לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
הוכחות נוספות נגד השופטת טובה סיוון שהוספתי לכתבתי המפלילה שופטים ושותפיהם  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופש הביטוי לנושאים שונים



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
יוסף אגמון
אורח








הודעהפורסם: ראשון 28.09.08 3:37    נושא ההודעה: הוכחות נוספות נגד השופטת טובה סיוון שהוספתי לכתבתי המפלילה שופטים ושותפיהם

משפטנים מארגנים-מראש תוצאות כינוסי נכסים ומפעילים במירמה

את מערכות המשפט להגנתם ועובדות חדשות נגד השופטת סיוון





חשבתם כי רק פוליטיקאים כמו ראשי-הממשלה או נשיאי-המדינה, מתחמקים מחקירות, משפט אמת ועונש כחוק, תוך ניצול נואל של מעמדם ותפקידם, שמאפשר ביצוע "התאמות"?



להלן תקציר מהניסיון האישי-משפחתי שלי, שהעמיד נגדי את כל מערכות המשפט ונוספות על רגליהן האחוריות, לאחר שחשפתי עובדות המחשידות בפלילים: שופטים ומנהליהם, משפטנים ושותפיהם, שוטרים ועובדות-רווחה בנוסף לעובדי ציבור נוספים שהופעלו לביצוע "התאמות" בניגוד לאמת

ובניגוד לחוק:



בשנת 1993 חזרתי עם משפחתי מארה'ב לישראל, לאחר שרכשתי מכספי האישי את המשק החקלאי של חמותי שייזמה זאת, כדי שאוכל ליישם את תוכניתי לבנית בית-מגורים חדש ונכסים מניבים / בתים להשכרה, שישמשו להכנסה הבסיסית של משפחתי, לעסק-העצמאי שלי ולהכנסה העיקרית שלי לאחר פרישתי לגימלאות. (בנוסף לפרוייקטים בהקמה ושיווק קניונים ומרכזים מסחריים, שניהלתי כשכיר עבור חברות גדולות בארץ). .



חמותי לא אהבה את התכנית שלי שכללה מעבר שלה לגור בבית קטן בצמוד לשלנו, אלא

רצתה לגור איתנו באותו הבית, כדי לנהל את חיינו ולחנך את ילדינו...! לכן דיברה נגדי והשפיעה על בתה-אשתי להפוך לזוגתו / שותפתו של עו'ד עמיהוד בורוכוב ממושב בית-יהושע, שייצג אותנו בהעברת הבעלות על המשק ובנושא נוסף, תוך שנהג להתפאר בפנינו, כי יש בבעלותו יותר נכסים מאשר לנו, שאותם הוא משיג בעזרת קבוצת משפטנים שעוזרים אחד לשני ברכישתם בזול מאד מכינוסי-נכסים בבתי משפט..., אך כעת הוא מחפש שותף שיבצע עבורו את הרכישות בבתי המשפט, כדי להסוות את מעשיו ואת הבעלות שלו על מספר גדול של בתים ונכסים...!



צילמתי תמונות של האשה עם העו'ד הזה ליד בית-הזיונים שלו ליד כיכר גילבוע בעיר העתיקה של צפת ( העתקי התמונות הועברו לרבנות ובתי המשפט), לאחר שבילו את חג ראש-השנה עם שניים מילדינו ושלשה מילדיו (הוא נשוי עם ארבעה ילדים...!), אך בזמן שצילמתי אותם יושבים במכוניתו, הוא נסע קדימה, פגע בברך שלי והפיל אותי, לאחר מכן הוא ברח מהמקום בלי להושיט לי עזרה או לבדוק את מצבי...!!!



לאחר שהגעתי לבית החולים בצפת, הגשתי תלונה לשוטרים שהוזעקו וראו את הנפיחות בברכי שנגרמה מפגיעת רכבו, אחד השוטרים אמר שהוא יתפס וישפט מיד על מעשיו אלה!



בית הדין הרבני קבע מיד, כי האשה איבדה את כתובתה וכל זכויותיה בכתובה, אך דרשו החלטת פירוק-שיתוף מבית המשפט למשפחה, כדי להשלים את הגרושין.



עו'ד עמיהוד בורוכוב שמשרדו נמצא ברחוב דב הוז 7 בתל אביב, עוסק בעיקר בנושא דיני משפחה בבית המשפט למשפחה ברמת גן, לכן הגיש נגדי באמצעות עובדת משרדו – עו'ד גל אלפרון, שלש תביעות-שווא עבור אשתי בבית המשפט ברמת גן שבו כולם מכירים אותו..., למרות שאנו שייכים לבית המשפט למשפחה בכפר סבא...!



השופט גרשון גרמן החליט לטובתי בתיקים האלה שבהם יוצגתי על ידי עורכי-הדין יוסף גרוס ולילי זיכרמן מנתניה, אך לפני שהגיע לסיכומים בתיקים אלה, ארעו כמה ארועים:



עו'ד עמי בורוכוב ביקר במשרדם של עוה'ד יוסף גרוס ולילי זיכרמן בנתניה...(התבקשתי על ידי עו'ד גרוס לצאת מהמשרד, כדי שעו'ד עמי בורוכוב לא יראה אותי בזמן ביקורו) ותוצאות ביקורו החלו להשפיע לרעה על ייצוגי (לעו'ד יוסף גרוס יש בעלות על נכסים רבים וחברות...!):

עו'ד לילי זיכרמן החלה פיתאום לשבח את עו'ד של אשתי בבית המשפט למשפחה ולאחר השהיות ארוכות במהלכי המשפט, היא ועו'ד גרוס ביקשו להעביר הטיפול בתיקים שלי אל "המומחים" – עוה'ד צבי קצף ו*צונזר*-חלפון (לעו'ד צבי קצף של בעלות על נכסים רבים ואמר לי שהיו לו קשרים בעבר עם עו'ד עמי בורוכוב ועם השופטת טובה סיוון...!), כדי שהם יסיימו את המשפט במהירות ואוכל שוב לראות ילדיי...!



במקביל העביר עו'ד עמי בורוכוב את הטיפול בתיקים מעו'ד גל אלפרון ממשרדו שניכשלה, אל חברו החשוד כשותפו – עו'ד זרח רוזנבלום מתל-אביב, שהתפרסם בתיקשורת בכך

שהתחיל עם אשת יהורם גאון – ארנה, בזמן הייצוג שלה במשפט הגירושין, כדי לשאת אותה לאשה ולשניהם ילדה משותפת...



החלפת שופטים - תרגיל ידוע במערכת המשפט להפיכת העובדות בניגוד לאמת



עו'ד זרח רוזנבלום הגיש מיד תביעת-שווא חדשה נגדי למזונות עבור ילדיי הקטינים, בזמן שיש בתיק בית המשפט תמונות, תכניות ועובדות נוספות המראות כי הקמתי כבר שניים מתוך שמונת הנכסים להשכרה שתיכננתי על אדמת המשק שלי, שסיפקו כבר אז הכנסה שהרבה משפחות במושב שלנו היו שמחות אתה...!



