לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים טולטול מ- --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
ה` הציעה לרמון לנסוע איתה לקוסטה ריקה כי לא עומדת בפניו  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת חיים רמון ומינוי בייניש לעליון



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
וואלה
אורח








הודעהפורסם: רביעי 08.11.06 18:11    נושא ההודעה: ה` הציעה לרמון לנסוע איתה לקוסטה ריקה כי לא עומדת בפניו

לכאורה:
המניע של שמני לרצות את אולמרט ופרס להתמנות לרמטכ"ל
המניע של דנינו בן היתר קנאה כי היה משוכנע שה` מתחילה רק איתו
המניע של מירי גולן לשרת את כנופיית שלטון החוק
המניע של מזוז כל האמור לעיל (חושב שאם לא יתמנה לעליון יתנו לו להיות רמטכ"ל, ראה ערך עמיר פרץ)


עדות: ה` אמרה לרמון שהיא לא עומדת בפניו
יום רביעי, 8 בנובמבר 2006, 16:26 מאת: ניר חסון, הארץ


רמון. אין סיכוי שבחורות לא יעיפו מבט ולא יגידו משהו על יופיו (מוטי קימחי, הארץ)

ה`. התנהגותה לאחר הארוע לא הייתה חריגה (ערוץ 10)סימה גליל, מזכירה במשרד רה"מ, אמרה עוד בעדותה בביהמ"ש כי המתלוננת נגד רמון הציעה לו לבוא עמה לקוסטה ריקה


עוד בכתבה:
זקן: כעסתי על ל`, המפקדת של ה` »


המתלוננת אמרה לחיים רמון: "אני לא יכולה לעמוד בפניך", והציעה לו לבוא עמה לקוסטה ריקה - כך העידה היום סימה גליל, מזכירה במשרד ראש הממשלה, במהלך משפטו של השר לשעבר רמון, בבית משפט השלום בתל אביב. לדברי גליל, לפי התנהגותה של ה` לפני האירוע המדובר, עולה כי היא ניסתה למשוך את תשומת לבו של רמון.


גליל העידה גם כי התנהגותה של ה` לאחר האירוע בו לטענתה הוטרדה מינית על ידי רמון לא היתה חריגה. גליל היתה זו שצילמה את אחת התמונות של רמון וה` לאחר שיצאו מהחדר בו התבצעה, לטענת ה`, ההטרדה המינית מצד שר המשפטים. בשלב זה, לדברי גליל, לא היו לה` דמעות בעיניים.


גליל התייחסה בעדותה גם ליחסיה של ה` עם ניצב יוחנן דנינו, כיום מפקד אגף החקירות והמודיעין במשטרה, ששימש כראש מטה במשרד לביטחון פנים, והכיר את ה`. לדברי גליל, היחסים בין השניים היו טובים ו"לא היה ביניהם `דיסטאנס`".


פרסומתבעדותו, הסביר דנינו כי הסיבה שבגינה החליטו לפתוח בחקירה בחשד לשיבוש הליכי חקירה, היתה מכתב שכתבה המתלוננת ה` למפקדת שלה. המכתב, כתבה ה`: "את הסיפור הזה אני אקח אתי לקבר. אסגור את הסיפור עם שולה (זקן, מנהלת הלשכה של ראש הממשלה ? נ.ח.), נקבור את הסיפור הזה בארבע קירות". לדברי דנינו, מסקנת המשטרה היתה שזקן מעורבת בניסיון לשיבוש הליכי חקירה ולהדחת עד.


דנינו נחקר ארוכות על ידי עו"ד דן שיינמן לגבי תמלילי האזנות הסתר ומדוע הם לא הופיעו בחומר החקירה. דנינו השיב שהעניין צריך להיבדק ודחה את הטענות כאילו היתה רדיפה מכוונת נגד רמון. "היתה לנו מטרה אחת - להגיע לחקר האמת".


