לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
היאח`ה נדרשת להשיב תוך 30 יום לבג`ץ על ההטרדות נגד `נקים`  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Nakim
צוות
צוות




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 516


הודעהפורסם: ראשון 11.02.07 19:26    נושא ההודעה: היאח`ה נדרשת להשיב תוך 30 יום לבג`ץ על ההטרדות נגד `נקים`


הוגשה היום 11.2.07 עתירה עקרונית נגד משטרת ישראל בסוגיית חופש הביטוי באינטרנט והחופש לעסוק בעיתונות ולבקר את מוסדות אכיפת החוק.
היאח"ה רואה את עצמה כ`האח הגדול` המפקח על האינטרנט והמזמנת את כל מי שמתחשק לה לחקירה על זוטי דברים, נקוה שעתירה זו וההחלטה של השופטת עדנה ארבל יהוו המפלה הראשונה ליאח"ה שתאפשר קביעת גבולות ברורים ליכולתה להטריד גולשים ולגרום לסתימת פיות באינטרנט.








בג"ץ 1264/07 - א`

בפני:
כבוד השופטת ע` ארבל

העותר:
חיים יטיב

נ ג ד


המשיבים:
1. היחידה הארצית לחקירות הונאה -

משטרת ישראל


2. לשכת היועץ המשפטי של המשטרה


עתירה למתן צו על תנאי וצו ביניים


העותר: בעצמו

החלטה


העתירה תועבר לתגובת המשיבים, אשר תוגש תוך 30 יום.

לא מצאתי ליתן צו ביניים בשלב זה.

ניתנה היום, כ"ג בשבט תשס"ז (11.2.07).

ש ו פ ט ת



_________________________

העותק כפוף לשינויי עריכה וניסוח. 07012640_B01.doc עכ

מרכז מידע, טל` 02-6593666 ; אתר אינטרנט, www.court.gov.il





בבית משפט העליון
בשבתו כבית משפט גבוה לצדק


חיים יטיב
קיבוץ הר עמשא, ת.ד 1207 ערד 89112
נייד: 0546533858 פקס: 026718483

העותר
- נגד -

היאח"ה – היחידה הארצית לחקירות הונאה
משטרת ישראל
לשכת היועץ המשפטי של המשטרה
המטה הארצי ירושלים
שיח ג`ארך
טל`: 025428150, פקס`: 025428151

המשיבה

בעניין זימונו לחקירה של העותר על ידי היאח"ה

עתירה דחופה למתן צו על תנאי וצו ביניים

- הנספחים מהווים חלק בלתי נפרד מעתירה זו.
העותר מתכבד להגיש לבית משפט זה עתירה ולפיה בית המשפט מתבקש לצוות על המשיבה לבוא וליתן טעם,

1. מדוע המשיבה לא תיתן תשובה מנומקת כנדרש בחוק לסירובה לבקשתו של העותר להעביר את חקירתו מהיאח"ה בגין ניגוד עניינים.

2. מדוע המשיבה לא תכבד חיסיון עיתונאי של העותר ולא תחדל מלהטריד את העותר בחקירה סרק זו המדיפה ריח רע של רדיפה פוליטית. חקירה בה מבקשת המשיבה לברר האם העותר מעורב בכתיבת הודעה שהפנתה לכתבה באתר של `נקים` www.nakim.org . אתר זה משמש להתארגנות מאות אזרחים המבקשים להילחם בשחיתות השלטונית אשר פשתה בן היתר במשטרה ובמערכת המשפט והעותר הינו מהמייסדים ומהמנהלים של אתר זה.

3. לחילופין מדוע שהמשיבה לא תעביר את חקירתו של העותר מהמשטרה לגוף ציבורי חוקר או לחילופין מה-יאח"ה (יחידה ארצית לחקירות הונאה) ליחידה משטרתית אחרת לאור ניגוד אינטרסים בה שרויים בכירי היאח"ה וניצב דנינו כנגדם הליכים פלילים עומדים ותלויים ביוזמת העותר ולאור הפעילות של העותר לחשוף פעולותיהם שלא כדין לכאורה של בכירי היאח"ה וניצב דנינו בן היתר בפרשת השר חיים רמון.