תביעת השווא החדשה הזאת, הגיעה אל השופטת טובה סיוון (שהיתה עורכת דין עד זמן קצר לפני כן בבית המשפט הזה, ביחד עם: עו'ד זרח רוזנבלום, עו'ד עמי בורוכוב, עו'ד צבי קצף, עו'ד *צונזר*-חלפון, עו'ד יוסי מנדלסון ועוד...) ומיד הגשתי בקשה אל סגן-נשיא בית המשפט למשפחה הזה – השופט שנהב, להעביר את התביעה החדשה אל השופט גרשון גרמן, שנמצא כבר בסיום הטיפול בתיקים ובנושא שלי.



סגן נשיא בית המשפט למשפחה ברמת גן-השופט יהודה שנהב, ביצע את הבלתי יאומן:

העביר את שלשת התיקים שהיו בסיום טיפולו של השופט גרמן, לטיפול השופטת החדשה – טובה סיוון , חברתו של עו'ד החדש שהוכנס לתיק – זרח רוזנבלום...!!!



פנית
חזרה למעלה

למחות נגד תפירת התיק לשר רמון בתמורה לטיוח פרשיות השחיתות של אולמרט ומחדלי המלחמה

שי ח.
אורח








הודעהפורסם: ראשון 28.09.08 13:49    נושא ההודעה: אהבתי איך קראת להן - עובדות אלילים

אתה יכול לכתוב ספר ואפילו לעשות סרט מרתק זה
חזרה למעלה

בושה למדינה!!!!!!!!!!!!!
אורח








הודעהפורסם: ראשון 28.09.08 18:18    נושא ההודעה: זורקים גברים מתגרשים לכלבים ! המדינה בוגדת גם בגיבוריה !!!!!!!

במיוחד הגבר הזה - יוסף אגמון, שהיה בין המצילים של המדינה במלחמת
יום-הכיפורים! המדינה הזאת בוגדת במציליה !!!

רוני
חזרה למעלה

מצעד האיוולת: ב-6.9.06 שופטים הנתבעים בהליך אזרחי בבג"ץ דוחים בעצמם עתירה להכשיר את מינוי ביניש

עוד לא אבדה תקוותנו
אורח








הודעהפורסם: שני 29.09.08 2:44    נושא ההודעה: הם יבינו רק דרך הפיתרון לתלות אותם בגרון...

ישראל חייבת לאמץ גזר דין מוות נגד הטרוריסטים מכל הסוגים והדתות, כמו גם השופטים והמשפטנים בכתבתך...

תקווה מירושלים
חזרה למעלה

מר יטיב תיתלונן / תיתבע
אורח








הודעהפורסם: שני 29.09.08 23:32    נושא ההודעה: האם מר יטיב יכול להגיש תלונות ותביעות עם החומר בכתבה הזוועתית הזאת?

תלונה לשר המשפטים, היועץ המשפטי לממשלה ומבקר המדינה, עם הכתבה הזוועתית הזאת, עשויה לגרום לתגובות שלהם או הפניית אצבע מאשימה בתיקשורת ישירות נגדם, במקרה שהם לא יגיבו !

האם מר יטיב יכול להתלונן או להגיש בג'ץ עם הכתבה והמסמכים בידיו ?


שלי - ושרי , לוס-אנג'לס
חזרה למעלה

שרון ג.
אורח








הודעהפורסם: שלישי 30.09.08 15:00    נושא ההודעה: איך השופטת הזאת ממשיכה בתפקידה ?

תעזרו להבין!
מה עם כל הביקורת על השופטים כמו טובה סיוון שניתפסה
עם עובדות פליליות כמו בכתבה הזאת?
חזרה למעלה

חדש!: הוסף את נקים ככפתור ב-toolbar לגישה מהירה לפורומים ועידכון שוטף

שוש
אורח








הודעהפורסם: רביעי 08.10.08 19:13    נושא ההודעה: מחריד !

פשוט מחריד !

האם כולנו צריכים לברוח ?
חזרה למעלה

לסגור חשבון אתם
אורח








הודעהפורסם: ראשון 12.10.08 2:01    נושא ההודעה: יש לסגור חשבון אתם

או אנחנו או הם
חזרה למעלה

עובדות חדשות נגד סיוון
אורח








הודעהפורסם: ראשון 12.10.08 18:49    נושא ההודעה: עובדות חדשות נגד טובה סיוון וכנופיתה, נוספו בהערות

משפטנים מארגנים-מראש תוצאות כינוסי נכסים ומפעילים במירמה את מערכות המשפט להגנתם, ועובדות חדשות נגד השופטת סיוון
יוסף אגמון 08.10.2008 12:21


עוסק בעיקר בדיני משפחה

חשבתם כי רק פוליטיקאים כמו ראשי-הממשלה או נשיאי-המדינה, מתחמקים מחקירות, משפט אמת ועונש כחוק, תוך ניצול נואל של מעמדם ותפקידם, שמאפשר ביצוע "התאמות"?



חשבתם כי רק פוליטיקאים כמו ראשי-הממשלה או נשיאי-המדינה, מתחמקים מחקירות, משפט אמת ועונש כחוק, תוך ניצול נואל של מעמדם ותפקידם, שמאפשר ביצוע "התאמות"?

להלן תקציר מהניסיון האישי-משפחתי שלי, שהעמיד נגדי את כל מערכות המשפט ונוספות על רגליהן האחוריות, לאחר שחשפתי עובדות המחשידות בפלילים: שופטים ומנהליהם, משפטנים ושותפיהם, שוטרים ועובדות-רווחה בנוסף לעובדי ציבור נוספים שהופעלו לביצוע "התאמות" בניגוד לאמת ובניגוד לחוק:

בשנת 1993 חזרתי עם משפחתי מארה'ב לישראל, לאחר שרכשתי מכספי האישי את המשק החקלאי של חמותי שייזמה זאת, כדי שאוכל ליישם את תוכניתי לבנית בית-מגורים חדש ונכסים מניבים / בתים להשכרה, שישמשו להכנסה הבסיסית של משפחתי, לעסק-העצמאי שלי ולהכנסה העיקרית שלי לאחר פרישתי לגימלאות. (בנוסף לפרוייקטים בהקמה ושיווק קניונים ומרכזים מסחריים, שניהלתי כשכיר עבור חברות גדולות בארץ).

חמותי לא אהבה את התכנית שלי שכללה מעבר שלה לגור בבית קטן בצמוד לשלנו, אלא רצתה לגור איתנו באותו הבית, כדי לנהל את חיינו ולחנך את ילדינו...! לכן דיברה נגדי והשפיעה על בתה-אשתי להפוך לזוגתו / שותפתו של עו'ד עמיהוד בורוכוב ממושב בית-יהושע, שייצג אותנו בהעברת הבעלות על המשק ובנושא נוסף, תוך שנהג להתפאר בפנינו, כי יש בבעלותו יותר נכסים מאשר לנו, שאותם הוא משיג בעזרת קבוצת משפטנים שעוזרים אחד לשני ברכישתם בזול מאד מכינוסי-נכסים בבתי משפט..., אך כעת הוא מחפש שותף שיבצע עבורו את הרכישות בבתי המשפט, כדי להסוות את מעשיו ואת הבעלות שלו על מספר גדול של בתים ונכסים...!

