לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
חשד:שליח של בייניש מאיים לעתור לבגץ אם לא תכונס הועדה לבחירת  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת חיים רמון ומינוי בייניש לעליון



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
אורח









הודעהפורסם: ראשון 03.12.06 19:08    נושא ההודעה: חשד:שליח של בייניש מאיים לעתור לבגץ אם לא תכונס הועדה לבחירת

בן-ציון ציטרין למ"מ שרת המשפטים ציפי לבני: למנות בדחיפות שופטים לעליון
טוען כי במשך שנה לא מונו שופטים משום שלא היה שר משפטים קבוע, אולם כעת אין מניעה לכך * רומז כי אם פנייתו לא תיענה - יעתור לבג"ץ
‎‎יצחק דנון‏ 13:40 3/12/06

איש התקשורת בן-ציון ציטרין פנה לשרת המשפטים, ציפי לבני, בבקשה לכנס את הוועדה לבחירת שופטים, ולמנות 5 שופטים לעליון וכן שופטים ליתר הערכאות בהן יש תקנים לא מאוישים.

ציטרין טוען, באמצעות עו"ד חיים שטנגר, כי במשך שנה לא מונו שופטים משום שלא היה שר משפטים קבוע, אולם כעת אין מניעה לכך.

אי המינוי, לדבריו, "פוגע במלאכת עשיית המשפט והצדק בישראל, על כל המשתמע והכרוך בכך".

ציטרין רומז כי אם הוועדה לא תכונס, הוא יעתור לבג"ץ.


http://www.globes.co.il/serve/globes/DocView.asp?did=1000158526
חזרה למעלה

הצטרף וצרף חבריך לרשימת התפוצה של "נקים" וקבל עידכונים שוטפים על החשיפות של "נקים"

הארץ
אורח








הודעהפורסם: שישי 29.12.06 7:50    נושא ההודעה: שרת המשפטים תמנה שופטים חדשים, אבל לא לעליון

עדכון אחרון - 06:49 29/12/06


מאז מארס 2005 לא מונו שופטים חדשים, ועשרות תקני שיפוט נותרו ללא איוש

שרת המשפטים תמנה שופטים חדשים, אבל לא לעליון

מאת יובל יועז

הפעם האחרונה שבה מונו שופטים חדשים היתה לפני שנה ותשעה חודשים; הפעם האחרונה בה מונו שופטים - לפני שנה ו-9 חודשים; לבני מתכוונת להעביר מינוי השופטים לעליון לשר המשפטים הבא


תקני שיפוט שאינם מאוישים

הוועדה לבחירת שופטים תכונס ב-31 בינואר 2007 כדי למנות עשרות


לבני באו"ם, בספטמבר. רואה עצמה כממלאת מקום

תצלום ארכיון: אי-פי


שופטים חדשים לבתי המשפט המחוזיים, לבית משפט השלום ולבתי הדין לעבודה. שרת המשפטים, ציפי לבני, הודיעה אתמול (חמישי) על הכינוס, שיהיה הכינוס הראשון מזה שנתיים למטרת מינויים של שופטים חדשים. ואולם, לבני איננה מתכוונת למנות שופטים חדשים לבית המשפט העליון, ובכוונתה להעביר עניין זה לשר המשפטים הבא - בין אם יהיה זה חיים רמון (אם יוכל לחזור לכהונה בתפקיד לאחר שיסתיים משפטו), ובין אם יהיה זה שר משפטים אחר.

מערכת בתי המשפט נמצאת במצוקת כוח אדם שיפוטי זה זמן רב, בין היתר בשל הדחיות החוזרות ונשנות של כינוס הוועדה לבחירת שופטים. למעשה, הפעם האחרונה שבה מונו שופטים חדשים היתה לפני שנה ותשעה חודשים - במארס 2005. אלא שמאז פרשו עשרות שופטים מהמערכת, וכיום קיימים יותר מ-30 תקני שיפוט שאינם מאויישים. במהלך השנה האחרונה כונסה הוועדה לבחירת שופטים רק פעמיים - כדי לאשר את מינויים של דורית ביניש ואליעזר ריבלין לנשיאת בית המשפט העליון ולמשנה לנשיאה.

הודעתה של לבני התקבלה במכתב מראש לשכתה של שרת המשפטים, עו"ד אילן יונס, לעו"ד חיים שטנגר. עו"ד שטנגר פנה לשרת המשפטים לפני כחודש, בשם לקוחו בן-ציון ציטרין בדרישה לכנס מיד את הוועדה לבחירת שופטים כדי למנות שופטים חדשים לבית המשפט העליון וליתר בתי המשפט. "אי מינויים של שופטים לבתי המשפט", כתב שטנגר ללבני, "כנדרש וכמתחייב, פוגע במלאכת עשיית המשפט והצדק בישראל".

