לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
פשעי אולמרט מאמתים פרטים ועובדות שכתבתי עליהן לפני כשלש שנים...  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופש הביטוי לנושאים שונים



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
יוסף אגמון
אורח








הודעהפורסם: ראשון 20.07.08 3:58    נושא ההודעה: פשעי אולמרט מאמתים פרטים ועובדות שכתבתי עליהן לפני כשלש שנים...

לפני כשלש שנים התחלתי בפירסומי פרטים ועובדות שצברתי בהתנסות, לימוד ומחקר של יותר מעשר שנים, לגבי רשויות המשפט ונוספות שגיליתי כי עובדים בהן פועלים ומפעילים את מערכות מדינה אלה כפשע מאורגן, על פי מניעים זרים של בכירים ו/או שותפיהם שנתפסים עם עובדות פליליות נגדם...!
(המקרה המשפחתי שלי הוביל אותי בעל כורחי לכך, למרות שכל העובדות וההוכחות הן חד משמעית לטובתי...!)

הם נחלצים ממשפט אמת ו/או מעונש כחוק, בצורה לא-חוקית ולא-אמיתית על ידי תרגילי מירמה שגלויים לציבור, כמו החלטת אהרון ברק-"הכל שפיט", שבעזרתה
משנים את החוק או את סדרי המשפט להשגת התוצאה הנחוצה לחילוץ לא חוקי של אותו בכיר או אותו מישפטן או אותו עובד מדינה, בניגוד לעובדות הפליליות שבהן ניתפס...!

תרגילי מירמה שאינם גלויים לציבור, נעשים על ידי העברת דרישות ומסרים בין הרשויות ובתוך מערכת המשפט, כגון:

העברת דרישות בניגוד לעובדות על ידי המישטרה אל הצד השמאלי של תיקים פליליים בבתי משפט (הצד החסוי לציבור...), כדי שהשופט השכיר ידע את
הדרישות מראש ממנו לגבי פסק הדין הנדרש...וכדי שלא ישגה ויפגע בשוטרים או עובדי ציבור אחרים שביצעו מעשי "התאמות"-מירמה בתיק... !

העברת דרישות כנ'ל במחשב מערכת המשפט ו/או על ידי שיחות טלפון בין שופטים או מנהליהם, או מישפטנים נוספים המעורבים בתיקים...!

שיכתוב, מחיקות, שינויים וכד'...על ידי השופטים שמשתמשים בקלדניות לכתיבת פרוטוקול הדיונים, כדי שדברי העדים שמופיעים בבתי המשפט ישונו בהתאם למטרה שהוכתבה לשופטים מראש...וכדי שהפרוטוקול המשופץ יוביל לכתיבת פסק הדין שנדרש מראש מהשופט על ידי מנהליו ו/או חבריו המישפטנים...!

העלמת חומר ראיות שמוסרים בעלי הדין למישפטנים המעורבים או חומר שהוכנס
לתיקים בבתי המשפט שאיננו מתאים לביצוע "התאמות" (מירמה), על פי הנידרש מראש מהשופטים או המישפטנים שמטפלים בתיק...

שינוי תאריכים, השהיה מכוונת, התעלמות מעובדות, חוקים וכד'..., על ידי השופטים או המישפטנים שמעורבים בתיקים, להשגת פסקי הדין שהוחלטו מראש,
תוך ביצוע איומים על האזרח התובע את המישפטנים ו/או עובדי המדינה שנתפסו בפלילים...שכוללים אישפוז כפוי בבית חולים לחולי נפש ועוד..

ביצוע החלטות שופטים בניגוד מוחלט לעובדות בתיקים תוך הטלת קנסות כבדים על האזרח שתובע מישפטנים ו/או עובדי מדינה, כדי לרוששו ולמנוע מהלכים נוספים שלו במערכת המשפט על פי החוק.., או כליאת אזרח לתקופה קצרה לאחר תפירת תיקים נגדו, כדי להרתיעו מהמשך מהלכים בניגוד ל"התאמות"
שמבצעים כל המישפטנים המעורבים ומתואמים מראש בתיק (כולל עוה'ד שאמורים לייצג את האזרח / התובע...!!!)

