לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
שתיקתו של מני מזוז מהווה השתקה והטיה של משפט פלילי  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת סיריל קרן/מרטין שלאף



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
אדי מלכא





הצטרף: 08 יונ' 2006
הודעות: 18


הודעהפורסם: חמישי 08.06.06 3:54    נושא ההודעה: שתיקתו של מני מזוז מהווה השתקה והטיה של משפט פלילי

לכבוד:

1. היועץ המשפטי לממשלה מר מני מזוז משרד המשפטים.
2. פרקליט המדינה מר ערן שנדר, משרד המשפטים.
3. המפקח הכללי של המשטרה רב ניצב משה קראדי (המטה הארצי)
4. הועדה לביקורת המדינה של הכנסת, גבעת רם
5. מבקר המדינה כב` השופט לינדנשטראוס משרד מבקר המדינה


תלונה פלילית גלויה


המתלונן: אדי מלכא יו"ר שורת המתנדבים של "אמת בדין"

הנילונים:


חלק מן המכותבים כדלהלן:

1. היועץ המשפטי לממשלה מר מני מזוז
2. פרקליט המדינה מר ערן שנדר.
3. המפקח הכללי של המשטרה רב ניצב משה קראדי (המטה הארצי)


דרישה לקיום חקירה חקירה פלילית משטרתית חוקית נגד רוה"מ, אהוד אולמרט


על פי הוראות סעיף 17 לחוק יסוד הממשלה לא יכולה המשטרה לפתוח בחקירה פלילית נגד אהוד אולמרט כל עוד לא קיבלה המשטרה רשות לכך מטעם היועץ המשפטי לממשלה.

אהוד אולמרט נהנה מכיסוי תקשורתי מלא הכולל מעשים ומחדלים המכוונים להטות, ולהטעות את דעת הקהל לטובתו של אולמרט כך מעורבים התקשורת והעיתונים בעניינים המגיעים עד כדי שיבוש משפט חמור וכותב שורות אלו ישגר תלונה מיוחדת נגד המעורבים מקרב התקשורת והעיתונות.

אהוד אולמרט נהנה באורח כרוני ממדיניות של הטיית דין לטובתו מטעם המוסדות האמונים על אכיפת חוק שוויוני בישראל.

השופטת דורית בייניש – שופטת בית המשפט העליון ולמרבה הדאגה והחרדה מועמדת לנשיאות בית המשפט העליון – היתה מעורבת בתקופה שכיהנה כפרקליטת המדינה, בהמנעות בלתי חוקית מהגשת כתב אישום נגד אהוד אולמרט בקשר לתיק פלילי 329/96 בפרשיית החשבוניות המזוייפות והגשת תצהיר שקר למבקר המדינה על ידי אהוד אולמרט.

כך היתה מעורבת השופטת ביניש בפעילות לטיוח חלקו של השב"כ בגרם הרצח של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין.

טענתה של דורית בייניש – גבי אי הגשת כתב אישום נגד אולמרט, היתה "כי היא מצפה לתוצאות המשפט הפלילי של חבריו פקודיו לאותן עבירות" כך בערך עושים היום אלו הממונים ומושבעים על אכיפת חוק פלילי שוויוני, היועה"מ שיודע על החשגדות הכבדים נגד אולמרט טוען כי הוא מחכה להחלטתו של המבקר..

תוך הבעת מלוא הכבוד כלפי מוסד מבקר המדינה וכלפי כב` השופט לינדשטראוס, מבקר המדינה הנוכחי,
המתלונן כאן טוען כי הסטת החקירות נגד אולמרט אל מוסד מבקר המדינה, אינה נעשית כדין, ואולי לא בתום לב, בדיעבד מתברר כי היא גונבת את דעת העם, אין לה שום משמעות, והיא מחוללת שיבוש משפט חמור שעלול לגרום לעוות דין.

למוסד מבקר המדינה אין שום סמכויות להפעיל או לחקור הליכים פליליים נגד אהוד אולמרט.

חוסר היידע של הציבור בהוראות החוק מונע מהציבור לדעת איזו שערוריה, ואיזה הרס מוסדות המשפט והחוק, מתרחשים עכשיו. איזו תרמית מגלגלים העיתונים והתקשורת ביחד עם המוסדות לאכיפת החוק בישראל, כדי להערים על העם ולחלץ את אולמרט בפעם המי יודע כמה מחשדות כבדים בדבר מעורבות בעבירות פליליות חמורות ביותר.