לאור דרישותיה החוזרות של המשיבה לזמן את העותר להתייצב לחקירה, בית המשפט מתבקש להוציא צו ביניים שיורה לעכב את החקירה של העותר עד לבירור הטענות בעתירה זו.
כמו כן בית המשפט הנכבד מתבקש לחייב את המשיבה בהוצאות עתירה זו.

מבוא:
עתירה זו הינה עתירה עקרונית כנגד מעשיהם של מספר בכירים במשטרה הפוגעים בחופש הביטוי בישראל תוך שהם מנסים להטיל אימה על מי שמבקר את מעשיהם תוך ניצול מעמדם ומשרתם.
ולהלן נימוקי העתירה:

1. העותר הינו מהנדס מחשבים, מומחה לאינטרנט אשר הקים באוגוסט 2005 יחד עם פרופ` אריה זריצקי וד"ר ניסים אמזלג אתר אינטרנט בשם `נקים` לצורך מאבק בשחיתות השלטונית.

2. האתר משמש כבסיס להתארגנות אזרחית התנדבותית לצורך המאבק בשחיתות. העותר משמש כדובר של ארגון זה המונה היום קרוב ל- 300 אזרחים מכל הארץ אשר הצטרפו למאבק בשחיתות באמצעות האתר אינטרנט של `נקים`.

3. במסגרת זו העותר פעל בשנת 2005 לחשוף את פרשת מרטין שלאף-אריאל שרון באמצעות עתירות לבג"ץ (בג"ץ 6190/05 בג"ץ, 7908/05 חיים יטיב נגד אריאל שרון ואחרים) פניות למשטרה, למבקר המדינה ולכנסת. כתוצאה בן היתר של מאמצים אלה, פרשה זו התפוצצה בכל כלי התקשורת ביום 4.1.06, היום בו ראש הממשלה לשעבר התאשפז.לצורך תמצות הפרשה והמסמכים מצ"ב כתבה בעיתון הצופה המסכמת פעילות של `נקים` בנדון והעותר מצהיר שהאמור בה אמת.
א`- כתבה בעיתון הצופה מיום 21.10.5 המתארת את הפעילות של `נקים` לחשוף פרשה זו מצ"ב.

4. במסגרת מאבק זה בשחיתות העותר הגיש ביום 9.10.05 תלונה מפורטת במשטרה נגד מירי גולן ראש יאח"ה לשעבר,היועץ המשפטי לממשלה ואחרים בגין שיבוש הליכי משפט של פרשת סיריל קרן/מרטין שלאף בתמורה בן היתר לקידומם האישי. המשטרה פתחה בנדון תיק עם מספר פ"א ועד כה תיק זה פתוח למיטב ידיעתו של העותר.

ב`- העתק האישור על הגשת התלונה מצ"ב ומסומן ב`

5. ביום 18.10.6 העותר זומן לחקירה ביאח"ה ע"י מפלג המחשב.

ג` - העתק הזימון מצ"ב מסומן ג`.

6. ביום 23.10.06 פנה העותר ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה מפורטת להורות למשטרה לכבד חיסיון עיתונאי לפעילות `נקים` ובהתאם לשקול את הצורך בחקירה וכן בבקשה להעביר חקירות בנדון מהיאח"ה.

ד` - הבקשה מצ"ב מסומן ד`.

7. תשובה לבקשה הנ"ל נשלחה ביום 7.11.06, והגיע לידי העותר בתחילת חודש ינואר היות והעותר יצא לחו"ל בחודשי נובמבר-דצמבר 2006, בתושבה זו מציינת לשכת פרקליט המדינה כדלקמן "לשכת פרקליט המדינה אינו הגורם האחראי על חלוקת העבודה בן יחידות המשטרה השונות...על כן באפשרותך ככל שתמצא לנכון, לפנות לגורם המתאים לעניין זה.באשר לטענותייך בדבר חיסיון עיתונאי, נשיבך, כי המקום העלאת טענות מעין אלו הינה בחקירה וחזקה על הגורם החוקר כי ייבחן את הדברים."