צילמתי תמונות של האשה עם העו'ד הזה ליד בית-הזיונים שלו ליד כיכר גילבוע בעיר העתיקה של צפת ( העתקי התמונות הועברו לרבנות ובתי המשפט), לאחר שבילו את חג ראש-השנה עם שניים מילדינו ושלשה מילדיו (הוא נשוי עם ארבעה ילדים...!), אך בזמן שצילמתי אותם יושבים במכוניתו, הוא נסע קדימה, פגע בברך שלי והפיל אותי, לאחר מכן הוא ברח מהמקום בלי להושיט לי עזרה או לבדוק את מצבי...!!!

לאחר שהגעתי לבית החולים בצפת, הגשתי תלונה לשוטרים שהוזעקו וראו את הנפיחות בברכי שנגרמה מפגיעת רכבו, אחד השוטרים אמר שהוא יתפס וישפט מיד על מעשיו אלה!

בית הדין הרבני קבע מיד, כי האשה איבדה את כתובתה וכל זכויותיה בכתובה, אך דרשו החלטת פירוק-שיתוף מבית המשפט למשפחה, כדי להשלים את הגרושין.

עו'ד עמיהוד בורוכוב שמשרדו נמצא ברחוב דב הוז 7 בתל אביב, עוסק בעיקר בנושא דיני משפחה בבית המשפט למשפחה ברמת גן, לכן הגיש נגדי באמצעות עובדת משרדו – עו'ד גל אלפרון, שלש תביעות-שווא עבור אשתי בבית המשפט ברמת גן שבו כולם מכירים אותו..., למרות שאנו שייכים לבית המשפט למשפחה בכפר סבא...!

השופט גרשון גרמן החליט לטובתי בתיקים האלה שבהם יוצגתי על ידי עורכי-הדין יוסף גרוס ולילי זיכרמן מנתניה, אך לפני שהגיע לסיכומים בתיקים אלה, ארעו כמה ארועים:

עו'ד עמי בורוכוב ביקר במשרדם של עוה'ד יוסף גרוס ולילי זיכרמן בנתניה... (התבקשתי על ידי עו'ד גרוס לצאת מהמשרד, כדי שעו'ד עמי בורוכוב לא יראה אותי בזמן ביקורו) ותוצאות ביקורו החלו להשפיע לרעה על ייצוגי (לעו'ד יוסף גרוס יש בעלות על נכסים רבים וחברות.....!):

עו'ד לילי זיכרמן החלה פיתאום לשבח את עו'ד של אשתי בבית המשפט למשפחה ולאחר השהיות ארוכות במהלכי המשפט, היא ועו'ד גרוס ביקשו להעביר הטיפול בתיקים שלי אל "המומחים" – עוה'ד צבי קצף ו*צונזר*-חלפון (לעו'ד צבי קצף של בעלות על נכסים רבים ואמר לי שהיו לו קשרים בעבר עם עו'ד עמי בורוכוב ועם השופטת טובה סיוון...!), כדי שהם יסיימו את המשפט במהירות ואוכל שוב לראות ילדיי...!

במקביל העביר עו'ד עמי בורוכוב את הטיפול בתיקים מעו'ד גל אלפרון ממשרדו שניכשלה, אל חברו החשוד כשותפו – עו'ד זרח רוזנבלום מתל-אביב, שהתפרסם בתיקשורת בכך שהתחיל עם אשת יהורם גאון – ארנה, בזמן הייצוג שלה במשפט הגירושין, כדי לשאת אותה לאשה ולשניהם ילדה משותפת...

החלפת שופטים - תרגיל ידוע במערכת המשפט להפיכת העובדות בניגוד לאמת

עו'ד זרח רוזנבלום הגיש מיד תביעת-שווא חדשה נגדי למזונות עבור ילדיי הקטינים, בזמן שיש בתיק בית המשפט תמונות, תכניות ועובדות נוספות המראות כי הקמתי כבר שניים מתוך שמונת הנכסים להשכרה שתיכננתי על אדמת המשק שלי, שסיפקו כבר אז הכנסה שהרבה משפחות במושב שלנו היו שמחות אתה...!

תביעת השווא החדשה הזאת, הגיעה אל השופטת טובה סיוון (שהיתה עורכת דין עד זמן קצר לפני כן בבית המשפט הזה, ביחד עם: עו'ד זרח רוזנבלום, עו'ד עמי בורוכוב, עו'ד צבי קצף, עו'ד *צונזר*-חלפון, עו'ד יוסי מנדלסון ועוד...) ומיד הגשתי בקשה אל סגן-נשיא בית המשפט למשפחה הזה – השופט שנהב, להעביר את התביעה החדשה אל השופט גרשון גרמן, שנמצא כבר בסיום הטיפול בתיקים ובנושא שלי.

סגן נשיא בית המשפט למשפחה ברמת גן-השופט יהודה שנהב, ביצע את הבלתי יאומן:

העביר את שלשת התיקים שהיו בסיום טיפולו של השופט גרמן, לטיפול השופטת החדשה – טובה סיוון , חברתו של עו'ד החדש שהוכנס לתיק – זרח רוזנבלום...!!!

פניתי שוב אל סגן הנשיא-שנהב בהסברים ובקשה לבצע את ההגיוני, ללא הועיל:

החלפת השופטים יצרה תפירת התיק נגדי מהשלב הזה והלאה בשילוב עוה'ד שלי...!

במקביל, משטרת צפת לא-עצרה את עו'ד עמי בורוכוב והחליטו לסגור את התלונה שלי...!

בעיקבות תלונתי למטה הארצי של המשטרה, משטרת צפת קיבלה הוראה לכתוב כתב אישום נגד עו'ד עמי בורוכוב. תיק פלילי זה 743/98 עבר בין שלשה שופטים שזרקו אותו מאחד לשני כמו תפוח-אדמה חם..., עד שהגיע אל השופט שכיב סרחא'אן בבית המשפט – צפת שהתנצל כי עליו לפסוק על פי העובדות והחקירות בתיק נגד עו'ד עמי בורוכוב (בניגוד לדרישות כנופית המשפטנים...), היות והוא לא רוצה לפגוע בשילטון החוק וכו'..., ולכן על פי מצפונו (ממתי מצפונו של שופט מחליף את החוק...!) הוא נאלץ להרשיע את המשפטן / העבריין-עמיהוד בורוכוב, אך במקום להטיל עליו עונש מאסר בפועל ככתוב בחוק על עבירת פגע-וברח שביצע נגדי בכוונת תחילה, השופט סרחא'אן פסק נגדו רק מאסר כל תנאי וקנס סימלי, בלי להעניק לי פיצוי כלשהוא (על פי הוראות כנופית המשפטנים שתיכננה לרושש אותי, כדי למנוע ממני המשך מאבק משפטי יקר וצודק...).

כמה חודשים לאחר מכן, אזרח צפתי שביצע עבירת פגע-וברח נגד הרב הראשי של העיר צפת, הוכנס למאסר בפועל של כעשר שנים...!

