לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
משפט רמון: פרוטוקול הדיון מיום 11.9.06  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת חיים רמון ומינוי בייניש לעליון



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שלישי 14.11.06 11:09    נושא ההודעה: משפט רמון: פרוטוקול הדיון מיום 11.9.06

המאשימה מדינת ישראל בעניין:
נ ג ד
הנאשם/ים חיים רמון
ב"כ התביעה: עו"ד אריאלה סגל-אנטלרהנאשם ובא כוחו עו"ד דן שיינמן ועו"ד נווית נגב נוכחים:

פרוטוקול
החלטה
מונחת בפנינו בקשת התביעה להורות שעדויותיהם של אחדים מעדי התביעה תישמענה בדלתיים סגורות. התביעה מבססת את בקשתה על מספר עילות:
חשש לפגיעה בפרטיות המתלוננת, תחושה סובייקטיבית של העדים שהביעו מורת רוח מהצורך שלהם להעיד בדלתיים פתוחות, חשש לחשיפת פרטים העלולים לפגוע בבטחון המדינה.

ב"כ הנאשם הביעו התנגדות לבקשה.

כפי שציינו בהחלטתנו מיום 11/9/06, עקרון פומביות הדיון הינו עקרון יסוד חוקתי וסטיה ממנו תעשה רק במקרים חריגים. אסרנו באותה החלטה פרסום פרטים העלולים לחשוף את זהות המתלוננת ובכך מצאנו את האיזון הנכון בין עקרון פומביות הדיון לבין ההגנה על המתלוננת בעבירת מין.
מעמדם של העדים אינו דומה למעמדה של המתלוננת. תחושתם הסובייקטיבית של העדים אינה ממין העניין ולא נראה לנו, כי העדתם בדלתיים פתוחות תפגע בערך מוגן כלשהו.

אשר על כן, לא מצאנו עילה להענות לבקשה זו.

היה אם במהלך שמיעת עדות של עד כזה או אחר תתעורר אפשרות לפגיעה בבטחון המדינה, הדבר יישקל לגופו של עניין על אתר.



ניתנה היום י"ח באלול, תשס"ו (11 בספטמבר 2006) במעמד הצדדים.


______________ _________________ _______________
ד. בארי – שופט ח. כוחן - אב"ד ד. שריזלי – שופטת


עו"ד שיינמן:
אני מבקש לרשום הודעה מפי. אני אקרא את ההודעה הכתובה ואגיש אותה בהמשך.