8. ה` - התשובה מצ"ב מסומן ה`

9. ביום 6.11.06 שלח הח"מ בקשה לפתוח בהליך פלילי נגד הגב` מירי גולן ראש היאח"ה לשעבר, ניצב יוחנן דנינו ואחרים באמצעות ועדת חקירה ציבורית חיצונית. בקשה דומה נשלחה סמוך לכך ע"י פרקליטיו של השר חיים רמון. בתשובה לבקשה זו מציינת המחלקה לחקירות שוטרים שבשלב זה לא מצאו לנכון לפתוח בחקירה אך ישקלו זאת שוב בהתאם לממצאים הפוזיטיבים שיועלו ע"י בית המשפט במשפטו של השר חיים רמון.

ו` – הבקשה לפתוח בהליך פלילי כנגד מירי גולן וניצב יוחנן דנינו מצ"ב מסומן ו`

ז` – התשובה לבקשה מצ"ב מסומן ז`

10. בימים האחרונים פנתה היאח"ה שוב לעותר לזמנו לחקירה זו, ובהתאם להנחיות לשכת פרקליט המדינה העותר פנה ליועץ המשפטי של המשטרה אשר העביר בקשה זו ליועץ לענייני משפט של אגף חקירות ומודיעין להלן אח"ם הכפופה לניצב יוחנן דנינו כנגדו פנה העותר בבקשה לפתוח בחקירה פלילית בגין מעורבותו לכאורה ב"תפירת התיק" לשר חיים רמון כמפורט בנספח ו` לעיל.

ח` – ההודעה על העברת הטיפול בבקשה לאגף חקירות ומודיעין מצ"ב ומסומנת ח`.

11. ביום 18.1.06 פקד רמי כהן גבורה מהיאח"ה פנה טלפונית לעותר וניסה לשכנע את העותר להגיע לחקירה ולא לפנות כדבריו ל-"כל העולם" ולבית המשפט. הוא טען באוזני העותר שלא ינסו "לתפור לו תיק" ושהמשטרה מבקשת לברר האם העותר הוא זה שכתב הודעה המפנה לכתבה באתר של `נקים`. הובהר לחוקר שהעותר מקפיד הקפדה יתרה לכבד את החוק ושאין זה ראוי להטרידו בחקירה מסוג זה כאשר כל אחר יכול לכתוב ולהפנות לכתבות המתפרסמות באתר של `נקים` אך החוקר סירב לוותר על חקירתו.

12. כמו כן פקד רמי גבורה כהן טען שתשובה מהיאח"ה ומאגף אח"ם לבקשתו החוזרת של העותר נשלחה לעותר אך הוא סירב לבקשתו של העותר להעביר לו העתק ממנה בדואר ושלח זימון חוזר לחקירה מבלי להמתין שתתקבל התשובה על ידי העותר לבקשתו.

13. ביום 22.1.07 התקבל על ידי העותר זימון לחקירה ביאח"ה ליום 30.1.07.

ט` – העתק של הזימון מצ"ב ומסומן ט`.

14. משיחה טלפונית מיום 29.1.07 של העותר עם היועץ לענייני משפט של אגף חקירות ומודיעין עולה שבקשותיו של העותר נדחו בהתייעצות עמו, העותר ביקש לקבל תשובה על כך בכתב אך למרות ההבטחות שכך יעשה טרם התקבלה תשובה לכך בכתב מגורם זה. העותר פנה לפקד רמי כהן גבורה מהיאח"ה, בבקשה לדחות את החקירה ליום חמישי הקרוב ולקבל תשובה בכתב לבקשה להעברת החקירה מהיאח"ה. פקד רמי כהן גבורה הסכים לדחות את החקירה ליום ה` 1 לפברואר וכן שלח לעותר העתק של התשובה הדוחה את הבקשה ללא נימוק כלשהו.

