לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
האמירה`תפרו לי תיק`היא לרוב מפלטם של עבריינים`,כך קובע ביהמש  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת חיים רמון ומינוי בייניש לעליון



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: רביעי 31.01.07 16:44    נושא ההודעה: האמירה`תפרו לי תיק`היא לרוב מפלטם של עבריינים`,כך קובע ביהמש

רמון הורשע במעשה מגונה: "גרסתו לא אמינה"


הרכב של שלושה שופטים החליט בצהריים להרשיע פה אחד את שר המשפטים לשעבר, חיים רמון, בעבירה של מעשה מגונה. בית המשפט קבע כי גרסתו של השר לשעבר אינה אמינה וכתב מלים קשות על רמון ש"לא בחל בהכתמת המתלוננת". המתלוננת העידה: "הוא גבר בן 56. להיצמד אליו ולהתנשק איתו זה דבר לא שפוי". התובעת הביעה שביעות רצון: "בית המשפט שלח מסר נורמטיבי לציבור". רמון ופרקליטיו סירבו להגיב

ורד לוביץ` ואבי כהן פורסם: 31.01.07, 12:18

"האמירה `תפרו לי תיק` - היא לרוב מפלטם של עבריינים", כך קובע היום (ד`) בית משפט השלום בתל אביב בעניינו של שר המשפטים לשעבר, חיים רמון. הרכב של שלושה שופטים החליט בצהריים (יום ד`) להרשיע פה אחד את רמון בעבירה של מעשה מגונה על שנישק במשרד ראש הממשלה חיילת בניגוד לרצונה בחודש יולי האחרון. בית המשפט קבע כי גרסתו של רמון בלתי אמינה ומתח ביקורת חריפה על השר לשעבר. לדברי הרכב השופטים, רמון לא בחל אף בהכתמת המתלוננת. "אין מדובר בנשיקה תמימה על הלחי או על המצח מתוך רגש של חיבה אלא בנשיקה שיש בה את כל האלמנטים של עבירת מין", כתבו שלושת השופטים.

הכרעת רמון - כל הדיווחים והפרשנויות
לקריאת פסק הדין המלא לחצו כאן



עוד כתב בית המשפט כי הוא נותן אמון מלא בעדותה של המתלוננת וקבע כי רמון פעל מתוך מגמה להטיל בה דופי. בית המשפט הוסיף כי מדובר בנשיקה שלא בהסכמה, שהיא מעשה פולשני ומשפיל וכי רמון שיקר. "מצאנו שהנאשם לא דבק באמירת אמת, ניסה להסיט את האש ממנו והלאה, המעיט וצמצם את מעשיו ואחריותו ומנגד הגזים והפריז. באשר לחלקה של המתלוננת, עיוות וסילף את העובדות בדרך מתוחכמת ומתחכמת", כתבו. גם על עדות ההגנה שולה זקן ורבקה פאלוך נמתחה ביקורת חריפה. רמון, בצאתו מבית המשפט, סירב להגיב ואף סירב לומר אם יערער על הכרעת הדין. גם פרקליטיו של רמון סירבו להגיב.

התגובות

אולמרט: "מביע צער עמוק על ההרשעה" / אמנון מרנדה ואטילה שומפלבי

במערכת הפוליטית מביעים צער על ההחלטה שמסיימת ככל הנראה את הקריירה הציבורית של חיים רמון. ח"כ שטייניץ: "לא ייתכן שאי הבנה בין גבר לאישה, גם אם גרמה לאי נוחות חריפה לאחד מהם, תהפוך לעבירה פלילית ולהרשעה בבית משפט"
לכתבה המלאה







התובעת במשפט, עו"ד אריאלה אנטלר-סגל, הביעה שביעות רצון מההרשעה: "בית המשפט שלח מסר נורמטיבי לציבור ואמר באופן חד משמעי שנשיקה היא מעשה מגונה. זה לא בתחום האפור, וזה לא הטרדה מינית. נשיקה היא מעשה מגונה. בית המשפט קבע שהוא לא נותן אמון בגירסת ההגנה, שהיתה מניפולטיבית ולא אמינה - וכך נאמר גם על ידי ההגנה".