התובעת:
ישבתי בשקט ונשכתי את לשוני ואני מנסה כל הזמן להבין במסגרת איזה הליך משפטי אנו נמצאים, האם בבקשה לפי סעיף 74, האם בבקשה לדיון בחומר חסוי או האם אנו נמצאים בהקראה לעיתונות.
אני אומרת את מכאב ליבי שלא להגיד מזעם, לולא כל הדברים הללו, אני מצטערת שדברים אלה נכנסים לביהמ"ש, אני מאמינה שבביהמ"ד צריך להתקיים דיון לפי הראיות, כל הזמן מתנהל הדיון באמצעות העיתונות, גם בתגובה של עו"ד שיינמן כאשר פורום העיתונות הגיש בקשה לקבל את פרוטוקול המתלוננות נכנסו קטעי עיתונות בתגובת עו"ד שיינמן.
עוד מעט התחיל המשפט שבו עו"ד שיינן מבקש מביהמ"ש פה להחליט האם חומר ראיות שנמסר לו שבוע שעבר רלוונטי כן או לא לחקירה, אני מזועזעת מהעניין הזה, אני מזועזעת מהעניין שלפני שהעדים יגיעו היום לביהמ"ש אתמול בערב ואתמול בבוקר העדות שלהם נותחה באמצעי התקשורת והשוו אותו לגירסת המתלוננת שכאמור נתנה בדלתיים סגורות.
זה מקרה ראשון שהדיון הוצא לכאורה מידיו של ביהמ"ש והועבר לאמצעי התקשרות.
עכשיו מנסים להכניס לתוך ביהמ"ש בעדינות ובנימוס דברים שנאמרו בתיקשרות.
עכשיו רוצים שביהמ"ש ייתן הכרעת דין.
את התמלילים ניתחו בתקשורת אני מבקשת שזה יובא כחלק מניהול התביעה או ההגנה בתיק זה ולא על דרך הודעה שבה עו"ד שניימן הודיע היום.
אני שלחתי לעו"ד שיינמן שבוע שעבר תקציר של דברים נוספים שאמרו עדי התביעה כנהוג בפרקליטות לא התייבש הדיו על המכתב והציטוטים כבר בתקשורת.
אני לא מנהלת בצורה כזו תיקים, אבל אני אומרת דברים שעברו כל טעם וכל גבול אני לא מעיזה להגיש שיש בזה השפעה לא הוגנה אולי על עדים.
גם לגבי ההחלטה של "דלתיים סגורות" זה לא דבר שהתביעה בשגרה מגישה בתיקים כאלה, אני לא מתראיינת בעיתונות אני מבקשת שהדיון יתנהל על פי הראיות של ביהמ"ש בלי להכניס השפעות זרות, בלי להכניס קטעים.
עו"ד שיינמן יתכבד וינהל הליך משפטי לספי סעיפי החוק.
מה שצריך להיות בדלתיים סגורות יהיה בדלתיים סגורות ומה שצריך יהיה בדלתיים פתוחות, לפיכך אני מבקשת להפסיק את הודעתו של עו"ד שיינמן ואני מבקשת שלא לקבל מאת עו"ד שיינמן שום מסמך של התכתבות פנימית ביני לבינו.

עו"ד שיינמן:
אני רציתי להביא דבר אחד בפני ביהמ"ש, אני רציתי להביא שאנחנו נמצאים כרגע במצב שקיבלנו רק לפני מס` ימים חומר שהוא חומר ראיות חיוני ואני בכלל לא נכנס לניתוח שלו כרגע, קיבלנו חומר חיוני שהן האזנות סתר שנעשו וקיבלנו תמלילים ולדעתינו הם שייכים ללב העניין ולא קיבלנו אותם, התוצאה היא שכבר בזמן חקירת המתלוננת לפני שבועיים וחצי החומר הזה לא היה בפנינו ולא יכולנו לנהל, ובעצם קופחה היכולת שלנו לחקור את המתלוננת, זה נזק מבחינת ההליך שאינו ניתן לתיקון.
מצד שני, יש לנו עניין חיוני להתחיל ולסיים את המשפט ולא לעצור אותו, אנו מבקשים להמשיך את המשפט ולסיים אותו, כי הנזק שבעצירת המשפט הוא נזק בלתי ניתן לתיקון, מצד שני רציי להביא בפני ביהמ"ש את העובדה שגם יש כבר נזק שהוא אינו ניתן לתיקון בכך שהחומר הזה לא היה בפנינו. אני כרגע לא נכנס לשאלה מדוע ומה הסיבה שהחומר לא הובא לידינו.
אני רוצה להבהיר לתובעת, שאני מאוד מכבד ומעריך אותה, שכל מה שאמרתי אין בו ולו דבר להצביע על איזה שהוא עניין של חוסר תום לב.
יחד עם זאת, אנו יודעים שהחומר הזה לא תומלל אלא בימים האחרונים ולכן יש לנו ספק אם הוא היה בפני מקבלי ההחלטות קרוב לוודאי שהוא לא היה בפניהם, בזמן ההחלטה על הגשת כתב האישום, לכן הפגם נופל כבר על עצם הגשת כתב האישום עצמו.
אני עומד כרגע במצב שאני חייב לנהל את התיק, ואני אנהל את התיק, אבל ביהמ"ש חייב לדעת שקיימת תקלה כזו, שהיא תקלה מאוד יסודית.
אצלינו בארץ קיימת רק ההגנה מן הצדק, השאלה עד כמה ממצב כזה נכנס לטענה "הגנה מן הצדק", אנו בדקנו והתשובה באופן עקרוני היא "כן".
אני לא עומד לטעון את הטענה הזו, אני חשבתי שחובתי ואני מצטער אם חברתי נפגעה וזו בהחלט לא היתה הכוונה, אני לא יודע מה מקור התקלה, אני יודע שהחומר הזה לא תומלל וקרוב לוודאי אני מניח שכאשר הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה קיבלו את ההחלטה להגשת כתב אישום תמלילים אלו לא היו בפניהם.
היום יהיו שתי עדים וכבר ביהמ"ש יוכל לקבל מושג ישיר על מה מדובר.
אז כב` ביהמ"ש יוכל לראות את המשמעות האדירה שהיה לחומר הזה בעת החקירה של המתלוננת.
אני חשבתי שדווקא חובתי להביא את הדברים האלה בפני ביהמ"ש אני אחליט ואשמור על זכותינו לטעון את הדברים בכל שלב.
אני לא זוכר שנתקלתי אי פעם במצב כזה, ואני כרגע לא אומר מי אשם בה ואיך אלה דברים שלדעתי הם יצטרכו להבדק.

