לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים טולטול מ- --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
אריה אבנרי ויואב יצחק פוגעים בסיכויים של העם  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת חיים רמון ומינוי בייניש לעליון



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
מלכא אדי
אורח








הודעהפורסם: ראשון 19.11.06 10:12    נושא ההודעה: אריה אבנרי ויואב יצחק פוגעים בסיכויים של העם

המאמר הזה בתגובה לכתבה שפרסם אריה אבנרי
בNFC- בתאריך 17.11.06.






אדי מלכא דוא"ל serg103@walla.com

אתר אינטרנט: http://www.edi-malka.org

ירושלים יום א` 19.11.06


מכתב גלוי לחיים רמון

חיים רמון הנכבד, הרשה לי לשיא לך עצה:- פתח את הפה וספר כל מה שידוע לך, מוטט והטבע את אוניית השחיתות, אל תנסה לפצות את עצמך בפירורים שישליכו לך – וזה יהיה מצבך עד יומך האחרון – הלוואי ואתבדה, אתה יכול להציל את עם ישראל, אתה יודע הרבה על השחיתויות, קום דבר !!!

ובעיקר:- הזהר מ"ידידיך"
יש לך חיים יש יכולות, וגב, וקשרים, ואפשרות להמשיך את חייך בחו"ל ואני מאמין שבסופו של דבר עם שונאיך כבר תבין שזו יד חזקה שלא ניתן לשבור אז חייבים לנשק, ותסתדר.

באשר לעמנו, אני פחות אופטימי, אני מודאג, בעצם אני חרד ומבועת מאד.

אלוקים ישמור אולי את עם ישראל מהתקשורת והעיתונות הממלאים תקיד מרכזי וחשוב בהרס עמנו.

אינני מסוגל לשער, מי יציל את עמנו מעיתוני השוליים המשחקים בתפקיד של "צדיקים גמורים" בזמן שגם הם, בעצמם, ברובם הגדול הנם מלחכי פנכה מוסווים של השלטון המסוכן שנכבש למען שרת את קליקות ההון.

זה הוא מאמר ביקורת, לכאורה על עתון NFC ועל קטע מטעה וכוזב, מספיק חשוב.

אך זה ענין הרבה יותר חשוב מתיאור הפשט המתואר לעיל. אריה אבנרי מפרסם בעתונו של יואב יצחק NFC מאמר מפרי עטו ובו הוא מביע אכזבתו מ"ארבעה אישים מאכזבים"

בין יתר האישים "המאכזבים" מונה אבנרי את שולה זקן, מנהלת לשכתו של אהוד אולמרט ועל מה יצא קצפו של אריה אבנרי? על כך ששולה זקן עשתה או עושה צעדים מתוך לשכת ראש הממשלה כדי להכשיל את (ניצב בדימ`) בורובסקי שחוקר את פרשיית החשד לשוחד המיוחסת לאהוד אולמרט בענין הבית ברח` כרמיה.

אם נכונים הדברים הללו הרי שהם בהחלט ראויים להתפרסם, ואם היתה כנות ממאחוריהם ניתן היה להגיד על אריה אבנרי "בחור כהלכה".

אבל הדברים אינם כך בדיוק. הדבר שהעכיר את כל החשדות שהיו לי בדבר קיום כמה עקרונות של טוהר המידות והכתיבה במאמר הזה, היתה תוספת תמימה למראה ששורבבה למאמר הביקורת נגד שולה זקן כביכול.

מצאתי לנכון להקדים ולהציג את הקטע שעורר את דאגתי על מנת שתוכלו לקרוא אותו בהקשרו הנכון בהמשך, בתוך גוף המאמר של אבנרי נגד שולה זקן "כביכול".

וכך כתב אבנרי בגוף מאמרו בפניה אישית נוגעת ללב אל שולה זקן"

"גברת זקן היקרה, אני מודע היטב לכך שבחשת בפרשת ההטרדה המינית שביצע לכאורה חיים רמון, שר המשפטים לשעבר. בין היתר, העדת לטובתו במשפטו, במטרה להביא לזיכויו ולחזרתו למשרד המשפטים. משם הוא עלול לסייע לידידו אולמרט, העבריין הוותיק.

