לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
יום הדין של אמצעי התקשורת בוא יבוא, ופרסמו שקרים שהטעו  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
NFC על פשעי התק
אורח








הודעהפורסם: שני 27.03.06 9:48    נושא ההודעה: יום הדין של אמצעי התקשורת בוא יבוא, ופרסמו שקרים שהטעו

יום הדין של אמצעי התקשורת בוא יבוא, פרסמו שקרים שהטעו את הציבור
http://www.nfc.co.il/archive/003-D-14895-00.html?tag=9-48-08
למרות התקשורת המגמתית - עדיין הכל פתוח; כולל אפשרות ניצחון גוש הימין על קדימה והשמאל התקשורת בכללותה נמנעה מחשיפת דמותו האמיתית של אולמרט אמנון דנקנר צינזר וגם נטל חלק בפרסומים מעוותים שמעון שיפר העניק לקדימה כיסוי אוהד והתייחס לאנשי גוש הימין כמי שאינם ישראלים והיכן מרדכי גילת? הוא העדיף את מנעמי ידיעות אחרונות על-פני חשיפת העבירות של אולמרט

מאת: יואב יצחק | | www.Nfc.co.il בחירות 2006

היום שאחרי
יואב יצחק
יום הדין של אמצעי התקשורת בוא יבוא * העובדות יצופו, החקירות/הבדיקות יבשילו, ואז יידרשו אותם פרשנים/כתבים כזבנים ליתן הסברים: מדוע פעלו למען אולמרט ופרסמו שקרים שהטעו את הציבור

אזרחי המדינה הולכים לקלפי ביום שלישי. לכאורה, הבחירות הוכרעו. אהוד אולמרט, בראש קדימה, הוא שירכיב את הממשלה. כך מדווחים/מהגגים אמצעי התקשורת הגדולים. כך קובעים גם הסוקרים. ואולי כך באמת יקרה. אך למעשה, הכל פתוח. כולל אפשרות לניצחון גוש הימין על גוש המרכז-שמאל. את זאת מבינים היטב בכירי קדימה, כולל אולמרט וכתבי/פרשני החצר שלו.

ערב הבחירות קרוב כל כך, והכל, כאמור, פתוח. גם על-פי הסוקרים. יותר מ- 20% עודם בחזקת קולות צפים, מה שמותיר אפשרות, ולו תיאורטית, להפתעות גדולות. לא היה כדבר הזה בשום מערכת בחירות. לכן אין לדעת מה יתרחש, עוד השבוע. נזכור נא, כי הציבור הבוחרים הוא שיכריע. למרות ההתנהלות המגמתית של כלי התקשורת, כפי שנבהיר להלן:

1) אמצעי התקשורת הגדולים, ובראשם ידיעות אחרונות, מעריב וערוץ 2, פעלו באופן מניפולטיבי. מצד אחד הסתירו מידע מהציבור. מצד שני הם העניקו כיסוי מגמתי וחיובי לקדימה בכלל ולאולמרט בפרט. המטרה, למרבה הצער, קידשה את האמצעים. כולל הזניית התוכן העיתונאי ופרסום כוזב של ידיעות ופרופילים. אמנון דנקנר, עורך מעריב, הוא רק אחד העורכים שנתנו ידם לכך: גם צינזר פרסום ידיעות וכתבות על מעשיו של אולמרט; גם התגייס לטשטש ממצאים הנוגעים לעברו "הצבאי"; גם הציג באופן חלק וכוזב החלטות שהתקבלו לגביו; וגם ניסה לפגוע במי שניסה לחשוף את פרצופו האמיתי של אולמרט.