היום יעיד בדלתיים סגורות גם מאבטח שב"כ שנכח באירוע.


זקן: כעסתי על ל`, המפקדת של ה`


זקן. "רמון לא צריך לעשות דבר בכוח ונשים נמשכות אליו" (מוטי קימחי, הארץ)עדותה של גליל נשמעה לאחר עדותה של מנהלת לשכת ראש הממשלה, שולה זקן, שאמרה כי ה` סירבה להתלונן במשטרה נגד רמון, על כך שלטענתה ביצע בה מעשה מגונה.


לדברי זקן, נודע לה על המקרה כשבוע לאחר האירוע כשה` סיפרה לה על כך. זקן סיפרה כי שאלה את ה` כמה פעמים האם רמון פגע בה או "עשה לה משהו רע" ואמרה לה שאם ברצונה להגיש תלונה, היא תבוא איתה למשטרה. אולם ה` סירבה להתלונן ורק ביקשה מזקן שתדבר עם רמון כדי שהדבר לא יקרה לאחרות.


זקן סיפרה עוד על כך כעסה מאוד על ל`, המפקדת של ה`, כאשר נודע לה שהתלוננה במשטרה בניגוד לדעתה של ה`. בחקירה הנגדית שנערכה היום אמרה זקן שרמון הוא "איש חביב וידידותי", ואישרה הודעה שמסרה במשטרה בה אמרה ש"רמון לא צריך לעשות דבר בכוח ונשים נמשכות אליו". לדבריה, "אין סיכוי שבחורות לא יעיפו מבט ולא יגידו משהו על יופיו". בנוגע להתנהגותו של רמון, הוסיפה זקן שהיא חושבת שהוא מתנהג "כנער שובב בצורה

http://news.walla.co.il/?w=/10/1004422

חזרה למעלה

לחץ כאן לפורום החדש על המחדלים המשפטים בחקירת רצח רבין

גלובס
אורח








הודעהפורסם: רביעי 08.11.06 19:09    נושא ההודעה: מנהלת לשכת רהמ: המתלוננת ה` אמרה שרמון לא פגע בה פיזית ולא

מנהלת לשכת רה"מ: המתלוננת ה` אמרה ש"רמון לא פגע בה פיזית ולא עשה משהו לא בסדר"

(עדכון) - שולה זקן: "התרשמתי שלמתלוננת לא היה נוח עם הנשיקה - אך לא שזה היה בכוח או בניגוד להסכמתה" * סימה גלילי, מזכירתו של ראש סגל רה"מ: "רמון אמר לה`: `איזו מתוקה את` וצבט בלחייה"
נועם שרביט 15:30 8/11/06

מנהלת לשכת ראש הממשלה, שולה זקן, אמרה היום (ד`) בעדותה במשפטו של שר המשפטים לשעבר, חיים רמון, כי המתלוננת ה` סיפרה לה ש"רמון לא פגע בה ולא עשה לה משהו לא בסדר". זקן העידה, שהתרשמה מה` "שהיה לה לא נוח עם הנשיקה, אך לא שזה היה בכוח או בניגוד להסכמתה".

לדברי זקן, ה` שוחחה עימה לראשונה כשבוע אחר המקרה. "היא אמרה לי שהיה לה עניין עם השר רמון, שחיבק אותה, החזיק בפניה ונישק אותה. לא הבנתי למה היא מספרת לי את זה, אם היא לא רואה בזה משהו לא בסדר".


עדויות במשפט רמון: החיילת לא רצתה להתלונן וכתבה למפקדת שלה: "את הסיפור הזה אקח לקבר"
שר המשפטים לשעבר רמון: לפרסם עדות המתלוננת נגדי; הפרקליטות מודה: היו האזנות סתר בתיק


לדבריה, ה` השיבה: "רציתי לספר לך שתדעי, שאולי תדברי איתו שלא יעשה זאת לאחרות. אמרתי לה: `בואי נלך להתלונן, אני אהיה איתך`, והיא אמרה לי: `לא, אני אעבור את זה, אני נוסעת לחו"ל".