היועץ המשפטי לממשלה מיתמם, משים את עצמו, כאילו הוא אינו מתערב בחקירה המבוצעת נגד אולמרט על ידי מוסד מבקר המדינה.

היועה"מ מני מזוז יודע שאין למבקר המדינה לא כלים ולא סמכות כדי לבצע חקירה פלילית בחשדות כבדים של קבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים.

חקירה זו נדרשת על פי היקף מעורבותו של אהוד אולמרט בעבירות של מרמה ושוחד ועל פי כל אמות מידה מוסריות, ציבוריות, קונסטיטוטיביות וסטטוטוריות.

בכל מקרה אחר כאשר מדובר באזרח מן השורה, מחוייבת המשטרה – בלא שיהיה לה שיקול דעת להמנע מכך - לפתוח בחקירה פלילית נגד החשוד, זאת על פי הוראת סעיף 3 לפקודת המשטרה - נוסח חדש – 1971 וכן על פי הוראת סעיף 59 לחוק סדר הדין הפלילי נוסח משולב 1982

על פי סעיף 58 לאותו החוק כל אזרח רשאי להגיש תלונה במשטרה על שבוצעה עבירה.

מכיוון שרק ליועץ המשפטי לממשלה סמכות להתיר למשטרה לפתוח בחקירה פלילית נגד אהוד אולמרט הגיש כותב שורות אלה תלונה פלילית גלויה, בכתב, בפני הנמענים הנ"ל ובכללם היועה"מ מר מני מזוז.

התלונה במלואה פורסמה במרבית עיתוני האינטרנט שהם חסרי פניות, בישראל.

תשובתו בכתב של היועה"מ למתלונן כאן היתה כי הוא ממתין לתוצאות הבדיקה של מבקר המדינה.

בכל הכבוד - אין רשאות, סמכות והצדקה לכך שהיועץ המשפטי מר מני מזוז יעכב חקירה פלילית נגד ראש הממשלה בטענה כי הוא ממתין להחלטה של מבקר המדינה מכיוון שבעשותו כן מעניק היועץ המשפטי לממשלה למבקר המדינה סמכויות שאינן נתונות על פי שום דין בידי מבקר המדינה.

המוסד שמוסמך לבצע חקירות פליליות במדינת ישראל הוא משטרת ישראל והיא בלבד !!!.

אבל כיוון שמדובר בראש ממשלה, ידיה של משטרת ישראל כבולות באין רשות מהיועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירה נגד אהוד אולמרט, כך, מוענקת לאהוד אולמרט על ידי היועץ המשפטי לממשלה – שלא כדין – אורכה לאהוד אולמרט בגדרה הוא יכול לפגוע בחקירה, להעלים ולטשטש ראיות ולהדיח עדים.


אני טוען כי מר מני מזוז עושה שימוש ציני בחוסר היידע של הציבור באותיות הקטנות של החוק, ועל כן אני מגיש כאן את נוסח החוק במקורו, על מנת שיידע הציבור איזו אחריות פלילית נוטל מר מזוז על עצמו

שתיקתו של היועץ המשפטי לממשלה בנסיבות הללו ששתיקתו משתקת את המשטרה, היא פעולת השתקה בלתי חוקית המחילה על היועץ המשפטי לממשלה עצמו אחריות פלילית.

תלונה גלויה זו מופנית לנמענים בדרישה לפעול מיד לקיום חקירה פלילית נגד כל המעורבים בהטיית המשפט ובשבירת כלי הביקורת והדמוקרטיה, לרבות עורכי עתונים ועורכי מהדורות חדשות בתקשורת הממלכתית הנוהגים כמו הטלוויזיה הלאומית של אוגנדה בימי אידי אמין.

להלן נוסח חוק יסוד הממשלה המסדיר את סמכותו של היועץ המשפטי לממשלה.
כל אזרח חייב לשנן את החוק הזה כדי להבין עד לאיזו דרגה של רקב הגיעו המוסדות לאכיפת חוק שוויונית בישראל.

אני מזכיר לכולנו כיצד היועץ המשפטי לממשלה – אהרן ברק - שכיהן בתקופת כהונת ראש הממשלה יצחק רבין המנוח אילץ את ראש הממשלה יצחק רבין לפרוש מתפקידו בעקבות פרשה שולית של החזקת חשבון בנק בן כמה דולארים בחו"ל.