אם תמשיך שולה זקן לפעול, שלא כדין, נגד אנשי משרד מבקר המדינה תוך ניצול עבודה בלשכת ראש הממשלה ועל חשבון כספי הציבור, לא תהסס עמותת אומ"ץ לנקוט נגדה בצעדים משפטיים. ויפה חצי שעה קודם." עד כאן ציטוט.

כל אדם שעיניו בראשו וכל עיתונאי עם ידיים נקיות, יודע ש"הביצועים" של שולה זקן וכן הפרסומים השתולים על מעשיה, בתקשורת הכבושה, העידו על כך שאהוד אולמרט נוקט כאן באמצעים מתוחכמים וערמומיים (לטעמו) כדי לטשטש ולטייח ולהרחיק את עקבות אצבעויתו של אולמרט עצמו בפרשיה המכוערת הזאת שהיא פרי קונספירציה מתועבת נגד חיים רמון.

חיים רמון עצמו, איננו "קוטל קנים" יש לו את הכלים, את החוכמה, את הקשרים ואת היכולות למגר ולגדוע את היד שרקחה נגדו מזימה כה אפלה כה שפלה כה מכוערת, אינני בטוח שיש לו החוסן המוסרי.

חיים רמון עצמו מבין ויודע בדיוק מי הוא זה "שהפיל אותו בלשון"

בשביל להפיל את חיים רמון בצורה שהופל, צריכה היתה לפעול באופן סימביוזי אג`נדה או קבוצה שמעליה עומד אדם בעל שיעור קומה במעשי נכלים אכזריות וערמומיות.

צריך מידה של ערמומיות ארסית, רשעות, ומוכנות לכל דבר, הכל מראה שהחשוד העיקרי ברקימת הקנוניה נגד חיים רמון, הוא אהוד אולמרט עצמו.הנה כמה ביסוסים לטיעון הזה:

1. א. בין דורית בייניש לאהוד אולמרט קיימת מזה שנים, סמביוזה פלילית מתועדת, וברית של
עבריינים ממסדיים, אלמלי המכשלות שהציבה ביניש כבר בתחילת הדרך של בירור התיק
הפלילי 329/96 השופט עודד מודריק לא היה יכול לעשות את "הבוקי סריקי" ולזכות את
אולמרט בניגוד לחומר ולעדויות שעמדו בפניו.

ב. דורית ביניש גוננה על אולמרט בהיותה פרקליטת המדינה ומנעה הגשת כתב אשום נגדו בפרשת החשבוניות המזוייפות.

ג. צלה הכבד של דורית ביניש ריחף מעל סגירות תיקים או הכבדה ומניעת חקירות נגד אולמרט או מי שנחשדו כמעורבים עימו.

ד. עוד לפני שמונתה כנשיאת בית המשפט העליון חוללה השופטת דורית ביניש מעשה שיבוש משפט חמור כאשר לפי בקשת אהוד אולמרט פעלה בניגוד לדין, הורתה תוך חריגה חמורה מסמכותה, ומחובת הצדק החלה על בית המשפט, להרוס את ביתו של כותב שורות אלה, תוך ביזוי צו אחר שנתן שופט עליון ותיק כב` השופט אליעזר ריבלין, ביניש כידוע איננה יושבת על תקן ערכאת ערעור על החלטות של בית המשפט העליון, אבל היא לא יכלה להגיד לא לאולמרט.

