לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
בן 35 התאבד בתלייה בתא מעצר בחיפה לאחר שנעצר ביום שישי האחרון בחשד לאלימות במשפחה  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> גירושין,משמורת ילדים והתנהלות שרותי הרווחה בישראל-כי ילדים נולדים לשני הורים



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
מהארץ
אורח








הודעהפורסם: שני 09.06.08 20:00    נושא ההודעה: בן 35 התאבד בתלייה בתא מעצר בחיפה לאחר שנעצר ביום שישי האחרון בחשד לאלימות במשפחה

בן 35 התאבד בתלייה בתא מעצר בחיפה

מאת ג'קי חורי

ועדת בדיקה הוקמה במשטרת המחוז הצפוני לבדיקת נסיבות מותו; האיש נעצר בחשד לאלימות במשפחה

תגיות: התאבדות, תא מעצר, תלייה

צעיר בן 35 מחיפה התאבד היום (שני) בתלייה בתא מעצר בתחנת המשטרה בעיר. ועדת בדיקה הוקמה במשטרת המחוז הצפוני לבדיקת נסיבות מותו.

האיש נעצר ביום שישי האחרון בחשד לאלימות במשפחה. הוועדה בראשות קצין בכיר תבדוק בעיקר את התנהלות השוטרים שהיו אמורים לשמור על העצור ומדוע הושאר לבדו בתא. במחוז הצפוני מציינים כי הקמת הוועדה התבקשה גם בשל ריבוי מקרים של התאבדות בתאי המעצר בחודשים האחרונים.

מפקד תחנת חיפה, סנ"צ דודו בן עטיה, אמר בשיחה ל"הארץ" כי השוטרים בדקו את התא רבע שעה לפני שהעצור שם קץ לחייו, ואף ציין כי הצעיר ניצל את העובדה "ששותפו" לתא נלקח לחקירה על מנת לשים קץ לחייו בתליה באמצעות מכנסי הטרנינג שלו.

לדברי סנ"צ בן עטיה, השוטרים לא הבחינו בשום שלב שהאיש נמצא במצוקה ושהוא עלול לפגוע בעצמו. במשטרה מציינים כי לאיש עבר פלילי, אולם לא בתחום האלימות במשפחה .

בדיון שהתקיים במוצאי שבת להארכת מעצרו, נטען כי החשוד כלא את חברתו לחיים בדירתם ואיים לרצוח אותה ואף תקף אותה. לשניים יש ילד משותף ולאשה שני ילדים נוספים מקשר קודם. במהלך הדיון ביקש החשוד להשתחרר ולנסוע לירושלים, והביע חשש שחזרתו לתא המעצר תוביל אותו לשימוש בסמים, לאחר שעבר תהליך גמילה. בית המשפט דחה את בקשתו של החשוד והורה על הארכת מעצרו בארבעה ימים.


http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/991223.html
חזרה למעלה

שלש מאות מתאבדים כל שנה
אורח








הודעהפורסם: שלישי 10.06.08 3:11    נושא ההודעה: כל אחד מתבקש לקרוא ולפעול להפסקת השואה הזאת מיידית !

איך למרר את החיים לשופטים, מישפטנים ונוספים שגורמים ל-300 גברים להתאבד כל שנה

---------------------------------------------------------------------- ----------

גברים בהליכי גירושין או פרודים שנפגעים ממערכות המשפט והרווחה במירמה ושקר, עד איבוד ילדיהם לצמיתות, איבוד ביתם ומקום פרנסתם, מאסרים ומעצרים לשווא, איבוד כל הכספים בחשבונות הבנק עקב עיקולים שנובעים מהחלטות לא-אמיתיות ומגמתיות של שופטים, קבלת פסקי דין לא-אמיתיים
או סגירת תלונותיכם במישטרה ותביעותיכם הצודקות בבתי המשפט תוך ענישתכם
בקנסות לא-אמיתיים ומגמתיים ועוד...