מעשיו של אהוד אולמרט כפי שפורסמו, כבר מזמן עבור את שאלת ספק פליליותם, די בכך שחברו המליונר – של אולמרט – אברהמס, הצהיר לעיתונות שהוא העניק לאולמרט תנאים מיוחדים בגלל חברותם.

מר מני מזוז יודע היטב כי החובה הבסיסית של ראש ממשלה ושל נשיא מדינה, היא שאין להם חברים! יחסי חברות עם מליונרים אינם יכולים לדור בכפיפה אחת עם מוסד ראש הממשלה, וגם לא עם מי שהחזיק בכיס את מנהל מקרקעי ישראל, את עיריית ירושלים, אץ משר התמ"ת ועוד ועוד.

ראש ממשלה בישראל אסור לו לקבל אסימון שחוק מטעם בעל ממון זה או אחר ואין לו רשאות לשום עסקים כספיים עם בעלי ממון, אין צורך להוכיח כלום מעבר לכך שהיה קשר כספי בין איש כזה לבין איש פוליטי כדי לפסול את האיש הפוליטי לכל משרה ציבורית שהיא.

(מעבר להרחקתו של יצחק רבין המנוח מכס ראש הממשלה על ידי היועה"מ מר אהרון ברק, דוק, וראה על מה הורחק הנשיא עזר ויצמן ז"ל מכס נשיא המדינה) ומה טעם מוצא היועה"מ מר מני מזוז להעדיף את אולמרט ולהעניק לו הגנות סף שאינן קיימות בדין.

לצערי, נוכח כיבוש העיתונות והתקשורת, הפכו מוסדות היועה"מ ופרקליטות המדינה לחסרי רגישות כנגד ביקורת ציבורית ולמעשה, הם מפגינים בוז וזלזול מול האזרח בישראל.

אזרחיות ואזרחים, שימו נא לב !! האדישות – או ליתר דיוק – הייאוש של האזרח הישראלי, חוסר האמון שלו ביכלתו להתערב – בעקב בגידת העיתונות והתקשורת - להשבת החוק אל כנו, עשויה לעלות לנו בקיום מדינת ישראל.

אם יצליח אהוד אולמרט לחמוק גם במקרה הזה, מחקירה חוקית, הוא יבסס את שלטונו, ויבצע מכירה פומבית של נכסי עמנו, בקרב חבריו האוליגרכים, החברה שלנו תלקה בחידק הרקב בכל יסודותיה, עמנו יגלוש לניהליזם, אנרכיה, עוני, אלימות ומלחמת אזרחים.

אינני דורש הרשעה אוטומטית לאהוד אולמרט, כמו לכולם עומדת גם לו חזקת החפות, אבל מעובדת הצלחתו להשתיק את האישומים נגדו עולה חיזוק להאשמות החמורות נגדו.
עצם העובדה שהוא מצליח למנוע חקירה פלילית נגדו מהווה התרסת בוז וזלזול כלי כל אזרח במדינה.


להלן נוסח מדוייק של ההוראות שחילולן בידי היועה"מ, מחיל אחריות פלילית על מני מזוז עצמו:

"חוק-יסוד: הממשלה [אין תיקונים]

17. חקירת ראש הממשלה בתקופת כהונתו ואחריה, הגשת כתב אישום והרשעה

(א) לא תיפתח חקירה פלילית נגד ראש הממשלה אלא בהסכמת היועץ המשפטי לממשלה.

(ב) לא תיפתח חקירה פלילית נגד מי שכיהן כראש הממשלה, בשל חשד לביצוע עבירה שנעברה בעת כהונתו או בשנה לאחר שחדל לכהן, אלא בהסכמת היועץ המשפטי לממשלה.

(ג) כתב אישום נגד ראש הממשלה יוגש בידי היועץ המשפטי לממשלה לבית המשפט המחוזי בירושלים, שישב בהרכב של שלושה שופטים; הוראות בענין כתב אישום שהוגש בטרם החל ראש הממשלה לכהן בתפקידו ייקבעו בחוק.

(ד) בית המשפט שהרשיע את ראש הממשלה בעבירה, יקבע בפסק דינו אם יש באותה עבירה משום קלון."

אזרחיות ואזרחים
עיניכם הרואות !!!

היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, חייב להורות למשטרה לאלתר, לפתוח בחקירה נגד אהוד אולמרט בגין כל החשדות העולות נגדו.

כמו כן יש לחקור ביסודיות את פרשיית הטיית האמת בבירור גורמי האסון באולמי ורסאי שבו מצאו את מותם 23 אזרחים ונפצעות מאות.