2. אהוד אולמרט, אדם המעורב בעשרות חשדות על שחיתות ציבורית, מכהן היום כראש ממשלה הוא שורד על כידוניהם של פקידים מפירי אמונים חוק ושבועה המשבשים מהלכי משפט מתוך ציפיה לקבלת טובות הנאה ובטחון לקדום בתמורה. לאחר שאולמרט כבש את כסא ראש הממשלה על סמך אובדן כשרו של ראש הממשלה אריק שרון (עד היום לא נערכה חקירה משטרתית ראויה בפרשת התמוטטותו הפתאומית, הצעדים הרפואיים שנעשו לקדם את ההתמוטטות הזאת, ואורח הטיפול באירוע המוחי שאירע לאריק שרון) אירועים שמזכירים מאד את רצח ראש הממשלה הקודם המנוח יצחק רבין.

3. דורית ביניש תרמה רבות למגמת הטיוח בפרשת מעורבות השב"כ ברצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל.
שום חקירה לא נערכה בקשר למניעיה לתרום להסתיר מן העם את הידע האמיתי, מדוע ומי רצח את ראש
הממשלה יצחק רבין?

4. עם התמנותו כשר המשפטים התברר לאהוד אולמרט שחיים רמון "לוקח ברצינות" את תפקידו זה והוא מתכוון "לשחוט כמה פרות קדושות" ו"לנקות את האורוות" רמון הצהיר לעיתונות, שזה כלל לא בטוח שמועמד זה או אחר יתמנה כנשיא בית המשפט העליון, רמון דרש לקיים כמה תנאים ולברר מס` בירורים לפני השלמת ההכנות לבחירתה של ביניש לתפקיד החשוב הזה.

5. שופטי בית המשפט העליון בראשות השופט ברק, "עשו שרירים" והודיעו לרמון "מעל ומתחת לשולחן" "ביניש תיבחר כנשיאת בית המשפט העליון נקודה" רמון השתמש בסמכות המוקנית לו כדשר המשפטים והודיע כי הוא דוחה את ישיבת ההכתרה עד להודעה אחרת.

6. אין צורך בדמיון רב כדי להבין שדורית ביניש הרימה טלפון אל אולמרט ואמרה לו "תחזיר משהו על החשבון חיים רמון מסלק אותי מכס הנשיאה"

7. או אז, נחרץ גורלו של חיים רמון, המוח המרושע של אולמרט ממציא דברים כה ערמומיים וכה נפתלים, הוא הכין את הסיפור עם החיילת – עובדת משרדו – הוא השפיע על גד שמני יועצו הצבאי, בידיעתו של שמני או בלא ידיעתו, ליזום מהלך של מימוש אחריותו כמפקדה של "המסכנה" שנמרחה על חיים רמון, ועשתה כל מה שיכולה אשה לעשות כדי להוציא גבר סביר מדעתו.

8. העיתונות הכבושה עשתה כאגיל את עיקר העבודה, הריצה מסעי כזב ותרמית אל הציבור הרחב.

9. רמון היה מחוסל, הקויזלינג העדתי, מלחץ הפנכה הכרוני, מאיר שטרית, הפך לממשלא מקום והוא העביר מייד את בחירתה של דורית בייניש.

התוצאה: שר משפטים מחוסל, שני אנשים הכי מושחתים מכהנים בשני התפקידים הכי כוחניים והכי חשובים, נשיאות בית המשפט העליון, וראשות הממשלה.

טיהור המדינה אם יתרחש פעם, יתחיל בהמעדה לדין פלילי שכם אל שכם, את דורית ביניש ואת אהוד אולמרט.
10. מי האיש שהוא כה חזק? כה מקושר? כה ערמומי? חסר מעצורים? כה שפל? בעל ארכיון יידע על פרטים אישיים מאד של כל מנהיג ומנהיג פוליטי במדינה? מי עוד מוכן לכל מעשה וכל פעולה שיאפשרו הגנה עליו והמשך שלטונו המושחת? ודוק איך ניסה לסלק ולמכור אהוד אולמרט את אביו מולידו עקיבא אולמרט לשמואל תמיר שדחה את ההצעה המזוויעה בפלצות מעורבת בשאט נפש. (פורסם בספרו של שמואל תמיר |בן הארץ הזאת")

11. מי עוד יש בו את היכולת הארכי ערמומית הזאת, אריה אבניר מוצא לנכון לצטט את בנימין נתניהו
שאמר על אהוד אולמרט, אז מה גם ביבי לא מכיר את אולמרט?.


