לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
האם צהל, משרד הבריאות וקהילת המודיעין הם חלק ממערכת הניסויים החשאיים בבני אדם בישראל  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת חטיפת ילדי תימן וקבוצת הרב עוזי משולם



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
מעריב
אורח








הודעהפורסם: שני 03.03.08 11:46    נושא ההודעה: האם צהל, משרד הבריאות וקהילת המודיעין הם חלק ממערכת הניסויים החשאיים בבני אדם בישראל

ניסוי וטעייה

האם צה"ל, משרד הבריאות וקהילת המודיעין הם חלק ממערכת הניסויים החשאיים בבני אדם בישראל מאז קום המדינה ועד ימינו? גילי שכטר קושרת בין ילדי הגזזת, חיילי האנתרקס, קשישים מורעבים ומחלתו המסתורית של עוזי משולם. מדור קונספירציות

גילי שכטר
10/9/2007 8:27

לפני כשנה נחשפו בתכנית "עובדה" עשרות ניסויים ומחקרים בלתי חוקיים שבוצעו בשנים האחרונות במאות מאושפזים, רובם קשישים, בבית החולים קפלן ברחובות ובבית החולים הגריאטרי-שיקומי "הרצפלד" בגדרה. בנוסף התגלו שורה של זיופים בתיקי הניסויים והחולים וניסיונות טיוח שיטתיים של חקירת משרד הבריאות.
ניסויים שטניים באמריקה
הם סיממו אנשים ללא ידיעתם, הפנטו אותם, מנעו מהם שינה ומחקו להם את האישיות: הכל במטרה לתכנן רוצחים ומרגלי-על. גילי שכטר על פרוייקט MKULTRA של ה-CIA

בעקבות ניסויים אלו מתו שישה חולים בשנת 2004 בבית החולים "קפלן" ברחובות. מקרי המוות הוסתרו מהנהלת בית החולים וממשרד הבריאות וכ-50 חולים, רובם במצבם שכלי ירוד ביותר, שותפו בניסוי מבלי לקבל את הסכמתם או הסכמת בני משפחתם כמתחייב מן חוק. במסגרת הניסוי חלק מהקשישים אף הורעבו.

משרד הבריאות אמנם הקים ועדת חקירה לבדיקת הפרשה אולם בספטמבר 2006 פורסם (היכן?) כי הנהלת משרד הבריאות מסתירה מהציבור את דו"ח ועדת החקירה.

המצאת הגזזת

רק בשנים האחרונות החלו להיחשף ניסויים חשאיים שנעשו בבני אדם בשנות ה-40 וה-50 בארה"ב, מרביתם – על אזרחים תמימים שלא היו מודעים כלל לכך כי הם מופצצים בקרינה רדיואקטיבית מזיקה וקטלנית.

גם מקומה של מדינת ישראל אינו נפקד. אחת הפרשיות המזעזעות ביותר בתולדות
המדינה היא פרשת ילדי הגזזת, שבה לקחה ישראל חלק בניסוי אמריקני לבדיקת השפעות קרינה רדיואקטיבית על בני אדם.

מאחר ובארה"ב חל איסור גורף על שימוש בקרני רנטגן לזמן ממושך, נאלץ משרד הבריאות הפדרלי האמריקני להפסיק את מחקרו בנושא השפעת הקרינה הרדיואקטיבית על חולי גזזת וחיפש מקום חלופי בו להמשך. מדינת ישראל העניה בראשית ימיה הייתה קרקע פוריה לביצוע הניסוי, מה שהביא לארץ עשרות מיליוני דולרים לארץ.

כך נשלחו למעלה מ-100,000 ילדים עולי צפון-אפריקה למחנות ריפוי, שם בוצע בהם ניסוי רפואי במהלכו נחשפו לקרינה רדיואקטיבית במשך שעות ארוכות.

מי שתווך בעיסקה היה חיים שיבא, מנכ"ל משרד הבריאות באותם ימים. שיבא התנגד לעליית יהודי מרוקו בתואנה שאלו עלולים להביא איתם מחלות מדבקות ובתואנה זו יצא לארה"ב למה שתיאר כ-"מסע לביעור הגזזת".


ועדות לכיסוי תחת

עם חלוף השנים החלו להופיע אצל חולי הגזזת צורות שונות של מחלת הסרטן ומחלות נוירולוגיות שונות אחרות. הרופאים המטפלים שהתקשו בקביעת פרוגנוזה מכיוון שלא הכירו את עברם הרפואי של החולים, חשדו שמדובר בהתחזות, וחלקם אף נשלח לבתי חולים לחולי נפש.