שר המשפטים לשעבר רמון הגיע בצהריים אל בית משפט השלום בתל אביב, שם האזין במשך כחצי שעה לתקציר הכרעת הדין בעניינו. במקביל יצאה אל הכתבים דוברת בתי המשפט, רבקה אהרוני, ובישרה: "חיים רמון הורשע פה אחד בעבירה של מעשה מגונה". בבית המשפט שררה מהומה גדולה, ואחדים מתומכיו של רמון שהגיעו למקום קראו לעברו קריאות תמיכה. רמון עצמו נראה המום ונבוך בצאתו מהמקום. כעת ימתין לגזירת דינו.



הרכב השופטים במשפטו של רמון הוא הרכב של שלושה - השופטת חיותה כוחן העומדת בראש ההרכב, והשופטים דניאלה שריזלי ודניאל בארי. שלושתם הכריעו פה אחד לטובת ההרשעה, שהתקבלה בהלם במערכת הפוליטית כולה.


רמון בבית המשפט (צילום: ירון ברנר)




בפסק הדין כותב בית המשפט כי "ההתרשמות שלנו כשופטים מאמינות המתלוננת הייתה בלתי אמצעית. לכך יש להוסיף, כי כל העדים ששמעו את סיפורה נתנו בה אמון מלא... מצאנו לציין כי היא אותנטית ואמינה... למתלוננת לא היה כל מניע לפגוע בנאשם, אדרבה, בתחילה סירבה לנקוב בשמו ובהמשך התעקשה שלא להתלונן כדי ש`לא להיות אויב מספר אחת שלו`... אמינותה של המתלוננת עומדת למבחן בעימות, כאשר היא עמדה על שלה בנחישות והדפה את המתקפה הבלתי פוסקת והבלתי מרוסנת של הנאשם כלפיה".






בנוגע לטענתו של רמון כי בתמונות נראית המתלוננת כמחויכת ומאושרת, דבר שאינו מתיישב עם הטענה שהייתה נסערת, קובע בית המשפט: "קשה להגדיר מהי התנהגות רציונאלית או בלתי רציונאלית לאחר אירוע טראומטי. איש איש ותגובתו, איש איש ותרבותו". באשר לטענת רמון כי המתלוננת, ה`, קיימה עמו שיחת פלרטוט קובעים השופטים כי "אין בשיחה דבר וחצי דבר עם שיחה אינטימית או שיחת פלרטוט... לכל היותר מדובר בשיחה קלילה, סרת טעם, שחרגה משיחה שגרתית בין קצינה לשר, כשהנאשם היה שותף מלא לדרך בה נוהלה, לרוחה ולתוכנה".




רמון ובת זוגו, מגיעים לבית המשפט (צילום: ניב קלדרון)



עוד נקבע בהכרעת הדין כי "ממכלול העדויות עולה שהדרך בה נהגה המתלוננת עם הנאשם, מאפיינת את התנהלותה בדרך של שגרה" - ואיננה פלרטוט. בנוסף השופטים מציינים כי רמון כלל לא ידע את שמה, דבר העומד בניגוד מוחלט לאווירה של פלרטוט. "אנו מאמצים באופן מלא את גרסתה של המתלוננת, כי מדובר היה בשיחת חולין קלילה ללא כל רמז מצידה להתקשרות רומנטית עם הנאשם".



"שאני ארצה להתנשק? זה לא שפוי"

השופטים התייחסו בקצרה גם לעדותה של המתלוננת, שניתנה בדלתיים סגורות, וציטטו ממנה: "זה גבר בן 56... להיצמד אליו ולהתנשק איתו זה דבר לא שפוי. מה אני, קצינה בצה"ל, אגש אליו כשהדלת פתוחה - איזה אומץ צריך, איזו תעוזה. זה מופרך מהמציאות זה פשוט לא היה".