עורכי הדין "המומחים" שלי –צבי קצף ו*צונזר*-חלפון מנתניה, שקיבלו הטיפול בתיק שלי מעורכי הדין יוסף גרוס ולילי זיכרמן תמורת הסכם כתוב שראיתי בתיק, שבו יועברו לעו'ד יוסף גרוס 7% מהסכום שיקבלו עוה'ד קצף ושבת לאחר כינוס הבתים שלי... , ניתפסו מרמים אותי מהתחלת הטיפול בתיק, על ידי העלמת מיסמכים שנתתי להם, תיכנון פעולות נגדי בדלתיים-סגורות עם השופטת טובה סיוון ועורכי הדין של אשתי, עד שהגיעו לשיא בהגנה על עו'ד עמי בורוכוב בניגוד לעובדות בתיק שתבעתי אותו על מירמה ועוד...ולמראה ההוכחה למירמה שלהם נגדי, עו'ד *צונזר* אמרה לי במפורש כי:" ...כך נהוג לעשות בין משפטנים..."!!!

לאחר שפיטרתי את עורכי הדין צבי קצף ו*צונזר*, שכרתי את שירותיו של עו'ד נימרוד עובדיה שמנהל תנועה נגד השחיתות בשם :"צדק, צדק תירדוף", כדי שייצג אותי בדיון אחד לפני השופטת טובה סיוון. בסיום הדיון עו'ד נימרוד עובדיה גילה שהשופטת טובה סיוון שינתה בזדון את המילה החשובה ביותר בפרוטוקול, כדי להפוך את תוכן הפרוטוקול נגדי, בזמן שהפרוטוקול היה אמור להיות כמו הדיון המשפטי – חד משמעית לטובתי!

עו'ד נימרוד עובדיה אילץ את השופטת טובה סיוון שברחה מאולם בית המשפט אל משרדה..., לשוב לאולם הדיונים ולשנות את המילה שכתבה במירמה בפרוטוקול נגדי ולחתום את שמה ליד השינוי..., אך זמן קצר אחר כך, הוזמן עו'ד נימרוד עובדיה לדיון בדלתיים סגורות אצל השופטת סיוון עם חבריה – עוה'ד של אשתי...

לאחר הדיון הזה, אמר לי עו'ד נימרוד עובדיה דברים כמו:

... למה השופטת טובה סיוון מדברת כל כך נגדך...?

השופטת טובה סיוון התלוננה נגדי בכותבה בפרוטוקול כי: אני מביא עו'ד אחר לכל דיון...!

כלומר, היא לא יכולה לתכנן מראש עם עו'ד שלי את המהלכים נגדי בדיון לפניה...!

לאחר זמן קצר, עו'ד נימרוד עובדיה אמר לי במפורש כי הוא לא יכול להמשיך לייצג אותי, היות "...שיקחו את הרשיון מיד לכל עו'ד שיפעל נגדם...!

לכן הוא הסכים רק להכין בעילום-שם כמה מהלכים נוספים כמו בקשה לפסילת השופטת ועוד...

---------------------------------------------------------------------- ----------------------

בתביעה פלילית לרשלנות שהגשתי נגד עו'ד / עבריין עמי בורוכוב בבית המשפט המחוזי – נצרת, שהתבססה על הכרעת ופסק הדין של השופט סרחא'אן מצפת הנ'ל, השופט ניסים ממן ניתפס מרמה אותי, לאחר שכתב בהחלטתו לאחר דיון לפניו, כי גם אני וגם הנאשם עלולים להיקנס בסכום של 2000 ש'ח , עקב אי-ביצוע מטלה שהטיל השופט על שני הצדדים וביצע הפסקה מיוחדת בדיון כדי לבצעה, אני ביצעתי את המטלה והשופט ממן קיבל התוצאה, אך עו'ד / העבריין עמי בורוכוב סירב לבצע את המטלה והשופט ממן שאל את עורכי דינו על כך, כדי לקבל תשובה שהוא סירב לעשות זאת...!

כלומר, השופט ניסים ממן החליט להעניש גם אותי בקנס הגבוה, למרות שאני כן ביצעתי את המטלה על פי ההוראות שלו והוא קיבל התוצאה לתיק בית המשפט...!

בדיון לאחר החלטתו זאת, ייצגתי את עצמי והבאתי אתי לבית המשפט ידידה שלבשה בגדים בצבעי שחור-לבן כמו משפטנית...שהפחידה מאד את השופט ממן!

הסברתי במילים עדינות לשופט ניסים ממן את המהלך הנ'ל שבו הוא ניסה לרמות אותי וטענתי שהוא מופעל על ידי כנופית משפטנים שאליה שייך העו'ד / עבריין עמי בורוכוב, שדורשת מכל הגורמים במערכת המשפט, לפעול בניגוד לעובדות וההוכחות, כדי להציל בדרכים לא אמיתיות ולא חוקיות את חברם לכנופיה מעונש כחוק...!

בנוסף לכך, אמרתי לשופט ממן כי הוא ממלא את הוראות כנופית משפטנים זו, כדי למנוע ממני פיצויים על הנזקים העצומים שעו'ד / עבריין זה גרם לי ולמשפחתי בנוסף להטלת קנסות-שווא נגדי ...! סיימתי דבריי באמרי שבניין בית המשפט החדש בנצרת, לא ימשיך לשרת את הישראלים זמן רב, היות שבצורה שהוא שופט, כנראה השפה שתדובר בבית משפט זה תהיה רק ערבית ...

השופט ניסים ממן החל לרעוד ולהזיע במשך דקות ארוכות, לאחר שהפסיק את פעולת הקלדניות של הפרוטוקול באמצע דבריי...!

אחר כך הגיב השופט ממן להאשמתי נגדו כי הוא ממלא הוראות כנופית המשפטנים באמרו:

"...ואתה חושב שתוכל נגדם..." !!!

אהרון ברק דחה בקשותיי לפסלות השופט ממן והשופטת סיוון ועוד..וקנס אותי בקנסות כבדים על בקשותיי , תוך שהתעלם לחלוטין מהעובדות שהצגתי בבקשותיי מתוך ומחוץ לבתי המשפט שהראו חשדות חד משמעיים לפלילים נגד השופטים, המישפטנים ועוד...

המישטרה סגרה והעלימה את תלונותיי עם עובדות ..., מח'ש לא הגיבו בכלל..., כמו גם היועץ המשפטי לממשלה שדחה ללא הסברים את הערר שהגשתי אליו..., עד שקצינת מישטרה בדרגת רב-פקד מהמטה הארצי של המישטרה, הוקלטה אומרת לי בטלפון:

"...ידי המישטרה כבולות..." !!!

בתביעת שווא נוספת שתפרו נגדי (אחת מכמה שבהן יצאתי זכאי), רב פקד שמעון שומרוני – מפקד מישטרת נתניה ומנהלת הרווחה של מועצת חוף השרון – רות אליאסף, ייצגתי את עצמי והבאתי חומר ראיות רב שגרם לתובעת לבקש ממני את ביטול התיק לפני תחילת הדיון...