סרט התעודה המבוסס על תחקיר "ילדי הגזזת" חושף כי ילדי העולים קיבלו מנות קרינה השווה ל-35,000 פעמים צילום רנטגן של היום. החולים המופיעים בסרט טוענים שהרופאים בוועדות הרפואיות סירבו להכיר בכך שמחלת הסרטן שבה חלו נגרמה כתוצאה מטיפול לקוי. "אלו ועדות שנועדו לכיסוי תחת", אומר אחד החולים, דוד דרעי, שלקה בסרטן. "הרי אם הם יודו שהמחלה פרצה כתוצאה מהטיפול וההקרנות הנוראיות, ייחשב הדבר כהודאה באשמה ובמחדל שבעצמם ביצעו".

ממשלת ישראל מוסיפה להתנער מאחריותה כלפי חולי הגזזת עד עצם היום הזה - "אם יביאו לי איזה מסמך כלשהו שיוכיח כי נעשו ניסויים בבני אדם, אז אני אקים ועדת חקירה ממלכתית שתחקור את הנושא הזה עד תום", אמר השר לשעבר עמיר פרץ שהיה ח"כ בעת התחקיר.

הסרט אף מפנה אצבע מאשימה כלפי ראשי תנועת ש"ס, שניהלו את משרד הבריאות בשעתו, ועשו ככל שביכולתם כדי להשתיק את הפרשה ולהסתיר את הפרוטוקולים הסודיים שהכילו מידע חשאי על אודות ילדי הגזזת.

צבא הגנה לישראל?

בחודש אפריל האחרון הגישה עמותת "אנשי הדממה" עתירה לבג"ץ בשם לוחמי השייטת וחיל הים שלקו בסרטן ובמחלות חשוכות מרפא אחרות לאחר שצללו במימי נמלי הקישון וחיפה המזוהמים.
ועדה ייעודית שהוקמה לטענת העמותה בלא סמכות, מאשרת מזה חמש שנים ביצוע צלילות באזורים שהוגדרו ע"י ועדת שמגר כמסוכנים. לטענת העמותה, צלילות אלו מסכנות באופן מהותי, ברור ומיידי את חיי הצוללים. צלילות אלו, נאמר בעתירה, הן "ביצוע ניסויים בגופם של חיילים אלה ללא ידיעתם, תוך התעלמות בוטה ממסקנות ועדת שמגר, אשר אומצו פה אחד כהחלטת ממשלה".

מנכ"ל עמותת אנשי הדממה, יובל תמיר, שלקה בעצמו בסרטן, אומר כי "זהו עוד פרק חדש ומזעזע של ניסויים בבני אדם והפקרת חיי אדם, שפועל תחת מעטה של ועדה שחבריה לוקים בניגודי אינטרסים קשים. הניסיון של חיל הים להתעלם מהחלטות ועדת שמגר שאסרה לחלוטין ובאופן חד-משמעי את הצלילות בקישון, ונמל חיפה, תוך התעלמות בוטה מהחלטה הוועדה אשר אומצה פה אחד על-ידי ממשלת ישראל, מהווה הפקרת חיי אדם ובחזקת הרצחת וגם ירשת".

כחודש לפני כן, במרץ השנה, חשפה אילנה דיין מקום שאסור להציץ לתוכו: המקום שבו עוסקים בחומרי לחימה כימיים. מדובר ביותר ממקום אחד, ויותר מאדם אחד שנפגעו בגלל חשיפה לחומרים מסוכנים. הם לא שיערו שהמערכת תפעל נגדם: סרן (במיל') אבי משולם עבד במעבדה בצריפין שבה פותחו ונבדקו אמצעי מיגון לחומרים ללוחמה כימית וביולוגית. לטענתו, במשך שנים נחשף במעבדה לגז חרדל, גז עצבים וחומרים מסוכנים אחרים.

קצין נוסף מיחידה סודית אחרת נפגע בתאונה שבה דלף גז עצבים. הוא שכב ארבעה ימים מחוסר הכרה וסבל מתופעות לוואי שונות ביניהן שכחה, התקפי זעם בלתי מוסברים וחפצים שנפלו מידיו.
מכתב שנשלח למפקד המעבדה מעיד שגם בצה"ל ידעו שהניסויים מסוכנים. המכתב הורה להפסיק את הניסויים "עד לקבלת אישור בטיחותי לתקינות המעבדה". אולם לדברי משולם, העבודה במעבדה נמשכה שנים לאחר מכן.

גם במקרה זה, מערכת הבטחון מתנערת ומסרבת להכיר במחלת הסרטן שבה לקה משולם כתוצאה ישירה של הניסויים.

נציגי הממונה על הביטחון במשרד הביטחון החרימו ממשרדיהם של רופאו ועורך דינו של הקצין הנוסף שנפגע מחשבים ומסמכים שונים ובסופו של דבר נעתרו להעניק לקצין 36 אחוזי נכות עקב פגיעת ראש ופגיעה עצבית, אולם לא הסכימו להכיר בנכותו הנפשית. הקצין לא קיבל עד היום את תיקו הרפואי או תיעוד של התאונה שבה נפגע.