הנזק כבר בשלב זה הוא בלתי ניתן לתיקון.
עדת תביעה, רונית לוגסי, לאחר שהוזהרה כדין:
ח.ר:
אני עובדת במשרד ראש הממשלה קרוב ל-20 שנה, אני קצרנית ראש הממשלה.
ההיכרות שלי עם המתלוננת היא במסגרת העבודה, היא מזמנת אותי לדיונים שאני אמורה לרשום.
לא היו לי קשרים איתה מעבר לקשרי עבודה.
אני הכרתי אותה כשנה אולי יותר, מזמן שהיא באה לעבוד בלשכת ראש הממשלה.
עצם המגע של העבודה שלי יחד עם המתלוננת היה שהיא אחראית להודיע לי להגיע לדיונים ובזמן, היחסים שלנו היו בסדר גמור.
לגבי יום 12/7/06, בשעות הערב, לשכת רוה"מ הגיע לת"א בעקבות האירועים שהתרחשו באותה עת, אני הוזמתי באותו יום לרשום ישיבה שהתקיימה ביום 12/7/06, בשעה 18:00, הישיבה ארכה כשעתיים בערך בלשכת רה"מ בת"א, בתום הישיבה יצאתי החוצה ואני נכנסת לישיבה עם כל מיני כלים, ליפטופ, כלי כתיבה וכו`, המתלוננת קראה לי שאני אבוא מהר, ביקשתי ממנה עוד מס` דקות כדי להתארגן, לא ידעתי מה הסיבה, היא קראה לי שוב "אני מבקשת ממך תבואי מהר אני חייבת להגיד לך משהו".
השיחה הזו התקיימה בחדר המזכירות בערך, כשאת יוצאת מחדר רה"מ יש חדר מזכירות.
ניגשתי עם המתלוננת לחדר של המזכיר הצבאי של ראש הממשלה, סגרנו את הדלת, לא פגשנו עוד מישהו בדרך, סגרנו את הדלת והיא אמרה לי "רונית אני חייבת לספר לך משהוא, את הראשונה שאני מספרת לה, אני חייבת לספר לה" אמרתי לה תירגעי, תסבירי לי מה קרה, אני ציינתי את זה גם קודם, באותו יום התחילה פעילות בצפון כי חטפו שני חיילים, קודם לכן נתתי לה שם של חייל שהוא מכר שלי שדאגתי לשלומו, פחדתי שאולי קשר אליו, בכל מקרה התיישבנו והיא סיפרה לי שהיא ניגשה להצטלם עם השר רמון, היא ביקשה ממנו להצטלם, והיא אמרה לי שהם הצטלמו מחדר של מנהל הלשכה, שהחייל צילם אותם, ואחרי שהחייל יצא השר נתן לה נשיקה.
שאלתי אותה מה זאת אומרת איזו נשיקה הוא נתן לך, היא אמרה לי, שהוא נתן לה נשיקה עם הלשון. היא חזרה ואמר "אני לא מבינה איך זה קרה לי" את קולטת את קולטת, אני נתתי לה מים, בסופו של דבר הצעתי לה שנצא החוצה להתאוורר בחוץ ולעשן סיגריה.