כך מתאר אריה אבנרי בחלק הראשון של מאמרו, זה שמתאר את אכזבתו מביבי נתניהו, את דבריו של
ביבי על אהוד אולמרט:

"לשבחו של יו"ר האופוזיציה, בנימין (ביבי) נתניהו, ייאמר שכבר לפני כעשרים שנה, בעת שכיהן כשגריר ישראל באו"ם, הוא ידע להגדיר את אהוד אולמרט, המבוגר ממנו בכמה שנים, כפוליטיקאי המתוחכם והערמומי ביותר בליכוד וכמי שעשוי להיות המתחרה העתידי שלו על ראשות המפלגה."

על רקע הסברת כל הדברים הללו ניתן להבין לאן מכוון אריה אבנרי ומדוע עיתון NFC מסכים לפרסם מאמר שבעצם מאפשר שוב לאהודו אולמרט להרחיק מעצמו כל חשד לאחד המעשים הבודגניים והשפלים שעשו פוליטיקאים ישראליים איש לרעוה במאה השנים האחרונות.

המאמר שלפניכם עתיר חסדנות צדקנית עד לעורר בחילה, והוא מתייחס כביכול לעמשים של שולה זקן המיועדים למנוע או להכשיל חקירות פליליות נגד אהוד אולמרט.

אהוד אולמרט לא יועמד לדין ולא תיפתח נגדו שום חקירה פלילית רצינית ואם תיפתח כזו הי תיסגר בהתאם ללחץ הציבורי שכבר שבק חיים לכל חי.

המטרה האמיתית של אבנרי בביקורת העקיפה על שולה זקן הם הדברים שהוא משמיע לה כנגד הפעילות של זקן בהפסקת המרדף נגד חיים רמון.

מי שמכיר את פרטי הענין יודע ששולה זקן היתה במסתרים, שושבינה חשובה ודומיננטית של פרשת הנשיקה על כל הסתעפויותיה.

לשולה זקן אין שום ענין להחזיר את רמון למשרד המשפטים, רמון לא יחזו לעולם למשרד הזה, בענין הזה, רצונו החשאי שלך אולמרט מגובה על ידי 18 "צדיקים" מסוג אחר הלו הם שופטי בית המשפט העליון ובראשם הנשיאה שאמות המוסר שלה והערמומיות שלה אינם נופלים מאלה של אהוד אולמרט.

חיים רמון לא עבר שום עבירה, הלוואי ולא היה נופל ברשתה של הלוליטה מהשב"כ, כי כך או כך, אין זה יאה לנשק לנערה זרה בשפתיה בתוך משרד ממשלתי אם אין לך תעודת נישאוין עימה ואם אינך עושה זאת לאור הזרקורים.

המזימה שנרקמה נגד רמון היא כה שפלה, האי באה ממוח כה רע ומרושע, ואין לו תקומה.

אבל לנו הציבור חייבת להיות תקומה, ותקווה.