במקום להיכנס למצבים אדישים ולאבד תיקוה עד להתאבדות, הנה הצעתי לפעול על פי החוק, כדי לגרום לשופטים, עורכי דין, קציני מישטרה, עובדות רווחה ושאר עובדי הציבור שפועלים ומפעילים את מערכות המדינה נגדכם בניגוד לכל העובדות:

יש לעמוד לפני בתיהם הפרטיים, או לפני משרדיהם, כדי לדבר עם כל נכנס לרחוב או למשרדיהם, על הסיכון שהם לוקחים במגורים בשכנות לחשודים בפלילים אלה, או בשכירת שרותיהם להגנתם...! להלן מעט כתובות אישיות (אשמח אם תוסיפו כתובות של עובדי ציבור כנ'ל לטובת גברים פגועים שמעוניינים לפעול ) :

השופטת טובה סיוון - בית המשפט למשפחה - שד' בן גוריון 34, רמת גן
TOVA SIVAN מגוריה- רח' ז' בחשון 29, רמת השרון

עו'ד זרח רוזנבלום - משרדו בש'ד מסריק 1 , תל אביב
ZORACH ROSENBLOOM מגורים - ברח' בורוכוב 13, תל אביב

עו'ד-עבריין עמי בורוכוב - משרדו ברח' דב הוז 7, תל אביב
AMI BOROCHOV מגוריו - בבית השמאלי ברחוב שמוביל לתחנת הרכבת
במושב בית יהושע

אהרון ברק - מגוריו ברח' ניל'י 16 / ניל'י 17 - ירושלים
AHARON BARAK
מגורי ילדיו החשודים אתו - אסתר ברק - רח' מצדה 14, ת'א
תמר ברק - רח' בנימין מטודלה 25, ירושלים
מיכל (קרייטנר) ברק- רח' רשב'א 26, ירושלים
אבנר (ישראל) ברק - רח' 3403/22 תל אביב


עו'ד צבי קצף ושותפתו - אילנית - מגורים - רח' החלוצים 6, נתניה
ZVI KETZEF
משרד - רח' פינסקר 22, נתניה (ליד התחנה המרכזית)

עו'ד יוסי מנדלסון - משרדו ברח' בריינין 3 , תל אביב
Yossi Mendelson

עו'ד יוסף גרוס - משרדו ברח' כיכר העצמאות 7 , נתניה
Yossi Gross - מגוריו במושב חבצלת השרון

עו'ד נימרוד עובדיה - משרדו ברח' שער הגיא 3, נתניה
Nimrod Ovadya

עו'ד לילי זיכרמן - משרדה ברח' הרצל 5, נתניה
Lily Zicherman

עו'ד יוס, משרדו ברח' רזיאל 3, נתניה (משרדים גם בעפולה
Yosef Albarak וקרית-שמונה)
מגוריו בכפר יונה

קצין המישטרה - משה שפירא - משטרת מרחב שרון, צומת רעננה/כפר סבא
Moshe Shapira
מגוריו בשיכון ותיקים - אבן יהודה

עובדת הרווחה רות אליאסף והעוזרת שלה איריס לוויט - משרדי מועצת חוף השרון
Ruth AliAsaf קיבוץ שפיים
מגוריה - מושב אודים

_____________________________________________

אני יוסיף בהדרגה שמות וכתובות עובדי ציבור שתפסתי בפעילויות פליליות או ממניעים זרים נגדי וילדיי.

אנא תוסיפו כתובות של שופטים כמו השופטת רבקה מקייס מכפר סבא
ואחרים שפעלו נגדכם, כדי שגברים שנפגעו על ידם יוכלו לעמוד לפני מקום עבודתם ולפני ביתם, כדי להרתיע את העוברים ושבים מפניהם...

זהו צעד ראשון לסילוק עובדי ציבור כאלה מהמערכת והמדינה !


