לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
מהר יותר, חזק יותר ודורש הרבה יותר זיכרון,וויסטה  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
גלובס
אורח








הודעהפורסם: שני 13.11.06 19:41    נושא ההודעה: מהר יותר, חזק יותר ודורש הרבה יותר זיכרון,וויסטה

מהר יותר, חזק יותר ודורש הרבה יותר זיכרון
התנסות ראשונית בוויסטה בגרסתה העברית מגלה כי מערכת ההפעלה החדשה אומנם דורשת גם זיכרון הרבה יותר גדול להפעלתה אבל בתמורה היא מרהיבה ויזואלית, מאוד ידידותית ומשדרגת באופן מרשים את אפשרויות החיפוש
אורית זרובבל 12:28 12/11/06

חמש שנים אחרי שפרצה לחיינו מערכת ההפעלה XP, הודיעה מיקרוסופט ( 29.35 +0.38% )
ביום ה`, כי סיימה את שלב הפיתוח של מערכת ההפעלה Windows Vista. החברה חתמה סוף סוף את הקוד והכריזה כי מערכת ההפעלה עוברת במזל טוב לשלב הייצור (Release to manufacture).
הגרסה לארגונים גדולים תושק ב-30 בנובמבר ותכלול את Office System 2007, Windows Vista ו-Exchange Server 2007, כשהגרסה העברית תושק מספר שבועות אחר כך. גרסת הקונסיומר והגרסה לעסקים קטנים ובינוניים תושק ברחבי העולם ב-30 בינואר, כשהגרסה העברית שלה תושק מספר שבועות מאוחר יותר.

מספר ימים לפני השקה מסקרנת לא פחות, של נגן הווירלס, ה-Zune, מסר בסוף השבוע ג`ים אלצ`ין, העומד בראש חטיבת Windows, בהודעה נרגשת, כי זו הפעם הראשונה שמיקרוסופט משיקה במקביל את חלונות בחמש שפות וכי הגרסאות בצרפתית, בספרדית וביפאנית אף נחתמו לפני הגרסה האנגלית.

בינואר תושק התוכנה ב-18 שפות, ובתוך 100 ימים תתבצע השקתה ב-32 שפות נוספות, כשבסך הכל, תושק הוויסטה בכ-100 שפות. עוד מסרה מיקרוסופט בהודעתה, כי הוויסטה היתה מערכת ההפעלה שעברה את הניסויים הרבים ביותר, וכי גרסותיה המוקדמות הורדו כבר במיליוני עותקים.

ההכרזה מביאה לסיומן שנים ארוכות של פיתוח ושורה של דחיות ועיכובים, שאף גרמו למנכ"ל סטיב באלמר, להתחייב החודש כי זו הפעם האחרונה שמיקרוסופט חושפת מערכת הפעלה אחרי זמן שיא של חמש שנים.

סקר גולשי גלובס
מתי בכוונתך לשדרג את מערכת ההפעלה ל-VISTA?
ברגע שתוצע למכירה
אחכה כמה חודשים
לא אשדרג

לצפייה בתוצאות



הוויסטה, שנשאה במהלך שנותיה הראשונות את שם הקוד לונגהורן, איחרה אומנם את תקופת החגים בארה"ב, אבל כפי שכבר אירע בהשקות קודמות של מערכות הפעלה של מיקרוסופט, היא צפויה להתניע את מכירות המחשבים, ולהפיח חיים חדשים בשורה של תעשיות נלוות לתעשיית המחשבים, כמו יצרניות השבבים, הזיכרונות וכרטיסי המסך. יש הטוענים כי השקתה של מערכת ההפעלה החדשה מקורה בקונספירציה שתיטיב עם תעשיית המחשבים כולה וכי היא נועדה להגביר את מכירותיה, אבל כל משתמש מתחיל יודע היטב שאורך החיים הממוצע של מחשב בן זממנו הרי ממילא לא עולה על שלוש שנים.

