לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
השופטת דליה מארק-הורנצ`יק מבית משפט השלום בתל אביב נחקרה במשטרה בחשד לעבירה של הפרת אמונים  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> אינדקס השופטים



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
TheMarker





הצטרף: 09 יול' 2007
הודעות: 42036


הודעהפורסם: חמישי 26.07.07 18:27    נושא ההודעה: השופטת דליה מארק-הורנצ`יק מבית משפט השלום בתל אביב נחקרה במשטרה בחשד לעבירה של הפרת אמונים


הדיווח בערוץ 10
http://news.walla.co.il/?w=/3850/1143804

שופטת בית משפט השלום בתל אביב דליה מארק-הורנצ`יק נחקרה במשטרה בחשד לעבירה של הפרת אמונים


19:13 | 26.7.2007 רוני זינגר-חרותי


תגיות: דליה-מארק הורנצ`יק, דוד ליבאי, גד פרנקל, שחיתות



מאת רוני זינגר-חרותי וכרמל בן צור

שופטת בית משפט השלום בתל אביב, דליה מארק-הורנצ`יק, נחקרה היום (חמישי) תחת אזהרה במשך שעות, בחשד לעבירה של הפרת אמונים במשרדי מפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב.


השופטת נחקרה בשל חשד שקיימה קשר פסול עם עורך דין שהכירה באופן אישי, ומינתה אותו ככונס נכסים בשורה של תיקים שנוהלו בפניה. עורך הדין, גד פרנקל, נעצר בחשד לשורה של כמה עבירות, ובראשן החשד כי מעל בכ-3.8 מיליון שקל מכספי כינוס הנכסים שבהם טיפל. מעצרו הוארך הבוקר בשישה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון. לפי החשד, פרנקל השתמש בכסף שגנב לכיסוי משכנתא וחובות קודמים שלו.

פרנקל נחשד בעבר בפרשות מעילה אחרות, ואף הושעה בשנת 2004 לשבע שנים מחברותו בלשכת עורכי הדין. על פי החשד, ידעה השופטת על עברו של פרנקל ובכל זאת מינתה אותו בתיק שבטיפולה.

למשטרה הגיע מידע ולפיו מכר פרנקל לשופטת דירה במחיר הנמוך ממחיר השוק, ואולם, בדיקה שערכו החוקרים עם שמאים לא העלתה עד כה כי יש בכך מעשה פלילי. השמאים קבעו כי ישנם מקרים בהם דירות כגון זו שקנתה השופטת נמכרות במחירים נמוכים.

עוד חושדים החוקרים כי פרנקל חתם כערב אישי על משכנתא שנטלה השופטת. על אף מידע זה, לא מצאה עד כה המשטרה בסיס לחשדות פליליים נגד השופטת למעט עבירת הפרת אמונים.

צו איסור הוטל על הפרשה בחודש אפריל ומאז מתנהלת חקירה סמויה. עורך דינה של השופטת, עו"ד קנת מן, ביקש מבית המשפט להאריך את צו איסור הפרסום על הפרשה מכיוון שלדבריו הפרסום יפגע בשמה הטוב, אולם שופטת בית המשפט השלום בראשון לציון, ליאורה ברודי, קיבלה את טענת כלי התקשורת ואת טענת הפרקליטות, לפיה קיימת חשיבות ציבורית בפרסום הפרשה.

עו"ד מן מסר כי השופטת משתפת פעולה בחקירתה ומוסרת את גרסתה אך דוחה את המיוחס לה. לדבריו, היא מודה כי היא מכירה את החשוד, אך לטענתה לא עברה כל עבירה. גם עורך הדין פרנקל מסר את גרסתו למשטרה. פרנקל מיוצג על ידי עורך הדין דוד ליבאי.

בתום חקירתה שוחררה השופטת והיא צפויה לשוב ולהיחקר בימים הקרובים. לצורך חקירתה התקבלו אישורים מיוחדים מהיועץ המשפטי לממשלה, מפרקליט המדינה ומראש אגף החקירות במשטרה, ניצב יוחנן דנינו.