למרות זאת, לבני לא מתכוונת למנות שופטים חדשים לבית המשפט העליון, הסובל גם הוא זמן רב ממחסור בשופטים. לבני רואה עצמה כממלאת מקום עד שחיים רמון יוכל לשוב לכהונה - אם וכאשר יזוכה במשפטו. בשל כך סיכמה עם נשיאת בית המשפט העליון ביניש על הארכת כהונתם של שני שופטים זמניים בעליון, דוד חשין ודבורה ברלינר.

מינויים הזמני של שני שופטים נוספים - צבי זילברטל ועוזי פוגלמן - מתעכב. לבני נמנעה ממינוי שופטים לעליון גם בכהונתה הקודמת כשרת המשפטים; תחילה עיכבה ביוזמתה את כינוס הוועדה עד שתשיג רוב למועמדת שאותה ביקשה למנות, הפרופ` רות גביזון, ומאוחר יותר נאסר עליה לכנס את הוועדה, בשל התקרבות מועד הבחירות.

השרה עשוייה שלא לעמוד בראש הוועדה

למרות שלבני היא זו שהודיעה על כינוס הוועדה, היא עשויה שלא לעמוד בראשה בעת כינוסה, ובגלל לוח הזמנים הפוליטי; הכרעת הדין במשפטו של רמון צפויה ב-9 בינואר, ואז ייקבע אם יוכל לחזור למערכת הפוליטית. בין אם יחזור ובין אם לא, לבני תבקש לעזוב את כהונת שרת המשפטים ולמנות שר אחר במקומה. שמות המועמדים שיידונו בוועדה צפויים להתפרסם יום אחד בלבד אחרי הכרעת הדין במשפט רמון.

כדי להתגבר על מצוקת השופטים, החליטו באחרונה הנהלת בתי המשפט ומשרד המשפטים לאפשר גם לשופטים גמלאים, שעברו את גיל 75, להמשיך בכהונתם בבתי משפט מסוימים, כמו בתי משפט לתביעות קטנות ובתי משפט לעניינים מקומיים. השבוע פירסם משרד המשפטים תזכיר חוק לתיקון חוק בתי המשפט בנושא זה, כדי לאפשר גם לשופטים הגמלאים להתמנות ל"שופטים עמיתים" בבתי משפט אלה.

בתוך כך, לאחרונה הודיע ממלא מקום מנכ"ל משרד המשפטים, עו"ד משה שילה, כי ההנחיות על איסור העסקת קרובי משפחה ביחידות משרד המשפטים, חלות גם לעניין מערכת בתי המשפט.


http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?itemNo=807281&contra ssID=1&subContrassID=0&sbSubContrassID=0
חזרה למעלה

הארץ
אורח








הודעהפורסם: ראשון 07.01.07 13:23    נושא ההודעה: נדחה הדיון בעתירה למינוי שופטים לעליון

נדחה הדיון בעתירה למינוי שופטים לעליון
יום ראשון, 7 בינואר 2007, 10:24 מאת: יובל עוז, הארץ


השופט אשר גרוניס דחה בשבועיים וחצי את הדיון בעתירה למינוי מיידי של שופטים לבית המשפט העליון.


http://news.walla.co.il/?w=/10/1036701
חזרה למעלה

מבזק חדשות נקים: 21.7.06 פניה חריפה של "נקים" למזוז בסוגיית פרשת השוחד של אולמרט

גלובס
אורח








הודעהפורסם: שלישי 23.01.07 21:21    נושא ההודעה: עתירה לבגץ 85/07 לחייב את לבני לכנס את הוועדה לבחירת שופטים

עתירה לבג"ץ: לחייב את לבני בפס"ד לכנס את הוועדה לבחירת שופטים ב-25 במארס
בן ציון ציטרין טוען כי שרת המשפטים כבר הבטיחה בעבר לכנס את הוועדה - אך הכינוס נדחה
שמואל דקלו‏ 16:49 23/1/07

יש לחייב את שרת המשפטים ציפי לבני בפסק דין לעמוד בהודעתה לכנס ב-25 למארס את הוועדה למינוי שופטים לבית המשפט העליון. כך טוען העיתונאי לשעבר, בן ציון ציטרין, בתגובה שהגיש היום (ג`) להודעת שרת המשפטים, ציפי לבני, ביחס למועדי הכינוס של הוועדה לבחירת שופטים.

ציטרין עתר לבג"ץ בבקשה לכנס את הוועדה לבחירת שופטים, כיוון שכיום מכהנים בבית המשפט העליון 12 שופטים, מהם שניים במינוי זמני, במקום 15 שופטים האמורים לכהן בעליון. השופטים האחרונים שמונו לעליון היו במאי 2004 בתקופתו של יוסף לפיד כשר המשפטים. מאז פרשו מספר שופטים לגמלאות.