אז כאשר אנו רואים את העבריינים תופסים את העמדות של השלטון והצדק אנחנו אומרים, עברנו את הנציזם, את טורקוומדה, את הפוגרומים ואת גלי האנטישמיות בכל העולם, נעבור גם את הצמד אולמרט ביניש הזה אנו חייבים להחזיק בתקווה ! וכאשר אנו קוראים מה קרה לרבין שנרצח וילידיו אינם מעזים לבקש חקירה אמיתית ופומבית אנו אומרים אולי תהיה תקווה, כאשר קוראים איך אדם שהיה שר בטחון מהולל שתרם את כל חייו למדינה הופל ארצה על ידי הפשלת מכנסיו שו על ידי כמה מניפולטיביות ששתקו במשך שנים, אנו אומרים אולי יצא הצדק לאור. וכשקוראים ששמעון פרס קיבל כמעט משפט שתוקן ורוכך לאחר שהשיב את פרס "לדרך הנכונה", אנו אומרים אולי יהיה בסדר" וכאשר קוראים איך מבקר המדינה מאויים, אנו מתפללים לטוב, וכאשר מביטים ביועץ המשפטי מזוז, המזוייף המושחת משבש המשפט, אמו נושאים עיננו השמיימה, וכאשר נשיא המדינה מושמץ נשפט ומוסגר ללינצ` המוני ומורשע, הכל בלא משפט, אנו יודעים שאותן הידיים בוחשות בכל הקדרות המריחות הללו, ואנו אומרים רק אלהים אם הוא קיים מסוגל להציל את העם היהודי, וכאשר אנחנו שרויים בשכחה מוזרה בקשר לסיפור ולנסיבות שהביאו את העבריין המודי הראשי אל כס ראש הממשלה, עינינו מופנות אל בתי החולי בו שוכב ראש הממשלה שרון, מחוסר הכרה, מבלי שהשאלות הקשות העולות מקריסתו ומאורח הטיפול בה, הגיעו לכלל חקירה פלילית משטרתית.

עתה ראינו איך העיפו את רמון אל תהום הנשיה ואיך העלו את דורית ביניש אל מרכז בנין "קפקא" המשמש בישראל את תעשיית עוולות המשפט המכוונת בעיר נגד עניי עמנו שהגנות החוק נעקרו מתחת לרגליהם..

אנחנו עם חזק, נעמוד בכל הדברים האלה ועוד נזכה לראות את אהוד אולמרט חבוש בכלא

אנחנו עם חזק ואופטימי, כל הדברים הללו עדיין מותירים אותנו באמונה שעוד ניגאל.

אבל כאשר מתגנבים אלינו מבין גדודי העיתונאים המכורים כמה עיתונים חלכאים ונדכאים, ולךאחר שהם זוכים בדרכים מפוקפקות בתואר של "אבירי האמת" הם מריצים אלינו כתבות שמיועדות לתמוך בדרך עקיפה, בהר השחיתות שמולך עלינו, או אז אנחנו נואשים וחושבים ברצינות" האם יש סיכוי לשרידתנו?

האם אין צדיק אחד בסדום ועמורה שהיו פעם מושא של "ארץ חמדת אבות בה תתגשמנה כל התקוות"

תתבייש לך אריה אבנרי, תתבייש לך יואב יצחק, אל תדאג בקרוב מאד נדע ונפרסם מה מקור המימון של העיתון הכבוש המכור, הסוס הטרויאני שיכריע לרעה את מלחמת העם היהודי על גורלו

