לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
הרצאות ימין בשירות השב``כ  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
ערוץ 7
אורח








הודעהפורסם: רביעי 15.11.06 22:20    נושא ההודעה: הרצאות ימין בשירות השב``כ

הרצאות ימין בשירות השב"כ
פעילי ימין זומנו להרצות. מאוחר יותר הוברר שהקהל מורכב מאנשי שב"כ. "פתאום הבנתי שאני עובר `מיני חקירה` ". השב"כ: טענות ללא שחר.
רות אברהמי


מספר פעילי ימין ורבנים, הוזמנו להרצות או להשתתף בפאנל, בו יציגו את עמדותיהם והשקפותיהם, בפני קהל שמורכב מאנשי כוחות הבטחון, שב"כ ומשטרה. חלק מהפעילים מדווחים על תחושה שההזמנה לא היתה תמימה.

אחד ממקבלי ההזמנה, שמואל מידד (זנגי), יו"ר תנועת חוננו, אמר לערוץ 7, כי לאחר שקיבל הזמנה כזאת, והוברר לו כי עליו לדבר בפני אנשי שב"כ, הודיע כי אינו מעוניין. "לא עלה על דעתי שאלך לדבר עם אותם אנשים שמחלקים צווי הגבלה ומרחיקים אנשים מביתם ללא הסבר ומונעים זכויות וחופשות מאסירים תושבי יהודה ושומרון, שמגיעות להם על פי חוק, רודפים אותנו ובולשים אחרינו ומאזינים לנו ושולחים נגדנו שמפניות" אומר מידד.

לדברי מידד כאשר פנו אליו בתחילה, הסתירו את העובדה שמדובר באנשי שב"כ. רק לאחר שפנו אליו בפעם השלישית, נענו לבקשתו ומסרו לו פרטים נוספים אודות האירוע המתוכנן כגון מי אמור להרצות יחד איתו. "ניסו ללחוץ ושאלו למה לא. הציעו שמישהו בכיר יתקשר אלי כדי להשפיע עלי לשנות את דעתי, אך מאחר שכוונתם להרע, אני לא מוצא עניין לתקשר איתם " מוסיף מידד.

מי שהוזמן בעבר, ואף השתתף בפאנל כזה יחד עם הרב אליקים לבנון והרב יובל שרלו, הוא ערן שטרנברג, דובר מועצת חוף עזה לשעבר, ממגורשי גוש קטיף. לדבריו, כשהוזמן לפאנל, לא נאמר לו שעליו לדבר בפני אנשי שב"כ כי אם בפני בכירי המשק. הוא לא ידע שבין הקהל מצויים אנשי שב"כ דבר שנודע לו אחרי ההרצאה, כשנשארה קבוצה קטנה של אנשים שהציגו עצמם כאנשי שב"כ, והמשיכו את השיחה עמו עוד זמן ממושך.

כיוון שלדבריו השתתף בפאנלים רבים בכל חלקי הארץ, תחילה לא נתן דעתו כי למעשה הוא עובר `מיני חקירת שב"כ` תוך כדי הויכוח הרעיוני שנערך, ובמסגרת השאלות שהועברו אליו מהקהל. "חשבתי שאני מביע דעות באופן משוחרר ומשתתף בויכוח שיעשיר את התובנה של היושבים מולי , שמשקפים זרמים שונים בחברה הישראלית, אך בפועל הרגשתי שיש כאלה שמנסים לבצע מיני חקירה" אומר שטרנברג.

חלק מהשאלות שנשאל לדבריו, הם שאלות מודיעיניות. "העובדה שכמה חודשים לאחר מכן נלקחתי לחקירה בשב"כ מלמדת אותי שיש חשש שהם רוצים יותר מהתרשמות, שהם עושים עבודה מודיעינית", אומר שטרנברג. הוא אף ממליץ לכל אחד שמקבל הזמנה כזו, לקחת בחשבון שהוא לא רק נשאל שאלות תמימות אלא גם שאלות מודיעיניות. "שלא ינסו לחשוב שממנו לא יוציאו בתום לב כלום, כיון שאנשי השב"כ הם יותר חכמים וזה המקצוע שלהם", הוא מוסיף.

פנחס ולרשטיין, שהוזמן גם הוא לדברי בפני אנשי שב"כ, אומר כי דוקא קיבל בחיוב את ההזמנה, אך ניצל את ההרצאה להעלות את נושא העצורים המנהליים "כל המעצרים המנהליים הם בתחום אחריותם ורציתי להשיג דברים בתחום זה", אומר ולרשטיין ומוסיף כי רצה גם להעביר מסר, שהגבלות השב"כ על תושבים יהודים עלולה להביא לתוצאות הפוכות "אם הכל אסור אז הכל גם מותר".

"המסר שניסיתי להעביר להם שבכוחם להעלות או להוריד את גובה הלהבות. חלקם יודע שאם זה מגיע לשלב האלימות, הם היו צריכים להזהיר את הדרג המדיני, שאינו מודע למה שקורה בשטח" אומר ולרשטיין. עם זאת הוא מוסיף, כי היה צריך זהירות "לקחתי מישהו שישגיח עלי שלא אסחף, כדי שתהיה לי ביקורת". עוד אומר ולרשטיין כי "הם רצו מידע ממני ואני רציתי להשתמש בהם כדי למנוע עימותים".

בתגובה לתחושתם של המוזמנים מהימין שמאחורי ההזמנה התמימה עומדות כוונות מודיעיניות נמסר מהשב"כ ש"יום העיון לאנשי השב"כ נועד להכיר וללמוד זרמים, השקפות ותפיסות עולם בתחומים שונים. יום העיון הינו חלק מתפיסה רחבה כי על מנת להבחין בין פעילות לגיטימיות ובין כזו שאינה, יש להיות בקיאים במגוון רחב של תפיסות ודעות".

עוד אומרים בשב"כ כי "ליום העיון מוזמנים להרצות אנשי אקדמיה, פעילים מזרמים ובתחומים שונים, עיתונאים ועוד. הטענות לפיהן לא נאמר למשתתפים בפני מי הם מופיעים או כי ההזמנה נועדה לצורך "חקירה" הן חסרות שחר ואף תמוהות. יום העיון אינו נערך במסווה כל שהוא ומובהר למוזמן מטעם מי הוא נערך ומה מטרתו, ולמוזמן יש אפשרות להיעתר או לדחות את ההזמנה".

באשר לאופי השאלות שנשאלו אנשי הימין אומרים בשב"כ כי "כמו בכל יום עיון שנערך במסגרת כלשהי, ניתנת לקהל השומעים הזדמנות לשאול שאלות ולהביע דעה".

עוד אומרים בשב"כ כי "מרבית המוזמנים להופיע ביום העיון מציינים בחיוב רב את עצם קיומו, את הפתיחות לשמוע דעות רבות ומגוונות ללא כל הגבלה ואת החשיבות בכך שגוף ביטחוני שעוסק בתחום רגיש, מוצא צורך ודרך לשמוע מגוון דעות והשקפות עולם".

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/156383

חזרה למעלה

הצטרף וצרף חבריך לרשימת התפוצה של "נקים" וקבל עידכונים שוטפים על החשיפות של "נקים"

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group