בלא יודעין מבקר המדינה – בעצם קיום הדיקה האיטית שהוא מקיים - מאפשר לאולמרט לחמוק שוב מחקירה פלילית.

למבקר המדינה אין שום סמכות ורשאות להצדיק או להרשיע את אולמרט.

יש כאן מעשה הטעיה מצד מני מזוז המופעל כלפי הציבור, מר מזוז משיב לתלונתי ואומר, "אני ממתין למסקנות מבקר המדינה" לכאורה, כאילו מקיים היועה"מ את הכלל של כיבוד הדדי בין רשדויות ואינו נכנס לתחום הרשות של מבקר המדינה.

אבל זה מעשה הטעיה בקנה מידה לאומי מכיוון שלמבקר המדינה אין שום סמכות לקיים חקירה פלילית נגד אדם, ואפילו הוא ראש הממשלה, גם רוה"מ המנוח יצחק רבין נחקר בידי המשטרה עם אשתו. וגם רוה"מ נתניהו נחקר בידי המשטרה.

לאמיתו של דבר, המבקר כב` השופט מיכה לינדשטראוס פועל כאן כנראה בתום לב ונכנס לתחום רשות אחרת והיא המשטרה. בבעצם מעשהו זה, מציג המבקר בפני העם כאילו הענין של אולמרט מטופל, בזמן שהוא – מוסד המבקר – נותן את ידו לסחבת ולמתן אורכה לאומרט לטייח ולטשטש את עקבות מעשיו.

מבקר המדינה חייב למשוך את ידו מייד מן הענין, המשטרה צריכה להכנס מייד לחקירה פלילית נגד אולמרט, החקירה צריכה להיות שקופה ולאור השמש, את ההוראה צריך ליתן היועץ המשפטי לממשלה, או שהמוסדות שאליהם אני פונה לרבות מוסד ועדת הכנסת לביקורת המדינה תדרוש לאלתר את פיטוריו של מני מזוז והעמדתו לדין בגין הפרת חוק אמונים ושבועה ועשית שיבוש משפט שמיועד לגרום לעוות דין.

כאשר מדובר בחשדות למעשים פליליים חמורים חייב המבקר לסגת מן הענין ולדרוש מהיועץ המשפטי לממשלה להתיר למשטרה לבצע את החקירה.


בינתיים - עם כל הכבוד - כל המוסדות שכביכול "חוקרים" משרתים באופן עקיף או ישיר את אהוד אולמרט, כך הציבור מרגיש כאילו מתקיימת חקירה, נגד ראש הממשלה, אבל למבקר המדינה אין שום סנקציות "עם שיניים" שהוא יכול להפעיל נגד אולמרט, - יתר על כן, מוסד מבקר המדינה מנוצל לגרם התיישנות הענין והשכחתו - ואילו היועה"מ מתנהג כאילו הוא יועץ משפטי פרטי של אהוד אולמרט.

לפי סעיף 59 לחוק סדר הדין הפלילי חלה חובה על המשטרה לפתוח בחקירה פלילית אמיתית ופומבית נגד אהוד אולמרט, אבל מכיוון שמדובר בראש הממשלה, אז המשטרה זקוקה לאור ירוק ולאישור מאת היועה"מ מני מזוז שמשתיק את הפרשה בכך שאינו מקיים חובתו ואינו מורה למשטרה לפתוח בחקירה מיידית, .

רק היועה"מ מוסמך להורות על פתיחת חקירה משטרתית נגד אולמרט, רק למשטרה יש את הכלים לחקור ולגלות את האמת, ועם אדם פיקח, מקושר ומתוקשר כמו אולמרט (שהוא גם משפטן) וגם מכהן כראש הממשלה, חלה על המשטרנ חובה כפולה ומכופלת לפעול כחוק

בשתיקתו הופך היועץ המשפטי לממשלה לשותף מלא עם אולמרט ואני פונה כאן אל כל המכותבים לשאת באחריות ולהגיב על מעשה שיבוש משפט חמור זה.

למרות השתקת התקשורת והעיתונות, כל הענין כולו יובא למשפט העם ובכלל זה יבוא העם חשבון עם התקשורת שמפקירה את האינטרסים החיוניים ביותר של העם בידי אנשים שהם חשודים כעבריינים.