בזמן שהיא סיפרה לי המתלוננת היתה נרגשת היא אמרה לי שהיא רועדת, אני ראיתי שהיא נרגשת, אני לא יכולה לזכור אם היא רעדה, ירדנו למטה.

אני זוכרת שהיא אמרה לי "את קולטת, את קולטת" היא חזרה ואמרה שהיא משביעה אותי לא לספר לאף אחד שהיא מספרת את זה רק לי ושהיא מבקשת שאני לא אוציא את זה לאף אחד ושזה ישאר רק אצלי היא חזרה על זה מס` פעמים.

ירדנו למטה לעשן, ישבנו במשרד הבטחון, יש שם מדרגות בכניסה לבנין, אני לא יכולה לדייק בפרטי השיחה, אני יכולה להגיד באופן כללי שאני הבהרתי לה, היא אמרה לי בכל לשון שהיא לא מעוניינת להתלונן בשום פנים ואופן, היא אמרה שהיא נוסעת ורוצה לנסוע בראש שקט ושהיא לא רוצה להתלונן.
אני אמרתי לה שאני חושבת שהיא צריכה להבהיר לשר באיזו שהיא דרך שמה שנעשה לא מקובל עליה. אמרתי לה שאולי תתייעץ עם גדי, היא אמרה שבשום פנים ואופן היא לא רוצה לספר לגדי כי הוא לא ישמור את זה והוא יעשה מזה רעש והוא נורא יכעס.

אני לא זוכרת מה היא אמרה לי שקרה לאחר הנשיקה.
אני שאלתי אותה מה עשית אחרי כן, אני זוכרת שהיא אמרה לי שהוא פשוט יצאה משם , מהחדר, ונעמדה ליד סימה. ואז היא אמרה לי בדיוק יצאת.

ב"כ המאשימה:
אבקש לרענן את הודעת העדה מיום 23/7/06, שעה 17:30, עמ` 2 שורה 31.

המשך ח.ר.:
לאחר שרעננתי את זכרותי מהודעתי הנ"ל, אני נזכרת שהיא סיפרה לי שהשר שאל אותה כשהיא יצאה מהחדר מתי בדיוק היא עוזבת, משהו בסגנון ובדיוק אני יצאתי והיא פשוט קראה לי החוצה.

לאחר השיחה איתה היה לי עוד דיון לרשום הגעתי הביתה בשעה מאוד מאוחרת, וקיבלתי שיחת טלפון מהמפקדת של המתלוננת, ליעד, והיא אמרה לי "רונית את בוודאי יודעת על מה אני רוצה לדבר איתך" האמת בהתחלה לא ידעתי על מה היא רוצה לדבר איתי, חשבתי משהו בענייני עבודה, בסופו של דבר היא סיפרה לי שהמתלוננת סיפרה לה על מה שקרה ואמרתי לה שהוקל לי שהיא יודעת גם, אני נתבקשתי לא לספר על זה.

דיברתי איתה על התלונה שעל המתלוננת להגיש, אבל אני לא זוכרת אם זה היה בשיחה הזו או בשיחה נוספת, העמדה של ליעד שמחובתה כמפקדת הצבאית שלה לדווח על האירוע.

היתה לי שיחה נוספת עם ליעד לאחר כמה ימים, שבה ליעד התקשרה אלי ומאוד בכתה ונסערת היא אמרה לי שהיא מאוד מיוסרת עם עצמה, מכיוון שהחובה שלה כמפקדת כשהיא יודעת על מקרה כזה, לדווח על זה מנגד המתלוננת לא רוצה בשום פנים ואופן שהיא תדווח על זה .