פרשת האנתרקס


אולם הפרשה החמורה ביותר של הניסויים החשאיים בצה"ל, הינה ללא ספק פרשת ניסויי האנתרקס, אשר גם אותה חשפה אילנה דיין ב"עובדה".

בשנת 1999 נערך בצה"ל ניסוי מיוחד וסודי ביותר לחיסון ישראלי נגד אנתרקס. הניסוי התבצע בגופם כ-800 חיילים, רובם מיחידות 669, "מגלן" וחניכי קורס חובשים, כשבחלק מהמקרים התבצע הניסוי בחיילים ללא ידיעת מפקדיהם הישירים.

החיילים העידו כי צוות של חיל הרפואה החתים אותם על טופס מיוחד והזריק להם חומר אשר לא ידעו מהו. חיילים רבים שהשתתפו בניסוי דיווח על תופעות לוואי קשות כגון נגעים חמורים ביותר על עורם, גידולים על העור, יריקת דם, דלקת ריאות חמורה ואפילפסיה.

על החיילים נאסר לספר על אודות הניסוי לבני משפחותיהם מפאת סודיותו, איסור שנמשך גם לאחר שהחלו לפתח את התסמינים הקשים.

מערכת הביטחון טענה בתגובה כי המחקר בוצע במסגרת היערכות למיגון אוכלוסיית ישראל מפני איום אסטרטגי, קיבל אישור של ועידת הלסינקי והנבדקים היו חיילים מתנדבים שקיבלו ליווי בטיחותי רפואי ואתי קפדני ביותר, שכלל הסבר ואפשרות פרישה בכל עת.

בעקבות ממצאי התחקיר, פנתה עמותת "רופאים לזכויות אדם" לחיילים שהשתתפו בניסוי הסודי, בבקשה לגבות מהם עדויות לצרכי הקמת ועדת חקירה בלתי תלויה, שתבדוק את התנהלות צה"ל ומערכת הביטחון בניסוי השנוי במחלוקת.


ילדי תימן בארה"ב?

בשנת 2001 נחשפה בבריטניה פרשיה מזעזעת, במרכזה מבצע בינלאומי לחטיפת גופות של תינוקות לצורך ניסויים. עפ"י המסמכים שנחשפו ע"י משרד האנרגיה האמריקני, מדענים בריטיים מרשות האנרגיה האטומית הבריטית העבירו עצמות ילדים וגופות תינוקות בריטיים לארה"ב לצרכי ניסויים גרעיניים חשאיים.

האם זה היה גם גורלם המר של ילדי תימן? לפחות לדעת הרב עוזי משולם, התשובה חיובית.
לטענתו של משולם, אלפי ילדים של עולי תימן נמכרו לארצות הברית לצורך ניסויים בנוסח ד"ר מנגלה. אל ביתו הגיעו חסידים ואנשים שביקשו למסור עדויות בנושא. משולם וחסידיו דרשו בסופו של דבר להקים ועדת חקירה שתחקור את היעלמותם של ילדי תימן אולם התוצאה הייתה הסתערות של המשטרה על הבית שבו שהו משולם וחסידיו. משולם מצא עצמו מואשם בשורה ארוכה של עבירות ונידון למאסר. במהלך שהותו בבית הסוהר, התדרדרה בריאותו באופן פתאומי וכיום הוא במצב של צמח.

בנו של עוזי, עמי, טוען שאביו הורעל בידי שלטונות ישראל כחלק ממאמצי טיוח הפרשה והוא עצמו נאלץ לבקש מעמד של פליט בקנדה בעקבות איומים חריפים על חייו ועל חיי בני משפחתו מצד קהיליית המודיעין בישראל.

באתרו "זעקת אמת" מגולל עמי משולם את פרשית ילדי תימן, נסיונות החשיפה של אביו ואת קונספירציית הטיוח המקיפה.

אחרית דבר


היקפם האמיתי של ניסויים חשאיים בבני אדם במדינת ישראל אינו ידוע. נכון להיוםאין מערכת מפקחת ייעודית לנושא הניסויים בבני אדם והחוק סובל מפרצות רבות, בלשון המעטה. בפרוטוקול מס' 16 של ועדת המדע והטכנולוגיה מיולי 2006, מודה ח"כ זבולון אורלב, יו"ר הועדה, כי "המצב כרגע הוא הפקרות. אין דין ואין דיין, ואיש הישר בעיניו יעשה. אין חוק ואין שום דבר".





http://www.nrg.co.il/online/15/ART1/634/741.html
חזרה למעלה

חדש!: הוסף את נקים ככפתור ב-toolbar לגישה מהירה לפורומים ועידכון שוטף

גרדיאן
אורח








הודעהפורסם: שני 03.03.08 12:52    נושא ההודעה: 2001. Britain's nuclear industry was involved in a top secret international operation to s



