לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
פאשיזם פמיניסטי ותעשיית תלונות סרק על אונס והטרדה מינית  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> גירושין,משמורת ילדים והתנהלות שרותי הרווחה בישראל-כי ילדים נולדים לשני הורים



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
אורח









הודעהפורסם: ראשון 11.05.08 13:06    נושא ההודעה: פאשיזם פמיניסטי ותעשיית תלונות סרק על אונס והטרדה מינית

פאשיזם פמיניסטי ותעשיית הרשעות




פורסם ב17 במרץ 2008, 17:25 במדור אקטואליה





מאמר זה הוא עוד דרך להבהיר לציבור התם על מה המאבק שלנו, מהן נקודות המחלוקות במאבק, מהם טיעוני הנגד שלנו. בזכות הפה חסר הרסן של פמיניסטיות ופרישתם של שופטים מתפקידם, מתחילה להיפתח עבורנו סוף-סוף תיבת הפנדורה של ארגוני הנשים ושופטים בישראל. החומות הבצורות בהן הקיפו עצמן הפמיניסטיות מפני בדיקה, סקירה, ניתוח פעילותן הלקויה, העכורה והרמאית חשפו בעת האחרונה מעשי-נבלה, בראשם ארגוני הנשים המעודדים ומגבים תופעת הגשת תלונות שקריות.
האם מישהו יודע מהו האחוז האמיתי של תלונות שקר אשר מגישות נשים נגד גברים? האם מישהו יודע כמה חפים מפשע נמקים בכלא על לא עוול בכפם בין היתר בגלל ששללו מהם את הזכות הבסיסית להתגונן בבית המשפט? לא, אף אחד אינו יודע, אם כי מתחילות להיפתח חרצובות לשונם של שופטים מכובדים, אך לצערי רק עם פרישתם מתפקידם, כאשר אינם עוד מאוימים על ידי ארגוני הטרור הפמיניסטיים. את הכמויות האמיתיות של תלונות כזב כנראה לעולם לא נדע, אם כי יקומו עוד שופטים שמצפונם יעיק עליהם והם יחשפו את כל האמת על הרשעות סרק של גברים חפים מפשע.

קודם כל כבר הובהר ולא פעם שאחוזים של תלונות סרק המקודמים ע"י ארגוני הנשים ועומדים על 2% בלבד, אלה שקרים מניפולטיביים וגסים, הן בעקבות סתימת הפיות האלימה והשרירותית אשר אינה מאפשרת לגברים נפגעי טרור פמיניסטי להשמיע את קולם ולהביא את כל האמת במלוא כיעורה, הן מפאת חוסר דיווח על תלונות שווא לרשויות וחוסר ענישה של נשים מעלילות, והן בגלל קידום סטטיסטיקות כוזבות ומפוברקות אשר מסתירות את האמת מעיניי הציבור.

כתבה שחושפת פיסת אמת על תעשיית הרשעות סרק קוממה אותי בצורה שקשה לתאר במילים. ועם כל הכבוד לשופטים, בתפקידם הם לא חייבים שום דבר לארגוני הפאשיזם הנשי, אלא חובתם העליונה היא לחוק שאותו מחוקקת הרשות המחוקקת, הנבחרת ע"י העם. כוח השיפוט ניתן בידי שופט מתוך אמון ביושרו ובהגינותו, בכושרו המקצועי, ביכולתו לקיים את המוטל עליו תוך כיבוד עקרונות האתיקה השיפוטית ובעשיית משפט צדק. לא יטה אפוא השופט משפט ולא יכיר פנים. ואולם מאחר ושופטי ישראל הרשו לעצמם להזניח את חקר האמת ועשיית משפט צדק תוך עקיפת הנהלים, כאשר הקובעים היחידים באשר לכללי השפיטה כיום היא המאפיה הפמיניסטית ולא העם, הם הטילו את האתיקה השיפוטית אל מסלול התנגשות והתרסקות שהחברה האנושית לא הכירה עד כה.