שלשום ביקשה פרקליטות המדינה לדחות את עתירתו של ציטרין על הסף. זאת, לאחר שהודיעה בשם לבני כי הוועדה לבחירת שופטים תתכנס ב-27 לינואר וב-15 למארס לבחירת שופטים לבתי המשפט השלום והמחוזיים וב-25 למארס - למינוי שופטים לעליון.


בתגובה לכך הודיע ציטרין, באמצעות עו"ד חיים שטנגר, כי יש לחייב בפסק דין את השרה לבני לעמוד בהודעתה כדי למנוע דחיות אפשריות נוספות וצפויות של הוועדה. זאת, לדבריו, בשל התנהלותה של לבני, שהודיעה בעבר על כינוס הוועדה, אך דחתה אותו.


ציטרין מציין כי בסוף נובמבר הודיעה לבני כי הוועדה תתכנס ב-31 לינואר 2007, אך ישיבה זו נדחתה ל-27 לפברואר. אלא שב-27 לפברואר התברר לציטרין כי הוועדה לא תדון בנושא בחירת שופטים לבית המשפט העליון, וכי הנושא יועלה רק ב-25 למארס 2007. "איני משוכנע בביטחון מלא כי גם ישיבה זו לא תידחה", טוען ציטרין.


עוד אומר ציטרין כי בשל דרך התנהלותה של לבני הוא זכאי לקבל הוצאות משפט ושכר טרחה של עו"ד. דיון בנושא אמור להתקיים מחר בפני הרכב שופטים, שבראשו יעמוד השופט אשר גרוניס. (בג"ץ 85/07).


http://www.globes.co.il/serve/globes/docview.asp?did=1000175679&fid=82 9
חזרה למעלה

גלובס
אורח








הודעהפורסם: רביעי 24.01.07 21:55    נושא ההודעה: בגץ החליט למחוק את העתירה,בכפוף להצהרת המדינה שהוגשה

הוועדה לבחירת שופטים תתכנס ב-25 במארס לבחירת שופטים לבית המשפט העליון
כך עולה מפסק דין שהתקבל היום בבית המשפט העליון, בתום דיון קצר בעתירה שהגיש העיתונאי לשעבר בן-ציון ציטרין
שמואל דקלו‏ 16:45 24/1/07

הוועדה לבחירת שופטים תתכנס ב-25 במארס לבחירת שופטים לבית המשפט העליון. כך עולה מפסק דין שהתקבל היום (ד`) בבית המשפט העליון, בתום דיון קצר בעתירה שהגיש העיתונאי לשעבר, בן-ציון ציטרין.
עתירה לבג"ץ: לחייב את לבני בפס"ד לכנס את הוועדה לבחירת שופטים ב-25 במארסבן ציון ציטרין טוען כי שרת המשפטים כבר הבטיחה בעבר לכנס את הוועדה - אך הכינוס נדחה

ציטרין, באמצעות עו"ד חיים שטנגר, ביקש לחייב את שרת המשפטים, ציפי ליבני, לעמוד בהודעתה לכנס ב-25 למארס את הוועדה. במהלך הדיון ביקשה ב"כ המדינה, עו"ד אורית קורן, לדחות על הסף את העתירה בשל היותה מוקדמת.


המדינה הגישה את תגובתה לעתירה לפני יומיים, והודיעה על שלושה מועדים לכינוס הוועדה לבחירת שופטים. בשניים מהמועדים - ב-27 בינואר וב-15 למארס השנה - אמורה הוועדה להתכנס לבחירת שופטים לבתי המשפט השלום והמחוזיים. המדינה הודיעה כי ב-25 למארס תתכנס הוועדה על מנת למנות שופטים לעליון.


ציטרין ביקש אתמול מבג"ץ לחייב את שרת המשפטים, ציפי ליבני, לעמוד בהודעתה זו, לאחר שבעבר הודיעה ליבני כי הוועדה תתכנס ב-31 לינואר השנה, אך ישיבה זו נדחתה ל-27 בפברואר, ובסופו של דבר התברר כי ב-27 לפברואר לא תדון הוועדה לבחירת שופטים לעליון.


בתום דיון קצר שהתנהל בפני השופטים אשר גרוניס, מרים נאור ואסתר חיות, קיבלו השופטים את הודעת המדינה ביחס להתכנסות הוועדות לבחירת שופטים, והחליטו למחוק את העתירה, וזאת בכפוף להצהרת המדינה שהוגשה לפני יומיים.


http://www.globes.co.il/serve/globes/docview.asp?did=1000176133&fid=82 9
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת חיים רמון ומינוי בייניש לעליון כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group