משהו להתנחם בו

"נהגו ברשלנות"

רק בנושא אחד מתח בית המשפט ביקורת על התנהלות גורמי החקירה, על אף שלא קיבל את טענות פרקליטיו של רמון: נושא האזנות הסתר. פרקליטיו של רמון גרסו כי יש לזכותו בשל התנהגות שערורייתית של התביעה, שלא הביאה את האזנות הסתר לידיעת ההגנה. בית המשפט קבע כי "החומר לא הועבר לידי ההגנה כתוצאה מרשלנות ממשית של גורמי החקירה" וכי "מסירת החומר באיחור גרם לפגיעה מסוימת בזכותו של הנאשם לחקור חקירה נגדית ממצה את המתלוננת בתחילת המשפט" אך עם זאת, נקבע שלא מדובר היה בזדון, אלא ברשלנות. בית המשפט הוסיף כי רוב הפגמים הקשורים להאזנות הסתר "התרפאו" לאחר שובה אל דוכן העדים




השופטים אומרים כי דברים אלה הם דברים כדרבנות וקובעים כי שיחת ההיכרות הקלושה ביניהם היא שיחה של "לא כלום", וכי העובדה שלא ידע את שמה, פער הגילים, והדלת הפתוחה, מאששים את גרסתה כי לא הייתה כל הסכמה מצידה. השופטים מוסיפים ותוהים מדוע הייתה נסערת המתלוננת לאחר הנשיקה ומדוע סיפרה על כך בזעזוע למקורביה - אם לא היתה הסכמה.



בית המשפט קובע כי העובדה שהמתלוננת הייתה נסערת לאחר הנשיקה מהווה נדבך חשוב ומהותי בראיות ומחזק באופן משמעותי את עדותה ותומך באמינות גרסתה. השופטים מתייחסים לטענתו של רמון כאילו הפילו עליו תיק ואומרים: "האמירות: `העלילו עליי, הפילו עליי תיק, תפרו לי תיק` - הן לרוב מפלטם של עבריינים לרבות נבחרי ציבור, שמסתתרים מאחוריי אמירות חסרות שחר כדי להינצל מחבל החקירה והמשפט הנכרך סביב צווארם".



על תת ניצב מירי גולן והאלוף גדי שמני - עדי התביעה - נכתב כי שניהם מצאו שיש עניין ציבורי רב בניהול החקירה ובקבלת תלונה מהמתלוננת והבינו שמדובר באירוע חמור וחריג שלא ניתן לטאטאו מתחת לשטיח: "לדעתנו כך מן הראוי היה שייעשה. אסור שמקרה מעין זה, דווקא כשמדובר באישיות רמת דרג, ייגנז במגרה ללא חקירה ודרישה. מטבע הדברים, כאשר מתנהלת חקירה סביב איש ציבור, על אחת כמה וכמה נגד שר מכהן בממשלת ישראל, נדרשת חקירה מאומצת, מעמיקה ומהירה מהרגיל".




על טענותיו העיקריות של רמון בתיק, כאילו גרמה לו המתלוננת לחשוב שהיא מסכימה לנשיקה והטענה כי היא זו שפיתתה אותו וגרמה לנשיקה והוא רק נענה והגיב לה, אמרו השופטים כי למרות התרגשותו על דוכן העדים ולמרות שדמעות חנקו את גרונו הגיעו למסקנה כי "גרסתו אינה עומדת במבחן ההיגיון והסבירות ואינה עומדת על רגליים מוצקות בחלקים שונים שלה. היא אינה נתמכת בעדויות אחרות ובחלקים אחרים אף מהווה סתירה לראיות".



לדבריהם, גירסתו של רמון היא "דוגמה מובהקת ומאפיינת כיצד רמון מנסה להרחיק עצמו מכל מה שעלול לסבכו במחיר של אי אמירת אמת ובה בעת אינו בוחל מלהכפיש את המתלוננת". השופטים מוסיפים כי רמון יעוות את העובדות כדי להרחיק את עצמו מאירוע שעלול לסבכו וכותבים: "אין מדובר בשקרים או בבדיות שהפריחה המתלוננת, ועל כן הצגתה כשקרנית מראה על מגמתו הברורה של הנאשם להכפיש את שמה ולהטיל בה דופי ובה בעת להתנער מאשמה".


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3359147,00.html

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

חשיפה בלעדית של נקים: ההונאה הגדולה של בכירי מערכת המשפט מסביב לגירושים של יהודים?!

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת חיים רמון ומינוי בייניש לעליון כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group