החלפת שופטים, לאחר שהשופט הראשון שגה והחליט בהתאם לעובדות וההוכחות בתיק..., בניגוד לכיוון שמוביל לפסק דין שהוחלט מראש על ידי מנהלי המערכת!
הדיונים לפני השופט החדש נעשים כאילו לא היו החלטות של השופט הקודם..., להשגת המטרה שעליה הוחלט מראש...!

שינוי רישומים ו/או עובדות ברשויות מדינה אחרות להצגת "ראיות חדשות"
בהתאם ל"התאמות" (מירמה), לצורך השגת פסק הדין הנדרש מראש נגד האזרח המתלונן...!
לעומת זאת, רישומים בצורות לא-חוקיות או בדרכים לא-אמיתיות של בעלות מישפטנים על נכסים ו/או מעורבות שלהם בעיסקאות סיבוביות לא-חוקיות,
על ידי הסתרת הרישומים בתיקי בית משפט עם החלטה לאפשר עיון בהם רק לאחר החלטת בית משפט...! או הסתרתם בתיקים של מס-שבח עם החלטה לעיון בהם באמצעות החלטת בית משפט בלבד וכד'...

הדחת מישפטנים ו/או עובדי מדינה לשקר בעדויות בבתי משפט שמוזמנות ומבויימות מראש, כדי להציג סתירות לעובדות החד משמעיות בתיקים נגד מישפטנים ו/או עובדי מדינה שנתפסו בפלילים...וכדי להשיג פסק הדין המוזמן מראש נגד האזרח שהתלונן נגד עובדי מדינה...!

חלק מהתוצאות או דוגמאות לנ'ל, ניתן לקרוא בכתבות עם עובדות על השופטת טובה סיוון וכנופית המישפטנים, שמפורסמת באתר זה - "נקים", לאחר לחיצה עם העכבר על תמונת השופטת סיוון - בין התמונות המתחלפות בראש העמוד!

דוגמא נוספת ניתן לקרוא על אהרון ברק ורשימת 17 הבתים ודרכי המירמה שמבצעים מישפטנים לרכישתם בעזרת אירגון מראש של הרכישות בזול מאד-מאד עם חבריהם המישפטנים שמנהלים כינוס-נכסים בבתי המשפט...!
ועוד...

עד היום יש מישפטנים ו/או אזרחים שמגיבים לכתבותיי בביטול או בספיקות רבות, למרות שהצגתי כבר עובדות שכוללות דברי שופטים שהודו בכתב או בעל פה, כי הם נאלצו לרמות בהתאם לתכתיבים שהועברו אליהם, בניגוד מוחלט לעובדות בתיקים או לחוק...!

למרות שכתבתי כי מפקדת מישטרה בכירה הוקלטה על ידי אומרת: "...ידי המישטרה כבולות..." לאחר שתפסתי אותם מרמים ופועלים בניגוד לעובדות פליליות נגד עובדי ציבור ומישפטנים, בתלונות ותיקים שהמישטרה העלימה...!

מנהלת רווחה שאמרה בבית המשפט "צר לי, צר לי" - לאחר שניתפסה במירמה בתיק שתפרו נגדי ללא-הצלחה..., אך השופטת נאלצה לפסוק נגדי עונש על תנאי, בניגוד מוחלט לתוצאות בבית המשפט או לעובדות בתיק לטובתי ...!
(במקום קנס כבד נגדי כפי שנדרשה מראש לבצע על ידי מנהלי המערכת...)