הנה מוגש כאן חלק המאמר הדן במעלליה של שולה זקן כפי שהועתק מעתון NFC



) מנהלת לשכת ראש הממשלה, שולה זקן: מאכזבת סדרתית


זקן. בוחשת


היו זמנים שבהם מנהלות לשכותיהם של ראשי הממשלה היו נשים בעלות רקורד אישי מרשים, הניחנות במידה מירבית של דיסקרטיות ובמכובדות חברתית. זמנים אלה חלפו מזמן. במרוצת השנים חלה זילות בתפיסת התפקיד, שאחד מביטויה המובהקים היה מינויה של רוחמה אברהם למנהלת לשכתו של בנימין נתניהו. נאמנותה כלפיו היתה מוגבלת. לראיה, בסופו של דבר היא נכנסה לחיים הפוליטיים, חברה לשרון ופעלה נגד הבוס שלה לשעבר, לעיתים בהשראתו ובתמיכתו של אחד מ"פקודיו" (בדימ.) של נתניהו, מנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר אביגדור ליברמן, אף הוא פוליטיקאי בעל נאמנות מפוקפקת.שולה זקן, מנהלת לשכתו של אהוד אולמרט, צמודה אליו מזה שנים רבות בתפקידיו הציבוריים השונים ויודעת היטב את מרבית סודותיו הכמוסים, לרבות עבירותיו הרבות על החוק, שכנראה מעולם לא זעזעו אותה. באחת מהן, שקשורה באי היווני של איש העסקים דודי אפל, היתה זקן מעורבת באופן אישי: היא זו שארגנה ארוחת ערב חגיגית מטעם ראש עיריית ירושלים דאז, אהוד אולמרט, לכבוד שר החוץ היווני, לבקשתו של אפל, שביקש לגייס את תמיכת השר היווני במיזם שלו. בתמורה לאירוח הנדיב, אפל העניק תרומה כספית נכבדה למטה הבחירות של אולמרט, שהתמודד אז מול שרון על הנהגת הליכוד.היועץ המשפטי לממשלה החליט לסגור את תיק החקירה בכל הנוגע למעורבותו של אולמרט בפרשת האי היווני, כפי שיסגור לו לימים את תיק קבלת העטים היקרים מאילי הון שנזקקו לשירותיו. אך לא לעולם חוסן: אני מאמין באמונה שלמה כי מזוז יבין בסופו של דבר שאי אפשר להעלים עין מפרשות השוחד של אולמרט. יום הדין הפלילי של ראש הממשלה הולך ומתקרב.מי שמנסה למנוע מיצוי הדין עם אולמרט היא לא אחרת מאשר זקן, שניסתה בימים האחרונים לאסוף, בדרכים שונות, "חומר" על ניצב (בדימ.) יעקב בורובסקי, במטרה לסכל את השלמת החקירה שמבצע משרד מבקר המדינה בפרשת הבית ברחוב כרמיה, פרשה שבה חשוד ראש הממשלה בקבלת שוחד בסך מאות אלפי דולרים. זקן כנראה מבינה היטב שמצבו של הבוס שלה בפרשה הזאת קשה ביותר.גברת זקן היקרה, אני מודע היטב לכך שבחשת בפרשת ההטרדה המינית שביצע לכאורה חיים רמון, שר המשפטים לשעבר. בין היתר, העדת לטובתו במשפטו, במטרה להביא לזיכויו ולחזרתו למשרד המשפטים. משם הוא עלול לסייע לידידו אולמרט, העבריין הוותיק. אם תמשיך שולה זקן לפעול, שלא כדין, נגד אנשי משרד מבקר המדינה תוך ניצול עבודה בלשכת ראש הממשלה ועל חשבון כספי הציבור, לא תהסס עמותת אומ"ץ לנקוט נגדה בצעדים משפטיים. ויפה חצי שעה קודם.


רשימות | 18/11/2006 עודכן: | 17/11/2006 נוצר:
חזרה למעלה

לחץ כאן לפורום החדש על המחדלים המשפטים בחקירת רצח רבין

מחלקה ראשונה
אורח








הודעהפורסם: ראשון 19.11.06 14:10    נושא ההודעה: הכתבה המלאה


אכן דבריו של אריה אבנרי נראים תמוהים ביותר בלשון המעטה...

בחירות/מפלגות ממשל משפט פלילים | + גרסת הדפסה + שלח לחבר
יומני אבנרי (7): ארבעת המאכזבים


מאת: אריה אבנרי | | www.Nfc.co.il יומני אבנרי


> 1) יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו: המאכזב הממלכתי
> 2) שר התחבורה, שאול מופז: המאכזב הביטחוני
> 3) השר איתן כבל: המאכזב הפוליטי
> 4) מנהלת לשכת ראש הממשלה, שולה זקן: מאכזבת סדרתית


בחיים הפוליטיים מנצנצים מדי פעם כוכבי שביט. לרוב, כגודל הציפייה מהם, כך גודל האכזבה. אריה אבנרי מספר ביומנו השבועי על שלושה אישים שזרחו בשמי הפוליטיקה הישראלית ומתגלים יותר ויותר כתקווה שהכזיבה, וגם על מנהלת לשכת ראש הממשלה, שגם התקוות ממנה נגוזו.


