לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
חשיפה: ``חבורת הזבל`` - השחיתות החדשה בה מעורב אולמרט  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
NFC
אורח








הודעהפורסם: ראשון 12.03.06 15:08    נושא ההודעה: חשיפה: ``חבורת הזבל`` - השחיתות החדשה בה מעורב אולמרט

אולמרט סייע ליזם בהפחתת שומות
ההתערבות נעשתה בעיצומה של חקירה משטרתית בידי המשטרה מידע על מעורבות אולמרט ויחזקאל סייעו ליזם כך שישלם 1.5 מיליון ש"ח במקום עשרות מיליוני ש"ח

מאת: יואב יצחק | | www.Nfc.co.il פרשת אולמרט

אולמרט, התערבות בעייתית

אולמרט סייע ליזם בהפחתת שומות
יואב יצחק
למרות המסמכים, העדויות ותמלילי השיחות, נמנעת המשטרה מלחקור את אולמרט ואת עוזרו, עובד יחזקאל * השניים סייעו ליזם המפעיל מטמנות פסולת להפחית השומה שקבע מנהל מקרקעי ישראל מעשרות מיליוני ש"ח ל- 1.5 מיליון ש"ח בלבד
לרשימה המלאה


מ"מ ראש הממשלה, אהוד אולמרט, ועוזרו, עובד יחזקאל, ניצלו את תפקידם וסייעו בהפחתת השומה שנקבעה ליזם פרטי, עזרא אלוני, וזאת בניגוד לנהלים ובניגוד לאינטרס הציבורי. השומה הוצאה לחברת א.ס.פ.י. בע"מ, שבראשה אלוני, על-ידי מנהל מקרקעי ישראל בראשו עומד אולמרט. בשורה התחתונה הופחתה השומה המקורית מעשרות מיליוני ש"ח ל- 1.5 מיליון ש"ח בלבד. אולמרט ויחזקאל נתנו לכך הכשר, וזאת למרות התנגדותם של גורמים בכירים במנהל מקרקעי ישראל. פעולות אלה בוצעו בעיצומה של חקירה פלילית נגד היזם, בנושא זה. כך נודע ל- Nfc.

- התחקיר המלא

נושא זה מצוי בידי היחידה למלחמה בפשיעה כלכלית של משטרת ישראל, החוקרת את פרשת מטמנות הזבל באתר ברקת. למרות זאת, ולמרות המידע המצוי בידי החוקרים, קידום החקירה וזימונם של אולמרט ויחזקאל לפחות לשם מסירת עדות בפרשה, לא בוצע. בשלב זה טרם קבע הדרג הפיקודי של היחידה אם אולמרט ייחקר ומתי, וזאת על-אף שבמהלך החקירה עלה חשד נגד השניים, כפי שנפרט כאן בהמשך.

יתירה מכך: ל- Nfc נודע, כי פעולות מסויימות, שאמורות היו להתבצע על-ידי המשטרה, הוקפאו בשלב זה - "עד אחרי הבחירות". היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז - שהוא הגורם המוסמך לאשר חקירת שר בממשלה - טרם עודכן בסוגיה זו.

היחידה הכלכלית מסרה בתגובה:

"לא נחקר ביחידה חשד למעורבות של מ"מ ראש הממשלה, אהוד אולמרט, בכל הנוגע לחקירה בנושא המטמנה בברקת. היאל"כ הינה יחידה משטרתית באגף לחקירות ולמודיעין, שהשיקולים בנוגע לניהול חקירות הינם מקצועיים. לא מופעלים ולא הופעלו על היחידה לחצים לעכב את החקירה".

כאמור, זו תגובתה הרשמית של המשטרה, ודווקא בשל זאת אנו חושפים פרשה זו כאן. ל- Nfc נודע, כי בידי צוות החקירה מצוי מידע רב ומסמכים בנושא, וגם עדויות, המצריכים, ברגיל, חקירת אולמרט ויחזקאל, אולם ראשי היחידה החליטו, לפחות בשלב זה, להימנע מחקירת השניים.

יאמר כאן, כי בהליכים המשפטיים המתקיימים בפני בג"צ מכחישה חברת א.ס.פ.י. בע"מ, וכן המועצה האזורית חבל מודיעין, את כל הטענות נגדן.

