לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
בקשה לפתוח בהליך פלילי נגד הגב` מירי גולן, האלוף שמני ואחרים  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת חיים רמון ומינוי בייניש לעליון



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Nakim
צוות
צוות




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 516


הודעהפורסם: שני 06.11.06 9:44    נושא ההודעה: בקשה לפתוח בהליך פלילי נגד הגב` מירי גולן, האלוף שמני ואחרים

יום שני ט"ו חשון תשס"ז
06 נובמבר 2006




לכבוד:
- היועץ המשפטי לממשלה, מר מני מזוז

דע:
- ראש המחלקה לחקירות שוטרים
- ראש מחלקת חקירות, מרחב ציון, משטרת ישראל

באמצעות פקסימיליה


העתק בד"א:
- מבקר המדינה, כב השופט בדימוס מיכאל לידנשטראוס,
- ועדת חוקה חוק ומשפט וחברי הועדה
- ח"כ פרופ` אריה אלדד, השדולה למלחמה בשחיתות בכנסת
- הועדה לביקורת המדינה


א.נ.,

הנדון: בקשה לפתוח בהליך פלילי נגד הגב` מירי גולן, האלוף גדי שמני ואחרים באמצעות ועדת חקירה ציבורית חיצונית


בהמשך לחשיפת מסמכים ועדויות שונות בפרשת רמון המעידים לכאורה על שיבוש הליכי משפט ותפירת תיק לשר רמון ובהמשך לקריאות של מר דן מרגלית ואחרים לפתוח בחקירה בנדון ובהמשך לעדויות ומידע שהגיעו ישירות לח"מ בפרשה זו, הנני מתכבד לפנות אליכם בהגשת תלונה נגד המכובדים המפורטים מטה על שיבוש הליכי משפט, הדחת עד, מרמה הפרת אמונים ושימוש לרעה בכוח המשרה מכל הטעמים המפורטים כאן כדלקמן,

1. מתחילת פרשת רמון הח"מ והצוות של `נקים` אסף מידע באמצעות החברים בארגון ואתר האינטרנט שלו WWW.NAKIM.ORG

2. בהתאם פנינו לבג"ץ (7239/06) ופרסמנו בחודשים האחרונים בהזדמנויות שונות מידע בתקשורת המעלה חשדות נגד מספר בכירים במערכת אכיפת החוק על השימוש בתלונת סרק של הטרדה מינית כדי להפיל את שר המשפטים חיים רמון.

3. החשיפות האחרונות על ביצוע האזנות סתר שלא דווחו בתיק והעדויות השונות על התערבותם לכאורה שלא בתום לב של תנ"צ מירי גולן ואחרים לאיים וללחוץ על המתלוננת להתלונן מעלים חשד ממשי לעבירות פליליות שונות על ידי הנילונים הבאים:
א. תנ"ץ מירי גולן - על שיבוש הליכי משפט, הדחת עד ועוד בגין איומים, הפעלת לחצים על המתלוננת וביצוע האזנות שלא כדין תוך הסתרתם מתיק החקירה.
ב. האלוף שמני והממונה על החיילת, על הדחת עד, מסירת עדות שקר ועוד בגין הלחצים שהופעלו על המתלוננת והעלמת עובדות מהותיות בקשר לאירוע ולאופיה של המתלוננת כדוגמת מסירת מספר הנייד של המתלוננת לשר רמון מיוזמתה אחרי המעשה.
ג. ניצב יוחנן דנינו, על מרמה הפרת אמונים ושיבוש מהלכי משפט, בגין האזנות שבוצעו בתיק שלא כדין ועל הדיווחים בידיעות אחרונות על היכרותו המוקדמת עם המתלוננת, דבר שהיה לכאורה פוסל אותו מלהתעסק בפרשה זו.
ד. הפרקליטות אריאלה סגל אנטלר ורות דוד, על שיבוש מהלכי משפט ומסירת הודעה כוזבת בנוגע להאזנות סתר שבוצעו בתיק.
ה. ובעלי תפקידים נוספים שיתבררו זהותם במהלך החקירה המתבקשת כאן.

4. החוק מחייב גילוי מלא של חומר החקירה והדבר מהווה אחד מהחובות החשובות במשפט הפלילי, נדמה שמי שידע על קיומן של ההקלטות ולא דיווח על כך צריך להיות מודח באופן מיידי מתפקידו בגין שיבוש הליכי משפט ואין להתפשר בכגון דא במיוחד בתיק רגיש כמו במקרה דנן. הטענות על כביכול ביצוע האזנות בגין חשד לשיבוש הליכי משפט בתיק לא יכולות לעמוד כאשר הזיקה של האזנות לתיק הינם ישירות וגלויות וכאשר הפסיקה כבר התבטאה בנדון באופן ברור.
הפאניקה בה מתאפיינת הפרקליטות בימים האחרונים תוך שהיא חוזרת בה מהצהרותיה ומנסה לפנות לשר לביטחון פנים להכשיר את השרץ אחרי מעשה רק מצביעות על חומרת העבירות שבוצעו כאן לכאורה.