השופטת טלמור מנתניה, שקיבלה עידכונים במשרדה..., יצאה לאולם הדיונים ושינתה את סדר המשפט כדי לבחון את יכולתי להציג עובדות ולהתמודד נגד האשמות השווא נגדי, כשהחליטה שאני יבצע חקירת מנהלת הרווחה-רות אליאסף תחילה.

מנהלת הרווחה של מועצת חוף השרון – רות אליאסף ניתפסה משקרת ואמרה בתום חקירתה :

" ...צר לי ! צר לי !"

השופטת טלמור החליטה בניגוד לרצוני, כי כדי להמשיך בחקירת מפקד המישטרה, יהיה עלי לקבל עו'ד שהיא תמנה מהסנגוריה הציבורית לייצג אותי " היות ואינני בקיא בסדרי המשפט..." וסגרה את התיק...! כלומר, מינוי עו'ד שירמה בהתאם להוראות שלה...!

---------------------------------------------------------------------- ----------------------------------

כל הפעילויות שנמשכו שנים ארוכות שבמהלכן הפעילו נגדי עוד פעולות נוראיות שכללו ניתוק מוחלט מילדיי שהיו קטינים....., ניתוק מביתי שבו גם מקור פרנסתי העיקרי, עיקולים של חשבון הבנק, חקירות במישטרה על תלונות-שווא של אשתי ואמה ועוד...

הביאו אותי למסקנה כי כנופית המשפטנים שאליה שייך עו'ד עמי בורוכוב, פועלת ומפעילה את כל מערכות המשפט ונוספות כפשע מאורגן, היות והם מגינים על חברם העו'ד העבריין בניגוד לחוק ולעובדות, משום שהם שייכים לאותה קבוצת משפטנים שעליה התפאר בפנינו עו'ד בורוכוב בזמן שייצג אותנו, שמארגנת מראש כינוסי-נכסים בבתי המשפט, כדי לרכוש לעצמם ושותפיהם נכסים רבים במחירים זולים מאד (עושק, מירמה, גניבה ועוד עבירות נילוות...), לאחר מכן הם מגינים אחד על השני כדי שסוד הפעילות שלהם לא יתגלה לציבור במקרה שחבר הכנופיה יורשע ויענש כחוק, מכיוון שלא קיבל את עזרתם הלא חוקית...!

בעקבות מסקנתי הנ'ל, הפעלתי בילוש נוסף בהתאם ליידע שלי מתחום הנדל'ן וגיליתי עובדות מתיקי בתי משפט, תיקי מס שבח, תיקי המינהל ועוד...שמראות במפורש איך פועלים חברי כנופית המשפטנים שאליה שייך עו'ד / עבריין עמי בורוכוב, בתוך ומחוץ לבתי המשפט, תוך פעילות והפעלת כל מערכות המשפט ונוספות לביצוע "התאמות" לטובתם האישית, כדי להחלץ ממשפט ועונש לאחר שניתפסו עם עובדות המחשידות אותם בפלילים....!

הם משתמשים בצורה נואלת גם בחוק 8-ב' לדיני משפחה, המתיר לעובדי ציבור לרמות, לשקר ואפילו לפעול באלימות, כדי להשיג את טובת הילדים....! בנוסף להרבה תרגילים לא-אמיתיים ולא-חוקיים שמבצעים להגנתם שופטים ומנהליהם, משפטנים, שוטרים ועובדי ציבור נוספים אשר כשכירי המערכת הם נדרשים למלא הוראות מנהליהם....!



בין העובדות שהצגתי לכל מערכת המשפט, היו רשימת הנכסים הרבים בבעלות :

אהרון ברק וב'ב (18 בתים...!) , עו'ד / עבריין עמי בורוכוב, השופטת טובה סיוון, עו'ד חשוד – זרח רוזנבלום , בנוסף למיסמכים מתיקי בתי משפט עם תמונות ועובדות אחרות, ביחד עם הוכחות שכוללות חוות דעת של משפטנים, שמאי מקרקעין ועוד...המראים איך עו'ד עבריין – עמי בורוכוב ואשתי, עשקו את הזוג המתגרש – דונטי מכפר יונה, בדרכים הבאות:



עו'ד / עבריין עמי בורוכוב התמנה לכונס הנכס (המוכר) מטעם בית המשפט וביחד עם אשתי הם כתבו – הסכם מכר- שבו חמותי הזקנה מופיעה כרוכשת הבית של הזוג דונטי, אך בבית המשפט הופיעה בתה-אשתי עם יפוי-כח מאמה "הרוכשת"..., כדי שאשתי תירכוש עבור עו'ד בורוכוב ועבורה את הבית במחיר שהם החליטו עליו מראש...!



השופטים בתיקי בתי המשפט ראו מראש כי עו'ד / עבריין עמי בורוכוב הגיש לבית המשפט רק חשבון סופי ללא פירוט של כל החיובים והמהלכים החשבונאים שגרמו

לבני הזוג דונטי לקבל סכום זעום עבור ביתם, ללא אפשרות לדבר בבית המשפט...!

למרות זאת, השופטים אישרו את העושק שביצעו עו'ד עמי בורוכוב ואשתי בכינוס-נכס זה, שבו למעשה עו'ד / עבריין עמי בורוכוב היה גם הקונה של הנכס באמצעות אשתי שהשתמשה בשם אמה כ"רוכשת הבית"... וגם המוכר של הנכס ככונס הנכס מטעם בית המשפט...:

הוא קבע שהוא יזכה לרכוש את הנכס בכינוס וכמה הוא ישלם עבורו...!!!

---------------------------------------------------------------------- ----------------------



להלן רשימה קצרה של בכירים וגופים במערכות המשפט ונוספות שקיבלו את תלונותיי ותלונות מר ריימונד דונטי עם העובדות שכללו גם תמונות של אשתי ועו'ד עמי בורוכוב ליד הבית שנירכש בכינוס הנכס הזה, כאשר הפועלים שלהם משפצים הבית ..., אך התעלמו מתלונותינו ממניעים זרים ו/או עקב הוראות כנופית המשפטנים:



מישטרת נתניה, מישטרת ההונאה בבת-ים, מישטרת המחוז ומישטרת המרחב, מפקד המישטרה וקצינים בכירים במטה הארצי של המישטרה בירושלים..



אהרון ברק, היועץ המישפטי לממשלה אז – רובינשטיין, שרי המישפטים שכללו גם את מאיר שיטרית שהבטיח בכתב לפעול נגד על משפטן או שופט שאציג נגדו עובדות, אך לא קיים את הבטחתו....!



פרקליטת המדינה אז – עדנה ארבל, מבקר המדינה, מנהל בתי המשפט ועוד בכירי מערכת המשפט , לישכת עורכי הדין שסירבה להשעות העו'ד שהורשע בעבירה שיש עימה קלון....!



ראשי הממשלה, שרים וחברי כנסת, חברי וועדות בכנסת כמו וועדת חוק, חוקה ומשפט ועוד...