_________________
אדי מלכא נמנה על חברי הגרעין המייסד של ארגון המחאה "הפנתרים השחורים" אדי ייסד גם את שורת המתנדבים של "אמת בדין" שהובילה מאבקים חוקיים נגד חריגת השופטים מן הסמכות ומהוראות החוק.
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית

חשיפה בלעדית של נקים: ההונאה הגדולה של בכירי מערכת המשפט מסביב לגירושים של יהודים?!

אורח









הודעהפורסם: שני 30.10.06 4:33    נושא ההודעה: Re: שתיקתו של מני מזוז מהווה השתקה והטיה של משפט פלילי

אדי מלכא כתב:
לכבוד:

1. היועץ המשפטי לממשלה מר מני מזוז משרד המשפטים.
2. פרקליט המדינה מר ערן שנדר, משרד המשפטים.
3. המפקח הכללי של המשטרה רב ניצב משה קראדי (המטה הארצי)
4. הועדה לביקורת המדינה של הכנסת, גבעת רם
5. מבקר המדינה כב` השופט לינדנשטראוס משרד מבקר המדינה


תלונה פלילית גלויה


המתלונן: אדי מלכא יו"ר שורת המתנדבים של "אמת בדין"

הנילונים:


חלק מן המכותבים כדלהלן:

1. היועץ המשפטי לממשלה מר מני מזוז
2. פרקליט המדינה מר ערן שנדר.
3. המפקח הכללי של המשטרה רב ניצב משה קראדי (המטה הארצי)


דרישה לקיום חקירה חקירה פלילית משטרתית חוקית נגד רוה"מ, אהוד אולמרט


על פי הוראות סעיף 17 לחוק יסוד הממשלה לא יכולה המשטרה לפתוח בחקירה פלילית נגד אהוד אולמרט כל עוד לא קיבלה המשטרה רשות לכך מטעם היועץ המשפטי לממשלה.

אהוד אולמרט נהנה מכיסוי תקשורתי מלא הכולל מעשים ומחדלים המכוונים להטות, ולהטעות את דעת הקהל לטובתו של אולמרט כך מעורבים התקשורת והעיתונים בעניינים המגיעים עד כדי שיבוש משפט חמור וכותב שורות אלו ישגר תלונה מיוחדת נגד המעורבים מקרב התקשורת והעיתונות.

אהוד אולמרט נהנה באורח כרוני ממדיניות של הטיית דין לטובתו מטעם המוסדות האמונים על אכיפת חוק שוויוני בישראל.

השופטת דורית בייניש – שופטת בית המשפט העליון ולמרבה הדאגה והחרדה מועמדת לנשיאות בית המשפט העליון – היתה מעורבת בתקופה שכיהנה כפרקליטת המדינה, בהמנעות בלתי חוקית מהגשת כתב אישום נגד אהוד אולמרט בקשר לתיק פלילי 329/96 בפרשיית החשבוניות המזוייפות והגשת תצהיר שקר למבקר המדינה על ידי אהוד אולמרט.

כך היתה מעורבת השופטת ביניש בפעילות לטיוח חלקו של השב"כ בגרם הרצח של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין.

טענתה של דורית בייניש – גבי אי הגשת כתב אישום נגד אולמרט, היתה "כי היא מצפה לתוצאות המשפט הפלילי של חבריו פקודיו לאותן עבירות" כך בערך עושים היום אלו הממונים ומושבעים על אכיפת חוק פלילי שוויוני, היועה"מ שיודע על החשגדות הכבדים נגד אולמרט טוען כי הוא מחכה להחלטתו של המבקר..

תוך הבעת מלוא הכבוד כלפי מוסד מבקר המדינה וכלפי כב` השופט לינדשטראוס, מבקר המדינה הנוכחי,
המתלונן כאן טוען כי הסטת החקירות נגד אולמרט אל מוסד מבקר המדינה, אינה נעשית כדין, ואולי לא בתום לב, בדיעבד מתברר כי היא גונבת את דעת העם, אין לה שום משמעות, והיא מחוללת שיבוש משפט חמור שעלול לגרום לעוות דין.

למוסד מבקר המדינה אין שום סמכויות להפעיל או לחקור הליכים פליליים נגד אהוד אולמרט.

חוסר היידע של הציבור בהוראות החוק מונע מהציבור לדעת איזו שערוריה, ואיזה הרס מוסדות המשפט והחוק, מתרחשים עכשיו. איזו תרמית מגלגלים העיתונים והתקשורת ביחד עם המוסדות לאכיפת החוק בישראל, כדי להערים על העם ולחלץ את אולמרט בפעם המי יודע כמה מחשדות כבדים בדבר מעורבות בעבירות פליליות חמורות ביותר.

