לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
בחדרי חדרים, מדברים על חורבן - (תחילת ה``ההתפכחות``?!)  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Ynet
אורח








הודעהפורסם: חמישי 05.10.06 19:06    נושא ההודעה: בחדרי חדרים, מדברים על חורבן - (תחילת ה``ההתפכחות``?!)


בחדרי חדרים, מדברים על חורבן

פוליטיקאים המקושרים היטב לבכירים במערכת הביטחון מתארים בשיחות פנימיות תחושות קשות של "היסטריה ודאגה לעתיד המדינה" בעקבות תוצאות המלחמה. כולם מתחמשים - ורק אנחנו עסוקים בבוץ הפנימי שלנו, הם אומרים. ובענייני הבוץ: מדוע אולמרט ופרץ הם עדיין הזוג היציב ביותר בפוליטיקה, ואיזו הפתעה מתכנן ישראל כץ לליכוד אחרי החגים

ישנם כמה פוליטיקאים, בכירים באמת, המחוברים היטב למספר מעגלים פנימיים במערכת הביטחון. וכשהם מדברים, כדאי מידי פעם להקשיב. שמם שמור במערכת. ולצורך ההבהרה נאמר רק שמדובר באישים שלרוב זוכים לציונים גבוהים במדדי האמינות. לכן, כשהם מספרים על שיחות מצמררות עם בכירים במערכת הביטחון – אנחנו מקשיבים.

והם מספרים על תחושות קשות מאוד בקרב גורמים בצמרת הביטחונית הישראלית בעקבות מלחמת לבנון השנייה, ואף מגדירים את מצב הרוח כ"היסטריה מוחלטת" בקרב הדרג הבכיר של הממסד הביטחוני הישראלי. כסוג של דאגה עמוקה לעתידה של המדינה הזאת, חשש לאיבוד עשתונות ודרך. לראשונה, אומרים בכירים במערכת הפוליטית, שמענו אנשים מדברים על חורבן הבית השלישי. יש דאגה לעתיד המדינה. פשוטו כמשמעו.


הבעיה נמצאת כנראה בכמה מוקדים. אפילו ראש השב"כ, יובל דיסקין, החליט לשבור את הכלים מול ראש הממשלה אולמרט ולרמוז שהדברים לא מתנהלים כשורה, שיש פאשלות, תקלות בהליך קבלת ההחלטות. "היו פה לאחרונה כמה דברים שהם חסרי תקדים", אומרים בכירים במערכת הפוליטית, ומזכירים את העימות הקשה בין דיסקין לבין אולמרט באחת מישיבות הממשלה לפני כמה שבועות. "זה נדיר ביותר שהשב"כ הולך ומפוצץ עניין בתוך ישיבת ממשלה. זה לא דבר מקרי. המתיחות בין ראש הממשלה לבין ראש השב"כ לא באה סתם".

הפוליטיקאים אומרים כי שאנשי הביטחון מדברים בחשש גדול על העתיד. הסכנות מתרבות מיום ליום ומגיעות מכל כיוון כמעט. מאז המלחמה בצפון, החיזבאללה לא איבד יום אחד. הוא משקם, אבל גם ממשיך בהברחת נשק. האיראנים מתקדמים עם פצצת האטום. הסורים מאיימים. ורק אנחנו, נאנח בכיר במערכת הפוליטית, עדיין בבוץ הפנימי שלנו, עסוקים בוויכוחים הקטנים שלנו. אז מה יהיה?


קואליציות, רבותיי, קואליציות
בינתיים, במערכת הפוליטית שקט מתוח. זה נכון שכל יום נראה כמו עוד יום נפלא לפירוק הקואליציה המקרטעת של קדימה והעבודה, אולם במציאות, דווקא בימים האחרונים, נדמה כאילו המצב יציב הרבה יותר ממה שהיה עד כה. היחסים בין אהוד אולמרט ועמיר פרץ מתחממים, בשני הצדדים מדווחים על התנהלות תקינה בין שתי הלשכות, ונראה כי שני האישים מבינים שהם זקוקים זה לזה כדי לשרוד – אז הם מתנהגים יפה זה לזה.