י` – העתק של התשובה מצ"ב ומסומן י`.

15. תשובה זו הדוחה את בקשתו של העותר מהווה דוגמא לשרירות לב של רשות כנגד אזרח תוך שימוש לרעה בכוח משרתה והפרת חובת ההנמקה כמוגדר בחוק לתיקון סדרי המינהל (החלטות והנמקות), תשי"ט – 1958.

16. עוד נכתב בכתב התשובה באופן שרירותי "הגורם המוסמך... קבע" מבלי לציין מיהו הגורם המוסמך שהחליט על כך, אך לא כאן תם מה שנדמה ניתן להגדיר כ`שערורייה רבתית`. בתחתית הדף מופיע השורה העתק סמוי: "עוזר ראש אח"מ/עו"ד רפ"ק יואב תלם" משמע עוזרו של ראש אגף החקירות והמודיעין ניצב יוחנן דנינו הוא הגורם המוסך שקיבל את ההחלטה כפי שאושר טלפונית על ידי אותו גורם עם העותר ביום 30.1.07 . הניסיון של ראש מפלג מחשב להסתיר את זהותו של הגורם המוסמך רק מעיד על כך שהמעורבים הבינו היטב שניגוד האינטרסים בו שרוי ניצב דנינו ובכירי היאח"ה לא היה מאפשר להם לקבל החלטה בנדון ולמרות זאת ניסו להסתיר במרמה מי הוא הגורם שקיבל את ההחלטה תוך שפטרו את עצמם מחובת ההנמקה ורק במקרה הדבר התגלה.

17. בעל הדין הפך לדיין וקבע לעצמו וללא נימוק שאין פגם שאגף החקירות ומודיעין והיאח"ה ינהלו את החקירה כנגד העותר המבקר אותם והמבקש פתיחה בהליך פלילי כנגדם בהתאם ל"ממצאים הפוזיטיבים" שהועלו במשפט השר רמון כלשון המחלקה לחקירות שוטרים בתשובתם שצורפה כנספח ז`.

18. ביום 30.1.07 פנה העותר לבית המשפט לעניינים מנהלים בירושלים בעתירה כנגד מעשיה השירותים של המשיבה, וביקש סעדים דומים לאלו המבוקשים בעתירה זו.

19. ביום 1.2.07 העותר שלא חש בטוב הודיע בשעה 9 בבוקר למשיבה שלא יוכל להתייצב לחקירה שנקבעה לאותו יום וכן ביקש לקבוע אם יידרש מועד חדש אחרי שסוגיה זו תוכרע על ידי בית המשפט.

יא` – העתק של ההודעה מצ"ב ומסומן יא`.

20. ביום 7.2.07 הגיע לידיו של העותר החלטתו של בית המשפט המחוזי מיום 1.2.07 הדוחה את העתירה מהעדר סמכות.

יב` – העתק של ההחלטה מצ"ב ומסומן יב`.

21. ביום 31.1.07 ניתנה הכרעת דין בעניינו של השר המשפטים בדימוס חיים רמון, בהכרעת הדין אכן עלו ממצאים פוזיטיבים כנגד בכירי אגף החקירות. בתוך הכרעת הדין ציינו השופטים כדלקמן:" 76. ניצב דנינו, שהעיד בפנינו ציין, כי החומר שלא הועבר להגנה הוא חומר חקירה רלוונטי שהיה צורך לתמללו ולהעבירו לעיון ההגנה. ניצב דנינו ציין, כי התקלה שהביאה לאי העברת החומר תיבדק לאחר סיום ההליך המשפטי בתיק זה.

