לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
תומר זרחין כתב הארץ קרא למשה גורליק,שטרם הסתיים משפטו,עבריין מין במקום לחשוף מחדלי השופטים  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> ביקורת על העיתונות בישראל



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: רביעי 02.07.08 8:54    נושא ההודעה: תומר זרחין כתב הארץ קרא למשה גורליק,שטרם הסתיים משפטו,עבריין מין במקום לחשוף מחדלי השופטים

תומר זרחין כתב הארץ קרא למשה גורליק,שטרם הסתיים משפטו, עבריין מין במקום לחשוף מחדלי השופטים.
התיק מוכר לח"מ מידיעה אישית, השופט לוי הדגיש את הנימוק הלא נכון לעכב את הביצוע.
האיש הורשע על סמך עובדות שלא תואמות את כתב האישום וזה ביזיון ענקי של השופט טימן וחבריו אשר תיקנו את כתב האישום ללא דיון ללא הסכמה וללא עילה וזאת אחרי שכולם מסרו את עדותם.
לגבי כל המתלהטים לראות את גורליק תלוי בכיכר העיר כדאי לכם לנשום עמוק ולחשוב במקצת, רוב רובן של תלונות על עבירות מין הינן תלונות סרק, זאת על פי דיווחי המשטרה עצמה. ישנו נוהל בפרקליטות אשר מונע העמדה לדין של נשים המגישות תלונות כוזבות, מכאן התחילו לחשוב מה היה המניע של תלמידו שי חי לפברק לכאורה תיק זה אחרי שהקים עסק מתחרה מול האולם של המורה שלו, משה גורליק.

מטה הכתבה של תומר זרחין אשר מתפרסמת היום בעיתון הארץ בעמוד ראשי תחת הכותרת "שופט עליון שלח את עברין המין הביתה, במקום לבית הכלא"
כך מוגדר בעיתון הארץ אדם אשר הכרעת הדין בעניינו טרם הפכה לחלוטה, אשר הגיש ערעור ואשר טוען על חפותו. לאחר מכן העיתון המתחסד יטען כי הוא דוגל בזכויות האדם.

חיים יטיב


click to enlarge

עדכון אחרון - 07:03 02/07/08
שופט העליון שלח את עבריין המין הביתה, במקום לבית הכלא

מאת תומר זרחין

השופט אדמונד לוי קבע שמדריך ה"קונג פו" שהורשע באינוס תלמידתו ישוחרר לביתו למרות שקרימינולוגית העריכה כי הוא עלול לחזור על מעשיו

תגיות: אדמונד לוי, קונג פו, אונס, עבריין מין


משה גורליק (למעלה), שהורשע בעבירות מין בשתי קטינות. למטה: השופט לוי

דן קינן ותומר אפלבאום / באובאו

שופט בית המשפט העליון אדמונד לוי הורה אתמול לעכב את שליחתו למאסר של אדם שהורשע באינוס ובמעשה מגונה בקטינות ושעירער על גזר דינו. זאת, כתב השופט, משום שעומס התיקים על בית המשפט העליון עשוי לגרום לכך שעד שיידון הערעור, המורשע ירצה את רוב תקופת מאסרו ובכך יתייתר הערעור. לוי החליט שעד הדיון בערעור, עבריין המין יהיה משוחרר, אף שקרימינולוגית העריכה במשפטו שהוא עלול לחזור על מעשיו.

משה גורליק, תושב ראש העין שעובד כמדריך אומנות הלחימה קונג-פו, הורשע במארס השנה באינוס שהושג במרמה של בת 17 ובמעשה מגונה שהושג במרמה בבת 14, שלמדו אצלו. שופטי בית משפט המחוזי בתל אביב גזרו עליו בחודש שעבר 30 חודשי מאסר בפועל, 18 חודשי מאסר על תנאי ותשלום פיצוי בסך 15 אלף שקל לכל אחת מקורבנותיו.