בנוסף לכך, כתבתי כי יש בידי עוד הרבה עובדות פליליות נגד שופטים ומנהליהם, עורכי דין ושותפיהם, שוטרים, עובדות רווחה ועוד...שיחשפו בעתיד הקרוב!

אחרי רצף של חשיפות עם חשדות חד משמעיים נגד ראש הממשלה אולמרט, עובדים שכירים של מערכת המשפט ופוליטיקאים נוספים שנחשפים יום-יום עם עובדות המחשידות אותם חד משמעית בפלילים, בנוסף לפעילות והפעלת מערכות המשפט ונוספות כפשע מאורגן...,
אני מתחיל לקבל אי-מיילים מאזרחים שהיו בספק לגבי "הטירוף שלי" לגבי הפשע המאורגן במערכות המשפט ונוספות, שמודים כי טעו באבחנה נגדי מתוך אי-אמון בדבריי ומתן אמון-יתר במערכת המשפט, או מתוך אי-אמון ביכולת של בכירים לרמות ולגרום לכל מערכות המשפט ונוספות לרמות בהתאם למניעים הזרים והפליליים של הבכירים הנ'ל שנתפסו בפלילים, וכד'...

מקרה אולמרט מביא להרבה יותר חשיפה של המקורות לשחיתות במערכת המשפט, בנוסף להיקף העצום של הריקבון בכל מערכות השילטון והחוק במדינה, אך הגילויים שנעשו עד עתה מהווים רק את קצה הקרחון שאהיה בין החושפים הראשיים של חלק גדול נוסף שלו בקרוב...

כל שאני יכול להוסיף עד עתה הוא: "מלאכתם של צדיקים נעשיית בידי אחרים":

כלומר, מאז שעברתי להתגורר בארה'ב לפני כשלש שנים כדי להמשיך ללא הפרעות בחשיפת הפשע המאורגן הנ'ל, שהעמיד את כל מערכות המשפט ונוספות על הרגליים האחוריות נגדי" , כדי לאלץ אותי להיכנע בכח להחלטות שלהם בניגוד לעובדות בתיקים ובניגוד לחוק...,

החשיפות הנעשות על ידי עיתונאים אמיצים אחדים באתרי אינטרנט כזה ונוספים, בנוסף לחשיפות שנעשות במדיה כעת עם הפשעים של ראש הממשלה -אולמרט שחושפים גם את קודמיו ובכירים נוספים שחשודים בכל מערכות החוק והשילטון..,
מבצעים עבורי חלק גדול של העבודה וההוצאות שהייתי צריך להשקיע כדי להסביר
ולשכנע אזרחים על דרכי השחיתות והיקף הפשעים שבהם מעורבים גם ראשי מערכות המשפט, הפוליטיקה ונוספות, תוך התחמקות לא-חוקית ממשפט אמת ועונש כחוק, תוך ניצול נואל של מעמדם, קישריהם, תוך אדישות ופחד הציבור...!

אני כולי תיקוה שהעיתונאים האמיצים שעוסקים בחשיפת השחיתות והפשעים, בנוסף לבכירים מעטים שפועלים כחוק, בנוסף לאזרחים רבים שזילזלו בעובדות שכתבתי עד עתה בכתבות או תגובות באתר זה ונוספים, יתחילו לקרוא בעיון, להאמין ולפעול על פי ההמלצות שלי, היות ואני מבסס דבריי על עובדות שכוללות חומר: מתיקי בתי משפט, תמונות, תיקי מישטרה, הקלטות ועוד..., בנוסף לנסיונות פעולה רבים על פי החוק, שגורמים למערכות לפעול נגדי בדרכים שונות,
אך לא הצליחו או יצליחו לפעול נגדנו אם כולנו נפעל בדרכים המוצעות, כדי לעצור את ההידרדרות וההחלקה של המדינה במידרון החלקלק והתלול לתהום עמוקה...!

