לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
עדות אישית, על התערבות המשטרה למנוע את הכנס על רצח רבין בכפר רזיאל  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> רצח רבין,המחדלים המשפטיים בפרשת חקירת רצח יצחק רבין



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
מייל של חיים י. רבינוביץ
אורח








הודעהפורסם: שבת 22.11.08 18:05    נושא ההודעה: עדות אישית, על התערבות המשטרה למנוע את הכנס על רצח רבין בכפר רזיאל

לכבוד
אחי ורעי
היהודים בארץ ישראל

קראו, הגיבו והפיצו לאחרים.


הנדון: ערב עיון - רבין ז"ל - מורשתו והירצחו


רצח רבין ז"ל, גרם לנזק אדיר למדינת ישראל. מלבד האובדן האישי, הוא היה המנהיג השפוי ביותר בשמאל הישראלי. הרצח גרם לשסע עצום בלכידות החברתית בישראל.

כאשר רבין נתמנה לרמטכ"ל, הייתי אני צוער בקורס קציני חי"ר, והפלוגה שלנו היה משמר הכבוד בעת שקיבל את נס הרמטכ"ל. רבין ז"ל אישית, נתן לי את דרגת הקצונה.
כך שיש לי יחס אישי חם אל מר רבין ולאחר הסכמי אוסלו החלפתי עימו מכתבים, שהעיתונות סרבה לפרסם.

לי אישית אין ספק, אילולא נרצח רבין, הוא היה חוזר בו, מהסכמי אוסלו, לאחר כל ההפרות ע"י ערפאת. חיזוק לעמדתי זאת, קבלתי מבוגי יעלון בספרו החדש ומדברי עייזר וייצמן לחברי חוג הפרופסורים: "פרס נותן גז ורבין נותן ברקס" לתהליך מול עראפת.

אני מבכה את הרצחו באמת ומעומק הלב, כיוון שמותו הביא את המשך אסון אוסלו שבגינו נרצחו עד כה כ- 1,500 יהודים, ועוד רבים יירצחו בעתיד, כתוצאה מהבאתם ארצה מטוניס, של 60,000 רוצחים וחימושם בנשק, על ידי ממשלת ישראל.

מעולם לא באו ימי אושר לשמאל הישראלי, כימי פסטיבל רצח רבין ז"ל. החל מיום הזכרון העברי, עבור ליום הזכרון הנוצרי וכלה ביום הזכרון המוסלמי. בימי פסטיבל אלה, התקשורת השמאלנית, לא יכולה להסתיר את שביעות הרצון העצמית שלה.
מלכתחילה, היה ברור לי, כי רצח רבין לא נחקר כהלכה, מהסיבה הפשוטה, שכל החקירה בוצעה ע"י החשוד העיקרי שהוא "השב"כ".

השב"כ חשוד לפחות בשתי עבירות:
1. במחדל- שלא הגן על רבין.
2. במעשה האקטיבי-שאבישי רביב סוכן השב"כ, הוא שהסית את יגאל עמיר.

לי אישית, אין ספק שיגאל עמיר אכן ירה על רבין והוא בחזקת הרוצח, אלא, אם יתגלה מעבר לכל ספק סביר, שגם משהו אחר ירה בראש הממשלה.

אבל בליבי התעוררו שאלות רבות, ללא מענה, כגון:

1. יגאל עמיר ירה 3 יריות. מדוע אנשי השב"כ לא חיסלו מייד את יגאל עמיר, אחרי כדור ראשון?
2. המרחק בין כיכר רבין לבית החולים איכילוב. הוא כ- 800 מטרים, מרחק זה ניתן לעבור בהליכה במשך 8 דקות, עם רכב רגיל במשך 2 דקות, עם פנס מהבהב במשך דקה אחת. כיצד יתכן שהנסיעה עם פצוע אנוש נמשכה לפחות 22 דקות?
3. כיצד יתכן שרבין ז"ל הובא לחדר הטראומה, מבלי שהודיעו והכינו, את בית החולים לקבלת ראש הממשלה? מי אחראי למחדל זה? ומי נענש על כך ?


