לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
רמון:משטרה שלא שולחת אנשים לקפריסין לחקור עסקות סמים  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת חיים רמון ומינוי בייניש לעליון



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
הארץ
אורח








הודעהפורסם: חמישי 16.11.06 6:19    נושא ההודעה: רמון:משטרה שלא שולחת אנשים לקפריסין לחקור עסקות סמים


"משטרה שלא שולחת אנשים לקפריסין לחקור עסקות סמים, כי אין לה כסף. משטרה שניידות מושבתות חודשים מחוסר תקציב שולחת שני שוטרים, על נשיקת הרף עין. ברור לי שאם שולחים לגואטמלה שני שוטרים הם יחזרו עם תוצאות. אחרי זה נודע לי שהם לנים באותו מלון יחד עם המתלוננת והחברה שלה. הבנתי שהמקום היחיד שיש לי אמון בו זה בבית המשפט"


רמון בביהמ"ש: "היה לי ברור לגמרי שה` מפלרטטת איתי"

מאת ניר חסון וגידי וייץ

המתלוננת לרמון בעימות: "אתה מסתכל לי בעיניים ומשקר"




רמון בעדותו בביהמ"ש השלום בת"א, אתמול: "יכול להיות שהבנתי אותה לא נכון. לא היה לי רמז או צל צלו של רמז שהיא לא רצתה"

תצלום: מוטי קמחי


כל האירועים היו ביוזמת המתלוננת, על אף ש"על פי כללי הפרוטוקול לא הייתי צריך לנהוג כך", כך אמר אתמול שר המשפטים לשעבר, חיים רמון, במהלך עדותו בבית משפט השלום בתל אביב, שבו הוא מואשם בביצוע מעשה מגונה. "אני 25-30 שנה בשירות הציבורי, ולא דבק בי רבב", אמר רמון, שהיה נסער ביותר במהלך עדותו ואף בכה. בנוסף, מתח רמון ביקורת נוקבת על התנהלות החקירה המשטרתית נגדו.

רמון הדגיש בעדותו שלא ידע כי ה` לא מעוניינת בנשיקה. "יכול להיות שהבנתי אותה לא נכון", אמר, "יכול להיות שהיא לא רצתה את הנשיקה. מעולם לא כפיתי נשיקה על אף אחד, אבל אף פעם גם לא ביקשתי רשות. נוצר מצב שבו אתה משוכנע שהנשיקה תתקבל בברכה. לא היה לי רמז או צל צלו של רמז שהיא לא רצתה", אמר השר לשעבר.

רמון תיאר את השיחה בינו לבין המתלוננת כפלירטוט מתמשך: "היא אומרת לי הערה שבעיני היא סקסיסטית... `אני לא יכולה לעמוד בפניך`. ואז באותה חייכנות ובאותה קסם אישי, היא אומרת לי `השר, אני משתחררת ונוסעת... אני רוצה שתיסע אתי לקוסטה ריקה`. היה לי ברור שהיא מתחילה אתי. היה ברור שהיא מפלרטטת אתי", אמר רמון.

טענה נוספת של רמון היתה על העימות המשטרתי בינו לבין ה`, שהתנהל ב-7 באוגוסט דרך שיחת וידיאו בין ירושלים לגואטמלה (שם שהתה אז המתלוננת). "אני, שר המשפטים, הייתי שפן הניסיונות של עימות בווידיאו", אמר רמון בעדותו. גם מפקדת היחידה הארצית לחקירות הונאה, תת-ניצב מירי גולן, העידה בשבוע שעבר כי העימות היה "קשה מאוד". תמליל העימות, שהגיע השבוע ל"הארץ", חושף כי בין שר המשפטים לבין ראש היחידה החוקרת התנהל דו-שיח קשוח ומטריד, שבו אמר רמון לגולן דברים חריפים על אופן ניהול החקירה נגדו. כמו כן, ניתן לבחון לראשונה את הבדלי הגרסאות בין רמון לה` על מה שהתרחש ביניהם ב-12 ביולי.

"תגיד לי אתה, אתה כאילו לא היית בחדר הזה? רק אני הייתי בחדר הזה?", הטיחה ה` בשר המשפטים לשעבר בעימות, "איך אתה, איש אמון בישראל, מסתכל לי בעיניים ואומר לי שבחדר הזה לא נישקת אותי, תגיד, אתה שפוי, כאילו איך אתה אומר דבר כזה?". רמון הגיב בחריפות: "אני מסתכל לך בעיניים כי את לא אומרת אמת... ואת אל תבכי, כי אני בוכה כבר שלושה שבועות על העלילה הזאת שהעללת עלי. לא אני, לא ילדי, לא בת זוגי, כולם חיים בסיוט הזה שהכנסת אותנו שאני לא יודע על מה ולמה ואני לא מתרשם מאף דמעה שלך ומאף הצגה שלך".

בשלב מאוחר יותר בעימות אמרה ה` לרמון: "אתה יודע איזה צמרמורות עברו לי בגוף כשאתה נצמדת אלי ככה, אני רציתי להקיא, אתה יודע מה זה להקיא? רציתי להקיא, זה מה שרציתי לעשות". בתגובה אמר לה רמון ש"אם את עכשיו באה ואומרת שהלכת להקיא, אם ככה את נראית כשאת הולכת להקיא, אז את אדם הכי מאושר בעולם". כשהטיח בה רמון שהיא מעלילה עליו עלילות, אמרה ה`: "עלילה? אתה לא מתבייש, תגיד לי? תסתכל עליך, שר המשפטים במדינת ישראל, עומד ומשקר וכאילו מסתכל לי בעיניים ומשקר. אתה לא מתבייש?" (את המשך התמליל ניתן לקרוא במוסף "הארץ").