2) אולמרט הוצג בתקשורת כמי שטוהר מהמעשים שיוחסו לו, כולל פרשת הבית שמכר (בכ"ט בנובמבר, ירושלים) והבית שרכש (בכרמיה בירושלים). הפרסומים המטהרים-הכוזבים נעשו שוב ושוב, למרות הודעתו הרשמית של מבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס, על ממצאיו החמורים לגבי התנהלותו של אולמרט לגבי הבית שמכר; ולמרות הודעתו בדבר הבדיקה שעורך משרדו, בימים אלה, כדי לבחון האם אכן ביצע אולמרט עבירות, כנטען בתחקיר שערכתי. הצבעתי בתחקיר על שוחד בהיקף מאות אלפי דולרים שקיבל אולמרט, מחברת אלומות, ועל עבירות רבות נוספות בפרשה זו. התקשורת טייחה ופעלה לטשטש זאת, עד כדי כך שאפילו גדול השדרים בישראל, חיים יבין, התרשם בטעות (מהפרסומים בכלי התקשורת, כמובן) כאילו לא יצא כלום מהחשיפות בנושא אולמרט. אך העובדות חזקות מהכל. הדרמה, בנושא זה, עוד לפנינו. שבועות ספורים לאחר הבחירות צפוי מבקר המדינה לפרסם את ממצאיו. ואז עלול אולמרט למצוא עצמו במצב בעייתי ביותר, העלול אף לסכן את מעמדו ומקומו במערכת הפוליטית.

3) בתקופת הבחירות הזו עסקו עורכי העיתונים בגניזת תחקירים יותר מאשר בחשיפות. לידיעות אחרונות, לדוגמא, הובא מידע רב בדבר זיוף פרוטוקול מצד עוזרו של אולמרט, שפעל בשמו של אולמרט, כדי לקדם פרויקט בניה אדיר בשטחים שליד חיריה. המטרה, לסייע ליזמים-החברים של אולמרט, הושגה. שר הפנים לשעבר, אברהם פורז, אישר כי עמדתו הוצגה באופן מזוייף וכוזב בפרוטוקול הדיון שבו השתתף. אולם למרות זאת, מרדכי גילת, התחקירן הבכיר בידיעות אחרונות - אותו תחקירן המוצג כמי שנאבק נגד השחיתות בכלל ופוליטיקאים מושחתים בפרט - לא הצליח לפרסם זאת בעיתון של המדינה, בעוצמה הראויה. לא בעמוד הראשי בכותרת סנסציונית - כפי שמתחייב הדבר, וגם לא בעמודי החדשות האחרים. מאמרו פורסם ביום שישי (24.3.06) באופן מוצנע, משל מדובר בסכסוך מוניציפאלי בעיירה רחוקה בצפון. שתיקתו הציבורית מהווה עדות לכך כי הוא מסכים, מרצון או מאונס, לסוג זה של צנזורה. גילת, כמו עיתונאים אחרים, מעדיף כנראה את מנעמי ידיעות אחרונות על-פני חשיפת האמת, בעוצמה הראויה, לטובת הציבור. וכן הוא הופך, בשקט בשקט, לפודל של נוני.

4) בתקופת הבחירות התייחסו מרבית כלי התקשורת לגוש הימין באופן פוגעני ומגמתי. חברי גוש הימין, ובראשם הליכוד/נתניהו, הוצגו כקיצונים וככאלה המסכנים את ישראל. אנשי קדימה, לעומת זאת, נהנו מכיסוי חיובי ומלוקק שאמור לעורר סלידה. פרשנים ועיתונאים בכירים לקו בכך. אחד מהם, שמעון שיפר, הציג את אולמרט כממשיך מורשתו של אריאל שרון (!!!), ואפילו הסגיר עצמו בטעות, בפליטת-פה (ערוץ 2, 25.3.06), כשאמר כי בבחירות האלה יוכרע מי ניצח: "הישראלים או הכתומים". הישראלים, לפי שיפר, הם כמובן אנשי קדימה והתומכים בתוכנית ההתכנסות של אולמרט; הכתומים, הלא-ישראלים, כביכול, לגישתו/פליטתו של שיפר, הם מרכיבי גוש הימין - אלה המתנגדים לתוכנית ההתכנסות של אולמרט.

ההערות לעיל מבטאות רק חלק קטן ביותר מהליקויים שהתגלו באחרונה בתקשורת. יום הדין של התקשורת בוא יבוא. אולי מייד לאחר הבחירות.

נוצר ביום: 26/03/2006 | עודכן ביום: 27/03/2006 8:53:14
רשימות נוספות: יואב יצחק
חזרה למעלה

מצעד האיוולת: ב-6.9.06 שופטים הנתבעים בהליך אזרחי בבג"ץ דוחים בעצמם עתירה להכשיר את מינוי ביניש

אורח









הודעהפורסם: שני 27.03.06 18:55    נושא ההודעה: במהרה בקרוב

ישלחו כל העורכים המושחתים לסיביר
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group