השופטת מארק-הורנצ`יק עוסקת רבות בנושאים הקשורים ללשון הרע. באחרונה עלו לכותרות מספר פסיקות שלה, ובהן החלטתה לדחות את בקשתה של חברת וואלה תקשורת, מפעילת אתר "וואלה", למחוק על הסף תביעה שהוגשה נגדה בגין פרסום מידע שהוטל עליו צו איסור פרסום בפורום אותו היא מפעילה; חיוב חברת כלמוביל, יבואנית מרצדס, לפצות ב-75 אלף שקל עובד שתמונתו נתלתה תחת הכותרת "מסוכן לציבור"; וחיוב עיתון "מעריב" לשלם פיצוי בסך 50 אלף שקל לאיש העסקים רפי עגיב.

לפני כחצי שנה פורסם ב-TheMarker כי בהחלטה יוצאת דופן שנתנה מארק-הורנצ`יק היא התוודתה על מחלת הסרטן בה לקתה. זאת, משום שהתובע בתיק ביקש כי תפסול את עצמה, בטענה כי נקטה נגדו עמדה שלילית עקב מחלתה - כביכול בשל מצבו הרפואי של התובע שנחשף בתיק.

בהחלטתה כתבה השופטת כי "העובדה לפיה חליתי בפברואר 2003 במחלת הסרטן, כמו גם העובדה כי נדרשתי לטיפולים אגרסיווים ואינטנסיווים מאוד של שילוב טיפולי כימותרפיה ורדיו-תרפיה, 24 שעות ביממה ובמשך שבועות ארוכים, אינן בבחינת סוד".

לדבריה, "דבר מחלתי והיקף הטיפולים שנאלצתי לעבור הובאו לבקשתי לידיעת השופטים המכהנים יחד עימי בבית המשפט ולידיעת ראשי ועד מחוז תל אביב של לשכת עורכי הדין על ידי נשיאת בית משפט השלום בתל אביב, ובזמן אמת". מארק-הורנצ`יק אף הוסיפה בהחלטתה כי "לא הסתרתי את קיומה של מחלת הסרטן בה לקיתי, אף לא מבעלי דין ששאלו על כך".

"אין, ולא היה במחלת הסרטן בה לקיתי כדי להשפיע על מהלך כהונתי ושיקול דעתי, כמו גם על התייחסותי למי מבעלי הדין, הנתונים למצב רפואי כזה או אחר, והתובע בכללם", היא כתבה בהחלטתה. "התייחסותי לבעלי הדין הבאים בפני בכלל וכאלה החושפים בדיון בפני את מצבם הרפואי הינה לעולם לגופו של עניין".

מארק-הורנצ`יק נולדה בישראל. בשנת 1969 היא סיימה את לימודיה התיכוניים בגימנסיה העברית הרצליה בתל אביב. בשנת 1972 היא השתחררה מצה"ל, וב-1976 סיימה את לימודי המשפטים באוניברסיטת תל אביב.

ב-1978 הוסמכה מארק-הורנצ`יק כעורכת דין ועד 1989 עבדה בתחום. בין השנים 1995-1989 היא כיהנה כרשמת של בית משפט השלום בתל אביב, וביולי 1995 היא מונתה לשופטת בבית המשפט בעיר.



ronis@haaretz.co.il



לכתבה...
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית

חשיפה בלעדית של נקים: ההונאה הגדולה של בכירי מערכת המשפט מסביב לגירושים של יהודים?!

סדום ועמורה
אורח








הודעהפורסם: שלישי 31.07.07 3:17    נושא ההודעה: שופטות מתגמלות המאהבים שלהן עם בתים מכינוס-נכסים...

זנות, מירמה, גניבה ועושק...!!!
חזרה למעלה

דהמרקר
אורח








הודעהפורסם: רביעי 29.08.07 20:39    נושא ההודעה: ברכבו של פרנקל נמצאה תיקייה כחולה עם פרוטוקול מקורי של דיון שעליו כתב ידה של מארק הורנצ'יק

"מדובר באדם שגנב הרבה מאוד כסף. התסריט הנוח יותר מבחינתו הוא שהוא הצליח לעבוד על השופטת (מארק-הורנצ'יק). מדובר באדם חלקלק, שהצליח לגנוב כספים מתחת לאפו של בית המשפט". כך פירט אתמול בא-כוח המדינה, עו"ד יוסי קורצברג בדיון הנוגע להארכת מעצרו של עו"ד גד פרנקל עד תום ההליכים.