היא השוותה בין המקרה למקרה שקרה בחיל האוויר, אני אמרתי לה זה לא בדיוק אותו דבר זה לא אותו מקרה, אמרתי לה שאם היא חושבת שזו החובה שלה ושהיא כל כך מיוסרת שתמלא את חובתה.

אני אמרתי שזה מקרה שלא יעשה לדעתי במקום שהוא לשכת רה"מ. אני אמרתי את זה לליעד. זה בערך תמצית השיחה שהיתה לי עם ליעד.

כמה ימים לאחר מכן שוב נקראתי לדיון בלשכת רה"מ בת"א, עוד בדרכי לשם התקשרה אלי המתלוננת, ואמרה לי שליעד דיווחה על המקרה ליועץ לענייני נשים של הרמטכ"ל ויש בלשכה בת"א נורא בלגן והחיילות מתקשרות אליה ושאלות מה קורה, היא מרגישה שהן "מריחות" משהוא שמתרחש והיא אמרה לי "את חייבת להרגיע את ליעד".
כשאני הגעתי ללשכה בת"א נכנסתי ללשכת המזכירות הצבאית, היה מאוד שקט שם, היה שקט ולא הרגשתי בשום דבר, המשכתי את עבודתי כרגיל באותו יום, לאחר שעתיים בערך קיבלתי טלפון נוסף מהמתלוננת, שנדמה לי שהיא אמרה לי שהיא שוחחה עם הנציגה של הרמטכ"ל והיא לא אמרה כלום וביקשה ממני בכל לשון של בקשה, שאם שואלים אותי שאני אגיד שאני לא יודעת כלום.

אני פגשתי את המתלוננת עוד פעם אחת לפני אותו יום, זה היה במסיבת פרידה של המתלוננת, אם אני לא טועה זה היה ביום ראשון, המתלוננת עלתה אלי לחדר והיא שוב חזרה על הבקשה שלה שאני אדבר עם ליעד שלא תתלונן, נדמה לי שאמרתי אני לא זוכרת אם אמרתי, שאני הבנתי שהיא סיפרה לכל הרבה אנשים ושעכשיו אי אפשר לשמור את זה בסוד.
ליעד סיפרה לי שהמתלוננת סיפרה על כך לשולה זקן. המתלוננת סיפרה לי שהיא סיפרה לאמא שלה, ואמא שלה אמרה לה שאם היא מרגישה שהיא יכולה לא להתלונן ולהמשיך לחיות ככה אז לא צריך, היא פשוט אמרה לי למה היא לא רוצה להתלונן.
אני נמנעתי כמה שפחות להתערב במה שקורה בין שתיהן.

אין לי קשרי ידידות וחברות עמוקה עם המתלוננת, בכל זאת היא באה ופנה אלי, אני מחבבת את הבחורה ויכול להיות כמו שאז אמרתי, הדמויות שסובבות אותה בלשכה הן בסה"כ חיילות צעירות אולי היא ראתה בי דמות בוגרת יותר שהיא יכולה לספר.

לפני כן מעולם היא לא שיתפה אותי בשיחות אינטימיות על חייה.

העדה מיוזמתה:
אני רוצה לציין שהמצב הזה מאוד מביך אותי אם הייתי בוחרת בה לא הייתי נמצאת פה.