כב` השופט שלי טמן, אותו כבר הכרנו בעבר בוועדה שהתקיימה באילת ובה הוא הותקף ע"י פמיניסטיות בגלל שהעיר לאורית קמיר על כך שהצדיקה רצח ח"כ גנדי בגלל שלא תמך בחוק נגד הטרדה מינית המקודם על ידה, כעת פותח פיו ומספר על תעשיית הרשעות סרק אשר מתבצעת בבתי המשפט הישראליים:

"שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, שלי טימן, פרש השבוע מתפקידו עם בטן מלאה: מערכת המשפט מזניחה את זכויות הנאשם, השופטים ממהרים להרשיע והקולגות לא תומכים ברגע האמת. בתחום הרגיש של עבירות מין, אומר טימן בראיון מיוחד ל"הארץ", יש השפעה חזקה מדי של שדולות הנשים"

"יש שופטים שלא מכירים את המלה זיכוי. ברגע שהם רואים כתב אישום הם יכולים כבר לכתוב את גזר הדין", אומר השופט שלי טימן. "אני מכיר שופט שהיה מקבל את התיק, ועוד לפני הקראת כתב האישום כבר התחיל לנסח את פרטי כתב האישום בהכרעת הדין, כשברור לו שמדובר בהרשעה. פעם אמרתי לשופט בהרכב שאני רואה בעייתיות בראיות בתיק. אפילו לא דיברתי על זיכוי, והוא אמר לי, `אתה יודע מה יעשו לנו פה אם נזכה?"

"הבעיה היא שקשה מאוד להילחם בכך אחרי 25 שנים, כשאין ראיות. אדם יכול להתלונן על הוריו על מעשה שעשו בו עד גיל 38. חוץ מעבירות על פשעים של הנאצים ועוזריהם, אין עוד עבירה כזאת שאין עליה התיישנות. אני מדגיש - אם מדובר בתלונת אמת, יש לתת לקורבן העבירה את כל התנאים כדי שלא תתבזה בבית המשפט ולא תדבר על עברה המיני, שתהיה מלווה על ידי מרכזי סיוע. עם זאת, אני חושש מתלונות כזב. שים לב שלא מעמידים לדין את מי שהגישה תלונת כזב, בנימוק שצריך לעודד מתלוננות".

עד כמה דעת הקהל משפיעה על החלטה שיפוטית?

"יש לנו מורא, והמורא הוא גם מדעת הקהל. אי אפשר להתעלם ממנו. כשיש גופים שעושים נפשות יותר מאחרים ומרימים את קולם, מסתבר שזה מצליח. התוצאה היא שהפמיניסטיות, שעושות עבודה מצוינת מבחינתן, משכנעות בלובי שלהן להחמיר בענישה. ואני אומר, מה עם הלובי למען המלחמה בסמים? נגד פגיעה בקשישים? אותם לא שומעים. במצב כזה, לבית המשפט יש פחות ופחות כלים לקבוע מי דובר אמת. הוא נותן לנאשם פחות סיכוי להתגונן. זה יוצר מורא אצל כל הרשויות שעוסקות באכיפת החוק".

יש לך דוגמה להשפעה של התקשורת על דימוי של עבריינות מסוג מסוים?

"הסחר בנשים. אין היום סחר בנשים בישראל. בהתחלה הביאו בחורות, שלא ידעו לאן מביאים אותן. חטפו, אנסו, העבירו אחד לשני. העניין הזה נפסק. היום המשטרה מתלבשת על איזה מכון שבו היא כל הזמן מבקרת ו`עושה מבצע`..."

אם אין סחר בנשים, למה יש רושם כאילו יש סחר בנשים?

"כי יש כאלה שעל זה הם מרצים, כאלה שמתפרנסים מלדבר על סחר בנשים".