"הבנתי מעצם זה שסיפרה לי על האירוע שהרגישה משהו לא נוח", סיפרה זקן. עם זאת, היא התרשמה שזה לא היה בכוח או בניגוד להסכמתה. "היא לא ראתה בזה דבר שהיא צריכה להתלונן עליו". לדבריה, בשיחתן ה` היתה רגועה ולא נרגשת. זקן סיפרה, שראתה מצוקה אצל ה` מהסיטואציה שנוצרה בכך שהוגשה תלונה בניגוד לרצונה.

"הצעתי לה שאדבר עם רמון אחרי שהיא תטוס והיא הסכימה, אבל אחר כך ביקשה ממני שלא לעשות זאת. היא השביעה אותי שלא אספר זאת לאף אחד". במשטרה, אגב, העידה זקן, שה` הרגישה המומה מהנשיקה.

למחרת, המפקדת שלה, ליעד, באה לחדרי בוכיה ואמרה לי שהיא הגישה תלונה ולא היתה לה ברירה. "היא הסבירה לי שהיא חייבת, כמפקדת שלה, להגיש תלונה, מה גם שהיא סיפרה זאת לאחרים". אחר כך, שוחחה זקן עם ה`, שהתחננה בפניה שכאשר תמסור עדות לא תאמר שמדובר בחיים רמון.

זקן העידה, שה` דפדפה בתמונות באמצעות המצלמה הדיגיטלית, בנוכחותו של רמון, וכאשר ראתה את התמונה שלה מחובקת עם רמון, אמרה לו: "אוי ואבוי אם החברה שלך תראה את התמונה הזו".

רמון חש נבוך מאוד, כשהסניגור, עו"ד דן שינמן, הקריא חלק מעדותה של זקן במשטרה, בה נשאלה האם היא מאמינה שרמון עשה מעשה מגונה. "קשה לי להאמין", אמרה בחקירה. "נשים רבות חולמות שיעיף מבט אליהן, הוא לא צריך לעשות דברים בכוח. מאוד קשה לי עם סיפור כזה, מעולם לא נתקלתי אפילו ברמז להטרדה מינית מצידו".

כשנשאלה האם הדברים נכונים גם ביחס לבחורות בנות 20, כגילה של ה`, השיבה: "אין מצב שהוא (רמון) עובר במסדרון והבנות לא מעירות שהוא חתיך".

היא הסכימה עם עו"ד שינמן, שרמון "מתנהג קצת כמו נער שובב, לא תואם את גילו ומעמדו. הוא לא שומר על פאסון ודיסטנס". היא גם הסכימה שהאופי של ה` שונה מאחרות, ונשאלה האם יש לה רצון עז למצוא חן ולפלרטט. "היא מאוד חביבה, חמה וידידותית", אמרה. "היא מתוקה, בחורה מאוד מחבקת". היא אמרה שסיטואציה שה` תאמר לרמון "אני לא עומדת בפניך" היא הגיונית בהחלט.

לדבריה, אל"מ יעקב ויליאן (סגן המזכיר הצבאי של ראש הממשלה, שטען כי ה` שקרנית), הוא אדם אמין ורציני.

סימה גלילי, מזכירתו של ראש סגל רה"מ, ד"ר יורם טורבוביץ`, העידה כי שמעה את ה` אומרת לרמון שאינה עומדת בפניו והציעה לו לבוא איתה לקוסטה ריקה. "אווירת השיחה היתה ממש טובה. רמון תמיד מאוד סימפטי וחביב, הוא לא צנון כמו רוב השרים", אמרה גלילי. "רמון אמר למתלוננת `איזה מתוקה את` וצבט קלות בלחייה".

עוד סיפרה, שכאשר ראתה את התמונה של ה` עם רמון "נדהמתי מהצורה בה חיבקה אותו, מהדיסטנס שהיא שמרה. אחר כך ה` חזרה ואמרה לי שהלכה לעשן סיגריה".