גורליק הגיש ערעור על פסק הדין ובקשה לעיכוב ביצוע עונש המאסר, שלה התנגדה פרקליטות המדינה. אתמול נעתר השופט לוי לבקשה וכתב בהחלטתו ש"החלטתי להיעתר לבקשה לא משום ששוכנעתי בסיכויי הערעור, אלא עקב החשש כי בית משפט זה, נוכח העומס הרובץ עליו, ספק אם יוכל לשמוע את הערעור במועד קרוב". במצב זה, הוסיף השופט, "המבקש יסיים לשאת במרבית תקופת המאסר... תוצאה זו אינה ראויה". עם זאת, לוי הורה להגדיל משמעותית את סכום


הערבות הכספית שהטיל בית המשפט המחוזי על גורליק.

ראש מרכז "נגה" לנפגעי עבירה, הד"ר דנה פוגץ', אמרה בתגובה להחלטת השופט, שמדובר בדוגמה מחרידה לכך שהעומס בבתי המשפט גורם לתוצאות קשות ובמיוחד פוגע שנית בקורבנות. לדבריה, "חשודים ואפילו מורשעים בעבירות מין משוחררים ואף חופשיים לעתים לברוח מהארץ מבלי לתת את הדין על מעשיהם". היא הוסיפה, שלא ייתכן שמחסור בשופטים ולחץ בבתי משפט יגרום לכך שעבריין מין מורשע ימשיך בחייו, עד שיתפנה מועד רחוק לשמיעת ערעורו בבית המשפט העליון.

בהרשעה בבית המשפט המחוזי קבעו השופטים, שבמקרה הראשון, גורליק, בן 56, הציע להסיע את בת ה-17 שלמדה אצלו לביתה משום שחשה ברע, ולטפל בה שם. לאחר שהסכימה להצעתו להפחית את כאביה באמצעות "לחיצות על נקודת אנרגיה בגוף", הוא הפשיל את מכנסיה וביצע בה אינוס על ידי הכנסת ידו אל מתחת לתחתוניה והחדרת אצבעו לאיבר מינה.

באירוע השני, נקבע בפסק הדין, התלוננה נערה בת 14 בפני גורליק על כאבי גב, בעת אימון. לאחר שהשיג במרמה את הסכמתה, הוא הורה לה לשכב על מזרן וביצע בה מעשה מגונה, בכך שהכניס את ידיו אל מתחת לתחתוניה.

בהערכה שהגישה לבית המשפט המחוזי לבקשת התביעה, כתבה הד"ר יהודית אבולעפיה, קרימינולוגית קלינית מהמרכז לבריאות הנפש בבאר יעקב, שגורליק עלול לחזור על מעשיו. "עמדתו (של גורליק) ביחס למעשה בו הורשע אינה מאפשרת לשלול מצבי סיכון עתידיים", כתבה, "חוסר התובנה למעשה ולכוונה המינית שבבסיסו מגבירה אף היא את מצבי הסיכון. (הוא) אינו רוצה או מסוגל להתמודד עם משמעות העבירה בה הורשע".

שופטת בית המשפט העליון, עדנה ארבל, הצטרפה אתמול למבקרים את העיכובים בבתי המשפט, בהחלטתה להאריך את מעצרו של רוסטיסלב בוגוסלבסקי, בן 19, ב-90 יום. בוגוסלבסקי חשוד ברצח שני אנשים שלא הכיר ופציעת אדם נוסף, ומואשם שגרם למות מאות חתולים בפתח תקווה.

כתב האישום נגדו הוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב במאי 2007. משפטו נועד להיפתח בפברואר 2009. בהחלטה, שעותק ממנה ביקשה ארבל להעביר לנשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופט אורי גורן, ביקרה ארבל את הנוהג לפנות לעליון בבקשות להארכת מעצר עד תום ההליכים מעבר לתשעה חודשים (תקופת מעצר שמעבר לה יש לפנות לבית המשפט העליון) בשל העומס בבתי המשפט.