העיתונים הגדולים ואמצעי המדיה העיקריים במדינה, סירבו לפרסם עובדות כלשהן ! עיתון מנתניה שפירסם תמונה של עו'ד / עבריין עמי בורוכוב ותיאר את המשפט בצפת עם ההרשעה בפלילים של העו'ד, קיבל איומים וסירב לפרסם כתבות עם עובדות נוספות שביקשתי לפרסם בו.



רק אתרי אינטרנט בודדים פירסמו את מרבית העובדות בכתבותיי, לאחר ששלחתי אל עורכי האתרים מיסמכים עם עובדות לגיבוי דבריי בכתבות. (חלקם קיבלו איומים והסירו חלק מהכתבות או מצנזרים שמות ...).

---------------------------------------------------------------------- ------------------------------



עובדות והוכחות נוספות נגד השופטת טובה סיוון להוכחת דבריי הכתובים למעלה:



ככתוב למעלה, השופטת טובה סיוון שהוכנסה לטיפול בתיקים שלי בבית המשפט למשפחה ברמת גן, על ידי החבר שלה מחוץ לבית המשפט - עו'ד חשוד זרח רוזנבלום, שהוכנס לייצוג אשתי בתיקים לאחר כישלונה של עו'ד גל אלפרון - עובדת משרדו של עו'ד / עבריין עמי בורוכוב , היא הוכנסה לטיפול בתיקים שלי במהלך של החלפת-שופטים שיקרית ומגמתית שאישר סגן נשיא בית המשפט הזה - השופט יהודה שנהב, בניגוד לדרישתי להעברת התביעה החדשה אל השופט גרשון גרמן, שטיפל כבר בתיקים שלי והגיע כבר לשלב הסיכומים...!



בנוסף למהלך הלא-אמיתי הזה ובנוסף למהלכים שמתוארים למעלה, בהם השופטת טובה סיוון נהגה להוציא את בעלי הדין (אותי ואשתי) מאולם הדיון, כדי להשאר עם עוה'ד שלי (במיוחד עשתה זאת עם עוה'ד צבי קצף ו*צונזר*-חלפון שבגדו בי...!), ולהחליט על מהלכים נגדי בהמשך הדיונים לפניה..,

ביצעה השופטת סיוון מהלך שבסופו היא התגלתה כשותפה במהלך מירמה נגדי,כדילקמן:



השופטת טובה סיוון החליטה על מינוי מגשר לתיק בשם עו'ד יוסי מנדלסון שאותו היא כינתה כחבר ותיק שלה, מנוסה ומומלץ מאד למציאת פיתרון לסיום מהיר של התיק...



היות ואשתי לא רצתה להשתתף בפיתרון המוצע עם המגשר של השופטת סיוון - עו'ד יוסי מנדלסון,

הנושא ירד מהפרק, אך לאחר כשנה פיתאום הגישה חמותי תביעה חדשה לתיק, שבה הגישה תביעה שיקרית חדשה נגד בתה-אשתי ונגדי, על שרימינו אותה בהעברת הבעלות של המשק החקלאי אלינו וכו'...

אך מתוך כל עוה'ד במדינת ישראל, המייצג של חמותי בתביעה חדשה זאת היה עו'ד יוסי מנדלסון

שאותו מינתה כבר השופטת טובה סיוון למגשר בתיקים שלי...!



השופטת טובה סיוון קיבלה את התביעה החדשה והתחילה לטפל בה, ללא הערה אחת לגבי המינוי הקודם שביצעה בכתב באותו תיק של עו'ד מנדלסון (החבר שלה על פי דבריה...) להיות מגשר...!

כמובן שהשופטת סיוון לא-פסלה את עצמה בעיקבות מהלך זה ובכך הוכיחה כי היא חשודה חד-משמעית בתפירת התביעה החדשה נגדי ביחד עם עוה'ד של שני הצדדים...!



כנראה את תפירת התיק החדש נגדי ביצעה השופטת טובה סיוון בעזרת יעוץ שקיבלה מהנומרלוגית

מירי פלד, היות וגם אהרון ברק לא פסל אותה גם לאחר הצגת העובדה הזאת... וגם השופטת יהודית שטופמן שטיפלה בבית המשפט המחוזי - תל אביב בתלונתי נגד השופטת סיוון, לא החליטה נגדה וגערה בי על דרישתי שכל דבריי בבית המשפט ירשמו בפרוטוקול בצעקה :

"...הדברים שנירשמים בפרוטוקול הם עבורי בלבד....."!



אך השופטת יהודית שטופמן "שכחה" לפסול עצמה מטיפול בתביעתי זו נגד השופטת טובה סיוון, היות ושתיהן ניצפו כעובדות-אלילים כשניכנסו אל הנומרולוגית - מירי פלד, לקבל יעוץ

איך לשפוט ולהחליט בבית המשפט על עתיד ילדינו ועתידנו ...!

---------------------------------------------------------------------- ---------------------------------



הקשר הישיר בין דברי עו'ד בורוכוב הנ'ל על קבוצת משפטנים שמארגנת מראש את תוצאות כינוסי נכסים בבתי המשפט לרכישת בתים רבים במחירים זולים, לבין הכנסתה לתיק של השופטת טובה סיוון בהחלפת-שופטים שביצע עו'ד זרח רוזנבלום שהוכנס לתיק על ידי עו'ד בורוכוב, כדי שהשופטת סיוון תהפוך את היוצרות וההחלטות של השופט גרמן בתיק:



בבדיקת תיק מס-שבח של השופטת טובה סיוון, גיליתי שהיא עם בעלה-יצחק, רשומים כבעלים ישירים של ארבעה נכסים (קראו הכתבה על 18 הבתים של אהרון ברק באתר - "נקים", לקבלת רשימת הנכסים וכתובותיהם, בנוסף לרשימת הנכסים של עוה'ד עמי בורוכוב וזרח רוזנבלום...!)



אך לא רק לעצמה ולכל עוה'ד והשופטים הנזכרים בכתבה החשודים כשותפיה, חשודה השופטת טובה סיוון ברכ
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של נקים: ההונאה הגדולה של בכירי מערכת המשפט מסביב לגירושים של יהודים?!

אורח









הודעהפורסם: ראשון 12.10.08 23:29    נושא ההודעה: Tova Sivan

עובדות והוכחות נוספות נגד השופטת טובה סיוון להוכחת דבריי הכתובים למעלה:



ככתוב למעלה, השופטת טובה סיוון שהוכנסה לטיפול בתיקים שלי בבית המשפט למשפחה ברמת גן, על ידי החבר שלה מחוץ לבית המשפט - עו'ד חשוד זרח רוזנבלום, שהוכנס לייצוג אשתי בתיקים לאחר כישלונה של עו'ד גל אלפרון - עובדת משרדו של עו'ד / עבריין עמי בורוכוב , היא הוכנסה לטיפול בתיקים שלי במהלך של החלפת-שופטים שיקרית ומגמתית שאישר סגן נשיא בית המשפט הזה - השופט יהודה שנהב, בניגוד לדרישתי להעברת התביעה החדשה אל השופט גרשון גרמן, שטיפל כבר בתיקים שלי והגיע כבר לשלב הסיכומים...!