היועץ המשפטי לממשלה מיתמם, משים את עצמו, כאילו הוא אינו מתערב בחקירה המבוצעת נגד אולמרט על ידי מוסד מבקר המדינה.

היועה"מ מני מזוז יודע שאין למבקר המדינה לא כלים ולא סמכות כדי לבצע חקירה פלילית בחשדות כבדים של קבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים.

חקירה זו נדרשת על פי היקף מעורבותו של אהוד אולמרט בעבירות של מרמה ושוחד ועל פי כל אמות מידה מוסריות, ציבוריות, קונסטיטוטיביות וסטטוטוריות.

בכל מקרה אחר כאשר מדובר באזרח מן השורה, מחוייבת המשטרה – בלא שיהיה לה שיקול דעת להמנע מכך - לפתוח בחקירה פלילית נגד החשוד, זאת על פי הוראת סעיף 3 לפקודת המשטרה - נוסח חדש – 1971 וכן על פי הוראת סעיף 59 לחוק סדר הדין הפלילי נוסח משולב 1982

על פי סעיף 58 לאותו החוק כל אזרח רשאי להגיש תלונה במשטרה על שבוצעה עבירה.

מכיוון שרק ליועץ המשפטי לממשלה סמכות להתיר למשטרה לפתוח בחקירה פלילית נגד אהוד אולמרט הגיש כותב שורות אלה תלונה פלילית גלויה, בכתב, בפני הנמענים הנ"ל ובכללם היועה"מ מר מני מזוז.

התלונה במלואה פורסמה במרבית עיתוני האינטרנט שהם חסרי פניות, בישראל.

תשובתו בכתב של היועה"מ למתלונן כאן היתה כי הוא ממתין לתוצאות הבדיקה של מבקר המדינה.

בכל הכבוד - אין רשאות, סמכות והצדקה לכך שהיועץ המשפטי מר מני מזוז יעכב חקירה פלילית נגד ראש הממשלה בטענה כי הוא ממתין להחלטה של מבקר המדינה מכיוון שבעשותו כן מעניק היועץ המשפטי לממשלה למבקר המדינה סמכויות שאינן נתונות על פי שום דין בידי מבקר המדינה.

המוסד שמוסמך לבצע חקירות פליליות במדינת ישראל הוא משטרת ישראל והיא בלבד !!!.

אבל כיוון שמדובר בראש ממשלה, ידיה של משטרת ישראל כבולות באין רשות מהיועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירה נגד אהוד אולמרט, כך, מוענקת לאהוד אולמרט על ידי היועץ המשפטי לממשלה – שלא כדין – אורכה לאהוד אולמרט בגדרה הוא יכול לפגוע בחקירה, להעלים ולטשטש ראיות ולהדיח עדים.


אני טוען כי מר מני מזוז עושה שימוש ציני בחוסר היידע של הציבור באותיות הקטנות של החוק, ועל כן אני מגיש כאן את נוסח החוק במקורו, על מנת שיידע הציבור איזו אחריות פלילית נוטל מר מזוז על עצמו

שתיקתו של היועץ המשפטי לממשלה בנסיבות הללו ששתיקתו משתקת את המשטרה, היא פעולת השתקה בלתי חוקית המחילה על היועץ המשפטי לממשלה עצמו אחריות פלילית.

תלונה גלויה זו מופנית לנמענים בדרישה לפעול מיד לקיום חקירה פלילית נגד כל המעורבים בהטיית המשפט ובשבירת כלי הביקורת והדמוקרטיה, לרבות עורכי עתונים ועורכי מהדורות חדשות בתקשורת הממלכתית הנוהגים כמו הטלוויזיה הלאומית של אוגנדה בימי אידי אמין.

להלן נוסח חוק יסוד הממשלה המסדיר את סמכותו של היועץ המשפטי לממשלה.
כל אזרח חייב לשנן את החוק הזה כדי להבין עד לאיזו דרגה של רקב הגיעו המוסדות לאכיפת חוק שוויונית בישראל.

אני מזכיר לכולנו כיצד היועץ המשפטי לממשלה – אהרן ברק - שכיהן בתקופת כהונת ראש הממשלה יצחק רבין המנוח אילץ את ראש הממשלה יצחק רבין לפרוש מתפקידו בעקבות פרשה שולית של החזקת חשבון בנק בן כמה דולארים בחו"ל.