4. אחת הנקודות המהותיות - ועדת שמגר קבעה את השעה בה נורה הכדור הקטלני כ- 21:47 או 21:48 כארבע עד חמש דקות לפני ההגעה לבית החולים-21:52 זאת בעוד שיגאל עמיר היה כבר עצור בשעה 21:30 כעולה מדו"ח המעצר המשטרתי וכן מצילום תקריב של שעון יד על זרועו של שוטר הלופת את יגאל עמיר מיד לאחר תפיסתו.
5. בנוסף קבעה ועדת שמגר כי רבין הגיע לבית החולים עם נהגו דמתי . הדבר עומד בסתירה לתיעוד הרפואי שם מצויין במפורש שרבין הגיע לבית החולים בניידת טיפול נמרץ (נט"ן) כשהוא מונשם במכשיר "טובוס".
6. כיצד ניתן להסביר, שקיימים צילומים ומסמכים שרבין ז"ל נורה מלפנים ולא מאחור ?
7. כיצד יתכן שאף אחד בשב"כ, לא נתן את הדין על הרצח ואיש לא ישב בכלא?
8. יש עוד כ- 50 שאלות, ללא תשובה הגיונית, ותמיהות ללא הסבר אנטליגנטי.

לתומי חשבתי, שלכל השאלות והתמיהות, יש אולי תשובות והסברים מניחים את הדעת, אם הרצח אכן יחקר כהלכה.

השנה במלאת 13 שנה לרצח, החלטנו ללבן את הבעיות, ע"י סימפוזיון, שבו יציגו את עמדותיהם, בין השאר:

פרופ' זריצקי
ד"ר אורי מילשטיין
ד"ר יצחק קליין

בקשנו גם להציג את ה"היפכא מסתברא".
פנינו אל מרכז מורשת רבין, לשלוח את אנשיו, להציג עמדה הפוכה או לתקן את העובדות הידועות לנו. מרכז רבין סירב לשלוח אנשים!!! פנינו גם לאישי שמאל נוספים, ביניהם: ד"ר אפרים סנה, פרופ' גיחון, ח"כ בן ישראל, ארי שביט, מר חיים אסא ועוד...
מתגובתם הבנו שהם אינם מוכנים לשתף פעולה, אלא אם כן, תנתן לאנשיהם המונופול על הצגת העמדות.

לא נותרה לנו הברירה, אלא ליזום ערב, שבו תוצג רק עמדתם של פרופ' זריצקי, ד"ר מילשטיין, ד"ר קליין ואחרים.

ביום 8.10.08 שכרנו את האודיטוריום בכפר הנוער ע"ש דוד רזיאל בהרצליה, לערב עיון שנקבע ליום 2.11.08. ביום 23.10.08 שלמנו את מלא דמי השכירות. שלחנו הזמנות לערב עיון זה לרבבות אנשים.
ביום ה' 30.10.08, קבלנו טלפון מכפר הנוער רזיאל, שהאירוע מבוטל, כיוון שהוא "פוליטי"? בקשנו את ההסברים בכתב, רק ביום ו' בשעה 12:53 בצהריים הגיע מכתב רשמי על הביטול והוא נומק ב:

1. האירוע פוליטי והמוסד הוא חינוכי.
2. הוסתר מכם מידע על תוכנו של הערב.

ביום א' 2.11.08 עניתי בין השאר:

המכתב שלכם כולל כמה עובדות, שניתן להגדירם, כלא מדייקות בלשון המעטה.

האומנם אינכם משכירים את האולם לצרכים פוליטיים?

אני עצמי השתתפתי באירוע פוליטי, שנערך אצלכם ביום 20.8.08. האירוע אורגן ע"י סניף המפד"ל בהרצליה, בהשתתפות ח"כ פרופ' אריה אלדד, ובה הוקרן הסרט התעודי על הישוב חומש, לקראת ובעת ביצוע עקירת תושביו. האם זה אינו ערב פוליטי?