במהלך הדיון טען קורצברג כי מעשי הגניבה בוצעו באופן שיטתי, בתחכום באופן ממושך. בכל אלה, סיכם, יש כדי לבסס עילת מעצר בשל חשש להימלטות מהדין.

פרנקל נאשם בגניבה של כ-5 מיליון שקל מקופת כינוס במסגרת תפקידו ככונס נכסים מטעם ביהמ"ש. נגדו יש חמישה אישומים בעבירות של גניבה בידי מורשה, הפרת הוראה חוקית, משיכת צ'ק ללא כיסוי, זיוף, שימוש במסמך מזויף וקבלת דבר במרמה. זאת תוך ניצול קשריו לכאורה עם שופטת בית משפט השלום בתל אביב, דליה מארק-הורנצ'יק.

עוד נטען בדיון כי ברכבו של פרנקל נמצאה תיקייה כחולה שהוצאה מבית המשפט ובה בקשות מקוריות ופרוטוקול מקורי של דיון שעליהם כתב ידה של מארק הורנצ'יק. גורמים בפרקליטות מציינים כי באשר לכך קיימות שתי אפשרויות: אחת היא כי פרנקל גנב את התיק, והשנייה היא כי מארק הורנצ'יק מסרה לו אותו.

עורך דינו של פרנקל, דוד ליבאי, הסכים בפתח הדיון לקיומה של תשתית ראייתית לצורך הדיון בבקשה, אף שביקש להדגיש את העובדה שפרנקל אינו מודה במיוחס לו, אלא רק בכך שהסתבך בחובות כספיים. ליבאי ביקש כי בית המשפט יתעלם מהטענה כאילו פרנקל הטעה את השופטת, ומהטיעון לפיו הוא הוציא שלא כדין תיק מקורי של בית המשפט והחזיק בו.

לפי ליבאי, לא מתקיימת עילת מעצר, לאחר שבית המשפט על שלוש ערכאותיו דן כבר בעניין, סקר את הראיות ובסופו של דבר הורה על שחרורו ממעצר בתנאים ובערבויות. כן ביקש ליבאי להדגיש את העובדה כי עולמו של פרנקל חרב עליו עקב הסתבכות כספית קשה וכי הוא זקוק לטיפול רפואי.

שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, ח'אלד כבוב, קבע כי התשתית הראייתית הקושרת את פרנקל לאישומים מבוססת ונסמכת על אדנים מוצקים. הוא הוסיף כי סיכויי ההרשעה בתיק אינם מבוטלים, וכי יש צורך להבטיח את התייצבותו לדיון המשפטי בשים לב לעונש הצפוי לו אם יורשע.

כבוב פסק כי אף שפרנקל ניסה לטעון בשלב מסוים כי נטל כספים שממילא היו מגיעים לו בסופו של הליך משפטי כשכר טרחה, מדובר ב"טיעון מיתמם" שבא מצד עורך דין שמונה לא אחת ככונס נכסים על ידי בית המשפט, שהוראות הדין ידועות לו היטב.

עוד קבע כי הערבויות שקבעו בתי המשפט עד כה לפרנקל אינן מתיישבות עם הסיכון הנשקף להימלטות מן הדין. לפיכך הורה לו להפקיד במזומן ערבות בנקאית בסך 200 אלף שקל, וכן שעבוד נכס מקרקעין או חשבון בנק בסך 250 אלף שקל לטובת המדינה. (ב"ש 92965/07)


http://law.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20070828_898 152
חזרה למעלה

מבזקים של "נקים":קרא על זימונו של חיים יטיב לחקירה בו הסתבכה היאח"ה בפרשת רמון

קיאסקארמה
אורח








הודעהפורסם: רביעי 05.12.07 17:15    נושא ההודעה: יכלת למנוע הכל אם לא היית מביאה זוג צעיר ותמים לפת לחם.

משמים מתחשבנים בסוף עם כולם.
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> אינדקס השופטים כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group