מעשיו של אהוד אולמרט כפי שפורסמו, כבר מזמן עבור את שאלת ספק פליליותם, די בכך שחברו המליונר – של אולמרט – אברהמס, הצהיר לעיתונות שהוא העניק לאולמרט תנאים מיוחדים בגלל חברותם.

מר מני מזוז יודע היטב כי החובה הבסיסית של ראש ממשלה ושל נשיא מדינה, היא שאין להם חברים! יחסי חברות עם מליונרים אינם יכולים לדור בכפיפה אחת עם מוסד ראש הממשלה, וגם לא עם מי שהחזיק בכיס את מנהל מקרקעי ישראל, את עיריית ירושלים, אץ משר התמ"ת ועוד ועוד.

ראש ממשלה בישראל אסור לו לקבל אסימון שחוק מטעם בעל ממון זה או אחר ואין לו רשאות לשום עסקים כספיים עם בעלי ממון, אין צורך להוכיח כלום מעבר לכך שהיה קשר כספי בין איש כזה לבין איש פוליטי כדי לפסול את האיש הפוליטי לכל משרה ציבורית שהיא.

(מעבר להרחקתו של יצחק רבין המנוח מכס ראש הממשלה על ידי היועה"מ מר אהרון ברק, דוק, וראה על מה הורחק הנשיא עזר ויצמן ז"ל מכס נשיא המדינה) ומה טעם מוצא היועה"מ מר מני מזוז להעדיף את אולמרט ולהעניק לו הגנות סף שאינן קיימות בדין.

לצערי, נוכח כיבוש העיתונות והתקשורת, הפכו מוסדות היועה"מ ופרקליטות המדינה לחסרי רגישות כנגד ביקורת ציבורית ולמעשה, הם מפגינים בוז וזלזול מול האזרח בישראל.

אזרחיות ואזרחים, שימו נא לב !! האדישות – או ליתר דיוק – הייאוש של האזרח הישראלי, חוסר האמון שלו ביכלתו להתערב – בעקב בגידת העיתונות והתקשורת - להשבת החוק אל כנו, עשויה לעלות לנו בקיום מדינת ישראל.

אם יצליח אהוד אולמרט לחמוק גם במקרה הזה, מחקירה חוקית, הוא יבסס את שלטונו, ויבצע מכירה פומבית של נכסי עמנו, בקרב חבריו האוליגרכים, החברה שלנו תלקה בחידק הרקב בכל יסודותיה, עמנו יגלוש לניהליזם, אנרכיה, עוני, אלימות ומלחמת אזרחים.

אינני דורש הרשעה אוטומטית לאהוד אולמרט, כמו לכולם עומדת גם לו חזקת החפות, אבל מעובדת הצלחתו להשתיק את האישומים נגדו עולה חיזוק להאשמות החמורות נגדו.
עצם העובדה שהוא מצליח למנוע חקירה פלילית נגדו מהווה התרסת בוז וזלזול כלי כל אזרח במדינה.


להלן נוסח מדוייק של ההוראות שחילולן בידי היועה"מ, מחיל אחריות פלילית על מני מזוז עצמו:

"חוק-יסוד: הממשלה [אין תיקונים]

17. חקירת ראש הממשלה בתקופת כהונתו ואחריה, הגשת כתב אישום והרשעה

(א) לא תיפתח חקירה פלילית נגד ראש הממשלה אלא בהסכמת היועץ המשפטי לממשלה.

(ב) לא תיפתח חקירה פלילית נגד מי שכיהן כראש הממשלה, בשל חשד לביצוע עבירה שנעברה בעת כהונתו או בשנה לאחר שחדל לכהן, אלא בהסכמת היועץ המשפטי לממשלה.

(ג) כתב אישום נגד ראש הממשלה יוגש בידי היועץ המשפטי לממשלה לבית המשפט המחוזי בירושלים, שישב בהרכב של שלושה שופטים; הוראות בענין כתב אישום שהוגש בטרם החל ראש הממשלה לכהן בתפקידו ייקבעו בחוק.

(ד) בית המשפט שהרשיע את ראש הממשלה בעבירה, יקבע בפסק דינו אם יש באותה עבירה משום קלון."

אזרחיות ואזרחים
עיניכם הרואות !!!

היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, חייב להורות למשטרה לאלתר, לפתוח בחקירה נגד אהוד אולמרט בגין כל החשדות העולות נגדו.