-----------------------------------------------------

15.04.08 21:27 נושא ההודעה: כתבה מזעזעת החושפת את היקף ההתאבדויות של גברים גרושים בגלל המאפיה של הרווחה ובתי המשפט

---------------------------------------------------------------------- ----------

כל הבן הילוד היאורה תשליכוהו



מאת: יאיר תיבון |

קושיית פסח: מדוע מספר הגברים הגרושים והפרודים המתאבדים בשנה מוסתר מן הציבור, ומשנת 2000 לא מפורסם עוד על-ידי משרד הבריאות?

▪ ▪ ▪

לידתו של קונצפט

אם ארגוני הנשים והפמיניסטיות חושבות שהן המציאו את הקונצפט המתוחכם של הפליית הגברים אזי יש לי "חדשות" עבורן - הגישה המפלה גברים לרעה בדת היהודית עתיקה ויתכן מאוד ששורשיה טמונים עוד בתקופת הפרעונים, אלא שאז היה מדובר במצרים הקדמונים המורשעים ולא ביהודים הטובים, רחמנא ליצלן, של ימינו.

אז, שמעתם כבר על סיפור משה והתיבה, נכון? ובכן, כידוע לכולם כבר אז החליטו להשליך אותנו הגברים העבריים לייאור כמזון תמסחים. ואם אתם חושדים בי בשנאת נשים אז ארגיע אתכם, שלא כך הדבר ואזכיר לכם שמי שהצילה את משה הייתה לא פחות ולא יותר אישה, ולא סתם אישה, אלא בת פרעה, וח"ח שלא נשכח את תרומתן של מרים, אחות משה, ויוכבד אמו להצלתו או הצלתנו אם תבחרו...

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה

אם נתקדם כ-4,000 שנה מתקופת הפרעונים ונבחן את מצבם של הגברים "החיים" (אם אפשר לקרוא לזה חיים...) היום במדינת ישראל, שאוטוטו.. חוגגת את יום הולדתה ה-60, נמצא שמצבם של הגברים העברים לא השתנה בהרבה... להפך אולי נעשה גרוע יותר.

אם בימי הפרעונים היינו כעוללים בסכנה מוחשית שנהפוך למזון תנינים ודגת הנילוס, היום אנו הגברים והאבות המצויים בהליכי גירושין מושלכים מבתינו כלאחר יד, ו"בזרוע נטויה", ככלבים לרחוב, עייפים ומותשים. כמעט כל גבר הנכנס, שלא מרצונו לביצת הגירושין הטובענית מוצא עצמו שקוע עד צוואר ב"תלונות השווא" ויחסם המחפיר של כל מוסדות המדינה הרודפים אותו עד מוות: המשטרה, בתי המשפט לענייני משפחה, ערכאות הערעור, בית המשפט העליון, בתי הדין הרבניים, הביטוח הלאומי, שרותי הרווחה, הכנסת, משרד המשפטים ומי לא?

לא משנה מי פתח בגירושין, לא משנה מי פתח באלימות, לא משנה מי משתכר יותר, לא משנה "טובת הילדים" ובטח שלא כיצד הגבר/האב יחיה את חייו, שלא לדבר על לשקם את חייו - אם אתה גבר ובהליכי גירושין חזקה על כל המערכות שאתה אלים, טרדן, קמצן, גזלן, סחטן ואפילו פדופיל, וכל מי שיוכל לפגוע באבות יתגייס בהתלהבות לשורה ויתרום את תרומתו, כי בני ישראל הרי ערבים זה לזה.

מעבדות לחירות

אז נכון, שאף אחד לא יודע, זהו הרי אחד הסודות השמורים ביותר במדינה, אבל בכל זאת אגלה לכם, ובתנאי שלא תספרו לאיש, כמו שאומרים "שיישאר בינינו", אז הטו אוזנכם כאפרכסת וגלו שבמדינת ישראל, להזכירכם בת ה-60, מתאבדים מדי שנה מאות אבות וגברים, וליתר דיוק מדובר ב-300 אבות בשנה. כן, כן, 300 גברים ואבות מדי שנה, כלומר כמעט בכל יום מתאבד אב... הייתכן כדבר הזה, הייתכן שזה מוסתר מעין הציבור ואינו מפורסם ברבים - כן, כן ועוד איך!