"כשלמדתי דין פלילי, למדתי על קדושת זכויות הנאשם. היום לנאשם בעבירות מין אין זכויות", אומר טימן. אדם שנאשם בעבירות מין כמעט בוודאות ייכנס לכלא, תוך הרס משפחתו. ואם יש חלילה תלונת שווא, זה לא יעזור לו. זאת האווירה היום. יש התנפלות על כל זיכוי".

ויש כלים לאתר את תלונות השווא?

"אם הפרקליטות לא מצאה שמדובר בקשר של ילדות עם האמא כדי לסלק את האבא מהבית, או שהיא לא חושפת את השקר, כי אסור להעליב את הקורבן ולחקור אותו בפוליגרף, אז לא. יש אוסף אדיר של תלונות שווא שחשפתי. ברור לי שאם תלונת שווא כזאת לא היתה נחשפת, האיש היה עומד לדין ומורשע".

אודה ולא אבוש - קראתי ולא יכולתי לרסן את דמעותיי. כשכולנו מודעים לאפשרות שנותקף, או יקירינו יותקפו ע"י המעלילות המקבלות את מלוא תמיכתן של מי שמתיימרות להרוס את כל המין הגברי ואת כל החברה האנושית כולה כתוצאה מכך, לא נשאר לי אלא לחוש עצב עמוק בגלל הזנחת זכויות אדם, ושאט-נפש כלפי מפלצות אשר בטעות נקראות "נשים" ונושאות כיום בשם "פמיניסטיות". עד לפני כמה שנים תופעת אלימות כלפי גברים ומגפת תלונות כוזבות לא הייתה מוכרת ברחבי העולם, וישראל בפרט. וגם כיום קשה מאוד להגיע לפרטים מדויקים של מקרים אלה, ואחת הסיבות מני רבות היא כי גברים עצמם טרם הבינו והפנימו כי מותר ואף רצוי גם להם להתלונן, גם להם להשמיע את קולם, גם להם להראות את צלקותיהם הנפשיות והפיזיות נוכח ההתעללות שחווים מידי נשים. כן, גם גברים הם בני אדם, למי ששכחה פרט חשוב זה לרגע. קל לנצל את אבירות הנפש הגברית, את כוח הסבל שלהם, את האיפוק, את הכבוד שהם נותנים לנשים ורק בשל היותן נשים, קל לנצל את העובדה שגברים לא מתלוננים ולא בוכים, לא מקטרים ולא מחפשים תמיכה על כל מבט או כל מילה לא במקום, קל לנצל את בדידותם וכושר התמודדות לבד בכל מצב ע"מ לטמון להם מלכודת ולתפוש בעקב-אכילס.

התעללות נשית בגברים מהווה כיום גורם עיקרי למוות ונכות נפשית ופיזית בקרבם בגילאים... הממממ... מיום היוולדם ועד לזקנה עמוקה. רק לפני כמה ימים שמענו בחדשות ערוץ 2 איך התקשורת צמאת דם גברי הציגה ילד בן 4 כעבריין מין סידרתי (עוד אכתוב על כך בהרחבה), והיה לנו עוד מקרה כזה לפני לא הרבה זמן, וכיום אני קוראת על אדם שתרם המון למדינה, היה קצין וסגן מפקד גדוד, ובנה לעצמו קריירה מכובדת עם מספר מטווחים, שמו רותם גיל בן 46 ואב ל-4, התאבד בגלל עלילה זדונית אשר העלילה עליו אישה שהודרכה על ידיו במטווחים. עלילות ואלימות נפשית קשה ואכזרית גורמים ליותר מקרי מוות ופגיעות בריאותיות בקרב גברים – נפשיות ופיזיות, מאשר התקפי לב, סרטן או אובדן חיים בשל הגנה על המולדת. כל גבר בישראל חי בסכנה ליפול קרבן בידי הפאשיזם הנשי המתקרא כיום פמיניזם, כל גבר בישראל נתון לחשש שמא תלונתו על התעללות שחווה תוצא ללעג פומבי במקרה הטוב, או תכניס אותו מאחורי הסורגים במקרה הפחות טוב. כי הרי נשים הן הבעלות הבלעדיות למצב "קרבן".