"התארכות המשפטים אל מעבר לתקופת המעצר הסטטוטורית", כתבה ארבל, "אינה עוד נחלתם של תיקים סבוכים ורחבי היקף. שוב ושוב מובאות בפנינו בקשות להארכת המעצר של נאשמים בעבירות חמורות, שמשפטיהם טרם נפתחו בתוך תקופת המעצר הסטטוטורית, לא כל שכן החלו להתנהל בתוך פרק זמן זה, וזאת בשל העומס הכבד הרובץ על בית המשפט בפניו מתברר התיק".



http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/998256.html

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

מצעד האיוולת: ב-6.9.06 שופטים הנתבעים בהליך אזרחי בבג"ץ דוחים בעצמם עתירה להכשיר את מינוי ביניש

פלוני
אורח








הודעהפורסם: שלישי 10.02.09 19:01    נושא ההודעה: פן נוסף של הענין

משה גורליק בעד מדינת ישראל
J’accuse - אני מאשים

אני, משה גורליק, אזרח הגון ופעיל חברתית בקהילה, נאמן למדינת ישראל וללא עבר פלילי הואשמתי והורשעתי על ידי מערכת בתי המשפט בישראל בפשעים שלא ביצעתי.
בכך, המערכת המשפטית גרמה לי, למשפחתי ולשלטון החוק במדינה עוול גדול בידעה ברורה ובכוונה תחילה.

בשנת 2008, בית המשפט המחוזי בתל אביב בהרכב של כבוד השופטים שפירא ואמסטרדם ובראשותו של כבוד השופט שלי טימן, הרשיע אותי בדרכים פסולות תוך הפרה בוטה של נוהל משפט תקין, זכויות אזרח, פיברוק וסילוף מסמכים, ראיות ועדויות. בין יתר המסמכים והעדויות שסולפו ופוברקו על ידי בית המשפט ניתן למנות את כתב האישום, עדויות של עדי תביעה ראשיים וכן עדותי עצמה.

לאחר ההרשעה, בסוף שנת 2008, ערערתי לבית המשפט העליון על החלטת בית המשפט המחוזי באמצעות עורך הדין דרור ארד אילון.
במסמך הערעור המנומק הצבענו והוכחנו, בהסתמך על פרוטוקולי הישיבות בבית המשפט המחוזי, כי ההרשעה בבית המשפט המחוזי הייתה מוטעית והתבססה על מסמכים, ראיות ועדויות שלא היו מעולם ופוברקו או סולפו ע"י הרכב השופטים.

לתדהמתנו, בית המשפט העליון בהרכב כבוד השופטים אליקים רובינשטיין ודנציגר, בראשותו של כבוד השופט א.א. לוי, דחה את הערעור באופן גורף.
בהחלטתו הודיע בית המשפט העליון כי מקובלת עליו החלטת בית המשפט המחוזי. כמו כן כתב כי המסמכים, הראיות והעדויות עליהם התבסס בית המשפט המחוזי בהחלטתו נראים כשרים בעיניו ומהווים בסיס מוצק להרשעה.
אזכיר כי אלו הם אותם מסמכים, ראיות ועדויות שלא היו מעולם או פוברקו וסולפו על ידי כבוד השופטים בבית המשפט המחוזי.

בכך הכשיר בית המשפט העליון נהלים ודרכי פעולה פסולות שאין להם מקום בחברה מתוקנת.
בית משפט העליון גרם לי אישית, לאישתי ולילדיי עוול גדול, סבל ופגיעה חמורה ללא תקנה. אך מעבר לגורלי האישי וגורלה של משפחתי, חרד אני לגורלה של המדינה והעם היושב בקרבה. בית המשפט העליון, כמייצג שלטון החוק, העם והמדינה, מציב לפני כולנו את הנורמות המוסריות וטוהר המידות הגבוהים ביותר.
למדינה החפצה בחיים ורוצה לשמור על אופיה הדמוקרטי אסור להשלים עם נורמות פסולות ומעשי זילות חמורים כל כך במערכת המשפטית בכלל ובבית המשפט העליון בפרט.

בהעדר נורמות מוסריות וטוהר מידות בבתי המשפט ובראשם בבית המשפט העליון, לא נוכל לדרוש מנבחרינו, מנהיגינו ומכלל אזרחי מדינת ישראל להתנער מנורמות פסולות ולחזור ולדבוק ביושר ובהתנהגות המוסרית

המצב מחייב תחקיר יסודי על מנת להסיר עננה כבדה מעל ראשנו.

האזרח המודאג,
משה גורליק
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> ביקורת על העיתונות בישראל כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group