ח.נ.:
ש. אתה האדם הראשון שראה את המתלוננת, זה היה כשהיא יוצאת מהחדר ששם היתה הנשיקה ואז היא יוצאת מהחדר. אני מצטט מהודעתך עמ` 2 שורה 30 - "שאלתי אותה מה עשית. היא אמרה לי שהיא לא ידעה מה לעשות עם עצמה ואמרה לו שהיא חייבת ללכת וניגשה לשולחן של המזכירה סימה. היא אמרה לי שהשר שאל אותה מתי בדיוק היא עוזבת ואם הוא עוד יראה אותה ומשהו בסגנון הזה, היא אמרה לי שהיא התחמקה ויצאה משם בדיוק את יצאת הכוונה אלי".
ת. מה שכתוב בהודעה זה נכון.
ש. כשאת נפגשת איתה , את נפגשת איתה בחדר הכללי?
ת. נכון. כשאני יצאתי מהחדר של רוה"מ, איפה היא עמדה בדיוק אני לא יודעת להגיד, זה לא היה קרוב אלי, היא קראה לי פשוט קראה לי, היא היתה בחדר המזכירות.
ש. כשאת אומרת בהודעתך "השר שאול אותה מתי בדיוק היא עוזבת ואם הוא יראה אותה או משהו בסגנון זה" זה בעצם דבר שהוא שווה או זהה לאמירה נדבר נהיה בקשר או משהוא כזה – האם כך הבנת את זה?
ת. אני זוכרת שהיא אמרה לי שהיא יצאה ונעמדה ליד השולחן של סימה ואז הוא פנה אליה ושאל אותה (עכשיו אני לא זוכרת טוב) אם אמרתי בהודעתי אז זכרתי טוב. לדעתי היא הבינה מהדברים שלו רצון מצידו להמשך קשר.
ש. כשפי שאת הבנת את הסיפור שלה באותה עת, זה שבעצם יש פה איזה שהוא רצף, הצילום הנשיקה היא יוצאת עומדת ליד השולחן של סימה ואז היא פוגשת אותך?
ת. נכון.
ש. היא לא אמרה לך שבשלב הזה שהיא יצאה מהחדר, שהיא הצטלמה פעם נוספת עם השר רמון?
ת. לא. היא לא אמרה לי.
ש. היא לא אמרה לך גם, שהיא מסרה לשר את מס` הטלפון שלה?
ת. לא.
ש. היא גם לא אמרה לך שהוא ביקש את מס` הטלפון?
ת. עד כמה שזכור לי היא לא אמרה לי.
ש. מכיוון שהמתלוננת אמרה כאן בביהמ"ש שהיא סיפרה לך את הסיפור בפרטי פרטים, אני שואל אותך מס` שאלות.
האם היא סיפרה לך שלצילום קדמה שיחה בינה לבין השר שהיא אמרה לו במסגרת השיחה הזו "אני לא עומדת בפניך כב` השר".
ת. לא.
ש. האם היא סיפרה לך, שהיא הציעה לשר להצטרף איתה לקוסטה ריקה לטיול?
ת. לא.
ש. האם היא סיפרה לך שהיא אמרה לשר שהיא תוותר על הטיול עם החברה שלה אם הוא יצטרף אליה.
ת. לא.
ש. האם היא סיפרה לך מה היה בזמן הצילום – איך היה הצילום?
ת. לא.
ש. האם היא סיפרה לך שלאחר שהצטלמה עם השר, היה תהליך שהמזכירות בלשכה דפדפו והסתכלו על התמונות?
ת. לא.
ש. האם היא סיפרה לך, שבזמן הנשיקה היא והשר היו מוסתרים בתוך החדר?
ת. לא. נדמה לי שהיא אמרה לי שהדלת היתה חצי פתוחה, היא אמרה לי שהם עמדו שם ליד הטלוויזיה, ושהנהג צילם אותם.
ש. המקום שאת הבנת שהיא היתה בו הוא בעצם מול הטלוויזיה?
ת. באמצע של החדר, לא כל כך מול הטלוויזיה. מול הטלוויזיה יש שולחן.
ש. האם את מכירה את החדר הזה?
ת. כן.
ש. זה החדר של יורם טרובוביץ, בחדר הזה ישנה טלוויזיה, למעלה בפניה השמאלית?
ת. ביחס לדלת של החדר הטלוויזיה נמצאת על הקיר הימני בפינה ממול הדלת.
היא לא אמרה לי איפה הם עמדו בכלל, היא רק אמרה לי שהדלת היתה חצי פתוחה, שהדלת לא היתה סגורה.
ש. אני מבין שאת דיברת עם המתלוננת כמה פעמים במשך השבוע?
ת. זה היה שבוע שהיה לי בו עומס מיוחד של עבודה, אני לא יודעת אם היא היתה, אני יודעת שהיתה מסיבת פרידה שלה, לדעתי השיחה הבאה היתה במסיבת פרידה שלה לא מעבר אנו לא דיברנו על כך כל היום בטלפון.