נוצר ביום: 12/03/2006 | עודכן ביום: 12/03/2006 14:04:39


http://www.nfc.co.il/archive/001-D-96042-00.html?tag=14-06-45
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

NFC
אורח








הודעהפורסם: שישי 24.03.06 9:19    נושא ההודעה: עצור בפרשה שבה מעורב גם אולמרט

עצור בפרשה שבה מעורב גם אולמרט
העצור: המהנדס לשעבר של הוועדה לתכנון ובנייה לודים החשד: קיבל שוחד בתמורה למתן אישורים או העלמת עין, בין היתר בפרשת מטמנות הפסולת ליד שוהם

מאת: יואב יצחק | | www.Nfc.co.il פרשת אולמרט


צפויים מעצרים נוספים [צילום: AP]

אולמרט סייע ליזם בהפחתת שומות
יואב יצחק
למרות המסמכים, העדויות ותמלילי השיחות, נמנעת המשטרה מלחקור את אולמרט ואת עוזרו, עובד יחזקאל * השניים סייעו ליזם המפעיל מטמנות פסולת להפחית השומה שקבע מנהל מקרקעי ישראל מעשרות מיליוני ש"ח ל- 1.5 מיליון ש"ח בלבד
לרשימה המלאה



המשטרה עצרה לחקירה את המהנדס לשעבר של הוועדה המרחבית לתכנון ובנייה לודים, דוד טיבריו, בחשד לקבלת שוחד מיזמים שונים, בכמה פרשות. המעצר בוצע על-ידי המשטרה ביום 21.3.06 ואושר ביום ד` (22.3.06) על-ידי השופטת נאוה קפלינסקי. שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, דוד רוזן, דחה (יום ה`) ערר שהגיש טיבריו על מעצרו. בפרשה זו עצורים עוד שלושה.

נודע, כי אחת הפרשות המרכזיות שבהן הוא חשוד, הינה פרשת מטמנות הפסולת ("ברקת") ליד הישוב שוהם. כפי שחשפנו כאן, בפרשת מטמנות הפסולת חשוד גם מ"מ ראש הממשלה, אהוד אולמרט, ועוזרו, עובד יחזקאל. למרות זאת, בשל העיתוי - סמוך לבחירות, ומחמת רגישות הפרשה ומעמדם של השניים, טרם בוצעו נגדם הליכי חקירה. ל- Nfc נודע, כי צוות החקירה פועל בזהירות מתוך מטרה: להימנע מביצוע פעולות שעלולות לפגוע באישים הנ"ל, ערב הבחירות.

על-פי החשד, אולמרט, ע"י עוזרו, עובד יחזקאל, סייע ליזם, עזרא אלוני - באמצעות ראשי מועצת חבל מודיעין - להפחית את השומה מעשרות מיליוני ש"ח לפחות, ל- 1.5 מיליון ש"ח בלבד. השומה הוצאה על-ידי מינהל מקרקעי ישראל, כאשר חובת התשלום הפורמלית מוטלת על מועצת חבל מודיעין. בפועל, החברה היא שמחוייבת לשלם את השומה, שכן היא זו המפעילה את אתר הפסולת, ונהנית, נוכח זאת, מהכנסות גדולות. בפעולתם עזרו לכאורה אולמרט ויחזקאל בניסיון להכשיר את המשך העבודות באתר המטמנות ברקת, הפועלות למעשה, כעשר שנים, ללא היתרים כחוק.

בבקשת המעצר שהוגשה לבית המשפט, נמנעה המשטרה מלמסור לפרוטוקול באלו פרשות חשוד טיבריו. כך גם בדיון שהתקיים (יום ה`) בערר שהגיש. יחד עם זאת, לבית המשפט הוגש נספח סודי ובו פעולות חקירה שמבקשת המשטרה לבצע בתקופת המעצר. במהלך הדיון נאמר, כי החשד הוא להפחתת שומות בהיקף של מיליוני ש"ח.

הפרשה נחקרת על-ידי היחידה למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ), שהינה זרוע המקרקעין של המשטרה. על-פי החשד, טיבריו הנחה מפקחי בנייה מטעם הוועדה לתכנון ובנייה להתעלם מחריגות בנייה במתחמי הבנייה של נותני השוחד. הפרשה החלה בעקבות עתירה שהוגשה לבית המשפט העליון, בחשד למעורבות גורמים שלטוניים. חברה פרטית מתחרה היא שהגישה את העתירה, באמצעות עורכי הדין בעז בן-צור ורונאל פישר.