כמו כן יש לחקור ביסודיות את פרשיית הטיית האמת בבירור גורמי האסון באולמי ורסאי שבו מצאו את מותם 23 אזרחים ונפצעות מאות.

בלא יודעין מבקר המדינה – בעצם קיום הדיקה האיטית שהוא מקיים - מאפשר לאולמרט לחמוק שוב מחקירה פלילית.

למבקר המדינה אין שום סמכות ורשאות להצדיק או להרשיע את אולמרט.

יש כאן מעשה הטעיה מצד מני מזוז המופעל כלפי הציבור, מר מזוז משיב לתלונתי ואומר, "אני ממתין למסקנות מבקר המדינה" לכאורה, כאילו מקיים היועה"מ את הכלל של כיבוד הדדי בין רשדויות ואינו נכנס לתחום הרשות של מבקר המדינה.

אבל זה מעשה הטעיה בקנה מידה לאומי מכיוון שלמבקר המדינה אין שום סמכות לקיים חקירה פלילית נגד אדם, ואפילו הוא ראש הממשלה, גם רוה"מ המנוח יצחק רבין נחקר בידי המשטרה עם אשתו. וגם רוה"מ נתניהו נחקר בידי המשטרה.

לאמיתו של דבר, המבקר כב` השופט מיכה לינדשטראוס פועל כאן כנראה בתום לב ונכנס לתחום רשות אחרת והיא המשטרה. בבעצם מעשהו זה, מציג המבקר בפני העם כאילו הענין של אולמרט מטופל, בזמן שהוא – מוסד המבקר – נותן את ידו לסחבת ולמתן אורכה לאומרט לטייח ולטשטש את עקבות מעשיו.

מבקר המדינה חייב למשוך את ידו מייד מן הענין, המשטרה צריכה להכנס מייד לחקירה פלילית נגד אולמרט, החקירה צריכה להיות שקופה ולאור השמש, את ההוראה צריך ליתן היועץ המשפטי לממשלה, או שהמוסדות שאליהם אני פונה לרבות מוסד ועדת הכנסת לביקורת המדינה תדרוש לאלתר את פיטוריו של מני מזוז והעמדתו לדין בגין הפרת חוק אמונים ושבועה ועשית שיבוש משפט שמיועד לגרום לעוות דין.

כאשר מדובר בחשדות למעשים פליליים חמורים חייב המבקר לסגת מן הענין ולדרוש מהיועץ המשפטי לממשלה להתיר למשטרה לבצע את החקירה.


בינתיים - עם כל הכבוד - כל המוסדות שכביכול "חוקרים" משרתים באופן עקיף או ישיר את אהוד אולמרט, כך הציבור מרגיש כאילו מתקיימת חקירה, נגד ראש הממשלה, אבל למבקר המדינה אין שום סנקציות "עם שיניים" שהוא יכול להפעיל נגד אולמרט, - יתר על כן, מוסד מבקר המדינה מנוצל לגרם התיישנות הענין והשכחתו - ואילו היועה"מ מתנהג כאילו הוא יועץ משפטי פרטי של אהוד אולמרט.

לפי סעיף 59 לחוק סדר הדין הפלילי חלה חובה על המשטרה לפתוח בחקירה פלילית אמיתית ופומבית נגד אהוד אולמרט, אבל מכיוון שמדובר בראש הממשלה, אז המשטרה זקוקה לאור ירוק ולאישור מאת היועה"מ מני מזוז שמשתיק את הפרשה בכך שאינו מקיים חובתו ואינו מורה למשטרה לפתוח בחקירה מיידית, .

רק היועה"מ מוסמך להורות על פתיחת חקירה משטרתית נגד אולמרט, רק למשטרה יש את הכלים לחקור ולגלות את האמת, ועם אדם פיקח, מקושר ומתוקשר כמו אולמרט (שהוא גם משפטן) וגם מכהן כראש הממשלה, חלה על המשטרנ חובה כפולה ומכופלת לפעול כחוק

בשתיקתו הופך היועץ המשפטי לממשלה לשותף מלא עם אולמרט ואני פונה כאן אל כל המכותבים לשאת באחריות ולהגיב על מעשה שיבוש משפט חמור זה.

למרות השתקת התקשורת והעיתונות, כל הענין כולו יובא למשפט העם ובכלל זה יבוא העם חשבון עם התקשורת שמפקירה את האינטרסים החיוניים ביותר של העם בידי אנשים שהם חשודים כעבריינים.
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת סיריל קרן/מרטין שלאף כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group