לשאלת ביהמ"ש:
את בעצם דיברת איתה פעמיים?
ת. היא דיברה איתי בפעם הראשונה כפי שסיפרתי וגם ביום של מסיבת הפרידה אבל היתה פעם באמצע שהייתי בנסיעה והיא התקשרה אלי לטלפון.

המשך ח.נ.:
ש. כשהיא סיפרה לך את הסיפור היא לא הראתה לך תמונות כלשהן?
ת. לא.
ש. אני הבנתי ממך, המתלוננת באה ומספרת לך את הסיפור היא נרגשת. את אמרת בהודעה שלך שהיא היתה על סף בכי, היא לא בכתה זה נכון?
ת. כן.
ש. אתה התרשמת כבר באותו רגע שיש לה עמדה נחרצת שלא להתלונן בשום פנים ואופן?
ת. נכון.
ש. והיא גם אמרה לך מיד בהתחלה שהיא מבקשת גם שלא תספרי על זה לאף אחד?
ת. נכון.
ש. את אמרת בהודעה שלך גם, "היא אמרה לי שאמא שלה אמרה לה שאם היא קיבלה את בדרך שהיא קיבלה, אז שתיסע ותעשה חיים. אמא שלה אמרה לה שאם היתה רואה שזה השפיע עליה בדרך אחרת היא היתה בעצמה באה לגדי ומגישה תלונה"?
ת. זה נכון.
ש. יום המקרה היה יום רביעי בשבוע?
ת. אני חושבת יום ראשון, אני לא זוכרת את היום בשבוע.
ש. את ראית שליעד היתה מאוד מאוד נסערת ובוכייה ואתה את היית צריכה להרגיע ?
ת. ציינתי זאת גם בדברי קודם.

ב"כ המאשימה:
חברי עו"ד שיינמן פנה אלי בהפסקה, עו"ד שיינמן הרבה שנים במקצוע ואנו מאמינים שהחברות המקצועית חשובה מאוד ואם אמרתי דבר שפגע בעו"ד שיינמן בטיעון שלי אני מתנצלת לא היה שום רמז לבוא ולהגיש שעו"ד שיינמן מסר לפרסומת וכשדיברתי על עו"ד שיינמן דיברתי על הסנגוריה כמכלול. אם פגעתי בעו"ד שיינמן באיזה שהוא אופן אני מתנצלת.


עו"ד שיינמן:
אני מודה לחברתי, אנו נמצאים בעידן לא פשוט מבחינת התקשורת, הפלישה של התקשורת לעולם המשפט היא אסון למשפט ומי שמכיר אותי יודיע שכל שנותי חשבתי ואני חושב שצריך להוכיח את הדברים בפני ביהמ"ש, צריך גם להודות להיות הוגן, הפלישה לתקשורת היא לכולם וכולם הולכים לתקשורת בוודאי אם יש עניין ציבורי זה אסון אבל זה המצב, אני לא יודע איך יחיו את הכלל של הזה שקיים בחוק אבל זה אות מתה.
ההדלפות והפלישה לתקשורת היום זה לכל הכיוונים.