בחינה זריזה של גרסת הבטא בעברית של מערכת ההפעלה החדשה על מחשב נייד בן שנתיים מהווה ראיה לפריחה הצפויה לכל אותן תעשיות נלוות בשנים הקרובות. זיכרון פנימי של 256 מגה-בייט הוחלף ב-512 מגה-בייט כחלק מדרישות המערכת ואילו כרטיס המסך לא הספיק כדי להציג את מלוא יכולותיו של ממשק ה-AERO החדש, המציע אפקטים חזותיים, שקיפויות ותלת מימד רק עם כרטיסי מסך של 128 מגה-בייט לפחות.

ככלל, שימוש קצר בגרסת הבטא מאשר כי הוויסטה, כמובטח, היא מערכת הפעלה המספקת מענה הולם יותר לעולמנו המחובר למולטימדיה ולדיגיטליזציה שהשתלטה על חיינו ולעובדה שהמחשב שלנו, PC או נייד, הפך עם השנים לכלי שמשלב בין כל היבט של חיינו, מאכסן היקפים אדירים של אינפורמציה מכל מין וסוג, שולט על הארכיון הדיגיטלי שלנו, מתמונות משפחה ועד סרטי וידיאו, מאפשר לנו לערוך סרטים, להקשיב למוזיקה ולנהל את מרכז הבידור הביתי בסביבה שהופכת יותר ויותר מקוונת ומחוברת, ואת כל ההיבטים האלו אפשר יהיה לעשות ביתר קלות עם הוויסטה, ובאופן אינטואיטיבי, ידידותי ומובנה יותר.

לדברי ישראל שור, מנהל Windows במיקרוסופט ישראל, "עקרונות הבסיס של מערכת ההפעלה נשענים על שלושה צירים, המכונים שלושת ה-`C`: הראשון, Clear - ידידותי, ברור, קל יותר לארגון; Confident - מערכת בטוחה ומהירה שיודעת לנצל את החומרה הקיימת בשוק; ו-Connected - עולם של ווירלס, חיבוריות וקישוריות. עולם שבו האינטרנט הוא מרכז החיים".

דגש על חיפוש

אז מה הפלא שהחיפוש, אותו תחום שהפך את גוגל ( 477.47 +0.83% )
לענקית אימתנית עם שווי שוק אדיר, תחומי עניין מתרחבים ויריב המאיים על הכנסות הפרסום של ערוצי מדיה רבים, מקבלים בוויסטה מענה רציני, כפי שמתבקש. החיפוש מובנה בכל מקום במערכת ההפעלה: תוכנת חיפוש מהיר בתפריט התחל מאפשרת גישה מהירה לכל קובץ, מסמך, מייל, או אתר אינטרנט. אולם, ההבדל העיקרי הוא האפשרות לבצע חיפוש מכל מקום, מכל חלון ומכל יישום, לשמור תוצאות של חיפושים מורכבים בתיקיית חיפוש, או להקל על חיפוש באמצעות הוספת תגים (אותם מגדיר המשתמש) לכל מסמך. פיצ`ר נוסף המקל על החיפוש הוא צלמיות (אייקונים) חיות שניתן לשנות את גודלן עד לגודל המאפשר הצצה של ממש לתוך הקובץ - ובעזרתן אפשר לראות את הדף הראשון של מסמך, או מצגת, להציץ בתמונות, או בפריימים ראשונים מתוך סרט וידיאו.

רשימת הפיצ`רים החדשים ארוכה: גרפיקה מרהיבה המתאפשר בחסות ממשק אירו; ממשק משתמש המאפשר ארגון מידע ידידותי והתמצאות קלה; תפריט התחל חדש, עם תוכניות המשרשרות את עצמן; אפיוני אבטחה כמו חלונות דיפנדר מובנה ופיירוול דו-כיווני, או ביט לוקר, ללקוחות האנטרפרייז, המאפשר יצירת תיקיה מוצפנת; אפיון, כמו רדי בוסט, המאפשר שימוש בדיסק און קי לצורך הרחבת הזיכרון של המחשב; יכולת לשמור גרסאות קודמות של כל קובץ או יכולת לתקן תמונות דיגיטליות; אוסף של אפיונים מתקדמים ללקוחות עסקיים, כמו הפחתת עלויות ניהול תחנה, מיטוב תשתית העבודה, תקשורת מול מנהל הרשת ומנגנון סינכרון מובנה; מרכזי עבודה למשתמשי מחשבים ניידים; תמיכה בתקשורת אלחוטית; שיתוף קבצים, עבודה משותפת או יכולת לפרוס ממשק רב משתמשים, ועוד עוד - המון אפיונים חדשים ומשודרגים.

