותו אנו פוגשים יום יום בהופעותינו, אך בהחלט יכול ציבור זה להאמין כי בעידוד אנשייך לתקוף את מזוז, היינו שותפים לכאורה למהלך של נקמה אישית שלך במר מזוז על החלטתו לפתוח בחקירה נגד בעלך, וזאת לא היתה כמובן כוונתנו, מה גם שאנשייך ששוחחו איתנו עת יצאנו בקמפיין נגד מזוז לא עדכנו אותנו לשם הגילוי הנאות בפרטי חקירת בעלך על-ידי מזוז הפרקליטות ורשות המיסים".

במכתב ששוגר נאמר עוד: על-מנת שהצדק ייראה, לצד המשך תמיכתם בביטול העיסקה בין קצב למזוז, על ביניש לפסול עצמה לאלתר מלהשתתף בדיוני עסקת מזוז-קצב, זאת על-מנת יראה הציבור כי בית המשפט העליון והעומדת בראשו אינם עסוקים בנקמות מערכתיות ושנאות קטנות בינאישיות וכי הצדק הוא הנר היחיד לרגליו ולרגליה של העומדת בראשו.

"עד שלא תפסלי את עצמך, גברת ביניש, מלהשתתף בדיונים אלו המתקיימים מחר, לא נוכל להמשיך ולתמוך בדברייך נגד היועץ המשפטי לממשלה, גם אם אנו מתנגדים לעסקה בין קצב למזוז. הגב' ביניש, הצדק עליו את אמונה מוכרח להראות, וחובה עלייך להיות צדיקה יותר מהאפיפיור", לשון המכתב.



בג"צ דחה עתירת יואב יצחק לפסילת ביניש



בעניין זה ממש עתר העיתונאי יואב יצחק לבג"צ בדרישה לפסול את השופטת ביניש מלדון בעסקת הטיעון של הנשיא לשעבר קצב. יצחק טען בעתירה כי יש לפסול את ביניש מאחר שעניינו של בן זוגה, עו"ד יחזקאל ביניש, מטופל על-ידי היועץ המשפטי לממשלה". לטענת יצחק, "הפסילה מתחייבת נוכח הוראת כלל 15 לכללי האתיקה לשופטים, התשס"ז-2007".

השופטים אשר גרוניס, אסתר חיות ועוזי פוגלמן דחו את העתירה, וזאת על בסיס הודעתו של היועהמ"ש לפיה הוא לא יהיה מעורב "בהמשך הטיפול" בפרשת החשדות נגד עו"ד יחזקאל ביניש, "אם וככל שיידרש". במקביל הם קיבלו גם את תשובתו של היועמ"ש, לפיה עכשיו, "לאחר שהתקבלו כל התשובות בנוגע לחשדות כלפי עו"ד ביניש, שוקלת הפרקליטות פתיחת חקירה נגדו בחשד לביצוע עבירות". בעניין זה החליט הרכב השופטים לדחות את העתירה, בנימוק שהיא מוקדמת.

השופטים הוסיפו כי למעשה ליצחק אין כלל זכות עמידה בבקשת פסילה. לדבריהם, בדרך כלל טענת לפסלות שופט צריכה להיות על-ידי בעל זכות עמידה, קרי צד בעניין, פרט למקרים "חריגים ונדירים" ומקרה זה "אינו נמנה עם מקרים אלה".

יצחק, לדבריהם, לא הצביע על "נסיבה של ממש המכניסה את העתירות בעניין עסקת הטיעון לגדר אותם מקרים חריגים ונדירים שבהם נראה גלוי וברור שלבעלי הדין יש עניין שלא להעלות טענת פסלות הנסמכת על עילה מוצדקת. והעניין שיש לציבור שהטענה תועמד לבירור גובר בבירור על עניינם של הצדדים להליך להימנע מהעמדתה לבירור".

לבסוף כותבים השופטים, כי "רק היום הושלמה קבלת עמדות הגופים הנוגעים בדבר וממילא טרם התקבלה החלטה בנושא הצורך בהמשך טיפול על-ידי הפרקליטות".




רשימות נוספות: פרשת בייניש + | פרשת הנשיא קצב +
פרופסורים בעד ונגד פרידמן / רותי אברהם

פרידמן: "התבטאויות ביניש מפחיתות האמון במערכת" / עידן יוסף

בג"צ דחה עתירה לפסילת ביניש בעתירות נגד קצב / רותי אברהם

פרופורציות: גאידמק, ביניש, אולמרט / יואב יצחק

כמה עצות לשר פרידמן / יואב יצחק


מי ומי בפרשה:
אביגדור פלדמן דורית ביניש דניאל פרידמן התזמורת הסימפונית ירושלים יחזקאל ביניש כנרת בראשי מני מזוז משה קצב עדנה ארבל ציון אמיר שי ניצן




+ חדשות נוספות ברשת | + הודעות נוספות ברשת | + בלוגרים ברשת

+ כיתבו במערכת הפורומים של Nfc כותבים ב- Nfc בימה חופשית+ הדפסה שלח לחבר

נוצר: 29/10/2007 | עודכן: 29/10/2007 | רשימות נוספות: איציק וולף




http://www.nfc.co.il/Archive/001-D-144200-00.html?tag=08-44-54
חזרה למעלה

אורח









הודעהפורסם: חמישי 19.02.09 15:55    נושא ההודעה:

check this: http://www.sourceradix.com/sw3.html
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של נקים: ההונאה הגדולה של בכירי מערכת המשפט מסביב לגירושים של יהודים?!

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת חיים רמון ומינוי בייניש לעליון כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group