5. כמו כן אבקש להפנות את תשומת לבכם שבהתאם לעתירה 7239/06 שהגשתי בבג"ץ מסביב לפרשה זו, ההשלכות של פרשת רמון הינן מעבר לאינטרסים הצרים של הנילונים שהוזכרו לעיל.

6. אי לכך עולה חשש כבד שמר אהוד אולמרט נכנע לכאורה לאיומים שהופעלו עליו ע"י בכירים אפשריים כדוגמת מר אהרון ברק, מר שמעון פרס ואחרים, להפעיל נגדו את הפרקליטות והמשטרה במידה ולא ייעתר לדרישתם לחסל את השר רמון כדי למנות בן היתר את השופטת בייניש לנשיאת העליון.

7. בהתאם לזאת מתבקש היועץ המשפטי לממשלה הנכבד להורות על הקמת ועדת חקירה ציבורית בלתי תלויה אשר תחקור את הפרשה ובמועד המתאים תבחן את הצעתו של העיתונאי מר אמנון אברמוביץ להציע לתנ"צ מירי גולן ואחרים חיסיון כעדי מדינה בתמורה להסגרתם של הבכירים שהפעילו אותם.

8. כן מתבקש היועץ המשפטי הנכבד להורות על פתיחה בחקירה פלילית נגד הנילונים בהתאם לאמור לעיל.

בכבוד רב

חיים יטיב
דובר ארגון `נקים ישראל`
www.nakim.org
נייד:0546533858, פקס: 035423023
קיבוץ הר עמשא, ת.ד. 1207 ערד 89112

תפוצה: `נקים`, תקשורת, אינטרנט, כנסת

_________________
הצטרפו לקבוצה של נקים בטלגרם לקבל עדכונים.
https://t.me/Nakim_org_News
ולערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch

לחתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט ולהצטרף ל"נקים"


הצטרף לרשימת תפוצה של "נקים"! עם או בלי חתימה על העצומה
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\

לחץ כאן לפורום החדש על המחדלים המשפטים בחקירת רצח רבין

וואלה
אורח








הודעהפורסם: שני 06.11.06 11:44    נושא ההודעה: סגן היועץ המשפטי: נפלה טעות בהעברת חומר החקירה של רמון

סגן היועץ המשפטי: נפלה טעות בהעברת חומר החקירה של רמון
יום שני, 6 בנובמבר 2006, 11:15 מאת: מערכת וואלה!


פרסומתעוזרו של היועץ המשפטי לממשלה אמר, כי נפלה טעות בהעברת חומר החקירה בעניינו של חיים רמון אך זו תקלה שנעשתה בתום. בקול ישראל דווח, כי במכתב שהעביר סגנו של מזוז לסניגוריו של רמון לא נכתב כי לא נמצא שום יסוד לטענה שהועלם מידע חיוני מנציגי ההגנה או שקופחו זכויותיו של רמון. הוא הסביר כי המשטרה תמללה רק שיחות שהוקלטו בהאזנת סתר ונגעו לחשד בדבר הדחה ולא שיחות שעניינן החקירה העיקרית נגד רמון. לדבריו, הפרקליטות לא ידעה על השיחות הללו ולכן הודיעה כי החומר אינו רלבנטי.

http://news.walla.co.il/?w=/10/1003205

חזרה למעלה

אם אס אן
אורח








הודעהפורסם: שני 06.11.06 11:48    נושא ההודעה: ``לבטל את כתב האישום נגד רמון``


"לבטל את כתב האישום נגד רמון"

כך דורשים פרקליטיו של שר המשפטים לשעבר. לטענתם לא קיבלו מידע על האזנות סתר שנעשו למתלוננת בפרשה. גורם בכיר במשטרה: "ההאזנות בוצעו על פי חוק"
כתב האישום יבוטל? רמון (קובי בכר)

06/11/06 08:01
מאת: הדס שטייף

משפטו של שר המשפטים לשעבר, חיים רמון, יתחדש היום (6.11.06) בבית משפט השלום בתל אביב.

סנגוריו של רמון מבקשים לבטל את כתב האישום נגדו, מאחר שלטענתם לא יודעו על האזנות סתר שבוצעו למנהלת לשכת ראש הממשלה, לחיילת המתלוננת נגד רמון ולמפקדת שלה.