המעצר בוצע לאחר חקירה סמויה שהתנהלה ביאל"כ. במסגרת החקירה נעצרו כאמור שלושה המעורבים במתן השוחד לטיבריו. בא-כוחו של טיבריו, עו"ד ישראל מרק, הלין במהלך הדיון על-כך שהמשטרה נמנעת מלמסור מידע באלו פרשות מעורב לכאורה החשוד.

ועדת לודים הינה ועדה מרחבית לתכנון ובנייה. היא חולשת על שטחי המועצות האזוריות גזר, חבל מודיעין ועמק לוד. ועדה זו היא שעסקה, בין היתר, בהיתרי הבניה שביקש היזם אלוני עזרא, באמצעות חברת א.ס.פ.י. חברה לקידום פרויקטים.

החוקר, אלי אהרוני, שייצג את יאל"כ בדיון בבית המשפט, אמר, בין היתר, כי החקירה הגלויה נפתחה ביום 20.3.06. "אתמול היה האקט הראשון בכך שהחשוד נעצר בנתב"ג. החקירה מתנהלת מזה זמן רב. מצוי בידי בית המשפט בדוח הסודי משך החקירה, ומזה זמן רב מאוד שאני לא אחשוף כרגע... נאספו ראיות בתיק הזה לגבי חקירות נוספות. לא אחשוף". החוקר גילה עוד בבית המשפט, כי בכוונת המשטרה לעצור בימים הקרובים חשודים נוספים. ל- Nfc נודע, כי המדובר בבכיר מאוד במינהל מקרקעי ישראל. כמו כן עומדת המשטרה לנקוט בצעדי חקירה גם נגד ראש מועצת חבל מודיעין, שמעון סוסן.

בהחלטת בית המשפט נאמר, כי טיבריו חשוד "בעבירות של לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים, מתן היתר או אישור שלא כדין על-פי חוק התכנון והבניה". השופטת נאוה קפלינסקי קבעה, כי "מתוך החומר שהוצג לי עלה יסוד סביר לחשד בדבר מעורבות החשוד בעבירות הנחקרות. לאור פעולות החקירה שהמשטרה מבקשת לבצע, אשר שחרורו של החשוד בשלב הזה עלול לשבשן, אני סבורה כי יש לאפשר לה לבצע כאשר החשוד נמצא במעצר". מעצרו של החשוד הוארך עד יום 26.3.06 (יום א`). השופט רוזן דחה, כאמור, ערר שהגיש טיבריו.

נדגיש, עם חשיפת הפרשה כאן - בדבר הניסיון להכשיר את עבודת אתר הפסולת ואת הפחתת השומה, הכחישו כל הגורמים המעורבים, בהם אולמרט, את הטענות נגדם.

תביעה על-סך 50,000 ש"ח

חברת א.ס.פ.י. חברה לקידום פרויקטים, הנזכרת לעי"ל, וכן היזם עזרא אלוני, הגישו נגד הח"מ (יואב יצחק) תביעה על-סך 50,000 ש"ח, בטענה לפרסום לשון הרע נגדם. בכתב התביעה שהוגש ביום 22.3.06 הם טוענים, כי הפרסום באתר Nfc לפיו אולמרט ויחזקאל סייעו בהפחתת השומה, הינו כוזב. נטען עוד, כי הפרסום הכוזב נעשה בזדון מתוך כוונה לפגוע בתובעים.
_________________
כתב הגנה טרם הוגש. הח"מ עומד מאחורי הפרסום.

נוצר ביום: 23/03/2006
חזרה למעלה

NFC
אורח








הודעהפורסם: שני 27.03.06 19:30    נושא ההודעה:

http://www.nfc.co.il/archive/001-D-97254-00.html?tag=19-28-30
ארבעה בודקים פרשת השוחד לאולמרט
ל- Nfc נודע כי בקרב חברי הצוות התגבשה העמדה: הבית בכרמיה נמכר לאולמרט בהנחה ניכרת החורגת מתנאים מסחריים רגילים הדוח יפורסם אחרי הבחירות

מאת: יואב יצחק | | www.Nfc.co.il פרשת אולמרט


תחקיר - השוחד שקיבל אולמרט
יואב יצחק
אולמרט רכש בית במחיר מתנה ברח` כרמיה 8 בירושלים מידי חברת אלומות מג הנדסה בע"מ * אולמרט שילם רק 1.25 מיליון דולר וקיבל למעשה טובת הנאה בסך 320 אלף דולר * מייד לאחר שרכש זורז הטיפול בפרויקט כרמיה והוא אושר ע"י ועדת השימור והוועדה המקומית למרות שמדובר בבניין בשימור ולמרות שהדבר נוגד את התב"ע

צוות של ארבעה מהחוקרים הבכירים במשרד מבקר המדינה, ובראשם ניצב (בדימ.) יעקב בורובסקי, פועל בימים אלה לבדוק את ממצאי התחקיר שפרסמנו ב- Nfc, לפיו קיבל מ"מ ראש הממשלה, אהוד אולמרט, שוחד בסכום של מאות אלפי דולרים בעסקת רכישת הבית ברחוב כרמיה בירושלים.