"הם זקוקים זה לזה ללא ספק", אומרים בעבודה. "אולמרט פשוט הבין שנתניהו והליכוד לא מתכוונים להכנס לממשלה כי הם מריחים את השלטון, לכן הוא זקוק למפלגת העבודה כרגע. אם הליכוד היה נכנס לממשלה, כוחה של העבודה היה יורד. זה לא המצב". בסביבתו של ראש הממשלה עדיין מפנטזים על הרחבת הקואליציה עם יהדות התורה וישראל ביתנו, אולם מודים כי אין יותר מדי מקום לאופטימיות בשלב זה. "הלוואי וזה היה כל כך קל", אומר גורם בלשכתו של אולמרט. "הנושאים עדיין מורכבים. אין יותר מדי אופטימיות בנושא הזה".


אביגדור ליברמן, מצידו, משחרר רמזים ברורים למדי על רצונו להצטרף לממשלה ושולח מסרים לעבר קריית הממשלה. "בינתיים אין שום מגעים עם אולמרט ואנשיו", הוא אומר ל-ynet, "אין כלום, ולא מתבשל כלום. אבל זה בסדר, יש זמן". אבל ליברמן לא מפספס את ההזדמנות להסביר גם מה בדיוק הוא רוצה כדי להיכנס לממשלה, מה בדיוק יספק אותו. "הצבתי חמש נקודות כדי להיכנס", הוא אומר. "הם היו בסדר בקטע של ההתכנסות, וגם בנוגע למאחזים הבלתי חוקיים. אבל המבחן האמיתי הוא בנושא המשטר הנשיאותי ושינוי שיטת הממשל - ונושא ברית הזוגיות שהוא קריטי. זה מה שנשאר לסגור".


יו"ר ישראל ביתנו מתכוון להגיש בשבוע הראשון של כינוס החורף של הכנסת הצעת חוק לשינוי שיטת הממשל. "אם קדימה תתן חופש הצבעה לחבריה", הוא מבהיר, "אני אראה בזה אינדיקציה לכך שראש הממשלה רוצה אותנו. אני מתרכז כרגע בשינוי שיטת הממשל. זה יהיה העמוד המרכזי מבחינתי במושב החורף, וכל ההתנהגות שלנו תהיה נגזרת של תמיכה בנושא שינוי שיטת הממשל מצד קדימה. חופש הצבעה יהיה סימן ברור מצד אולמרט".


כדאי לשים לב...

...נכון שהכל בליכוד נראה כרגע רגוע, אבל יו"ר מזכירות התנועה, ח"כ ישראל כץ, מתכוון לחמם קצת את הגזרה אחרי החגים. דווקא כשנראה שנושא הפריימריס לראשות הליכוד ירד קצת מהפרק, מתכוון כץ לכנס את חברי המזכירות, ולדון איתם בהיערכות ל... בחירות פנימיות לראשות התנועה. "צריך לבדוק מה יהיה, איך נערכים ומתי", הסביר כץ. "אין ברירה, צריך לדבר עם החברים על הנושאים האלה".


...מקורביו של עמיר פרץ לא יודעים לעתים אם לבכות או לצחוק. שר הביטחון, הם אומרים, לא ממש יודע תמיד מה באמת מצבו. כך למשל, בתקשורת. כך למשל בפוליטיקה. פרץ משוכנע, משום מה, שמצבו הרבה יותר טוב ממה
שהיא עד כה. כלומר, שמצבו משתפר. נכון, הוא עשה טעויות והלך עם הראש בקיר, אבל הדברים משתפרים. הוא בטוח שהתקשורת ירדה ממנו כי הבינה שהוא צודק, והוא גם חושב שהשרים במפלגה שותקים כי הם מבינים את גודל מנהיגותו. אז זהו, אומרים תומכיו של שר הביטחון, שזה לא ממש כך. רק שהבעיה היא, שהוא לא מבין. הוא לא יודע עד כמה קשה מצבו.


...האיחוד הלאומי-מפד"ל מורכב מארבע סיעות שונות בכנסת: תקומה, מולדת, מפד"ל וסיעתו של אפי איתם ובני אלון. עכשיו, מתחילים להבין בקומבינציה הפוליטית המוזרה הזאת המכונה מפלגה, שצריך לאחד את השורות ולשנות קצת את המראה. אז אחרי החגים יתחילו החברים לחשוב איך הופכים ארבע מפלגות למפלגה אחת, ואיך מוציאים קצת את הטעם הדתי ממנה. בכל זאת, הימין עולה ועולה בסקרים, רק האיחוד הלאומי-מפד"ל עדיין מזוהה עם הימין הדתי. את זה, אומרים במפלגה הדו ראשית, נצטרך לשנות.
Ynet
אטילה שומפלבי

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3311520,00.html
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של נקים: ההונאה הגדולה של בכירי מערכת המשפט מסביב לגירושים של יהודים?!

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group