נוכח הבטחתו של ניצב דנינו, כי הנושא ייבדק לעומק, אנו נמנעים מלקבוע, כי תוצרי האזנות הסתר לא הועברו להגנה בזדון. אנו קובעים, כי מדובר כאן לפחות ברשלנות ממשית מצד גורמי התביעה.
...
85 . למרות כל האמור לעיל, יש לזכור, כי לא כל האמצעים כשרים בנסיון לשכנע קרבן עבירת מין להגיש תלונה. יש קווים שאסור לחצות אותם. אנו סבורים, שהעלאת אפשרות של הגשת תביעת דיבה ע"י חשוד נגד מתלוננת הינו נימוק חריף וחריג שטוב היה אילמלא נעשה בו שימוש. הסיכוי שדבר זה אכן יתרחש איננו ממשי וגם תנ"צ גולן אישרה בעדותה, כי מעולם לא שמעה על מקרה דומה.
86. לסיכום נקודה זו אנו קובעים, שהשימוש באמירה, שהמתלוננת צפויה לתביעה מצד הנאשם, הוא בלתי לגיטימי ומהווה שימוש בדרך פסולה לצורך שכנועה של המתלוננת להגיש תלונה. שימוש באמצעי זה יוצר את הסיכון כי גרסת המתלוננת תושפע מכך ולא תהיה מדוייקת דיה."
מכאן שהעותר מתכוון לפנות שוב למח"ש בנדון בהתאם לסמכות מח"ש לחקור בן היתר השימוש הבלתי לגיטימי באיומים שעשתה תנ"צ מירי גולן לשכנע את ה` להתלונן כדברי השופטים.

22. העותר כותב בפורומים באינטרנט במסגרת מאבקו בשחיתות השלטונית, כאשר לרוב העותר כותב באתר של `נקים` ובפורום `סקופים` של אתר רוטר נט www.rotter.net

23. התעסקות זו של היאח"ה במה שנראה לכאורה כדברים בטלים תוך שהיאח"ה מבקר התכתבויות בפורומים באינטרנט ומזמין על כך גולשים לחקירה מדיף ריח רע של רדיפה פוליטית ופגיעה בחופש הביטי כנהוג במשטרים אפלים.

24. זאת ועוד כמתואר במכתבו מיום 23.10.06 המסומן ד` העותר פעל באופן אינטנסיבי לחשוף את הקנוניה שנרקמה לכאורה כנגד השר חיים רמון ע"י בכירי היאח"ה והפרקליטות, בהתאם העותר פנה לבג"ץ בבקשה להקפיא מינוי שופטים לבית המשפט העליון עד להכרעה במשפטו של השר חיים רמון, בג"ץ 7239/06 ובנוסף כאמור לעיל העותר פנה למח"ש בנדון.

25. היאח"ה ובכיריה נתונים בתיק זה בניגוד אינטרסים בוטה, חוסר הסבירות הקיצונית של זימונו לחקירה של העותר בגין הודעה שנכתבה באינטרנט אשר יכולה היתה להיכתב ע"י מיליוני גולשים רק מפאת שהפנתה לכתבה באתר של `נקים` מוסיפה לניצול לרעה שעושים כאן בכירי היאח"ה של סמכויותיהם כדי להתנכל למי שמבקר את מעשיהם.

26. תורת ניגוד האינטרסים קיבלה אסמכתאות רבות בפסיקה ונצטט כאן את דבריו של כב` השופט חשין בנדון בבג"ץ 8192/04 התנועה למען איכות השלטון נגד ראש הממשלה "... מאז פרשת סיעת הליכוד, "מושרשת [הדוקטרינה] עמוק בשיטת המשפט בישראל והיא מכללי הצדק הטבעי שלא נוכל בלעדיהם" (בג"ץ 971/99 התנועה למען איכות השלטון נ` ועדת הכנסת, פ"ד נו(6) 117, 149). הדוקטרינה היא "מן הראשונות במלכות בתורת המינהל הציבורי בישראל" (בג"ץ 6499/99 המפד"ל נ` הרב שלמה בן עזרא, פ"ד נג(5) 606, 618), ונמנית היא עם כללי הצדק הטבעי המחייבים את רשויות הציבור. מקורה באיסור שנאסר על אדם לשפוט בריבו - אין בעל-דין נעשה דיין - ואולם במהלך השנים פרשה עצמה הדוקטרינה על-פני שדות נרחבים וחדרה אל כללי משפט רבים ושונים. הדוקטרינה כה העמיקה בקרקע המשפט עד שהפכה חלק בלתי נפרד מן הצופן הגנטי של תורת המשפט, בצד עקרונות יסוד כתום לב, יושר ויושרה. אכן, האיסור על הימצאות במצב של ניגוד עניינים, כמותם של כל אותם עיקרי-יסוד מוכרים, חי את חייו מכוח עצמו - כאבן תשתית במשפט - ולא מכוחו של חוק חרות זה או אחר. "