עד תביעה, יניב קובי, לאחר שהוזהר כדין:
ח.ר.
עד לפני חודש הייתי חייל, אני התחלתי לשרת בשריון ולאחר מכן עברתי אצל האלוף גד שמני.
אצל גדי שמני עבדתי שנתיים. בתפקידו הנוכחי שירתתי עימו שנה.
אני מכיר את המתלוננת עוד מתקופת חטיבת המבצעיים, היא היתה קצינה ב"בור", לאחר מכן היא הפכה להיות מזכירה של האלוף היא עברה איתנו לירושלים, היחסים בנינו היו מקצועיים לחלוטין מבחינת עבודה ושום דבר אחר מעבר לזה.
לגבי יום 12/7/06, בשעות הערב – זה היום של חטיפת החיילים הכל רעש וגעש בלשכה, היה יום עמוס נורא, המתלוננת הצטלמה עם כל מיני שרים גם באותו יום וגם לפני, בכל אופן היא ביקשה ממני לצלם אותה, באותו יום עם השר רמון אני לא זוכר אם היא ביקשה ממני לצלם או אני הצעתי לה שאני אצלם, בכל אופן היא רצתה צילום איתו, כעקרון אני לא זוכר מה הוביל למה ואיך הגעתי לחדר של הפקידות, זה החדר המרכזי, יש אליו דלת ללשכת של אולמרט ודלת ללשכת של יורם טרובוביץ ודלת לפרוזדור.
הם רצו להצטלם ואני צילמתי אותם, מה שזכור לי שהשר רמון נכנס לחדר של טרובוביץ, לא היה לי שום מחשבה חריגה אבל מה שכן עבר לי בראש זה למה להכנס לחדר הזה, זה חדר יותר קטן, יותר צפוף, אין סיבה ממשית להכנס אליו, הכל היה שקט ואין שם נוף או משהו.
אני צילמתי אותם שתי תמונות, לאחר מכן יצאתי ומה שזכור לי זה היה כזה משהו צבוע מצד שניהם, זכור לי שצילמתי אותה עם עוד שרים, מופז ופרס, כל אחד היה מסתובב בסדר אין בעיה נותנים תמונה וממשיכים הלאה, לא משהוא מיוחד, המתלוננת והשר רמון נראו קרובים במיוחד כאילו הם עבדו 20 שנה ביחד ועכשיו היא עוזבת אותו, המתלוננת היא בחורה פתוחה, היא קלת דעת מבחינת איך שהיא מדברת עם אנשים, פונה אליהם, לא בצורה מינית אבל בדרך החברית, סוג של תמימות לדעתי.
לא היה ניראה לי משהוא מוזר בהתנהגות שלה, ככה היא תמיד. ושר רמון התנהג כאילו היא מקורבת אליו במיוחד.
היתה התנהגות קלוקלת של שני הצדדים מלא צביעות.
לאחר מכן יצאתי מהחדר אחרי שצילמתי אותם, אני לא זוכר מה עשיתי מאז לא הקדשתי לכך מחשבה.
לאחר חודש התקשרו אלי מהמשטרה וביקשו ממני לבוא להעיד, לא ידעתי על מה מדובר, אמרו לי תשאל את גדי האלוף הוא יסביר לך הוא יודע על מה מדובר.
כשנסענו הביתה חזרה האלוף אמר לי שהיתה מעורבות של הטרדה מינית בלשכה, אני לא זוכר אם הוא אמר את שמה של המתלוננת או לא. ניראה לי שכן, ישר שאלתי אם זה קשור לשר רמון.
אני לא קישרתי למה המשטרה צריכה אותי.
כאשר דיברתי עם גדי הוא אמר לי שזה הטרדה מינית אני לא זוכר אם הוא אמרה שמדובר במתלוננת או לא ואני קישרתי את זה לשר רמון, שאלתי אותו אם זה קשור לשר רמון והוא אמר שכן.
אני מאשר ששרטתי את נ/5.
בנ/5 לא שרטתי דלת, אבל יש שם דלת. אני יכול עכשיו למקם את הדלת על גבי נ/5 (משרטט באדום על גבי השרטוט) השרטוט מוגש ומסומן ת/12.
בת/12 אני כותב "תמונה 3" – אני לא זוכר אם הייתי נוכח בשעה שצולמה התמונה 3 – אבל לפי התמונה שהציגו לי במשטרה אני זיהתי את המיקום של תמונה מס` 3.
תמונה 3 צולמה לא באותו מקום שאני צילמתי אלא בחדר ליד.
שני הצילומ

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

מצעד האיוולת: ב-6.9.06 שופטים הנתבעים בהליך אזרחי בבג"ץ דוחים בעצמם עתירה להכשיר את מינוי ביניש

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת חיים רמון ומינוי בייניש לעליון כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group