לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
הרפתנים במלחמת חורמה נגד מכירת תנובה: מתכוונים לפנות לביהמ`ש  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
גלובס
אורח








הודעהפורסם: שני 13.11.06 19:32    נושא ההודעה: הרפתנים במלחמת חורמה נגד מכירת תנובה: מתכוונים לפנות לביהמ`ש

הרפתנים במלחמת חורמה נגד מכירת תנובה: מתכוונים לפנות לביהמ"ש להוצאת צו מניעה
מגבשים הצעה משלהם לרכישת החברה * קרן מרקסטון ומתמודדים נוספים פנו לרפתנים: מעוניינים להצטרף אליהם כמשקיעים פיננסיים אם הצעתם תתקבל
הדס מנור‏ 18:00 13/11/06

"מכירת חיסול" ו"מכירת התאבדות" - כך מכנים הרפתנים בעלי המניות בתנובה את הליך המכירה של החברה. לטענתם, מנכ"ל תנובה, אריק רייכמן, מאיץ את הליכי המכירה כדי למנוע מהם להגיש הצעה משלהם לרכישת החברה.

יוסי מלול, יו"ר הוועדה המגבשת את הצעת הרפתנים, פועל לגיבוש ההצעה באמצעות משרד רו"ח קסלמן וקסלמן ומשרד עו"ד ארדינסט, בן נתן ושות`, אולם הצעה כזו תגובש רק בעוד מספר חודשים. בינתיים, נודע כי לפחות כמה

מהמתמודדים על רכישת תנובה, בהם קרן מרקסטון, פנו לרפתנים. המתמודדים הביעו רצון להצטרף לרפתנים כמשקיעים פיננסיים, אם הצעתם תתקבל בסופו של דבר.


בנק המזרחי ( 3026 -0.33% )
ובנק הפועלים ( 2157 +0.84% )
הסכימו לממן את ההצעה תמורת שיעבוד מניות תנובה שבידי הרפתנים, האומדים את חלקם בשליש.

לדברי המתנגדים, רייכמן מזדרז בהליך המכירה ובכך מונע התמחרות בין המתמודדים, דבר שיכול לדבריהם להביא להשגת ערך של עוד עשרות מיליוני דולרים. הרפתנים משוכנעים כי בהעברת השליטה בתנובה לגורם כלכלי, החברה לא תוכל להתנהל אלא לפי קריטריונים כלכליים-עסקיים. כך, לדבריהם, לא תיווצר מחויבות משפטית מספקת שתבטיח את המשך קיום משק החלב הישראלי ושמירה על מחיר המטרה (מחיר החלב הגולמי ליצרנים), ואף תיווצר עדיפות לייבוא אבקת חלב מחו"ל תוך חיסול משקי החלב בארץ.


המתנגדים טוענים כי מדובר בהפרטה וירטואלית בלבד, שאין לה סיכוי לצאת אל הפועל ללא הסכמתם. הם מזכירים כי על פי חוקת תנובה, הוועידה הכללית של נציגי בעלי המניות אמורה להתכנס רק בנובמבר 2007 (למרות שההנהלה רשאית לכנס את הוועידה בהתראה של מספר שבועות). עוד הם מציינים כי בוועידת תנובה הקודמת, שהתקיימה ב-2003, קיבל רייכמן מנדט לקבלת הצעות לתהליך ההפרטה, אך לא לביצועו. כמו כן, בוועידה הקודמת דובר על מכירה של עד 20%, אך כלל לא עלתה על הפרק מכירת השליטה.


הרפתנים מתכוונים לפנות לבית משפט להוצאת צו מניעה. הם מציינים כי בהליך שנערך לאחרונה בפני רשם האגודות השיתופיות, אורי זליגמן, בערעור שהגישו מספר מושבים על מהלך המכירה, קבע זליגמן כי תנובה לא חרגה עד כה מהמנדט שניתן לה - לבדיקה בלבד של אפשרויות המכירה. זליגמן סירב לדרישת המושבים למנות שופט-חוקר להתנהלותה של תנובה. עם זאת, הוא קבע כי כשיגיע המועד ותנובה תהיה מעוניינת להפוך את האגודה לחברה, לאחר החלטת הנהלה ולפני קיום הוועידה הכללית, הוא ימנה חוקר. לפיכך, לכאורה, תנובה צריכה להגיש לרשם את הבקשה להפוך לחברה, מיד כשתחליט על כך.