27. זימונו לחקירה של העותר וסירובם של בכירי היאח"ה וניצב דנינו מלפסול את עצמם ויחידתם מלעסוק בחקירתו של העותר מהווה הפרה של סעיף 280 של חוק העונשין התשל"ז ,שימוש לרעה בכוח המשרה, תוך שבכירי היאח"ה ואגף החקירות ומודיעין לוקחים על עצמם ניהול חקירתו של העותר על פעילותו תוך שהם ויחידתם בעלי דין של התיקים התלויים ועומדים נגדם בגין חשד לשיבוש הליכי משפט בפרשת רמון ובפרשת מרטין שלאף.

28. בנוסף, לפעילות של `נקים` אופי עיתונאי מובהק, `נקים` כאמור אוסף מידע ומפרסם מאמרים באתרים באינטרנט בעלי תפוצה רחבה במטרה לשמר את האינטרס הציבורי ושמירה על הדמוקרטיה. כל החברים ב-`נקים` פועלים בהתנדבות ולא מקבלים תגמול כלשהו על פעילותם. מכאן שליחס לפעילות זו או אחרת של `נקים` אופי פלילי מהווה אי הבנה בוטה של הפעילות בו עוסקים חבריו בתום לב מוחלט, ובוודאי שלא ימצא בפעילות זו יסוד נפשי כלשהו לעבירה פלילית. נדמה שיש למשטרה וליאח"ה בפרט נושאים הרבה יותר חשובים לחקור מאשר התנפלות מיותרת וחסרת בסיס לכאורה על ארגון כמו `נקים`, נהפוך הוא, יש ל- `נקים` רשימה ארוכה של נושאים בתחום השחיתות הציבורית הדורשים חקירה והמתפרסמים באתר מזה זמן רב ללא שהיאח"ה טורחת לעסוק בהם.

29. בית המשפט העליון בתיק ב"ש 298/86 ציטרין נ בית דין המשמעתי של לשכת עורכי הדין קבע כי חסיון עיתונאי ינתן לעיתונאי לפי שיקול דעת בית-המשפט אשר יאזן בין האינטרס של עשיית צדק- מחד לבין זכות הציבור לדעת וחופש הביטוי. נדמה שבמקרה דנן הלכה זו חלה על כמה וכמה כאשר מדובר בארגון התנדבותי המפרסם באופן קבע לאלפי קוראים במטרה להילחם בשחיתות השלטונית עם כל הנגזר מכך בהיבט האינטרס הציבורי וחופש הביטוי.

30. המגמה בעולם הינה להרחיב את חופש הביטוי המשרת את הציבור, בעניין זה נפנה לנימוקיו של פסק הדין של בית המשפט העליון באנגליה מיום 12.10.06 בערעורו של העיתון "וול סטריט ז`ורנל" נגד מוחמד ג`ימל "אנו זקוקים ליותר עיתונות רצינית במדינה הזו, וחוקי הדיבה שלנו צריכים לעודד אותה ולא להפך" בית המשפט קבע, כי העיתון הבריטי פעל תוך גילוי אחריות בנושא שהוא בעל חשיבות רבה לציבור, ולכן דחה את התביעה של איש העסקים הסעודי. על אף שמדובר כאן בתביעה אזרחית העיקרון המנחה כאן תקף במשנה תוקף במקרה דנן. וכן לפסק הדין מיום 26.5.06 של בית המשפט לערעורים בקליפורניה בפרשת אפל נגד POWERPAGE.ORG בעניין החיסיון אשר קבע כי אין סיבה עניינית להבדיל בין התורמים לאתרי חדשות אינטרנטיים אלה והעורכים שלהם לבין עיתונאים, עורכים ומו"לים בעיתונות הכתובה.