טענתך כאילו הוסתר מכם מידע בקשר לתוכנו של הערב, היא ממש ההפך מהאמת. אני אישית אמרתי לך במה מדובר, וגם גב' קטי כהן עשתה זאת [בשיחה עם גב' רינה]. גב' רותי איזיקוביץ ראתה על שולחנה של רינה ממשרדך, העתק ההזמנה ובו פירוט התוכנית. רינה שלכם אפילו אמרה לרותי, שהתוכנית נראית מעניינת ורותי השיבה: "את מוזמנת לבוא ולהקשיב למרצים".

נראה לנו בוודאות, כי היוזמה לביטול חד צדדי של הערב, לא באה מכם, אלא כנראה מגוף או גורם חיצוני. הציבור הרחב, ודאי זכאי לדעת, מיהו אותו גוף/גורם, שיש לו אינטרס לבטל את ערב העיון על רבין - מורשתו והירצחו.

האם זה היה:

1. השב"כ, שאולי חושש מגילוי כל האמת בפרשת רצח רבין.
2. שמא היתה זאת התקשורת השמאלנית, שמטיפה לחופש דיבור, אבל רק לעצמה.
3. או אולי, היה זה משרד החינוך, בראשות אבירת חופש הביטוי, פרופ' יולי תמיר?
4. אולי מישהו אחר?

רוב המבנים בכפר שלכם, נבנו בתרומות של אנשי מחנה ז'בוטינסקי, האצ"ל ובית"ר, אשר חופש הביטוי היה נר לרגליהם.
אני מצפה שתגלו לציבור, את כל האמת, מי הפעיל עליכם לחץ?


במקביל פנה עו"ד אביעד ויסולי לבית המשפט בהרצליה, בבקשה לצו זמני. בית המשפט החליט שלא להתערב והשאיר את האפשרות לתביעה אזרחית, שאכן תבוא.

הואיל וההזמנות שהופצו היו בחזקת פגז שכבר נורה ואי אפשר להחזירו, בהתאם למס' הפונים היה ברור לנו, שמאות אנשים וודאי יגיע להרצליה. אי לכך, ביקשנו לקבל את פני המגיעים ברחבת החניה זאת, בכדי לא לאכזב אנשים שהגיעו ממרחקים, ליידעם על מה שקרה, ובתקוה שנוכל לקיים שם "כנס מאולתר קצרצר".

בליל האירוע 2.11.08 כבר לפני הגיענו למגרש החניה האמור [שהינו ציבורי!] מצאנו הן ברח' רבי עקיבא והן ברח' רזיאל ובסמוכים להם:

1. עשרות שוטרים במדים.
2. כעשר ניידות משטרה.
3. 4 מכוניות של שוטרים מוסווים לבושים אזרחי.
4. עשרות אנשי יס"מ.
5. צלמים של השב"כ.

זה פשוט מדהים! למשטרת ישראל אין שוטר לשלוח כאשר מתבצעת פריצה לבית או כאשר נגנבת מכונית, אבל, התברר, כי המשטרה היא עתירת כוח אדם, כדי למנוע הרצאה של פרופ' זריצקי ואחרים. במדינה מתוקנת, קיימת המשטרה, כדי לאפשר חופש ביטוי לכל, ואילו אצלנו, היא פועלת באגרסיביות, כדי למנוע מאזרחים את חופש הביטוי.

מימיי הבלשביקים של סטאלין, עד שלטון הטרור בארגנטינה, עוד לא הייתה סתימת פיות שכזאת.

השוטרים הגדילו לעשות, כאשר החרימו ללא סכמות חוקית, את המחשב של פרופ' זריצקי ואת כל ציוד ההקרנה של קטי כהן, אף ללא מתן אישור כלשהו על הציוד שנלקח. אנו מניחים שהציוד נלקח לבדיקת השב"כ וטרם הוחזר. לא נופתע אם המחשב אכן יוחזר ללא החומרים שבו.

מפקד משטרת הרצליה אמר לנו, כי לאור פרופיל האנשים שבמקום, ועל פי מה שהוא מתרשם, אין חשש להפרת הסדר הציבורי. לאור אמירתו בקשנו שיפעיל שיקול דעת ויאפשר קיום הארוע החלופי בלא הפרעה. כאן הוא זע באי נוחות ואמר שאיננו יכול כי קיבל הוראה ממפקד המחוז, ניצב פרנקו, למנוע את קיום ההרצאות המאולתרות. כידוע ניצב פרנקו, כבר פתר את בעיות הפשע המאורגן, כבר חיסל את תאונות הדרכים, כבר שם קץ לאלימות ולפשיעה, כך שיש לו פנאי, לעסוק גם בחיסול חופש הביטוי.