4) מנהלת לשכת ראש הממשלה, שולה זקן: מאכזבת סדרתית


זקן. בוחשת



היו זמנים שבהם מנהלות לשכותיהם של ראשי הממשלה היו נשים בעלות רקורד אישי מרשים, הניחנות במידה מירבית של דיסקרטיות ובמכובדות חברתית. זמנים אלה חלפו מזמן. במרוצת השנים חלה זילות בתפיסת התפקיד, שאחד מביטויה המובהקים היה מינויה של רוחמה אברהם למנהלת לשכתו של בנימין נתניהו. נאמנותה כלפיו היתה מוגבלת. לראיה, בסופו של דבר היא נכנסה לחיים הפוליטיים, חברה לשרון ופעלה נגד הבוס שלה לשעבר, לעיתים בהשראתו ובתמיכתו של אחד מ"פקודיו" (בדימ.) של נתניהו, מנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר אביגדור ליברמן, אף הוא פוליטיקאי בעל נאמנות מפוקפקת.

שולה זקן, מנהלת לשכתו של אהוד אולמרט, צמודה אליו מזה שנים רבות בתפקידיו הציבוריים השונים ויודעת היטב את מרבית סודותיו הכמוסים, לרבות עבירותיו הרבות על החוק, שכנראה מעולם לא זעזעו אותה. באחת מהן, שקשורה באי היווני של איש העסקים דודי אפל, היתה זקן מעורבת באופן אישי: היא זו שארגנה ארוחת ערב חגיגית מטעם ראש עיריית ירושלים דאז, אהוד אולמרט, לכבוד שר החוץ היווני, לבקשתו של אפל, שביקש לגייס את תמיכת השר היווני במיזם שלו. בתמורה לאירוח הנדיב, אפל העניק תרומה כספית נכבדה למטה הבחירות של אולמרט, שהתמודד אז מול שרון על הנהגת הליכוד.

היועץ המשפטי לממשלה החליט לסגור את תיק החקירה בכל הנוגע למעורבותו של אולמרט בפרשת האי היווני, כפי שיסגור לו לימים את תיק קבלת העטים היקרים מאילי הון שנזקקו לשירותיו. אך לא לעולם חוסן: אני מאמין באמונה שלמה כי מזוז יבין בסופו של דבר שאי אפשר להעלים עין מפרשות השוחד של אולמרט. יום הדין הפלילי של ראש הממשלה הולך ומתקרב.

מי שמנסה למנוע מיצוי הדין עם אולמרט היא לא אחרת מאשר זקן, שניסתה בימים האחרונים לאסוף, בדרכים שונות, "חומר" על ניצב (בדימ.) יעקב בורובסקי, במטרה לסכל את השלמת החקירה שמבצע משרד מבקר המדינה בפרשת הבית ברחוב כרמיה, פרשה שבה חשוד ראש הממשלה בקבלת שוחד בסך מאות אלפי דולרים. זקן כנראה מבינה היטב שמצבו של הבוס שלה בפרשה הזאת קשה ביותר.

גברת זקן היקרה, אני מודע היטב לכך שבחשת בפרשת ההטרדה המינית שביצע לכאורה חיים רמון, שר המשפטים לשעבר. בין היתר, העדת לטובתו במשפטו, במטרה להביא לזיכויו ולחזרתו למשרד המשפטים. משם הוא עלול לסייע לידידו אולמרט, העבריין הוותיק.

אם תמשיך שולה זקן לפעול, שלא כדין, נגד אנשי משרד מבקר המדינה תוך ניצול עבודה בלשכת ראש הממשלה ועל חשבון כספי הציבור, לא תהסס עמותת אומ"ץ לנקוט נגדה בצעדים משפטיים. ויפה חצי שעה קודם.




נוצר: 17/11/2006 | עודכן: 18/11/2006 | רשימות נוספות: אריה אבנרי


http://www.nfc.co.il/Archive/003-D-19009-00.html?tag=14-07-56#PTEXT385 2

חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת חיים רמון ומינוי בייניש לעליון כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group