31. שאר טענות העותר יישמעו בדיון שיקבע, בהתאם לכל הנימוקים המפורטים לעיל ובבקשה מיום 23.10.06 המצורפת כנספח-ד` בית המשפט הנכבד מתבקש להורות כמפורט בראש העתירה ולחייב את המשיבה בהוצאות עתירה זו.

32. תצהיר התומך בעתירה זו מצ"ב .

היום. 10.2.07
______________
העותר
חיים יטיב

_________________
הצטרפו לקבוצה של נקים בטלגרם לקבל עדכונים.
https://t.me/Nakim_org_News
ולערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch

לחתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט ולהצטרף ל"נקים"


הצטרף לרשימת תפוצה של "נקים"! עם או בלי חתימה על העצומה
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\

הצטרף וצרף חבריך לרשימת התפוצה של "נקים" וקבל עידכונים שוטפים על החשיפות של "נקים"

אורח









הודעהפורסם: ראשון 11.02.07 20:36    נושא ההודעה: Edna Arbel was CAUGHT in ILLEGAL ACTS...!l

Dear Haim Yetiv, We wish you GOOD LUCK with this claim, but the JUDGE - EDNA ARBEL was CAUGHT with ILLEGAL ACTS and was elected to be a supreme-court Judge WHILE there was a claim against her and E. Rubinstein in the Tel-Aviv Mechozi court ( 2190/02 Ezrachi)i

Please remeber that Top Police Officers act according to JUDGES FOREIGN MOTIVES too...! A TOP POLICE OFFICER that was CAUGHT in defending other Police Officer against ALL Facts said: " THE POLICE HANDS TIED..."! l

Only an UN-BIASED COMMITTEE can give you a fair/legal chance! ( WITHOUT JUDICIAL). l
חזרה למעלה

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: ראשון 11.02.07 21:09    נושא ההודעה: תודה על הברכות, אין יותר מדאי ציפיות

תודה על הברכות, אין יותר מדאי ציפיות, אבל דווקא עדנה ארבל מוכיחה בשנתיים האחרונות שהיא קשובה יותר מאשר השופטים האחרים לעוולות של הממסד והגופים החזקים נגד האזרחים הקטנים.

מכאן שבלי לפתח תקוות גדולות יש בהחלט מקום לציפיה להתפתחויות מעניינות.

בברכה
חיים יטיב

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

מבזקים של "נקים":קרא על זימונו של חיים יטיב לחקירה בו הסתבכה היאח"ה בפרשת רמון

גלובס
אורח








הודעהפורסם: רביעי 14.02.07 19:31    נושא ההודעה: זימון לחקירה על ביקורת באינטרנט?

זימון לחקירה על ביקורת באינטרנט?
חיים יטיב, מהנדס מחשבים שהחליט להיאבק בשחיתות הממסדית, גילה עד מהרה כי נעשה פופולרי במפלג הצנזורה של יאח"ה. "הלמו" יורה צרורות, מתוך הבלוגייה העסקית
משה הלוי 12:07 14/2/07

חיים יטיב, גולש פעלתן ודעתן, הוזמן ליחידה הארצית לחקירות הונאה של משטרת ישראל, לאחר שפרסם מספר דברים על פרשת רמון בפורום רוטר נט ובאתר שהוא מנהל. השבוע עתר יטיב לבית המשפט העליון נגד היחידה המשטרתית המטרידה.