בנוסף למהלך הלא-אמיתי הזה ובנוסף למהלכים שמתוארים למעלה, בהם השופטת טובה סיוון נהגה להוציא את בעלי הדין (אותי ואשתי) מאולם הדיון, כדי להשאר עם עוה'ד שלי (במיוחד עשתה זאת עם עוה'ד צבי קצף ו*צונזר*-חלפון שבגדו בי...!), ולהחליט על מהלכים נגדי בהמשך הדיונים לפניה..,

ביצעה השופטת סיוון מהלך שבסופו היא התגלתה כשותפה במהלך מירמה נגדי,כדילקמן:



השופטת טובה סיוון החליטה על מינוי מגשר לתיק בשם עו'ד יוסי מנדלסון שאותו היא כינתה כחבר ותיק שלה, מנוסה ומומלץ מאד למציאת פיתרון לסיום מהיר של התיק...



היות ואשתי לא רצתה להשתתף בפיתרון המוצע עם המגשר של השופטת סיוון - עו'ד יוסי מנדלסון,

הנושא ירד מהפרק, אך לאחר כשנה פיתאום הגישה חמותי תביעה חדשה לתיק, שבה הגישה תביעה שיקרית חדשה נגד בתה-אשתי ונגדי, על שרימינו אותה בהעברת הבעלות של המשק החקלאי אלינו וכו'...

אך מתוך כל עוה'ד במדינת ישראל, המייצג של חמותי בתביעה חדשה זאת היה עו'ד יוסי מנדלסון

שאותו מינתה כבר השופטת טובה סיוון למגשר בתיקים שלי...!



השופטת טובה סיוון קיבלה את התביעה החדשה והתחילה לטפל בה, ללא הערה אחת לגבי המינוי הקודם שביצעה בכתב באותו תיק של עו'ד מנדלסון (החבר שלה על פי דבריה...) להיות מגשר...!

כמובן שהשופטת סיוון לא-פסלה את עצמה בעיקבות מהלך זה ובכך הוכיחה כי היא חשודה חד-משמעית בתפירת התביעה החדשה נגדי ביחד עם עוה'ד של שני הצדדים...!



כנראה את תפירת התיק החדש נגדי ביצעה השופטת טובה סיוון בעזרת יעוץ שקיבלה מהנומרלוגית

מירי פלד, היות וגם אהרון ברק לא פסל אותה גם לאחר הצגת העובדה הזאת... וגם השופטת יהודית שטופמן שטיפלה בבית המשפט המחוזי - תל אביב בתלונתי נגד השופטת סיוון, לא החליטה נגדה וגערה בי על דרישתי שכל דבריי בבית המשפט ירשמו בפרוטוקול בצעקה :

"...הדברים שנירשמים בפרוטוקול הם עבורי בלבד....."!



אך השופטת יהודית שטופמן "שכחה" לפסול עצמה מטיפול בתביעתי זו נגד השופטת טובה סיוון, היות ושתיהן ניצפו כעובדות-אלילים כשניכנסו אל הנומרולוגית - מירי פלד, לקבל יעוץ

איך לשפוט ולהחליט בבית המשפט על עתיד ילדינו ועתידנו ...!

---------------------------------------------------------------------- ---------------------------------



הקשר הישיר בין דברי עו'ד בורוכוב הנ'ל על קבוצת משפטנים שמארגנת מראש את תוצאות כינוסי נכסים בבתי המשפט לרכישת בתים רבים במחירים זולים, לבין הכנסתה לתיק של השופטת טובה סיוון בהחלפת-שופטים שביצע עו'ד זרח רוזנבלום שהוכנס לתיק על ידי עו'ד בורוכוב, כדי שהשופטת סיוון תהפוך את היוצרות וההחלטות של השופט גרמן בתיק:



בבדיקת תיק מס-שבח של השופטת טובה סיוון, גיליתי שהיא עם בעלה-יצחק, רשומים כבעלים ישירים של ארבעה נכסים (קראו הכתבה על 18 הבתים של אהרון ברק באתר - "נקים", לקבלת רשימת הנכסים וכתובותיהם, בנוסף לרשימת הנכסים של עוה'ד עמי בורוכוב וזרח רוזנבלום...!)



אך לא רק לעצמה ולכל עוה'ד והשופטים הנזכרים בכתבה החשודים כשותפיה, חשודה השופטת טובה סיוון ברכישת בתים רבים לאחר אירגון מראש של תוצאות כינוס נכסים בבתי המשפט. בתחקיר שבוצע על ידי כתב של העיתון "ידיעות אחרונות" חשדותיי עם העובדות הנ'ל, קיבלו חיזוק עובדתי שכולל החלטה של נשיא ביהמ'ש העליון לשעבר - אהרון ברק:



בתחקיר זה נכתב שנימצאו שתי תלונות מוצדקות נגד השופטת טובה סיוון שנינזפה בגללן על ידי נשיא בית המשפט העליון - אהרון ברק.



בתלונה הראשונה נימצא כי השופטת טובה סיוון מינתה באופן שיטתי את עו'ד דידי רוטשילד ככונס נכסים של בתים בתיקים שהיו בטיפולה...., אך מסתבר כי עו'ד זה הוא בעלה של השופטת חנה רוטשילד שעובדת עם השופטת סיוון בבית המשפט למשפחה בר'ג...!



בתלונה השניה שנמצאה מוצדקת נגד השופטת טובה סיוון, היא מינתה כמה פעמים עורכת דין שייצגה אותה בעבר, להיות מנהלת עיזבון ומגשרת בתיקים שהיו בטיפולה, כמו גם באותה תלונה

נמצא מוצדק כי השופטת טובה סיוון מינתה את בעלה של שופטת אחרת באותו בית משפט, ככונס נכסים בתיקים שהיו בטיפולה...!!!



השאלה המיידית היא: איזה מניעים זרים יש לשופטת טובה סיוון בהחלטותיה נגדי, היות והיא כנראה נהנתה מעזרה / שותפות של עוה'ד בתיק שלי החברים בכנופית המשפטנים: עו'ד זרח רוזנבלום, עו'ד יוסי מנדלסון, עו'ד עבריין-עמי בורוכוב, עו'ד יוסף גרוס מנתניה, עו'ד צבי קצף

ועוד משפטנים ושותפיהם שגיליתי בשלבים שונים של מאבקי נגדם בכל מערכת המשפט...?!



לכן, אין ספק כי החשדות הפלילים נגד כנופית המשפטנים הנ'ל שגיליתי הם אמיתיים ועלינו לקחת את המושכות לידינו כדי להעניש את כל המעורבים כחוק, היות וכל משפטן במערכת פועל להגנת חבריו החשודים חד-משמעית בפלילים, כמו גם מפעילים את כל מערכות המדינה בשקר ומירמה על ידי אילוץ שכירי המערכות לבצע "התאמות", כדי לחלץ חבריהם החשודים ממשפט ועונש...!