לא כדאי לזלזל בכוחם של הרפתנים. הם כבר הוכיחו לרייכמן שהם מסוגלים לעכב את תוכניותיו הרבה מעבר למה שתכנן. הם גם סיכלו את האפשרות להנפקת תנובה בבורסה, שכן דרשו לעגן את ההתחייבות למחיר המטרה לחלב בהסכם, דבר שלא היה מאפשר התנהלות חברה ציבורית מאחר שמשרד המשפטים סירב לתת לתנובה אישור לביצוע עסקאות בעלי עניין.


אסטרטגיית ההתנגדות של הרפתנים הוצגה בשבוע שעבר בפני נציגי הקיבוצים והמושבים. להערכתם, 30%-40% יצטרפו להצעתם, ואילו רייכמן זקוק לרוב של 75% בוועידת תנובה כדי לאשר את המכירה. הרפתנים מתכננים לגייס 30% מהמימון מהבנקים, תוך העברת יחידות ההשתתפות שיירכשו אל תאגיד חדש שיוקם לצורך הקמת תנובה חדשה וירכז את מניות הרפתנים השותפים - תאגיד אגמי חלב.

אגודת אגמי חלב מתכננת בהמשך - אם רייכמן לא יטרפד את תוכניתה לפני כן - לצרף כמה מארגוני הקניות של הקיבוצים והמושבים, וכן ארגונים אזוריים כמו גרנות. כן יגויס משקיע נוסף פיננסי או אסטרטגי, אולי אחד המתמודדים הנוכחיים על תנובה.

זיו מטלון, חבר מושב באר טוביה ולשעבר מראשי מועצת החלב, אשר מוביל את המאבק מטעם בעלי המניות חברי המושבים, מכנה את הליך ההפרטה "מהלך טוטאליטרי". לטענתו, "מעולם לא פורסם מכרז כל כך מוזר. מכרז שפורסם בחשאי, ללא חדר מידע, ללא רכישת טפסים". עוד הוא טוען כי כשהרפתנים פרסמו שהם עומדים להגיש הצעה משלהם, תנובה פנתה בחשאי לקבוצות המתמודדות ודרשה להגיש הצעות מוגמרות עד יום רביעי השבוע. לדברי מטלון, "הכל נועד כדי לנפנף בפני הקיבוצים והמושבים ב-800 מיליון דולר".

מתנובה נמסר בתגובה, כי "אף אחת מטענות הרפתנים אינה נכונה".

התאחדות מגדלי הבקר מסרה, כי "התהליך שמוביל רייכמן לרכישת תנובה אינו סביר ואינו חוקי". לדבריהם, מכירת תנובה תשים קץ לענף החלב ותחסל את מקור פרנסתם של חקלאים רבים. "רייכמן וחברי הנהלת תנובה, הסרים למשמעתו, אינם מפנימים את העובדה כי בעלי המניות, יצרני החלב, הצביעו פה אחד נגד מכירת תנובה לידיים זרות מחשש לפגיעה אנושה בענף החלב וברפתנים", אומר מלול. "לא הופתענו מחשיפת שמות מי שנבחרו לוועדה מטעם תנובה, מאחר שאלו אנשי שלומו של רייכמן".

מאיר בראון, מנכ"ל התאחדות מגדלי הבקר, אמר כי "יצרני החלב ימנעו בכל הדרכים הלגיטימיות את העברת השליטה על תנובה לידיים אחרות, שכן מהלך זה מהווה סכנה קיומית ממשית ליצרני החלב, וזאת במיוחד לאחר השקעות של שני מיליארד שקל ברפתות במסגרת הרפורמה בענף החלב".




http://www.globes.co.il/serve/globes/docview.asp?did=1000152010&fid=82 9

חזרה למעלה

למחות נגד תפירת התיק לשר רמון בתמורה לטיוח פרשיות השחיתות של אולמרט ומחדלי המלחמה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group