חיים יטיב הוא מהנדס מחשבים, מומחה לאינטרנט אשר הקים באוגוסט 2005, יחד עם פרופ` אריה זריצקי וד"ר ניסים אמזלג, אתר אינטרנט בשם "נקים" (www.nakim.org) לצורך מאבק בשחיתות השלטונית. יטיב גם כותב באינטרנט במקומות אחרים, וגם בפורום סקופים וחדשות באתר רוטר נט (www.rotter.net).

לטענת יטיב, אתר "נקים" משמש כבסיס להתארגנות אזרחית התנדבותית לצורך המאבק בשחיתות. יטיב עצמו משמש כדובר של ארגון זה, המונה כמעט 300 אזרחים מכל הארץ אשר הצטרפו למאבק בשחיתות באמצעות אתר האינטרנט.

בין שאר הפעילויות של הארגון: חשיפת פרשיות, הגשת עתירות לבג"ץ, פניות למשטרה, למבקר המדינה ולחברי הכנסת. מדובר באתר המשמש כלי פרסום עצמאי המפרסם דעות ועובדות.

ביום 18/10/2006 זומן חיים יטיב, באמצעות מכתב, לחקירה במפלג צנזורה (לשעבר מפלג עבירות מחשב) שביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בבת ים.

ביום 23/10/2006 פנה יטיב ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה מפורטת להורות למשטרה לכבד חיסיון עיתונאי לפעילות אתר האינטרנט "נקים", ובהתאם לשקול את הצורך בחקירה וכן בבקשה להעביר חקירות בנידון מיאח"ה.

יטיב קיבל תשובה מלשכת פרקליטות המדינה בינואר 2007. במכתב התשובה נטען כי הפרקליטות אינה עוסקת בחלוקת התיקים בין היחידות המשטרתיות השונות.

בימים האחרונים שוב קיבל יטיב זימון לחקירה ממפלג צנזורה של יאח"ה. פקד רמי כהן גבורה, חוקר במפלג, ניסה לשכנע את יטיב להגיע לחקירה וכן "לא לעשות מהעניין סיפור". יטיב זומן לחקירה ליום 30/01/2007. בהמשך הוחלט לדחות את החקירה ליום 01/02/2007. באותו יום, הודיע יטיב למפלג צנזורה שלא יתייצב לחקירה שנקבעה, מאחר שאינו חש בטוב.

יטיב עותר נגד יאח"ה ובעיקר נגד מפלג צנזורה, מאחר שזו האחרונה, לטענתו, מתעסקת עם דברים בטלים הכוללים התכתבויות בפורומים באינטרנט, הזמנת גולשים לחקירה ורדיפה פוליטית, תוך פגיעה בחופש הביטוי.

יטיב רומז בעתירתו על כך שבכירי יאח"ה נגועים בניגוד אינטרסים בוטה, מאחר שהוא מוזמן ככל הנראה בעקבות דברים ביקורתיים שכתב באינטרנט על פרשת חיים רמון. לטענת יטיב, מדובר בחוסר סבירות קיצוני, תוך ניצול לרעה של בכירי יאח"ה להתנכל למי שמבקר אותם באינטרנט.

בסיום כתב העתירה, מסביר יטיב כי המגמה בעולם היא להרחיב את חופש הביטוי, בעוד שבמדינת ישראל, יאח"ה (באמצעות מפלג צנזורה) מזמינה לחקירה גולשים שכותבים ביקורת באינטרנט.

ובינתיים, הבקשה לצו מניעה זמני שביקש יטיב, נדחתה על ידי השופטת עדנה ארבל. על יחא"ה הוטל לענות על העתירה בתוך 30 יום.


* הערת מערכת: טור זה הוא פוסט מתוך הבלוג של הלמו, "דואר חשמלי פלוס", המתפרסם ומתעדכן תדיר בבלוגייה העסקית של "גלובס" ותפוז


http://www.globes.co.il/serve/globes/docview.asp?did=1000182913&fid=84 5
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group