הפיתרון המוצע לקבלת תגובה מיידית מבוסס על מוטיב המוות, בעקבות החרדה שנוצרה אצל משפטנים רבים, עם רציחתם של השופט אזר ועו'ד חכם, (לא מדובר על רציחות נוספות חו'ח):



יש לבצע משפטים ציבוריים, בהם אזרחים (לא משפטנים או עובדי מדינה) ימלאו את תפקידי

השופטים, הנאשמים, הסנגורים, התובעים וכו'....., כדי שכל אמצעי המדיה יוזמנו לסקור ולשדר את מהלך המשפטים בכל הארץ ובעולם, בהם לא תהיה השהיה וינתנו מיד פסקי-דין על פי החוק, כפי שהציבור באמת רוצה לשמוע ולראות...!



לדוגמא: אזרח ימלא את תפקידו של הנאשם - אהרון ברק במשפט-ציבורי כזה שיכול להתקיים באוניברסיטה או מקום דומה. האזרחים שימלאו את תפקידי השופטים ימצאו את העובדות שהוצגו נגדו מוצדקות ויטילו עליו לדוגמה - מאסר בפועל של עשר שנים בכלא...!



התהודה והחשיפה שיקבל אהרון ברק בעקבות הפרטים של התביעה ופסק הדין נגדו, יצרו

זעם עצום אצל הניפגעים ממנו שרובם לא הבינו שהוא פגע בהם בעיסקאות סיבוביות להסתרת מעורבותו...וגם זעם של ההמון שלמד איזה מערכת משפט הוא ייצר וניהל למדינה...!



אהרון ברק לא יוכל להמשיך לחיות במדינה בעקבות המשפט הציבורי הזה, או לחשוש לחייו עד יומו האחרון במדינה...(מוטיב המוות).

כך יש לבצע משפטים ציבוריים נגד כל החשודים במדינה שנמצאים מעל לחוק...!



לסיכום:



מדובר בכנופית משפטנים ושותפיהם שאירגנו-מראש לעצמם או לשותפיהם רכישת מאות בתים במחירים זולים מאד-מאד בבתי המשפט, תוך קבלת תמיכת שופטים ומשפטנים שמעורבים בתהליכי הכינוס נכסים בבתי המשפט...!



משפטנים אלה ושותפיהם מסתירים היטב את המידע על הנכסים הרבים שרכשו לעצמם או פיזרו אותם בין בני משפחתם או שותפיהם, על ידי הסתרתם בתיקי בתי משפט או תיקי מס-שבח שניתן לעיין בהם רק לאחר קבלת צו בית משפט, או רישומים תחת חברות אחזקה, חברות תל-חי, שמות ילדיהם וכו'..., בטאבו ובמינהל מקרקעי ישראל .



לאחר מכן, חברי הכנופיה הזאת ו/או שותפיהם, מקבלים חיפוי לא אמיתי ולא חוקי בכל מערכות המשפט ונוספות במדינה, כדי ששכירי מערכות המדינה ימלאו הוראות מנהליהם לביצוע "התאמות" שיאפשרו לחשודים בפלילים האלה, לחמוק מחקירות ו/או משפט אמת ו/או עונש כחוק..., כל זאת תוך רמיסת אזרחים וילדים חפים מפשע, הריסת משפחות ועוד הרבה עבירות שהם לא נענשים עליהם : הם מעל לחוק במדמנת היהודים!





אם לכל המתואר למעלה קוראים דמוקרטיה, בזמן שאותי ניתקו בזדון מילדיי, ביתי ועיסוקי העיקרי, זרקו אותי לרחוב ואני שבתי לארה'ב כדי למנוע מכנופית המשפטנים לכלוא או לאשפז אותי בכפיה...! אני מצטער שהייתי בין הטנקיסטים שהצילו את המדינה במלחמת יום הכיפורים ואחריה עבדתי קשה מאד בניהול היחידה המרכזית ששיקמה את חיל השיריון ויחידות נוספות של צה'ל...!



אין הצדקה להמשך קיום מדינה ליהודים אם מעשי בכיריה ומנהליה דומים למעשי צוררי העם היהודי בגולה...!





יוסף אגמון
חזרה למעלה

צריך לברוח מכאן
אורח








הודעהפורסם: שני 20.10.08 17:42    נושא ההודעה: אין להם בושה !

או לקחת את החוק לידיים או לברוח מכאן!
מערכת המשפט לא תעזור נגד המושחתים הללו...!
חזרה למעלה

אנחנו עם מטומטם !
אורח








הודעהפורסם: רביעי 29.10.08 22:41    נושא ההודעה: אנחנו עם מטומטם שקובר את עצמו במדינתו שמתרסקת לרסיסים

נתי ד.
חזרה למעלה

למחות נגד תפירת התיק לשר רמון בתמורה לטיוח פרשיות השחיתות של אולמרט ומחדלי המלחמה

משפט-עם לכולם !
אורח








הודעהפורסם: שבת 01.11.08 19:45    נושא ההודעה: מערכת המשפט מושחתת ומחפה עליהם במירמה

UT
חזרה למעלה

השוטר דנינו
אורח








הודעהפורסם: שלישי 18.11.08 21:23    נושא ההודעה: דנינו שדורש כתב אישום נגד קצב אמר: עיקר השחיתות במדינה מתחום הנדל'ן !

Evil or Very Mad
חזרה למעלה

השוטר דנינו
אורח








הודעהפורסם: שלישי 18.11.08 21:29    נושא ההודעה: דנינו שדורש כתב אישום נגד קצב אמר: עיקר השחיתות במדינה מתחום הנדל'ן !

UT Evil or Very Mad
חזרה למעלה

פניה למבקר,כונסי נכסים והתעשרות שופטים ומקורבים על חשבון המתגרשים

השוטר דנינו
אורח








הודעהפורסם: שלישי 18.11.08 21:30    נושא ההודעה: דנינו שדורש כתב אישום נגד קצב אמר: עיקר השחיתות במדינה מתחום הנדל'ן !

Crying or Very sad Evil or Very Mad UT
חזרה למעלה

המדינה בדרך לאבדון
אורח








הודעהפורסם: ראשון 23.11.08 7:56    נושא ההודעה: מדינה מסריחה!

UT
חזרה למעלה

עבריינית עם רשיון
אורח








הודעהפורסם: רביעי 26.11.08 4:41    נושא ההודעה: עבריינית שנימצאת מעל לחוק

Evil or Very Mad
חזרה למעלה

לחץ כאן לפורום החדש על המחדלים המשפטים בחקירת רצח רבין

מזועזע
אורח








הודעהפורסם: שבת 29.11.08 4:59    נושא ההודעה: מקום השופטת הזאת ושותפיה בכלא או על עמוד התליה במרכז העיר...

מערכת המשפט - מקור הבעיה
חזרה למעלה

ישעיהו
אורח








הודעהפורסם: שישי 05.12.08 23:18    נושא ההודעה: ....מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו

UT Crying or Very sad
חזרה למעלה

הגפרור
אורח








הודעהפורסם: שלישי 20.01.09 6:54    נושא ההודעה: סיוון משחקת באש...

Evil or Very Mad
חזרה למעלה

מצעד האיוולת: ב-6.9.06 שופטים הנתבעים בהליך אזרחי בבג"ץ דוחים בעצמם עתירה להכשיר את מינוי ביניש

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופש הביטוי לנושאים שונים כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group