גורם בכיר במשטרה דחה אמש את הטענות, ואמר שהאזנות הסתר בוצעו על פי חוק, ובמסגרת חקירה אחרת, שכלל אינה קשורה לפרשת שר המשפטים לשעבר.

http://news.walla.co.il/?w=/10/1003205

חזרה למעלה

מבזקים של "נקים":קרא על זימונו של חיים יטיב לחקירה בו הסתבכה היאח"ה בפרשת רמון

Ynet
אורח








הודעהפורסם: שני 06.11.06 12:14    נושא ההודעה: מזוז: הפרקליטות טעתה בתום לב בפרשת רמון

מזוז: הפרקליטות טעתה בתום לב בפרשת רמון


לשכת היועץ המשפטי בדקה את טענות סניגוריו של רמון על העלמת מידע ושיבוש הליכי משפט מצד הפרקליטות. היועץ קובע כי "לא נמצא יסוד לטענות החמורות הללו". לדבריו, "היו תקלות, אך אלה תוקנו ביוזמת הפרקליטות מיד עם גילויין"

כתבי ynet פורסם: 06.11.06, 11:35

היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז דוחה את הביקורת על התנהלות הפרקליטות בפרשת רמון, וקובע שאם היו טעויות, הן נעשו ב"תום לב". היועץ בדק את טענות הסניגורים בדבר העלמת מידע ושיבוש הליכי משפט מצד הפרקליטות בפרשה. הוא דוחה את הטענות ש"נופחו" לדבריו באמצעי התקשורת לכלל "טענות קנוניה וקונספירציה".



מלשכת היועץ נכתב לעו"ד דן שיינמן, פרקליטו של רמון, כי "לאחר בחינת הדברים לא נמצא יסוד לטענות החמורות והנחרצות שבפנייתך כלפי הפרקליטות, לרבות הטענה בדבר העלמת מידע חיוני מהסניגוריה וקיפוח חמור כביכול של זכויות הנאשם. אכן היו תקלות, בתום-לב, אך אלה תוקנו, ביוזמת הפרקליטות, מיד עם גילויין".

ההתפתחויות

"ה` נתנה לרמון את הטלפון כדי לעבוד אצלו" / ורד לוביץ`

כך אמרה לפרקליטות המפקדת של המתלוננת בפרשת רמון. דבריה אלה סותרים את טענתה של ה` כי רמון ביקש ממנה את מספר הטלפון לאחר הנשיקה שבגללה הוא נאשם בביצוע מעשה מגונה
לכתבה המלאה

בהתייחסו לנושא האזנות הסתר כותב עו"ד רז נזרי, עוזר ראשי ליועץ המשפטי לממשלה, כי "אכן, בדיעבד נראה שהיה מקום להבהיר מראש בתשובות הפרקליטות, באופן מפורש יותר, את קיומן של האזנות סתר, אף אם הן עסקו בחשד אחר שנגע לתיק חשד להדחה, ולא להסתפק באמירה - הנכונה כשלעצמה - ולפיה במסגרת החקירה נגד ח"כ רמון עצמו לא נערכו האזנות, וכי מאחר שלא נמצאו (נכון למועד מתן התשובות) שיחות רלבנטיות לתיק שבנדון, הן לא הועברו אליכם במסגרת חומר החקירה".



עוד קובע היועץ כי הבקשות להאזנות היו כדין. "הבקשות אושרו כדין על-ידי בית המשפט, לאחר שהוצגה בפניו תמונה נאמנה של החקירה והחשדות בגינן נתבקשו הצווים. ההאזנה לפי הצווים נעשתה כדין. ההאזנה התבקשה מלכתחילה ליומיים בלבד, ובפועל היא הופסקה עוד בטרם פג תוקף הצווים.




"לא נעשה אפוא כל ניסיון להעלים חומר חיוני מהסניגוריה, כנטען. כל חומר רלבנטי שהיה בידי הפרקליטות הועבר אליכם ללא דיחוי. כאמור, הייתה אמנם תקלה בענין זה, עליה יש להצטער, אך כעולה מהמפורט לעיל, הייתה זו תקלה בתום-לב, והיא תוקנה על-ידי הפרקליטות, מיוזמתה, והממצאים הובאו לידיעתכם ולידיכם ללא כל דיחוי".



עוד נאמר כי "אין אנו שותפים לדעתכם כי בתמלילים שהועברו יש משום ערעור עמדת התביעה; אדרבא, לטעמנו יש בתמלילים חיזוקים לגרסת המתלוננת (ולא נידרש במסגרת זו לציטוטים חלקיים בפנייתכם ובפרסומים שונים), וממילא גם לא היה כל אינטרס לתביעה להעלים מידע זה".


לפיכך, לא מצא היועץ המשפטי לממשלה לנכון להזמין את הסניגוריה לשימוע בשלב זה, בעיצומו של ההליך המתנהל בבית המשפט. לדבריו, "המקום הראוי לבירור טענותיכם הוא, כמקובל, בבית המשפט".



משרד היועץ מותח גם ביקורת על הסניגוריה ואומר: "נבקש להביע הסתייגות ומורת-רוח מכך שחומרים שמועברים אליכם לצרכי ניהול המשפט, לרבות חומרים רגישים, מוצאים דרכם לאמצעי התקשורת, מתוך ניסיון לנהל את המשפט באמצעי התקשורת, ולא בתוך כותלי בית המשפט, כפי שראוי שייעשה".


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3324315,00.html

חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת חיים רמון ומינוי בייניש לעליון כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group