בעדותו אתמול, תיאר רמון את סצינת הצילום המשותף שבו נראים השניים כך: "היא מחבקת אותי בשתי ידיים ומצמידה את כל החזה שלה אלי, משעינה את הראש שלה על כתפי וחזי. צריך לזכור שאין בינינו היכרות. היד שלי בתוך הכיס. היא דוחפת את היד שלה מתחת ליד שלי. תראו בתמונה שאני קצת נבוך, אבל משתף פעולה. מבחינתי זו היתה גושפנקה סופית לעובדה שהיא מפלרטטת אתי. אנחנו עומדים 10 שניות בפוזה הזאת, והיא מחייכת".

את הנשיקה מתאר רמון במלים הבאות: "התחושה שלי היא, שהיא התקרבה כדי להמשיך את מה שהיה עד לאותו רגע. אני עושה תנועה שאני לא שומע, ואז היא מתקרבת אלי שוב קרוב-קרוב, 10-20 ס"מ. מרימה את ראשה אלי, היא מחייכת אלי. סוג של אותו מבט מזמין. אני מרכין את ראשי אליה והיא לא נרתעת, להפך, ואז אנחנו מתנשקים נשיקה ספונטנית, חטופה, שנמשכת 2-3 שניות, על השפתיים, שהיא משתפת פעולה עם הנשיקה לכל אורכה, לא מביעה שום רתיעה. יכול להיות שהפה שלי היה פתוח במידה מסוימת. אולי הלשון נגעה בשפתיים. לא הכנסתי את לשוני לפיה, לא התכוונתי להכניס את לשוני.

החקירה: "סיוט קפקאי"

בהמשך עדותו תקף רמון במלים בוטות את יחס המשטרה אליו. זה גם השלב שבו איבד את קור הרוח וקולו נשבר מספר פעמים: "חשתי בעוינות, אבל חשבתי שזה חלק מהחקירה, אף פעם לא נחקרתי. ואז הם מציגים לי את התמונה השלישית, שצולמה לאחר הנשיקה, ראיתי אותה והתרווחתי. שאלתי `נו, למה אתם לא סוגרים את התיק? סיפרתם לי שפה יש בחורה בטראומה מוחלטת, תראו, היא מחייכת`. ואז מירי גולן אומרת לי `אתה לא רואה שהחיוך קפוא והעיניים מבריקות מדמעות?`.

"בשנייה הזאת נפל לי האסימון. הם נעולים, הם החליטו מראש שהבחורה היא מלח הארץ ואני - עם כל מה שהייתי - אני זבל וחרא שצריך לזרוק אותו לכלא. כל מה שאמרתי לא היה חשוב. אני מבין שאני נמצא בלב סיוט קפקאי, שמישהו החליט, שמה שלא יהיה - יוגש כתב אישום".

רמון תקף את ההחלטה לשלוח שוטרים לדרום אמריקה, כדי להשלים את חקירת המתלוננת: "משטרה שלא שולחת אנשים לקפריסין לחקור עסקות סמים, כי אין לה כסף. משטרה שניידות מושבתות חודשים מחוסר תקציב שולחת שני שוטרים, על נשיקת הרף עין. ברור לי שאם שולחים לגואטמלה שני שוטרים הם יחזרו עם תוצאות. אחרי זה נודע לי שהם לנים באותו מלון יחד עם המתלוננת והחברה שלה. הבנתי שהמקום היחיד שיש לי אמון בו זה בבית המשפט".

בחקירה הנגדית תקפה את רמון הפרקליטה, עו"ד אריאלה סגל-אנטלר: "הסכמתה או אי הסכמתה של המתלוננת בכלל לא הטרידה אותך, אתה ניצלת את ההזדמנות של הצילום כדי לנשק אותה"; "את מתארת מעשה של אדם מטורף, אני עומד לדין על מעשה מגונה ולא על טירוף", ענה לה רמון.

בתחילת הדיון הודיעו השופטים כי הם דוחים את בקשת התקשורת להתיר לפרסום את עדותה של ה`, על מנת לשמור על פרטיותה. לפני רמון מסר סנ"צ ערן קמין, שעמד בראש צוות החקירה, את עדותו. קמין אמר, כי לרמון היו מספר גרסאות לאירועים ודחה את טענתו של עו"ד דן שינמן, בא כוחו של רמון, על כך שהחקירה היתה מוטה. ביום חמישי הבא יימשכו המשפט וחקירתו הנגדית של רמון. ההגנה צפויה להביא מספר עדים נוספים לחיזוק גרסת רמון. בשבוע שלאחר מכן, צפויים הצדדים להקריא את סיכומיהם

העדות

הצעת הנסיעה

"היא אומרת `אני לא יכולה לעמוד בפניך` ובאותו קסם אישי: `אני רוצה שתיסע איתי לקוסטה ריקה`"

הצילום המשותף

"היא מחבקת אותי ומצמידה את כל החזה שלה אלי (...) היא דוחפת את היד שלה מתחת ליד שלי"

הנשיקה

"אני מרכין את ראשי אליה והיא לא נרתעת, להפך ואז אנחנו מתנשקים נשיקה ספונטנית, חטופה, על השפתיים"

גיל המתלוננת

"זה לא הפתעה בשבילי שבחורות גם בגילאים האלו מתחילות איתי. היו לי יחסים משמעותיים עם בחורות צעירות בגיל הזה"

http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=788881&cont rassID=2&subContrassID=1&sbSubContrassID=0



חזרה למעלה

למחות נגד תפירת התיק לשר רמון בתמורה לטיוח פרשיות השחיתות של אולמרט ומחדלי המלחמה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת חיים רמון ומינוי בייניש לעליון כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group