הציבור הישראלי חייב להבין ולהפנים כי הצווחות הפמיניסטיות הן בסך הכל מלחמה אופיינית לטבען האלים אשר מהווה קרב שליטה על אזורי השפעה ושררה. רק מהפכה חברתית וחשיבתית תביא לשינוי בתפישת הגבר כשק אגרוף ובהמת עבודה. הציבור הרחב ממילא כבר איבד את אמונו בטוהר הכוונות של ארגוני הנשים, אל לנו לתת למצב להתדרדר עד לאיבוד אמון מלא בכל המין הנשי. איך בכלל מעיזות להטיף נציגות ארגוני הנשים בסגנון כ"כ צווחני ובוטה כנגד אלימות כלשהי, כאשר הן עצמן שותפות בכירות לאלימות והתעללות, וסמל של "מה שלא בא בכוח, יבוא בעוד יותר כוח"? השיטה הרצויה ביותר לדעת פמיניסטיות, היא למנוע שקיפות ציבורית של מעשים נפשעים שלהן ושקריהן המקודמים בחברה בכפייה.

העובדות המזעזעות שחשף כב` השופט שלי טימן מחייבות כמה פעולות דחופות: יש לדרוש שקיפות מלאה של פסקי הדין והכרעות שיוצאים תחת ידיהם של השופטים המרשיעים בתלונות של "עבירות" מין, ואמנם מינו אותם לשפוט, אך בניגוד לכל כללי המשפט הם מצאו עצמם יחד עם ארגוני הטרור הפמיניסטיים עוסקים בטיוח וטיפוח עבריינות בקרב נשים, אין אפוא בינם לבין תפקידם השיפוטי ולא כלום ואינם זכאים עוד לאמון הציבור. שיטת הפעולה של שופטים בתיקים כאלה, קרי כל משפט כזה לפני הכל זוכה להיות בדלתיים סגורות, וזה פוטר שופטים מביקורת ציבורית, והגנה על כל "מתלוננת" גם אם ברור לכל כי ברובן המכריע מדובר במעלילות חסרות מצפון, יושר ותום לב, מתקיימת במדינות ובמשטרים דיקטטוריים ולא במדינות דמוקרטיות כמו מדינת ישראל.

הצעד הבא, הוא לתת לכל נפגעי הטרור הנשי זכות להשיב, להגיש תלונה נגדן, לקבל במה תקשורתית מורחבת כאשר יישמע קולו של קרבן העלילה, מכיוון שזכותו של כל אזרח להשיב ולהגיב על אותה פלטפורמה עליה הוא הותקף! עד כה נמנעים הגברים מלהגיב עקב אי מתן גיבוי מלא לקרבנות הפאשיזם הנשי, עקב הכפייה הפמיניסטית לסגוד לכל מגישת תלונה בלי בירורים האם מדובר בתלונת שקר או אמת, עקב בושה שחשים גברים בלהתלונן נגד ה"מין החלש", אם כי מישהו עדיין חושב שמדובר בחלשות? לא חברים, מי שמסוגלת לשרת בקרבי כמו הגברים, להיות טייסת כמו הגברים, לעבוד כמו הגברים, להיות פוליטיקאית, מנכ"לית, נשיאה או ראש הממשלה – אינן עוד שייכות ל"מין החלש", חייבים לחוש גברים כי עומדים מול שווים להם אפוא, ולנהוג בנשים כאלה בדיוק כמו שהיו נוהגות הן בגברים.