צלמי השב"כ צלמו את האנשים, ואני מקווה שיצאתי פוטוגני בתמונות. אני מאמין שבעוד 50 שנה, כאשר ייפתחו לציבור, תיקי השב"כ, (כמו שנפתחו תיקי השטאזי בגרמניה המזרחית) ומשפחתי תוכל לעיין בתיק שלי, אני מסופק אם נכדיי, אכן ימצאו שהסבא שלהם היה פוטוגני, אבל וודאי יהיו גאים בו, על פעולותיו למען העם והארץ.

כן אחי ורעי, כסדום היינו ולעמורה דמינו.



אם עד לערב זה, לא האמנתי לתיאוריות השונות והמשונות בעניין רצח רבין ז"ל. בערב זה, ליל ה' בחשון תשס"ט 2.11.08, התחלתי להבין שלמשטר הבולשביקי, בארצי האהובה, יש חשש כבד, שתתגלה כל האמת בפרשת רצח רבין.

אם מפקד המחוז בכבודו ובעצמו, עוסק בסתימת פיות, אם אפשר היה להקצות, כל כך הרבה אמצעים וכוח אדם כדי למנוע את חופש הביטוי, כנראה שמישהו שם למעלה מפחד מהאמת וחושש שתתגלה תיבת הפנדורה.

החל מהיום, אני לא דוחה על הסף, שום תאוריה ואפילו הדמיונית ביותר בקשר לרצח ראש הממשלה. מהיום, אם תשמעו שלמשטרת ישראל אין מספיק כוח אדם, כדי להלחם בפשע המאורגן, בגניבות, בפריצות וכו', תדעו שהם עסוקים בדיכוי חופש הביטוי.


תוכניות לעתיד

1. כאשר יענו אותנו כן נרבה וכן נפרוץ. אנו פונים אל כל מי שיכול לארגן אולם ובו לפחות 150 מקומות בכל רחבי הארץ. נא להתקשר לחיים בטל': 03-5615353 ו/או לקטי בטל': 03-5323472 ונעשה מאמץ לקיים ערבי עיון בנושא רבין ז"ל - מורשתו והירצחו.
אנו רוצים לארגן מקסימום ערבי עיון במשך 3 השבועות של פסטיבל רצח רבין.

2. אנו מארגנים תביעה משפטית נגד כפר הנוער דוד רזיאל. נבקש איפוא, מכל האנשים שהגיעו לאירוע ביום 2.11.08 לשלוח למייל שלנו, את הפרטים הבאים:
א. שם
ב. כתובת
ג. עלות הנסיעה להרצליה
ד. מספר השעות מעת שעזבו את ביתם עד לחזרתם ?






בכבוד רב,

חיים יואבי רבינוביץ
מרכז הפעילות באזור המרכז
חזרה למעלה

דיקטטורת ישראל
אורח








הודעהפורסם: שבת 22.11.08 19:53    נושא ההודעה: כדאי לבצע האירוע כמשפט-ציבורי עם נוכחות אמצעי התיקשורת הבינלאומיים...

רצוי לבצע האירוע הבא כמשפט-ציבורי לחשודים - שמעון פרס וכרמי גילון,
שאותם ייצגו אזרחים (לא משפטנים או עובדי ציבור...) וגם השופטים, התובעים והסניגורים יהיו אזרחים כנ'ל...

למשפט הציבורי הזה, כדאי להזמין את התיקשורת הבינלאומית (CNN ו- FOX)
כדי שהמישטרה לא-תבצע הוראות אוטומטית ותגרש את המשתתפים...

העולם כולו יראה איך במדינת ישראל הלא דמוקרטית, מתבצעות פעולות כמו
בדיקטטורה, נגד אנשים שמבקשים חופש דיבור לגילוי האמת...!!!
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> רצח רבין,המחדלים המשפטיים בפרשת חקירת רצח יצחק רבין כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group