במשטרה אמרה סימה שהיא זוכרת פלירטוטים בשיחה בין ה` לרמון וזה לא היה חריג מבחינתה. היום העידה: "אף פעם לא שמעתי את המתלוננת מדברת ככה עם שר, אולי עם מאבטחים ובני גילה, שזה אחרת, אבל לי זה כן היה חריג הצורה בה דיברה וחיבקה אותו. זה היה נראה לי לא אתי ולא במקום שהיא תדבר כך עם שר, אבל יש משהו באופי של ה` שהוא יותר קליל ומשוחרר".

לדבריה, היא "נדהמה מהנועזות" של ה`. במשטרה אמרה גלילי, שכל הסיטואציה יוצרת תחושה שהיא רצתה להתחיל איתו. היום אמרה שאולי ה` רצתה לא להתחיל איתו, אלא "לפחות לקבל את תשומת ליבו. זו התנהגות אופיינית לה, עם דרגים אחרים, לא עם שרים".

נקודה חשובה בעדותה היתה, שניצב יוחנן דנינו, כיום ראש אגף החקירות, היה בעבר ראש מטה השר לביטחון פנים והכיר את ה` מביקוריו בלשכת רה"מ. "אני לא יושבת במזכירות הצבאית, אבל אני יודעת שהיו ביניהם (בין דנינו לה`) יחסים טובים, לא היה דיסטנס", סיפרה.

"רמון אמר: `איזו מתוקה את` וצבט קלות בלחייה"

סימה גלילי, מזכירתו של ראש סגל רה"מ, ד"ר יורם טורבוביץ`, העידה כי שמעה את ה` אומרת לרמון שאינה עומדת בפניו והציעה לו לבוא איתה לקוסטה ריקה. "אווירת השיחה היתה ממש טובה. רמון תמיד מאוד סימפטי וחביב, הוא לא צנון כמו רוב השרים", אמרה גלילי, "רמון אמר למתלוננת `איזו מתוקה את` וצבט קלות בלחייה".


עוד סיפרה, שכאשר ראתה את התמונה של ה` עם רמון "נדהמתי מהצורה בה חיבקה אותו, מהדיסטנס שהיא לא שמרה. אחר כך ה` חזרה ואמרה לי שהלכה לעשן סיגריה".

במשטרה אמרה סימה שהיא זוכרת פלרטוטים בשיחה בין ה` לרמון וזה לא היה חריג מבחינתה. היום העידה: "אף פעם לא שמעתי את המתלוננת מדברת ככה עם שר, אולי עם מאבטחים ובני גילה, שזה אחרת, אבל לי זה כן היה חריג הצורה בה דיברה וחיבקה אותו. זה היה נראה לי לא אתי ולא במקום שהיא תדבר כך עם שר, אבל יש משהו באופי של ה` שהוא יותר קליל ומשוחרר".

לדבריה, היא "נדהמה מהנועזות" של ה`.


במשטרה אמרה גלילי, שכל הסיטואציה יוצרת תחושה שהיא רצתה להתחיל איתו. היום אמרה שאולי ה` רצתה לא להתחיל איתו, אלא "לפחות לקבל את תשומת ליבו. זו התנהגות אופיינית לה, עם דרגים אחרים, לא עם שרים".

נקודה חשובה בעדותה היתה, שניצב יוחנן דנינו, כיום ראש אגף החקירות, היה בעבר ראש מטה השר לביטחון פנים והכיר את ה` מביקוריו בלשכת רה"מ. "אני לא יושבת במזכירות הצבאית, אבל אני יודעת שהיו ביניהם (בין דנינו לה`) יחסים טובים, לא היה דיסטנס", סיפרה.

http://www.globes.co.il/serve/globes/docview.asp?did=1000150446&fid=82 9

חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת חיים רמון ומינוי בייניש לעליון כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group