לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
יו``ר דירקטוריון נמל חיפה והמנכ"ל יוצאים נקיים  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
מחלקה ראשונה
אורח








הודעהפורסם: ראשון 08.10.06 20:58    נושא ההודעה: יו``ר דירקטוריון נמל חיפה והמנכ"ל יוצאים נקיים

יו"ר דירקטוריון נמל חיפה והמנכ"ל יוצאים נקיים

השניים יצאו נקיים מדוח הביקורת בנושא רכישת עגורנים לנמל חיפה עוזני סירב לעבור בדיקת פוליגרף

מאת: שרון קדמי, גיא לשם | | TheMarker | www.TheMarker.com


אין פגם בפעילותם של יו"ר הדירקטוריון, דוד חרמש, והמנכ"ל עמוס עוזני בכל הקשור להליכי הרכש וההצטיידות בנמל חיפה, כך עולה מדוח ועדת הבדיקה שהוקמה בעקבות החלטת דירקטוריון נמל חיפה ולבקשת שר התחבורה, שאול מופז, שהגישה את מסקנותיה לאחר שסיימה לבדוק את הליכי הרכש וההצטיידות בעגורנים בנמל חיפה.

עם זאת, ל-TheMarker נודע, כי עוזני סירב לעבור בדיקת פוליגרף לבקשת עורכי הביקרות וחרמש הסכים. בסופו של דבר, הוחלט שלא לקיים את הבדיקה, דבר שלדברי גורמים המקורבים לביקורת "מעורר לא מעט תהיות בלשון המעטה".

לדברי גורמים הבקיאים בביקורת שנערכה, "דוח הביקורת שהכין מבקר נמל חיפה, אהוד אמינפור, בסיוע רו"ח יום טוב בילו ממשרד רואי החשבון בר-לב ושות` רחוק מלעמוד בסטנדרטים של ביקורת ציבורית. נראה כי למרות עלה התאנה בצורת משרד רואי החשבון החיצוני ששותף בבדיקה, לא חרגה הביקורת מהמקומות בהם היה נוח למנכ"ל הנמל עמוס עוזני שהיה בעבר בעצמו מבקר רשות הנמלים שייבדקו".

לפני מספר חודשים הגיע מכתב אנונימי למשרד מבקר המדינה, בו הועלו טענות קשות כנגד מנכ"ל חברת נמל חיפה , עמוס עוזני, ויו"ר הדירקטוריון, דוד חרמש, כי השפיעו ושינו מכרזי רכש והצטיידות, וכתוצאה מכך הנחה שר התחבורה על ביצוע הביקרות בנושא. מופז זימן בעקבות ההתפתחויות ישיבה מיוחדת של דירקטוריון הנמל, בסופה הוחלט על הקמת ועדת בדיקה משותפת של מבקר חברת הנמל ומשרד רו"ח בר-לב לבדיקת הליכי הרכש וההצטיידות בנמל חיפה.

בחינת המפרט הטכני לעגורני הגשר העלתה, "כי לא נמצא ממש בטענה שבתלונה האנונימית לעניין עריכת שינויים במפרט הטכני של עגורני הגשר כדי להתאימו ליצרן הסיני. המפרט אינו מגביל את השתתפותם של הספקים הפוטנציאלים במכרז שהחברה פירסמה".

"מבדיקת המסמכים כמו גם מהשיחות שערכנו, לא איתרנו השפעה או ניסיון להשפיע מצד המנכ"ל או יו"ר הדירקטוריון על תנאי הסף במכרזים שפרסמה החברה או על הדרישות שהוגדרו במפרטים הטכניים, כתוצאה מביקור יו"ר הדירקטוריון והמנכ"ל במשרדי חברת ZPMC בסין בחודש מארס 2006".

גורמים המקורבים לדוח ציינו, כי ישנה שורה של שאלות שהתשובות לגביהן אינה ברורה ואינה חד-משמעית, בכלל זה הפגישות בין מנכ"ל ויו"ר החברה עם החברות הסיניות והנוכחים בפגישות". בנוסף ציינו את מערכת היחסים הבעייתית בין מבקר הנמל למנכ"ל הנמל.

לדבריהם, עיון בנספחי הדוח ובתתי הסעיפים שלו מגלה תמונה אחרת מזו שבנמל היו רוצים שתצטייר. "בסעיף 2.1 לדוח ובניגוד לדברים לפיהם התקיימו בדיקות כלכליות בנושא רכש מנופים ולכן ויתר על בדיקה כזו במכרז הנוכחי. האמת לדבריהם שונה במקצת. בדיקות כלכליות נערכו בעבר בנושא אבל בדקו מנופים מסוג שונה לחלוטין. לפי המכתב האנונימי, נפגש עם הספק הסיני ZPMC במשרדיו ומאוחר יותר בארוחת ערב ללא כל נציג אחר מהנמל. נשאלה השאלה מדוע נערכה הפגישה במשרדים ובמסעדה במקום בנמל בו ניתן היה לערוך הדגמה למנוף מהסוג המבוקש. בתשובה לשאלות המבקר השיב עוזני שכך נהוג גם במקרה של ספקים אחרים. המבקר בדק והתקשה למצוא מקרים אחרים בהם נערכו פגישות מסוג זה במשרדי ספקים. עוזני התעקש שכך נעשה במקרה של ספק גרמני. המבקר לא התעצל ובדק שוב וגם שם נמצא שמעולם לא התקיימה פגישה כזו".

גם תנאי הבדיקה שהוכתבו למבקר ולרואה החשבון החיצוני מעלים שאלות לדברי הגורמים. "לשניים הוצב יעד של סיום הבדיקה תוך 14 יום. בדיקה מקיפה ומעמיקה היתה ודאי לוקחת זמן רב יותר. על הבודקים הוטל להסתמך רק על גרסאות עוזני חרמש והכפופים להם בנמל ונאסר עליהם להיפגש או לשוחח עם ספקים, מצב בו אובייקטיוויות ואמינות התשובות עשויה להיפגם".

בכיר ברשות החברות אמר אתמול כי תמוה בעיניו כיצד לא שאלו הבודקים את המנכ"ל והיו"ר האם פנו לרשות החברות לקבלת אישור לנסיעה ולהרכב המשלחת. "בקשה כזו לאישור הייתה מרימה גבות ברשות החברות ומן הסתם אישור לא היה מתקבל ללא שינוי ההרכב", אמר אתמול הבכיר. "שאלה כזו מתבקשת ואינה מופיעה בדוח הביקורת".

באשר לסירובו של עוזני להיבדק בפוליגרף הוא מסר בתגובה, כי "עלתה שאלה באופן עקרוני לגבי בדיקת פוליגרף ובזאת הנושא ירד. להערכתי, כל העיסוק מסביב למכתב אנונימי יצא מפרופורציה ומסקנות ועדת הבדיקה מוכיחות זאת. לא יכול להיות שללא טענות מוכחות וללא גירסה כלשהי יבקשו מאדם לעבור בדיקת פוליגרף ולדעתי, גם ועדת הבדיקה הבינה זאת".





נוצר: 08/10/2006 | עודכן: 8/10/2006 | רשימות נוספות: שרון קדמי

http://www.nfc.co.il/archive/001-D-112267-00.html?tag=20-36-05&au=True
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group