אם להסתמך על הפרסום האחרון של נתון זה שפורסם ע"י משרד הבריאות משנת 2000, אזי מתקבלת תמונה עגומה ביותר. על סמך דוח זה משנת 2000, כאשר אוכלוסיית ישראל מנתה רק 5 מיליון איש, מתוך 350 המקרים הכוללים של התאבדויות היו 200 אבות פרודים או בהליכי גירושין שהתאבדו. בהתחשב בגידול האוכלוסיה מאז ל-7 מיליון תושבים, ובכך שמספר המתאבדים הכולל עלה כבר ל-500 איש בשנת 2007, הרי שבחישוב יחסי, ניתן להעריך ולחלץ מן הנתונים, שכן מפורסמים, הערכה סבירה ודי זהירה שכ-300 מתוכם הם אבות פרודים או בהליכי גירושין. ואנא מכם שימו לבכם לציטוט הבא מדוח 2000: "... זכרים בני 25-44 אלמנים וגרושים מתאבדים פי שמונה בהשוואה לנשואים בגיל זה ורווקים פי ארבעה..." (שם עמוד 31)

והגדת לבנך

העובדה שתופעת התאבדות האבות הגרושים והפרודים אינה מצליחה לייצר תהודה ציבורית, במיוחד לנוכח היקפה המחריד של התופעה, הינה תופעה מזעזעת הדורשת דיון נוקב בחברה הישראלית. ברור לכל אדם שלבו במקומו שאין להשוות דם לדם, אך אי אפשר שלא להבחין ואפילו להצטמרר מהעדר העניין הציבורי בנושא, שלא לדבר על התעלמות מופגנת מהטרגדיה של האבות הגרושים והפרודים במיוחד לנוכח ההתעניינות הציבורית הגורפת והאוהדת למקרים המצערים בהן נרצחו נשים.

מה גם, שמדובר באופן יחסי אפילו בקנה מידה עולמי, במתי מעט של מקרי רצח של נשים. הידעתם שישראל ניצבת במקום ה-27 והמכובד בעולם המתועש באלימות נגד נשים, לאמור 12-14 מקרי רצח של נשים בשנה לעומת 300 אבות וגברים מתאבדים?

אי אפשר שלא לתהות למה, וכיצד יתכן, שנתון כה מזעזע ביחס למצוקת הגברים לא מפורסם? האם התשובה נעוצה ביוזמה מקומית (או שלא) של עובדים במש' הבריאות שהחליטו (אולי אפילו נשים כמו מרים ויוכבד) שהנתון הזה חייב להישאר איזוטרי לחלוטין, ושחס ושלום לא יודלף החוצה... למה? אולי מחשש שארגוני האבות עלולים לעשות בו שימוש לקדם את מאבקם? ואני הקטון חשבתי לתומי, שמשרד הבריאות אמון על הדאגה לציבור ושלכן מידע כזה צריך להיות זמין ולהימסר כנורת אזהרה אדומה לכל מקבלי החלטות ובמיוחד לעיתונות, כדי שינסו לטפל בבעיה, למגרה ולרסנה...

טוב, כנראה זו מן נאיביות כזאת של תושב במדינה צעירה, רק בת 60... שעוד מאמין שלמישהו איכפת ובמיוחד במשרד הבריאות, במשרד המשפטים בכנסת ובבתי המשפט. כנראה אסור שהציבור יידע - שלא נעורר פניקה בציבור! תחי מדינת ישראל!
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> גירושין,משמורת ילדים והתנהלות שרותי הרווחה בישראל-כי ילדים נולדים לשני הורים כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group