אנא העבירו את ההודעה הזאת לראש הממשלה, שרים, חברי כנסת, מנהלים ואזרחים רבים בכל המדינה, כדי להתחיל בהפגנות רבות בכל עיר - מיידית!
חזרה למעלה

לחץ כאן לפורום החדש על המחדלים המשפטים בחקירת רצח רבין

הקדמתי אותם בכמה צעדים...
אורח








הודעהפורסם: ראשון 20.07.08 6:22    נושא ההודעה: לשתי השואלות באינטרנט: למזלי לא אישפזו או כלאו אותי...

לא כלאו או אישפזו אותי, היות וחששו ממני:

דאגתי להפתיע את השופטים, המישפטנים, השוטרים, עובדות הרווחה ועובדי ציבור מעורבים נוספים, עם עובדות פליליות חדשות נגדם בשלבים שונים ובתביעות משפטיות או תלונות פליליות נגד הרבה מהם...!

עד עתה יש הרבה מהם שחוששים מגורל דומה לזה של עו'ד יורם חכם ז'ל...
לדעתי גורלם יהיה מר יותר ממנו, לאחר שאחשוף פרטים נוספים עליהם !



אני נגד אלימות, מירמה או כל עבירה אחרת.
חזרה למעלה

מה עם שדידות שהם מבצעים?
אורח








הודעהפורסם: שני 21.07.08 2:07    נושא ההודעה: מה עם שוד כספי האזרח מחשבון הבנק שלו או ישירות ממשכרותו...?!!!!

שופטים מחליטים על קנסות-שווא או מזונות בניגוד לעובדות בתיק, נגד האזרח שתובע את המישפטנים או עובדי ציבור אחרים, אחר כך השופטים מחליטים על הארכה לא-אמיתית וזדונית של מועדי הדיונים הבאים, כדי שיצטבר חוב נגד האזרח שמחכה לדיונים כדי להוכיח את טעות השופט בחיובי השווא נגדו.

הזדוניות מתגלה פתאום, כשהאזרח מקבל הודעה מבנק שלו או ממקום התעסוקה שלו, כי כל כספו עוקל על ידי בית המשפט הנ'ל...!

אחר כך מתפלאים למה 300 גברים מתאבדים כל שנה...

אחר כך המומים למה שופט ועו'ד נרצחו...

אחר כך המומים למה גברים לקחו את החוק לידיהם...
חזרה למעלה

מצעד האיוולת: ב-6.9.06 שופטים הנתבעים בהליך אזרחי בבג"ץ דוחים בעצמם עתירה להכשיר את מינוי ביניש

הכל מכור מראש !
אורח








הודעהפורסם: שישי 25.07.08 21:58    נושא ההודעה: גם המישטרה פועלת כחלק ממערכת המשפט המושחתת !

UT
חזרה למעלה

שטרסברג-כהן ממלאת הוראות.
אורח








הודעהפורסם: שני 28.07.08 20:37    נושא ההודעה: גם הנציבה חשודה בהצהרה שמבויימת ע'י פרידמן לטובת אולמרט...

הנציבה היא עוד עובדת שכירה של מערכת המשפט (כמו היועץ המשפטי, פרקליט המדינה, מבקר המדינה, עובדי המישטרה ועוד...) , שחשודה בהצהרה המבויימת על ידי אולמרט והפודל שלו - פרידמן, כדילקמן:

אולמרט באמצעות ניבחרו - שר המשפטים פרידמן, מנסים לשלוט בכל שכירי המערכת (כולל השופטים שאינם עצמאים...!), כדי שלא יחליטו בניגוד לתהליך
ה"התאמות" (שקר, מירמה ועוד...) שמבוצע בצורה מאורגנת לחילוץ משפטנים, פוליטיקאים ועובדי מדינה אחרים שנתפסו עם עובדות חד משמעיות המחשידות אותם בפלילים...- כמו פשע מאורגן !!!
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופש הביטוי לנושאים שונים כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group