Britain snatched babies' bodies for nuclear labs
Eddie Goncalves The Observer,
Sunday June 3 2001

Article history · Contact us Contact usClose Report errors or inaccuracies: reader@observer.co.uk Letters for publication should be sent to: letters@guardian.co.uk If you need help using the site: userhelp@guardian.co.uk Call the main Guardian and Observer switchboard:
+44 (0)20 7278 2332
Advertising guide License/buy our content About this articleClose This article appeared in the Observer on Sunday June 03 2001 on p9 of the News section. It was last updated at 11:31 on June 04 2001. Britain's nuclear industry was involved in a top secret international operation to steal dead babies for up to three decades, according to newly declassified documents.
The shocking revelation comes in the wake of the controversy over the organ retention scandal at some of this country's leading hospitals.

The papers, released by the American Department of Energy, show that scientists from the UK Atomic Energy Authority removed children's bones and bodies to ship to the United States for classified nuclear experiments.

Among the hundreds of pages of documents released are letters exchanged between American and British government scientists in which they discuss levels of radiation in the ribs of stillborn babies and lists of dead children's bodies obtained from the Middlesex Hospital and spirited to American nuclear laboratories.

The human 'guinea pigs' are not named, but assigned codenames as part of tight security surrounding the experiments. Baby B-1102, for example, is listed as a boy who died aged eight months. Baby B-595 was a girl who was 13 months old when she died.

The report listing them - stamped 'top secret' - acknowledges the help of doctors at the Central Middlesex Hospital's Department of Morbid Anatomy and Histology.

Although the US government has released hundreds of documents about the operation, it has retained even more sensitive papers thought to detail some of the most embarrassing aspects of collusion between the British and American authorities. Asked to release a file entitled Classified Discussions at Harwell, the Oxfordshire headquarters of the British government's nuclear research activities, the US Department of Energy told The Observer: 'This document has been determined to be not declassifiable and has been removed from this folder.'

An investigation into the 'body snatching' programme - codenamed Project Sunshine - ordered by former President Bill Clinton, was scathing: 'Researchers employed deception in the solicitation of bones of deceased babies from intermediaries with access to human remains.'

Among the documents obtained by The Observer is the transcript of a secret meeting in Washington of Project Sunshine's keenest minds. They show that Willard Libby, a renowned scientist who later won the Nobel prize for his research into carbon dating techniques, instructed colleagues to skirt the law in their search for bodies.

'Human samples are of prime importance, and if anybody knows how to do a good job of body-snatching, they will really be serving their country,' Libby said. 'We hired an expensive law firm to look up the law on body-snatching. It is not very encouraging. It shows how very difficult it is going to be to do it legally.'

British scientists collaborated with the project from the outset in the early Fifties, the documents show. Correspondence between them and their American counterparts at the US Atomic Energy Commission includes a letter from the UK Atomic Energy Authority giving information about stillborn children whose bones had been experimented on in Britain.

Other reports compare bodies obtained in England - known as 'Area Five' by the project's controllers - and in San Francisco. One paper says parts from British babies and children up to the age of 10 years were 'readily available'.

At the same time as supplying the Americans, British scientists from Harwell and the Medical Research Council conducted their own research on dead children. Between 1955 and 1970, they collected around 6,000 bodies.

Jean Prichard, whose baby died in 1957, said her child's legs were removed by hospital doctors and taken to Harwell without permission.

To prevent her from finding out what had happened, she says she was forbidden to dress her daughter for her funeral. 'I asked if I could put her christening robe on her, but I wasn't allowed to, and that upset me terribly because she wasn't christened. No one asked me about doing things like that, taking bits and pieces from her.'

British governments have always denied any involvement in Project Sunshine, and the link - first suggested in a 1995 Channel 4 documentary - was not investigated for the American report.

However, new documents released by the US government and reports now in the UK Public Records Office at Kew, South-west London, show leading British scientists were involved in body-snatching for both nations.

They indicate that the British conducted tests on babies from Hong Kong, and acquired body parts from doctors in Cambridge, Newmarket, Norwich and Chelmsford, as well as the coroner for west London. A leading cancer research centre, the Royal Marsden Hospital, London, took part in the project, the documents say.

Records show that almost half the bodies were of newborn or very young babies. Laboratories at Cambridge University burnt the bones.

Nuclear scientists in Britain say their research ended in the Seventies.

In the Nineties, researchers from Aldermaston and Harwell obtained foetal and placental tissues from abortions carried out in Oxfordshire and Cumbria, although this time, they say, it was with the consent of the families.


http://www.guardian.co.uk/uk/2001/jun/03/highereducation.research
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת חטיפת ילדי תימן וקבוצת הרב עוזי משולם כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group