לאחר חשיפות כאלה, ונתונים בשטח כאשר מדי שבוע או מדי כמה פעמים בשבוע אנו קוראים או שומעים על עוד עלילה, על עוד גבר שהתאבד בגלל הרס חייו, משפחתו וקריירה אותה בנה במשך שנים רבות, הגיע הזמן לומר בקול צלול וברור, כי הייתה זו טעות איומה לתת חופש בלתי מוגבל לארגוני הנשים הפשיסטיים ולקדם רצונות ודרישות של פמיניסטיות כחלק בלתי נפרד מכלל החברה. הציבור טרם הבין והפנים כי שאיפתם של ארגוני הנשים היא להפוך את משפטו של כל גבר למבצע פוליטי, ובעזרתו לזכות לטובות הנאה אישיות ניכרות. דבר זה יתחילו אנשים להכיר רק בעבור זמן מה - עם פרישתם של עוד כמה שופטים, עם חשיפתן של יותר ויותר עלילות, עם התאבדותם של עוד גברים – עד שאסון זה לא יבקר כל בית במדינת ישראל.

זעקתם של גברים הייתה עושה בוודאי רושם ניכר בכל מקום אחר בעולם, אך במדינת ישראל תחת שלטון הדיקטטורה הפמיניסטית, נקבעים מהלכי משפט בתיקים נגד גברים מראש ע"י לחץ ואיומים של ארגוני הטרור הנשיים, ואין מקום להגנה כלשהי במהלכו. גברים שנפלו קרבן עינויים של המאפיה הפמיניסטית יכולים רק להשלות את עצמם שייוודע לנאומי הגנה משקל כלשהו. פסקי הדין בארץ, מסתבר, מוכנים מראש. גברים תמימים נתלים באמונה במערכת המשפט כבקרש הצלה, אך אינם יודעים כי כל הנתפש בידי הפמיניסטיות ושופטים הנשלטים על ידן אינו יצא חופשי, הכל מחושב ונקבע מראש. פמיניסטיות הן נשים אכזריות מטבען, ואת מצב הרוח העכור שלהן משליכות על כל החברה. בעלות מקצוע זה, דהינו פמיניסטיות, נהנות מזכויות מיוחדות. הללו מקבלות תנאים משופרים בכל תחומי החיים בחסד ולא בזכות, ולרוב – מכוח הטלת אימה.

diamond

* תודה לגיל רונן על שהפנה את תשומת ליבי למאמר "יש שופטים שלא יודעים מה זה זיכוי" באתר "הארץ"

קישורים בנושא:

הטרדה מינית? אין חיה כזאת!

תלונות כזב שקר ועלילות –מכת המדינה– סופה חסרת מעצרים - פרק א`

תלונות כזב שקר ועלילות – מכת המדינה – סופה חסרת מעצרים - פרק ב`

כיום רוב המתלוננות על אונס הן בעצם שקרניות!

עוד שקרנית ועוד אונס שקרי שלא היה ולא נברא

אגדות האונס של הישראליות המפונקות והשתלטניות

הכתבה בערוץ 2, על האונס שלא היה, ממחישה את `מיתוס האונס`

מיתוס האונס - חלק א´ , חלק ב` , חלק ג`

ה"סכנה" הווירטואלית עדיפה על סכנה ריאלית?

במדינת ישראל לאישה מותר לאנוס ילד! זה בדוק: לפי החוק לא יעשו לה כלום!

למעלה מ50 אחוז מהתלונות של נשים נגד גברים הן תלונות כזב!!!

ווידאו שמוכיח את הקלות הבלתי נסבלת של הגשת תלונות כזב על אונס

תלונת שווא נוספת

"הטרדה מינית": צריך שניים לטנגו, מסבירה פרופ` למשפט

גם נבגד וגם נעצר בשל תלונת שקר?

וממשיכות להעליל ...


http://www.tapuz.co.il/blog/viewentry.asp?EntryId=1213830
חזרה למעלה

פניה למבקר,כונסי נכסים והתעשרות שופטים ומקורבים על חשבון המתגרשים

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> גירושין,משמורת ילדים והתנהלות שרותי הרווחה בישראל-כי ילדים נולדים לשני הורים כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group