לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
פרופ' יחיעם וייץ וחבורתו של מכחישי חלקה של מפא"י בשואה,בנסיון נואל לנקות את קסטנר ודומיו  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> התנהלות הסוכנות היהודית ומפא'י בשואה



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
אורח









הודעהפורסם: שישי 10.10.08 3:42    נושא ההודעה: פרופ' יחיעם וייץ וחבורתו של מכחישי חלקה של מפא"י בשואה,בנסיון נואל לנקות את קסטנר ודומיו



באוגוסט 2005 מדווח עיתון הארץ, המגוייס מזה עשורים רבים בניסיון לטייח פרשת קסטנר, על דיון פומבי כביכול (אשר "במקרה" כלל רק הסטוריונים תמימי דעים לטובת קסטנר) על משפט קסטנר ולקחיו.

פרופ' יחיעם וייץ וחבורתו של מכחישי חלקה של מפא"י בשואה, נתפסו בנסיון נואל לנקות את קסטנר ודומיו מהסוכנות היהודית ומפא"י על עבודתם הנאמנה למען הנאצים בתקופת השואה ולאחריה.
מתוך הכתבה ניתן לקרא: "יחיעם וייץ אמר שבמשפט קסטנר הראשון, מול השופט בנימין הלוי, קסטנר היה רק "פיון" של עורך הדין שמואל תמיר, שמטרתו היתה פוליטית - לנגח את הנהגת היישוב, ובראשה בן-גוריון ושרת. גם השופט הלוי היה "שפוט" של תמיר, אמר וייץ"

זאת דרכה של השמאל המפא"יניקי, ראשית הם מקימים וועדה לבחירת שופטים אשר הרכבה יבטיח למקסימום כי כל שופט אשר יתקבל יהיה שפוט של האידאולוגיה המפ"אינקית, וכאשר בטעות הסתנן לשם שופט שלא היה שפוט שלהם אלא שפוט של האמת אזי הם יכנו אותו "שפוט של תמיר או של פלוני אלמוני"
פרופ' יחיאם וייץ הוא בן לעסקן ואיש הסוכנות היהודית רענן וייץ אשר בוודאי לא יפגע אם נחשוד בו כי מכר את נשמתו למפא"י.

וכי מה לעשות כי קסטנר נתפס משקר בשבועה באופן חד משמעי בנוגע להתערבותו לטובתו של הנאצי קורט בכר בנורנברג, ראה כאן את פרוטקול הדיון שלא משתמע לשני פנים:

http://www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?t=182446

כל שופט המכבד את עצמו היה מגיע למסקנה כי יש לו כאן עסק עם רמאי נוכל אשר משקר לבית המשפט בשבועה להציל את עורו ולטייח את השיתוף פעולה שלו עם הנאצים. העובדה כי קסטנר גם התפאר בכתב בפני שר האוצר של מדינת ישראל כי בזכות התערבותו שוחרר קורט בכר, מצביע על כך כי קסטנר פעל כאן בשליחות של הסוכנות היהודית ובכירי מפא"י כפי שאכן העיד על כך תחילה במשפטו, סביר להניח כי הדבר היה חשוב לשר האוצר של ישראל להדק את הקשרים הכלכליים של מדינת ישראל עם נאצים מסוגו של קורט בכר אשר הפכו למולטי מיליונרים אחרי המלחמה משוד כספם של קורבנות השואה. (מיד אחרי שאמר זאת החליט היועץ המשפטי לממשלה דאז חיים כהן לייצג בעצמו את המדינה ואילץ את קסטנר בחקירה נגדית לחזור בו מקביעתו כי כל מה שעשה עשה בידיעתם והוראתם של ראשי הסוכנות היהודית)

אם הדברים מטה אכן משקפים את דבריו של פרופ' יחיעם וויץ ודומיו, ויש להניח שכן, אזי אותו פרופ' יחיעם וויץ מתגלה כרמאי ונוכל אשר כל ייעודו בחיים הינו לשתף פעולה אחרי מעשה עם הנאצים ועם אלה אשר שיתפו פעולה בפועל עימם. לסיכום הפרופ' המכובד מצטייר כאחד מהשרצים המתועבים אשר השתלטו על השלטון והאקדמיה בישראל בזכות הבגידה המתמשכת שלהם עם הנאצים, הבריטים וכל אויבי ישראל מאז ועד היום.

כאן הכתבה מהארץ לעיונכם, בהזדמנות זו יש לברך על התנהלותו הראויה של דן מרגלית אשר לא נרתע מלהזכיר את האמת לפרופסורים המשוחדים.


עדכון אחרון - 04:11 04/08/05


האם הציל ישראל קסטנר קצינים נאצים מעמוד התלייה?