נודע, כי הצוות עוסק בימים אלה בגביית עדויות מגורמים שונים. בימים אלה נעשה גם שימוש בגורמים מקצועיים שמחוץ למשרד מבקר המדינה. שיחות בנושא התקיימו גם עם גורמי משטרה. כמו כן מבוצעת עבודה מודיעינית נרחבת, ובמהלכה התקבל מידע רב נגד אולמרט בשורה של פרשיות חדשות.

על-פי הנחיית מבקר המדינה, השופט (בדימ.) מיכה לינדנשטראוס, חברי הצוות מתמקדים עתה רק בבדיקת פרשת הבית בכרמיה. המטרה: לגבש את הממצאים בהקדם, כדי שניתן יהיה לפרסם דוח מיוחד "בתפר" שבין הבחירות לבין הקמת הממשלה החדשה.

בניגוד למסע ההרדמה הנערך בחלק מכלי התקשורת, הרי שפרשת רכישת הבית נבדקת לעומקה אצל מבקר המדינה. לאחר בדיקתו יובאו הממצאים ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, וזה יחליט אם יש מקום להורות על חקירה פלילית-משטרתית ו/או חקירה מצד רשויות המס.

נודע, כי בבדיקות שנערכו כבר התגבשה העמדה, לפיה הבית נמכר לאולמרט בהנחה ניכרת, מעל ומעבר למקובל בתנאים מסחריים רגילים, וכי ההיתרים לבניית הבית ניתנו באופן חריג שאינו עולה בקנה אחד עם החוק הדווקני.

כפי שחשפנו, אולמרט שילם עבור כ- 200 מ"ר סכום כולל של 1.2 מיליון דולר (כולל מע"מ), וזאת בעוד החברה הקבלנית, שבבעלות איש העסקים גיל מסטיי, שילמה לדיירים הקודמים 2.1 מיליון דולר בגין זכויות הבניה והמבנה בשטח כולל של 339 מ"ר. למרות חוק השימור, ניתן ליזם היתר להריסה ולבנייה מחדש. ההשקעה הנדרשת לבניית 339 מ"ר מגיעה לכ- 700 אלף דולר לפחות, עוד לפני מיסים ומימון.

העולה מכך: אותו מבנה, כשהוא בנוי מחדש בשטח 339 מ"ר, עולה לקבלן 2.8 מיליון דולר לפחות. השוחד שניתן לאולמרט גלום בעסקת המכירה עצמה: אולמרט שילם לקבלן בגין כ- 200 מ"ר מתוך המבנה רק 1.02 מיליון דולר (בתוספת מע"מ), במקום 1.65 מיליון דולר (פלוס מע"מ), כפי חלקו במבנה.

כפי שחשפנו כאן, הקבלן - בעצם צירופו של אולמרט לפרויקט - נהנה גם הוא מהשוחד שניתן לאולמרט, שכן בזכות מעמדו כשר בישראל וכיו"ר מינהל מקרקעי ישראל, קשריו ומהלכיו הישירים ו/או העקיפים בעיריית ירושלים, הצליח הקבלן לקבל היתרים הן מוועדת השימור, והן מהוועדה המקומית, המתירים לו להרוס את הבניין ולבנותו מחדש, ואף להרחיבו ולהוסיף קומה נוספת, כך שהשטח הבנוי יהא כ- 600 מ"ר.

יותר מזה: "התרגיל" יאפשר ליזם "למנף" את ההיתרים לבניית בניין תאום, בשטח המקביל, ולהשיג גם בו רווח גבוה. הרווח שיושג בפרויקט בגין השטח הבנוי הנוסף, שניתן לקבלן שלא כדין, יממן למעשה בחלקו את השוחד שניתן לאולמרט.

נוצר ביום: 27/03/2006 | עודכן ביום: 27/03/2006 15:07:34
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group