אין ספק שמתכנני הויסטה חשבו על כל הדרכים האפשריות כדי להקל על חיינו, וירדו לצורך כך לרזולוציות הכי נמוכות. אהבנו את שולחן העבודה המנסה לדמות שולחן עבודה של ממש ומציג סדרה של יישומונים (הנקראים גם גאדג`טים) נוחים, כמו שעון אנלוגי, מזג אוויר ועוד שורה ארוכה של יישומונים המציגים אינפורמציה חשובה. פיצ`ר חשוב עבור 180,000 אלף בעלי הניידים החדשים שימכרו כאן השנה הוא ה-Mobility Center, מרכז מיוחד למשתמשי מחשבים ניידים, שעולה אוטומטית במחשבים ניידים ומציע איפיונים כמו חיסכון באנרגיה, הגדרה של פרזנטציות, הגדרות שונות הקשורות לניידות, כמו יכולת חיבור ווילרס, ואפשרות לשלוט ולהגדיר כל אפליקציה הקשורה לניידות, כולל איך יראה המסך בשימוש אישי או עיסקי. ואיך אפשר בלי לציין את העובדה שלראשונה באלפיים שנות, תכלול הויסטה סינכרון אוטומטי לשעון הקיץ הפרטי שלנו ותעדכן אוטומטית את מועדי ההתחלה והסיום של שעון הקיץ. ממש ימות המשיח. ועוד לא אמרנו מילה על התאימות למדיה סנטר, מרכז הבידור הביתי של מיקרוסופט, שאמור לעלות לארץ בתחילת השנה הבאה, ואותה אפשר יהיה לבדוק רק כאשר יגיע הנה המכשיר בכבודו ובעצמו.

דרישות מערכת

הוויסטה תצא בחמש גרסאות, Windows Vista Business, Windows Vista Enterprise, Windows Vista Home Premium, Windows Vista Ultimate ו-Windows Vista Home Basic. לדברי אלצ`ין, התקנת מערכת ההפעלה, כעדכון לגרסה קיימת, היא הקצרה ביותר בהיסטוריה - 15 עד 20 דקות בלבד על מחשב רגיל.

באתר מיקרוסופט, בפרק `הכן את עצמך`, מוצג הסבר מפורט על דרישות המערכת, המתייחס לשתי רמות תאימות: מעבד של 800 מגה-הרץ, עם זיכרון מערכת 512 מגה-בייט ומעבד גרפי תומך DirectX 9 יספיקו על פי האתר לשימוש במרבית אפיוני הבייסיק, כמו ארגון מידע ואיתורו (Vista Capable) ואילו ניצול ממשק ה-Aero ידרוש מעבד וכרטיס וידיאו חזקים יותר, זיכרון של 1 ג`יגה-בייט לפחות ועוד רשימה ארוכה של דרישות מערכת (Vista Premium).

עכשיו רק נשאר לנסות ולהבין למה בדיוק התכוון ריי אוזי, ארכיטקט התוכנה הראשי של מיקרוסופט, ומי שירש את תפקידו ישירות מביל גייטס, כשאמר ביום רביעי האחרון בכנס הווב 2.0 בסן פרנסיסקו כי הוויסטה אינה מושלמת. "ערכנו כמות אדירה של ניסויים, וכשהיא תצא היא לא תהיה מושלמת", אמר לבאי הכינוס. אנחנו, המשתמשים, נצטרך לגלות בעצמנו למה בדיוק הוא התכוון.


http://www.globes.co.il/serve/globes/docview.asp?did=1000151429&fid=84 5
חזרה למעלה

למחות נגד תפירת התיק לשר רמון בתמורה לטיוח פרשיות השחיתות של אולמרט ומחדלי המלחמה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group