מאת חגי חיטרון

50 שנה למשפט קסטנר

משמאל לימין: דינה פורת, דן מרגלית, שלמה אהרנסון ויחיעם וייץ. על דוכן הנואמים:דן לאור

תצלום: תומר אפלבאום / באובאו


במלאת כ-50 שנה למשפט קסטנר, התקיים אתמול, במסגרת הקונגרס העולמי ה-14 למדעי היהדות המתארח באוניברסיטה העברית, דיון פומבי על המשפט ההיסטורי ולקחיו. פרופ' דן לאור היה המנחה, והמתדיינים היו הפרופסורים ההיסטוריונים יחיעם וייץ, שלמה אהרונסון ודינה פורת. לצדם השתתף בדיון העיתונאי דן מרגלית.

חידושים מפליגים לא נשמעו, אף כי עצם הנגיעה בנושא הצליחה לבסוף לעורר התרגשות וזעזוע. הפתיחה, כשעה בערך, היתה שורת הרצאות קצרות מפי שלושת ההיסטוריונים - דברים מרתקים, אך ללא שום פולמוס. דן לאור ציין כי משפט קסטנר נערך עשר שנים בלבד לאחר השמדת יהדות הונגריה. יחיעם וייץ אמר שבמשפט קסטנר הראשון, מול השופט בנימין הלוי, קסטנר היה רק "פיון" של עורך הדין שמואל תמיר, שמטרתו היתה פוליטית - לנגח את הנהגת היישוב, ובראשה בן-גוריון ושרת. גם השופט הלוי היה "שפוט" של תמיר, אמר וייץ; שלמה אהרונסון הסביר עד כמה קסטנר ומנהיגים יהודים אחרים בימי השואה היו מוגבלים וממולכדים. במשפטי נירנברג, הדגיש, תרומתו של קסטנר היתה חיובית. הוא עזר להרשעתו ולתלייתו של ארנסט קלטנברונר.

דינה פורת פתחה מיד בשאלה העיקרית: מדוע לא הזהיר קסטנר את יהודי הונגריה מפני השילוח לאושוויץ. מדוע סייע בכך, בעצם, לשילוחם המסודר אל המוות. היהודים ידעו על ההשמדה גם כך, השיבה פורת, אף כי סייגה והדגישה שאולי לא כל היהודים המבודדים, בערי השדה, ידעו והפנימו גם הם. עוד ציינה כי גם מנהיגים יהודים אחרים נמנעו מלהזהיר את ההמונים מפני מה שמצפה להם.

ואז קם דן מרגלית וירה את האמירה הפרובוקטיווית הראשונה: "שמונים דקות דיברו פה בעד קסטנר", אמר, ורמז בכך שבכוונתו להפוך את הכיוון. "ארבעה קצינים נאצים, ובהם קורט בכר, קיבלו מקסטנר כתב זיכוי", האשים מרגלית. זה היה ב-46', בעת משפטי נירנברג, לאחר המלחמה, כאשר נותן המסמכים היה חופשי מאימת הנאצים. "ואז, ללא שום סמכות", המשיך מרגלית, נתן ישראל קסטנר לקצינים אלה, שאיתם היה במין מו"מ על "סחורה תמורת דם" בימי השואה, "כתב כפרה - בשם העם היהודי, כתב כפרה שלא היה בסמכותו לתת". ועוד: כאשר נשאל על כך בזמן המשפט, ב-54', קסטנר שיקר והכחיש. על עניין מסוים זה, סיכם מרגלית, קשה לסלוח לו.

הגיע הזמן לתגובות הקהל ופרצה סערה: מנהל מכללה, חיים שלם שמו, קם ואמר: "התקשורת ניצחה את האקדמיה". פרופ' אהרונסון השיב: התקשורת לא ניצחה. הלא כבר קודם "הסברתי לתקשורת", צלף, כי בכר ושלושת הקצינים האחרים שמדובר בהם כלל לא הועמדו לדין בנירנברג. ממילא, קסטנר לא הציל אותם מתלייה.

ובכלל, מה זה "התקשורת סולחת או לא סולחת, פה זה לא פופוליטיקה".

מרגלית לא החשה. לדבריו, כאשר קורט בכר קיבל את "כתב הכפרה" מקסטנר, הוא חשב שיהיה זקוק לו, והמנהיג היהודי אכן סיפק לנאצי את כתב הכפרה. גם אם הבטיח לבכר, בעת השואה, שיעזור לו לאחר המלחמה, לא היה צריך לעמוד בהתחייבות הזאת, שניתנה בסיטואציה נוראה.

הדיון ננעל. הנוכחים, ובהם אחדים מניצולי השואה בהונגריה, המשיכו לעמוד באולם ולהתווכח. הרוחות סערו, כמו תמיד כאשר מועלות השאלה הנוראות - איך הובלו מיליונים אל הקץ במין פסיוויות כביכול, מה שכונה פעם "כצאן לטבח"; מה חלקם של המנהיגים היהודים בהליכה "מסודרת" זו אל המוות, האם הם "אשמים", האם היה אפשר לנהוג אחרת.


http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=608584
חזרה למעלה

לחץ כאן לפורום החדש על המחדלים המשפטים בחקירת רצח רבין

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> התנהלות הסוכנות היהודית ומפא'י בשואה כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group